Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : kelis heute abend

kevp
03.09.2004, 23:01
abgesagt wegen erdnussbutterallergie...

what a load of bull!

go everlast!

cel
03.09.2004, 23:21
Original geschrieben von kevp
abgesagt wegen erdnussbutterallergie...

what a load of bull!

go everlast!

langsam han ich s gfühl..ich han vorahnigä...bin nämli nöd gange....hm...ha gmeint, ich müess verzichtä..ha scho fascht brüelet..:mad:

aber hey...http://www.aightgenossen.ch/index.php/m=events/id=1050...jesaya&jermaine hend garantiert käi erdnussbutterallergie...hrhr....

PhrazeFive
03.09.2004, 23:22
Original geschrieben von cel
langsam han ich s gfühl..ich han vorahnigä...bin nämli nöd gange....hm...ha gmeint, ich müess verzichtä..ha scho fascht brüelet..:mad:

aber hey...http://www.aightgenossen.ch/index.php/m=events/id=1050...jesaya&jermaine hend garantiert käi erdnussbutterallergie...hrhr.... Und d'Bar wird sicher 1A gmacht werde!

cel
03.09.2004, 23:27
Original geschrieben von Pingu
Und d'Bar wird sicher 1A gmacht werde!

Sehr geehrter Herr .... Ich verweise unverzüglich auf den folgenden Thread -> http://www.aightgenossen.ch/forum/showthread.php?s=&postid=151886#post151886

Denn alles andere wäre hier drin nicht an der richtigen Adresse...off-topic:brille: :brille: :brille:

mc rassko
04.09.2004, 00:09
:titts: huere komischi allergie, warum isch si dänn bi mir im bett:wixer2:

Fletsch
04.09.2004, 00:55
Original geschrieben von mc rassko
:titts: huere komischi allergie, warum isch si dänn bi mir im bett:wixer2:

Will du en Penis häsch wo nach Erdbutter schmöckt. ganz eifach!

Stylebock
04.09.2004, 05:15
fuck...lächerlich...bullshit....was au immer...

stohsch so am 9i im Volkshuus (am 8i hätti sölla EKR afanga)...wartisch, yeah bald kunnt fetta Sound...goht so an Typ uf dBühni und findat:

"sorry Lüt,dKelis tritt hüt nit uf"

...hmmm...buuuuuhhh...dini Mueeeettterrr......

"sie het a Erdnussallergie und het a Mahlzit zu sich gnoh wo Erdnussöl enthalta het,sie isch im Spital und kann nit singa oder uftretta, könnt ds Billet zruckgeh und ds Geld wieder kassiara..."

...heeeeey, und mini 2 Franka für dGarderoba???? (hani nit zruck kriagt)

entweder isch es Pech oder Unfähigkeit vum Volkshuus, hätti nit dr Nas (dr Maa vur Kelis,Anm.von Liv) sölla am Mittwuch uftretta aber kann nit...hmmmm:hmmm:

ja nu......was sölls.....simmer wieder mol (fast) sinnlos in Züri gsi...

usser dass i dCel und dr Pingu no troffa han isch cool gsi...!!

sian
04.09.2004, 06:07
L.I. bi dem thread mach di nöd abe...:D

Stylebock
04.09.2004, 06:08
Original geschrieben von sian
L.I. bi dem thread mach di nöd abe...:D

das wemmer au hoffa du Pussy :cool:

sian
04.09.2004, 06:23
mhh sälber tschuld...da bin i wieder...guess who's back..:smokedevi

provoziersch mi eifach...:cool:

Stylebock
04.09.2004, 06:26
Original geschrieben von sian
mhh sälber tschuld...da bin i wieder...guess who's back..:smokedevi

provoziersch mi eifach...:cool:

Sian du bisch dia ganz Ziit EXTREM :Offtopic: du huara :hater: , eigentlich isch das :echtschwu und :dinimuätt sötti di schloh für das, aber wills du bisch, Props und :yourock:

reezer
04.09.2004, 14:16
Original geschrieben von slanGRover

entweder isch es Pech oder Unfähigkeit vum Volkshuus, hätti nit dr Nas (dr Maa vur Kelis,Anm.von Liv) sölla am Mittwuch uftretta aber kann nit...hmmmm:hmmm:

naja, das lieht nöd am volkshuus... s'volkshuus chan eifach jedä clown vo verastalter (bim nas z.B.) mietä... aber volkshuus sälbär macht kei konzert...

kelis het eigentlich good news gmacht... eigentlich dä gröscht verastalter vo dä schwiiz... machet eigentlich ja nur events für volkshuus oder grösser (maag, hallästadion, jakobstadion etc) - a denä isch es sicherlich nöd glägä, dänk ich mal...

allerdings söll kelis aber ja ziemlich komplziert, zickig und müähsam sii... guät möglich das ä sii eifach agschissä hät...

Hempalizer
04.09.2004, 16:11
ja, es het nur elei ade kelis glägä...git etz en rechts striit! vo wege erdnussbutter oder -öl...isch nöd emal sicher, dass es a dem gläge het! ich ha ja geschtert detä gschaffät. mier händ alles ohni ein ton wieder müesse abbaue. min chef het gseit, was sicher isch, dass sie im spital isch!
de rächtsstriit chund zstand dadur, dass sie keis verschiebedatum beasprucht het und, dass mier de lohnbruch erfahre hend...versicherig nimmt d'mieti und umchöschte in chauf. ärger au bi goodnews über die absag. aso nüt gäg die veranstalter!!!...

was sicher isch...kelis wierd nie grösser use cho als es konzi im volkshuus...! es hallestadion wierd sie nie im läbe fülle.

s'nöchschte schwiizer konzi gaht bi ihre is gäld...sicher!

verfluechti zicke...und was wierd us mim feriegäld?... :no:

de einzig vorteil woni gah han, isch de früehneri fiirabig.

...PS: d'verzögerig, dass es nöd am 8i agfange het oder besser gseit, dass türöffnig verzögeret worde isch, het e misslichi lag wäg em langstrassefäscht igleitet.
kelis het sich au nie bi dä verastalter zeiget! mier hends au nöd gwüsst. als warnig vor hysterie so knapp 5min vor oi!

ALSO keis verschulde bi GOODNEWS, VOLKSHUUS und LIVESOUND!!!