Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : DJ Premier - Step ya game up

diken
02.09.2004, 11:53
http://www.hiphopsite.com/images/ITEMS/djpremier-stepyagameup.jpg

de premo hett mal wieder es neus mixtape droppt. i de staate wirds ab hüt released.
neui tracks vo und mit: NYG'z, Showbiz, Fat Joe, Alchemist, Pitch Black, MOP, Shyne feat. Foxy Brown, Skillz, Young Gunz feat. Jay-Z, Blaq Poet, Bumpy Knuckles, Diamond D, Ghostface, Talib Kweli, Erick Sermon, Murs, Jadakiss & Alchemist

P-P-Premier....

wie händers NEW ZEALAND/AUSTRALIA MIXTAPE gfunde?!
mir hetts bis uf es paar cuts und blends guet gfalle.

smooth
02.09.2004, 12:34
na ja fend so mixtape vom primo ned so geil...de primo macht für min gschmack met artist öppis wo ich ned so toll fende..weisch was ich meine...nur scho m.o.p cha ich ned ha...oder Jadakiss..esch jo egal...fend halt eifach darum en pete rock platte met div. mc vell stärker...;)

Aurel
02.09.2004, 12:38
han alli bootlegg tapes vo ihm... new zealand leider ned. aber das neue muessi ha. isch ja wohl bekannt, was ich vo ihm halte...:D

diken
02.09.2004, 12:51
Original geschrieben von smooth
na ja fend so mixtape vom primo ned so geil...de primo macht für min gschmack met artist öppis wo ich ned so toll fende..weisch was ich meine...nur scho m.o.p cha ich ned ha...oder Jadakiss..esch jo egal...fend halt eifach darum en pete rock platte met div. mc vell stärker...;)

logisch isch am p.r. sini soul survivor reihe unschlagbar im verglich zumene mixtape. trotzdem chani dini asicht de mc uswahl gägenüber ned so verträtte. klar M.O.P, Jada sind ned jedermanns sache aber genau glich wie en Kardinal oder dead prez wo z.B. grad uf em neue Pete Rock Album sind. ich glaub dir gahts eigentli scho hauptsächlich um de produzänt sälber und dänn chanis sälbstverständlich so stah la und akzeptiere.

LKB
02.09.2004, 12:52
Original geschrieben von smooth

word, Was söll das? DJ Premier mit Jadakiss, Shyne, Pitch Black und so? Ciao merci. I find dä Premier eigentlich scho super, aber ebä... So Sachä will i nöd ghörä:p

Aurel
02.09.2004, 12:56
also ich weiss ned, was ihr geg de jada händ... "ain't none of y'all betta" vom erste album isch d'härti. und "recognize" vom lox-album "we are the streets" isch eine vo de härtische premo-productions ever... oder gsehnder das ned so?
und weg pitch black... klar, die sind ned grad de oberburner... aber "it's all real" isch ja wohl en murda-beat, chamer chuum eine widerspreche...

sly saloon
02.09.2004, 12:59
Original geschrieben von Aurel
also ich weiss ned, was ihr geg de jada händ... "ain't none of y'all betta" vom erste album isch d'härti. und "recognize" vom lox-album "we are the streets" isch eine vo de härtische premo-productions ever... oder gsehnder das ned so?
und weg pitch black... klar, die sind ned grad de oberburner... aber "it's all real" isch ja wohl en murda-beat, chamer chuum eine widerspreche...

jada: s album findi nöd soo de hammer obwohls gueti sache het. mir fehled joints wie knock yourself out oder run, wo absolut alläs verbrennäd...!

pitch black isch scho wack! do chan au en premo beat nüt dra ändere...

Aurel
02.09.2004, 13:01
Original geschrieben von sly saloon

pitch black isch scho wack! do chan au en premo beat nüt dra ändere...

für mich ebe scho. im gegesatz zu fascht allne andere chaner das ebe... und so weak sind die jungs au ned, de eint oder ander chan scho rappe.

