Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : Rennie plättet Mory/Griot!!!!!!!!!!!!!

Dr. Dr. Nörgle
02.09.2004, 01:14
checkend...

http://www.bauers.ch/nigelnagelneu/downloads/gnuegheu.mp3

"gnuag heu duna" vom rennie

as goht eba au mit as bitz wortwitz und humor statt nur mit blabla, prügel und null niveau.

mer dankend etz alli am rennie für as guats und düütlichs statement.

und zum nolesa:

Griot du Trottel!

so, und etz zerriissend eui d'müüler aka d'tastatura. herrlich. danka rennie.

Chraensch Lee
02.09.2004, 01:28
hehe, rennie über afu-ra, aso ich find er hett dozumals im interview nid gloge :D

"Wer di atemberaubend findt hett wohl es Lungeproblem" http://forum.deneir.net/images/smiles/lol.gif

sonix
02.09.2004, 02:21
Original geschrieben von Chraensch Lee
hehe, rennie über afu-ra, aso ich find er hett dozumals im interview nid gloge :D

"Wer di atemberaubend findt hett wohl es Lungeproblem" http://forum.deneir.net/images/smiles/lol.gif

heh... das hani genau gwüsst

-> witzig, ...

deefac
02.09.2004, 02:41
haaha

das cha sech de mory aber nid la gfaue vo some mongobili vom land:)

Bschiisär
02.09.2004, 07:17
Original geschrieben von deefac
haaha

das cha sech de mory aber nid la gfaue vo some mongobili vom land:)

stimmt scho..s'probleem däbii hät de Rennie aber scho im Interview erwähnt..er verbrännt en mit paar wenige Sätz..hehe..Bauers sind un-stop-bar!!

hermanndes
02.09.2004, 07:53
tham, ich ka mr de nit abä zieh, gits nit e anderi möglichkeit? kammer dä nit öbber per mail schicke??? wär fett!:hippie:

Nörgler
02.09.2004, 08:03
zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz
verrisse...
geile siäch renni!

hrhr

ja da wäri ächt gspannt!

odr wos goht ob motherfuckers :D

piis
nörg

Doc.Schiwago
02.09.2004, 08:13
din schwanz isch ab, motherfucker häääääää...

tja griot, bööös uf d frässi becho.

prophet
02.09.2004, 08:32
hehe eifach hammer...
wieso händ mer so lang mösä warte uf das :D

K
02.09.2004, 08:38
:gun: :no: :knutsch
:dance: :dance: :dance:

fiirreeeeeee :D
s ghetto am bode! höhöhö

Map
02.09.2004, 08:42
Cha mou eine es paar Punchlines/Highlights usezitiere. Schiisst mi a, muess no bis am Obe warte bis is cha lose. Dankeschön.

scope
02.09.2004, 08:47
Original geschrieben von Map
Cha mou eine es paar Punchlines/Highlights usezitiere. Schiisst mi a, muess no bis am Obe warte bis is cha lose. Dankeschön.

genau uf das warti oh. i ha ke chopfhöreraschluss u keni boxe am pc ir schueu, de bringt mer s'mP3 uf der HD weni

poetical
02.09.2004, 08:49
Auso ig muess säge, bi ganz weni enttüscht vo däm Track. Wener de scho eine macht, de scho richtig u vernichtend. Das fingi isch dä Track nid würklech. Klar es paar witzigi Linie wie immer, aber äbe nid DR Überbrönner.

Dirty Fifty
02.09.2004, 08:55
finge ou dases witzigi lines het...

aber soooooo brönnt...
oder
soooooo vernichtet....
oder
was ou immer...

het är dr griot auso ou nid.. i gloube paar da ine luege das zweni nöitrau a... :rolleyes:

fReEMaN
02.09.2004, 08:58
äs fat ungfehr so a mit:

he aldä zersch drohsch mit schleeg fallsi of din scheiss reagiär /
um di den z'beschweere das nüt chunt du peinliche siäch /

und üs minär gar nit neutral sicht:
isch rächt witzig und dr griot gseht bös alt üs..
also für de müäs das si wiänä tritt ind eiär

:D

go bauers!

hermanndes
02.09.2004, 08:59
ah mann, ka mr de nit schnäll öbber per mail schicke please....???

sly saloon
02.09.2004, 09:00
jo also macheds nöd so spannend und posted di punchlines. s git lüt wo am schaffe sind und nöd chönd abelade. wo blibt solidarität?

Luusmailtli
02.09.2004, 09:01
'..muess nit nur umehate,bin nit chronisch frustriert..'

hehe:p

yeah finds guet,är drückt zimli geanu dass us was i däm mongo gegenüber empfinde!

fReEMaN
02.09.2004, 09:01
Original geschrieben von hermanndes
ah mann, ka mr de nit schnäll öbber per mail schicke please....???

doch - schick mär d'mail adräss...

Dirty Fifty
02.09.2004, 09:02
aber die mongobilly line chunt mir eifach z quer ine...
so die ganzi art winer dä bringt erinnert mi starch a final-battle us 8Mile...

so im sinn vo "wenn iz scho im vorus öppis böses über mi sägä, was är ja nid erwartet, de weiss är när nüm was bringe".... hmmm... oder i ha äs psychischs problem u gseh da sache wo nid so sie..

ps: i bi weder rennie no griot fan.. nur für das grad klar z steue...

sly saloon
02.09.2004, 09:02
Original geschrieben von Dirty Fifty
i gloube paar da ine luege das zweni nöitrau a...

hahah fifty wie chumsch jetz uf da?:confused:

nise
02.09.2004, 09:07
dr mongobilli isch eifach kei battle rapper...
i los beidi gärn, aber dä track haut mi jetz also wirklich nid wäg. s reimt sich mässig und isch viel z wenig bös.

zuedämm het är mi au disst, du huuuuuuuuuuuuuuuere, hehe, i ha au für e mory klatscht wi i au für di klatscht ha, also pass uf!
(zuedämm het dr mory live eifach geili sprüch am start, remember: "die hän gseit ich heig so e typ disst. das stimmt doch gar nid! nai nai, ich ha no viiiiiiel meeeh disst!")

pace

hermanndes
02.09.2004, 09:15
Original geschrieben von fReEMaN
doch - schick mär d'mail adräss...

also hanen jetzt au könnä losä, dank em freeman, merci!!!

hett scho 5 bis 6 geili lines, aber e diss isch das nit wirkli, find ich!
isch wirklich z'lieb, do wird sich dr griot nit all zu sehr störe drüber!!!

aber izzzy, jetzt gohts witer, he he:p !

kum rennie, bring no ein!!!!

Dirty Fifty
02.09.2004, 09:25
Original geschrieben von sly saloon
hahah fifty wie chumsch jetz uf da?:confused:

i ha gmeint das die wo das aus "herte diss" oder "schutt id eier" äuä eher bauers ahänger si aus griot.. oder angers gseit das mä das eifach geil fingt wüu's haut rennie isch.. aber isch meh ä ungerstellig gsi... sägä nid das muess so si..

sly saloon
02.09.2004, 09:29
i ha gmeint das die wo das aus "herte diss" oder "schutt id eier" äuä eher bauers ahänger si aus griot.. oder angers gseit das mä das eifach geil fingt wüu's haut rennie isch.. aber isch meh ä ungerstellig gsi... sägä nid das muess so si..

isch eher e retorischi frog gsi, aber merci für di differenziert antwort. chöntsch uf all fäll no recht ha...;)

Dämon
02.09.2004, 09:29
isch funny... aber dr griot wird das glaubs würcklech nid störe!!!!!!

mIkRoFiL
02.09.2004, 09:31
voll geil.

esch ned en dirty diss oder so.er bliibt sim style troi und das findi cool!

nimmt mi wunder was jetzt vom mory chonnt...zersch disstrack,denn pfüscht,pfüscht ohni disstrack,oder nor en disstrack oder gar nüt..???

schnori
02.09.2004, 09:33
was diss und was brännä?
dä huärä langwilig studäntä Rap man...
isch ja meh odär weniger zum ischlafä!!
easy, jedä hät sini meinig, mini isch, ich find das umädissä voll überflüssig.
nach minerä meinig isch au dä griot än luschtigä mit sim ewigä fame suächä.
.....laaaaaaaangwiliiiiiig.....

peace...

reezer
02.09.2004, 09:44
eifach nur geil, meh nöd...

Map
02.09.2004, 09:50

reezer
02.09.2004, 09:52
drum würs mär ächt mal überlegg doch halt lieber nöd z'reimä,
das mi verschlah wetsch isch mär klar, mit wörter kriegsch nüt uf d'reihä...

--> min favorit

Rony
02.09.2004, 09:56
das game verirrt sich total in dr lächerlichkeit.
me ka sich johrelang hindeduure mit memmehaftem gschwätz bekämpfe, wie das fraue (z.b.s bim büro-mobbing ) no gärn mache oder me ka problem rasch und effiziänt lööse, was in minere generation gang und gääbe gsi isch.
me git enander ufe latz und nochär gohts allne wider guet aber das wöschwiiber-gehabe isch doch für musicstars

nico
02.09.2004, 09:56
diggä scheiss! yeah phätt!!

subtile
02.09.2004, 09:59
Sorry aber vom Flow her wietet dr Griot wohl villl derber. Und das findi geiler als so Studente Bünzli Pseudo Philosoph Welverbesserer Gehabe

K
02.09.2004, 09:59
Original geschrieben von Rony
me ka sich johrelang hindeduure mit memmehaftem gschwätz bekämpfe, wie das fraue (z.b.s bim büro-mobbing ) no gärn mache oder me ka problem rasch und effiziänt lööse, was in minere generation gang und gääbe gsi isch.
me git enander ufe latz und nochär gohts allne wider guet aber das wöschwiiber-gehabe isch doch für musicstars

was wetsch no meh?
was wöschwiber geschnure... direkter gats ja wohl nüm, wenns ja nur en line imne andere track wär (wie das de herr griot gern mal macht) wärs shco meh *HINNEDURE* gschwätzt wenes wöschwib.
ok wenn sich ufs mul gä für dich die bescht lösig isch:
denn söler ned anderi uf ihn losla und selber meine er sigi z geil derfür!
usserdem chaner mit wörter evtl. glich nit mithalte, schomal überleid?

übrigens bini au kein rennie fan aber au kein gtriot, sicher nit sit dem was de sich leischtet.. arroganti sau..

pff

nise
02.09.2004, 10:02

word!
tja, d lüt sin halt nüm schnäll wie e stier,
nur no bsoffe vo z viel bier...

Doc.Schiwago
02.09.2004, 10:04
wo find ich eigentlich de diss wo an rennie grichted isch?

Rony
02.09.2004, 10:05
problem sin do zum se lööse.
handle isch effiziänter als reede ( siehe politik )

Mora
02.09.2004, 10:05
han de track nonig gloset, gaht ned im büro, aber ech denke mal, das es guets stück worde isch.
obwohl, de renni als battle-mc, da muesi doch fascht es schmunzle unterdrücke.
aber was wortwitz agaht, da ischer unschlagbar.

hermanndes
02.09.2004, 10:06

so ne scheisse!!! also bitte, sorry, wenndes mit de füscht muesch machä, denn hesch wirkli zwenig im kopf zum d'problem sunnscht losä!

"doch gnueg chindergarte jetzt, die zeilen reichend für di, villicht erreichsch das level mol, doch he, chli übeig muess sie!"

PhrazeFive
02.09.2004, 10:08
Original geschrieben von reezer
eifach nur geil, meh nöd... Ei Frag, isch das die differenziert, neutral und ehrlich Ussag wo du vom Lukee im Griot-Thread verlangt häsch?

gnueg chindergarte jetzt, die zeile gnüeget für di,
viellicht erreichsch das level mal, aber hey chli üebig muss si...Abschluss Lines vom Rennie-Track... Findi immer sehr gwagt wenn eine seit, so dass langet jetzt fohrig, vorallem, wenns wie de Diss ebefalls nöd würklich Atemberaubend isch...

De wär eigentlich no lustig:
ehrlich alte chasch scho säge dini lieder sind ruff,
ihr sind so krass dass dänn an dine gigs grad niemmert meh klatscht...
schad seit er eifach e linie vorher grad:
obwohl naja, an diner stell wärs mir au nöd nach lache,
mc's verzauberet d'masse, du kriegsch applaus vones paar spasste...

JA WAS JETZT KLATSCHETS ODER NÖD?

vo dem her 1:20 blabla gege 2 lines... würd säge 0:0, 2x s'Goal nöd troffe... (aber de Griot hät härter gschosse...)

nise
02.09.2004, 10:10
Original geschrieben von hermanndes
so ne scheisse!!! also bitte, sorry, wenndes mit de füscht muesch machä, denn hesch wirkli zwenig im kopf zum d'problem sunnscht losä!
dr ainzig wo s wort füscht erwähnt in däm thread bisch du...

