Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : Fuck Nazis

Seiten : [1] 2 3

Oishim
17.04.2004, 01:51
i bi vori grad ar aare z'flumenthal gsi, am angere aareufer hetts e versamlig vo glatzgringe kha!
die dubeli hei freud kha am signalkörper abloh und sieg heil zrüefe! üsi logischi reaktion: mitufinger hoch und hose down! e haub stung ish rueh gsi, plötzlich hani sone scheiis gring uf üsere aare site gseh! das isch der afang gsi vomne horror-trip, sone scheiss gring isch cho und het mer eifach zwöi mizt id frässe khoue! es si immer meh worde...s'verhältnis isch öppe 3zu1 gsi! si mit outo und mir mit velo töfli und roller! si hei mini kollege traktiert und üsne froue droht!!! das isch mou wieder e überfall gsi vode verschissne glatzgringe!!! i ha no schwein kha, bo e fäudwäg ufe gsecklet, womer es outo entgäge cho isch hets vou brämsig gmacht. wieder e chare vouer schissgringe! bi ufd frässe kheit und witergsecklet! chume ufe fuessbauplatz i üsem dorf, gse wieder outo! ha mi entschiede lieber i clubhüsli zgo. isch besser gsi, noeinisch e chare mit glatzgringe! im clubhüsli bini erschte-hilf mässig versorgt worde und ha zueflucht gfunge...mis fazit für dä obe: e kaputti brüue(erklärt mini rächtschribfähler) e ufgschlagni lippe bluetigi nase und es ledierts chnöi! zuedäm mini kolegge wo ou rächt si drungercho! i schliesse mi ab hüt meh em wiederschtang a, as je zuvor!!! Anti Fa, keinen fuss breit den faschisten!!

http://img47.photobucket.com/albums/v144/Oishim/antifa.bmp

Hadrob
17.04.2004, 02:01
ha zwar no nie so krassi erfahrig gha mit de nazis. aber füeu mi no rächt onsicher. vorauem wöu i e törk bi ond haut entsprächend usgseh. Oishim, shit, das isch jo huere krass. bi sowieso, sit johre, jeglechi art vo rassismus ond vorurteil i mire omgäbig versueche am abbaue. das eschs schlemmschte wo cha passiere. ich find, me muess scho i de nöchere omgäbig, sigs au nome witz oder was au immer, mit däm schloss mache. sigs au nome, we me n..... für schwarzi benötzt, wöu me dänkt, das sig cool.

PsyKez
17.04.2004, 02:22
oishim die sötsch all ad wand stelle und erschiesse kei gnade no doubt das gsindel isch definitiv LEBENSUNWÜRDIG ich wünsche dene allne de tod

thieu
17.04.2004, 02:26
Original geschrieben von PsyKez
oishim die sötsch all ad wand stelle und erschiesse kei gnade no doubt das gsindel isch definitiv LEBENSUNWÜRDIG ich wünsche dene allne de tod

Weiss nit finne das GSindel öi scheisse aber di de wider in ei Topf z werfe und alli welle z erschiässe oder so macht dich genau so zume Rassischt wie di! Ich bi dermeinig me sllti offe uf d Liit züä gah, öi wenn das bi dene leider nit megli isch!

Aber was willt, di mächend schich ja dermit hüäre viil Kollege. :confused: Zwar in der Gruppa sind de di scho starch!:wtf:

PsyKez
17.04.2004, 02:31
ja klar... schomal probiert mit eim vo dene zu diskutiere? :rolleyes:

Al Bana
17.04.2004, 03:26
auso würkläch es derbs thema und ä vrdammt krassi gschicht vom oishim....! mann hesch no glück ka ey, aber trotzdäm ds darf üs nid vor üssere huustür, i üsem revier passiere..! i bi dr für das me so settigi sött erschiesse und zwar wo säch so beschisse benähme!

für ä grossteil vo dene pisser würd i mau luege wi si i so scheiss si cho, ob si alleini nid si z'rächt cho und eifach chli ne familie sueche.. eifach probiere di situation z'^vrbessere für si, um üs aune ä gfaue z'mache..

ha no nüt säuber settigs erläbt aber muess o zuägäh das i angscht ha, wenn i z.b. vom usgang hei chumme.. ganz alleini.. isch eifach beschisse..!

auso i bi o für widerstand und zwar wenns muess si uf di herti art, und o gwautlos mögläch (antifa demos, usw)..

!!!!!!!!!!!!!!!!!fuck faschos!!!!!!!!!!!!!!!

^dox
17.04.2004, 08:28
i hasse se vo grund uf,.. :no:

the fouler
17.04.2004, 09:39
ich bin ganz klar gägä nazis aber au ganz klar gäg diä lingge hünd... lokal patriotismus!

Oishim
17.04.2004, 10:32
chume grad vom doktore, dä het mer zwöi täg suva spändiert!
immerhin öppis, ou wenn mi dr räscht no vüu meh akackt!
aues wo d'bulle igsacket hei isch es outo und es natel vo dene schisswixer!
meh heisi bis jetz noni gschaft, üsi liebi kantonspolizei!
ou wenns niemer intressiert, schriebi do was i zuekunft i däm fall no wird abgoh nieder!

wär übrigens ou fett wenme am 1.mai es paar aightgenosse uf de strosse würd gseh! i bi dört, solothurn city!!!

v.e.n.y.l.
17.04.2004, 11:00
genau! lokal patriotismus...
@oishim

am 1te mai meinsch mit ghetto miks und em türn so ufem auto obe...:p dur zürri ineschtadt und naher ufs rütli?!
also mich gsetmer au dete, bin ken nazi aber au ken anti-nati! ich reschpektier beid site, solang sverhalte passt....wis meischtens isch

Oishim
17.04.2004, 11:14
Original geschrieben von v.e.n.y.l.
am 1te mai meinsch mit ghetto miks und em türn so ufem auto obe...:p dur zürri ineschtadt und naher ufs rütli?!
also mich gsetmer au dete, bin ken nazi aber au ken anti-nati! ich reschpektier beid site, solang sverhalte passt....wis meischtens isch [/B]

auso i schliess mi der AntiFa a, so wie scho letsch johr!
und wenn d'nazis ufmarschiere de räblets, und nid so wie ar aare wo mir die gfiggete si gsi! nei dasmou figge mir se!
hoffentlich chunt wieder e delegation voder bärner AntiFa!
wüu i gloub z'solothurn hets meh nazis aus punks:( !
i ha lieber zähtusig punks aus e nazi! stop nazis!!!!

mhmm
17.04.2004, 11:39
Original geschrieben von Oishim
auso i schliess mi der AntiFa a, so wie scho letsch johr!
und wenn d'nazis ufmarschiere de räblets, und nid so wie ar aare wo mir die gfiggete si gsi! nei dasmou figge mir se!
hoffentlich chunt wieder e delegation voder bärner AntiFa!
wüu i gloub z'solothurn hets meh nazis aus punks:( !
i ha lieber zähtusig punks aus e nazi! stop nazis!!!!

muschi :rolleyes:
findsch faschos scheisse, weisch ganz genau das die di verprüglet wense provoziersch (das wends erreiche mit ire provokation) aber gahsch go brüele wend uf d fressi kriegsch?
und denn sonen spruch ir sig ha :rolleyes:
d faschos mached au was chönd, si lönd sich au ned verwütsche :ätschbäts

Oishim
17.04.2004, 11:54
Original geschrieben von mhmm
muschi :rolleyes:
findsch faschos scheisse, weisch ganz genau das die di verprüglet wense provoziersch (das wends erreiche mit ire provokation) aber gahsch go brüele wend uf d fressi kriegsch?
und denn sonen spruch ir sig ha :rolleyes:
d faschos mached au was chönd, si lönd sich au ned verwütsche :ätschbäts

findsch äuä ou no luschtig, hä?
und was heisst do brüele? du muesch de lüüt mou wieder vor ouge haute wie starch die rächti-szene worde isch!
es si längscht nüm es paari imne dunkle rüümli, nei si chöme i outo, jeeps sogar voue büsli! die üs und mini kollege abbrätsche! wenn das eifach so wotsch apzektiere eazy! zeigt mou wieder wie guet d'lüüt chöi d'ouge zue mache vor der realität! wöi mou luege wie nach somne erläbnis schlofsch! sone nacht cha läng si, mir si tuusig gedanke düre chopf(häti de pfefferspray söue isetze? häts öppis brocht? hättimi meh söue wehre? hätti se söue aspucke?) i ha keis oug zue brocht, ha sogar paranoia! bi jedem scheiss grüsch bini wieder i bett gschtange!
mou luege öb das luschtig fingsch!!!

samee
17.04.2004, 12:32
scheiss nazis...
sorry aber so lüüt hänns ächt nit verdient z'lääbe!
zum glück gits in basel nach mim wsse nit grad vili!
do kha me ächt froh si!

am 1 mai bini eh am schtart...wie immer!
und in sache hiphop lohnt sichs sogar au noo!

19.30 crossroads (BS)
20.30 greis (BE)

UF EM BARFI

lord zy
17.04.2004, 12:43
fuck nazis!

isch no derb, dini story oishim, abr richtig hert wirdz ersch wenn die pisser mit de basey chömed...den musch würkli bös schiss ha...en kolleg isch mol spitalriff prüglet worde...fuck nazis...obs provoziesch odr nöd, sie wänd eh immer nur prügle...

mhmm
17.04.2004, 12:51
findsch äuä ou no luschtig, hä?
und was heisst do brüele? du muesch de lüüt mou wieder vor ouge haute wie starch die rächti-szene worde isch!
es si längscht nüm es paari imne dunkle rüümli, nei si chöme i outo, jeeps sogar voue büsli! die üs und mini kollege abbrätsche! wenn das eifach so wotsch apzektiere eazy! zeigt mou wieder wie guet d'lüüt chöi d'ouge zue mache vor der realität! wöi mou luege wie nach somne erläbnis schlofsch! sone nacht cha läng si, mir si tuusig gedanke düre chopf(häti de pfefferspray söue isetze? häts öppis brocht? hättimi meh söue wehre? hätti se söue aspucke?) i ha keis oug zue brocht, ha sogar paranoia! bi jedem scheiss grüsch bini wieder i bett gschtange!
mou luege öb das luschtig fingsch!!!

jöööö, hesch nöd chönne schlaafe? mueschder halt negschmal zweimal überlegge ob der grooos zipfel usehenksch und d hose ablahsch!
bisch selbrtschuld!
mueschsi halt prätsche wenns ned ir gruppe sind.
ich schlüüs ebe nid d auge vor realität, sondern du.
du chunnschmer genau gliich ine wie si, du bisch KEIN DRECK besser!

bisch au e memme wo sich ir gruppe wehrt! muschi:rolleyes:

pseudonym
17.04.2004, 13:26
jöööö, hesch nöd chönne schlaafe? mueschder halt negschmal zweimal überlegge ob der grooos zipfel usehenksch und d hose ablahsch!
bisch selbrtschuld!
mueschsi halt prätsche wenns ned ir gruppe sind.
ich schlüüs ebe nid d auge vor realität, sondern du.
du chunnschmer genau gliich ine wie si, du bisch KEIN DRECK besser!

hehe... das hät öpis. oishim du bisch ächt grad chli arm, schriibsch zerscht ä story drüber, wiä scheisse dass diä nazis sind, will in gruppä uf ander losgönd und im nöchschtä post redsch vo antifa und dass sie s nöchschtmal müend dra glaubä...lol. zerscht figgsch si a und dänn lahsch di uf s genau gliichä niveau abä, chasch di grad so guet sälber afigge!!!

und sorre... verurteilsch gwalt aber scheusch di nöd, sie sälber azwände? und wänd s gfühl häsch dur irgendwelchi idiotischi schlägereiä und chöpf- zämehauä a antifa-demos würsch au nur s chliinschte erreichä, dänn chani di erscht rächt mitmenä nazi gliichsetzä... arm!!!

