Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : suche eine nähmaschine!

Luusmailtli
03.09.2004, 20:56
ich nähe sehr gärn,nur hani ebe leider kei maschine und e neui z chaufe isch es vermöge wert,i meine au eini wo länger als 2mönet bruuchbar isch:rolleyes:

....also het vilicht öpper eini?bruucht er si nid?oder kennt öpper vo euch,öpper wo eini nümi bruucht/verkaufe/verschänke wett??

merci für die ernst gmeinte biiträg.

peace:hippie:

Bschiisär
03.09.2004, 21:54
fresh..wükkli..isch en deal..ich losä mich chli umä, und däfür näihsch mer mal was..hehe..

piis..

t0aster
03.09.2004, 22:02
mis grosi hett gloubz eini wosi nümm cha bruuchä:D abr ish gloubz so n oldschool ding wo nixx strom hett, muessmä no säubr kuurblä :p

mc rassko
03.09.2004, 22:48
schaad, mier händ vor öppe 2,3 monet eusi alti furtgschosse, hätti sie dir gschänkt, isch schinz meh seiz guet glofe:sorry:

Stylebock
04.09.2004, 05:49
Original geschrieben von Luusmailtli
ich nähe sehr gärn,nur hani ebe leider kei maschine und e neui z chaufe isch es vermöge wert,i meine au eini wo länger als 2mönet bruuchbar isch:rolleyes:

....also het vilicht öpper eini?bruucht er si nid?oder kennt öpper vo euch,öpper wo eini nümi bruucht/verkaufe/verschänke wett??

hmm arms LuusMaitschi, hesch kai Geld zum Kleider kaufa,muasch sie selber näha...:D

sorry kann nit helfa, soviel zum ersta "nit ernst gmeinta Biitrag" ... sorry isch 5i am Morga, inara Halbstund muass i ufstoh zum in ainahalb Stund uf Basel fahra...und bin immerno atrunka...so...:p :D

sian
04.09.2004, 06:02
sorry isch 5i am Morga

und bin immerno atrunka...so... [QUOTE]

slang du bisch und blybsch n pussy;)

Stylebock
04.09.2004, 06:04
Original geschrieben von sian
sorry isch 5i am Morga

und bin immerno atrunka...so... [QUOTE]

slang du bisch und blybsch n pussy;)

Sian du Schlampa...fuck you :D

bin hüt vu Chur uf Züri,döt gsoffa, wieder uf Chur, witer gsoffa...am 4i dahai gsi und am halb 7i muass i wieder parat si...hmm Pussy? selber mann :p

sian
04.09.2004, 06:20
battle, round 2...

pussy?mhh nännt mer blöd..triffts eher;)

:yeah:

aos nöchscht thread go ufsueche:blingblin

Stylebock
04.09.2004, 06:21
Original geschrieben von sian
battle, round 2...

pussy?mhh nännt mer blöd..triffts eher;)

:yeah:

aos nöchscht thread go ufsueche:blingblin

dumma Siach...;)

Gate17
04.09.2004, 12:30

biswch do glaub chli falsch:hmmm: :D

struubiskillz
04.09.2004, 13:39
eine geile fotze die in ihrer freizeit gerne näht und im internet rumsurfed.....
zahle bar auf die han, ob dollar, euro oder franken.....

bitte um hilfe....!!!! bin kurz vor der verzweiflung....

pffff

tbo187
04.09.2004, 15:11
Original geschrieben von struubiskillz
eine geile fotze die in ihrer freizeit gerne näht und im internet rumsurfed.....
zahle bar auf die han, ob dollar, euro oder franken.....

bitte um hilfe....!!!! bin kurz vor der verzweiflung....

pffff

unglaubliche brüller, lah der nägscht mal öpis bessers ifalle, dä scherz isch ja obertruurig!

Luusmailtli
05.09.2004, 21:17
@bschissär: jo eh isch das en deal!hehe..aber du muesch natürli zerscht was dezue biiträgä..;) Lg.

