Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : MIKE PATTON & RAHZEL

Hempalizer
02.09.2004, 22:30
jaja...chum zum glaube...
de stimmekünschtler vo faith no more und de grüschekünschtler vo the roots treffet sich...

es isch e überraschig wert! chan nur säge, dass de mike eifach de hammer isch...kenn en vo faith no more...ihri cd king for a day gaht rächt ab....

ich kenn de rahzel nöd live...chan mer drum nöd vorstelle wie's wierd. beid einzeln sind ja au scho speziell...mal gugge.

was denked iehr über säb duo, wo nechschtens is paläääääääää chunt...???
6.9. im x-tra

würdet er eim grad säge: "ja gang!!!"...?

mmh

:hmmm:

mida
02.09.2004, 22:40
rahzel hani live gseh und mich hets meeegaaaaa gflashd...:dance: :dance:

Earthworm Jim
02.09.2004, 22:59
Original geschrieben von Hempalizer
ich kenn de rahzel nöd live...chan mer drum nöd vorstelle wie's wierd. beid einzeln sind ja au scho speziell...mal gugge.

was denked iehr über säb duo, wo nechschtens is paläääääääää chunt...???
6.9. im x-tra

würdet er eim grad säge: "ja gang!!!"...?

mmh

:hmmm:
wörd ech dier uf jede fall säge! hanen gse, woner last year im abc z luzern gse esch, eifach hammer!
check that shit out!

peez

mark faloon
03.09.2004, 01:21
ech han emmel mol mettem mike patton z morge geesse.
fantomas!

Hempalizer
03.09.2004, 13:19
wie chunt denn das? was hesch gmacht, dass du mit ihm hesc chöne z'nachtässä?

ok...ha mal chöne mit morcheeba eis heizä, nahcdem i a ihrem konzi gschaffet ha...isch scho lang her.

Aurel
03.09.2004, 13:20
also mike patton hani na nie gseh. rahzel mehrmals, live de absoluti burner, übertrifft alli erwartige. aber was die s'zweite werded bringe, chander echt ned säge... würd mich mal loh überrasche...

poetical
03.09.2004, 13:36
Original geschrieben von Hempalizer

es isch e überraschig wert! chan nur säge, dass de mike eifach de hammer isch...kenn en vo faith no more...ihri cd king for a day gaht rächt ab....

Ig finge jedi Faith no more Schiebe Hammer hert. Vorauem när o Fantomas u Mr. Bungle si eifach Usnahmebands.

Nicht von dieser Welt oder wie hett Xavier mau gseit...

sly saloon
03.09.2004, 13:39
hmm aber angel dust isch doch schono geiler gsi!?

schad das am mäntig isch. aber vilicht gangi glich, nimmt mi scho verdammt wunder, was die zwei type do wend zämestiflää:confused:

perplex
03.09.2004, 14:13
ich han mer das ticket scho gsafed. nimmt mi wunder was däbi usechund. hoffentlich chunnt dä rahzel dasmal au well er isch ja anschinend scho äs paarmal eifach nöd id schwiiz cho.:confused: bin mer nur nöd sicher ob dä rahzel au no chli rap zu sim beschte git well sini rhyme skills sind definitiv au nöd zverachte.

fett wirds uf jede fall:blingblin

poetical
03.09.2004, 14:20
Original geschrieben von sly saloon
hmm aber angel dust isch doch schono geiler gsi!?

schad das am mäntig isch. aber vilicht gangi glich, nimmt mi scho verdammt wunder, was die zwei type do wend zämestiflää:confused:

Ig cha äbe nid cho :no: :stupid: :fuck:

Würd so huere gärn cho. Scho nume wägem Mike, Mann dä Siech isch eifach ds druf. Hättsch ne am Fantomas Konzärt söue gseh. Abgange wie 7 u wine Dirigänt immer jedem dr Isatz gä. Nid vo dere Wäut wie gseit.