Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : Isch zSUISA ok netig ver en CD la z presse?

thieu
16.04.2004, 17:24
Güäte Nabend

Cha mer da epper hälfe isch z Ok va der Suisa immer netig ver en CD lah z mache?

Will z.B Oibel Troibel hät ja keis Suisa druf. Oder öi d Chlyklass Hersch n' Bersch?

Mal so genrell. verlii cha mer da eper wiiterhelfe.

Merci

Bschiisär
16.04.2004, 17:27
Ich glaub diä Cd's sind trotzdem dur'd Suisa..obs jetzt sones fucking picture vodä SUISA druff hät oder nöd..

Oder isch das eifach däzue da, dasmer d'Rächt vo sinerä Musig chan gältend machä?

fröög dä Lügner..dä isch Spetsialischt i so züügs..

Kili
16.04.2004, 17:29
ehm... uf de chlyklass-platte stoht fuck suisa droff... e gloube ned, dass die das bi de suisa agmäudet hend.. :-)

die hends dänk eifach in rossland lo presse lo oder so :-)

thieu
16.04.2004, 17:31
Ja merci scho mal, aber mich nervt das ver jede Cut dem MC azliite ob das ech in Ornig siige wenn schiini Stimm da uf der Blätz soundundso CD siige? Aber hä halt öi kei Luscht wäge lächerliche 500-1000 exemplar da miässe Geld abzgäh wenn me eh nix dra verdiänt!

Wiä gseht de das eigentlich üs wenn ich di CDs verscheiche und mer jede wo eini kriägt de züäfälliger wiis de mal es Biär zahlt!?

Bschiisär
16.04.2004, 17:32
muahahaaa...eis : null für dich..hehe..

thieu
16.04.2004, 17:37
Oder di rechnent de doch üs was me dra verdiänt und va dem kriägt der Urheber en 10tel oder so (Ungefähr...) Aber wenn i di ja scho presse und de verscheiche zahlt mer de de d Suisa nu en 10tel va dem won i zahlt hä ver di CD lah z presse? Will ich hä ja nur Üsgabe käh aber kei Inahme!!!!:no:

Kili
16.04.2004, 17:43
das mett de cuts/scratches muesch im fau ned amäude!

e meine denn hette jo z.b. d'executioners bi erer platte röckwärts gmacht :-)

oder esch das ned so ärnst gmeint gse?

egau

thieu
16.04.2004, 17:46
Aber Dilated Peopels heint zahlt wege dem Worst comes to Worse Cut va Mobb Deep obwohl das Mobb Deep z Ok hät gigäh, eifach will di Trissla d Recht zu 50% an ires Label heint verchöift! Hät der Babu z mindest im Word interview so verzellt!

LAN
16.04.2004, 17:49
Original geschrieben von thieu
Wiä gseht de das eigentlich üs wenn ich di CDs verscheiche und mer jede wo eini kriägt de züäfälliger wiis de mal es Biär zahlt!?

"Steuerhinterziehung" isch hier ds Stichwort

Kili
16.04.2004, 17:51
hmm... jo okey, da mett de DP esch möglech, aber das esch secher e usnahm!

e meine bi ehne esch das sample jo ou vou im vordergrond ond chonnt x-mou... do hend si eifach wöue uf nommer secher go.

> e meine öberlegg der das mou wie vöu cuts uf sonere platte hett... das wörd sech jo de gär nömm rentiere!

nei, do muesch secher kei bedänke ha!
schweriger werds bi "normale" samples... dört wördi scho luege!

Kili

thieu
16.04.2004, 17:55
Original geschrieben von Kili
nei, do muesch secher kei bedänke ha!
schweriger werds bi "normale" samples... dört wördi scho luege!

Ja de git das de appa nu en längeri Ratestund mal wider üsazfinne vo wo das wer di Sampels uberhöipt "giklaut" hei. Gottseidank spiilt der Spenza je länger je me selber i. Susch gsehni de da schwarz!

Aber Merci ver d Hilf...

Aurel
16.04.2004, 17:57
zum presse ellei esch theoretisch ned nötig. chonnd aber drufa, für was sie bruuchsch... wenn nur irgendwie 50 stk. für kollege und so wettsch loh mache, denn schiss druuff... und wenn jedoch gross wettsch vertriibe und so, denn chonnsch ned dra verbii. aber so samples und cuts muesch trotzdem ned all azeige, nur die womer werklech au guet useghört.
aber ebe... ben au ned grad experte. de ge!, lü oder jeff sell sech da mal melde...

thieu
16.04.2004, 17:57
Original geschrieben von LAN
"Steuerhinterziehung" isch hier ds Stichwort

Nei sicher nit. Mit Gras wäris verlii Hinter ziehung. Aber mit Biär wäris "Steuer-runter-schluckung":D

Äch warum tient di so blöd!