@Toaster:ehm,ohni strom und so?hm..nai denn isch sii scho ganz alt,vor allem hätti vermuetli me müeh als wenni vo hand nähe würd..aber ich find söttigi ebe no recht stylish..
thx anyway! ;)

@mc rassko:oje,dass isch echt u mega schad :(..echt..hm..aber easy..kasch jo nüt defür..Lg

@slangrover:hm,nai,aber zum teil findis no nett öpis umzändere oder en eigeti kration mache..als immer nur alles z chaufe..aber easy,riich bini jo au nid,dass isch halt scho so..was hesch denn du z basel gmacht?

@Gate17:..also sisch sicher nid würkli de ideal ort,aber es isch en versuech wert!

@struubiskillz: :devil: FUCK YOU! :devil:
FUCK YOU
@tbo187:thank you..:kuss: hans erscht jetzt gse..

t0aster
05.09.2004, 21:25
[QUOTE]Original geschrieben von Luusmailtli
[B]

@Toaster:ehm,ohni strom und so?hm..nai denn isch sii scho ganz alt,vor allem hätti vermuetli me müeh als wenni vo hand nähe würd..aber ich find söttigi ebe no recht stylish..
thx anyway! ;)

naja mini grosmère ish haut stylish weish........ :p

Luusmailtli
05.09.2004, 21:28
Original geschrieben von t0aster
[QUOTE]Original geschrieben von Luusmailtli
[B]

thx anyway! ;)

naja mini grosmère ish haut stylish weish........ :p yeah! :yeah: :D

drosselbart
08.09.2004, 09:09
ich han leider o keini luusmeitli, doch i ha e tip: go doch mau uf ebay go luegä, dört hets doch eh settigi sache u i dänkemer no zumnä spottpris... peace

Toratelli
08.09.2004, 10:11
hei zieder das mau ine.

auf ins nähmaschinenwunderland (http://www.ricardo.ch/cgi-bin/auk?cmd=viewcat;catid=110001390;list_flag=15;listrcatid=6;lng=de;[/)

da hets sicher o öppis für di.

Pierre Légère
08.09.2004, 10:25
:topicsuck

lucianeri
08.09.2004, 10:47
E nation uf nähmaschinesuechi.. :p

also, hät dis mami den keini? hm...

häsch scho eini gfunge? hrhr...
sorre aber han grad keini meh an lager... :p

witerhin vill glück bide suechi...:dance:

Radical
08.09.2004, 11:07
Ich han au keini, aber frag mal der DON_ERWÄTER!

Sovill s mir isch, hät er bis vor churzem bi Bernina gschaffed, und hät villicht no e gueti Connections det id Budä......just try it!

tbo187
08.09.2004, 19:43
@bschissär: jo eh isch das en deal!hehe..aber du muesch natürli zerscht was dezue biiträgä..;) Lg.

thx anyway! ;)

@mc rassko:oje,dass isch echt u mega schad :(..echt..hm..aber easy..kasch jo nüt defür..Lg

@slangrover:hm,nai,aber zum teil findis no nett öpis umzändere oder en eigeti kration mache..als immer nur alles z chaufe..aber easy,riich bini jo au nid,dass isch halt scho so..was hesch denn du z basel gmacht?

@Gate17:..also sisch sicher nid würkli de ideal ort,aber es isch en versuech wert!

@struubiskillz: :devil: FUCK YOU! :devil:
FUCK YOU
@tbo187:thank you..:kuss: hans erscht jetzt gse..

aber immer, bi so möchtegern witzböld!

Luusmailtli
09.09.2004, 01:08
Original geschrieben von tbo187
aber immer, bi so möchtegern witzböld!
..fühl mi gschmeichlet..*anzwinker*

hrhrhr..:p

tbo187
09.09.2004, 14:33
..fühl mi gschmeichlet..*anzwinker*

hrhrhr..:p

uuhhh, verleisch mer aber au gad es höch:blumen:!