Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : Blackbook Sessions

tow
07.09.2004, 15:58
Jungz und Girlz wie wärs wenn ihr churz eues Blackbook under dä scanner leged und da es paar fetti sketches posted??
Ich mach mal dä afang:

tow
07.09.2004, 16:13
...

dumb child
07.09.2004, 16:29
guet schriebsch es no onde ähne, sösch hätt mer kei chance zom entzeffere.

es wirrwarr vo knickte balke.

Kush
07.09.2004, 16:39
mi blckbook (bzw. mini blackbookz) bekunnt keine gseh.... allerhöchstens mini ängste lüt und familie..... würdi nieh in netz poste..... sin au mehrheitlich text dinn....

di.boo
07.09.2004, 19:27
wie mag ich sie nur
byteti usläufer und verchrüppleti letterz
sorry bueb aber wildstyle isch no zwiit entfernt für dich

LAN
07.09.2004, 19:38
i erkenne genau ke Buechstabe :) wobi ds nid viu mues heisse, i ha o bi andere graffittis teilwis müeh.

scope
07.09.2004, 20:29
whacke shit

--NOTE--
07.09.2004, 22:16
inhalt usem blackbook hie eifach is netz??? idiot!

hey la mal die vielä pfiel und uslöifer wäg... än chlumpä pfiel isch kei wildstyle

sub'r'son
07.09.2004, 22:35
du, koleg!!!
aso, dasch jo chli e komischi idee met blackbooks sketches do ineposte!! i weis jo ned we das be der esch, abr i hans ned nötig das ergendwelchi lüüt do enne won ich no nie e mim läbe gseh han oder zomendescht ned känn wössed was ich mache!! verschtosch? i hoff nor för de, das du die sache ned er öffentlechkeit machsch! sosch chonsch ennert kürze problem öbr!!
nor so näbebii: es blackbook esch es heiligtom! do häsch dini persönlechschte sache dren! du wörsch jo emne ombekannte etz äu ned grad dini intimschte sache do öbers netz verzelle!!
also nüt för onguet, do chani mi ned met afrönde!
versuech lieber me z'zeichne als be anderne z'luege we die moled! sosch bechonsch nie din eigne style!!
ond jo, aso i wör mi mol zersch metem buechschtabe sälber chli osenandersetze als so vel kneck ond pfiil z'mache!!

[kayoz]
08.09.2004, 08:38
1. es gäb scho en thread, wo dini sketches chasch poste! (watch "strictly sketches")

2. wörd ech säge, du chasch poste, was du wettsch. ond zo de andere: tüend ned so schwerig wäge dem, är sell doch mache, wozue är loscht hed. ech ha au einigi sketches do droffe postet ond wenn öper s'gfühl hed, är muess min style kopiere oder söscht ergendwelche stuff bite, verlangt mer das es müeds chopfschöttle ab...

3. üeb mol chli wiiter. du hesch do stuff postet, wo 90 % vo de wryter mached, oder wördet änebrenge. bes chli innovativ ond spräng d'gränze vom vorstellbare :eek:

tow
08.09.2004, 09:49
isch das alles??

Map
08.09.2004, 10:16
Ha mou e cools Sketch gmacht. Natürlech uf Paint, wie sech das kört für Internet Graff-Writer.
Isch natürlech no nid fertig. Yo. Yo.

Pierre Légère
08.09.2004, 10:22
Original geschrieben von scope
whacke shit

dä chasch itz nid bringe

di.boo
09.09.2004, 00:04
Original geschrieben von Map
Ha mou e cools Sketch gmacht. Natürlech uf Paint, wie sech das kört für Internet Graff-Writer.
Isch natürlech no nid fertig. Yo. Yo.
shit i ha gar ned gwüsst dasde so abgahsch
mit dem hammer style bouncisch jede wegg

Smith
05.10.2004, 23:36
Yo Map: up that fuckin style!

Scheisse gang weg was söll de scheiss.
"Es cools graffiti" jea man!
wo simme da nur hei jede macht en "style" und meint er
isch de king.
Sorry aber chli hik hak i blockbuechstabe chan ich au.
ich wet demit säge figged eu wenner kei ahnig hend.

Ach scheisse.....

TOYS TOYS TOYS

Stylefile
09.10.2004, 14:14
Dä Thread isch wedermol för en Arsch!!!

Closed