LKB
02.09.2004, 13:02

ich behauptä jo nöd, dass d Beats schlecht sind. Premo Beats sind eh fascht immer dä oberhammer. Aber i halte eifach vo dä MC's nöd sehr vil.
Gangsta Gangsta:shooter:

sly saloon
02.09.2004, 13:08
für mich ebe scho. im gegesatz zu fascht allne andere chaner das ebe... und so weak sind die jungs au ned, de eint oder ander chan scho rappe.

het evtl nebis demit ztue das du ufleisch und drum chli meh uf beats losisch, ich als rapper degege vill wert uf lyrics lege...:hmmm:

Aurel
02.09.2004, 13:11
het evtl nebis demit ztue das du ufleisch und drum chli meh uf beats losisch, ich als rapper degege vill wert uf lyrics lege...:hmmm:

ok, das sowieso, kei frag... bin wohl eine vo de gröschte beat junkies, lol...

smooth
02.09.2004, 13:36
na ja..tatsach esch eifach, das en andere mc uf dem beat vo pitch black vell meh grockt het...meine beats vom primo stellt glaubs fast niemand in frog, esch doch eifach so, das muesch säge, alsi ich uf jedefall, mann, wär do do jeru als mc geil gsi oder so...und zudem ha ich, so wie vell do inne sehrwahrscheinlich au, gnue geile primo beats met eme geile mc, oder halt met em guru...weiss jo ned, muess ned alles chaufe nur wenns halt en geile primo beat esch..ha gnue sound zum lose, wenn ich en geile primo beat wot...

Hektor
02.09.2004, 14:00
Ich chans au ned verstah dass ihr problem mit em jada hend! jedem das seine, aber s'neue jada album isch eifach die absoluti härti! momentan eifach das mass aller dinge, es isch s'härtischte album wo in letschter zit usecho isch! ok, es isch echli jiggy aghuucht, aber scott storch produktione sind eifach oberste liga. de premo chan da leider eifach nüme mithalte, ich meine ziend euch mal die neuschte premobeats ie, die chamer eifach nüme fühle. die für de royce oder für pitch black sind ungefähr no die letschte richtige beats vo ihm, was nocher usecho isch chamer eifach nüme ernscht ne!
aber wie gseit: ziehnd euch mal em jada sis neue album ie, es hett für jede was debi (undergound, hardcore, jiggy...)
@ Aurel: Finde die tracks wo du vom jada ufzellt au derb, aber mir gfallt s'neue album nomol e spur besser! d'beats passed eifach besser zum jada!

Aurel
02.09.2004, 14:13
Original geschrieben von Hektor
ich meine ziend euch mal die neuschte premobeats ie, die chamer eifach nüme fühle. die für de royce oder für pitch black sind ungefähr no die letschte richtige beats vo ihm, was nocher usecho isch chamer eifach nüme ernscht ne!

chasch bispiel ufzelle? weiss nämlich ned genau, weli du meinsch...

aber wie gseit: ziehnd euch mal em jada sis neue album ie, es hett für jede was debi (undergound, hardcore, jiggy...)
@ Aurel: Finde die tracks wo du vom jada ufzellt au derb, aber mir gfallt s'neue album nomol e spur besser! d'beats passed eifach besser zum jada!

ich han leider die neui schiibe no ned ganz glost. ich han d'"time's up" maxi mitem nate dogg, die brennt, paar anderi tracks au. klar, de jada isch ned gmacht für premo-beats. aber ebe, so zwüscheddüre de eint oder ander premier-joint flasht scho. jada findi sowieso eine vo de härtischte mc's, kei frag.

Hektor
02.09.2004, 14:22
chasch bispiel ufzelle? weiss nämlich ned genau, weli du meinsch...

Ok, also do wär zum bischbil mal de beat für m.o.p - murda, han mir d'maxi eifach mal bstellt gha wil ich denkt ha premo und m.o.p chunt immer guet, aber nö! ich bin ned eine wo seit alles was früener usecho isch isch besser und cooler und hüt isch eh alles nur no scheisse, aber de beat isch eifach schlecht, au noch mehrmaligem lose.
suscht chunt mer grad keis bischbil me in sinn, han es paar sache ghört gha, aber vill isches au nüme was er sither produziert het. vilicht wird ja sis album wieder besser...
Zums jadakiss album: chasch die würkli ohni schlechtem gwüsse chaufe...