Rony
02.09.2004, 10:11
gueti froog.!!
normalerwyys intressiere mi so gschichte elei scho altersbedingt nümm aber i ha au nit schtändig pfröpfe in de ohre..
gohts denn in däm ganze SCHPIEL nit ums bläächgebiss und weniger ume rennie?

sha
02.09.2004, 10:13
schad, das i bes am obe warte mues das i das lied lose chan - aber ech erwarte ned allzuvel vo dem diss...

nico
02.09.2004, 10:15
ich find das ganze voll korekt so... die chönnd au irgend en termin abmachä und sich gad direkt live uf dä bühni battle... solangs bimne verbale battle bliibt, find ich das au okay!

Aurel
Original geschrieben von Doc.Schiwago
wo find ich eigentlich de diss wo an rennie grichted isch?

ich meintis ufem "game over" tape vom griot.. heisst "für d'nation" und isch au online irgendwo... und ebe halt s'neue video vo ihm undem 07.

Rony
an all die politiker wo doch so viel im kopf hänn und trotz all däm hirnschmalz nur ume brey REEDE aber keini problem lööse..
lönd uns nit au so wärde ;)

nise
02.09.2004, 10:16

gohts denn in däm ganze SCHPIEL nit ums bläächgebiss und weniger ume rennie?

jo. und ich bi dr hertischti, das het eifach wiedermol miese gseit gsi.
ich ha sogar e stahlgebiss!

und do isch das video wo dir fuule sieche suechet bzw ebbe nid gsuecht hän:
http://www.nocode.ch/admin/upload_img/griot.mov

D-Glay
02.09.2004, 10:17
Schlüss mi det ah... Schöne track aber zwenig hert.
Isch mer zu sarkastisch betont aber das isch nunmal Gschmacksach..

De Rennie hett scho di komplexere rhymes doch defür hett de Griot eifach meh druck druff..

Das wär es highlight: Griot vs. Rennie @ Ultimate battle

Die selled das mal live und 1 geg 1 usträge..

reezer
02.09.2004, 10:21
Original geschrieben von Pingu
[B]Ei Frag, isch das die differenziert, neutral und ehrlich Ussag wo du vom Lukee im Griot-Thread verlangt häsch?

hmm... also vom lukee han ich niä ä differnzierti, neutrali und ehrlichi antwort gforderät - im gägäteil, ich bin mir scho sälbär bewusst das ich au z'wenig neutral bin, und vor allem mit gwüssä news überhaupt nöd neutral gsi bin, was das thema ageht...
ich han vom lukee lediglich gforderät er söll nöd spamä nur zum griot thread möglichst wiit obä im forum (resp. im panel uf dä siitä) z'ha falls das meinsch... das ganzä isch dänn inärä riesä sinnlosi diskussion usgahrtet wo ich eigentlich kei bock druf han wieder ufz'griffä...

hermanndes
02.09.2004, 10:22
nise:

dr ainzig wo s wort füscht erwähnt in däm thread bisch du...

das game verirrt sich total in dr lächerlichkeit...

...me git enander ufe latz und nochär gohts allne wider guet aber das wöschwiiber-gehabe isch doch für musicstars

villicht ha i das au falsch verstande, aber tönt schwer drnoch... aber izzy, jedem das seine...

aber dr rennie könnt jo ins bierhübli am sam. dr griot isch jo au dört, denn shcnäll uf d'bühni und battle...

nise
02.09.2004, 10:23
Original geschrieben von D-Glay

Die selled das mal live und 1 geg 1 usträge..
mit handschlag vorhär und umarmig nochhär, das mol es paar lüt villicht wiedermol mitbekömme um was es in däm game nämlich wirklich goht bzw ursprünglich mol gange isch, nämmlig um cash nutte droge und dicki eier!
e paar lüt sötte mol ihri vorbildfunktion wornäh, was passiert in 5 johr wenn die 14 jährige stinkis vo hüt plötzlich meine si sige der battleräpper vom johrhundert?

Rony
02.09.2004, 10:26
fair isch 1:1 imene hinterhof.!!
bruntz isch, wenn me zahlends publikum mit
"di mami-figgerey" storys langwiilt..nit das ich das so ghöhrt ha, ich ha all die diss-liedli no nie gloost und wird au in zuekunft immer aagnähmers z'tue ha.
aber wenn mi eine mit bläächfrässi grundloos so e scheiss frogt wie, was ich vom mory halt, ergriff ich sowiso partei

globi S.
02.09.2004, 10:27
i bi o sehr gschpannt uf dä track, i chamr dr rennie eifch nid aus battle mc vorschteuä.mau luegä wis mr gfaut.

@pingu: guet erkennt,faus ds tatsächlech so isch(was ja wou wird sy)isch ds ä zimläche widerschpruch!

Rony
02.09.2004, 10:31
Original geschrieben von nise
mit handschlag vorhär und umarmig nochhär, das mol es paar lüt villicht wiedermol mitbekömme um was es in däm game nämlich wirklich goht bzw ursprünglich mol gange isch, nämmlig um cash nutte droge und dicki eier!
e paar lüt sötte mol ihri vorbildfunktion wornäh, was passiert in 5 johr wenn die 14 jährige stinkis vo hüt plötzlich meine si sige der battleräpper vom johrhundert?

richtig!!
ich ha im 87, wo ich s'erschtemol vor "publikum" beat-BOXT ha, miesse kusche und warte, bis mir eine vo de ältere vilicht s'mic git. hätt ich nach'm mic griffe wär mi gsicht wohl au im eimer ;)

Rony
02.09.2004, 10:33
mached nur love,peace und intri..ähh unity. PEACE

gunner
02.09.2004, 10:39
isch jedäfalls amüsant... :D ziämrs wohl au hüt abig mal inä...

sry, off-topic... rony, häsch ez än homepage?

PhrazeFive
02.09.2004, 10:39
Original geschrieben von reezer
hmm... also vom lukee han ich niä ä differnzierti, neutrali und ehrlichi antwort gforderät - im gägäteil, ich bin mir scho sälbär bewusst das ich au z'wenig neutral bin, und vor allem mit gwüssä news überhaupt nöd neutral gsi bin, was das thema ageht...
ich han vom lukee lediglich gforderät er söll nöd spamä nur zum griot thread möglichst wiit obä im forum (resp. im panel uf dä siitä) z'ha falls das meinsch... das ganzä isch dänn inärä riesä sinnlosi diskussion usgahrtet wo ich eigentlich kei bock druf han wieder ufz'griffä... oke...
Isch au chli assichtssach, hans dete andersch ufgno ;)
Aber ufrolle mümmers bestimmt nüm - mer chans im griot thread go nahlese... :D

nise
02.09.2004, 10:50
richtig!!
ich ha im 87, wo ich s'erschtemol vor "publikum" beat-BOXT ha, miesse kusche und warte, bis mir eine vo de ältere vilicht s'mic git. hätt ich nach'm mic griffe wär mi gsicht wohl au im eimer ;)

jo und wenns denn im hinterrümli no richtig rot us em rennie sinere nase sprütz (i bezwifle das är e brot hätti gege e mory)isch das au ok, es dörfs eifach niemer mitbecho, sunscht gits do wieder e ellelangi diskussion um nüt. (es isch insofärn ok, als das ich ha miesse usefinde, dass es gwüssi lüt git wo eifach nid gnueg intelligänt sin problem anderscht z löse, und däne mues me jetzt eifach mutti gäh suscht isch nie rueh)

wieso het eigentlich niemert e thread ufgmacht wo ich vomene schwobe junkie uf dr stross gstresst worde bi?
so fertig mit guetemorgeforumspamme, s git jo au no arbet, i wünsch no e agregti diskussion allersiits und disset euch in bode, aber äntwäder mit saftige wörter oder mit saftige pfüscht.

pc

D-Glay
02.09.2004, 10:54
richtig!!

Es isch doch ganz eifach... Respektier die wo vor Dir gsi sind.
Wenn mer früehner eis an Grind becho hett , de will mer respektlos gsi isch. I mine Auge isch villes nur e Frag vom Respekt.

Finde aber das 1 geg 1 im Hinderhof i dem betreffende Fall nöd notwendig da's nöd um was ernschters gaht denn wenn i jedesmal eim eis an Grind geh müest wo mer mal irgends Tumm cho isch , de hett i jetz wohl abgschliffni Chnödli bis zum Ellboge hindere..

So wie mer agfange hett , so sell mers au beände und das isch i dem Fall Musikalisch.

toniqe77
02.09.2004, 11:02
track isch easy, aber gimma - mory oder halt vu mir us au griot het irgendwiä anderscht burnt...naja

Beatnik
02.09.2004, 11:02
Um was gahts eigentlich da??

Stadt gäge Land
Studentä gäge Chrampfer
Griot gäge Alli
Alli gäge Griot

Also was ich guet finde, es chunt mal chli Bewegig driii is ganze Game, chan nur gsund sii!!:D

Aber Rennie, chli meh Müeh hettsch där sch chöne gäh...oder hesch es nöd nötig?? Da isch ja dä Subzonic Diss gäge Kuchichästli fascht no geiler gsi;)

Beatnik
02.09.2004, 11:04
Original geschrieben von D-Glay

Finde aber das 1 geg 1 im Hinderhof i dem betreffende Fall nöd notwendig da's nöd um was ernschters gaht denn wenn i jedesmal eim eis an Grind geh müest wo mer mal irgends Tumm cho isch , de hett i jetz wohl abgschliffni Chnödli bis zum Ellboge hindere..

He He...ja zum Glück bisch du so en liebe:D Ussert am Mic;)

Stylebock
02.09.2004, 11:23
Original geschrieben von poetical
Auso ig muess säge, bi ganz weni enttüscht vo däm Track. Wener de scho eine macht, de scho richtig u vernichtend. Das fingi isch dä Track nid würklech. Klar es paar witzigi Linie wie immer, aber äbe nid DR Überbrönner.

muasch gseh wia lang er wohrschinlich dafür kha het, in 20 Minuta isch das gstanda und recorded worda nimm i a...

i finds cool,lustigi Sach..

Early80s
02.09.2004, 11:31
Hip Hop ist Competition !

Ich finde das amüsant...Ein bisschen Beef auf fairer Ebene belebt die ganze Scheisse....
Ein Kampf mit Fäusten wäre dann doch etwas unfair :D aber bestimmt auch sehr unterhaltsam...haha

cutastrov
02.09.2004, 11:42
richtig!!

Word! woher kenn ich das nur?

Nämmet euch es Bispiel, dä Ma weiss vo was er redet!

Dirty Fifty
02.09.2004, 11:47
cut track übercho?
wie loufts süsch so?

Rony
02.09.2004, 12:08
Original geschrieben von Early80s
Hip Hop ist Competition !

Ich finde das amüsant...Ein bisschen Beef auf fairer Ebene belebt die ganze Scheisse....
Ein Kampf mit Fäusten wäre dann doch etwas unfair :D aber bestimmt auch sehr unterhaltsam...haha

uni-schtudänt vs bauarbeiter
oder
frächi schnuure vs zahnussfall

Äffli
02.09.2004, 12:38
"wurum ych beats vo amis nimm jo das seht nach fake. 4joor spöter het fascht jede eins gmacht und ali trätte so uf an dr slangnacht. abr jez motz kaine meh es isch alles ok":rolleyes:

ych dängg spötischtens neggscht wuche het dr griot öpis duse wo widr alles wäg fi**t. aight

söll kei ufforderig,vrspräche odr sone shit si. nur mi gfühl fürs guete und bessere;)

muuuuuuuuuuuuuuuaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhh

dini zile brenne höggschtens wenn de di papier vrbrennsch. binis voll durekeit am mäntig vor em fährnseh.

dr bescht wird eh nid akzeptiert.das isch und blib eso

bi hatet,faket und vrrisset mi

äffli

bi duss

;)

juh ha grad spass ka

cutastrov
02.09.2004, 12:49
cut track übercho?
wie loufts süsch so?

Ciao Hombré

Isch alles acho und in Berabeitig!
Jo sunscht isch halt the same shit as every Day...
nix neues im Kontext also..

Cheers-u

gianchi
02.09.2004, 12:55
Min Kommentar dezue:

Nach wie vor isch d'Game Over CD vom GRIOT under www.hiphopremainz.ch erhältlich!

:-)

Jedem sini Meinig zum Battle!

Äffli
02.09.2004, 13:01
Original geschrieben von gianchi
Min Kommentar dezue:

Nach wie vor isch d'Game Over CD vom GRIOT under www.hiphopremainz.ch erhältlich!

:-)

Jedem sini Meinig zum Battle!

und s dynamit tape???:D hesch es immr nonig??:p

man ych ha so gärn eins:blingblin

xXel
02.09.2004, 13:15
mini meinig: finge der track guet glunge und ächt witzig.. vo mir us gseh mues e battleteggsht nit unbedingt huere hert si.. chashs jo au mit wortshpüu und witz mache... und der rennie bringt es guets bishpüu derfür..
easy...

peeZ

Wryter24
02.09.2004, 13:18
he aldä zersch drohsch mit schleeg fallsi ich of din scheiss reagiär /
um di den z'beschweere das nüt chunt du peinliche siäch /
ich hätt dir do jo gern betüttig vom Wort Tight demonstriert/
Doch bin ich jo nur en studiorapper und drum leider zviel zlieb/
weisch ich fick nicht ständig mit acts wo ich als kacke empfind/
doch wenns denn doch eimol de fall isch junge machs ichs mit links/
ich muss kei anderi lüüt hate bin ned chronisch frustriert/
ich lall au ned nur müll und nenn mich nur retorisch versiert/
aber seg vo wo chunnt die heimlichi wut/
hesch villicht frühner eifach nur zviel menacetosociety gluegt/
ebwohl naja a dinnere stell wehr mirs au ned zum lache/
Mcs bezauberet Masse du kriegsch apllaus vone paar spaste/

so ich han kei ziit meh sell nebert vortführe

strikk
02.09.2004, 13:31
händers nonig checkt, diä wo öppis als erschti machet
sind immer di beschtä ;)

ich ha zum bischpil vor allnä vo eui agfange redä,
also hebed bitte in zuekunft d schnurrä zue...

