Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : BLIGG sini neu EP aka SINGEL

Raptisel
15.04.2004, 21:58
buaaaaaa
han hüt uf virus am bligg sis neue lied SINGEL ghört... eifacht hammer...
häts vo oii au scho öpper ghört?
wänn ja..
wie findets ihr?
wür mich wunder näh

rm
15.04.2004, 22:37
s lied isch na fett, de beat bouncd und de bligg blischaa flowd extreme fett.

mIkRoFiL
16.04.2004, 09:30
chame das lied au online irgendwo lose???

Akkema
16.04.2004, 10:04
Has mer nonig inezoge... bin huere gwundrig wies isch!
Sean bux alias dä mischlär:p

prophet
16.04.2004, 10:32
Original geschrieben von mIkRoFiL
chame das lied au online irgendwo lose??? luäg uf de startsitte... döt chasch glaub de clip suuge!

prophet
16.04.2004, 11:00
sorry falsch ussag gsi...
aber stoht was uf de startsitte!
peace

wlliwot
16.04.2004, 17:02
How!!

Etzt hani grad de clip gseh!

De Clip und sLied brenned wohl alles weg!

Hammer Singel- Han mi mega druf gfreut und nöd entüscht worde! jetzt freu ich mich grad no meh ufs Album!!

Chunt tSingel "Singel" etzt am gliche Tag wie sAlbum vom Seven use? Uf hiphopstore stat am 26.april und da am 3.mai! Was stimmt?

Fratelli-B
16.04.2004, 17:11
has au gseh,... svideo fendi zemlich stylisch,... de stress hängeds au mal wider mit!!!

Au beat und raps sind tight!!!

Würklich cools stück....

the fouler
16.04.2004, 17:21
ich han dä klip au gse und s lied erscht... wow ich finds voll geilo!

rm
16.04.2004, 17:56
yep han de clip au gseh und finden no stylisch bisi d patricia die nuddä im clip gseh han und mi gfröged han werum de bligg die i sim clip frei laufe lad...

:D

reezer
16.04.2004, 18:19
Original geschrieben von wlliwot

Chunt tSingel "Singel" etzt am gliche Tag wie sAlbum vom Seven use? Uf hiphopstore stat am 26.april und da am 3.mai! Was stimmt? [/B]

beides gleicher tag...

richtig!

COMANCO
17.04.2004, 15:47
Das Video ist alles andere als innovativ. Immer die gleiche Scheisse!! Der Track gefaellt mir ebenso wenig wie das Video. Das sind doch keine Themen verdammt! Wen interessiert dieser Schwachsinn? Mich nicht...:no:

guru
19.04.2004, 19:49
de blizzo het natürli no es paar missene im video.. ja ja..

isch er eigentli wieder singel??

hahah de track gfallt mer ned speziell guet...

wurschtli
19.04.2004, 19:53
Original geschrieben von guru

isch er eigentli wieder singel??

guruu .. möchtsch du da ois öppis verzelle?

damn han de träkk immernanig gsee... chund devo wemmer kei radio losd und kei viva luegd, dammi!

niKita
19.04.2004, 19:59
ha de track au grad glost..esch würkli guet..:)

subtile
19.04.2004, 20:40
voll freshe beat

und dr flow isch luschtig

dä track isch suuber.

sherlock
19.04.2004, 21:36
mann han dä clip gseh und hanen zum glück gad au no chöne uf video ufnäh.... jetz chanen mr di ganz zyt ine zie! find dä beat eifach so hammer, wie au d lyrics. eifach mal öppis anders als mers sich gwöhnt isch idä schwiiz. ämel sicher vom beat her...

freu mi scho voll ufs album!

pez

fazit8
19.04.2004, 21:37
isch nid würklich sgääle vom ai würdi maine...

Dirty Fifty
20.04.2004, 07:49
finges geil... so u hüt abe isch d mascha santschi fäuig.. hahahaha... dr dad vore guete kollegin isch masseur und die geit geng zu ihm hei für z massiere... yeah dirty am start.. und si isch ou "single".. :blowjob:

mIkRoFiL
20.04.2004, 08:32
esch no en easy track!

wörd mi no wundernäh ober mit däm track d'...(wie heisst sis chick schoweder?) dissd

piis

gunner
20.04.2004, 08:39
han au immer no nüt ghört / gseh... abr sfeedback bis jetzt isch ja eher positiv. vermuätlich muässi warte bis dä schisch dussä isch; viva lieht mir nödäso und radio naja, han amix bessers ztuä umdi 10i 11i znacht...

