Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : Gimma Download Album

mil
06.09.2004, 16:54
moinz

es het doch mol es zytli es Album zum suuge gä vom Gimma, wo glaub den verbotte worde isch ?!? ...het das no öbber ? wär gemütlisch.

mfg

mil

Lukee
06.09.2004, 16:59
Original geschrieben von mil
moinz

es het doch mol es zytli es Album zum suuge gä vom Gimma, wo glaub den verbotte worde isch ?!? ...het das no öbber ? wär gemütlisch.

mfg

mil

das album isch nie verbotte worde....

habasch
06.09.2004, 17:29
Original geschrieben von Lukee
das album isch nie verbotte worde....

sovill ich weis, scho!
Eifach nur fürde verchauf... de download im Internet isch legal!
Hans leider aunümm (HD-Crash :stupid: )!

Aurel
06.09.2004, 17:30
Original geschrieben von habasch
sovill ich weis, scho!

nei, ageblech isch s'au füre download verbotte worde... was aber genau hinter dere gschicht steckt, schnalli hütt no ned. allerdings schad, hetti das "droge, gwalt, sex, rap" au gern mal ghört...

Lukee
06.09.2004, 17:31
sovill ich weis, scho!

nid ganz.

dr gimma hets sälber verbotte und de medie inde schwiz verzellt es sig vomene amt (wo är denn bi nochfroog nid het chönne nenne) verbotte worde.

e sone amt existiert in dr schwiz nid.

Stylebock
06.09.2004, 17:34
nid ganz.

dr gimma hets sälber verbotte und de medie inde schwiz verzellt es sig vomene amt (wo är denn bi nochfroog nid het chönne nenne) verbotte worde.

zum Glück weiss es jeda...

PhrazeFive
06.09.2004, 17:43
verboTe?

habasch
06.09.2004, 17:45
nid ganz.

SUISA!
Vo dene isches verbotte worde, hani mal irgendwänn ghört, gse oder sust irgendwie mitbicho! (also ned so ganz sicher)
:D

S chan guet sie, dases de kolleg no häd. hanem de download link mal gä! Ich frögen mal, und mäldmi wider, falsis han chöne uftriibä

Dr. Dr. Nörgle
06.09.2004, 17:47
tja....

dia eine machend ohni sinn und zweck disstracks... dia andere verbüütend ihri albe selber... und wider anderi predigend hiphop im forum...

wia schumol gsait... irgendwo stoht d'ziit stille vor sich hi und lauft nüm.

wayne? waaaaayyyyynnneeee???

Lukee
06.09.2004, 17:48
SUISA!
Vo dene isches verbotte worde, hani mal irgendwänn ghört, gse oder sust irgendwie mitbicho! (also ned so ganz sicher)
:D

S chan guet sie, dases de kolleg no häd. hanem de download link mal gä! Ich frögen mal, und mäldmi wider, falsis han chöne uftriibä

BULLSHIT!

SUISA verbietet gar nix! DIE wollen höchstens KOHLE für URHEBERRECHTE von UNGEKLÄRTEN SAMPLES...

ES GIBT KEIN AMT IN DER SCHWEIZ, DIE EIN SOLCHES ALBUM VOR DER VERÖFFENTLICHUNG VERBIETEN KÖNNTE!

Sonst wäre Griots Neues Testamänt bestimmt auch verboten worden oder?

DAS WAR EIN PR-GAG vom FLITZER. SONST gar nix.

Dr. Dr. Nörgle
06.09.2004, 17:49
SUISA!
Vo dene isches verbotte worde, hani mal irgendwänn ghört...

nö. gelesen... im JUICE...

by the way: wiaviil rapper gitz in der schwiiz? luut dem forum 3... weiss öpper no eine?

Dr. Dr. Nörgle
06.09.2004, 17:50
BULLSHIT!

SUISA verbietet gar nix! DIE wollen höchstens KOHLE für URHEBERRECHTE von UNGEKLÄRTEN SAMPLES...
DAS WAR EIN PR-GAG vom FLITZER. SONST gar nix.

geld gespahrt in dem fall ;)

Bschiisär
06.09.2004, 17:52
Bitte lueged, dases nöd innerä Grundsatzdi(s)skussion ändet...

söllem einä, wo's album na hät en link gäh, fürdä download..ich schtellä au webspace zur verfüägig..oder wänd di an Gimma persönlich..aber höräd uuf mit "isch das nöötig gsii oder nöd.."..

Lukee
06.09.2004, 17:55
Original geschrieben von Bschiisär
Bitte lueged, dases nöd innerä Grundsatzdi(s)skussion ändet...

söllem einä, wo's album na hät en link gäh, fürdä download..ich schtellä au webspace zur verfüägig..oder wänd di an Gimma persönlich..aber höräd uuf mit "isch das nöötig gsii oder nöd.."..

wieso nid?

hesch angscht ums image vo dim lieblingsrapper?

Stylebock
06.09.2004, 18:02
sorry Lukee, wia alt bisch du? so Posts erwartat ma sus eigentlich vu da 17jöhriga...

thieu
06.09.2004, 18:02
wieso nid?

