Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : Was für ein Instrument ist das??

Fletsch
06.09.2004, 11:38
Tag!

Ihr kennt bestimmt alle den Beat zu "Still DRE" da kommt so ein hohes Instrument vor wie in vielen Dre Beats auber auch anderen sagen wir mal Gangster Tracks ;)

So ein hohes Ziehen....vielleicht eine Geige?? Synthi?? spezielle Orgel?

Hab hier einen ausschnitt von nem beat angehängt wo das Instrument auch einsetzt! Weiss irgend jemand wie man solche töne hinkriegt???????????

Hab schon unzählige mal versucht mit Synthisyzern was nachzubasteln aber tönt nie richtig geil ...bzw. voll nach techno :(

Danke für jegliche Hilfe :p

Noodles
06.09.2004, 11:47
Los, de Premo hat au wider ganz anderi möglichkeite als mir...hehe

Für mich isch das irgend so es synhtie-organ....ka woher...

Uf jedefall denki dass da mehrerei "sampels" drufgleit sind, dass es so tönt...

spenzasequenza
06.09.2004, 11:51
klingt einersiits wiä en down gepitchti querflöte... (also das mag ungefähr a..) aber evtl is wirklich en synthie...
aber würd eigentlich ehner uf es sample tippe (de räscht sind ja öi sapmles...)
viliicht is öi es klarinett oder sowas... aber zimlich sicher es paar halbteen teifer...

weissdochnit *g
aber uf jedefall hets en marimba, und es hohner d6 (oder doch es spinett? naja...hehe) dri...

LKB
06.09.2004, 12:09
also ich glaub, das isch en sample und kein synthie. ich tippä uf äs abäpitchts blosinstrument. Aber wer weiss das so genau?? frogsch mol dä premo...

Noodles
06.09.2004, 12:30
Ja, wenn ich mir das so genau überlege chönts/müssts doch fasch es sampel si....wil de premo isch weniger de synthie-man....

Vorallem...es tönnt verdammt geil....das bringsch doch mit keim synthie vo dere welt hene...

Also ich wüsst ned wie....

Dj Icon
07.09.2004, 12:01
Original geschrieben von Fletsch
Tag!

Ihr kennt bestimmt alle den Beat zu "Still DRE" da kommt so ein hohes Instrument vor wie in vielen Dre Beats auber auch anderen sagen wir mal Gangster Tracks ;)
Danke für jegliche Hilfe :p

Isch 100pro en sampel mit em EMU sp1200 gsamplet und guet abgmischt

de g funk chunt bi de meiste (dre und co) vo emene Roland jp8000 oder e Hamond B3(teils au als sampel) würd hüt aber eher en nordlead3 neh oder gheimtipp Korg Microkorg.

und wän mer idee hät chan mer wohl alles mit emene synth spile
!!! irgendöpper häts ja scho mal gmacht für din sampel !!!
:krass:

Flowz-eat??!!
07.09.2004, 12:36
naja.. äs git denn no anderi sache als nur synthies und samples... tststs... klar het das mal irgendjemand gschpillt, aber viliicht uf ere querflöte, eme saxophon, ere b3, eme wurlitzer oder rhodes, oder eme d6 oderso.
und das sind ja ganz sicher kei synthies...

Dj Icon
07.09.2004, 12:43
naja klassisch halt analog aber d frag isch glaub gsi wägem g-funk und die wenigste produzente spieled blockflöte oder gige (au de keny west nöd nur sini geili bitch)

moog 4ever

spenzasequenza
07.09.2004, 15:05
also ich schpile flöte und giige und vibraphon und fender rhodes etc... hehe...

janu.

Dj Icon
07.09.2004, 17:18
geil also offizielli iladig is activist studio für en tag
ich unterstütze neue sound und das tönt sehr guet

icon@activist.ch

Klibe
07.09.2004, 18:50
Ich find schwer es tönt nach XYLOPHON.

naja, wer weiss...

tschäzze