Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : BoFlower (Aufnahmezustand) - Internet LP downloaden!

oli_mc
16.04.2004, 18:51
Geheim-Tipp: Jetz d'Internet-LP "Nimm's persönlich" vo BoFlower, Aufnahmezustand Member, gratis downloaden.
Es lohnt sich uf jede Fau, freshi Beats und geili Flows, mir gfauts sehr guet!

Check: http://www.boflower.de/ (Rubrik: Downloads)

Meinige drzue?

mIkRoFiL
16.04.2004, 19:43
i ha mer das vorere woche abeglade und i finde es paar lieder voll de burner!!

geil esch au, dass mer 3 instrumentals cha abelade...

piis

Gate17
18.04.2004, 12:22
Tönt no geil...

V.a. "Alles ist grau" findi sehr fresh, s het
aber au paar anderi Geili Tracks!

Merci für dä Gheimtipp:D

Gruess

hobgoblin
18.04.2004, 12:54
Ech fends super,dass er das album online stellt. ech dänke einigi wörded eifach verzwifelt witer nachem labelvertrag sueche.:respect:

werom han ech vo dem ned scho früecher ghört. geili beatz dope flow, hammer inhalt, was wotmer meh???:blingblin

hobgoblin

Fletsch
18.04.2004, 14:14
echt geili Sach für sone OneMan Arbät, da steckt extrem vill Fliis und Schweiss dehinder! "Ein bisschen Licht" isch dope!

lord zy
18.04.2004, 14:40
dä typ het würklich flow!
de respekt vo mir het er uf jedefall, text sind hammer

too stoned
18.04.2004, 19:24
ächt fett...merci für de geil tipp

stipp
18.04.2004, 22:43
geili sach! geile siech!

Fentilator
18.04.2004, 22:51
Ich finds nid schlächt, vor allem dä Track "alles ist grau" isch grandios!! Himmlische Beat....PROPS :kiffer:

zimmi
19.04.2004, 22:35
i han mer s'album au vor öppe änere wuche abegsoge, weiss au nümme wi i druff ko bi, jetzt hani gad au wölle dä Thread eröffne, ha aber denn denkt, das ka jo nöd sie, dass i dä erst bi, wo vu dem geile Album ghört und ha mal no gsuecht, öbs en nöd scho gitt und tatsächlich.. :)

I find s'Album eifoch Hammergeil, bis praktisch ununterbroche am lose... :D ka gär nöd vostoh, wieso dä keis Label findet, isch viel geiler als jensti anderi, wo äs Label finded... :hmmm:

Überigens isch er au scho mehrmals ir Schwiz gsie: "ich hab natürlich extrem bock auf auftritte in der schweiz, war ja schon öfter da und es war immer geil!"
i ha aber leider no nia was vu em ghört gha... i weiss allerdings nöd, öb er do amel mit Aufnahmezustand oder als Bo Flower Uftritt gha hett.. I ha mer au par alti Tracks vu Aufnahmezustand abeglade und i find er hät sin Sound voll entwicklet, find en jetzt eifoch Hammergeil, ladeds eu alli abe...

oli_mc
26.04.2004, 21:10
äbä, so e geili Sach verdient Promo, bis jetz 160 Hits für dä Thread - nid schlächt, villech wärdes no chly meh :)

Mini Favorite si übrigens "Alles ist grau", "Kein Label" und dr Titeltrack "nimm's persönlich"

"neben mir siehst du älter aus als Papst Johannes Paul /
ich produziere erst Madonna und nimm sie dann zur Frau /"

"draussen ists kalt, aber die Ladys tragen immer noch /
Minirock - hilf mir Gott - mach mich so berühmt wie Iggy Pop /"

Mele
03.08.2004, 14:21
und s stuck "only you" isch richtig zum hüülä :( aber "alles ist grau" isch würkli hammer! de typ isch so super! äch...mich regds so uf das de ken vertrag het...:grümbel:

Kolant
03.08.2004, 14:41
BoFlower isch uf jede Fall de Hammer. Aber hinder em
oder besser gseit um en umeh isch jo au no de
Aufnahmezustand! Die ganz Crew isch saugeil und
allne vorah eren Dj de Monsieru Kamikaze! Wener
irgendwo Mixtapes gsehnd vo im chaufets! Isch
definitiv nie en fehlchauf.

Soviel vo mir

Kolant

mIkRoFiL
04.08.2004, 09:48
Original geschrieben von Kolant
BoFlower isch uf jede Fall de Hammer. Aber hinder em
oder besser gseit um en umeh isch jo au no de
Aufnahmezustand! Die ganz Crew isch saugeil und
allne vorah eren Dj de Monsieru Kamikaze! Wener
irgendwo Mixtapes gsehnd vo im chaufets! Isch
definitiv nie en fehlchauf.

Soviel vo mir

Kolant

jea,aufnahmezustand kenni scho es ziitli...freshi sach...aber boFlower haut mi eifach wäg,vorallem dasser alles sälber gmacht het,d'beats n' raps...

eifach de burner!

donki
18.10.2004, 23:28
www.schmufhamburg.de sein label :)
freut mcih das ihr ihn mögt...

$Langstrass$
20.02.2005, 01:19
ja han mer au vor lengeri zir sis album abeglade ''nimms persönlich''..und muss sege,eigentlich stahn ich uf hertere rap ab er machts huere guett,und die beats sind au hammer,,RESPECT,,....

DIE ZUKUNFT
20.02.2005, 04:43
Hab die tracks gehört.
zum weinen.....

Stylebock
20.02.2005, 11:36
habs mir auch mal runtergeladen...

die Beats sind sehr tight, beinahe alle gefallen gut!

Textlich kann nix sagen, z.T. mehr auf die Reimtechnik achten, inhaltlich ok...

Flow könnte er noch verbessern, es ist mit der Zeit etwas monoton!

aber für ein Download-Album sehr gelungene Arbeit!

Props dafür auch von mir!

SheyJep
20.02.2005, 12:30
Freshi sach

word..

MuK
20.02.2005, 14:16
fett! eifach en geile siech

M.Y.T.H.
20.02.2005, 14:18
joa, gfallt mer, beats sind sehr geil und au inhaltlich ischs fett:respect:

zimmi
20.02.2005, 14:41
so n'vollidiot hät n'diss gschriebe...

http://mitglied.lycos.de/boeboe1/R.BiL%20-%20BoFlower%20Diss.mp3

zimmi
20.02.2005, 14:48
Und do gad no mm'Flo Bauer (boflower) sini eigene stellignahm zum dizztrack:

na sowas
Moin Zusammen!
Erstmal Danke fuer all das Feedback zum Album, ich freue mich darueber, dass es immer noch Leute gibt, die sich mit Musik ernsthaft auseinandersetzen. Jemand der jetzt einmal nen Track aufgenommen hat, mich darin disst in dem er irgendeinen Quatsch im billigen Abklatsch von Savas rappt, kann ich leider nicht ernst nehmen. Ich muss mich eigentlich ja nicht rechtfertigen, aber ich verdiene an dem Album keinen Cent und stecke in mein kleines Homestudio seit ca. 7 Jahren jeden Cent den ich verdiene. Also du Wurst, erzaehl in deinen Tracks lieber mal was von dir, aber wahrscheinlich waere das langweilig, denn wenn man noch nie auf ner Jam war, seit gestern rappt und morgen wahrscheinlich wieder aufhoert, ist es eben spannender zu behaupten, "den kenne ich" und mal ein bisschen dummes Zeug zu verzapfen. Nun denn, das war mein offizielles Statement dazu, mehr werde ich auch nicht dazu sagen, denn es ist einfach nicht der Rede wert!
Ich erfreu mich nun seit 9 Jahren an Hip Hop und es gibt immer noch Leute die das Gefuehl verstehen und mit denen man feiern kann! Und das ist gut so!
Gruss Bo Flower.

DIE ZUKUNFT
20.02.2005, 15:03
Die machen doch selber auf ganxta.Kein wunder das da angriffsfläche besteht, wenn man dazu die bübchen sieht aber egal.
Lasst den jungz doch ihr hobby.

kost ja nix
peace

Stinkyfingaz
20.02.2005, 16:10
herbi sach isch en fette siech, sehr tight............

LuKing
21.02.2005, 00:55
Genialä Siäch, besser aus jeglächä nöiä Scheiss us Germany...gäg dä geit ganz Aggro hei!

Luken
21.02.2005, 13:00
Original geschrieben von zimmi
i weiss allerdings nöd, öb er do amel mit Aufnahmezustand oder als Bo Flower Uftritt gha hett..

Das waren bisher alles Aufnahmezustand Gigs,mehrmals in St. Gallen, in Bern (Bern Jam 2, hammergeile 2 Tages Jam mit 4 Elementen) und auch in Basel (zusammen mit unseren Homies von Stuuberocker & den Kollegen von PVP).

Neuen Shit von Bo Flower wird es übrigens noch dieses Jahr geben, im Herbst evtl. auch n ein paar Schweiz Gigs, we will see.

DIE ZUKUNFT
21.02.2005, 15:58
Original geschrieben von LuKing
Genialä Siäch, besser aus jeglächä nöiä Scheiss us Germany...gäg dä geit ganz Aggro hei!

was bei dir den kapputt

hobgoblin
09.11.2005, 01:20
hed öber das albom(NIMM'S PERSÖNLICH) ond chas zor verfüegig stelle? has ergendwie nöme of de festplatte, kei ahnig wo das esch ond of de internetsite chaschS nöme abelade(momentan)

casa
09.11.2005, 08:58
wür mi au freue, wenn mer öbber d schibe chönnt zur verfüegig stelle. thanks!

Irgendeis
09.11.2005, 09:33
guete morge Jungs

Das Album findet er nach wie vor uf de Page vom BoFlower!

www.boflower.de (http://www.boflower.de/)

Irgendwo im Mediabereich.

Wänn mer scho debi sind checket doch mal d Page vo de Musikpartnerin vo ihm.

www.temmyton.de (http://www.temmyton.de)

Page vo ihrem Label "Schmufhamburg" findet er i minere Signatur!

schöns Tägli

hobgoblin
10.11.2005, 23:56
"Aus rechtlichen Gründen kann Bo Flowers erstes Album "Nimm's persönlich" leider momentan nicht angeboten werden.
Aber wir arbeiten daran, es schon bald wieder zum freien Download anzubieten. Danke für Euer Verständnis."
ech be dänk scho of de siite gse, ech öberleg mer meischtens öbis bevori poste:brille:

wär ebe au no för en musikalischi wiiterbeldig vomne kolleg

Irgendeis
11.11.2005, 00:12
ja ok sorry bi xtra nomal go luege und bi mer sicher gsi mer heigs chöne abelade... aber viellicht hani au nöd gnau gluegt! Ha di aso nöd als unüberleit welä anestelle...

ja check ma www.temmyton.de (http://www.temmyton.de)

guet nacht

hobgoblin
11.11.2005, 00:35
scho guet:D page hani agluegt, tönt fredlech, esch au be schmufhb. oder?
muess mer den glaub au mol die noi vom boflower poschte. bechont mer die ede schwiiz oder muesi öber amazon chaufe?
edit: okay labelfrog eröbrigt sech...be au scho z'lang wach

hobgoblin
13.11.2005, 15:11
aber chas mer das etz niemer gä? zb of rapidshare oder ähnlechs ufelade ond mer de link schecke... esch doch ned schwär. chömer scho:(