Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : Das neue J5 Album

Maxville
20.07.2006, 13:28
Hallo und herzlich willkommen bei einer weiteren Umfrage von Maxville.
Nei Spass bessite lömmer das mol metem showmastere. Rudi Carell R.I.P.

Vellmeh enteressierts mech was ehr vom neue J5 album haltet?

Camel
20.07.2006, 13:41
red hot isch de härtischt track vom album, gaht am meischte ab, isch miner meinig aber z früe usecho, wil suscht häts kein härte burner uf em album, so à la "the game" vo quality control. suscht au ganz geili tracks "future sound" flasht huere. raps wie immer starch, beats chänted na e spur härter si.

FreddieFuxx
20.07.2006, 13:44
Wo chan me die neue Tracks lose

Chan en süs öppert via Rapidshare oder so ufelade und do inestelle?

mercy:)

Boogieblind
20.07.2006, 13:47
Original geschrieben von FreddieFuxx

im Platte- Oder CD-lade!! Unglaublich aber wahr:D support J5 und chauf de shizzel... die jugend vo hüt immer nur alles abelade tztz..;)

7-Siech
20.07.2006, 13:47
Original geschrieben von FreddieFuxx

wie wäre es, wenn du in den nächsten laden gehen und dir das album kaufen würdest?!? :rolleyes:

Grin
20.07.2006, 14:24
ha gar nöd gwüsst dases schu dussä isch. voll a mir verbi gange. aber ziä mrs uf jede fall.

nik
20.07.2006, 14:25
has au grad bstellt, aber wird eh guet si...

FreddieFuxx
20.07.2006, 20:29
???

isch das album scho dusse??

im HHS stoht lieferbar ab 21.7
:confused:

schläppr
20.07.2006, 20:38
chunnt morn usä.

J-5 wildern im Revier der Black Eyed Peas

Das neue Jurassic-5-Album beginnt ganz im altbekannten Stil der Backpacker-Helden: Bei den Tracks «Back 4 You» und «Radio» fühlt sich der geneigte Hörer sofort zuhause.

Mit oldschooligen Beats, souligen Harmonien und Jazz-Samples versetzen J-5 den Hörer in die goldene Ära des Rap zurück. Doch die Überraschungen folgen auf dem Fuss: «Brown Girl» mit dem Boney-M.-Sample ist Radio-Rap von der Stange, und «Work It Out» mit der Dave Matthews Band klingt eins zu eins nach der US-Rockband Sublime.

Die Kalifornier haben sich auf ihrem dritten Album hörbar weiterentwickelt: Sie schlafen sich auf «Feedback» durch alle Black-Music-Betten: Ob Reggae, Soul, Latin, Samba, Funk – alles wird in den Songs verbraten. Zum Glück vergessen sie nicht ihre alten Stärken: Songs wie «In the House» oder «Get It Together» sind Oldschool-Kracher im Stile De La Souls oder eben der «alten» Jurassic 5.

Niemand kann es J-5 übel nehmen, wenn sie ein grösseres Publikum ansprechen wollen, und mit dem Wildern im Revier der Black Eyed Peas wird ihnen das mit Bestimmtheit gelingen. Einige alte Heads werden aber auf der Strecke bleiben, vor allem wenn sie dem Album keine zweite und dritte Chance geben.

«Feedback» erscheint am 21.7.

eh-dr
22.07.2006, 12:54
i bi masslos entüüscht.. ha scho power in numbers nüm so geil gfundä wi quality control oder di altä sachä, aber das hiä cha us mirä sicht ächt nüm viel.. schad

Stinkyfingaz
24.07.2006, 03:08
Ja hans album nanig lang, aber schomal Future Sound und Work it out glost und finds geil!

Weles isch de Storch Beat?

Edit: Red Hot hätt ja sgliiche Sample wie "Too Hot" vo Swollen Memebers, allerdings isch s'letschtere besser

Edit 2 (:D): Baby Please hett s'gliiche Sample wie "Musigbueb" vo Bligg'n' Lexx

the_rawk
24.07.2006, 13:25
Original geschrieben von Stinkyfingaz
Ja hans album nanig lang, aber schomal Future Sound und Work it out glost und finds geil!

Weles isch de Storch Beat?

brown girl

_mc
25.07.2006, 08:20
back4u
radio
future sound
red hot

findi di beschte tracks
z ganze album findi no fresh.

werum gits eigentlech no ke thread zum neue snoop dogg release? "without hoes..." ?

Grumble
25.07.2006, 08:57
han chli meh erwartet aber "back 4 you" "red hot" "work it out" und *future sound" sind de hammer!isch sicher eis vo de bessere albe das jahr....

Grumble

PapaBeer
25.07.2006, 09:36
passt do gad au no chli ihnä... j-5 und tom green... freestyle!! :p :D

j-5 und tom green (http://www.youtube.com/watch?v=Rrt3Rb7-kBU&search=jurassic%205)

zum album... ich hans leider nonig ghört, aber wird denn sicher mal ihnä losä.

dabu lego
25.07.2006, 10:50
zerscht rächt enttüscht xi....jetzt hanis mer aber scho so 2-3 mal ganz duräglost und swird immer geiler....ich glaub, das isch scho wieder rächt ä geils teil! gib äm aber no bitz ziiit...

burkinafaso
25.07.2006, 10:54
Canto de Ossanha!!!!!

geils album, vil musikalischer als dr räscht vo ihne..

näbe Quality Control s usgriftischte Album...

the_rawk
25.07.2006, 11:26
Original geschrieben von dabu lego
zerscht rächt enttüscht xi....jetzt hanis mer aber scho so 2-3 mal ganz duräglost und swird immer geiler....ich glaub, das isch scho wieder rächt ä geils teil! gib äm aber no bitz ziiit...

geit mir ähnlech, es wird bi jedem durchgang besser...

Camel
25.07.2006, 11:41
[QUOTE]Original geschrieben von PapaBeer
[B]passt do gad au no chli ihnä... j-5 und tom green... freestyle!! :p :D

j-5 und tom green (http://www.youtube.com/watch?v=Rrt3Rb7-kBU&search=jurassic%205)

huere geil, dä beastie boy tom green! geile link!

dabu lego
25.07.2006, 13:26
checked dä kulturteil vom tages anzeiger hüt...verglich vo pharell und j5. hans nonig glässä, tönt aber spannend....und fals scheisse, cha mär ja wieder läsärbrief schribä :D

Fab Moe
28.07.2006, 09:25
:bluepunk: :bluepunk: :bluepunk: es huere geils aubum het mi auso schwär überzügt und min erwartigä maslos übertroffä!!

tbo187
28.07.2006, 09:43
scha mi also au voll nöd überzüüge, scho sit power in numbers isch ihre stern am sinke...
git viil stärcheri schiibe am start zur ziit...

t-milian
30.07.2006, 14:01
ich finds okei.diä tüpische dschurässig faif songs wie zum biispil bäck for iu sind eh in ordnig.

nöd würlich aafründe cha i mi mit em neue züg.es isch mer aidütig z'mäinstriimig/kommärz.schaad.

Kueel
30.07.2006, 14:19
ich fend die zwei letschte albe besser als das neue. es fählt eifach das gewissne etwas

T-MOE
30.07.2006, 20:04
mir gfallts album extrem, lauft permanent bi mir dahai... tracks wiä Back 4 U, Brown Girl, Gotta Understand, Work It Out, Get It Together, Future Sound... und na einigi anderi sind afach zu geil... super album echt

Piarfründ
30.07.2006, 20:30
future sound ischn geila track sus flasht mi di neu platta nid all zu fescht.

Flowetic
31.07.2006, 22:16
S'album findi Im gesamte geil. Mer merkt aber wie sie sich wiiterentwicklet hend. Dasses andersch tönt isch sicher au will sie kei cut chemist beats me hend sondern au scott storch und salaam remi beatz hend. Zäme mit em Nu-Mark findi gits ganz schön abwechslig. A "typische" J5 tracks wie z.B. Where we At,Get it together, in the house, back 4 U,Red Hot manglets ja nöd und die ghöred au zu de beschte ufem album. geil findi au future sound und radio. Work it out isch mer zu poppig. Aber als musiker entwicklet mer sich ja ständig wiiter und ich finde J5 händ met Feedback e gueti mischig zwösche neuem und altem sound usebrocht.
Fazit:
Es Fägt! :kiffer:

subtile
21.08.2006, 18:13
weiss nid, ha dr aktuelli clip gseh letschti, und ischmer irgendwie zu Black-Eyed-Peas mässig inecho...

Räscht noni glost

t-nOo
21.08.2006, 19:33
I finge z nöie Aubum zimlech enttüschend... Power in Numbers hett mi scho nüm so gflasht, aber di nöii Schibe isch irgendwie schwach, keh einzige richtige Burner minere Meinig nah... Schad, ihri Entwicklig isch nid nach mim Gschmack. Aber trotzdäm: LIVE isch J5 nach de Roots öppis vom beschtä!

stibeeeee
22.08.2006, 20:34
Han z'Album zwar nu nöööd aber freu mi riiesig ufs Konzert vo ihne am 20. Oktober das wird eh fresh....:)

willi $
23.08.2006, 18:32
brrrrrrrrrrra ...i hans album und sisch ahmmer....und i han tickäds und äs wir böörner:)

zeelium
25.08.2006, 19:17
find`s hammer, au wenn is 2-3 mal ha müesse durelose damit i da cha säge. bi "gotta understand", "future sound" und "red hot" blibt me natürli scho bim erschte mal hänge. "radio", "in the house" und "get it together" gfallet mer unterdesse au sehr. "baby please" isch glaubs de erschte doubletime track vo j5 und "brown girl" + "work it out" sind sicher gueti singles. wobi mich "work it out" vil meh ah morcheeba als ah bep erinnert.

tolls album, gnueg neui sache um de j5 stil nöd langwilig zfinde und gnueg alti sache, um de j5 zliebe. oh und canto de ossanha isch ja wohl de burner schlächthi.

MARKER
31.08.2006, 17:32
Original geschrieben von Fab Moe
:bluepunk: :bluepunk: :bluepunk: es huere geils aubum het mi auso schwär überzügt und min erwartigä maslos übertroffä!!

Bi mir im Gägeteil: I bi e extreme "ahänger" vo de J5, aber s'neuschte Album het mi massivschtens entüscht!! 3 albe voll dr stil durezoge und jetz so öppis... zwenig herti beats, mit usnahme! süsch alles so ungwohnt laschi "mir-möchte-doch-so-gärn-i-d-hitparade"-liedli druffe mit es paar alibi-stück wo wenigschtens no bitz burne!

p.s. aber ebe wenn de scho joorelang am professionell musik mache bisch, denn willsch au mol probiere i d'hitparade z'cho... und so chunnt mer s'ganze album bitz vor!!

aber gschmacksach... mi hets mega entüscht!

Mano
31.08.2006, 17:47
Original geschrieben von MARKER
Bi mir im Gägeteil: I bi e extreme "ahänger" vo de J5, aber s'neuschte Album het mi massivschtens entüscht!! 3 albe voll dr stil durezoge und jetz so öppis... zwenig herti beats, mit usnahme!

wie meinsch hert?

MARKER
01.09.2006, 10:07
hert=hart

also harti, fetti, funky beats... die vermiss i bim neue J5-Album!

bauers-son
01.09.2006, 19:20
Original geschrieben von Kueel
ich fend die zwei letschte albe besser als das neue. es fählt eifach das gewissne etwas

word, finges aber glich no fresh