Vatony
17.04.2004, 13:36
aso i bin au defür dasmer jede scheiss nazi womer gseht entwerder zu brei schlo söll oder vuschüsse söt. I mim Fründeskreis isch zum glück no niemer vo faschos chlöpft wore sondern umgekehrt. Aber damitem hose abeloh wür ich mir zweimal überlege i het u huere schiss vo sonere drecks faschoarmee.

Oishim
17.04.2004, 13:39
bisch au e memme wo sich ir gruppe wehrt! muschi:rolleyes:

du dubeli checksch eifach nüt, hä?
am 1.mai ischs gruppe gäge gruppe! do bisch vorbereitet, nid so wie ar aare wo schön am brötle bisch und überau
verstreut am plätzli umehangsch! dene bisch gfigget, öb
se jetz provoziert hesch oder nid! und racheglüscht si e stinknormali reaktion uf sones ereignis! vilech bögsch de das ou mou!
und wie chunsch druf das i mini ouge schliesse? chasch das mou chli genäuer erkläre?
und cho prätsche wäre si so oder so, die hei das schön planet kha!
und du hänksch jetz die grossi frässe use, aus würdsch so nazitrupp eazy vonang näh!
hätsch aber äuä genau glich dhose vou!!! zerscht bini nid wägseklet, ha bi mine kolegge wöue blibe und ha derfür es paari id schnurre becho!
s'macht aber kei sinn, wär wäg cha söu wäg! ou wenns feig tönt, aber wär wäg isch cha de bulle telefoniere und hüuf hole! irgenteinisch begriffschs ou du, aber im momänt machsch uf mi e idruck aus würsch inre troumwäut läbe!

yoruba
17.04.2004, 13:40
abr simmer mal ehrlich... was bringts wenn die vollidiote no verprüglisch? das isch de für die nur wieder ein grund meh eine vo "ÜS" zverhaue.... es isch en verdammte chreislauf..
und meinig vo ihne änderisch uf die art so odr so nöd... im gegeteil...

Oishim
17.04.2004, 13:52
Original geschrieben von pseudonym
und sorre... verurteilsch gwalt aber scheusch di nöd, sie sälber azwände?
sorry du könsch mi nid. isch eazy öpper zbeurteile wo no nie sälber erläbt hesch:rolleyes: !
i bi gar nid gwauttätig, aggresiv oder überhoupt gwaltbereit!
aber soöppis chasch nid biete! du chasch nid mini kollege abschloh üsi froue beleidige drohe und houe, und nächer erwarte dasmer das eifach so eazy hinäh!
chasch di jo jedes wucheänd lo abschloh wenn freud hesch!
und klar ischs e verdammte kreislouf(teufelsspirale) aber es heisst ou: "wer kämpft kann verlieren, wer nicht kämpft hat schon verloren"
und irgentwie muesch dere szene ihaut gebiete, wenn e bessere wäg weisch seisches! und chum mer nid mit politik,
dört obe sisi ou verträtte!

i wott niemer do beleidige, isch nid mini absicht gsi.
aber so shit goht mer eifach ufe sack, isch doch logisch, oder?

