Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : Scheiss Kopierschütz -langsam langts...

Gate17
02.09.2004, 18:19
Diä elendä drecks kopierschütz wos uf immer meh cd´s git gönd mer allmählich chli uf dä sack.

isch scho scheisse wenns dä pc nöd cha läsä, brenn immer für mi ä cd mits paar geilä liäder zämä, aber da goht jetzt nüm weg dem scheiss..

aber bi dä dynamic duo cd isch jetzt no dä geiler passiert, nöd mol meh mini stereoalag cha meh diä cd läsä, so chani si mer nr über dä dvd-player züchä

wo führt dä trend no anä???

fuck off

SCREWD
02.09.2004, 18:23
vinyl isch halt scho öbbis geils :D

Stylebock
02.09.2004, 18:30
luag do mol uf Siita 1...stoht wia dr Schutz umgoh kasch, brenna und uf dr Alag losa...

http://www.aight-genossen.ch/forum/showthread.php?s=&threadid=6011&perpage=20&pagenumber=1

Gate17
02.09.2004, 19:06
Original geschrieben von slanGRover
luag do mol uf Siita 1...stoht wia dr Schutz umgoh kasch, brenna und uf dr Alag losa...

http://www.aight-genossen.ch/forum/showthread.php?s=&threadid=6011&perpage=20&pagenumber=1

merci für d info!
isch aber glich scheisse, demfall mueni zerscht cd brennä bevor si cha losä oder?!
will das s original lauft, tja muess hald neui alag anä:D

CD´s sucket

heiri
02.09.2004, 20:06
holsch dir itunes, gits ja glaubs au für pc...
das knackt no vieles, ufem mac hani bis jetzt jedäfalls praktisch alles chönä überäzieh!

Stylebock
02.09.2004, 20:07
Original geschrieben von Gate17
merci für d info!
isch aber glich scheisse, demfall mueni zerscht cd brennä bevor si cha losä oder?!
will das s original lauft, tja muess hald neui alag anä:D

CD´s sucket

skunnt glaub eba nit druf a wia alt/neu dia Alag isch, zum Teil tuats, zum Teil wieder nit..isch bullshit...

Aurel
02.09.2004, 20:11
bi dynamic hetsmer au fascht de rescht gäh.... hans geschter ned mal imrüümli chönne lose. was gayt?

konfus
02.09.2004, 20:15
äs isch halt immer no illegal du nase:D aber findsch jo eh überall für alles decoder...

Aurel
02.09.2004, 20:17
Original geschrieben von kOnfus
äs isch halt immer no illegal du nase:D aber findsch jo eh überall für alles decoder...

was illegal? die kaufti cd im player z'lose oder was?:confused:

mc rassko
02.09.2004, 20:32
ja genau scheiss kopierschutz, die verarsched eus!!!

konfus
02.09.2004, 20:38
Original geschrieben von Aurel
was illegal? die kaufti cd im player z'lose oder was?:confused:
oha, stimmt, has nöd rächt gläse gha...das isch natürlich schaisse. jaja, di modernä cd-spieler chönd fängs nüt me, hehe. lieber no en vorsintfluetlichä, diä läsed sogar no cds wo mitem sandstrahler bearbeität häsch!:D

LKB
02.09.2004, 20:51
Vinyl chaufä. D Nodlä chönd alles läsä und s git au kein Kopierschutz!

Gate17
02.09.2004, 21:20
bi dä neuä dilated hets agfange,
black tiger, freddie foxxx und und und

do frog i mi au was gaaaaayt?!?!

PervertedMonk
02.09.2004, 21:58
tja, vielech isch z'dynamic duo früächer di ganzi zyt vo kopierer verarscht wordä? itz hei si haut dr spiess umdräit! :D abr wenns so wit füärt, dass nid ä mau me d'alagä ds züg chöi abspielä, hei gloubs beidi sitä nüt drvo...

LAN
02.09.2004, 23:32
choufet vinyl und sit ruhig bzw. göt ab zum sound.

Arkez
14.09.2004, 18:49
:no:

theoretisch sötmer die cd ez gad extra is netz schtellä, nur zum dene penner z'bewiise das de scheiss trotzdem kopiert wird. und das ihne de mongo-schutz gnau en dreck bringt, ussert das einigi lüüt den denket, dasses demfall gar nöd erscht die cd chaufed, wills es eh nienets chönd lose.

bin zwar voll gege das, aber tammi nomal, so als proteschtaktion, das die penner das endli merket.

nei, da mached mer nöd, aber ich hans trotzdem möse loswerde.

huere tammi scheiss müll dreck ... usw. *uusrascht*

Fletsch
14.09.2004, 19:58
Die erreiched eh gnau s Gägeteil mit ihrne Kopierschütz! Ich chauf mer uf jede Fall kei so gschützti Cd's meh, da mer bi dene ja nie weiss i welem Player sie grad Lust händ zum streike!

Da warti lieber paar Wuche bis ich das Züügs im Netz finde wenn ich sowieso müesam müsst d original Cd kopiere!

Und vowäge Vynil. Wenn du mir en Portable Plattespieler zeigsch wo so chli ishc wie de Mp3 Player chasch mi überzüge! *lol* Vynil isch ja guet für Dj's aber extrem unpraktisch für de Normalverbrucher.

Ich han mal es Mail a NationMusic gschriebe wäge dene Kopierschütz und die Lahmis händ nödmal zruggschriebe. Isch ne anschinend scheiss egal wenn sich de Chund verarscht vorchunt...!!

V-Tee
14.09.2004, 20:14
scheiss uf dä kopierschutz! mit em ISO-Buster hani bis jetzt alli chönä umgoh... wies bi dynamic duo usgseht weissi aber nöd, aber probiersmol!

d kopierschütz sucked! nöd umbedingt weil i cd s wött kopierä, sondern weli mini cd s ufem mp3-player wött losä muen ichs immer rippä und das suckt!

rEd-c4p
22.09.2004, 10:45
bi dr azad cd isch s genau s gliche problem!
aber gott sei dank han ich no e md won ich mini tracks cha druff schmeisse.. denn hilft au dr beschti brennschutz nuet:D

miz
08.06.2005, 23:16
die kopierschütz chönd würkli nerve.