Aurel
02.09.2004, 14:24
jada tueni mir scho no zue, uf jede...
aber "bloody murdah" hani ned schlecht gfunde. ned de oberhammer, aber en durschnittliche premo-joint, wo no vill anders trotzdem burnt. aber ebe, geschmäcker scheiden sich...
defür isch d'b-siite umso härter. endlich de "my mind is playin' tricks one me" vo de geto boys als instrumental, hehe...

Jigga
02.09.2004, 14:25
bin zwor nöd en absolute premo fan, find aber au dass er scho lang nüm so tighti produktione brocht het, aber ebä, befass mich au nöd mit jedem release wo de premo mit vo dä partie isch... vilich cha mir öper paar tips geh, vo neuere sache wo usecho sind, wo premo mitgmischt het....

Original geschrieben von Hektor
Ich s'neue jada album isch eifach die absoluti härti! momentan eifach das mass aller dinge, es isch s'härtischte album wo in letschter zit usecho isch! ok, es isch echli jiggy aghuucht, aber scott storch produktione sind eifach oberste liga. de premo chan da leider eifach nüme mithalte

off topic: cha mi do nöd zviet usem fenster lehne, wil ich s album nur eimol duregloset han, aber miner meinig no, sind diä 2 storch produktione grad mol s einzig würkli guete ufem album, defür burnets umso meh... aber dä rest vo dä beats, naja... jada als mc, uf jedefall dope!!!

Gate17
02.09.2004, 17:58
Original geschrieben von DJ LKB
word, Was söll das? DJ Premier mit Jadakiss, Shyne, Pitch Black und so? Ciao merci. I find dä Premier eigentlich scho super, aber ebä... So Sachä will i nöd ghörä:p

Premier brennt, das isch mol klar.
Aber bitte? Häsch der s neu jada album mol zochä??
aifach hammer geil, sorry

und au wenn er chli ein uf gangster macht, wer macht das scho nöd wo us dä states chunt??!!

Aurel
02.09.2004, 18:03
Original geschrieben von Gate17

und au wenn er chli ein uf gangster macht, wer macht das scho nöd wo us dä states chunt??!!

lol... kennsch wohl ned vill ami-shizzle, was? hehe...
aber de jada isch ja wohl eine vo de wenige, womer das gangsta-imag chan abnäh...
aber wegem premier gibder zu 100% recht...

Gate17
02.09.2004, 18:07
lol... kennsch wohl ned vill ami-shizzle, was? hehe...
aber de jada isch ja wohl eine vo de wenige, womer das gangsta-imag chan abnäh...
aber wegem premier gibder zu 100% recht...

guet was heisst scho gangschter??
ischen gangster ein wo sich chli so kleidet??

mags aifach nöd wenn mä sait, da isch gangster und bringt eh nur jiggyjiggy sache usä. jada isch hammer, ob gängschter oder nid.

Aurel
02.09.2004, 18:09
Original geschrieben von Gate17
guet was heisst scho gangschter??
ischen gangster ein wo sich chli so kleidet??

mags aifach nöd wenn mä sait, da isch gangster und bringt eh nur jiggyjiggy sache usä. jada isch hammer, ob gängschter oder nid.

en gängschter isch en räuber, en kriminelle... weisstdu... da cha sich eine no so verkleide.

Gate17
02.09.2004, 18:13
en gängschter isch en räuber, en kriminelle... weisstdu... da cha sich eine no so verkleide.

ok, denn ischs ä frog vo dä definition;)
kenn lüüt vo anderi als gängster bezeichnet wells breiti hosä ahend, also

aber backt to topic:
isch eigentli schono krass weiviel geili beats dä premiert scho usäbrocht het, wennd äs album häsch mitmä premier beat denn merksch ufs erschte mol losä wellä dasses isch will er aifach am meischtä buurnt...