...und erscht mini mueter, diä isch na viiiil länger debi.

breach
02.09.2004, 14:21
genauso verchrampft und ifallslos wie mer's au vom rennie erwartet hät. de mit em frustriert si und hate...isch ja scho dani-fohrler-mässig peinlich. chindegarte...sk halt

Chraensch Lee
02.09.2004, 14:28
Original geschrieben von breach
verchrampft und ifallslos

http://forum.deneir.net/images/smiles/th_futschlach.gif

breach
02.09.2004, 14:34
Original geschrieben von Chraensch Lee
http://forum.deneir.net/images/smiles/th_futschlach.gif

wenn nomal so en schöne smiley findsch, zahl der es glace

DeeFly
02.09.2004, 14:51
wenn nomal so en schöne smiley findsch, zahl der es glace

hahaaaa...dä isch guät...

chuebueb
02.09.2004, 15:03
Ich find das toll und bin sehr zfridä.

Vilicht eifach, wülli zum subjektive Lager ghör, zude Doofe wo eigentlich kei Ahnig vo Rap händ, und zu dene, für diä dr Inhalt vomne Track en Stellewärt hät.

"Falls du glaubsch das DU burnsch isch das für mi es Kompliment"

Bamm! Hahaha, Hiphop isch verkleideti Kids! (gm)

Gruess

schnitzel
02.09.2004, 15:09
genauso verchrampft und ifallslos wie mer's au vom rennie erwartet hät. de mit em frustriert si und hate...isch ja scho dani-fohrler-mässig peinlich. chindegarte...sk halt

denn zeig uns moll was duu fyr hammerharti tracks am schtiiesel hesch...
i sag nid das de track vom rennie guet isch no das er schlächt isch no das du schlächt bisch, i sag nur:
machs besser!

Fletsch
02.09.2004, 15:10
Uf jede Fall en guete Track. Us ganz objektiver Sicht. Am Mory sini Reims sind eifach andersch, aggro. Aber reimtechnisch nüt gäge de Rennie.

Ich dänke mal Lüüt wo de Mory würklich für de tighter Mc halted händ eifach Problem Wörter wie "chronisch" und "retorisch" z verstah :D

hermanndes
02.09.2004, 15:17
Original geschrieben von Fletsch
Uf jede Fall en guete Track. Us ganz objektiver Sicht. Am Mory sini Reims sind eifach andersch, aggro. Aber reimtechnisch nüt gäge de Rennie.

Ich dänke mal Lüüt wo de Mory würklich für de tighter Mc halted händ eifach Problem Wörter wie "chronisch" und "retorisch" z verstah :D

wennde nomoll sone geili ussa machsch, zahl ich dir es galce:)!

schnitzel
02.09.2004, 15:20
äääch do in mym dräggsbüro herrschä 70°C und diir hends vo glace...

ych find de rennie und de griot hend eifach beidi völlig unterschiidlichi steez und vo demm här gönd bäidi uf yhri art ab... nitt?

breach
02.09.2004, 15:21
Original geschrieben von schnitzel
denn zeig uns moll was duu fyr hammerharti tracks am schtiiesel hesch...
i sag nid das de track vom rennie guet isch no das er schlächt isch no das du schlächt bisch, i sag nur:
machs besser!

hehe, wieder s slangbuuregebot nummer 1: "musch alles guet finde solang nöd selber musik machsch"...du musch au kein choch si zum wüsse, dass mc donalds scheisse isch.
und nebedbi, das isch en thread über rennie vs. griot und ich ha nur mini meinig gschribe. also wenn du es problem häsch wänd dich per pm a mich und mir mached was ab :)

Map
02.09.2004, 15:22
Giele müesst nid Glace choufe we dr unbedingt weid lutsche...

Usserdäm isch Summer eh zu 95% Over.

chuebueb
02.09.2004, 15:40

SCNR..:

rhetorisch.. es heisst rhetorisch
wennscho bessrwüssrstyle dänn richtig ;)

hate.biz
02.09.2004, 15:40
haha... und sorry all diä haters da innä...

da macht einä en lustigä wortwitzigi battel track (was au s'einzigä gsi isch vom renni wot häsch chönä erwartä) ohni aggro-reims kdäfür punchline à punchlein und wo eim zum lachä bringät?
was händ ihr erwartät? dä renni figgt ihn sinnlos doff und aggro ah wi dä griot das machät? sorry, aber dänn losät kuchikäschtli plattä namal...

und isch au wieder mal lustig zum gseh wärs scheisse findet... sind di glich gsi wo gluägt händ das wieder mal än griot thread da uftaucht...

und mal ganz was allgemeins... isch irgendwem bekannt das dä renni dä griot apissät hät? nei...
guät, rap isch uf dä strass entstandä, rap chunt vo mir us us basel und nöd us dä bärgä, vellicht isch dä erst räpper es kid us dä strass gsi und kein student. aber sorry, muäsch dä scheiss ja nöd losä und ich gseh voll nöd ih wieso das en grund sött si ein doof az'figgä... isch doch echt lächerlich... lönd doch jedem siin hiphop wiäs für di entsprechend person stimmt... jedä cha sich das usäpickä wo für ihn passt und stimmt...

richtig real und härt wiä damals isch weder dä mory no dä renni... oder isch dä mory öppä i dä bronx geborä?

hei ei ei ist diese szene lächerlich... ich hoffe rennie lässt sich kein zweites mal auf so was ein und auch kein anderer rapper... dann ist der griot schon bald sowieso kein thema mehr ganz von selbst...

MikePx
02.09.2004, 15:42
De Griot isch es riese Opfer
:gun: :gun: :gun: :gun: :gun: :gun: :gun: :gun: :gun:

Stylebock
02.09.2004, 16:05
Original geschrieben von hate.biz

da macht einä en lustigä wortwitzigi battel track (was au s'einzigä gsi isch vom renni wot häsch chönä erwartä) ohni aggro-reims kdäfür punchline à punchlein und wo eim zum lachä bringät?
was händ ihr erwartät? dä renni figgt ihn sinnlos doff und aggro ah wi dä griot das machät? sorry, aber dänn losät kuchikäschtli plattä namal...

und isch au wieder mal lustig zum gseh wärs scheisse findet... sind di glich gsi wo gluägt händ das wieder mal än griot thread da uftaucht...

und mal ganz was allgemeins... isch irgendwem bekannt das dä renni dä griot apissät hät? nei...
guät, rap isch uf dä strass entstandä, rap chunt vo mir us us basel und nöd us dä bärgä, vellicht isch dä erst räpper es kid us dä strass gsi und kein student. aber sorry, muäsch dä scheiss ja nöd losä und ich gseh voll nöd ih wieso das en grund sött si ein doof az'figgä... isch doch echt lächerlich... lönd doch jedem siin hiphop wiäs für di entsprechend person stimmt... jedä cha sich das usäpickä wo für ihn passt und stimmt...

richtig real und härt wiä damals isch weder dä mory no dä renni... oder isch dä mory öppä i dä bronx geborä?

hei ei ei ist diese szene lächerlich... ich hoffe rennie lässt sich kein zweites mal auf so was ein und auch kein anderer rapper... dann ist der griot schon bald sowieso kein thema mehr ganz von selbst...

WORD!!!

drosselbart
02.09.2004, 16:08
bestätigtmr widrmau d'klass vom rennie.. :D

Aurel
02.09.2004, 16:20
als objektive betrachter (bin vo beidne ned fan) muessi säge, dass de rennie 1,2 stell hed, woner no nie so geil gflowt hed. will er isch stets saumonoton. i dere sach heder sich anschiinend chli müeh geh... allerdings heder mit de beatuswahl es guets händli bewise... :D

4053ler
02.09.2004, 16:23
Ich ha ab keinere Linie vom Rennie miess lache, nit emoll lächle oder schmunzle. Aber wahrschinlig duet mir eifach d Stadt-Luft in Basel nid guet :rolleyes:

Gate17
02.09.2004, 16:43
aber die mongobilly line chunt mir eifach z quer ine...
so die ganzi art winer dä bringt erinnert mi starch a final-battle us 8Mile...

so im sinn vo "wenn iz scho im vorus öppis böses über mi sägä, was är ja nid erwartet, de weiss är när nüm was bringe".... hmmm... oder i ha äs psychischs problem u gseh da sache wo nid so sie..

ps: i bi weder rennie no griot fan.. nur für das grad klar z steue...

genau da hani au denngt won mer en inäzochä han, mach mi mol selber chli fertig denn cha der ander gar nünt meh bringe...

tja eigentli ä gueti taktik, aber chli cheap.

griot wir warten!

Dämon
02.09.2004, 17:07
Original geschrieben von MikePx
De Griot isch es riese Opfer
:gun: :gun: :gun: :gun: :gun: :gun: :gun: :gun: :gun:

du bisch au chli es opfer... pussy

Mora
02.09.2004, 17:18
erschtens isch es doch unmöglich die zwei mitenand z vergliche, wil jede so en andere stil het und
zweitens solang es verbal bliebt hend doch au mir euse spass. oder ned?
;-)

Stinkyfingaz
02.09.2004, 17:51
Chumm de Mory chan eh nöd Rappe und wenn das gsehsch mory; denn los uf mich und hör uf räppe!

Mikrophil
02.09.2004, 18:11
Ich glaub mer sött unterscheidä zwischä:

1. Ghetto-räpper
(Nöd mal in ZETT-HA gits äs Ghetto... also au nöd irgendwo andersch idä Schwiiz... d'Schwiiz bestaht us 95% Land, also die wenigä Strösli da, die werdet no laaaang nöd zu dä STREETZ mutierä... also Ghetto-Pimpz sind in CH out!
Und wer mir mit ami-wear uffahrt, isch eh 10 jahr hinädri..)

2. Besserwüsser
Rennie hätt verdammt guetä Wortwitz, isch än Buur und staht au no dazue... aber er isch eifach en buur...

sha
02.09.2004, 18:25
schwache diss

em rennie sini stemm tönt lächerlech... was er säid, hed täilwis öppis, aber als gsamtwärch fend echs schwach

breach
02.09.2004, 18:33
Original geschrieben von Mikrophil
Nöd mal in ZETT-HA gits äs Ghetto...

säg das mal dene wo zB in grüenau oder schliere wohned

bätschmändoo
02.09.2004, 18:40

Shiit, jetz isch mr dr Slangrover scho zvorcho, aber i hätt au gseit "Wööööööörd!".

Casto
02.09.2004, 18:43
mir si baueeeeeeers u gebä en figg um mory ;)

hobgoblin
02.09.2004, 18:58

jo ebe.... retorisch....hmmm:hmmm: esch en scheiss uusage! definitiv! aber jo ... ebe....

ha vom still här au ned en grossi änderig erwartet vom rennie. sin 8-mile reim hani ned so iifalsriich gfonde. wortwetz esch also scho vorhande. aber rein subjektiv muess ech säge: GRIOT gfallt mer eifach besser. hed me drock ond ech cha momentan mee met dem stil aafo.

konfus
02.09.2004, 19:20
geile diss!

das mittem lungeproblem isch dä börner!:D
joa...dä mory hät sowas mal verdient! ..obwohl er scho ein-zwei gueti tracks hät, aber ernscht näh chanin glich nöd.

rennie go 4 it!

oli_mc
02.09.2004, 19:21
In Sache Wortwitz het dr Rennie eidüütig d'Nase vore. Styles u Flows hingäge cha me schwär mitenag vrgliiche - haut Gschmacksach.

Tonik
02.09.2004, 19:25
Pow! Fettä take!

4132
02.09.2004, 19:35
finge ou dases witzigi lines het...

aber soooooo brönnt...
oder
soooooo vernichtet....
oder
was ou immer...

het är dr griot auso ou nid.. i gloube paar da ine luege das zweni nöitrau a... :rolleyes:

WORD

nüt gegene track...isch scho lustig aber wer vo "dr griot isch gfiggt" redet het kai blasse...

äntwäder vrlauft alles im sand oder mr höre no par tracks meh...

auf JETZT

PS no @ intelligänzprötz do inne: ich glaub 3/4 vo däm forum hän kai blasse was rhetorisch bedütet..

vo wäge Intelligänz und so...