LAN
16.04.2004, 18:02
erklär das mau amne Bundesbeamte muahahahaaaa dä laht di grad uf dr Steu la verhafte wäg beamtebeleidigung :D:D

chuebueb
16.04.2004, 18:08
http://www.uumnuper.ch/snakkatrixx/#4400

gruess

-chuebuebtoy

thieu
16.04.2004, 18:16
Original geschrieben von chuebueb
http://www.uumnuper.ch/snakkatrixx/#4400

Kenn i, aber wellti das mit der Suisa eigentlich umgah. Ver was da so en Verwaltig finanziäre? Geit mer eigentli gäge z prinzip. Und wenn epper de wirklich es Liäd va iisch will Spiile de soll er das de doch mache!

Ja wenns de nit annersch geit de mäche wer de das! Rien a foutre:wtf:

chuebueb
16.04.2004, 18:28
Kenn i, aber wellti das mit der Suisa eigentlich umgah. Ver was da so en Verwaltig finanziäre? Geit mer eigentli gäge z prinzip. Und wenn epper de wirklich es Liäd va iisch will Spiile de soll er das de doch mache!

Ja wenns de nit annersch geit de mäche wer de das! Rien a foutre:wtf:
heisst das du heschs gläse?

"(Ich kenne einen DJ, der sein Underground-Mixtape mit Promoreleasen ohne bösen Willen bei der SUISA angemeldet hat .... HAAAAAAAAAAAA! Die Rechnung für ca. 40 fremde Musikstücke war höchst ungeschmeidig.)"

und

"Damit sich ein potentieller Sämple-Mies-Macher über den Gebrauch seiner Hookline aufregen kann, muss er das Stück ja mal zu Gehör bekommen. 200 Mixtapes per Hand in Umlauf gebracht stellen sicherlich ein kleines Risiko dar, da diese "mikrige" Auflage praktisch kein Label interessiert. (Bei Mixtapes gibts ja noch den Aspekt der Tradition. Labels profitieren durch Mixtapes ja auch promomässig, darum werden diese auch stillschweigend geduldet)"

bedütet für mich, es kunt ufd uflag druffa, womr uselo will.. abr jo, vil spass ;-)

thieu
16.04.2004, 21:41
Original geschrieben von chuebueb
heisst das du heschs gläse?

bedütet für mich, es kunt ufd uflag druffa, womr uselo will.. abr jo, vil spass ;-)

Ja nei das isch mer klar. Ich finne nur en Heickle will da ri steit ja öi

"Böses Ende:
Der Urheber wird gefragt, ob er den Urheber-Verstoss durch eine rückwirkende Erlaubnis rückgängig macht. Liegt das prinzipielle JA mal vor, wird die SUISA alle Gebühren ermitteln und per netter Rechnung beim Täter einfordern. Glück im Unglück hat man da noch, wenn der Urheber den Verstoss gegen sein Recht nicht auf zivilem Weg einklagt und Entschädigung fordert.

Ganz böses Ende:
Der Urheber geht an die Decke und gibt seine nachträgliche Erlaubnis nicht. Er kann dann zusammen mit der SUISA erwirken, dass der Täter gerichtlich angewiesen wird, ALLE TONTRÄGER MIT DEM GEKLAUTEN TEIL einzusammeln und zu vernichten. Das ist darum so mühsam weil wirklich alle Teils wieder zurückmüssen und der Täter für die ganze Rückruf-Aktion gerade stehen muss. (Kohle und auch SchuldRechtlich)"

Und hä mer deicht wenn i eifach en CD inre 500er Üflag cha presse ohni das d SUISA da d finger im Spiil hät, dass das verlii eifach unnnergeit!

Wie ebe scho am Afang mit der Oibel Troibel und der Chlyklass Hersch n' Bersch als Biispil. Will di heint ja öi keis Suisa druf bzw. "Fuck Suisa" :wtf:

Aber ich finde das öi em bitz verwirrend wenn ich da dene en CD gibe zum Priäfe, und di findent es Sampel wo nit giklärt isch, müäss i ja zahle. Aber chan i de nit eifach säge ich lä de di CD ohni dem Track la presse! Oder nimme de en andre Beat?

Hä eifach kei Luscht eppis lah z presse und mer derbii d Finger z verbrenne! :confused:

thieu
17.04.2004, 02:14
Gits de hiä niämer wo da em bitz erfahrig dermit hät, wie schnell das di Liit va minem liäblings Verein blöd tiänt?

spenzasequenza
17.04.2004, 02:51
...tiänt grundsätzlich blöd.

ich ha nur eismal kontakt mit där suisa kha, und damals hani nach ärä party wa di siächa irgendwiä mitvärchu heint, än zättel kriägt, ich sellä agäh, wiä lang dass da sound isch gluffe, und wiävil liit dass sind da gsi, und de heinsch so än luschtigi tabällu därbii kha, wamu de schön het chännu üsrächnu, wiävill dass mu jetz and suisa müäss zahlu fär das fäscht...

anderersiits hani ne eifach zruggschribe, dass das fäscht gar nit sii gsii, und das het de funktioniärt...

abär theoretisch chännti mu ja scho mal äs zede and suisa schicku, und di la teschte, und an denä träcks wosch de eppis z jaamru heint en andre beat näh??

wobie, z problem mim samplu isch ja nit dass mes veröffentlich, sondern passiärt ja z "värbräche" scho wännd es sample us eme track kopiärsch, und wänn d suisa konsequänt will sii, miässtisch eim de äbe eigentlich scho darfer schtrafe, öi wämmes de nachär doch nit veröffentlich...

also in dem thema isch eigentlich z höiptprinzip der poker wame het, obs irgendjemand wird märke. und da isch eifach mit wachsender üflag di gfahr gressär...

hüära scheiss! gopf...

gti
27.04.2004, 22:16
Gits de hiä niämer wo da em bitz erfahrig dermit hät, wie schnell das di Liit va minem liäblings Verein blöd tiänt?

ich frög mi eher: wänn ghöri äntlich mal vomene "ich-zieh-eifach-mis-ding-dure"-ner und vonere "ich-möcht-vo-musig-läbe"-re oder vomene "isch-ja-nur-es-mixtape"-er, dass d'suisa an sich e COOLI institution isch, wo defür sorgt, dass ihr vom "s-ding-durezieh" (blah...frög mi immerno wodurä...) AU CHÖND EUI MIETI ZAHLÄ. plus WÜRKLICH evtl. nümme müend go schaffe (wänn eue sound gspillt und/oder gsampled/remixed/wasauimmer wird).

wänn sich eue sound nöd verchauft, isch nöd d'suisa draa schuld; wänn er einewäg nöd wänd verchaufe ("bin fucking undergrund", "schiiss uf d'suisa" etc.), dänn mached eue sound/mixtapes sälber (mit eigenem sound; da hätt au d'suisa nüt degäge) und wänner wänd mixtapes usegäh, mitem argumänt "das isch ja sogar promo für die acts", dänn fröged eu mal, öb die acts die minature-promo würklich bruuched oder ob d'wält dänn uusgrächnet uf eui mixes gwartet hät.

flasche leer, habe fertisch.

ein suisa-fan

tysha
27.04.2004, 22:17
apropop suisa ..
han letschti en nette brief mit paar zahle drin becho...
juupiii.. das gitt neui turnschue :p

gti
27.04.2004, 22:18
Original geschrieben von tysha
apropop suisa ..
han letschti en nette brief mit paar zahle drin becho...
juupiii.. das gitt neui turnschue :p

häsch scho danke gseit ;)

tysha
27.04.2004, 22:21
DANKE DANKE DANKE

das joyride ding lohnt sich jo richtig :)

grins... tja.. cooli sach.. han würklich komisch glueget wo ich de brief uf gmacht han

gti
27.04.2004, 22:26
ja, bin au erstuunt gsii; jetzt hämmer dänn aber nächstens d'anti-kommerz-mafia am hals. schnäll weg da...*schluuuurp*

chat, oder was? ;)

tysha
27.04.2004, 22:28
jep CHAT

köbi
27.04.2004, 22:51
es git eis rächt, wosech dr plattechöifer cha leischte. är darf kopie für fründe u verwanti mache (lüt wome kennt). des heisst, we du 1000 plattene lasch la drucke mitem vorwand, di sige aui für dini collegas, de darfsch das, u wedä des zügs no säuber vertribsch, de weisch ja scho wär sä de bechunt
chasch mer de eini schicke

gti
27.04.2004, 23:04
Original geschrieben von köbi
es git eis rächt, wosech dr plattechöifer cha leischte. är darf kopie für fründe u verwanti mache (lüt wome kennt). des heisst, we du 1000 plattene lasch la drucke mitem vorwand, di sige aui für dini collegas, de darfsch das, u wedä des zügs no säuber vertribsch, de weisch ja scho wär sä de bechunt
chasch mer de eini schicke

das isch scho so (stichwort: "privatgebrauch"), es wird dir aber chuum öpper abnäh (wänn er das merkt), dass dini unmittelbari familie & fründe ca. 1000 persone umfassed.

:D

thieu
30.04.2004, 00:25
Original geschrieben von gti
das isch scho so (stichwort: "privatgebrauch"), es wird dir aber chuum öpper abnäh (wänn er das merkt), dass dini unmittelbari familie & fründe ca. 1000 persone umfassed.

:D

Was de was de! Ich bi de sehr beliebt...:wtf:

Ja nei das isch mer de meh oder weniger öi klar mit 1000 Kollege aber de appa en 500er Serii:confused:

Äh ich glöibe ich ich werfe de mich da wirklich ine Kampf und versüäche mich als DAvid gege de Goliath SÛISA... Will nähmli öi nöji Turnschüäh:D

Danke ver d Antworte!

fReEMaN
30.04.2004, 00:37
fuck suisa!!

thieu jätz wissunsch eh das du än cd willt üsgä, also hensch di scho..
di wixer hent iri spiona uberall..

äs git sicher nur agstellti wo va morge bis ämabu zitig läsund und uberall wo party oder disco isch schickunsch nachär än briäf mitera pauschale..

ich hassu di siächä, würd aber gli nit mäldu..
will wän du nit bi där suisa mitglied bisch, müäsch öi nix zahlu..
abär äbu, z'problem vad da a wo samples brüchsch vo mitglieder..

trotzdem schiis druf. wänn nit, gang mal zum schampi värbi, der isch rächt fit in sachä suisa (kalaschnikov *g*)

Lügner
30.04.2004, 02:22
Da bliibt mir ja nurno das File aazhänke ...

thieu
01.05.2004, 03:07
Original geschrieben von Lügner
Da bliibt mir ja nurno das File aazhänke ...

Ja weiss ja nit, aber ich hä em bitz es schlechts Bild va der SUISA... Und Underground bini nit... Das darfsch mer de uf mine Grabstei schriibe...

So a la:

"Jetz is real underground!"

Und vorer chilli liäber iner Sunna!

tysha
01.05.2004, 12:16
Ja weiss ja nit, aber ich hä em bitz es schlechts Bild va der SUISA... Und Underground bini nit... Das darfsch mer de uf mine Grabstei schriibe...

So a la:

"Jetz is real underground!"

Und vorer chilli liäber iner Sunna!

grad entdeckt
Happy birthday THIEU

dela
13.05.2004, 11:45
villicht mach ich mal en infonamitag mit dä suisa, damit mal die irrtümer vo im hiphop herrsched uf d'site grumed werded. aber ebe..villicht..sött ich das mache wird mehr das sicher da erfahre....

öööööö:eek:

toniqe77
13.05.2004, 12:00
Original geschrieben von Kili
das mett de cuts/scratches muesch im fau ned amäude!

oh doch, das muäsch im prinzip schu...
im prinzip musch du für jedi milisekundä vu "gsampletä" stüggli (und das sind au scratches) ds oke vum urheber (künstler/label) iholä...aber ebä, wer macht das schu...

ha mal mit somnä typ vu dr suisa gschnurrt wo für sampling und sowiter bzw musigrecht zuäständig isch, isch nuch interessant gsi.

wäni mi recht erinnärä chasch glaub au käs copyright uf dinä stuff machä wänn das nüd dur suisa rollt, da bini allerdings nümmä so hundertpro sicher, aber s wär nuh logisch.

und das tünt itz vilicht itz blöd, aber wänn du 1000 cds vertiggsch musch das vilicht au i dirä stüürerchlärig agi, bisch dä sicher überem minimum :D

greetz

höuderböuder
13.05.2004, 19:37
be 500er uflage chan dr suisa am arsch hange!!!!!!

so isches au bi dene jungz und mädels gsi wo die aargauer compilation gmacht hän die hän 500er stuck gmacht und de het sech niemer drum chratzt soviel ich weiss händsi nachher nomol..... dörfi nid schriebe chaschs dr dänke

piis un giben figg uf dsuisa mach 500er exemplar und schicksch mer au einz aight??

no zum säge susch chasch au 1000 presse loh denn gohsch eifach in dtschechei oder susch zur schwiez us auso hoff het der biz ghueffe

^dox
13.05.2004, 19:46
Original geschrieben von gti
ich frög mi eher: wänn ghöri äntlich mal vomene "ich-zieh-eifach-mis-ding-dure"-ner und vonere "ich-möcht-vo-musig-läbe"-re oder vomene "isch-ja-nur-es-mixtape"-er, dass d'suisa an sich e COOLI institution isch, wo defür sorgt, dass ihr vom "s-ding-durezieh" (blah...frög mi immerno wodurä...) AU CHÖND EUI MIETI ZAHLÄ. plus WÜRKLICH evtl. nümme müend go schaffe (wänn eue sound gspillt und/oder gsampled/remixed/wasauimmer wird).

wänn sich eue sound nöd verchauft, isch nöd d'suisa draa schuld; wänn er einewäg nöd wänd verchaufe ("bin fucking undergrund", "schiiss uf d'suisa" etc.), dänn mached eue sound/mixtapes sälber (mit eigenem sound; da hätt au d'suisa nüt degäge) und wänner wänd mixtapes usegäh, mitem argumänt "das isch ja sogar promo für die acts", dänn fröged eu mal, öb die acts die minature-promo würklich bruuched oder ob d'wält dänn uusgrächnet uf eui mixes gwartet hät.

flasche leer, habe fertisch.

ein suisa-fan

nomol für di: forget, das ir schwiiz drvo läbä chasch!
und i mach mis ding ohni das suisa gschmöis, will i wot nid dasi cäsh drmit vrdien odr dasmi die halb schwiiz kennt, es isch eifach nur dra, musig z'mache u gar nix anderst!

Figg uf vorschrifte, wo simmr hie dasmr üs sogar bim räp müessä vorschrifte teile lah, machsch din sound liebr us eigener hand!

thieu
15.05.2004, 16:40
@ gti

ES geit mer eigentli gar nit drum "ANDERGRAUND" z si! Ich will eifach wisse was i müäss mache um da nit plötzli va dene gfigget z werde wäge me sampel und ob das uberhöipt mögli isch eppis z presse ohni dem suisa logo. Wiä ebe zum biispil bi der oibel troibel...

Aber ebe...

thieu
17.05.2004, 01:11
@ gti

ES geit mer eigentli gar nit drum "ANDERGRAUND" z si! Ich will eifach wisse was i müäss mache um da nit plötzli va dene gfigget z werde wäge me sampel und ob das uberhöipt mögli isch eppis z presse ohni dem suisa logo. Wiä ebe zum biispil bi der oibel troibel...

Aber ebe...

Und nu so nebebii, warum sellt ich nit hiä va dene Liät därfe profitiäre wo en Ahnig heint va der ganz Thematik?

Und numal apropos, va Rap d Miätine Zahle und so... Wiävill chänend das iner Schwiiz? Und warum sellti de üsgrechnet nu es Paar Walliser derzüä kehre? Ich finne ische sound ja nit schlecht, aber ich bliibe halt mal realistisch!

jus
27.06.2005, 13:08
also mal klartext:

für e eigeproduktion (du pressisch diä cd's sälber), sprich es sind nur eigni songs uf de cd und du häsch all urheberrecht bi dir wird dir d'suisa kei rächnig stelle! isch aber z.b. EMI hersteller vo de cd muesmer mitglied sii, um was z'übercho, da susch d'suisa keis recht hät um entschädigunge chöne iizieh... s'gliiche gilt au für konzert! bisch du de veraastalter und spillsch nur eigni songs, mues di d'suisa nöd kümmere, chasch es natürli gern deklariere, sie wird dir aber kei rechnig stelle. spilled aber no anderi bands det, isch das wieder e anderi gschicht!

um samples chöne zverwände muemer immer 2 recht abkläre:

1. Urheberrecht >>> wer häts gschribbe / bi welem Verlag

2. Leistungsschutzrecht >>> vo welem vinyl oder cd häsch de sample gno und umgstaltet

beides muesch bi de entsprechende parteie abkläre, bzw. um erlaubnis fröge!

ich hoff es isch klarer, falls nöd, gern mich kontaktiere!!! ich schaffe bi de suisa (wer weiss wiä lang no...)

greetings jus

Lartscho
29.06.2005, 02:12
legal, illegal, scheissegal :D

anabell
14.07.2005, 18:03
lohn dini cds in tschechie la presse! denn bruchsch kei werkameldig(optional) und au kei presseerlaubnis.

da chunnt scho guet!

konfus
18.07.2005, 16:19
läsed doch das züg uf däre schöne, supertolle siite (http://www.suisa.ch) mal dure. da isch imfall huere viel schön erchlärt...