Aurel
06.09.2004, 23:46
übrigens... am samstag, 9.10. ist premo, angeblich exklusiv in der schwiz, im doors72 in biel!

MANtis
06.09.2004, 23:59
übrigens... am samstag, 9.10. ist premo, angeblich exklusiv in der schwiz, im doors72 in biel!

yep

guru
07.09.2004, 00:03
wird ned de einzig schwiizer gig sie.. nur mal abwarte..heheheh:D

LAN
07.09.2004, 01:35

hmmm praktisch ^^ macht noch so freude -> wieder einmal ein Grund um Biel einen Besuch abzustatten, juhu.

ich find premo-beats so schön, man muss nur einen oder zwei takte hören, und schon weiss man, von wem der beat ist ;)

meiner Meinung nach ist der Beat das Wichtigste an einem Track.

big_samy
07.09.2004, 23:32
Original geschrieben von LAN
hmmm praktisch ^^ macht noch so freude -> wieder einmal ein Grund um Biel einen Besuch abzustatten, juhu.

ich find premo-beats so schön, man muss nur einen oder zwei takte hören, und schon weiss man, von wem der beat ist ;)

meiner Meinung nach ist der Beat das Wichtigste an einem Track.

uuh ja, muess si... isch leider schueuafangoder nid!? scheiss schueu... aber ga sowiso glich!

premo beat plus durchschnitts- bis guete mc gleich hammer track! finge dr beats o ds wichtigschte, aber d mcs müesse o wüsse was usemne geile beat mache... d raps si für mi o zimlech wichtig!
mann wie zum bischpiu dr erscht track vom PV album: haaaaaaammer göttleche beat plus relativ gueti mcs gleich haaaaaaammer göttleche track :D!!
so gnue math für hüt...

LAN
07.09.2004, 23:54
hm weiss nid, i ha äbä hüt gmeint, es sig ir letschte feriewuche, was relativ bis sehr bekackt wär, wüu ig denn nid in Bärn bi... aber wenns grad nach schuelafang isch, chill. mir hei eh nüt gschids ztüe ussert chli maturlektüre. probe heisi üs eh grad aui i dere wuche vor dr maturreis inebrämset, aber s geit ja zum glück nur no 3 tag, und de simer uf berlin gschobe :)

big_samy
08.09.2004, 00:08
Original geschrieben von LAN
hm weiss nid, i ha äbä hüt gmeint, es sig ir letschte feriewuche, was relativ bis sehr bekackt wär, wüu ig denn nid in Bärn bi... aber wenns grad nach schuelafang isch, chill. mir hei eh nüt gschids ztüe ussert chli maturlektüre. probe heisi üs eh grad aui i dere wuche vor dr maturreis inebrämset, aber s geit ja zum glück nur no 3 tag, und de simer uf berlin gschobe :)
wixer :D! drfür gani 3 wuche nach ängland... 5h pro tag schueu :cool: ;)!

Supremedjgm
08.09.2004, 12:29

geit leider umä dass er denn ke Zit het um id d`Schwiiz cho ! Damn, aber hoffe glich druff !

PRIMO are the BEST !!!!!!!!!!!!!!!!

PEACE

Artie S
08.09.2004, 12:36
uf ruffpack.com (http://www.ruffpack.com) ischs uf all fäll i dr agenda : 9.10.04 DJ Premier-Night : DJ Premier, ruffpack, DJ Ker: im doors72, Biel...

???

diken
08.09.2004, 12:37
Original geschrieben von Supremedjgm
PRIMO are the BEST !!!!!!!!!!!!!!!!

man beachte die konjunktion des verbalen teiles.

"2Pac 4 life"

:D :hippie: :hippie:

Supremedjgm
08.09.2004, 12:41
Original geschrieben von diken
man beachte die konjunktion des verbalen teiles.

"2Pac 4 life"

:D :hippie: :hippie:

Merci viu mou ! Primo is the Best !!!!!!!

:kiffer: :kiffer: chunnt drvo

Danielsson
08.09.2004, 12:46

Eh nid, oder???!!!!!

