Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : interview, tiefes niveau

smooth
03.09.2004, 11:39
wie gsänd der das, die meiste interview, und ich lese vell, fend ich hure schlächt..langwiligi froge, darum au langwiligi antwort, nüt neus, natürli gets usnahme, wie gsänd der das so?

Aurel
03.09.2004, 11:42
Original geschrieben von smooth
wie gsänd der das, die meiste interview, und ich lese vell, fend ich hure schlächt..langwiligi froge, darum au langwiligi antwort, nüt neus, natürli gets usnahme, wie gsänd der das so?

du meinsch uf aight oder allgemein?

smooth
03.09.2004, 11:43
eigentlich allgemein, aber au uf aight fend ichs zum teil ned so geil, aber besser als a andere orte...

es beispiel...de 50 cent seit immer er hasst ghetto, das es dete nur 2 chance get, deale oder rappe...mini forg a ihn, jetzt wo e rgeld het, hät er scho öpis gmacht für das beschissne ghetto? en schule ufto? oder weis au ned was...aber nei, mer frogt ihn, öb er scho mol agschossse worde esch...nimmt mich doch ned wunder....pff..

Aurel
03.09.2004, 11:46
naja... also es gehd teilwiis scho ganz krassi interviews. sehr geil findi jewiils i de backspin... chunnd zwar immer drufa, wer's macht, aber döt hets teilwiis huere tüüfi interviews, ned so 08/15 questions. locked die interviewte au chli us de reserve. das gfalltmer.
aber söscht isch halt vill standard... aber was wellsch...

Dirty Fifty
03.09.2004, 11:46
ds isch ou schwär.. für d künschtler we du geng die gliche 12 08/15 frage vore latz knaut überchunsch..

wi lang gits öich?

mit wäm heit dir scho zämägschaffet?

mit wäm wetter dir zämäschaffe we dir irgendöpper chöntet usläse?

was darf mäh vo öich no erwarte?

wär het produziert?

wieso ischs so lang gange sit dr letschte schiibe?

und, und, und... blablabla

smooth
03.09.2004, 11:47
nee backspin fend ich halt grad ned so geil...

Aurel
03.09.2004, 11:47
Original geschrieben von smooth
nee backspin fend ich halt grad ned so geil...

ebe, je nach redakteur. aber vergliichs zb mal mitem juice...

Aurel
03.09.2004, 11:49
Original geschrieben von Dirty Fifty
ds isch ou schwär.. für d künschtler we du geng die gliche 12 08/15 frage vore latz knaut überchunsch..

wi lang gits öich?

wär het produziert?

da dezue grad no en chliine bemerkig...
als so um 2001 s'topf-album "eins a" usecho isch, hed de rene mit mixery raw deluxe es inti mit ihne gmacht...
die erschti maxi isch ja "liebe & hass" gsi... "was ich lieb, ein interview mit guten fragen. was ich hass, blumentopf, wie kamt ihr auf den namen"... denn fragt de rene natürlich grad... "blumentopf... wie seid ihr auf diesen namen gekommen?" hahaha... das nachdem s'video abgspielt worde isch. hami krümmt man...

smooth
03.09.2004, 11:54
haha.das esch denn no s andere, das es z vile lüt geht, wo de künschter vos es inti mache ned gnue guet kennt...äber genau so standart froge...so langwilig...:(

cel
03.09.2004, 11:59
Original geschrieben von Aurel
da dezue grad no en chliine bemerkig...
als so um 2001 s'topf-album "eins a" usecho isch, hed de rene mit mixery raw deluxe es inti mit ihne gmacht...
die erschti maxi isch ja "liebe & hass" gsi... "was ich lieb, ein interview mit guten fragen. was ich hass, blumentopf, wie kamt ihr auf den namen"... denn fragt de rene natürlich grad... "blumentopf... wie seid ihr auf diesen namen gekommen?" hahaha... das nachdem s'video abgspielt worde isch. hami krümmt man...

word...GENAU das hani au dännkt..hehe..und denn frogt d fabienne vo viva no genau s gliche..amene openair...das isch eh heikel...d frag nachem name..usserdem findsch die info eh meischt uf dä website...frage söttet spannend si sowohl für dä läser (oder i mim fall zuehörer) und als au für de interviewpartner...ich find mr söött n chli us dä reserve locke, ihm sötts interview spass mache..und s geilschte isch, wenn din interviewpartner würkli muess grüble & überlegge...und vilicth no seit "gueti frag":D ..