Nei aber Angscht dervor das im aight Forum jede zweit fred ime Battle GR vs. BS endet! Und das bringt eifach nigs, wills uf tiitsch gseit Gschmacksach isch!

Lukee
06.09.2004, 18:06
Original geschrieben von slanGRover
sorry Lukee, wia alt bisch du? so Posts erwartat ma sus eigentlich vu da 17jöhriga...

ebbe!

sunscht verstoht me mi jo nid. wenni mi ahständig benimm und schrieb wiene 28-jährige.

Stylebock
06.09.2004, 18:08
ebbe!

sunscht verstoht me mi jo nid. wenni mi ahständig benimm und schrieb wiene 28-jährige.

dia wo du witsch dass di verstöhnd eba scho...dia andra halt nit...

mein eifach du erreichsch nix do mit so Ussaga, höchstens *Disrespect* und no meh Diss-Threads gäg da Griot...au wenn immer Werbig machsch...

ah jo..was für a Morddrohig isch denn bi eu iganga???
mein dia vum Lil J döf nit ernst gnoh werda...ds Chur gits kai Pastalada :D

xXel
06.09.2004, 18:16
Original geschrieben von Aurel
nei, ageblech isch s'au füre download verbotte worde... was aber genau hinter dere gschicht steckt, schnalli hütt no ned. allerdings schad, hetti das "droge, gwalt, sex, rap" au gern mal ghört...

i hät das ding süsh ufem pc.. wenns wettsh eifach mäude

piis

hesch
06.09.2004, 22:00
aso uf http://www.gimma.ch dehte häts tracks zum downloade und vo dehte hets suscht au en link zu well-wicked und dehte chan mer au nos paar tracks vo ihm suuge...

Bschiisär
06.09.2004, 22:31
wieso nid?

uaa..lukee..sorry..ich han bis jetzt immer reschpäckt vor dir gha..aber sorry..du bisch doch ächt en eelände siffchopf..verdammt..was gaht dänn ab..

de einzig grund, das ich diä mäldig posted han isch will ich moderator idem fucking forum bin und nacher wieder mues blöödi pm's beantwortä, wiäso ich en thread schlüss..

meinsch ich hans nöötig, zum "s'image" vo lüüt uufzbesserä?? Tschägg doch zerscht mal mini posts ab idä Threads wos suscht um dä Gimma gangä isch..wirsch nöd vill findä..

also, studier doch bitte zerscht, bevor'd eifach irgend en huerä scheiss postisch, bloss will du meinsch, es seiged alles chliini pisser wo..

ach verdammt..was mach ich eigentlich da..

wänn du meinsch, lukee..dänn bliib bi derä meinig..

piis..

snub
06.09.2004, 23:53
Weiss jetzt öpper womer s ganze album chan suuge?

Bschiiser: word! de lukee ischmer scho i parnee threads negativ ufgfalle.. =/

verrisset mi doch..

Horni MC
07.09.2004, 00:36
diä träcks sind bi mir alli uf dä HD:D

Zigi
07.09.2004, 01:24
Droge, Sex, Gwalt, Rap: IHR CHÖNDS BI MIR ABELADE!!!

http://pw.init.ws/Music/Musigg/Hip-Hop/gimma_-_droge,sex,gwalt,rap.mp3

Vill Spass bim suuge!:bounce:

Übrigens: dä track hani mal vor längerer ziit irgendwo im netz uftribe, s'album gits ja (us was für gründ au immer...) nümm z'chaufe

chuebueb
07.09.2004, 01:33
Original geschrieben von Zigi
Übrigens: dä track hani mal vor längerer ziit irgendwo im netz uftribe, s'album gits ja (us was für gründ au immer...) nümm z'chaufe
Nümm zkaufe? Hesches jemals zum kaufe xe? Das Album hätmer es Zitli vo irgenderä Schrägstrich-Site abelade chöne... Aber das nur so am Rand... Fallses öpper möchti, ich müssts uf irgenderä Backup-CD sueche... PM

-flo

Zigi
07.09.2004, 01:37
Ja easy, isch ja glich öbs jemals erhätlich gsi isch oder nöd (bi jetzt eifach dävo usgange: nirgends zu kaufen = nicht mehr zu verkaufen)

Ha ebe leider nur dä einti track vo däm album... Mues mal dä kolleg fröge vo wo er s'album hät...:hmmm:

mil
07.09.2004, 19:20
thx an alli für d hilf.

...s'ziel isch nit gsi e sone ghetto uszlöse, also löhnd euch am lääbe

;)

mfg mil

landei
07.09.2004, 23:47
jo also...
wie da gnau mit dem verbot stot - hani au nöd so tschegged, aber hauptsach i ha da album :D
isch no ä geili sach...
greez

Zigi
08.09.2004, 00:41
Original geschrieben von landei
hauptsach i ha da album :D
isch no ä geili sach...
Glaub dir gern dases na geil isch wämmer s'album hät.
Chöntisch dir ja a andere lüüt äs vorbild nä und dä sound zum download abüte...:yo: