Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : robidog feat. peeqhigh

MCrobidog
05.09.2004, 21:42
Ok, es wird glaub mal Ziit das ich mir au mal ücheri Meinig ineziäh. Also das Ding isch en Track mitemnä Dütschä zämä und nännt sich *Vorurteile*. Also, gänd mal feedbacks ab! PEACE

http://rip.elbone.net/tracks/Vorurteile.mp3

MCrobidog
06.09.2004, 18:25
ok, verständlich das es niemärt Interresiert, aber gänd üch en Ruck!

SCREWD
06.09.2004, 18:33
also ich find d version vo westsidebrothers besser :-)

ich mein dä do:

http://www.pizzariders.ch/download/ichliebedich.wma

Stylebock
06.09.2004, 18:40
dIdee isch guat, dr Beat isch geil (Fugees halt) ... dr Flow findi recht schwach, dr Beat ermöglicht dr anders...und dr Text isch nit würklich geil...zwenig Style din bim Dütscha...dr Schwiizer (du?) tönt a bitz wia dr Tomahawk...han mir Stimm Müah, gfallt mr nit so guat...Taktgfühl vrmiss i...

Stylebock
06.09.2004, 18:48
Original geschrieben von SCREWD

ich mein dä do:

looooooool...vu wo hesch das???

SCREWD
06.09.2004, 18:49
isch schomol do inne irgendwo postet worde :) das sind dänk WESTSIDEBROTHER.....kennsch nid?? shame on ya hehehe

Stylebock
06.09.2004, 18:51
isch schomol do inne irgendwo postet worde :) das sind dänk WESTSIDEBROTHER.....kennsch nid?? shame on ya hehehe

---das ist das Lied, das es nur für dich gibt, weil ich dich lieb, du hast mich verliesst...---

haha nai kenn i voll nit, bin i an Toy :D

hend dia no meh Sacha, isch jo dr Hammer...:cool:

MCrobidog
06.09.2004, 19:17
Original geschrieben von slanGRover
dIdee isch guat, dr Beat isch geil (Fugees halt) ... dr Flow findi recht schwach, dr Beat ermöglicht dr anders...und dr Text isch nit würklich geil...zwenig Style din bim Dütscha...dr Schwiizer (du?) tönt a bitz wia dr Tomahawk...han mir Stimm Müah, gfallt mr nit so guat...Taktgfühl vrmiss i...

Jop, dr schwizer bin ich. Tomahawk? Naja, ich weiss nüd. Mit miner Stimm han ich sälber au chlei Müäh, aber mit 15ni häsch halt nüd grad diä Bad-Boy-Stimm...
Danke fürs feedback!

MCrobidog
06.09.2004, 19:18

ich mein dä do:

lol

Stylebock
06.09.2004, 19:25
Original geschrieben von MCrobidog
Jop, dr schwizer bin ich. Tomahawk? Naja, ich weiss nüd. Mit miner Stimm han ich sälber au chlei Müäh, aber mit 15ni häsch halt nüd grad diä Bad-Boy-Stimm...
Danke fürs feedback!

ah ok...dem Fall wird sich dini Stimm in da nöchsta 5 Johr au no verändara...kunnt scho guat!

Aurel
06.09.2004, 19:28
Original geschrieben von slanGRover
wia dr Tomahawk...

hey livio, beleidig ihn doch bitte ned so heftig.

Stylebock
06.09.2004, 19:29
Original geschrieben von Aurel
hey livio, beleidig ihn doch bitte ned so heftig.

loool...nur er rappt mit 15i scho besser als dr Tomahawk mit 30i wird :D
hehe nai goht nur um dStimm...passend mr beidi nit so...

Marook
06.09.2004, 19:56
robidog: Was mi chli stöhrt isch, dass bi sine parts d'Addlips meischtens voll offbeat sin...Find aber für 15 ischs scho sehr cool. Wiitermache, s'chunnt guet!

MCrobidog
06.09.2004, 23:28
Original geschrieben von Marook
robidog: Was mi chli stöhrt isch, dass bi sine parts d'Addlips meischtens voll offbeat sin...Find aber für 15 ischs scho sehr cool. Wiitermache, s'chunnt guet!

merci, ich blib uf jedä dra!

MCrobidog
07.09.2004, 21:59
suscht gits kei feedbacks?

Hortkind
08.09.2004, 11:09
MCrobidog find ich gut... man merkt, dass er noch nicht verbraucht und an die Vorstellungen der Allgemeinheit bzw. Meinungsführer angepasst ist. Da steckt Power drin.

Peeqhigh ist ein "Sektierer" und wäre gern ein echter Gangsta... mit Aggros kann ich nix anfangen. Trotzdem find ich seine zweite Strophe gut.

PEACE 2 W.$.B.!

MCrobidog
08.09.2004, 13:54
Original geschrieben von Hortkind
MCrobidog find ich gut... man merkt, dass er noch nicht verbraucht und an die Vorstellungen der Allgemeinheit bzw. Meinungsführer angepasst ist. Da steckt Power drin.

Peeqhigh ist ein "Sektierer" und wäre gern ein echter Gangsta... mit Aggros kann ich nix anfangen. Trotzdem find ich seine zweite Strophe gut.

PEACE 2 W.$.B.!

Danke ers mal fürs Feedback, aber da muss ich Peeq verteidigen. Auf ne Art hat deine Aussage was aber auf die ander... PeeqHigh will sicher kein Gangstarr sein, was er in diesem Text, denke ich mal, auch klar zum Ausdruck bringt!
Ich Zittiere mal :
"Gangstar sein is für en Arsch, glaubs mir, den ich wars!"

Hortkind
08.09.2004, 15:05
Original geschrieben von MCrobidog
Danke ers mal fürs Feedback, aber da muss ich Peeq verteidigen. Auf ne Art hat deine Aussage was aber auf die ander... PeeqHigh will sicher kein Gangstarr sein, was er in diesem Text, denke ich mal, auch klar zum Ausdruck bringt!
Ich Zittiere mal :
"Gangstar sein is für en Arsch, glaubs mir, den ich wars!"

Hast ja Recht.. von diesem Text her gesehen. Aber die Art wie er über seine Vergangenheit spricht, überzeugt mich nicht ganz... vorallem nachdem ich sein anderes Zeug gehört habe.

... mal sehen, in welche Richtung der nächste Track geht ;-)

MCneil
08.09.2004, 18:37
I finde dr MCrobidog het gar nid sone schlimmi stimm...ok si isch vilech no liecht und zerbrächlech:D wis haut so isch mit 15i, aber sini stimm zeigt emotione und isch nid so monoton! Das zeigt, dass er mitem härz drbi isch...Dr flow isch mängisch no chli stolpernd aber me ghört dLideschaft drinne! Chunt guet.

MCrobidog
08.09.2004, 19:10
Original geschrieben von MCneil
I finde dr MCrobidog het gar nid sone schlimmi stimm...ok si isch vilech no liecht und zerbrächlech:D wis haut so isch mit 15i, aber sini stimm zeigt emotione und isch nid so monoton! Das zeigt, dass er mitem härz drbi isch...Dr flow isch mängisch no chli stolpernd aber me ghört dLideschaft drinne! Chunt guet.

Du seisches, ich bin mitem Herz derbi!
merci

G.R.Ö
08.09.2004, 19:50
easy voll easy!!!
dä satz vowäge breite hose und han no nie 50i gloset!!!!!! findi geil!!!!!! hoch lebe underground!!!!!piis

habasch
10.09.2004, 08:51

ich mein dä do:

Dä wo eu de Link zude Page ga häd, bin ich gsi!
Und das chasch also würklich ned vergliiche demit, das isch würklich dräckig! :D

S isch shcononig so ganz das wahre, aber s chunt ned schlächt! Und d WSB händ was räp abelangt eifach kei zuekunft!
(ps. si händ sich ufglöst, wills striit underenander becho händ! Gses trotzdem immer zäme am Bahnhof ):hmmm:

Feedback zum track:
Tacktmässig häsches ned immer so im griff, ishc aber meistens oke
Inhaltlich: sehr guet
Beat: hald klaut

MCrobidog
10.09.2004, 13:44
danke für all die Feedbacks!

MCrobidog
14.09.2004, 22:27
Nuch öbber? Oder isch fertich?

MC_JabbaZ
10.10.2004, 05:35
aiight robidog alles ok bi dir moruk ?

zum track :

er isch fett lan, nur de beat passt mer nöd so und de scratch am schluss villicht aber d raps chömed zimli fett, vor allem din part. i dir steckt kraft junge ;) das wüssemer. freu mich uf januar mit dir uf de bühni ;)

zu dem scheiss vo "da isch ja noch WSB noch besser : ey noscj du totaldure man ?!?!? imene 4 zeile part füfmal säge "ich liebe dich" ohni flow ohni jegliche style nüt, das findisch du besser ? schöne gschmack häsch...lol

eazy

peace moruk me gseht sich machs guet

P-Flow
10.10.2004, 12:55
also: vane raps finnis geil, ich finds geil, dass d'MCs total unterschiidliche style hent (nit nur wägu der sprach)..

zum Beat: ich find di version vam Beat viiiiil geiler als di vam P-Diddy und dem ander homo... vorallem z'basedrum isch in discher version güöt zum lose! danke, dass eper di melodie mal cool umgsetzt het!

also di qualität vane raps chännti besser si! beid stimme sellti biz klarer sii, aber mu versteit sus güöt!

piis

acgh übrigens: di cuts am schluss finni nu easy! aber z"leute" isch gat sehr knapp gschnittu! aber easy ;)

MCrobidog
10.10.2004, 13:24
@Jabbaz : Merci, isch alles klar bi mir!

@psycoflow: Der Beat is von Fugees, das is das Original, P Diddy hat das gesamplet, leider hat er damit den ganzen Beat versaut, meiner Meinung nach!