Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : Kopierschutz zu lasten der Konsumenten


RSE
07.09.2004, 11:40
Wie geht ihr eigentlich mit dem Kopierschutz um?!

Ich für meinen Teil höre meinen Sound nur auf der Analge, da läufts einwandfrei...
Trotzdem geht es mir 'gen Strich, wenn Leute x Jahre auf ein Release warten, 25.- für eine CD bezhalen, welche sie dann weder im Discman hören können (in meinem wird sie nicht erkannt!) noch auf dem PC abspielen und rippen können...

Ist das die Zukunft?!

i'm off, RSE

BassL
07.09.2004, 11:51
Ich ha mir au DynamicDuo-VeniVidiVici CD kauft und fühl mi völlig verarscht! Sie lauft grad emool uff 1 Player im Huus!

Computer => iPod - lauft nid
Stereo-Anlag im Wohnzimmer - lauft nid
Stereo bi Schwe und Bruder - lauft nid
MultiDVD/CD-Player - lauft nid
1.Generation CD Player vo Sony (Isches e mega grosses Teil! Und muess ich e Line-In Opfere für das!) - lauft!
Discman - lauft nid....

Völlig unnötig @ Nation Records! :no:

struubiskillz
07.09.2004, 11:53
Original geschrieben von BassL
Ich ha mir au DynamicDuo-VeniVidiVici CD kauft und fühl mi völlig verarscht! Sie lauft grad emool uff 1 Player im Huus!

Computer => iPod - lauft nid
Stereo-Anlag im Wohnzimmer - lauft nid
Stereo bi Schwe und Bruder - lauft nid
MultiDVD/CD-Player - lauft nid
1.Generation CD Player vo Sony (Isches e mega grosses Teil! Und muess ich e Line-In Opfere für das!) - lauft!
Discman - lauft nid....

Völlig unnötig @ Nation Records! :no:

gueti hütte, oder was!! thamn.... biz bonz seisch!!!

BassL
07.09.2004, 11:56
Original geschrieben von struubiskillz
gueti hütte, oder was!! thamn.... biz bonz seisch!!!

Wenn ich Bonz wär, würds laufe. Den hätt ich nämlig di ganzi Sach als LP und wär die ganze sorge los. :hippie:

Cheers

P.S. Die CD goht jetzt zruck in Lade. für so e shit gib ich kei geld uss.

Chraensch Lee
07.09.2004, 12:05
Isch wükli unnötig da zeugs, will lüüt wo so sache amigs grossflächig abüted im Netz chömed e drumume. Ich ha sogar mal d'Greis - Eis inere Onlinetuuschbörse gseh, die hatt ja au en schutz... drum, unnnötige dreck wo nur d'konsumente ufregt.

Und ebe, ich nimm mini Dynamic Duo halt analog uf zums uf de iPod haue...

Chraensch Lee
07.09.2004, 12:06
Original geschrieben von BassL

P.S. Die CD goht jetzt zruck in Lade. für so e shit gib ich kei geld uss.

true, so sett mers mache.

Kush
07.09.2004, 12:08
Original geschrieben von BassL
Wenn ich Bonz wär, würds laufe. Den hätt ich nämlig di ganzi Sach als LP und wär die ganze sorge los. :hippie:

Cheers

P.S. Die CD goht jetzt zruck in Lade. für so e shit gib ich kei geld uss.

jo, het nur grad so dönt bi denä villnä alage!!
welli cd ischs denn gsi??!?

hermanndes
07.09.2004, 12:10
also mini Dynamic Duo isch unterwägs, und wenn die im discman nit lauft gohts sie zrugg zum hiphop-store, aber sicher!!!

aber ich ha mr se scho mol vorab lo brennä vom kolleg, ha nit könnä wartä, aber ebbä dä hett's izzzy gschafft!! PVP sig viel schwerer...

BassL
07.09.2004, 12:10
Original geschrieben von Kush
jo, het nur grad so dönt bi denä villnä alage!!
welli cd ischs denn gsi??!?

Isch au e grossi Family in da House. ;)

Di neu Dynamic Duo - CD

Oishim
07.09.2004, 12:11
das isch scho es huere problem, teil vo minere cd-sammlig chani wäg däm bullshit nid rippe umse ufe mp3-playa zlade!!!
s'isch eifach es riese scheiss idee... und es goht mer huere ufe sack!

kei ahnig was üs in zuekunft no vo dere richtig erwartet, vilech wird gli nach minute abgrächnet...who knows???

BassL
07.09.2004, 12:12
Original geschrieben von hermanndes
also mini Dynamic Duo isch unterwägs, und wenn die im discman nit lauft gohts sie zrugg zum hiphop-store, aber sicher!!!

aber ich ha mr se scho mol vorab lo brennä vom kolleg, ha nit könnä wartä, aber ebbä dä hett's izzzy gschafft!! PVP sig viel schwerer...

Schiens würds bi alte PC-Laufwerk keini Problem gä. Aber mi Laufwerk spuckt das Ding grad noch e paar mool teste wieder use.

inzion
07.09.2004, 12:29
1. versuechets mit cdex - falls dött datatrack azeigt wird,
2. mit isobuster
3. mit anderem drive
4. www.google.com

git so zimlich kei cd wo sich nöd rippe laht..

noahmanagement
07.09.2004, 12:37
Original geschrieben von RSE
Wie geht ihr eigentlich mit dem Kopierschutz um?!

Ich für meinen Teil höre meinen Sound nur auf der Analge, da läufts einwandfrei...
Trotzdem geht es mir 'gen Strich, wenn Leute x Jahre auf ein Release warten, 25.- für eine CD bezhalen, welche sie dann weder im Discman hören können (in meinem wird sie nicht erkannt!) noch auf dem PC abspielen und rippen können...

Ist das die Zukunft?!

i'm off, RSE

ich verstehe dich!!
nur überleg dir mal wie sich die künstler fühlen, wenn einer ein exemplar kauft und sie dann all seinen freunden brennt!!

ist das die zukunft?!

Lance
07.09.2004, 12:43
Wemer öppis rippe wott schafft mers au. ASo mich haet no kein kopierschutz abghalte. Trotzdem, ich cha mit minere scheisscd mache wasich wott. wenich di beschte tracks devo naeh wott und zaemestelle zunere cd woni nu tracks druf han womer passed isch das ja wohl nöd zvill verlangt.

Die vertriebsfirmene sind eifach ztumm. Ich boykottiere cd woni im vorus weiss dass kopierschütz druf haend us prinzip.

BassL
07.09.2004, 12:48
Original geschrieben von noahmanagement
ich verstehe dich!!
nur überleg dir mal wie sich die künstler fühlen, wenn einer ein exemplar kauft und sie dann all seinen freunden brennt!!

ist das die zukunft?!

Ach was! Zuerst fühlt das Label und nun verarschen sie die Käufer einer CD. Vorallem wurde schon 100x in etlichen Wirtschaftsfragen und Umfragen gezeigt, dass ein Kopierschutz nicth die Lösung ist, sondern eine andere Preispolitik (billig CD ohne Booklet etc.) und z.b. der iTunesMusicStore. Aber Nation Records verkauft ja CDs ohne Booklet und mit schlechten Kopierschutz für 25,- CHF. Wenn wunderts wenn jemand findet: "Die kauf ich mir nicht, di lade ich vom Internet runter!"

subtile
07.09.2004, 13:01
Original geschrieben von BassL
Schiens würds bi alte PC-Laufwerk keini Problem gä. Aber mi Laufwerk spuckt das Ding grad noch e paar mool teste wieder use.

same here

Ich ha d DD CD au analog müesse rippe...

Nei ich find Kopierschutz au nid grad dr Hammer... Knackt wirds sowieso immer. Do wird d Industrie immer hindedri si.
Dr Ufwand wo für das tribe wird lohnt sich us minere sicht chum im verhältnis zu dene wo denn d cd wege däm nid chaufe odr zrugg gän

slang!head
07.09.2004, 13:03
so en dreck, ich chan diä schibe genau uf minere alag lose, umd wills uf em compi noed gaht, chanis noed uf de mp3 tue was mi tödlich stresst!!! So en Scheiss echt!

Giits gar kein weg zum de shit uf de compi schmeisse???

Kush
07.09.2004, 13:10
Original geschrieben von BassL
Aber Nation Records verkauft ja CDs ohne Booklet und mit schlechten Kopierschutz für 25,- CHF. Wenn wunderts wenn jemand findet: "Die kauf ich mir nicht, di lade ich vom Internet runter!"

ganz ehrlich find main concept macht derbe sound und hätt ihri cd au gfrad kauft, aber 24 buckz für 4 trackz und d beats drzueh isch eifach VILL z tüür..... das hani mr denn grad nid könne leiste, die hani jez halt au brennt.... aber für 15 hätt ich glaub grad 2 gholt, well das eifach ä vernünftige priis gsi wär!

reezer
07.09.2004, 13:19
mit der dynamic duo cd und sie nicht auf einen radio abspielen kann (das sie nicht auch pc abspielbar ist, ist klar... steht ja auf dem cover) meldet sich beim hiphopstore... die cd wird umgetauscht...

tschüss...

reezer

Toratelli
07.09.2004, 13:34
Original geschrieben von reezer
mit der dynamic duo cd und sie nicht auf einen radio abspielen kann (das sie nicht auch pc abspielbar ist, ist klar... steht ja auf dem cover) meldet sich beim hiphopstore... die cd wird umgetauscht...

tschüss...

reezer


das sie nicht im pc abspielbar ist, ist klar???

hallo... nenenene. was ist wenn ich mein soundsystem am pc hab, und nur so cd höre und gar keine stereoanlage habe?

technisch sollte es auch gehen. ich kann eigentlich alle cds auf dem pc hören. ohne problem. rippen und brennen braucht z.t. ein bischen mehr aufwand, geht aber immer auch. aber wenn sie in einer neuen stereoanlage nicht geht.... z.b. pvp album. konnte ich im discman, alten radio, pc hören. konnte ich rippen und brennen. aber ich konnte sie auf der neuen stereoanlage nicht hören.... omg....

reezer
07.09.2004, 13:38
[B]das sie nicht im pc abspielbar ist, ist klar???

hallo... nenenene. was ist wenn ich mein soundsystem am pc hab, und nur so cd höre und gar keine stereoanlage habe?

naja, dann kannst du die cd nicht hören... das ist zwar tatsächlich schade für dich... aber auf dem cover der cd steht ganz klar das es auf pc nicht abspielbar ist... wenn du das produkt anschaust bevor du es kaufst, dann weisst du das... ob sinn und zweck eines solchen kopierschutzes kann man sich streiten... es ist aber nicht so, das die leute nicht richtig informiert werden!

technisch sollte es auch gehen. ich kann eigentlich alle cds auf dem pc hören. ohne problem. rippen und brennen braucht z.t. ein bischen mehr aufwand, geht aber immer auch. aber wenn sie in einer neuen stereoanlage nicht geht.... z.b. pvp album. konnte ich im discman, alten radio, pc hören. konnte ich rippen und brennen. aber ich konnte sie auf der neuen stereoanlage nicht hören.... omg.... die kopierschütze mit welchen man die cd trotzdem noch mittels eines spziellen players im pc abgespielt werden können, nützen so gut wie nichts... da können wir gerade cds ohne kopierschutz machen...

tschüss...

reezer

Toratelli
07.09.2004, 13:49
öhm liest du genau? PVP kann ich mit winamp hören. konnte ich rippen und brennen, ohne prob. aber in einer neuen stereoanlage nicht hören...

das gleiche bei vielen anderen cds.

Brennschütze welche, das hören in Stereoanlagen verhindern brauchts nicht.

reezer
07.09.2004, 14:02
Original geschrieben von Toratelli
öhm liest du genau? PVP kann ich mit winamp hören. konnte ich rippen und brennen, ohne prob. aber in einer neuen stereoanlage nicht hören...

wenn du eine cd kaufst, ist nicht gedacht das du diese rippst, brennst etc...


Brennschütze welche, das hören in Stereoanlagen verhindern brauchts nicht.

eben, sollte das bei dynamic duo bei dir der falls sein - kommt nämlich nur bei einigen wenige geräten vor - kannst du dich bei hiphopstore.ch melden und deine cd wird ausgetauscht durch eine die bestimmt funktionieren wird...

tschüss...

reezer

Toratelli
07.09.2004, 14:05
wieso sollte ich eine cd nicht rippen und brennen dürfen? oder sollen?

rippen für auf dem pc oder den mp3 player. ist legall.

brennen für den discman. und unterwegs. cds leiden heftig in cd cases. nehm da oft nur gebrannte cds. auch legall

reezer
07.09.2004, 14:07
Original geschrieben von Toratelli
wieso sollte ich eine cd nicht rippen und brennen dürfen? oder sollen?

rippen für auf dem pc oder den mp3 player. ist legall.

brennen für den discman. und unterwegs. cds leiden heftig in cd cases. nehm da oft nur gebrannte cds. auch legall

jaja, ist mir schon klar das es legal ist...
aber leider wurde es zu viel missbraucht und jetzt sind die zeiten halt vorbei....

Marook
07.09.2004, 14:09
Original geschrieben von reezer
wenn du eine cd kaufst, ist nicht gedacht das du diese rippst, brennst etc...



eben, sollte das bei dynamic duo bei dir der falls sein - kommt nämlich nur bei einigen wenige geräten vor - kannst du dich bei hiphopstore.ch melden und deine cd wird ausgetauscht durch eine die bestimmt funktionieren wird...

tschüss...

reezer

So sälte schiint das aber denn scho nid voor z'choo wenn me dä thread mol liest...nimmt mi wunder ob dr Store gnueg CD's het ohni Schutz. I weiss nid, i ha chli müeh mit däm Thema. Das cha's doch eifach nid sii. Cha dr Künschtler eigenlich mitbestimme, ob er sone Kopierschutz will, oder nid??

lucianeri
07.09.2004, 14:21
Also Jungz.

Mini asicht zu dem schisch:

Brännschutz isch de gröööschti seich uf erde! =)
d gründ händer sälber scho gnännt, s git aber nomal en grund meh, wobi de numme sälte vorchunt. min gschäftskolleg hät irgendwie sones guets ghör daser n brännschutz ghört, föck, mueschder vorstelle. chauf e cd mit chretz! :p

ja und ebe ufwand, eifach mülll... boikottieret de shit! wends nötig häsch n kopierschutz uf dini cd z packe den vertrausch dine fans nöd! mini meinig!:dance:

thieu
07.09.2004, 14:24
der Brennschutz chasch im Presswerch verlange bi der Bstellig, wond öi seisch ob di CD de nu verschweisst wird. Aber obs de z Label oder der Artist entscheidet isch en andri Gschicht!?

BigBoon
07.09.2004, 14:28
Original geschrieben von BassL
Ich ha mir au DynamicDuo-VeniVidiVici CD kauft und fühl mi völlig verarscht! Sie lauft grad emool uff 1 Player im Huus!

Computer => iPod - lauft nid
Stereo-Anlag im Wohnzimmer - lauft nid
Stereo bi Schwe und Bruder - lauft nid
MultiDVD/CD-Player - lauft nid
1.Generation CD Player vo Sony (Isches e mega grosses Teil! Und muess ich e Line-In Opfere für das!) - lauft!
Discman - lauft nid....

Völlig unnötig @ Nation Records! :no:

Tja da ich nöd so en hammer qualität bruchä rippi all CD's wo niänäds laufed mal churz uf mp3s um, und bränn sie noi, somit kei kopierschutz und lauft iwandfrei uf jedem player, hani bis jetzt mit allne CD's anebracht.

reezer
07.09.2004, 14:32
Original geschrieben von Marook
So sälte schiint das aber denn scho nid voor z'choo wenn me dä thread mol liest...nimmt mi wunder ob dr Store gnueg CD's het ohni Schutz. I weiss nid, i ha chli müeh mit däm Thema. Das cha's doch eifach nid sii. Cha dr Künschtler eigenlich mitbestimme, ob er sone Kopierschutz will, oder nid??


also wänn en künstler bi eus usdrücklich wünscht das kein kopierschutz druf isch, dänn lönd mir sicherlich mit eus redä und machät nöd eis uf stuur... git aber au labels wo kategorisch uf allem kopierschutz druf hät - z.B. emi... ich dänkä deht isch das eifach teil vom deal...

zum problem... bis jetzt sind rückmäldigä bim store sehr minimal vo lüt wo sich mäldät das problem händ obwohl mir das da im forum so kommuniziert händ...

aber klar, mir überleggät eus das mitäm kopierschutz scho namal - bis jetzt sind aber schiinbar nöd so viil problem umä das mir das nümm würdet machä... zudem isch di lösig mit dä ersatz cds suuber und fair.

und sorry, es isch halt scho so das öppis bringt...
klar, mär chans immer no rippä, crackä und und und mit x-spezial tricks.... aber es chans nöd jedä tubel eifach gschwind brännä und sini 50 kollegä dämit versorgä... und das macht dänn halt scho öppis us!

tschüss...

reezer

reezer
07.09.2004, 14:34
Original geschrieben von lucianeri
Also Jungz.

Mini asicht zu dem schisch:

Brännschutz isch de gröööschti seich uf erde! =)
d gründ händer sälber scho gnännt, s git aber nomal en grund meh, wobi de numme sälte vorchunt. min gschäftskolleg hät irgendwie sones guets ghör daser n brännschutz ghört, föck, mueschder vorstelle. chauf e cd mit chretz! :p

ja und ebe ufwand, eifach mülll... boikottieret de shit! wends nötig häsch n kopierschutz uf dini cd z packe den vertrausch dine fans nöd! mini meinig!:dance:

naja, also ich glaub din kolleg liedät ehner a paranoia...
wiä zur höll will dä dä kopierschutz ghörä?
dä isch nöd über di ganz cd und änderät am ton gar nüt... das isch nur en spezillä datä teil am afang vo dä cd... sobald si lauft, lauft si ganz normal.....

chuebueb
07.09.2004, 14:49
Original geschrieben von inzion
1. versuechets mit cdex - falls dött datatrack azeigt wird,
2. mit isobuster
3. mit anderem drive
4. www.google.com

git so zimlich kei cd wo sich nöd rippe laht..
Um das geht es jedenfalls mir nicht. In Deutschland ist es ja bereits illegal an sich, einen Kopierschutz zu umgehen. In der Schweiz ist es Grauzone.

Wenns mir egal ist, die Musik nicht zu bezahlen, dann lade ich sie runter oder lehne CDs aus und rippe sie.

Aber wenn mir das nicht egal ist und ich ebendiese CD kaufe, dann möchte ich nicht eine halblegale Handlung begehen, um die Musik anzuhören oder zu digitalisieren! Wenn ich schon bezahle, möchte ich nichts klauen!

Der Threadtitel beschreibt das Problem treffend, denn wer eine CD kopieren möchte kann dies nach wie vor ohne weiteres tun. Bloss der Konsument, der die CD (mit guten Absichten) kauft ist der Verarschte. Übrigens wird durch viele Kopierschutze die Fehlerkorrektur beeinträchtigt, sodass bereits relativ kleine Kratzer zu Aussetzern führen können.

http://www.heise.de/ct/cd-register/


Original geschrieben von reezer
dä isch nöd über di ganz cd und änderät am ton gar nüt... das isch nur en spezillä datä teil am afang vo dä cd... sobald si lauft, lauft si ganz normal.....

Stimmt nicht. Z.B. die Beschreibung von "SafeAudio":
"Bei SafeAudio sind die Musikdaten mit Fehlern versehen, die von einem Standard HiFi CD Player gefiltert werden. Das Ergebnis ist ein "normaler" Musikgenuß."

Genaueres hier nachlesen:
http://www.heise.de/newsticker/meldung/19816

Das tönt nach Qualitätsverlust. Google mal ein wenig wenn du Zeit hast...

Gruss

-flo

RSE
07.09.2004, 14:52
Original geschrieben von noahmanagement
ich verstehe dich!!
nur überleg dir mal wie sich die künstler fühlen, wenn einer ein exemplar kauft und sie dann all seinen freunden brennt!!

ist das die zukunft?!

Aight, so bekommt der Künstler doch Fame...

Die Zukunft sollte sicher nicht richtung repression und high-tech schütze gehen, denn die leute, dies drauf anlegen, knacken jede scheisse - "iluege" müssen wieder "wir"...

Scheiss Monopol von Nation Music!

chuebueb
07.09.2004, 14:58
Original geschrieben von BigBoon
Tja da ich nöd so en hammer qualität bruchä rippi all CD's wo niänäds laufed mal churz uf mp3s um, und bränn sie noi, somit kei kopierschutz und lauft iwandfrei uf jedem player, hani bis jetzt mit allne CD's anebracht.
Bravo. Aber suboptimal.
Den Qualitätsverlust / Rechenaufwand könntest du easy vermeiden. Wenn du eine CD als MP3 rippst, werden die Lieder zuerst als WAV auf die Platte geladen, und dann on-the-fly konvertiert, damit du nix merkst. Bei einem anständigen Ripper (z.B. der zuvor erwähnte CdEX, http://cdexos.sf.net) kannst du die Audio-Daten auch als WAV speichern (das ist der Knopf gleich oberhalb des MP3-Rip-Knopfs ;-), welche du danach ebenfalls kopierschutzfrei auf einen Rohling brennen kannst. Voilà.

Beatstar
07.09.2004, 15:13
Original geschrieben von noahmanagement
ich verstehe dich!!
nur überleg dir mal wie sich die künstler fühlen, wenn einer ein exemplar kauft und sie dann all seinen freunden brennt!!

ist das die zukunft?!

OMG!!! gits ergend en "kopierschutz" womer ned chan omgoh?

Toratelli
07.09.2004, 15:29
d frag isch eigentlech. was brönntme für was?

sprich welli cds brönntme zu wellem zwäck.

i würd sägä d musigindustrie isch zumene grosse teil o säuber tschud. si gränne über zweni inahme.

nume es chlises bispiu wo nid dr realität mues gliche.

früecher hets uf 100 musiker vilicht 70 gueti ka. 20 wo eingiermasse guet si, u 10 wo eifach scheisse si gsi.

di guete 60 hetme kouft, bide mittlere 30 hetmesech für einzelni sache entschide z choufe. dr räscht isch abeglade/ brönt worde. die schlächte 10 si gar nie agloost worde oder de einzelni lieder abeglade worde.


hüt uf 100 musiker si no vilicht 15 würklech guet. 40 chöi chli öppis u 45 si scheisse. die 15 chouftme immerno. die hei o kenni problem mit ihrem gäud. bide 40 mitlere wirds scho schwiriger. wü es si scho me mittumässigi, aber mi wot doch einzelni sache, aber es isch eifach nid gnue guet zum choufe... = me brönne/ abelade

bide 45 wo scheisse isch, chouftme so oder so nütme. brönntsech es paar sache u ladet einzelni lieder abe. lostse aber nid würklech viu...



lueget z.b. musicstar usw. während dä sändige hei die enorm viu fans. gueti zuerschouerzahle usw. aber wenn när es album duse isch, choufts niemer? wieso, es isch eifach z schächt für gäud derfür z usgäh.

oder kennet dir öpper wo ä brönnti cd vo:

Brosis
preluders
overground
tears
fenk oder wisi heisst
martin kesecy

het?

oke sgit o usnahme. no angels hei no chli abgruhmt. aber das si ode gad me oder weniger die einzige gsi...


hützutags wird z viu produziert. und unter däm vile isch zviu mischt. das heisst meh ufwand. u der ertrag blibt öppe glich wü die guete gits immer no.

lucianeri
07.09.2004, 15:34
@reeezer: damn glaub dem kollegaz, schliesslich häter sone blöödi elendi uszeichnig, goldigs ohr vom frauhofer institut, das hät bekanntlich s mp3 erfunde.
und s stimmt dases kopierschütz git wo numme am afang uf de cd sind, als 2. sektor. s git aber au kopierschütz wie fehlendi sektore (über die ganz cd) -......

wie au immer. mir egal. bin immerno geg kopierschütz.
numme scho usem grund dasi susch vilich s problem han mit de noie player, känneder..
:mad:

chuebueb
07.09.2004, 15:43
Original geschrieben von RSE
Scheiss Monopol von Nation Music!
++++ TICKER ++++ TICKER +++ TICKER +++

Aarau. Nation Music an den Pranger gestellt. Weil sich beim Ministerium fürs Äusserste in letzter Zeit immer mehr Kosumenten über die Mafia-ähnlichen Mehoden der ortsansässigen Nation Music beschwert haben, prüft MusicStar Schweiz eine Klage gegen die Monopolstellung der Aarauer. "Nation Music hat jeglichen Bezug zur Realität verloren und zockt uns nur noch ab" schreibt Marc (14 j.) im Aightgenossen-Forum Schweiz [1], und RSE (15 j.) meint dazu bloss: "Scheiss Monopol von Nation Music!".
Tatsächlich hat die Firma, welche damals klein begonnen hat, mit einem Budget von 13.2 Mio Schweizer Franken innert kürzester Zeit und ohne jegliche Eigeninitiative einen Grossteil der bis anhin vogelfreien Independent Labels aufgekauft, und mit Ihnen die Acts.
Sollte es zur Klage kommen, wird das Gericht über eine eventuelle Zwangsspaltung des Grosskonzerns entscheiden, eine Massnahme, die am Ende dem Konsumenten zugute kommen sollte. 04/flo.

[1] http://www.aightgenossen.ch/


++++ TICKER ++++ TICKER +++ TICKER +++

Nörgler
07.09.2004, 15:48
lol flo... bringsches ja voll uf dä punkt ;) hrhr
aproppos.. sind dhaar scho nahgwachse?

piis
nörg

Flowz-eat??!!
07.09.2004, 15:57
wa chamä denn scho gägä s kopiere machä??? i kenn so viel lüüt wo sich dä sound scho siit eh und je abm internet suuged... egal öbs etzt swiss rap newcomer oder fucking Britney spearzz trackz sind.
mir händ vor mä monät üsi Debut greleast... wer chrazts scho, öbs jetzt döt n kopierschutz druff hät oder nö?? wenns nöd goht ladet sis im internet abä.... i find dä ganze än witz, wiä gsehnd ihr da? piizz

subtile
07.09.2004, 16:01
a propos e musik cd chauft mr sich nid zum brenne:

D musikindustrie isch verdammt selber schuld wenn sie s internet zitalter verschlofe hän. Hätt me sich vo afang a ufe vertribskanal internet konzentriert, hätt isch gar nie sone kopierszene entwicklet. Zuesätzlich wäre wahrschinlich d prise für online musik mittlerwile so tief, dass sich dr ufwand e cd z brenne usw gar nid lohnt. und jetzt will me nochträglich go ischränke...
isch halt blöd gloffe

reezer
07.09.2004, 16:01
Original geschrieben von Toratelli
d frag isch eigentlech. was brönntme für was?

sprich welli cds brönntme zu wellem zwäck.

i würd sägä d musigindustrie isch zumene grosse teil o säuber tschud. si gränne über zweni inahme.

nume es chlises bispiu wo nid dr realität mues gliche.

[B]früecher hets uf 100 musiker vilicht 70 gueti ka. 20 wo eingiermasse guet si, u 10 wo eifach scheisse si gsi.

di guete 60 hetme kouft, bide mittlere 30 hetmesech für einzelni sache entschide z choufe. dr räscht isch abeglade/ brönt worde. die schlächte 10 si gar nie agloost worde oder de einzelni lieder abeglade worde.


hüt uf 100 musiker si no vilicht 15 würklech guet. 40 chöi chli öppis u 45 si scheisse. die 15 chouftme immerno. die hei o kenni problem mit ihrem gäud. bide 40 mitlere wirds scho schwiriger. wü es si scho me mittumässigi, aber mi wot doch einzelni sache, aber es isch eifach nid gnue guet zum choufe... = me brönne/ abelade

bide 45 wo scheisse isch, chouftme so oder so nütme. brönntsech es paar sache u ladet einzelni lieder abe. lostse aber nid würklech viu...



lueget z.b. musicstar usw. während dä sändige hei die enorm viu fans. gueti zuerschouerzahle usw. aber wenn när es album duse isch, choufts niemer? wieso, es isch eifach z schächt für gäud derfür z usgäh.



klar, im grossä und ganzä häsch rächt und bin ich glicher meinig... aber ich dänkä das isch nöd s'hauptproblem...
folgendes gseh ich aber alls viil grössers problem...

luäg mal, ich bin au nahnig so alt aber ich han wenigstens scho es paar jahr musig glost wos gar nahnig möglich gsi isch cd eifach so husch-husch z'bränn und internet gar nahnig gha häsch. wännt öppis häsch wellä ha zum lösä häsch es müässä uf tape ufneh (massivä qualitätsverlust) oder in ladä gah und kaufä - öppis anders häts für dä "normal" konsument nöd geh. für eus isch es sälbstverständlich gsi musik z'kaufä wännd si häsch wellä losä.
aber jetzt luäg doch mal di kiddz wo hüt zu tags mitäm cd bränner zwüschät dä zäh geborä werdät... wännd hüt afangsch musig losä mit 10i, 12i oder was weiss ich wiä alt, chunsch z'erscht mal ä brännti cd vom brüäder oder vom kolleg über bevor das dir sälbär eini kaufsch... verständniss das mär für musig eigentlich zahlt, isch völlig verlorä gangä, und dä tränd wird sich so fortsetzä...
jedes chind hät hüt scho fast ehner än cd bränner im huushalt als än eigeni stereo alag im zimmer...

und i derä kategorie lüüt wird massiv kopiert, downgloadet etc... glaubs mir...

das lüüt mit mp3 etc dafür nachher uf dä "strecki" bliebät, find ich im prinzip au nöd würklich korrekt...
für vorschläg wiä mär das problem lösä chan, sind mir gern offä... aber eifach kopierschutz wäglah, gilt nöd!

Beatnik
07.09.2004, 16:07
Nun, also bei Rap CDs aus den USA gibt es zum Glück keine Probleme, wenn es eine USA Pressung ist!

Bei CDs aus der Schweiz habe ich nicht viele Probleme festgestellt, aber ich kaufe auch selten Stuff aus der Schweiz, bzw. auf CD...wenn dan gleich Vinyl!

Und CDs aus Deutschland waren bis jetzt meine grössten Hass Objekte, Bluemnetopf, Curse, ASD....also auf Blumentopf kann ich ja noch verzichten, aber ASD und Curse, wuahh, ich war wütend alls die Dinger nicht funzten in meiner HiFi Anlage!!!!!

Nun, meine CD Sammlung wurde so oder so aufgelöst, ich behalte nur noch die CDs wo sicher mehr alls die hälfte der Tracks Geil sind, beim Rest zieh ich mir die Dicken Tracks als mp3 auf die Festplatte.....

Kopierschutz hin oder her, meistens klappt das konvertieren der CDs ohne Probleme.....und sonst wird es hald Analog aufgenommen!!

Ach ja, und jetzt auf nation Music rumzureiten ist auch nicht fair.....ich denke da muss man eher auf den Leuten rumreiten die diese Kopierschutzsysteme erfunden haben.....dank diesen leuten haben wir teilweise Probleme, und irgendjemand verdient sich mal wider eine goldenen Nase mit so einem Scheiss....

Und ja was sol lman machen, mann kann nicht nur die Vorzüge der Digitalen Technik haben, man muss auch mit den Nachteilen zurechtkommen....das ist wie bei den verfluchten DVDs, wo ich teilweise gezwungen werde die Verbraucherinformationen oder Werbung zu sehen, ohne das ich vor-oder zurückskippen kann! genau so wie diese bescheuerten DVD Menus, wo man manchmal 2 Stunden warten muss bi sman auf Play drücken kann, wenn man Play überhaupt findet....wie gesagt, es hatt alles vor-und nachteile....genau wie beim Plattenspieler oder Tape Deck:D

struubiskillz
07.09.2004, 16:14
Original geschrieben von Flowz-eat??!!
lüüt wo sich dä sound scho siit eh und je abm internet suuged... egal öbs etzt swiss rap newcomer oder fucking Britney spearzz trackz sind.

do stuhn ich aber wenn du schwizer newcomer rap im internet findsch....

wenn denn grad uf dr page vom newcomer sunscht fascht gar kai chacne!!

Beatnik
07.09.2004, 16:14
@Reezer, ich habe gehört das Microsoft ein völlig neues Windows auf den Markt bringen möchte, wo auch die PC architektur anderst ist und Windows von Grund auf neu Programmiert wird! Dieses System soll anscheinen zu 99% sicher sein gegen Gefahren aus dem Internet, und es soll KEINE Kopiermöglichkeiten von CDs oder DVDs ermöglichen, und das zu 100%!!

Der Name kommt mir nur nicht mehr in den Sinn, Norwood??

Dieser Schritt ist ja fast logisch, da weltweit sicher über 85% PC Anwender mit Windows arbeiten, und auch kopieren und rippen damit! Und da man ja frühe roder später auf das neue Windows umsteigen MUSS....tja, rechnet es euch selber aus!

Nörgler
07.09.2004, 16:22
Original geschrieben von Beatnik
@Reezer, ich habe gehört das Microsoft ein völlig neues Windows auf den Markt bringen möchte...
...und Windows von Grund auf neu Programmiert wird! Dieses System soll anscheinen zu 99% sicher sein gegen Gefahren aus dem Internet, und es soll KEINE Kopiermöglichkeiten von CDs oder DVDs ermöglichen, und das zu 100%!!



windows ohni fähler isch wiänen igel ohni stachle...


aber etz no was sinvolls..
es isch villfach doch so das mer sich über kopiärschütz uufregt, zumal mer ja srächt hätt (oder sött ha) 1 (eine) sicherheitskopie für private (im gliche huushalt) gebruch z'erstelle (falls d'cede verbricht:D)
früäner häsch z.b. mit clonecd alles chönne kopiärä, au diä wo eigetnlich i dä pcs nüd gloffe sind, dä joke isch eifach gsie das mer hätt vom tool müässe slaufwerk schlüsse lah..

etz mit dä mp3 fähige cdplayer isch natürli klar das denn diä mitem kopiärschutz au nümm gläse werde chönd (Date)

was wiä all scho bemerkt händ än zimmli riise schisch isch...
gnau us demm grund hani mi riisig gfroit woni d'ärzte cd geräusch uuspackt han und inädrah gschtande isch "wie immer, die ärzte ohne kopierschutz" (keis wort wäge ärzte, ich weiss mer sind uf aight und so...)

diischtellig hätt halt sicher au öppis demit ztuä, das ä punkband eher ohni KS deher chunnt als dä 50er isch mer klar... abr ebä... isch doch än huärä tüüfelschreis das ganze.

so... min uussagslose biitrag wär dänn au gmacht!

piis
nörg

struubiskillz
07.09.2004, 16:27
Original geschrieben von Beatnik
@Reezer, ich habe gehört das Microsoft ein völlig neues Windows auf den Markt bringen möchte, wo auch die PC architektur anderst ist und Windows von Grund auf neu Programmiert wird! Dieses System soll anscheinen zu 99% sicher sein gegen Gefahren aus dem Internet, und es soll KEINE Kopiermöglichkeiten von CDs oder DVDs ermöglichen, und das zu 100%!!

Der Name kommt mir nur nicht mehr in den Sinn, Norwood??

Dieser Schritt ist ja fast logisch, da weltweit sicher über 85% PC Anwender mit Windows arbeiten, und auch kopieren und rippen damit! Und da man ja frühe roder später auf das neue Windows umsteigen MUSS....tja, rechnet es euch selber aus!

seisch sahnt dr billy widrmol biz ab....;)

cede.ch
07.09.2004, 16:29
Also mir hend sehr vill Kunde wo sich ufreged über gwüssi Kopierschütz! Gitt sogar söttig die wännd extra di Amerikanisch Version ha, au voneme Europäische Künstler, wills det villfach kein Kopierschutz hett, wärum weis ich jetzt au grad nöd!

Beatnik
07.09.2004, 16:32
Original geschrieben von struubiskillz
seisch sahnt dr billy widrmol biz ab....;)

He He, ja was händer au imme rgäge dä Billy...dä isch scho ok, sgitt schlimmeri Type wo würklich nur no sGeld im Kopf hend und Arschlöcher sind...ich säge nur ORACLE!!

Nörgler
07.09.2004, 16:35
Original geschrieben von Beatnik
He He, ja was händer au imme rgäge dä Billy...dä isch scho ok, sgitt schlimmeri Type wo würklich nur no sGeld im Kopf hend und Arschlöcher sind...ich säge nur ORACLE!!
-SAP

Beatnik
07.09.2004, 16:37
Original geschrieben von Nörgler
-SAP

He He, vo wem isch SAP überhaupt? Weis ich jetzt voll nöd:D

Chraensch Lee
07.09.2004, 16:42
Original geschrieben von struubiskillz
do stuhn ich aber wenn du schwizer newcomer rap im internet findsch....

wenn denn grad uf dr page vom newcomer sunscht fascht gar kai chacne!!

Wou mann, ich ha scho microphonik und ähnlichs gfunde i gwüsse tuuschbörse, au kopiergschützti albe vo schwizer künstler hani scho gseh... drum, ich gsehn de sinn vom kopierschutz uf cd's nid wükli, ussert dases mi ufregt und min sympathie wert sinkt...

Map
07.09.2004, 16:43
SAP = Software Aus Pakistan.

Bschiisär
07.09.2004, 16:45
Windows Longhorn heisst de scheiss..

und sganzä, wos eso "sicher" söll machä nännt sich NGSCB (http://www.microsoft.com/technet/security/news/ngscb.mspx)

und das isch öppä dä grööschti scheiss sits Windows überhaupt git..aber egal..

bin degäge..vo grund uuf..verfluechtä scheiss..hehe..:D

Nörgler
07.09.2004, 16:47
Original geschrieben von Bschiisär
bin degäge..vo grund uuf..

guätä maa!! ;) hrhrhr

abr das sött ja nüd zunnre MS diskusion uusarte.. dennoch findis kuul das dä bund etz mit OpenSource schafft!!

Beatnik
07.09.2004, 16:52
Original geschrieben von Bschiisär
Windows Longhorn heisst de scheiss..

und sganzä, wos eso "sicher" söll machä nännt sich NGSCB (http://www.microsoft.com/technet/security/news/ngscb.mspx)

und das isch öppä dä grööschti scheiss sits Windows überhaupt git..aber egal..

bin degäge..vo grund uuf..verfluechtä scheiss..hehe..:D

Tja, chauf dir en Apple und bis ruhig:D

Bschiisär
07.09.2004, 16:57
Original geschrieben von Beatnik
Tja, chauf dir en Apple und bis ruhig:D

hrhrr..ich bin iderä hiisicht offä für alles..schaffä dihäime am liebschtä mitem Suse Linux 9.0..han sletschtä halbä Jahr amenä Mac gschaffet..und das halbä Jahr wieder amenä PC..aber im Hintergrund lauft immer und ständig es Linux..hehe..

dä Pingu rockt eifach..

http://www.bartendavid.be/pic/gimp/technodots/tux.png

subtile
07.09.2004, 17:08
Hmmm will das jo nid zunere OS Diskussion usarte lo aber Linux propagiere und SuSe use isch au nid ganz suuber. Eifach mol chli Linux benutze, wills halt nid Win und vil cooler isch, he? :rolleyes:

sly saloon
07.09.2004, 17:14
ihr sind jo alles huere computerfreaks! do no e t-shirt idee für eu!


http://www.interhemd.de/nerdsrus-shirt.gif

ah jo ich gang nochli veruse go tschutte...en schöne!

Fletsch
07.09.2004, 17:19
Jaah WUNDERBAR! Ganz en geile Thread!!

Ich hasse die verdammte Kopierschütz zu todes!! Han mer jetzt scho 4 CD's mit Kopierschutz kauft und keini chan ich i mim Zimemr abspiele, da ich anschinend e Stereoalag mit nöd tauglichem Player han und uf em PC sowieso nüt lauft!!

Ich finds eifach e riese Schweinerei vo all dene Musiklabels so öpis überhaupt in Umlauf z bringe. Chundeverarschig isch das! Ich zahle doch nöd 25 Stutz für e Cd wo ich nacher glich na mues über müehsami Umweg go bränne oder im netz d Tracks zämesueche!!!!!!!!!! Ich will die CD eifach zum lose und damit ich s Booklet han!

Zudem hät hüt fasch jede zweiti en Mp3 Player da es eifach tuusig mal handlicher isch als alli ander Portable Grät! Und d Musikindustrie wet eim verbüüte das mer Musik loset???? na selber Schuld!

ich han uf jede Fall beschlosse das ich kei einzigi CD meh chauf mit eme Kopierschutz! Denn warti lieber bis mir die öper brennt!! (also erreiched ihr Musikheini genau s falsche als das ihr wänd! hehe) Nei sorry das isch mer eifach z doof!

Ich wet ja nur e normali Cd zum losä :mad:

dabu lego
07.09.2004, 17:24
Grundsätzlich hat man mit Mac keine Probleme, weil Apple das Recht der Kundschaft auf eine Kopie eines Tonträgers im gleichen Haushalt (ist legal) ernst nimmt. Ich hab erst mi einer einzigen CD Probleme gehabt bis jetzt.

Allerdings glaube ich auch nicht, dass der Kopierschutz wirklich viel bringt in Sachen Umsatz. Denn: Die kleinen jungen Hiphophörer sind es sich einfach gewohnt für ihre liebste Musik kein Geld auszugeben. Wenn also ein Kopierschutz drauf ist, kaufen sie das Ding einfach nicht, kennen die Musik nicht, kommen nicht an die Konzerte, zahlen kein Eintritt. Schneidet sich ergo ein Künstler nicht ins eigene Fleisch? (Ich bin mir tatsächlich nicht im Klaren über diese Frage...bin schliesslich auch selber Opfer von Kopierern. Leute, die an unseren Merchandisestand kommen und mir gerad ins Gesicht sagen, dass sie meine CD nicht zu kaufen beabsichtigen, da sie sie bereits gebrannt haben...)

Klibe
07.09.2004, 17:43
Am beschte gaht's mit 2 CD player:

Digital use-> inen kopierschutzknacker-> digital use-> bim cd-recorder digital ine=> FERTIG!

tschau

Bschiisär
07.09.2004, 17:45
Original geschrieben von subtile
Eifach mol chli Linux benutze, wills halt nid Win und vil cooler isch, he? :rolleyes:

Ne, sondern willmer vill meh überchunnt fürs Gäld, und wills suscht wohl nix geilers git, zum günschtig mitemenä PC zschaffä..und will 80% vodä Server i oiserä Firma mit dem laufed..meinsch nöd im ernscht, ich ziehmer Linux, wills grad im "Trend" isch, oder wasgoht..why SuSe? Es gseht schöön farbig uus, du bechunsch freshä support und mer chans fängs mitjedäm Bittorrent-Client suugä (und wiä obä..fascht 80% vodä Server i minerä Buudä laufed demit)..aber egal..jedem das seine..

piis..

Fletsch
07.09.2004, 17:46
Original geschrieben von reezer
das lüüt mit mp3 etc dafür nachher uf dä "strecki" bliebät, find ich im prinzip au nöd würklich korrekt...
für vorschläg wiä mär das problem lösä chan, sind mir gern offä... aber eifach kopierschutz wäglah, gilt nöd!

na aber sicher gilt das!! Läck was meinsch denn du wenn denn wieder es neus Cd format usechunt und s wieder enui player git und die alte und neue Cd's mal da und döte laufed??!? Das isch doch en riese Witz!! Eifach en durenand vo Format und Player...drsch

Wenn die Kiddies halt s Geld nöd für d Cd usgehnd händs defüür meh zum a Konzert z gah und döte zünftig Stimmig mache zu de Lieder wo's denn halt vo de brännte Cd kenned. Tja. Ich meine die 25 - 35 stutz isch eh fasch kei Cd wert, da's uf de Meiste Album vo Künstler villicht 5 Tracks hät wo eim würkli flashed!

Ja ich han früener au vom TV uf Kassette ufgnoh und han s Internet nach Mp3's dursuecht (wo's na fasch kei Siite geh hät *lol*) Und denn han ich die Tracks glich gha..und so gloset! Und wenn mir mal öpis richtig guet gfalle hät hamer au d CD bsorgt! Und so lauft das au jetzt na! Villicht wirds halt Ziit das sich d Musikindustrie mal nöd nur uf dä Umsatz konzentriert sondern au luegt das s Produkt na würklich attraktiv wird! guets Biispil wieder mal VeniVidiVici! Hät nödmal es Booklet mit Inhalt! ich chan jetzt theoretisch die komplett CD furtwerfä und mit de brännte läbe wo wenigstens lauft! Namean?

Nieder mit dem Kopier-/Hörschutz :kiffer:

RSE
07.09.2004, 18:13
Original geschrieben von chuebueb
++++ TICKER ++++ TICKER +++ TICKER +++

Aarau. Nation Music an den Pranger gestellt. Weil sich beim Ministerium fürs Äusserste in letzter Zeit immer mehr Kosumenten über die Mafia-ähnlichen Mehoden der ortsansässigen Nation Music beschwert haben, prüft MusicStar Schweiz eine Klage gegen die Monopolstellung der Aarauer. "Nation Music hat jeglichen Bezug zur Realität verloren und zockt uns nur noch ab" schreibt Marc (14 j.) im Aightgenossen-Forum Schweiz [1], und RSE (15 j.) meint dazu bloss: "Scheiss Monopol von Nation Music!".
Tatsächlich hat die Firma, welche damals klein begonnen hat, mit einem Budget von 13.2 Mio Schweizer Franken innert kürzester Zeit und ohne jegliche Eigeninitiative einen Grossteil der bis anhin vogelfreien Independent Labels aufgekauft, und mit Ihnen die Acts.
Sollte es zur Klage kommen, wird das Gericht über eine eventuelle Zwangsspaltung des Grosskonzerns entscheiden, eine Massnahme, die am Ende dem Konsumenten zugute kommen sollte. 04/flo.

[1] http://www.aightgenossen.ch/


++++ TICKER ++++ TICKER +++ TICKER +++

Fetter Beitrag...
Wie wärs mit argumentieren?

Gruss vom 15-jährigen :cool:

Marook
07.09.2004, 18:25
Original geschrieben von Fletsch
Ja ich han früener au vom TV uf Kassette ufgnoh und han s Internet nach Mp3's dursuecht (wo's na fasch kei Siite geh hät *lol*) Und denn han ich die Tracks glich gha..und so gloset!


hehe, du bisch au so eine gsi? i ha jedi Jump sändig uf VHS ufgnoh und vo dört denn Tracks wo mi g'flashed hän zerscht uf Tape und spöter uf MD ufgnoh. Ha huere vil Tapes und MD's gfüllt eso!! Isch glaub nid illegal oder?

dom
07.09.2004, 20:11
Original geschrieben von peter rüppel
Grundsätzlich hat man mit Mac keine Probleme, weil Apple das Recht der Kundschaft auf eine Kopie eines Tonträgers im gleichen Haushalt (ist legal) ernst nimmt. Ich hab erst mi einer einzigen CD Probleme gehabt bis jetzt.
das sind komische die apples, das recht auf eine privatkopie beachten sie aber verbieten dann andersrum das man seine mp3s bei einem anderen store als itunes kauft.
komm vergiss es, wenn sie die macht haben die arschlöcher rauszuhängen dann machen sie das, ob microsoft, apple oder intel.

jetzt zur musikindustrie.
ich glaube denen gings in den letzten jahren einfach zu gut und darum haben sie völlig übertrieben. die kunden hatten geld und kauften cds und cd-brenner waren noch nicht stark verbreitet also lief das geschäft aber statt sich was auf die seite zu tun bauten sie paläste und verschwendeten sonst unnötig geld.
weiter nahm bei der mainstream musik die qualität stark ab und das sind ja die haupteinnahmequellen. früher campierten fans tagelang vor dem virgin store um die neue cd von michael jackson, madonna oder prince zu ergattern und das ohne das dafür werbung gemacht werden musste.
ich glaube das desaster begann als im grossen stil publik wurde das die meisten künstler ihre musik gar nicht selber machen. also ich persönlich habe da auch das vertrauen verloren, wenn schon will man ja das geld der britney mit den geilen tittchen geben und nicht einem schmierigen manager der 30 weiter marionetten unter vertrag hat. hehe und darum klingt auch alles gleich!

weiter wird musik auch immer teurer. soweit ich mich noch errinnern kann kostete ein tape um die 15.-. danach kam die cd für 25.- und die musikindustrie versprach das sei nur am anfang so bis die presswerke finanziert sind. aber es blieb!
genau das gleiche mit der dvd. vhs kostete ca. 15.-, dvd heute ca. 30.- obwohl sicher viel günstiger zu produzieren.

eine lösung wie das kopieren zu verhindern ist gibt es glaube ich nicht weder technisch noch rechtlich. da leiden aber viele darunter was sollen alle die schweizer uhrenhersteller sagen?
das einzige was dagegen gemacht werden kann, ist dem kunden freude und stolz machen etwas originales zu besitzen. aber wenn da einer den verstaubten cd player aus der garage holen muss um die cd zuhören ist das sicher nicht fall.


übrigens ist es sehr wahrscheinlich zurzeit "legaler" die musik herunterzuladen als eine kopiergeschützte cd zu kopieren. es gibt in der schweiz für beides noch kein gesetz.

tay
08.09.2004, 11:59
..hm..find kopierschutz ehner en witz - wämr wot chamr doch ä die cds rippe - drum wiso bide cd-prässig rächt stutz druflegge und däzue no dä chäufer unnötig stresse?
nene..aso..ne..hehe..
greez

[Kampf(V)ilbe]
08.09.2004, 12:45
Original geschrieben von Beatnik
@Reezer, ich habe gehört das Microsoft ein völlig neues Windows auf den Markt bringen möchte, wo auch die PC architektur anderst ist und Windows von Grund auf neu Programmiert wird! Dieses System soll anscheinen zu 99% sicher sein gegen Gefahren aus dem Internet, und es soll KEINE Kopiermöglichkeiten von CDs oder DVDs ermöglichen, und das zu 100%!!

Der Name kommt mir nur nicht mehr in den Sinn, Norwood??

Dieser Schritt ist ja fast logisch, da weltweit sicher über 85% PC Anwender mit Windows arbeiten, und auch kopieren und rippen damit! Und da man ja frühe roder später auf das neue Windows umsteigen MUSS....tja, rechnet es euch selber aus!

Das wo du do beschriebsch nennt sich glaub TCPA, bin voll gega de scheiss... für die wo nöd wüssend was es isch:

anti-tcpa (http://www.antitcpa.com/)

ÜBrigens han ich auno nia Problem mit Kopierschütz vo cd's us de USA gha, was machen denn dia anderscht?

greets

Flowz-eat??!!
08.09.2004, 12:48
Original geschrieben von struubiskillz
do stuhn ich aber wenn du schwizer newcomer rap im internet findsch....

wenn denn grad uf dr page vom newcomer sunscht fascht gar kai chacne!!


yao, denn check mol s neue MOST konzept, wo etztdenn chunt und scho heftig in arbeit isch... piiz

smooth
08.09.2004, 14:24
Original geschrieben von RSE
Wie geht ihr eigentlich mit dem Kopierschutz um?!

Ich für meinen Teil höre meinen Sound nur auf der Analge, da läufts einwandfrei...
Trotzdem geht es mir 'gen Strich, wenn Leute x Jahre auf ein Release warten, 25.- für eine CD bezhalen, welche sie dann weder im Discman hören können (in meinem wird sie nicht erkannt!) noch auf dem PC abspielen und rippen können...

Ist das die Zukunft?!

i'm off, RSE

krass...ha ich voll ned gwüst dass das sp abghot met cd...do gets nur eis, platte chaufe, selber dini tapes ufneh, und walkman zieh...denn hesch null problem...:D

bätschmändoo
08.09.2004, 14:34
Het's öppe gschafft d'Bligg-CD "Odyssey" z'rippe? Wott mr ds Zügs aus MP3 uf d'HD schufle. Ds isch di einzig CD wo nid funzt bi mir...

chuebueb
08.09.2004, 14:53
Original geschrieben von RSE
Fetter Beitrag...
Wie wärs mit argumentieren?

Gruss vom 15-jährigen :cool:
Nein, ich hab dein Profil nicht angeschaut, es war nur geraten hehe...

Spass beiseite.

Als ich gestern dein Statement las ("Scheiss Monopol von Nation Music!") hab ich mir gedacht, es gibt zwei Möglichkeiten. Entweder: Ich verstehe deine Ironie nicht respektive bin selbst zu beschränkt dafür. Oder: Du schreibst einfach irgendeinen Mist hin.
Weil mein Ego derart stark ist hab ich mich für das "Oder" entschieden.

Weisst du, in diesem Thread geht es um Kopierschutz-Massnahmen. Die Anzahl CDs, welche Nation Music rausjasst, ist absolut lächerlich im Gegensatz zu Sony und Co. In die Geschichte einzugehen mit: "Es war das einzige Label, welches CDs, die dem Redbook-Standard entsprechen, verkauft hat..." ist zwar ritterlich und toll, aber: wenn die Grossen Ihre Musik schon nicht verschenken, warum sollen es die Kleinen tun? Monopolstellung von Nation Music? Was hindert dich daran mit ein paar tausend Franken selbst einen Tonträger rauszugeben?

Diese Denkweise geht mir auf den Sack. Echte Heads stehen eben nur auf das Demo. Yeah, bauen wir was auf, Verkaufskanal, Arbeitsstunden, Webshop, Zusammenschluss mit Forum, Echt geil, endlich macht mal jemand was...

Meine Fresse, haben die eine Scheiss-Monopolstellung.

Und genau WEIL mich das nervt hab ich versucht, das einigermassen pointiert auszudrücken. Und wenn hier von irgendjemandem Argumente für seine Aussagen (z.B. "Scheiss Monopol von Nation Music!") fehlen, dann bist das in diesem Falle glaube ich eher du. Oder nicht?

Beatnik
08.09.2004, 15:05
Original geschrieben von bätschmändoo
Het's öppe gschafft d'Bligg-CD "Odyssey" z'rippe? Wott mr ds Zügs aus MP3 uf d'HD schufle. Ds isch di einzig CD wo nid funzt bi mir...

Nope, diä Muesch glaub Analog ufnäh bzw. Kopiere!! Will das Teil hett so en scheiss Schutz das dä Sound nachere Digitale Kopie verschnippslet isch! Evtl. chan mer das au knacke...aber ich han dOriginal CD, plus diä lächerlich Club EP uf Vinyl:D

RSE
08.09.2004, 18:28
a) glaub nicht das du im Profil was über mich erfährst (abgesehen von der Beitragszahlt...)

b) immerhin hast du Ansatzweise die Ironie erkannt...

Das Statement am Schluss war eher rückschlüssig gemeint - ich denke eben, dass gerade Nation (obwohl sie im vergleich zu den Major's eine kleinere Anzahl rauslassen) doch könnte mit gutem Beispiel voran gehen (an ideen sollte es ja nicht feheln, zb deluxe,standard und low versionen etc...)
Mir ist schleierhaft, wofür ich 25.- zahle (für geilen stuff, das ist klar), wenn ich die CD naccher nicht "ordnungsgemäss" abspielen kann, und dazu gehören meiner Meinung nach pc,discman,anlagen etc...
Kein Wunder wird Musik nur noch gesaugt wenn Sie gekauft auch nicht gerippt etc werden kann...

Das Problem wird damit nicht behoben, aber diese Thematik siehst du wohl auch ein?!

Grüsse vom 15-jährigen an dein Ego :)

_dC_
08.09.2004, 18:37
Original geschrieben von bätschmändoo
Het's öppe gschafft d'Bligg-CD "Odyssey" z'rippe? Wott mr ds Zügs aus MP3 uf d'HD schufle. Ds isch di einzig CD wo nid funzt bi mir...

Luegsch mal im Esel, det findsch si easy, hani au det abeglade zum mal ielose, wür si mer aber ned chaufe.

Jea, en flotte Cheib hed au di neu Dynamic Duo online gstellt im Esel, möchtem danke daser de Sound au dene zuegänglich macht wo ihri Stereoalag uf de PC verleit hend und susch mid mp3-player umeschliched.

CDs wo ned funzed ufm PC und etliche andere Player chaufi mer scho us Prinzip ned, abelade halt und au keis schlächts gwüsse ha bin share.

magebrot_jimmy
10.09.2004, 02:44
Original geschrieben von Marook
hehe, du bisch au so eine gsi? i ha jedi Jump sändig uf VHS ufgnoh und vo dört denn Tracks wo mi g'flashed hän zerscht uf Tape und spöter uf MD ufgnoh. Ha huere vil Tapes und MD's gfüllt eso!! Isch glaub nid illegal oder?

und jetzt lad'sch der 's pvp album im emule abe...scho gseh...

Pleschen
10.09.2004, 07:45
Original geschrieben von lucianeri
min gschäftskolleg hät irgendwie sones guets ghör daser n brännschutz ghört, föck, mueschder vorstelle.

de geilscht, de typ söll ins "Wetten Das!?!" *lol* das willi gseh...:p :p

subtile
10.09.2004, 09:09
Original geschrieben von Bschiisär
.why SuSe? Es gseht schöön farbig uus,


:p bäh




nei easy muesch mi post nid so ärnscht näh ha nur chli welle ummefigge, bi grad chli aggressiv gsi im Gschäft :D

chuebueb
10.09.2004, 09:43
Original geschrieben von RSE
a) glaub nicht das du im Profil was über mich erfährst (abgesehen von der Beitragszahlt...)
b) immerhin hast du Ansatzweise die Ironie erkannt...

Ähm.. ich fand diesen Part meines Posts eigentlich witzig und ironisch, aber ich glaube, die meisten Leute finden ihre eigenen Witze selbst am lustigsten...

Original geschrieben von RSE
Das Statement am Schluss war eher rückschlüssig gemeint - ich denke eben, dass gerade Nation (obwohl sie im vergleich zu den Major's eine kleinere Anzahl rauslassen) doch könnte mit gutem Beispiel voran gehen (an ideen sollte es ja nicht feheln, zb deluxe,standard und low versionen etc...)

Du hast recht. Ich glaube jedoch, der logistische und vermutlich auch finanzielle Aufwand, verschiedene Versionen rauszujassen, ist nicht zu unterschätzen. Auch toll finde ich beiliegende DVDs (Foo Fighters, QOTSA)) oder ausgefallene Booklets oder Schachteln (Paar@Ohrä).

Original geschrieben von RSE
Mir ist schleierhaft, wofür ich 25.- zahle (für geilen stuff, das ist klar), wenn ich die CD naccher nicht "ordnungsgemäss" abspielen kann, und dazu gehören meiner Meinung nach pc,discman,anlagen etc... Das Problem wird damit nicht behoben, aber diese Thematik siehst du wohl auch ein?!Ich hoffe, ich hab nirgends in diesem Thread das Gegenteil behauptet... Ich selbst hab nen IPod der zweiten Generation (der Erste ohne mechanisches Drehrad, welcher offiziell mit Windows lief, als noch nicht jeder mit weissen Kopfhörern rumproletete - inzwischen hab ich unauffällig schwarze K.. aber das ist ein anderes Thema) und nerve mich ziemlich, wenn ich eine CD nicht rippen kann. Ich höre Musik beinahe ausschliesslich von diesem doofen IPod oder vom Laptop (bei der Arbeit), meine CDs sind so gut wie neu, da bloss kopiert und in den Turm gestellt.

Inzwischen hab ich mir die neue Dynamic Duo geholt, konnt sie aber noch nicht hören, da ich keinen funktionierenden CD-Player besitze, rippen ging nicht mit meinem armseligen Laptop-CDROM. Hat jemand die CD erfolgreich gerippt (nicht 1:1 kopiert mit Alcohol120% oder CloneCD, sondern die Musikfiles kopiert)??
Original geschrieben von RSE
Grüsse vom 15-jährigen an dein Ego :) Gib Bescheid bei deiner Konfirmation... und erzähl mir nix von Ironie hehe...

RSE
10.09.2004, 11:11
Aight Chuebube...

Wie ich sehe liegen unsere Meinungen gar nicht so weit auseinander :-)
Belassen wir's dabei und hoffen auf 'bessere Zeiten'...

i'm off, RSE

ps. an der Firmung bist du herzlich willkommen :cool:

pps. wie kann ich Zitate auseinander nehmen?!?:confused:

Pleschen
10.09.2004, 11:16
Original geschrieben von RSE

pps. wie kann ich Zitate auseinander nehmen?!?:confused:

sött en hilfe datei oder site irgent wo gäh wie me de vB Code benützt! isch aber eigentlich ganz simple wenn es zb. [ i ] machsch müesch es öi weder mit me [ /i ] beende das er weiss wos fertig isch! isch mit allem zimlich ähnlich und simpel!

piis

BassL
11.09.2004, 13:41
Original geschrieben von chuebueb
<...>

Ich hoffe, ich hab nirgends in diesem Thread das Gegenteil behauptet... Ich selbst hab nen IPod der zweiten Generation (der Erste ohne mechanisches Drehrad, welcher offiziell mit Windows lief, als noch nicht jeder mit weissen Kopfhörern rumproletete - inzwischen hab ich unauffällig schwarze K.. aber das ist ein anderes Thema) und nerve mich ziemlich, wenn ich eine CD nicht rippen kann. Ich höre Musik beinahe ausschliesslich von diesem doofen IPod oder vom Laptop (bei der Arbeit), meine CDs sind so gut wie neu, da bloss kopiert und in den Turm gestellt.

<...>



Ich ha d'CD hüüt via Line-In mit eme Programm wo eigendlich derzu gmacht isch Vinyl uff dr PC sbringe uffgnoh und den uff e CD brennt und in de Computer gschobe. Ich ha das so exakt gmacht, dass sogar iTunes Titel und Name vo de CD het chöne im Netz hole. So, jetzt kann ich die CD uff em Pod lose, au wenn ich im Moment dä shit durchs übertrage scho 2x glost ha und ehrlich die nächste Däg luscht uff andere Sound ha.;)

chuebueb
13.09.2004, 10:41
Original geschrieben von BassL
Ich ha d'CD hüüt via Line-In mit eme Programm wo eigendlich derzu gmacht isch Vinyl uff dr PC sbringe uffgnoh und den uff e CD brennt und in de Computer gschobe. Ich ha das so exakt gmacht, dass sogar iTunes Titel und Name vo de CD het chöne im Netz hole.
Zwüschäzitlich hani en umeliegende, mittelalterliche lite-on-bränner (imne alte desktop) bemüeht, und voilà... Ich glaube, vieli Kopiärschütz sind vo aktuelle Laufwerk "unterstützt".

LineIn wärmer dänn scho zufwändig xi. Aber merci fürdr Bricht. Gruess

melanie
14.09.2004, 11:41
bi mir lauft d dynamic duo cd ebefalls nid... weder in dr stereoaalag no im discman... ich ha d cd aber bi http://www2.cede.ch/ bschtellt. wie seht das dört us mit zruggschiggä ?

Oberpepe
14.09.2004, 14:10
es isch würklich extrem...
All noie CH-Hip-Hop CD's hend efängs en kopierschutz druff
(MC Rony / Dynamic Duo / PVP, ...)
Ich ha mir eifach gseit, wenn diä en kopierschutz druff tüänd, denn luäg ich halt wiä mer dä chan "hackä"

Ich persönlich machs via Audio-CD-Brenner...
Denn häsch genau di glich cd eifach ohni Kopierschutz... Und was würklich no erstunlich isch, dass d'ID-Tags im Netz gfunde werdet (obwohls ja en kopierschutz druff het und eigentlich niämert diä cd cha rippe :confused: )

Mahatma Ganja
14.09.2004, 14:21
sisch scho paar mal gseit worde, aber ich sägs etz gern nomal:

ladet eu de cdex abe, isch ersch no gratis

und ich han bis etz no nie, aber würkli gar nie problem gha zum e cd rippe. au nöd bi dynamic duo oder pvp oder mc rony oder bligg etc... darum hetts au iiträg i de cddb-datebank:D

Bloodstar
14.09.2004, 14:40
fuck all!

Tonik
14.09.2004, 14:52
du mi tüüri!

Oberpepe
14.09.2004, 15:07
Original geschrieben von Bloodstar
fuck all!

sorry, voll sinnlos!! :wtf:

K
14.09.2004, 15:57
Original geschrieben von Oberpepe
sorry, voll sinnlos!! :wtf:

nene, wenn weisch umwases gat, isches nid so sinnlos..

Oberpepe
14.09.2004, 16:00
Original geschrieben von de_K
nene, wenn weisch umwases gat, isches nid so sinnlos..

um was gahts den?

poetical
14.09.2004, 16:13
Das me CH-Stuff eifach nid rippt um das geit's...

K
14.09.2004, 16:18
Original geschrieben von poetical
Das me CH-Stuff eifach nid rippt um das geit's...
word poet ;)
denke mal de baldy hed da paar erfahrige ich wür au hässig wärde..
smile

pizzee

Fletsch
14.09.2004, 16:52
Original geschrieben von melanie
bi mir lauft d dynamic duo cd ebefalls nid... weder in dr stereoaalag no im discman... ich ha d cd aber bi http://www2.cede.ch/ bschtellt. wie seht das dört us mit zruggschiggä ?

Lis de Thread mal vo Afang ah dure!! S händ sehr viel Problem mit em abspiele vo de normale CD!

melanie
15.09.2004, 08:00
Original geschrieben von Fletsch
Lis de Thread mal vo Afang ah dure!! S händ sehr viel Problem mit em abspiele vo de normale CD!

stell dr vor, das hani au gmerggt :p aber i ha niene gläse, öb me d cd au cha zrugg schiggä, wenn me se nid bim hiphopstore bschtellt het.... dorum mini froog

Oberpepe
15.09.2004, 08:46
wieso eigentlich zrugg schicke?
Ich persönlich unterstütze gern d'schwiizer hip-hoper!!

Mir bringt eifach ä cd mit kopierschutz nöd so viel, well ichs so guet wiä nur vom mp3-player sound lose...
Für mich heisst das eifach, dassi dä kopierschutz muen umgah, dass mer öppis bringt!

Tonik
15.09.2004, 09:05
Aso eigentlech spricht dä ganz "Date-Schutz" Firlefanz ja für Vinyl. De wär ds Problem vom Kopierä und oh vom abspiele i eim glöst. Und wenn dr Sound guet gnue isch, de choufe sech d'Kiddies oh Plattene. Schiss uf Citydisc und Radiostatione. So holet nech doch ändlech ä Migros-Budget Plattespieler (äs muess ja ke MK II si) und verschärbelet wieder Plattene statt CD's. De chöit dir eue Lieblingssong oh mau skrätsche -> so wie die Grosse. Nämlech...Telli! Yo!

melanie
15.09.2004, 10:09
Original geschrieben von Oberpepe

wieso eigentlich zrugg schicke?

damits eini git wo funktioniert... alles klar ?


Original geschrieben von reezer
wenn du eine cd kaufst, ist nicht gedacht das du diese rippst, brennst etc...



eben, sollte das bei dynamic duo bei dir der falls sein - kommt nämlich nur bei einigen wenige geräten vor - kannst du dich bei hiphopstore.ch melden und deine cd wird ausgetauscht durch eine die bestimmt funktionieren wird...

tschüss...

reezer

Rony
15.09.2004, 10:20
Original geschrieben von Mahatma Ganja
sisch scho paar mal gseit worde, aber ich sägs etz gern nomal:

ladet eu de cdex abe, isch ersch no gratis

und ich han bis etz no nie, aber würkli gar nie problem gha zum e cd rippe. au nöd bi dynamic duo oder pvp oder mc rony oder bligg etc... darum hetts au iiträg i de cddb-datebank:D

mir mache jo gärn alli arbet, wo sich d'lüt nochär gratis brenne.
vilicht schafft jo ein vo eure vättere oder eure mom's per zuefall imene musikglaade und bekunnt dämnägscht au dr blaui brief, will ihre job nümm rendiert!!!
egal! ich ha jo jetzt e gemütliche 25.- pro std job imene büro. PEACE

Fletsch
15.09.2004, 10:28
Original geschrieben von Rony
mir mache jo gärn alli arbet, wo sich d'lüt nochär gratis brenne.
vilicht schafft jo ein vo eure vättere oder eure mom's per zuefall imene musikglaade und bekunnt dämnägscht au dr blaui brief, will ihre job nümm rendiert!!!
egal! ich ha jo jetzt e gemütliche 25.- pro std job imene büro. PEACE

Ah du Schlaumeier! es gaht drum das mir die CD wänd rippe zum uf de Mp3 Player z lade!!(Für SOund udnerwägs) Ich chaufe mir na viel Cd's und lade eifach Mp3's aber zum mir es Bild z mache vo neue Tracks! Aber dur de scheiss Kopierschutz chan ich ja nödmal me die kauft CD dihei abspiele!

Rony
15.09.2004, 13:18
Original geschrieben von Fletsch
Ah du Schlaumeier! es gaht drum das mir die CD wänd rippe zum uf de Mp3 Player z lade!!(Für SOund udnerwägs) Ich chaufe mir na viel Cd's und lade eifach Mp3's aber zum mir es Bild z mache vo neue Tracks! Aber dur de scheiss Kopierschutz chan ich ja nödmal me die kauft CD dihei abspiele!

jojo. ha e zimlig liichtgläubigi grossmuetter, mol luege ob si mr das abnimmt
mir isch das ganze eh langsam völlig wurscht!
söll die nägschti generation witerluege, ob si bogg uf das game hänn.
i got my job

rotzlöffel
15.09.2004, 13:24
die mongos checke nitmol dass si mit ihrne scheiss kopierschütz s "illegale" abelade vo trax fördere...
mein was machsch wen d e mp3 player am start hesch aber keini cds mehr chasch rippe?
irgend öber hets eh gschafft und den ziehsch dr das teil halt...und so fohsch es den afo mache und gar nit erst d cd mitm kopierschutz im lade z kaufe....isch e billiger...
:cool:

BassL
15.09.2004, 13:35
Original geschrieben von Tonik
Aso eigentlech spricht dä ganz "Date-Schutz" Firlefanz ja für Vinyl. De wär ds Problem vom Kopierä und oh vom abspiele i eim glöst. Und wenn dr Sound guet gnue isch, de choufe sech d'Kiddies oh Plattene. Schiss uf Citydisc und Radiostatione. So holet nech doch ändlech ä Migros-Budget Plattespieler (äs muess ja ke MK II si) und verschärbelet wieder Plattene statt CD's. De chöit dir eue Lieblingssong oh mau skrätsche -> so wie die Grosse. Nämlech...Telli! Yo!

Jäjä, scrätsch du mit eme budget-plattespieler uff ere neue vinyl. den machts nämlig bald... :bluepunk: ... und du hesch di nodle und die platte gseh. :D

Rony
15.09.2004, 14:03
Original geschrieben von rotzlöffel
die mongos checke nitmol dass si mit ihrne scheiss kopierschütz s "illegale" abelade vo trax fördere...
mein was machsch wen d e mp3 player am start hesch aber keini cds mehr chasch rippe?
irgend öber hets eh gschafft und den ziehsch dr das teil halt...und so fohsch es den afo mache und gar nit erst d cd mitm kopierschutz im lade z kaufe....isch e billiger...
:cool:

mach was de wotsch.
kopierschutz isch nit mi wahl als künschtler gsi. ich ha nämlig miesse paar lieder schtiiche, damit das uf dr cd platz gha het.
aber anyway..i ha e guetzahlte job und will mi glaub gar nümm um verkaufti bzw. brennti einheite scheere, sondern eifach gratis konsumiere, was'es halt so koschteloos zum hoole git

Mahatma Ganja
19.09.2004, 14:20
Original geschrieben von Bloodstar
fuck all!

Original geschrieben von poetical
Das me CH-Stuff eifach nid rippt um das geit's...

sorry jungs, aber ich find ich därf die cds sehr wohl rippe...
wenn ich e cd chauf denn isch das mis guete recht, dass ich die schiibe chan i mini digitali datebank ufneh wo alles gsicheret isch won ich irgendwo umehan... usserdem chauf ich sowieso hauptsächlich nume vinyl, und denn därf ich doch wohl cd vom kolleg neh und die uf de pc rippe wells chli eifacher isch als pladde analog ufnäh...
denn chunnt no dezue das ich mis ganze vermöge (isch nöd so vill, schaffe nöd 100) i platteindustrie inebutterä und denn han ich scho s gfühl ich chann da au z.b. mal e bligg cd oder so (;) ) halt uf min pc rippe und lose wies sie tönt. wenn sie guet wär würd mer sie nämlich sowieso uf vinyl chaufe...

also merket endlich mal das "rippe" nicht gleich "cd brännä und all mine homies verteile"!!

bätschmändoo
19.09.2004, 14:49
I dänkä, dass d'Industrie und d'Artists sich is eignä Fleisch schnidä, wenn si so struubi Kopierschütz druftüe. D'Chundezfridäheit nimmt ab, Lüüt chouffe weniger CD's wenn si ds Züg z.B. nid uf irä MP3-Player chöi lade oder zersch no ä nöii Stereo-Alag müesse chouffe zums Abspilä. Klar gits no äs paar Kiddies, wo nid schnaue dass mr CH-Züg sött chouffe u nid brönne. Äs isch es sozials Problem, Brönne isch für di hütig Jugend säubschtverständlech. Aber genau da muess mr ahänke, dene Lüüt klar mache wiä viu Arbeit drhinger steckt und fetti Cover mache. Ä CD wommer choufft mues äs gsamts Produkt si und nid nur Musig. Ä speziellä Areiz zum Chouffe het für mi äbä z.B. äs geils Cover.
Mini Meinig isch klar: CD-Kopierschütz sucke, fasch jede het hüt scho ä MP3-Player. Bewusstsii entwicklä ä CD z'chouffe obwou mr ä Brönner i sim PC het...
I wiederhole mi. Out.

ParaMC
19.09.2004, 20:19
Hm...ha itz nid dr ganz Thread gläsä...aber so di erschtä Sitä hei mi rächt erschtunt...wüu i ha eigentläch no niä Problem gha, irgendä CD ufä Comp bzw. vo dört ufä MP3-Player ds bringä...Greis - Eis isch chli muäsam gsi...aber o das isch gangä...sithär viu me erfahrig und PVP und Dyn Duo si überhoupt kes Problem gsi...scho im erschtä Versuäch gangä...

...zu däm wo am Afang einä gseit het...Kopierschütz si ächt numä da zum Konsumäntä wo ehrläch choufä ds närvä...wüu d Roubkopierer störts würkläch ä fuächtä...das Züg isch scho am Releasedatum im Net, isch so muäsam...und dr Schwizer Rap blibt o nid verschont...i dänkä da müässt mä eifach uf d Morau vom Publikum/Konsumäntä zeuä, das mä haut eifach CH-Rap ungerstützt und dä Shit chouft...vo mir us zersch uslehnä/brönnä oder was o immer...aber wes eim gfaut, CHOUFÄT DÄ SHIT!

Al Bana
19.09.2004, 20:50
Original geschrieben von BassL
Ich ha mir au DynamicDuo-VeniVidiVici CD kauft und fühl mi völlig verarscht! Sie lauft grad emool uff 1 Player im Huus!

Computer => iPod - lauft nid
Stereo-Anlag im Wohnzimmer - lauft nid
Stereo bi Schwe und Bruder - lauft nid
MultiDVD/CD-Player - lauft nid
1.Generation CD Player vo Sony (Isches e mega grosses Teil! Und muess ich e Line-In Opfere für das!) - lauft!
Discman - lauft nid....

Völlig unnötig @ Nation Records! :no:


i weiss genau wi di füuhsch!!! di CD(DD-VVV) isch würk ganz geil, aber das mit em kopierschutz geit mr so uf ä sack, cha se niene lose fasch, das suckt!!

Dontom
19.09.2004, 20:57
Computer-iPod gaht mit I-Tunes...uf jedefall mit minere Version :D

Wenn ich mir e CD für 20/30 Stutz chaufe möcht ich mir die auf Rippe chöne demit ich das Züg au ufem PC chan lose und nöd immer e CD mues is Laufwerk schiebe...
Irgendwie schaffi das schona :hippie:

magebrot_jimmy
19.09.2004, 21:02
Original geschrieben von Albaner
i weiss genau wi di füuhsch!!! di CD(DD-VVV) isch würk ganz geil, aber das mit em kopierschutz geit mr so uf ä sack, cha se niene lose fasch, das suckt!!

lad si doch im emule abe! das goht es paar stündli, und denn hesch si.

Al Bana
19.09.2004, 21:04
Original geschrieben von magebrot_jimmy
lad si doch im emule abe! das goht es paar stündli, und denn hesch si.


ja doch cha me mache, aber i meine di regionale bzw. nationale künstler cha me doch chli unterstütze oder nid? aber das mit em kopierschutz isch würk ä schuss nach hinge für Dynamic Duo, i wirde mr nie meh es Aubum choufe, sorry aber das geit mr z'wiit

magebrot_jimmy
19.09.2004, 21:07
Original geschrieben von Albaner
ja doch cha me mache, aber i meine di regionale bzw. nationale künstler cha me doch chli unterstütze oder nid? aber das mit em kopierschutz isch würk ä schuss nach hinge für Dynamic Duo, i wirde mr nie meh es Aubum choufe, sorry aber das geit mr z'wiit

jo mama mia, du hesch jo zahlt! du hesch es recht druuf, das au chönne lose! drum lads der doch abe!

Dontom
22.09.2004, 18:29
..und au mitem mediaplayer isches kes problem... :)

Al Bana
22.09.2004, 18:38
Original geschrieben von magebrot_jimmy
jo mama mia, du hesch jo zahlt! du hesch es recht druuf, das au chönne lose! drum lads der doch abe!


und wenn se abelade chani se problemlos burne?

Beaz
22.09.2004, 19:10
ich find au chli blöd dasi mini Dynamic Duo nöd ufem pc lose chan..uf mim radio mit cd player gahts und uf mim discman au :D

tbo187
22.09.2004, 19:12
Original geschrieben von Bizi
ich find au chli blöd dasi mini Dynamic Duo nöd ufem pc lose chan..uf mim radio mit cd player gahts und uf mim discman au :D

wänn'd mich frögsch, schniidet sich die sälber is eigene fleisch!

Rony
23.09.2004, 17:01
Original geschrieben von Bloodstar
fuck all!
WORD

Beaz
23.09.2004, 19:05
Original geschrieben von tbo187
wänn'd mich frögsch, schniidet sich die sälber is eigene fleisch!


fidni au...wenigstens das mers ufem pc lose chan....bränner vilicht nöd grad wil das findi au nöd guet..aber es git vil lüüt wos sich uf sini players ladet tüänd oder eifach ufem pc loset.

Kimian
27.09.2004, 11:02
Original geschrieben von BassL
Ich ha mir au DynamicDuo-VeniVidiVici CD kauft und fühl mi völlig verarscht! Sie lauft grad emool uff 1 Player im Huus!

Computer => iPod - lauft nid
Stereo-Anlag im Wohnzimmer - lauft nid
Stereo bi Schwe und Bruder - lauft nid
MultiDVD/CD-Player - lauft nid
1.Generation CD Player vo Sony (Isches e mega grosses Teil! Und muess ich e Line-In Opfere für das!) - lauft!
Discman - lauft nid....

Völlig unnötig @ Nation Records! :no:


genau so gohts emr au.... und uf dere einte ahlag wo sie lauft lauft sie au nur jedes 3te mal....... es isch eifach zum chotze....

ich finde mer chans au übertribe...

Kimian
27.09.2004, 11:10
Original geschrieben von Albaner
ja doch cha me mache, aber i meine di regionale bzw. nationale künstler cha me doch chli unterstütze oder nid? aber das mit em kopierschutz isch würk ä schuss nach hinge für Dynamic Duo, i wirde mr nie meh es Aubum choufe, sorry aber das geit mr z'wiit

find ich ebbe au! sorry d ch hip hop szene brucht jetzt halt eifach s gäld und somit d verchaufszhale vo ihrne cd's

Kimian
27.09.2004, 11:12
Original geschrieben von Dontom
..und au mitem mediaplayer isches kes problem... :) :stupid: :charhit: :jesus: :hm: :nutkick:

Spitfire
29.09.2004, 15:46
ja irgendwie verstah ig scho ds dherusgeber vo cds nid wöu ds me si im inet witer gibt => rippe. aber ebe ig möcht so zum bispiu ds DD aubum o uf mim ipod lose und ds geit ja nid me cha se mit nix rippe... und ig meine nacher wenn vinyl dusse si werde si so oder so uffem pc si auso chöi si grad dr schutz vo de cds nä wou its inet chöme si so oder so de isches eifach sinnlos...:o :o



:dance:

Tonik
29.09.2004, 16:43
ah ja...was i scho lang ha wöue säge:

Mis "Züg" darf jedä, jedi und jedes, zu jeder Zit und i jedere Gmüetslag abesuge, uf CD brönne, uf Vinyl überspiele, rippe, per Mail verschickä, verschänke oder mira id Wüesti verfrachte.

Mir egau! Je verbreiteter, desto steezo...Malibu!

So viu zu "fuck all" - wärdet ändlech glücklech!