Wenn das würk stimmt, de bini für am 9.10 scho usbuächt, sry ma Ladys...hehe :dance:

piis

drosselbart
08.09.2004, 13:26
if this is the true - i need the moment of truth... oder so:D

ja auso wen dini lady nid mitnimsch wo jo so grossartig hesch, denn weisi au nid...

oder losäsi ächt hardtrance:D :D

Supremedjgm
08.09.2004, 16:23
Original geschrieben von Danielsson
Eh nid, oder???!!!!!

Wenn das würk stimmt, de bini für am 9.10 scho usbuächt, sry ma Ladys...hehe :dance:

piis

Wär mega fett wen er würd cho !!!!!!!! Würd dürräh gheie....
Aber ha scho viu Sache ghört. Mou abwarte und hoffe !
Aber im Doors isch es chli Schade. Werum chunnt dr nid zu mir hei ! Würd meh abgoh :D :D

PEACE

ONE LOVE PRIMO

diken
08.09.2004, 16:56
premo isch dope.
aber gad übergheie müender ned:p

ehrlich gseit hani ihn au vor ca. 2 jahr i de rote ned zu krass gfunde. damals glaub sogar mit em freddie föxxl. klar, er hett sini hits gspielt und hett en gueti show botte aber schlussändli isch er s'gäld ned wert gsi. viellecht ischs aber au meh am drum herum i de rote gsi.

weiss halt au alles nümm so genau
:kiffer: :kiffer: & schlukk schlukk schlukk

Pleschen
08.09.2004, 17:15
ja en sehr güeta grund ver nach biel :)

mal cash checke, in zug hocke...:kiffer:

piis

Danielsson
08.09.2004, 17:25
Wär mega fett wen er würd cho !!!!!!!! Würd dürräh gheie....
Aber ha scho viu Sache ghört. Mou abwarte und hoffe !
Aber im Doors isch es chli Schade. Werum chunnt dr nid zu mir hei ! Würd meh abgoh :D :D

PEACE

ONE LOVE PRIMO

Säg nüt, warte no chli ab und frogä de när grad mau dr Nerz!

Aja und Afang November chunnt im Chessu ds Biel:
Mainflow u Planet Asia...ohhhh weeeeeeeeeeeee

piis

Supremedjgm
08.09.2004, 17:29

piis

Yes huerä Pflegig ! Wird ä geilä Winter !!!

Mit Rasco ? Wär BURN BURN BURN

Danielsson
08.09.2004, 17:32
Yes huerä Pflegig ! Wird ä geilä Winter !!!

Mit Rasco ? Wär BURN BURN BURN

Das weiss i nid, gloubes aber nid!
Säg nüt, wird huärä abgo!!!

Supremedjgm
08.09.2004, 17:37
Das weiss i nid, gloubes aber nid!
Säg nüt, wird huärä abgo!!!

Chessu isch scho huerä pflegig ! Ussert dass ig dört no nie ä Frou ha gha ! Isch wahrschinläch wöui so viu kennä und nit motiviert bi :D

Danielsson
08.09.2004, 17:39
Chessu isch scho huerä pflegig ! Ussert dass ig dört no nie ä Frou ha gha ! Isch wahrschinläch wöui so viu kennä und nit motiviert bi :D

Sry, aber fürnä Frou ds suäche geisch nid i Chessu, sondern lieber is Lifting :lol:

Aurel
08.09.2004, 17:45

piis

eh ned alde? damn... ich ghei übere... aber wieso immer z'biel? :no:

Supremedjgm
08.09.2004, 17:48
Sry, aber fürnä Frou ds suäche geisch nid i Chessu, sondern lieber is Lifting :lol:

nei für nee Frou ds suechä geisch wäg vo Biel !!!!!!!! eidütig ! OK Lifting wen irgend so nee House Party louft, wirds schnitte ha! Oder ou bi Hip Hop ? bi no nie ganz dinnä gsi. Nur bi usserschte Bar und dört geits nit so ab !

Danielsson
08.09.2004, 17:48

Wrum, wöu Biel eifach rockt, hehe :D

Weiss nid genau wär Connections het ds Biel, aber eifach so chämä die süsch nie...?!!!!!!!!!

I gloub dr Aurel gsehni wiedermau amnä Konzert, aber dasmau ir BNC :D hehe

Supremedjgm
08.09.2004, 17:50

Hei Giu, Biu (Biel) het dänk Stiu :)

Biel isch d`Hip Hop Stadt vor Schwiiz :D :D :D
PEACE

Danielsson
08.09.2004, 17:51
nei für nee Frou ds suechä geisch wäg vo Biel !!!!!!!! eidütig ! OK Lifting wen irgend so nee House Party louft, wirds schnitte ha! Oder ou bi Hip Hop ? bi no nie ganz dinnä gsi. Nur bi usserschte Bar und dört geits nit so ab !

WORD schnäu usem Seeland usä, wenn ä Frou suächsch!

I bi ou no nie dinnä gsi, einisch hei si mi nid inäglo, wöu si hei gseit gseh us wiene Gängschter, sry ha eifach ä Huät an ka, hehe

Ja bi derä Bar wirsch plötzlich no abägstochä...:no:

Aurel
08.09.2004, 17:51
ja ehrlich gseid gsehni das au so. also konzert-mässig hed biel züri, basel, wil und de ganzi rescht überholt. han echt nüt geg biel, goht au jedes mal ab und priise sind jewiils spotbillig. aber ischmer eifach z'wiit, jedes weekend det use z'brüütze, echt...

Supremedjgm
08.09.2004, 17:53
WORD schnäu usem Seeland usä, wenn ä Frou suächsch!

I bi ou no nie dinnä gsi, einisch hei si mi nid inäglo, wöu si hei gseit gseh us wiene Gängschter, sry ha eifach ä Huät an ka, hehe

Ja bi derä Bar wirsch plötzlich no abägstochä...:no:

hör uf ! isch scho langsam schlimm. Dr eint wo het zuegstochä keni ganz wenig. Heisst Marcel und isch gross. Kensch dä ? Auso jitzt isch er im Gfängnis...isch richtig so, hoffe für immer !

PEACE

so ig gange mou ah Strandbode :kiffer: :kiffer: :kiffer:

Danielsson
08.09.2004, 17:53

PEACE

Super Rhyme, BRAVO :lol: hehe

Nei d Hip Hop Stadt isch si nid grad, obwou scho recht viu ds Biel hei Uftritt ka!!!
Dänke dr Nerz het so guäti Connections...?!!!!

Danielsson
08.09.2004, 17:55
ja ehrlich gseid gsehni das au so. also konzert-mässig hed biel züri, basel, wil und de ganzi rescht überholt. han echt nüt geg biel, goht au jedes mal ab und priise sind jewiils spotbillig. aber ischmer eifach z'wiit, jedes weekend det use z'brüütze, echt...

Das stimmt, isch stinkbillig!
Wenn im Chessu ä Gig isch, chasch 100% sicher go dases 15.-- chostet, si eifach d Priise und die si scho sit Johre äso!!!

Danielsson
08.09.2004, 17:57
hör uf ! isch scho langsam schlimm. Dr eint wo het zuegstochä keni ganz wenig. Heisst Marcel und isch gross. Kensch dä ? Auso jitzt isch er im Gfängnis...isch richtig so, hoffe für immer !

PEACE

so ig gange mou ah Strandbode :kiffer: :kiffer: :kiffer:

Nei dä kenn i nid, aber sonä angerä, louft immer wie dr Nelly umä isch haub Kolumbianer gloubs, guät villich heisst dä Marcel kei ahnig! I hoffe dä wird so verdammtnochma viu i ARSCHGFIGGT !!!

Siech, i bi no ir Nidaugass am schaffä!
Spiusch de chli für mi Beachvolley, hehe

sly saloon
08.09.2004, 18:04
at daniellson und supremedj:

hehehe, mini fründin isch vo biel...so whut!

ah jo r.i.p. a die wo abstoche worde sind: isch jetz würkli wegme goiff gsi?