:nuggi:

hobgoblin
02.09.2004, 20:03
Original geschrieben von 4132
äntwäder vrlauft alles im sand oder mr höre no par tracks meh...

ech hoffe do chond no öbis. fende so züüg erfröschend ond es brengt bewegig.

deefac
02.09.2004, 20:13
Original geschrieben von oli_mc
In Sache Wortwitz het dr Rennie eidüütig d'Nase vore. Styles u Flows hingäge cha me schwär mitenag vrgliiche - haut Gschmacksach.

ja findi o de mory het de intressanter flow und nimmt meischtens besseri beats aber de rennie het scho klar me wortwitz.

deefac
02.09.2004, 20:24

also das isch aber o es scheiss statement:confused:

j.P
02.09.2004, 21:04
Rennie rappt so verschisse. Es isch unglaublich... De het immer dr glieche Flow, usserdäm passt sini Stimm voll nid zum Beat. D'Rhetorik isch gued, aber das wärs au scho.

Rennie ab jetzt würd ich nid allei uf d'Stroos goh, me weiss jo nie was passiere ka...

Greetz

rm
02.09.2004, 21:40
Original geschrieben von j.P
Rennie ab jetzt würd ich nid allei uf d'Stroos goh, me weiss jo nie was passiere ka...

Greetz

vorallem wenn sone hardcore typ wie du umelaufd hä....
:rolleyes:

Zigi
02.09.2004, 21:56
Original geschrieben von j.P
Uiuiui, da chunt dä Rennie sicher grad schiss über, aber bitte dänk doch dra das er ja eh nie äleigä uf dä "Stroos" umelauft -sitem letschte Album hätter än ständige tross vo 12 bis 13jährige Viva-Groupies wo hinder ihm herlauft.

Ach ja: im Bündnerland gits eh kei "Stroooooosssee", sondern wanderwäg und z'Züri gits au kei "Stroooossse", sondern streets (gemäss am breach gits das nämli -z'mindescht i dä Grüenau, Altstette, Schliere und z'Uster am Bahnhof)

Tststs... peinlich:rolleyes:

Aber dä Track isch für Rennie-Verhältnis zimli glunge, und für alli Skeptiker: ich ha chli müese ab däne lines schmunzle!

xXel
02.09.2004, 22:14
Original geschrieben von hobgoblin
ech hoffe do chond no öbis. fende so züüg erfröschend ond es brengt bewegig.

word

Beatnik
02.09.2004, 22:39
Original geschrieben von Zigi

Ach ja: im Bündnerland gits eh kei "Stroooooosssee", sondern wanderwäg und z'Züri gits au kei "Stroooossse", sondern streets (gemäss am breach gits das nämli -z'mindescht i dä Schliere am Bahnhof)

Also in Züri hend mer ja dLangstrasse, he he...Downtown Switzerland:D

Aber das mit dem Schliere Bahnhof isch mer neu, det hetts kei Street, nur en Kehrplatz mit Brunne...oh sorry

En Backspin Corner mit Flow:D :D

Marook
02.09.2004, 23:07

Jo do hesch ebbe scho rächt. dr Unterschid isch, dass dr Rennie cha drzue stoh und sis eigene Ding läbt. Dr Griot hingege probiert das Ami -Ding us em Fänse chrampfhaft ins Schwyzerländli z'projeziere.

Do zitier ich mi grad gärn sälber und zwar e unreleasede Track, hehe:
Ich bi am Rhymes kreiere/und ihr no am probiere/
D’HipHopKultur us de states do ane ztranferiere/

Zigi
02.09.2004, 23:19
Original geschrieben von Beatnik
Also in Züri hend mer ja dLangstrasse, he he...Downtown Switzerland:D
Aber das mit dem Schliere Bahnhof isch mer neu, det hetts kei Street, nur en Kehrplatz mit Brunne...oh sorry
Jaja easy, street isch street;) (oder andersch formuliert: egal ob gässli oder chehrplatz -wüsst nienets wos i dä schwiiz ächti "Streets" git, la mi aber gern belehre)

Original geschrieben von Marook
dr Rennie cha drzue stoh und sis eigene Ding läbt. Dr Griot hingege probiert das Ami -Ding us em Fänse chrampfhaft ins Schwyzerländli z'projeziere.
Word!

Beatnik
02.09.2004, 23:47
Jo do hesch ebbe scho rächt. dr Unterschid isch, dass dr Rennie cha drzue stoh und sis eigene Ding läbt. Dr Griot hingege probiert das Ami -Ding us em Fänse chrampfhaft ins Schwyzerländli z'projeziere.

Nun, dazue mues ich folgendes säge, krampfhaft isch das glaub scho nöd wo dä Mory macht....ich denke Rap chunt hald zum gröschte Teil us dä USA, und das mer det sini Vorbilder suecht, das isch fascht en logische Schluss! Und wenn dä Mory jetzt ehner dä Härt Ami Style wet repräsentiere und däzue chan stah isch das doch ok, und wenn dä rennie gern "Intelligente" Rap mit Wortwitz und süesse Videos macht, isch das doch au siis Ding!
Und das mit dä Streets, ich glaube ihr chönd teilwiis nöd underscheide was en Rapper usmacht, das ganze isch au chli Entertainment....also wiso legged ihr jedes Wort vom Mory so uf Goldwaag, und das Züüg vom Rennie isch die PUURi Wahrheit wies nur chan sie?? Isch es will euch dä mory nöd Sympathisch isch, oder will ihr euch mit dem nöd identifiziere chönd?
Ich säg jetzt mal (und das weis ich eigentlich us enere ehrliche und verlässliche Quelle) das dä Mory nöd nur dä härt Siäch usehänkt, dä staht au zu dem wo er seit...und er isch sich evtl. no e anderi Ziit gwöhnt, e Ziit wo eim dSuperstars no abzoge wordä sind, und sucht hetts ufs Dach gäh, e Ziit wo mer zu siim Wort hett müese stah und nöd alles so gross gsi isch....Basel hett au scho anderi Ziite gseh, da bin ich ganz sicher, da isch es hütt sicher grad agnehm!

Also befor ihr urteiled oder grad behauptet dä oder dä seg besser oder Glaubwürdiger etc., nehmeds locker und gnüüsed dShow.....:D

Marook
03.09.2004, 00:27
Nun, dazue mues ich folgendes säge, krampfhaft isch das glaub scho nöd wo dä Mory macht....ich denke Rap chunt hald zum gröschte Teil us dä USA, und das mer det sini Vorbilder suecht, das isch fascht en logische Schluss! Und wenn dä Mory jetzt ehner dä Härt Ami Style wet repräsentiere und däzue chan stah isch das doch ok, und wenn dä rennie gern "Intelligente" Rap mit Wortwitz und süesse Videos macht, isch das doch au siis Ding!
Und das mit dä Streets, ich glaube ihr chönd teilwiis nöd underscheide was en Rapper usmacht, das ganze isch au chli Entertainment....also wiso legged ihr jedes Wort vom Mory so uf Goldwaag, und das Züüg vom Rennie isch die PUURi Wahrheit wies nur chan sie?? Isch es will euch dä mory nöd Sympathisch isch, oder will ihr euch mit dem nöd identifiziere chönd?
Ich säg jetzt mal (und das weis ich eigentlich us enere ehrliche und verlässliche Quelle) das dä Mory nöd nur dä härt Siäch usehänkt, dä staht au zu dem wo er seit...und er isch sich evtl. no e anderi Ziit gwöhnt, e Ziit wo eim dSuperstars no abzoge wordä sind, und sucht hetts ufs Dach gäh, e Ziit wo mer zu siim Wort hett müese stah und nöd alles so gross gsi isch....Basel hett au scho anderi Ziite gseh, da bin ich ganz sicher, da isch es hütt sicher grad agnehm!

Also befor ihr urteiled oder grad behauptet dä oder dä seg besser oder Glaubwürdiger etc., nehmeds locker und gnüüsed dShow.....:D
Klar represented dr Mory dr harti ami-style, ich chas eifach nid ärnscht näh. Ich muess ehrlich saage, dass ich z'vil respäkt vor dere Kultur und ihrne Wurzle ha, alsdass ich mi dört als Schwizer würd probiere drzue z'zelle. Isch doch lächerlich, wenn mir in dr Schwiz, wo völlig anderi Zueständ herrsche, probiere das wo ähne am grosse teich passiert z'kopiere. Also representet dr Mory...sorry dr Griot öppis wo's in dr Schwyz gar nid git. E schiinwält, öppis unreals...dr rennie soht zu dämm woner isch, au wenns nid konform isch zu däm ganze HipHop-game us de Staate. Aber do laufts so. Und drum isch vilicht dr Rennie "real".
Lueg, wennich ehrlich bi, muess ich sage, dass mi em Rennie si Konter nid wirklich voll überzügt. Es het zwar wirklich e paar glatti sache dinn, aber i weiss nid ob's längt. Flowmässig find ichs jetz relativ abwäxligslos.
Dr Griot bechunnt vo mir als Mc volle Respäkt. I find är het e derbe Flow und isch generell eigentlich e guete MC. Aber ich cha eifach sini Maske nid ärnscht näh.
Und...klar isch es entertainment. Vilicht will jo dr Mory chli an SK erfolg ahknüpfe udn wär weiss, vilicht verkaft er jetz e paar Tapes meh, hehe.

DeeFly
03.09.2004, 00:42
so vill buächstabä...

sonix
03.09.2004, 00:47
Original geschrieben von DeeFly
so vill buächstabä...

und ir schuel lernt me sä zämmäzsetze.. stöu drvor.. :D = lesen!

Beatnik
03.09.2004, 00:53
Klar represented dr Mory dr harti ami-style, ich chas eifach nid ärnscht näh. Isch doch lächerlich, wenn mir in dr Schwiz, wo völlig anderi Zueständ herrsche, probiere das wo ähne am grosse teich passiert z'kopiere. Also representet dr Mory...sorry dr Griot öppis wo's in dr Schwyz gar nid git. E schiinwält, öppis unreals...

Dazue chan ich nur säge, wenn mer das wo dä Griot macht 1:1 uf dUSA übertreit, isch ja klar das eim das spanish vor chunt....aber ich fin dihn autentisch....weisch es isch schwer zum erkläre, aber es isch "leider" so das es au i dä Schwiiz übli Type gitt, söttg wo hald chli anderscht druff sind als du oder ich! d.h nöd das die jetzt nur umeprüglet oder sich Waffe chaufed etc., d.h diä schissed eifach druff, wenn dene quer chunsch oder so chlöpfts entweder, oder du chunsch kei Respect über...fertig! Das isch REALITÄT, au dä heile Schwiiz!
Und wenn i dä USA eine über Crack Opfer reimt, und i dä Schwiiz reimt z.b eine über toti Vixer, isch dä us dä Schwiiz weniger autentisch??
Was hend paar Lüüt gseit wo dä Sido in Düütschlan cho isch, "phaaa, Ghetto in Düütschland, das gitts gar nöd"...aber so lustig isch es würklich nöd det wo er wohnt...also mich würds akotze:D
Ich verstah diin standpunkt scho, aber dSchwiiz isch kei heili Wält, wo seinzig Problem es Sturmgwehr uf em Dach oder dSVP Wahlkampagne isch......da lauft no meh scheiss wo nöd i dä 20min staht!! Drum chasch du dä rennie evtl. besser verstah, er Reimt "meischtens" über allgemeini Theme, oder uf lustigi Art so das es alli verstöhnd und sich chönd drii versetze! Das isch bim Mory/Griot hald chli schwerer...ich dänke uf jedefall das es peröndlichs Gspröch mit ihm, oder mal es guets Interview villes würd klarer mache! Mini Meinig

DeeFly
03.09.2004, 00:56
Original geschrieben von sonix
und ir schuel lernt me sä zämmäzsetze.. stöu drvor.. :D = lesen!

...und das seit mir än berner...hehe...

Marook
03.09.2004, 01:02
Jo du hesch jo uf en art scho rächt Beatnik. In Basel lauft scho scheisse wo nid suuber isch, das isch mir scho klar. (und garantiert au in andere Städt)(ich schaff im Momänt im Kleibasel i me ne Kinder/Jugendwohnheim) Ich weiss scho, dass züüg abgoht, wo nid mol in Zitig oder Lokalradio's chunnt. Ich ha eifach mit em Griot siner Art müeh. Wurum muess me denn das verherrliche? Völlig überflüssig...

mark faloon
03.09.2004, 01:07

brudder ai seele, gnüss d show

Beatnik
03.09.2004, 01:12
Ich ha eifach mit em Griot siner Art müeh. Wurum muess me denn das verherrliche? Völlig überflüssig...

Das verstah ich, und ich han au amigs müeh mit so sache, egal öb us dä Schwiiz oder us Düütschland! Aber schlussendlich mues ich mir säge, das diä type entweder würklich so druff sind, und nöd anderst chönd...was ja widerum ehrlich zu sich elber und authentisch isch, oder sie mached au chli Entertainment, und das bruuchts hald au! Bim Mory dänk ich, isch es eher serste, will er scho immer so gsi isch, also sitt ich sini Rosbett CD ghört han, Ruffe Style und Fick uf alles!
gFallt sicher nöd allne, vor allem da uf dem Forum dunkts miich, hend gwüssi lüüt chli was gäge chli Aggresivi ungschnittni Sache, aber isch doch guet das dä griot chli en kontrast büütet zu dä andere Sache, so lüüt bruuchts hald au, suscht isch Dynamik weg! Ich glaub es gaht villne au um dä One Love Gedanke, das isch ja ok, stah ich au voll dähinder....aber es isch hald näbed one love au immer scho gsi, das gwüssi Lüüt Problem mit gwüssem rap hend und umgekehrt, da chasch nüüt mache....das wird immer so sii!

egal, löhnd mer das Thema, freued mer eus lieber uf e Antwort us Basle (hoffentlich Musikalisch), will ich dänke nöd das en gwüsse Rapper vo det das so stah lah wird, vor allem nöd wenn en huufe Lüüt das no geil findet was dä rennie gmacht hett, he he, also ich wär Stinksauer und würd jetzt scho anere Antwort mit Dickem Beat sitze:p

In diesem Sinne.....peace

Beatnik
03.09.2004, 01:25
Han da no was gfunde, das chönt no dä Griot gsi siii:D
Ha Ha

MikePx
03.09.2004, 08:17
Original geschrieben von Dämon
du bisch au chli es opfer... pussy

Es isch mir echt zblöd mich mit Missgeburte über anderi Vollidiote z'stritte...

Darum nimms easy...

scope
03.09.2004, 08:24
i finge dä "diss" viu z'weni hert.

aber het sehr geili sache drinn, jedoch häti mer vom rennie scho meh erhofft. "wär di atemberauben findt het wohl es lungaproblem" z.B. fingi Super.

Aber soo überwäutigend o nid. isch irgendwie nid würklech e DISS oder es Battle... eifach buur gäge gangsta. das passt nid.

dabu lego
03.09.2004, 09:00
Original geschrieben von scope
eifach buur gäge gangsta. das passt nid.

wiä birä mit öpfäl verglichä!

hermanndes
03.09.2004, 09:12

Was hend paar Lüüt gseit wo dä Sido in Düütschlan cho isch, "phaaa, Ghetto in Düütschland, das gitts gar nöd"...aber so lustig isch es würklich nöd det wo er wohnt...also mich würds akotze:D

aber lueg au do gits 2 verschiedeni sachä: dr sido git a drmit, wie hart das sie kindheit gsi isch, wie deftig sini umwelt isch, ey dört gohts krass ab!

und dr azad hetts genau so schwer gha und dä macht nit ei trallala wie hart das er isch, sonder verzellt wie trurug das es bi ihne usseht! dä zeigt eim wie deftig dass es isch...
und dr sido verzelt wie geil das es isch, in sommenä krassä block z'wohnä wie er... und i dänk so ischss zum teil au bim griot, zum teil!!!!

Actafool
03.09.2004, 11:30
Ich säg nur eis:
Minderminderminderwertigkeitskomplexä, jede hett sä!
;)

jayRon
03.09.2004, 11:44
Original geschrieben von Zigi
Jaja easy, street isch street;) (oder andersch formuliert: egal ob gässli oder chehrplatz -wüsst nienets wos i dä schwiiz ächti "Streets" git, la mi aber gern belehre)

AL aka Albisreidä, das isch's einzige wahre ghetto i dä schwiz!

Aurel
03.09.2004, 11:46
Original geschrieben von jayRon
AL aka Albisreidä, das isch's einzige wahre ghetto i dä schwiz!

du bisch no nie dur d'streets vo sempach gloffe alde...

Stylebock
03.09.2004, 11:48
Original geschrieben von Aurel
du bisch no nie dur d'streets vo sempach gloffe alde...

und erst ds Ghetto vu Khuuur...do isch Menace to Society dreht worda...:D

Beatnik
03.09.2004, 11:50
Original geschrieben von slanGRover

Bi eusem Hinderhof hend City of Gods dreht, hr hr hr

Aurel
03.09.2004, 11:50

bi üs scarface und schlacht bi sempach... :D

Stylebock
03.09.2004, 11:51
Bi eusem Hinderhof hend City of Gods dreht, hr hr hr

i bin hüt Nomitag mim Def döt ir Nöchi...muass i mini Bulletproof West mitneh? :p

Dirty Fifty
03.09.2004, 11:52
bi mir im zimmer isch dr 50 cent 9 mau agschosse worde..

Stylebock
03.09.2004, 11:53
bi mir im zimmer isch dr 50 cent 9 mau agschosse worde..

loool...rot amol wem dr 2Pac dr Waga in Las Vegas klaut het...

Beatnik
03.09.2004, 11:53
i bin hüt Nomitag mim Def döt ir Nöchi...muass i mini Bulletproof West mitneh? :p

Sicher, suscht wirsch no vo dä Zürcher Kantonspolizei agschosse, will grad verdächtig usgsesch....:D

Stylebock
03.09.2004, 11:54
Sicher, suscht wirsch no vo dä Zürcher Kantonspolizei agschosse, will grad verdächtig usgsesch....:D

werdi als Khurer sowieso :D nei han grad SMS kriagt,as goht am Def leider nit...

Dirty Fifty
03.09.2004, 11:56
loool...rot amol wem dr 2Pac dr Waga in Las Vegas klaut het...

u weisch wär ihm gseit het woner steit..?

so fertig isch ja gar nüm so luschtig... aber nöchschtsmau we fittyfitty bi mir däheim isch suffi weniger u ziile besser...

Stylebock
03.09.2004, 11:59
u weisch wär ihm gseit het woner steit..?

so fertig isch ja gar nüm so luschtig... aber nöchschtsmau we fittyfitty bi mir däheim isch suffi weniger u ziile besser...

meinsch mim Fiffy ischs lustig,mim 2pac nit? :D

Beatnik
03.09.2004, 12:00

Oder chunsch zu mir hei:D Da wertd am Snoop sini Doggystyle und dHip Hop Honeys DVDs dreht:eek:

Aurel
03.09.2004, 12:01
dHip Hop Honeys DVDs dreht:eek:

muesch scho wieder mini biatches miete?

Dirty Fifty
03.09.2004, 12:01
ja hmmm... scho mau mis wohnzimmer gseh...? kennsch d "up in smoke" dvd

Stylebock
03.09.2004, 12:05
muesch scho wieder mini biatches miete?

dia wo i diar importiart han meinsch?

Aurel
03.09.2004, 12:08

du meinsch det wo de snoop und de dre mit mim low rider ifahred und am schluss irgend so'n clown i mim privatjet is cockpit gohd und usrüeft... "nate dogg, we need weed in the cockpit!"?

und livio... ne, die wo du meinsch, bruucht de fifty jewiils...

Stylebock
03.09.2004, 12:09
du meinsch det wo de snoop und de dre mit mim low rider ifahred und am schluss irgend so'n clown i mim privatjet is cockpit gohd und usrüeft... "nate dogg, we need weed in the cockpit!"?

und livio... ne, die wo du meinsch, bruucht de fifty jewiils...

ah easy...hätt nämlich sus mini Provision vermisst...

#ChRüSiMüSi#
03.09.2004, 12:16
zwei duuume nach ufä für dä rennie.. in sache ironie chameren eifach nur schwer toppe und guet daser sich sozägä wehrt.. will das dä mory im clip dä rennie *verbrännt* gat irgendwie biz zwiit..

Stylebock
03.09.2004, 12:19
Original geschrieben von #ChRüSiMüSi#
zwei duuume nach ufä für dä rennie.. in sache ironie chameren eifach nur schwer toppe und guet daser sich sozägä wehrt.. will das dä mory im clip dä rennie *verbrännt* gat irgendwie biz zwiit..

dBasler hend das jo schomol gmacht...dPuppa vum Mladen Petric verbrennt hrhr

#ChRüSiMüSi#
03.09.2004, 12:26
glich das findi huere chindisch.. wie alt ischer? ;)

Beatnik
03.09.2004, 12:53

He He, hesch scho mal gseh wenn ich am Morge ufstah und dänn go bade gah?? Scho mal Prinz us Zamunda gseh:D

hermanndes
03.09.2004, 13:15

daaaaaas isch öbbis völlig anders, will dr petric hett zerscht dr fcb symbolisch verbrennt!!! Also isch das nur e revanche gsi....

4132
03.09.2004, 13:22
Jo du hesch jo uf en art scho rächt Beatnik. In Basel lauft scho scheisse wo nid suuber isch, das isch mir scho klar. (und garantiert au in andere Städt)(ich schaff im Momänt im Kleibasel i me ne Kinder/Jugendwohnheim) Ich weiss scho, dass züüg abgoht, wo nid mol in Zitig oder Lokalradio's chunnt. Ich ha eifach mit em Griot siner Art müeh. Wurum muess me denn das verherrliche? Völlig überflüssig...

er verherrlicht das doch nit....

er verzellt was abgoht...

macht dr Masta Ace au nit anderst, oder dr Nas...und das sich nit verherrliche sondern ebbe verzelle was lauft..

4132
03.09.2004, 13:25

völlig usem zämehang griffe..

kei ahnig = frässi...

Map
03.09.2004, 13:27

kei ahnig = frässi...

Wenns so wär, würd das Forum ohni Byträg müesse uscho.

sly saloon
03.09.2004, 13:31
Wenns so wär, würd das Forum ohni Byträg müesse uscho.

lol! wo d recht hesch heshc recht!

Stylebock
03.09.2004, 13:33
völlig usem zämehang griffe..

kei ahnig = frässi...

sicher ischs öppis anders, isch au a gwüssi Ironie dahinter

selber Fressi

Dirty Fifty
03.09.2004, 13:35
He He, hesch scho mal gseh wenn ich am Morge ufstah und dänn go bade gah?? Scho mal Prinz us Zamunda gseh:D

"der kleine prinz ist jetzt auch sauber"... *g*

Beatnik
03.09.2004, 13:39
"der kleine prinz ist jetzt auch sauber"... *g*

Hr Hr Hr....und er luegt no so glangwiilet drii:D

Wie dä Griot nach em Rennie Diss:p

Dirty Fifty
03.09.2004, 13:46
für mi isch das ke diss gsi... eher ä amerkig zu sine üsserige...

Beatnik
03.09.2004, 13:51
für mi isch das ke diss gsi... eher ä amerkig zu sine üsserige...

Mir ja egal was es gsi isch, dä Stei Rollt:D

phukk_all
03.09.2004, 14:43
rennie... naja...

studänte si wohl eifach "z'brav" zum bättlä (siehe greis)

griot rokkt eidütig heftiger

Wryter24
03.09.2004, 17:20
phuk all was isch mitem greis? was chasch du überhaupt frog ich mich doch a dere stell meh sett das thema ned zwiit uswite de retourburn vom Griot chunnt jo jetzt den ich bin gspannt und labberis settet lieber es bitzeli vorsichtig si und ned grad wieder es allgemeins uswiite uf die ganzi szene erzüge

xXel
03.09.2004, 19:03
!!!greis = gott!!!

höse
03.09.2004, 19:46
fakt isch dä mory ä sorry dä griot hät eifach null niveau! dä rennie isch eifach wortgwanter und hät chli en grösärä wortschatz als nur wooos goot ab motherfucker hää hhää? (da wärded bösi erinerigä wach...) :hammer:

rennie: :yourock:

griot: :fuckyou:

ps: was findet dä eki nur a däm :confused:

Beatnik
04.09.2004, 00:23
Original geschrieben von höse
fakt isch dä mory ä sorry dä griot hät eifach null niveau! dä rennie isch eifach wortgwanter und hät chli en grösärä wortschatz als nur wooos goot ab motherfucker hää hhää? (da wärded bösi erinerigä wach...) :hammer:

rennie: :yourock:

griot: :fuckyou:

ps: was findet dä eki nur a däm :confused:

Du würdsch gschiider mal am Griot siis "Game Over" Tape losä! Will so e igfahrni Meinig füehrt au niened ane, vor allem wenn sie so Plump daher chunt :rolleyes:

macaroni
04.09.2004, 00:48
Hallo,

Herrscht hier der Kindergarten?! So von wegen "Griot ist Scheisse", "Rennie ist..." blabla. Ich meine, ich kenne diese beiden Typen nicht einmal, aber nachdem ich mich ein bisschen informiert habe, sind das wohl zwei dicke brocken im schweizer hip hop buisness.

Naja, finde es nur traurig das man mit +20 sich wie im kindergarten unterhaltet. Sollte man sich nicht(nur) ein bisschen professioneller verhalten?! Vielleicht ist es auch cool oder auch nur Spass?!
Bhoe, keine Ahnung. Ich mag sowieso keinen schweizer hip hop. :P

just my 2cent. Aber interessiert doch kein schwein :P

maca aka stoned/muede

edit/

Was hat sich mit dissen ueberhaupt auf sich?! kindergarten wahrscheinlich...

Beatnik
04.09.2004, 00:55
Original geschrieben von macaroni
Hallo,

Herrscht hier der Kindergarten?! So von wegen "Griot ist Scheisse", "Rennie ist..." blabla. Ich meine, ich kenne diese beiden Typen nicht einmal, aber nachdem ich mich ein bisschen informiert habe, sind das wohl zwei dicke brocken im schweizer hip hop buisness.

Naja, finde es nur traurig das man mit +20 sich wie im kindergarten unterhaltet. Sollte man sich nicht(nur) ein bisschen professioneller verhalten?! Vielleicht ist es auch cool oder auch nur Spass?!
Bhoe, keine Ahnung. Ich mag sowieso keinen schweizer hip hop. :P

just my 2cent. Aber interessiert doch kein schwein :P

maca aka stoned/muede

edit/

Was hat sich mit dissen ueberhaupt auf sich?! kindergarten wahrscheinlich...

Nun, einige hier sind sehr wohl im Stande angemessen darüber zu reden, nur machen das hald viele nicht, weil sie drauf scheissen! Die wenigen die auch mal über ihren eigenen Tellerrand hinausschauen (muste ich auch schon) sind leider zimlich Rar:D
Und nun ja, das interesse an diesem "gedisse" ist verständlich, sind es doch 2 MC's die die Lager ziemlich spalten, was ja eigentlich nur Konstuktiv sein kann, aber bei einigen Bemerkungen hier nicht feststellen wird, egal.....

Beatnik
04.09.2004, 02:36
Dä Griot het sini Antwort duss, und was für eini, he he;)

http://www.nocode.ch/admin/upload_img/mongobillyMP3.mp3

jayRon
04.09.2004, 02:54
sorry, au wänni meh sympathie für d'sektion han als für dä griot

1:0 für dä griot

marcoke
04.09.2004, 04:36
der typ schnurrt da fu eignem flow, scheisse isch der verschissä. dr rennie flowt sicher 7mal besser we der penner oder nö? sin räp isch langwiilg, primitiv und monoton... schlicht scheisse

ez dissed mi bitte, ich han no nöd mal 100 biträg und s'isch morgä am halbifüfi

Stylebock
04.09.2004, 04:37
Original geschrieben von jayRon
sorry, au wänni meh sympathie für d'sektion han als für dä griot

1:0 für dä griot

na ja...kann i nit teila..will au objektiv si, aber find beidi "Tracks" nit soo krass...beidi könntens sicher besser...hoffa s'isch g'essa mit dem, was i cool finda wür wär a One-on-One Freestyle Battle live...denn gsehmer wer würklich besser isch,alles andra kama nit brucha zum vergliicha...

Stylebock
04.09.2004, 04:38
Original geschrieben von marcoke
der typ schnurrt da fu eignem flow, scheisse isch der verschissä. dr rennie flowt sicher 7mal besser we der penner oder nö? sin räp isch langwiilg, primitiv und monoton... schlicht scheisse

söll di dissa,denn kasch din 100sti Biitrag schriba? :D

nee Mann...bin diner Meinig...fast!

höse
04.09.2004, 07:09
Du würdsch gschiider mal am Griot siis "Game Over" Tape losä! Will so e igfahrni Meinig füehrt au niened ane, vor allem wenn sie so Plump daher chunt :rolleyes:

ja ich weiss, häsch ja rächt. ich bin da ebä viel zparteiisch. ich chan mit em mory eifach nüt afangä. sin style gfallt mir eifach nöd. aber ebä sgit immer einä wos gschissä find!

peace man :hippie:

Phenomenon
04.09.2004, 11:08
Beidi Tracks sind Wack!!!

De Mory mit sim Möchtegern aggrostyle, und immer die gruusig langzogene Aendige, was söll de Shit

und dä Rennie, eigentlich en guete MC, aber er isch i mine Auge halt wükli kein Battle MC...

Gate17
04.09.2004, 11:25
Original geschrieben von Phenomenon
Beidi Tracks sind Wack!!!

De Mory mit sim Möchtegern aggrostyle, und immer die gruusig langzogene Aendige, was söll de Shit

und dä Rennie, eigentlich en guete MC, aber er isch i mine Auge halt wükli kein Battle MC...

muahahahahahahaaaaaaaaaa

jojo, beidi sind shit:p

gang go nelly losä...

rotzlöffel
04.09.2004, 12:16
e fette track...bringts voll ufe punkt...

dr griot bechunt scho wider vo chur was uf d ohre...fett fett..:D

aber stimmt scho was do e paar biträg früener agsproche worde isch...rennie als battle mc chunt mr au chli ungwohnt....aber macht sich recht guet...hehe...

Aurel
04.09.2004, 12:19
au vom mory hetti chli meh erwartet irgendwie... schwierig z'urteile, wer jetzt wörklech besser gsi isch...

rotzlöffel
04.09.2004, 12:22
jetzt han ich mir grad au no dr track vom griot ihne zoge...
man das tönt als hät de schmerze bim rape...was goht? das tönt jo echt schlecht...das lied
s einzige wo mi flasht an dem track isch dr scratch part..i bi dr mongobilly vom land.....

:cool:

struubiskillz
04.09.2004, 12:26
Original geschrieben von rotzlöffel
s einzige wo mi flasht an dem track isch dr scratch part..i bi dr mongobilly vom land.....

wie hän si dä ächt könne scratche?! dr ander track isch doch au nur uf em netz, oder? nit uf pladde zumindest.....

[Kampf(V)ilbe]
04.09.2004, 12:28
Original geschrieben von marcoke

sorry bin voll nöd dinera meinig, wenn eina eintönig langwilig rapt denn isch es wohl klar de rennie

i chan de siech nümma ghöra :bluepunk:

und ufemna premo hinkt de rennie au böös hinadri und chunt nöd klar damit... denn söll er lieber über sini lahma sektion beats rappa

und obwohl i de griot aunöd mag, het de siech eifach no en geila flow, und bi ihm tönts auno fett wenn er über grossi pumpendi beats rappt. siehe (game over tape)

Aurel
04.09.2004, 12:52
Original geschrieben von struubiskillz
wie hän si dä ächt könne scratche?! dr ander track isch doch au nur uf em netz, oder? nit uf pladde zumindest.....

mit final scratch oder was weiss ich. i de hüttige ziit bringsch das locker fertig...

samee
04.09.2004, 13:07
...vor kurzem hetts no gheisse, es brucht meh um mi uss dr rueh bringe, und jetzt isch au dr rennie us de windle ghüpft...

Mister Abfuehrmittel schpitz dini öhrli
S’imperium schloht zrugg, baby jetzt wird’s gföhrlich
Mit physischer gwalt chasch di jo gar nid wehre
Drum beänd ych jetzt mit wort dini karriere
Du biter vom dendemann, du eins zwo
Du bisch e hüchler, und ych find dini rhymes doof
Sind nid ihr die wo früehner subsonik no disst hänn
Und in euerem clip paar homies verdrischt hänn?
Doch sit d’weisch das s’bi mir mindischtens kläpper git
Willsch plötzlich das es jetzt nummeno bim rappe blibt
Saisch jo sälber über di sigsch e schwuli bitch
?saisch? sicher dine männliche groupies „dick“
Sälbscht ernennts mamisöhnli, du rappsch wie toys
Und machsch live choreo wie backstreetboys
Ha gmaint rennie rumt dr maage uf
Doch erscht wenni rennie hör, gits in mim maage puff
Hesch e schturmgwehr uf em eschtrich, kai ahnig für was
Verschiess di bitte, schteck dr lauf grad in di arsch
Wiso versuchschs in punchlines, wenndes eh nid chasch
Sogar di fans finde di track sig zwenig hart

Du argumantiersch nid richtig, verdraisch mi wort,
ha nie gmotzt dasd nüt zruggmasch, du peinliggs arsch
ha gmotz das d’disst hesch im interview
das findi schwul, und dänkt sinder fuul
saisch jo sälber du bringsch nur sporadisch rhymes
du brusch iebig, ych schrib sporadisch kains
drop e neus tape jede zweite monet
was will eine wo nid e mol e eigene flow het?
Merggschs nid mol meh,für di isch bite gwohnet
Ych ha menace gseh , und du, 8miles, du clown hey
Bringsch so sau blöd am eminem si shit
Und mainsch ych cha nüt meh sage, glaub du kennsch mi nid
Ych ha scho battles gha, wo du nonig mol grappt hesch
Jetzt wirdsch pusht und mergsch nid mol dasde schlächt bisch
Kunnsch am färnseh und mainsch verzauberisch d’masse
Aber kaine wo druuskunnt kauft dini platte
Euch suecht me unterem name räpperband
Wennd so witer machsch verliersch no dini letschte fans
Ych bi e maa vo wält und retorisch fett
Wennde findsch dasi müll rapp, verschtohsch mi nit
Mit em klaine horizont und dr scheuklappe
? Für gnueg heu brucht daser dr fliz und heugable?

RedHair
04.09.2004, 13:47
tönt chlie wie de rööstigrabe im swiss hiphop, irgendwie findis chlie truurig was da vor sich gaht, lönd enand doch eifach läbe

Stephisto
04.09.2004, 13:59
also das mit läbelah gsehn ich chli andersch. find guet, dass es battle git. klar, über irgendwelchi komischi uswüchs vo so battles wie schlääääg und so chamer sich strite. aber schlussändlich macht battle das ganze interessant.

dur das das sich ebe alli läbelönd gits kein würkliche fortschritt. finde am ch-rap zum bispiel schlimm, dass alles so glich daher chunnt. häsch s'gfühl alli mached s'gliche und so. (übertribe gseit). und wänn sich etz halt d'räpper chli spaltet und so git das en ufwind. ich chan ehrlich gseit mit sektion würkli nüt afange. so intellekto-rap isch für mich eifach verbi. klar dörf und sött rap au gschid si. aber ich dänk, dass ich mir über mis sturmgwehr nöd würkli gedanke mues mache. isch scheisse, leider da. na dänn halt. susch chani grad au no aafange über prüefigsstress a de uni zrappe, will das ja de alltag isch vo so vielne lüüt (aber nöd mine)... bö. abgschweift....

4132
04.09.2004, 14:05
Original geschrieben von samee

Ych am NSC, und du, 8miles, du clown hey

Ich ha Menace(to society) gseh

hehe geile siech...

nomol zum sage..Burnertrack....

samee
04.09.2004, 14:10
Ich ha Menace(to society) gseh

hehe geile siech...

nomol zum sage..Burnertrack....

ES ISCH FRIEH AM MORGEE....GSY:d:d:d

sonix
04.09.2004, 14:16
Original geschrieben von Stephisto
also das mit läbelah gsehn ich chli andersch. find guet, dass es battle git. klar, über irgendwelchi komischi uswüchs vo so battles wie schlääääg und so chamer sich strite. aber schlussändlich macht battle das ganze interessant.

dur das das sich ebe alli läbelönd gits kein würkliche fortschritt. finde am ch-rap zum bispiel schlimm, dass alles so glich daher chunnt. häsch s'gfühl alli mached s'gliche und so. (übertribe gseit). und wänn sich etz halt d'räpper chli spaltet und so git das en ufwind. ich chan ehrlich gseit mit sektion würkli nüt afange. so intellekto-rap isch für mich eifach verbi. klar dörf und sött rap au gschid si. aber ich dänk, dass ich mir über mis sturmgwehr nöd würkli gedanke mues mache. isch scheisse, leider da. na dänn halt. susch chani grad au no aafange über prüefigsstress a de uni zrappe, will das ja de alltag isch vo so vielne lüüt (aber nöd mine)... bö. abgschweift....

solang jede, toleranz gegüber andernä räp-künstler mitsich bringt, giz au ke beef ?! chasch mir fougä ?.. Und i glaub weniger das battles dr ch-räp wiiter bringt! Klar isch es besser als sich d'frässä ischlah, zrugzfüehrä zur toleranz!
und du seisch "häsch s'gfühl alli mached s'gliche und so", da lisch totau falsch, will wenns so wär würs ke battles gä ?!, will ja jede s'glich überbringt ?! dem ist nicht so,
bsp. sektion - mory, totall unterschiedlich! "so intellekto-rap isch für mich eifach verbi", shet niemer gseit muessch es ohr off ha für "intellekto-räp", solangs akzeptiersch uso isch isi!

piis, nims nid au zu persöndlich, nur e asatz vo mir, wie ig's gseh!

Stephisto
04.09.2004, 14:33
ja, finde au, dass trotzdem mues en respäkt da si. grundsätzlich. aber wänn ich doch eifach eine voll denäbed finde, oder was er seit, chan ich doch das au säge. weisch wieni meine?

ja, ebe drum gits ja dä battle vom mory. will er ebe gnau was anders macht. oder sk was anders als er. nei, ich mein meh, d'lüüt wännd gar nöd battle. irgendwie drucked sich alli chli devor hani s'gfühl. d'iistellig isch irgendwie 'mit möglichscht allne guet ha oder zumindescht kei beef. niened aaecke usser dete, wos alli geil findet.'

find au, es sötti denn scho rapmässig abgah. aber wänn sich zwei halt nöd chönd schmöcke und so wiiter, chan das halt passiere. würdi persönlich denn aber gar nüme uf hiphop bezieh. ich mein, au susch. 2 findet sich gschisse. wänns denn so wännd de konflikt löse. na dänn. ich find au, dass ich mini konflikt wett easy löse oder so situatione nöd will provoziere.

ja, intellekto-rap find ich scho au ok und lose das au. aber nöd uf die art. jede tuet das alles für sich so interpretiere und macht rap. sini art vo rap. und es isch ja nienets schlimmer als im hiphop, dass eine ebe hiphop für sich interpretiert und denn eifach findt, es isch eso und alles andere isch scheiss. weisch wieni meine? de stolz und d messlatte realness isch zum chotze gross.

ich han irgendwie scho lang druf gwartet, dass es mal battle git. das eine mal seit, er fändi das wo die andere mached scheisse. und das irgendwie au klar seit.

wänn de mory/griot en diss macht, schlaht das wälle. es schlaht wälle i forene, i de 20minute usw. die andere sache sind bricht über e neui platte. aber de mory liefered stoff, wo sich d'lüüt dra chönd ufrege, drüber freue, drüber oder drmit lache. klar isch das au promo. mer redt über die person. wänn e neui platte usechunt vo sk oder was au immer, chan das zwar scho au wälle schlah. aber miner meinig nah passiert das fasch nöd.