Äffli
20.04.2004, 18:34
also ych has deletschti uf viva emol gseh und muess sage ych has nid dr hammer gfunde...

wenn eim dr bligg flasht (so wie mi anderi mc) denn kanni ych durchus vrstoh das eim das lied flasht...

mi jedoch nid...

nico
21.04.2004, 00:18
ich hans etzt au mol gseh aber mich hetz nid würkli überzoge aber egal bin glich gspanne uf sis album...
ich hoffe sbescht.

COMANCO
22.04.2004, 00:41
Ein bisschen konkreter...?? Was gefaellt euch nicht?

jojoblabla
22.04.2004, 14:23
S Video fing i scheisse es isch eifach billig und ja die chicks sind irgendwie überflüssig und usserdem hemmers doch langsam gseh mit den biatchesvideos oder ned? es mues weder mau es geils herts video a start wo vou abgaht.
De song an sich wär ned mau so schlecht isch no tight.

Al Bana
22.04.2004, 18:10
ha ds video no nid gseh, aber d'single fing i vou easy.. ja und uf z'aubum fröi i mi o huere! villech z'beschte aubum vom jahr ir schwiiz? mir gsehs de..

COMANCO
22.04.2004, 22:44
@jojoblabla

Wir habens schon lange gesehen....

@albaner

Kannst in deiner Signatur auch einfach T.O.P.F - Danke Mr. Bush oder so schreiben, wir kennens. Nur so ne Idee da reez nicht uebermaessig Platz hat...;) DANKE!

wurschtli
22.04.2004, 22:49
wegen bligg .. han vroher grad de artikel über de bill und sini noi singel glese und ja vowege bligg und emel seged nüm zeme und soo .. seg schiinbar gar nid uf das bezoge, singel seg fiktiv... oke... interessant! wenn sogar 20min drübner schriibt will ich definitiv das lied au mal ghööre.. .damn.

psyman
22.04.2004, 22:53
hey nei, finds mega schad, dass er jez au so eine uf us-mainstream-clip und soundz goht... hämmer vo däm nit scho gnueg? :hmmm:
aber dr bligg an sich findi easy, bzw. sini ältere sache... jo, gwüssne gfallts halt, mi flashts jez nit grad wäg...

aber jo, peace

rm
22.04.2004, 22:56
Original geschrieben von psyman
hey nei, finds mega schad, dass er jez au so eine uf us-mainstream-clip und soundz goht... hämmer vo däm nit scho gnueg? :hmmm:
aber dr bligg an sich findi easy, bzw. sini ältere sache... jo, gwüssne gfallts halt, mi flashts jez nit grad wäg...

aber jo, peace

naja ich glaub nöd das de bligg gezielt erfolg konzept cash bidsches und so ghad, ich wür eher säge es isch wieterentwicklig, obwohl i de clip au ned gad hammer find....

prophet
23.04.2004, 09:00
hans geschter s'erschtmol uf drs3 ghört...
isch no easy track... de beat find ich easy... de refrain goht mer eifach mit de ziit uf de geischt... aso han au scho bessers ghör vom bligg!

clip han ich no nöd gseh!

fazit8
23.04.2004, 09:43
finds rächt scheisse...

Styliztikk
23.04.2004, 09:43
also ech fends voll schlächt, ächt vom style her so pimpig.....ergednwiä hanechs gfühl jäde keit dri wenner mol chli erfolg gha hätt.....ech ben enttüscht...!!!

Dirty Fifty
23.04.2004, 10:07
u villech gfauts ihm eifach...??

he i meine git ja nid viu ch-rap wo ou mau imene jiggy club cha gspiut wärde und wenn scho de ischs i erschter linie dr b.l.i. wo die tracks schmeisst.. zum tanze fingis geil... und i ga i club zum tanze..

fazit8
23.04.2004, 10:28
Original geschrieben von Dirty Fifty
u villech gfauts ihm eifach...??

he i meine git ja nid viu ch-rap wo ou mau imene jiggy club cha gspiut wärde und wenn scho de ischs i erschter linie dr b.l.i. wo die tracks schmeisst.. zum tanze fingis geil... und i ga i club zum tanze..

jo, ihm gfallts sicher :D :D :D

Nei, bi eifach e chli enttüscht will me vo "sich wittr entwiggle" redet aber das ganze eigntlich gar nütt mit entwigglig z'tue het, sonder eifach würklich nur drumm goh in de clubs gschpiilt z'wärde und das es öfters uff VIVA lauft, suscht bruuch d'mahara mcKay nid in dim video..

und das du in club gosch go shake und etc. weiss jede:D :D :D :D

Dirty Fifty
23.04.2004, 10:52
aber wes club gspiut wird ischs ja ou ä witerentwicklig.. eifach ine angeri richtig.. oder angers gseit nid i dini richtig.. :D

das ig i club gah het ou sini gründ.. sorry aber die würklech fette bunnies fingsch nid amene stuuberocker konzärt... :klatsch: :lol:

die fingsch bi km... :titts:

mod
23.04.2004, 11:01
ich fins lied voll easy ......... s het en geile "rhytmus"...

weiss nöd öber bedä lyrics us eigner erfahrig spricht oder ob's frei zemedichtet isch ^_^ .... alles in allem ischs scho chli en ohrwurm .. mal gugge was viva btw. vivamat meint <:

*tuned stay 4 album*

dä-da
23.04.2004, 11:16
Ich vind lied guät, aber äs hät mi nöd würkli gfläsht! Ich find är hät scho traks gmacht wo viel geiler sind... Ah ja und zum clib. Ich haltä algemein nöd viel vo clips aber die bitsch-clips laufäd scho dä ganz tag am TV brüchts nöd.

nur mini meinig...

mc rassko
23.04.2004, 11:25
ich find de track de hammer und s'video au!!!

Hyphen
23.04.2004, 12:43
hmmm...i tenk, as liggt halt immer im aug vum betrachter,ob aim das video jetz zu pimpig inakunnt oder nit. i tenk, am bligg wirds so passa,sush hätter sich spötischtens bim cutter beschwärt:-) i find ds video rein produktionstechnisch glunga und zum track wetti gar nit viel säga. frauagschichta...immer ds gliicha mit denna dama...hehe.

höse
23.04.2004, 17:52
dä text hät mi jetzt nöd grad vom hocker ghauä, aber am bligg sind flow macht das wieder guet! und dä beat findi ganz dick! han mir s'album uf jedäfall scho mal vorbstellt! :yeah:

peace

Horni MC
23.04.2004, 18:11
wiä er seit:D dä video clip hani au scho gseh:cool:

Al Bana
23.04.2004, 18:13
Original geschrieben von COMANCO
@jojoblabla

Wir habens schon lange gesehen....

@albaner

Kannst in deiner Signatur auch einfach T.O.P.F - Danke Mr. Bush oder so schreiben, wir kennens. Nur so ne Idee da reez nicht uebermaessig Platz hat...;) DANKE!

ich hab 'ne idee für dich: steck dr irgend öppis i arsch und la mi i ruhä!! mann i cha ja wouh no säuber entscheide was ig i mire signatur dritue?! uf di tipp gibb i ächt ä scheiss

psyman
23.04.2004, 19:06
Original geschrieben von jaz-o
naja ich glaub nöd das de bligg gezielt erfolg konzept cash bidsches und so ghad, ich wür eher säge es isch wieterentwicklig, obwohl i de clip au ned gad hammer find....
oke, das hani eigentlich drmit welle sage!!! ;)
ebbe s'isch e entwicklig, aber halt nit in mini richtig... :D

peace

nico
25.04.2004, 21:24
i mini laider au nid... aso mitem video chan ich gar nix afangä. und was/wie er räpt :hmmm: überzügt mich au nid so würklich.

Canabiero
25.04.2004, 22:25
aso i ha de clip ja gsi, bin grad solo gsi. nei so truurig. mit dene tussi und dem INDOOR pool, amistyle. wer gschider inere INDOOR ahlag gsi, wer deftiger cho.
und ja de beat isch chli eitönig. und er het scho besser grhymt.

nico
25.04.2004, 22:38
naja etzt halt umso meh ufs album hoffe... wird scho fätt :dance:

wurschtli
25.04.2004, 22:40
JETZT UF DRS3!!!!!!!!!!!!!

schäfe
26.04.2004, 21:34
also ich find zlied hammer....klar de clip erinneret chli an pimpl style aber was sölls....wärs nöd wot lose muesses ja au nöd mache und denne wos gfallt, ziehnd eu z'album ine so wie ich das au wird mache ;)

gunner
27.04.2004, 11:46
in erschtr liniä muäss (vo mir us) dä sound stimmä. clip isch zweitrangig. abr ebä, han ja wedr öpis xeh no öpis ghört bis jetzt... :wurm:

deefac
27.04.2004, 13:17
i findes nid so geil.. ha scho besseri sache vo bligg ghört..chunnt mer so ine wi di schwuchtle rap a la nelly usw..clip isch zwar suber produziert aber eifach langwilig, beat isch scho easy we eim de style vo beats gfallt...

COMANCO
28.04.2004, 18:12
Original geschrieben von Albaner
ich hab 'ne idee für dich: steck dr irgend öppis i arsch und la mi i ruhä!! mann i cha ja wouh no säuber entscheide was ig i mire signatur dritue?! uf di tipp gibb i ächt ä scheiss

Solange es nicht zu lang ist...;) Ich sehe wie es dir am Arsch vorbeigeht, darum hast du reagiert...:rolleyes:

mr. info
29.04.2004, 11:12
dä beat tönt sehr professionell aber dä text isch jo sowas vo peinlich...wär interessiert denn dä seich? dä refrain git am lied dä chopfschuss...bääääh.

nico
29.04.2004, 11:24
Original geschrieben von mr. info
dä refrain git am lied dä chopfschuss...bääääh.

jo isch scho en speziellä ref. :p

mr. info
29.04.2004, 11:40
Original geschrieben von nico
jo isch scho en speziellä ref. :p

än speziell schlechte.... :)

Brooknow
29.04.2004, 11:53
wär au immer dä beat gmacht hät söll weniger just blaze oder so losä und en eigene style sueche/findä...

Bligg flowt sich dä arsch weg aber d'Thematik vom track isch voll langwiilig...

peace

Heiz
30.04.2004, 22:42
Ja aso dä Biit weisi nüm gnau winär gsi ish!
Und im Clip findi eifach komish daser am Aafang und am Shluss sonäs Gängshtär T-shi aahät, so Basketball odr so!
Abr sLied findi vol gei! Ish lässig greimt (vo wägä sharf winä Pepäroni), ish halt ebä Bligg!
Mir gaat sicher de Pimpsheiss us de Staatä uf dä Weckär!
Abr wämer ez ä völig neus (ch)HipHop wet ärfindä ish das au tumm! Räp ish ee für jedä widr öpis anders!
Und aso ich finds eignetlich numä truurig, wän dä Bliggie widr Singel ish und är findäds sicher au nid so geil winär tuet (isher überhaupt Singel? :D)
Gruss Haightz :geigensma

zeelium
01.05.2004, 20:04
beat isch hammer (halt yvan, dä typ burnt). bounced di zwar nöd vo anfang a wäg, abär find än immär geiler. flow isch sehr solid, abär nöd überragend. texscht/thema isch absolut vorig:) . produziärt vom finschtä, lang nüm so qualitativ hochstehänds im ch-hiphop ghört. video isch sichär rächt tür gsi, abär inovation = 0. fazit: guät

gunner
03.05.2004, 13:40
Original geschrieben von Hans Nötig
wär au immer dä beat gmacht hät söll weniger just blaze oder so losä und en eigene style sueche/findä...

Bligg flowt sich dä arsch weg aber d'Thematik vom track isch voll langwiilig...

peace

han grad wellä sägä, dr beat isch minäs wüssens vom yvan und ebä... dä hät sin style glaub scho. :hmmm: und losä chanr grad au was er wöt.

Fratelli-B
03.05.2004, 13:46
de beat isch vom Bligg selber,... bimer da sicher.
und em minre asicht na ischs na es tights stück!!

Greez

pfenne
04.05.2004, 01:34
Hei hääängers? was lauft? :cool:

R.T.
08.06.2004, 11:03
Original geschrieben von Heiz
Ja aso dä Biit weisi nüm gnau winär gsi ish!
Und im Clip findi eifach komish daser am Aafang und am Shluss sonäs Gängshtär T-shi aahät, so Basketball odr so!
Abr sLied findi vol gei! Ish lässig greimt (vo wägä sharf winä Pepäroni), ish halt ebä Bligg!
Mir gaat sicher de Pimpsheiss us de Staatä uf dä Weckär!
Abr wämer ez ä völig neus (ch)HipHop wet ärfindä ish das au tumm! Räp ish ee für jedä widr öpis anders!
Und aso ich finds eignetlich numä truurig, wän dä Bliggie widr Singel ish und är findäds sicher au nid so geil winär tuet (isher überhaupt Singel? :D)
Gruss Haightz :geigensma

Bligg = gangster :p
basketshirts = gangsters :p

Al Bana
12.06.2004, 16:51
ja i muess o mi sänf drzue gäh...

sowouh "Single" aus o ds aubum si nid würkläch glunge, beides itz paar mau glost und es isch nid so überzügend... gnaueres statement mani itz nid gäh, wüu 's isch ja eh aues gschmackssach, und wenn i würd säge d'beatz si shit, chämm ä andere und würd säge i vrzeue shit, usw

nico
12.06.2004, 17:36
Original geschrieben von Albaner
ja i muess o mi sänf drzue gäh...

sowouh "Single" aus o ds aubum si nid würkläch glunge, beides itz paar mau glost und es isch nid so überzügend... gnaueres statement mani itz nid gäh, wüu 's isch ja eh aues gschmackssach, und wenn i würd säge d'beatz si shit, chämm ä andere und würd säge i vrzeue shit, usw

aso findsch dbeatz scheisse...? :D

Al Bana
12.06.2004, 17:46
nico.. jein, si nid schlächt, es isch eifach wi mi mef oder savas/samy deluxe... mini erwartige si huere riisig gsi, und si si dämpft worde...

bi bligg bin i rächt enttüscht, isch ja würkläch dr letsch mohikaner, in sache albaner und ch-rap... tja bäch gsi, villech sött er eifach wider mit lexx öppis ufnäh??

peace

nico
12.06.2004, 20:32
nei ich verschtoh dich voll ich het prinzipiell au meh erwartet aber isi... und das vowegä bligg'n'lexx: WORD!!!
das wär echt geil :handclap: (ich weiss es het b'n'l beats ufem album aber sorry das isch nid sglich)

piisens

lizzle mizzle
28.06.2004, 22:27
ich finds na easy...bligg style halt, aber ich muen sege, daser mir i alte ziite besser gfalle hett...bligg`n`lexx style...:hippie:

samee
28.06.2004, 22:27
dr bligg isch jetzt uf em höhepunkt vo sinere karriäre!
wärs nid langsam zit dasser sich us em biz zruggzieht?

das wärs beschte!

sha
29.06.2004, 09:56
Original geschrieben von samee
dr bligg isch jetzt uf em höhepunkt vo sinere karriäre!
wärs nid langsam zit dasser sich us em biz zruggzieht?

das wärs beschte!

du sein schlauer weisser mann. hugh, der-nicht-gern-bligg-hört haben gesprochen

eoz
01.07.2004, 21:09
i find de song fett!

eoz
01.07.2004, 21:10
de clip findi au recht fresh!!!:)

Hyphen
01.07.2004, 21:23
coola beat

&quot;=*sCaR*=&quot;
05.07.2004, 16:17
goht äml vell meh ab wennz grad on stage metbechonsch!
abr so send di meischte geil und salbum hani mol kli glost und den esches grad andersch,,aso vo dem häär,,

csilla
05.07.2004, 20:47
also ich weiss ja nöd recht...ha das album ez 2-3mal gloset und ich has am afang scho nid würklich geil gfunde und ez chanis gar nüm ghöre...vorallem ''single''...nach paarmal lose nur no *nerv* sofort abstelle!finds bligg'n'lexx züüg eifach viel geiler...zudem weissi (little info for the dj's) das ers album nid uf vinyl usebringt lediglich s instrumental album... :hmmm:

Fletsch
08.09.2004, 18:13
Original geschrieben von csilla
zudem weissi (little info for the dj's) das ers album nid uf vinyl usebringt lediglich s instrumental album... :hmmm:

Würdi au mache bi dem Album! D Raps wegg und d Beats füre!! :p