Danielsson
08.09.2004, 18:13
at daniellson und supremedj:

hehehe, mini fründin isch vo biel...so whut!

ah jo r.i.p. a die wo abstoche worde sind: isch jetz würkli wegme goiff gsi?

Ja, aber de si iri Wurzle nid vor BNC, hehe

Äs wird nur gmunklet, mä weisses immer no nid genau!
Dänke isch no wäg öppisem anderem passiert,
die 2 vo abgstochä si wordä hei viu im sogenannte Bermuda-Dreieck verchert und de hei si ganz sicher viu Lüüt kennt, d Täter müässe di genau kennt ha, het sicher no ä anderi Gschicht vor Vergangeheit...aber janu!

Artie S
08.09.2004, 18:17

PEACE

word!!

ich glaub scho au doubletrouble bringt dr shit nach biel, ruffPromotion zieht langsam au derbe shit nach biel, royal git au eine... hätt scho 3-4 promoter wo biel rockä! wobi ich glaub die promoters wo biel zur nr.1 stadt gmacht händ (rememba coupole in early days) sind mittlerwillä alli tod!

big up biel!! ich chumm garantiert wiedr!

p.s.: han ghörä sägä dr nerz hätt nüt mit em premier z'tuä, de bringt am glich tag derbschtä shit ir coupole... aber pssssssssssst......

Danielsson
08.09.2004, 18:21
Original geschrieben von Artie S
word!!

ich glaub scho au doubletrouble bringt dr shit nach biel, ruffPromotion zieht langsam au derbe shit nach biel, royal git au eine... hätt scho 3-4 promoter wo biel rockä! wobi ich glaub die promoters wo biel zur nr.1 stadt gmacht händ (rememba coupole in early days) sind mittlerwillä alli tod!

big up biel!! ich chumm garantiert wiedr!

p.s.: han ghörä sägä dr nerz hätt nüt mit em premier z'tuä, de bringt am glich tag derbschtä shit ir coupole... aber pssssssssssst......

Ja das isch scho so, ds Biel louft würk langsam öppis und wenn si no chli die regionale Acts chli puschä gseht dasi äs paar Johr gar nid sooooo schlecht us!:D

piis

p.s. das cha guät si, frogenä de när grad mau...lollypop gseh i sogar vom Büro us...hehe

Artie S
10.09.2004, 09:32
quelle: www.ruffpack.com (http://www.ruffpack.com/dates/dates.htm)

Toratelli
10.09.2004, 10:18
bechumeni das tape z bärn imene lade? i kenne di meischte vinylshops. hami aber ehrlech gseit bis ize no nie gnau gachtet, öppsi o tapes hei.

Danielsson
10.09.2004, 10:19
Original geschrieben von Toratelli
bechumeni das tape z bärn imene lade? i kenne di meischte vinylshops. hami aber ehrlech gseit bis ize no nie gnau gachtet, öppsi o tapes hei.

Das Mixtape hani bis jetzt nur uf CD gseh!
Obs ou Vinyl drvo git, chani dir nidmau säge...?!

Toratelli
10.09.2004, 10:21
eigentlech hätti würklech es richtigs tape. so richtig füre walkman :)

Danielsson
10.09.2004, 10:24
eigentlech hätti würklech es richtigs tape. so richtig füre walkman :)

Gits äuä nid!
Choufs dir uf CD und überspielsches uf Tape, hesch keis Tape-Laufwerk????:p

Toratelli
10.09.2004, 10:26
doch scho das chani aues mache. nume gani hüt diräkt vom bügle anes openair u i söt no chli neue sound für unterwägs ha. drum hani dänkt. jäää das wär no gedige

Danielsson
10.09.2004, 10:28
doch scho das chani aues mache. nume gani hüt diräkt vom bügle anes openair u i söt no chli neue sound für unterwägs ha. drum hani dänkt. jäää das wär no gedige

Ä Tip fürnes fetts MixTAPE ---> Rafik Part. 1
Brönnt zimlich :blingblin !!!

piis

Brooknow
15.09.2004, 12:24
premo isch dä burner, han i die cd/tape au scho driglost und es git nüt dra uszsetze...isch dä hammer