Lance
04.09.2004, 15:55
Gits öppis besser als de Battle wo d'natur vom Rap ufzeigt ? Ich finds geil baby. Dissed mi wener waend aber das isch für mich real hip hop. Egal wie scheisse öpperem sini antwort isch oder nöd..

und de Rony möngel wo irgendwas laberet wo wege sich lieber eis ufd schnure gaeh... du söttsch glaub mal chli nahluege was de hip hop usmacht und chli i sinere gschicht digge, Dicke. Und nimm s'wort hip hop vorher nüm is muul afänger.

Jetzt hated mi hrhr

sonix
04.09.2004, 16:19
Original geschrieben von Lance
Gits öppis besser als de Battle wo d'natur vom Rap ufzeigt ? Ich finds geil baby. Dissed mi wener waend aber das isch für mich real hip hop. Egal wie scheisse öpperem sini antwort isch oder nöd..

und de Rony möngel wo irgendwas laberet wo wege sich lieber eis ufd schnure gaeh... du söttsch glaub mal chli nahluege was de hip hop usmacht und chli i sinere gschicht digge, Dicke. Und nimm s'wort hip hop vorher nüm is muul afänger.

Jetzt hated mi hrhr

mhh.. lol wenn du hiphop nur us es reins battle aluegsch duesch mir ächt leid..! Und erm isch demfall nid erlaubt das sich hiphop entwicklet.. wo läbsch eigentli ?! Die gschicht wo isch gsi isch past, mir sie ir gegewart, und schriebe e neui gschicht, oder hei d'chance drzue, du chunnsch mir inne as söu's so sie wie's früener isch gloffe! Ig sowie viel anderi schriebe e neui gschicht! blib det stecke wod bisch..!

so jez hated mich.. :D

heinz hersh
04.09.2004, 16:27
dr rennie isch ke gägner, sondern gfundnigs frässä. ä schlächtä witz für ch-rap.

was gits hie z'diskutiere...?

cutastrov
04.09.2004, 17:23
i sage nüt me :-)

Mire Meinig isch dr Griot ein vo de beschte Battle-Mcees in dr CH ---- wie isch das gsi mit Wortwitz?

Find aber trotzdem beidi satt.....

cutastrov
04.09.2004, 17:27
Original geschrieben von rotzlöffel
jetzt han ich mir grad au no dr track vom griot ihne zoge...
man das tönt als hät de schmerze bim rape...was goht? das tönt jo echt schlecht...das lied

wennn Du meinsch!

LAN
04.09.2004, 18:41
rennie versaget dr mory, mory versaget dr rennie... und weitaaa gehts!!

cha no öpper dr link poste zum andere video vom mory woner ds Papier mit "Rennie" druf verbrönnt? und gits ds interview online wo d red dervo isch?

njoyt und düet schön witter battle. juhu i fröie mi uf hüt am abe, aui luschtige lüt si da. und zu mire persönleche fröid/beluschtigung isch sogar dr WICHTUS awäsend! chömet aui ads Battle!

Lukee
04.09.2004, 18:56
video gibts hier:

www.nocode.ch/admin/upload_img/griot.mov

LAN
04.09.2004, 19:08
thx füre link, hets ono e name? aso im sinn vo:
Griot - Trackname.mp3

de chame ds züg nämlech so chli sortiere und so, wär no hilfrich. merci!

Lance
04.09.2004, 19:57
haha sonix. scho guet, wenn du nöd mal mini eifach ussag obe schnallsch vergisses. Ich schriib i keim wort dass hip hop battling isch. Ich ha gseit dass battling d'natur vom hip hop ufzeiged. Under anderem dass mer sin scheiss nach möglichkeit mit skills und nöd mit füscht tuet löse. Und vo wege entwickle.. ha nüt gseit diesbezüglich. Weiss nöd was du nimmsch dassd detig halluzinatione haesch. Aber wenns di glücklich macht scheisse z'verzelle..

christio
04.09.2004, 20:18
Original geschrieben von heinz hersh
dr rennie isch ke gägner, sondern gfundnigs frässä. ä schlächtä witz für ch-rap.

was gits hie z'diskutiere...?
gang heim ga z'micky mouse ga läsu!
RENNIE FOREVER!
BAUERS FOREVER!

peace

xXel
05.09.2004, 12:02
Original geschrieben von christio
RENNIE FOREVER!
BAUERS FOREVER!

peace

woooord.. und wie!!!

sonix
05.09.2004, 12:07
Original geschrieben von Lance
haha sonix. scho guet, wenn du nöd mal mini eifach ussag obe schnallsch vergisses. Ich schriib i keim wort dass hip hop battling isch. Ich ha gseit dass battling d'natur vom hip hop ufzeiged. Under anderem dass mer sin scheiss nach möglichkeit mit skills und nöd mit füscht tuet löse. Und vo wege entwickle.. ha nüt gseit diesbezüglich. Weiss nöd was du nimmsch dassd detig halluzinatione haesch. Aber wenns di glücklich macht scheisse z'verzelle..

s'isch mir eifach so innecho, as würsch es so aluege (battling), und das vor entwicklig hani nur zuegfügt us näbä-bemerk! und wenn das für die sheisse vrzelle isch, ok! lol, und erm.. vowägä hallus, häsh rächt mis ganze läbä isch e reini hallu!

slick
05.09.2004, 13:07
Original geschrieben von christio
RENNIE FOREVER!
BAUERS FOREVER!

peace

word!

u di aktion vom griot gester am mc battle isch ja wohl z lächerlichschte gsi!!! zersch disst er ganz bauers! u denn wesech zeigt, dass dr bandit aui fertig macht, springt er schnäu um u het immer fürä bandit gstummä! sorry das isch eifach lächerlich! ganz z schwigä vo sirä scheiss badchappä woner agha het. sorry griot, das isch wohl z lächerlechste woni je gseh ha! u nume dis umegedissä bringsches ni wit, dazu bruchts scho chli meh! zum bispiu chli talent zum rappe!

samee
05.09.2004, 13:10
Original geschrieben von Samichlous
word!

u di aktion vom griot gester am mc battle isch ja wohl z lächerlichschte gsi!!! zersch disst er ganz bauers! u denn wesech zeigt, dass dr bandit aui fertig macht, springt er schnäu um u het immer fürä bandit gstummä! sorry das isch eifach lächerlich! ganz z schwigä vo sirä scheiss badchappä woner agha het. sorry griot, das isch wohl z lächerlechste woni je gseh ha! u nume dis umegedissä bringsches ni wit, dazu bruchts scho chli meh! zum bispiu chli talent zum rappe!

das heisst also du erwartisch vom griot? dasser als judge parteisch isch?

Lance
05.09.2004, 13:55
Original geschrieben von sonix
s'isch mir eifach so innecho, as würsch es so aluege (battling), und das vor entwicklig hani nur zuegfügt us näbä-bemerk! und wenn das für die sheisse vrzelle isch, ok! lol, und erm.. vowägä hallus, häsh rächt mis ganze läbä isch e reini hallu!

Du schriibsch e zimlichi scheisse junge. Ich hoffe schwer du chasch das ufs gras zruggfüehre. Sone weichei diskussion hani ja scho lang nüm gfüehrt. VOr allem die schwöschterussag vo wäge näbebemerk die tschäggi wohl erscht weni mer 3 doppleti hinder d'binde gosse han.

Ich probiers denn nomal mit verstah.

slick
05.09.2004, 14:20
Original geschrieben von samee
das heisst also du erwartisch vom griot? dasser als judge parteisch isch?

nei i erwartä vom griot, das er sech az arsch vor wäut verzieht, wonner niemerm meh ufä sack cha gah! dä isch jetzt eifach z dumm für die wäut!

sha
05.09.2004, 14:29
nei i erwartä vom griot, das er sech az arsch vor wäut verzieht, wonner niemerm meh ufä sack cha gah! dä isch jetzt eifach z dumm für die wäut!

stand vor e griot äne ond säg em das i grend ine.

vorhär hesch äifach d frässe zue ond losisch di blüemlirap.

chasch ne jo au disse. chasch rappe? wenn jo, diss ne doch mol - esch jo ned so schwär, wen er so domm esch

punk

Oschtkaffsiech
05.09.2004, 14:30

jep bini au defür
und gescht isch er würkli recht billig gsi...
hettet au en andere i jury chöne tue :p

Wryter24
05.09.2004, 14:32
muahahah Ihr buure heteten jo chönne verschloh wo isch den dmuschi Mark Fallon gsi nochdem er smuul so volle gnoh het ich bin extra awesend gsi :D zumen moll zkennezlerne

LAN
05.09.2004, 14:51
di ganz jury isch schwul gsi, allne vora dr wichtus wo eifach links und rächts abgschribe het. aber o au andere! es chas ja eifach nid si, das imne schwizwite battle DRÜ Bärner und EI nid-Bärner ids Haubfinal chöme???!!?? hei nei, i hami so ufgregt! das z publikum parteiisch isch und locals vorteil hei, ds isch logisch und normal, aber d Jury....?

Ehja äbä, ds Battle isch schwul gsi, d jury isch schwul gsi, host isch göttlech gsi (props a BAZE und Diens), afterparty naja. dr redrum isch o rächt geile siech, zersch verrisster RnB ir luft, när leiters ar afterparty uf.... :hmmm:

@samichlous: spinnsch du? griot cha nid rappe? wär cha de genau rappe, we dr griot s nid cha??? siech hesch eifach ke ahnig und irgend e aversion gäge griot/mory. i finge sis gepose teilwis o chli übertribe, aber är darf ds, wüu bi ihm steckt o öppis derhinder!

slick
05.09.2004, 16:34
Original geschrieben von LAN
@samichlous: spinnsch du? griot cha nid rappe? wär cha de genau rappe, we dr griot s nid cha??? siech hesch eifach ke ahnig und irgend e aversion gäge griot/mory. i finge sis gepose teilwis o chli übertribe, aber är darf ds, wüu bi ihm steckt o öppis derhinder!

wi wärs mit em rennie? (bauers forever!) oder äm bandit, dä hets ja geschter grad bewisä das ers cha! u was steckt de drhinger? es verweichlets chliching wo meint, är müessi ir schwitz cho räp vo dä strassä predigä, dr fähler isch nume, es git ir schwitz ke strassä! u somit o ke räp vo dert!
ganz abgseh vo sim style, fählt nume no das er ahfaht uf änglisch z rappä, abr äuä chaner gar ni gnue guet änglisch...

dr griot ischeifach ä einzigä fähler!

PhrazeFive
05.09.2004, 17:04
"Wer Haters hät, häts gschaffet"
alts Zitat usem Biz...

sha
05.09.2004, 17:06
wi wärs mit em rennie? (bauers forever!) oder äm bandit, dä hets ja geschter grad bewisä das ers cha! u was steckt de drhinger? es verweichlets chliching wo meint, är müessi ir schwitz cho räp vo dä strassä predigä, dr fähler isch nume, es git ir schwitz ke strassä! u somit o ke räp vo dert!
ganz abgseh vo sim style, fählt nume no das er ahfaht uf änglisch z rappä, abr äuä chaner gar ni gnue guet änglisch...

de äinzig fähler besch du...

LAN
05.09.2004, 17:12

du bisch scho dr geilscht. paar@ohre chöi o nid rappe wüu si no nie amne freestyle battle teilgno hei :hmmm:
lug mau, mir gfaut z wenigschte vom Mory sim züg, aber im gägesatz zu dir chani IHN trotzdäm objektiv aluege und beurteile. was bisch du überhoupt für eine, dass du sone schissi uselahsch?

mann, gang ga DJ bobo lose, weisch dä cha o rappe....

4132
05.09.2004, 19:11

ah jo, mol neume öpis gläse und nie öpis ghört, änglish und so...so ami stayle halt und so...und jo es git jo gar keini srosse (in bülach oder in küsnacht am rigi gitz kaini strosse...aber in Frankfurt am main in Züri und in Basel gitz Strosse und in Bärn und geneve und Paris und Berlin und LA!!!!!!)

abr jo dr griot isch jo sowieso schaize...