Stylebock
03.09.2004, 12:01
Original geschrieben von cel
word...GENAU das hani au dännkt..hehe..und denn frogt d fabienne vo viva no genau s gliche..amene openair...das isch eh heikel...d frag nachem name..usserdem findsch die info eh meischt uf dä website...frage söttet spannend si sowohl für dä läser (oder i mim fall zuehörer) und als au für de interviewpartner...ich find mr söött n chli us dä reserve locke, ihm sötts interview spass mache..und s geilschte isch, wenn din interviewpartner würkli muess grüble & überlegge...und vilicth no seit "gueti frag":D ..

hey lohn dFabienne,das isch a Kollegin vu miar :D

reezer
03.09.2004, 12:01
Original geschrieben von Dirty Fifty

wi lang gits öich?

wär het produziert?

naja, das stimmt tatsächlich das dass standartfragä sind wo nöd sehr spannend sind...
es chunt halt aber au druf ah was mär für en interview partner hät... wännd ä jungi, newcomer crew interviewsch wo dä grossä massä no nöd bekannt isch, dänn sind das interessanti fragä well das möglichkeit git chli öppis über sich z'verzellä und für dä läser häts en guätä, oberflächlichä informations-ghalt damit er mal überhaupt weiss um was es gaht...
was wotsch än act wo niämmärt kännt speziells züügs frögä... z'erscht bruchsch mal ä basis zum tüüfer gah... nöd als interviewer, au als läser... klar, en 50 cent muäsch so was nöd frögä...

cel
03.09.2004, 12:03
Original geschrieben von slanGRover
hey lohn dFabienne,das isch a Kollegin vu miar :D

du hoschi..ich kenn sie au und sie isch ja lieb und nett..aber das het nüt mit ihrere art interviews z mache ztuä---

sly saloon
03.09.2004, 12:04
at fifty: wieso heissed ihr eigentlich krümelmonstaz???

:brille: :brille: :brille: :brille: :brille: :brille:

smooth
03.09.2004, 12:06
Original geschrieben von reezer
naja, das stimmt tatsächlich das dass standartfragä sind wo nöd sehr spannend sind...
es chunt halt aber au druf ah was mär für en interview partner hät... wännd ä jungi, newcomer crew interviewsch wo dä grossä massä no nöd bekannt isch, dänn sind das interessanti fragä well das möglichkeit git chli öppis über sich z'verzellä und für dä läser häts en guätä, oberflächlichä informations-ghalt damit er mal überhaupt weiss um was es gaht...
was wotsch än act wo niämmärt kännt speziells züügs frögä... z'erscht bruchsch mal ä basis zum tüüfer gah... nöd als interviewer, au als läser... klar, en 50 cent muäsch so was nöd frögä...

do geb der rächt, wenn es neue esch, muesch zerst chli informiere, aber das chasch jo au im vorspann mache...und ihn nachher glich geili sache froge...

Stylebock
03.09.2004, 12:07
Original geschrieben von cel
du hoschi..ich kenn sie au und sie isch ja lieb und nett..aber das het nüt mit ihrere art interviews z mache ztuä---

logo...find sie zum Teil au recht beschränkt in dr Uswahl vu da Froga...:p

Dirty Fifty
03.09.2004, 12:07
sly.. hehe das wosch du gar nid wüsse... gloubs mir..
aber danke für die sehr ironischi frag... :D

dela
07.09.2004, 10:44
bsueched doch wänn er luscht händ (nur ch-interviews) http://www.boundmagazin.ch . Villicht gfallt euch ja s'einte oder andere. Konstruktive Feedback isch natürli au immer herzlich willkomme. ;)

Bschiisär
07.09.2004, 10:49
Original geschrieben von dela
bsueched doch wänn er luscht händ (nur ch-interviews) http://www.boundmagazin.ch . Villicht gfallt euch ja s'einte oder andere. Konstruktive Feedback isch natürli au immer herzlich willkomme. ;)

ich will nöd hate..du weisch es..aber mach emal am tinguely chli druck..däämn..bittebitte..:D

PhrazeFive
07.09.2004, 10:51
bsueched doch wänn er luscht händ (nur ch-interviews) http://www.boundmagazin.ch . Villicht gfallt euch ja s'einte oder andere. Konstruktive Feedback isch natürli au immer herzlich willkomme. ;) WO ISCH S^TINGUELY INTI!!!!

eliAz
07.09.2004, 11:01

Und womer scho grad dra sind :D :D :D checkend doch amol www.wellwicked.ch - Feedbacks sind immer erwünscht!

dela
07.09.2004, 11:14
..per Telefon hat mir Tinguely gestern bestätigt, dass wir es bald bekommen...tja..ende gut alles gut oder?? Eigentlich gucken wir immer um den 20./21. des Monats zu releasen..aber diese verflixte 13. Ausgabe hatte es tatsächlich in sich..haha...muss ich jetzt wieder abergläubisch werden??? naja...ich habe mich selber entlassen (konsequenz gezogen) und einfach wieder eingestellt.

eliAz
07.09.2004, 11:17
..per Telefon hat mir Tinguely gestern bestätigt, dass wir es bald bekommen...tja..ende gut alles gut oder?? Eigentlich gucken wir immer um den 20./21. des Monats zu releasen..aber diese verflixte 13. Ausgabe hatte es tatsächlich in sich..haha...muss ich jetzt wieder abergläubisch werden??? naja...ich habe mich selber entlassen (konsequenz gezogen) und einfach wieder eingestellt.

:crazy:

freak...

dela
07.09.2004, 11:25
Original geschrieben von eliAz
:crazy:

freak...

so:bluepunk: oder so :hippie:

eliAz
07.09.2004, 11:32
:banana: so

misko
08.09.2004, 18:18
was zu demm no z'säge git; klar gits die berüemte standardfrage; ABER es git ebe au de standard artist. d.h. wenn nöd gad glück häsch isch de artist scheisse druff und hätt eh kei bock ufen düütsche oder en schwiizer hoschi mit siine noch so tüüfgehende frage, er will eigentli gar keis inti gäh; muess aber vom label uus oder will er cheggt das das siini verchöif ahschruubet...

denn häsch en gnervte sack vor dir und du häsch en fragekatalog wo tüüf wie de mariane grabe isch; aber er antwortet immer mit "jes" "no" und " mhmm" ;sehr toll! also verrauchsch dini frage, denksch der "du ignorants ufblasnigs arsch" und fragschn standards und er spuehlet sini standards abe.... so laufts... inti's sind seeeeeeeehr selte fun und ufstellend; meistens nervts das di überhaupt gmolde häsch...

drum machi (fast) keini meh!

ihr müend eui au im klare sii das en artist pro tag 5-15 inti's chan ha und er meistens no uf tournee isch (30 täg/ devo 2 frei) und du chunsch denn am 27. tag als 11. interviewer i das zimmer....was für antworte würsch du denn gä? ebe.... art und wiis wiemer inti's muss mache isch eifach fucked, will wie willsch scho i 10-20 min. es tüüfgehends gspröch ufbaue... vergisses...frage abspuehle...job done...so gsehnds di meiste...

Mora
09.09.2004, 09:31
das isch en chline tüfelschreis.
die wo bereit wäred, tüfergehendi interviews z gäh, wäred wahrschinlich unbekannti künstler, wo no ziit hend.
aber die werded dänn die standart frage gfragt.
tja, ich persönlich finde d backspin interviews i de meischte fäll au guet.
vorallem wenn zwüschetinne no die persönlich meinig vom interviewer zum artist dureschlaht. findi teils no sehr interessant!

dela
09.09.2004, 10:25
Original geschrieben von Mora
das isch en chline tüfelschreis.
die wo bereit wäred, tüfergehendi interviews z gäh, wäred wahrschinlich unbekannti künstler, wo no ziit hend.

es gitt aber au unbekannti künstler wo kei antwort gebed..oder wa alles verhänged und diva starallürä händ. das chani jetzt nach mee als 5 jahre "unbekannti künstler" erfahrig mal useplaudere ohni mich schuldig zfühle. wer wott de wott..wer nöd wott, de wott nöd. basta

Mora
09.09.2004, 11:03
echt? die sind ja selber blöd!

ohmann, lass mich mal interview mache, die reded dänn scho!
wer chan mine schöne brun-grüene auge widerstah????

:D

dela
09.09.2004, 11:51
Original geschrieben von Mora
echt? die sind ja selber blöd!

ohmann, lass mich mal interview mache, die reded dänn scho!
wer chan mine schöne brun-grüene auge widerstah????

:D

naja..han das jetzt uf alles bezoge..wott au nöd druff iga sondern fürschi luege.. hui..soso..wotsch rapper um dä finger wickle... hihi. bound team ahoi!