:p :rolleyes:

kalmoo
05.09.2004, 19:48
ych waiss nit was ihr alli händ, ha jetze emol die sach gläse im forum, die liedli abeglaade und deftig abglache... hehehe... mory rules, geil chicco, wiiter so, mr stöhn zu dir und häns luschtig.

eh paar alti haase hän d'schnauze voll voh oich internet(t) kiddies. schribet euri richtige näme iine, damit falls mir uns übere wäg laufe mir euch kräftig ains ins muul wüsche chönne. alles lutscher, wohl vrstande schwanzlutscher, eierlosi schwuchtlene.

zum thema kai stroos hani au noh eh bemerkig:

chömmet ins chlaibasel oder ins st. johann am 23 h und laufet deh richtige jungs übere wäg, lutschers.

Ych versteck mii nit hinter synonym und pseudonym und bliib anonym im netz.

dr mory hett rächt im video, wenn är sait ihn loose jugos, albaner, schwarzi, asiate, türke und italos, sowie dr räschte voh deh ussländer, natürlig au geili schwiizer... ändlich... gits wieder emol aine wo's in d'hand nimmt und euch LUTSCHERS zaigt woh dr hammer hängt! är gniesst unseri totali unterstützig, das in jedere hiisicht.

und noh öppis mr sin alli geil, geil, geil und nomol geil in basel-stadt euch buure emol so richtig duure z'trampe und unserne aggressione luft z'vrschaffe, damit RESPEKT wiedr zum eh wort wird und nit eh leeri worthülse bliibt.

und zum schluss ihr fischchöpf, zrugg in euer aquarium sunscht vrstigget dr noh.

alli wo uns stresse uffem netz, stresse mir in ächt, mr chömme zu euch hai, stecke euch d'hand ins muul bis sii uusem arschloch chunnt und stülpe euch denn um, wie neh händsche... das ganze setze mr denn uffs internet(t) als exämpel, damit ihr lernet was "peace" sage bedüütet, also guet überlege was ihr doh antwortet, basel-stadt isch kriegsbereit... sind dir's au??? lutschers!!! mit eurem hip-hop putze mir uns dr arsch und händ freud drah...
BASILEA ist dein ALPTRAUM und meiner AUCH!!!!

LAN
05.09.2004, 20:31
äbä ja, de simer üs ja für einisch einig...

christio
05.09.2004, 20:59
also ich weiss zwar nit genau was da so richtig abgeit, aber mini sympathie sind ganz klar uf der sita vam rennie und de bauers!
fer mich isch der rennie der mc in er schwiz mit de beschtu lycrics!mini meinig!da cha jez jede epis derzüe schriebu, ich akzeptieru va jedum d'meinig!
wer d'bauers disst, het gägu de wind gipisst!

ich wiederholu sus gäru numal: RENNIE FOREVER!
BAUERS FOREVER!

peace

Stylefile
05.09.2004, 21:08
Disse ghört hötzotags ganz eifach zom Hip Hop, ond das werds i mine Auge au emmer gä, so langs ned usartet fend echs amisant ond lach mer eis abe. De Rennie chont ganz eifach ned a Mory sini Flows au i 10 Johr ned!!!

[QUOTE]Original geschrieben von Zigi
[B]Jaja easy, street isch street;) (oder andersch formuliert: egal ob gässli oder chehrplatz -wüsst nienets wos i dä schwiiz ächti "Streets" git, la mi aber gern belehre)

Chonsch mol of Wohlen

snub
05.09.2004, 23:23
HAMMMMMMER....
bin jetzt grad heicho und han die 2 tracks gfunde...
zerscht das vom rennie glosst und hanmi ächt schier vergröhlt.. hammer LINES!

und dänn das vom mory abeglade und ähm... nachde helfti bini wieder zrugg rum rennie =D

de mory isch eifach en arme siech wänner sich jetzt nöd gschlage git..

sha
05.09.2004, 23:25
Original geschrieben von snub
de mory isch eifach en arme siech wänner sich jetzt nöd gschlage git..

scho no blöd das ech s gliche vom rennie dänke, gäl?

snub
05.09.2004, 23:27
verschlaasch mi jetzt? ... :p

nei easy, peace :hippie:

sha
05.09.2004, 23:30
Original geschrieben von snub
verschlaasch mi jetzt? ... :p

nei easy, peace :hippie:

jo, ech verschlo di jetzt :D

näi, dänk was du dänksch, ech dänk was ech dänk

nise
06.09.2004, 00:10
Original geschrieben von kalmoo

chömmet ins chlaibasel oder ins st. johann am 23 h und laufet deh richtige jungs übere wäg, lutschers.

s heisst imfall glaibasel
ch ch chhh
dasch leider au scho dr gröscht fähler in dim text gsi. ;)

zu alne räschtliche post mit so gwaltig viel inhalt dass es mi wiedermol umghaue het, do no s wort zum sunntig und mini bemerkig zur usartig vo däm buechstabekrieg do inne:

und mini sympathie ligt imfall ganz klar uf dr siite vo mir sälber!

-vielen dank für ihre aufmerksamkeit, wir machen jetzt 10 posts pause! geniessen sie die spackos oder holen sie sich n kaffee-

kalmoo
06.09.2004, 00:34
du saisch mir zürcher, beleidige chasch dii sälber...

sag emol kenn ych dii? wo triffi dii aa? nise sait mir jetzt nüt, aber viilicht chasch mir joh eh bitz uff d' sprüng hälfe! glaibasler-chicco, wo schlaichsch du umme? anyway, ych find das noh uuse....

übrigens zona-bruta post möchtisch, will das eso geil findsch gisch mr diini mail adresse und ych chah dr syy wiiterleite, kenn die jungs vom miguelito här...

sin arschgeil...

cheers.

ge!hans
06.09.2004, 07:59
1. thread noed glese
2. 2:0

Beatstar
06.09.2004, 08:23
Original geschrieben von kalmoo
du saisch mir zürcher, beleidige chasch dii sälber...

sag emol kenn ych dii? wo triffi dii aa? nise sait mir jetzt nüt, aber viilicht chasch mir joh eh bitz uff d' sprüng hälfe! glaibasler-chicco, wo schlaichsch du umme? anyway, ych find das noh uuse....

übrigens zona-bruta post möchtisch, will das eso geil findsch gisch mr diini mail adresse und ych chah dr syy wiiterleite, kenn die jungs vom miguelito här...

sin arschgeil...

cheers.

HAHAHA no nie sone selte behinderte mongo wie dich ghört! eifach nur peinlich dini posts !

nise
06.09.2004, 10:07
Original geschrieben von kack0r
HAHAHA no nie sone selte behinderte mongo wie dich ghört! eifach nur peinlich dini posts !

hmm in sämpach hets doch e see, bisch scho gsi go tauche? au mit verbunde händ?

@kalmoo: siehe PM

Beatstar
06.09.2004, 10:30
jo sorry, aber chan mer do ned chli normal diskutiere? das ewige omegefigge füehrt doch zo nüd...
aber am beschtes ischs ehh wenn ich gar nüd me i dä thread ine schribe!!

i'm out!

smooth
06.09.2004, 10:35
ha de track vom griot nur schnell chönne lose...und het de ergendwie eins zwo, dende disst? wet das ned eifach so behaupte, aber ihr wo das so sehr interessiert verfolge, chönd mer das sicher säge...und wenns so wär, denn wär de griot vo afang a de looser...dende de bescht Reimer...

Lukee
06.09.2004, 10:37
Original geschrieben von smooth
ha de track vom griot nur schnell chönne lose...und het de ergendwie eins zwo, dende disst? wet das ned eifach so behaupte, aber ihr wo das so sehr interessiert verfolge, chönd mer das sicher säge...und wenns so wär, denn wär de griot vo afang a de looser...dende de bescht Reimer...

nommoll lose (do: http://www.nocode.ch/admin/upload_img/mongobillyMP3.mp3) und bis denn: SCHNAUZE!

chuebueb
06.09.2004, 10:43
ha de track vom griot nur schnell chönne lose...und het de ergendwie eins zwo, dende disst? wet das ned eifach so behaupte, aber ihr wo das so sehr interessiert verfolge, chönd mer das sicher säge...
Los doch dr Track oder check diä Abschrift vom Samee:
http://www.aightgenossen.ch/forum/showthread.php?s=&postid=152040#post152040

smooth
06.09.2004, 10:45
Original geschrieben von Lukee
nommoll lose (do: http://www.nocode.ch/admin/upload_img/mongobillyMP3.mp3) und bis denn: SCHNAUZE!

na ja lukee...ächt mongo , cooli reaktion...great!!!!!!!!!!!!!!!:brille:

logischerwis cha ich de track ned zieh, drum frog ich mol...überleg doch mol...:rolleyes:

en geile gängschter....

Lukee
06.09.2004, 10:48
na ja lukee...ächt mongo , cooli reaktion...great!!!!!!!!!!!!!!!:brille:

logischerwis cha ich de track ned zieh, drum frog ich mol...überleg doch mol...:rolleyes:

en geile gängschter....

nein, lukee ist nicht mongo, da verwechselst du was...

der track heisst "mongobilly" und dende wird nicht gedisst - im gegenteil.

ciao.

Lukee
06.09.2004, 10:50

ciao.

Ah jo und:

DIESEN SAMSTAG, RAMPE in BUBIKON:

GRIOT a.k.a BREWZ BANA r.v, DJ Sweap & Lukee Larsson live!
Supported by: WICHT!
After Party: DJ Jesaya, Hightime, Gro, Seek, Beam!

http://www.kultur-rampe.ch/index1.php?topic=programm

www.nocode.ch

FREUT EUCH!

bis dann.

ll

smooth
06.09.2004, 10:51
1: ha ich gseit dini reaktion esch mongo und das fend ich immer no..

2. brova...warum hesch das eifach ned scho bem erschte mol gschrebe...:hmmm:

xXel
06.09.2004, 17:28

ciao.

wüuers nit weis frogter jo... läset ds züg besser 2 oder 3 mau düre bevorder e shice postet

mark faloon
06.09.2004, 19:40
Original geschrieben von Wryter24
muahahah Ihr buure heteten jo chönne verschloh wo isch den dmuschi Mark Fallon gsi nochdem er smuul so volle gnoh het ich bin extra awesend gsi :D zumen moll zkennezlerne

bin scho parat gsi, luscha ... dr mory hett sich jo von allai verarscht, am bandit so in arsch go krücha / nochdem er ihn nid mol beachtet het, egal. kenn dini crew jo nid und ehrlich gsait han i liaber liabi gmacht ... du wttsch mi kennalerna, easy, zaig dr gern mol mini muschi.

Big_Chili
06.09.2004, 22:14
Shit, es paar Lüt spucket eifach viel zgrossi Tön da ine...wie wärs mal mit tate?

ps. hate me

snub
06.09.2004, 22:35
es söll ja lüüt geh wo mit wort diskutiered...

aber easy, ich weiss scho wasd meinsch..
ich glaub keine wo da ine öppiz i die richtig schriibt würd echt vorde griot anestah und em das säge..
:rolleyes:

BigBoon
06.09.2004, 23:16
Find bed na witzig, aber keine hät mi überzoge. Mag Baslerdialekt nöd. und dä Flow vom Rennie gfallt mer na weniger.
Finds eifach witzig, Griot nimms echt bi wiitem nid so ernst.
dä rennie isch halt eine vom dorf. u sin Flow hät mi nonie richtig überzogä. Sit sinrä erstä EP nöd.

also lönd dChind toibele,zuälosä bringts, aber num mit biz Ironie gwürzt.

PaX
Booney

chuebueb
06.09.2004, 23:31
Original geschrieben von BigBoon
Mich langwiiläd standart-phrase
sind wiä chüä wo unluged graasä!
Ist zwar absolut Offtopic, aber eines würde mich doch interessieren:
Meinst du mit "Standart" die Art und Weise, in der du auf den Beinen stehst, oder meinst du eher die Art des Stehens im Sinne von Art = Kunst? Oder ist Stan-Dart eine besondere Form von Dart?

SCNR, aber Standard bleibt Standard... ;-)

Damits nicht dabei bleibt: Für alle "BAUERS FOREVER"-Sprüche schäme ich mich ein wenig, weil meine Vorurteile zwar sagen, Rennie ist toll und Griot nicht so, aber ich mich selbst doch nicht mehr in einer derart pubertären Phase sehe, irgendwelche Parolen wie diese rumzuschreien. Kommt mal ein wenig runter ja?
Es hängt ein wenig mit Kalmoo's Thread zusammen wenn ich sage, meine Hiphop ist nicht der selbe wie euerer, auch wenn ich damit womöglich nicht dasselbe meine.
Obwohls niemanden interessieren wird formulier ich das bestimmt mal aus, aber nicht jetzt, denn kleine Internet-Kiddies müssen bekanntlich um zwölf im Bett sein...

Gruss

-flo

Dr. Dr. Nörgle
07.09.2004, 01:29
Original geschrieben von Big_Chili
Shit, es paar Lüt spucket eifach viel zgrossi Tön da ine...wie wärs mal mit tate?

ps. hate me

no hate. aber bin gschwind uf dire site xi und han mol glost... aiaiai. do dörfsch denn aber au khai tön meh spugge....

Big_Chili
07.09.2004, 06:44
Haha genau das hani gmeint:D