mhmm
17.04.2004, 13:58
du dubeli checksch eifach nüt, hä?
am 1.mai ischs gruppe gäge gruppe! do bisch vorbereitet, nid so wie ar aare wo schön am brötle bisch und überau
verstreut am plätzli umehangsch! dene bisch gfigget, öb
se jetz provoziert hesch oder nid! und racheglüscht si e stinknormali reaktion uf sones ereignis! vilech bögsch de das ou mou!
und wie chunsch druf das i mini ouge schliesse? chasch das mou chli genäuer erkläre?
und cho prätsche wäre si so oder so, die hei das schön planet kha!
und du hänksch jetz die grossi frässe use, aus würdsch so nazitrupp eazy vonang näh!
hätsch aber äuä genau glich dhose vou!!! zerscht bini nid wägseklet, ha bi mine kolegge wöue blibe und ha derfür es paari id schnurre becho!
s'macht aber kei sinn, wär wäg cha söu wäg! ou wenns feig tönt, aber wär wäg isch cha de bulle telefoniere und hüuf hole! irgenteinisch begriffschs ou du, aber im momänt machsch uf mi e idruck aus würsch inre troumwäut läbe!
muahahaha
a de aare ischs au gruppe gege gruppe gsi, dummerwiis isch iri gruppe grösser gsi!
du seisch am 1.mai bisch vorbereitet, danke ob ich etz weis dasi eis id schnure krieg oder ned, es tuet beides mal weh. usserdem rechned d faschos ned demit dasdi wehrsch, also hesch genauso überraschigseffekt.
ich weis das die au stunk mached wense ned provoziersch, aber wennse ignoriersch verpissed sie sech widr, hesch z gfühl ich heg no nie stress mit faschos gha?
ich nimm sicher kein nazitrupp usenand, aber ich lan sicher ned mini kumpl vode nazis usenand neh!
haha i hett gliich d hose foll? komisch dasi mi NIE vo faschos z rechtwiise lah han? han au scho recht kassiert, na und? damn scheiss muschi.
du hesch welle bi kollege bliibe? hesch defüür es paar id fresse kriegt? denn bisch weggsecklet? geil, schtohsch de kollege bi solangs ned weh tuet? geile kolleg bisch echt!
hesch keis natel wod bulle chasch alüte?
tönsch für miich alt wienes brüelends chind, meme halt :rolleyes:

@yoruba
es hilft beides nix, aber s einte tuetne weh!

Oishim
17.04.2004, 14:23
@mhmm

eazy, lömer das. i gse es het kei wärt mit dir z'diskutiere.
s'louft aues uf gliche use bi dir: muhahaha, du memme!
das isch aues woni vo dir khöre, aber eazy könn di ni, wotti ou ni!
apropo meinsch i bi dr einzig wo abkoue isch?
i bi eine vode letschte gsi vo ab het chöne!
disi si mitde roller und töffli abkoue!
und nei, usgrächnet a däm obe hani s'natel deheim verhanget!
und dasi üsne froue mitem läbe droht hei wennsi de bulle alüte hani äuä vergässe z'schribe!

und...d'nazis rächne am erscht mai nid mitere schleglete, neeiiii...so gschid sie nid! hallo? die hei zwar nume brei im hirn, aber dä läbt! die rächne uf au fäu dermit dasmer üs wehre!!! stigsch jo ou nid i ring...und erwartisch das dr anger nid zueschloht!!!

eazy, dr nöchscht kommentar chasch der schüsch wo häre stecke,
chunt jo eh immer s'gliche, auso sägis jetz grad für di, de muesch nüm tippe: muhahahaha, du memme:rolleyes: !

glücklech? nei sägs nid...interessiert mi jo glich nid

too stoned
17.04.2004, 14:27
i eusem Kaff hemmer au es näscht vo dene f***ing nazis!
obwohl ich kein ussländer bin und au ned so uusgseh han i au scho mol e bluetigi fresse gha weg dene arschlöcher.
soooo feig...10 gäge 1

mhmm
17.04.2004, 14:42
wenn du blendet bisch vo so ussage, bisch selbertschuld!

hesch z gfühl e fascho killt di?
hesch z gfühl de weiss nid was denn mit ihm passiert?
hetter nie öppert ufem pasueplatz dresche geh und gsayt wenns em lehrer oder am mami seisch bisch tot?
gopf wo lebsch?

em ich red ned vom erschte mai!
wenn dich d faschos ar aare wend abschlah, denn seisch du ischs unvorbereitet für dich, denn rechnet der fascho nitt demit daser prügel kassiert! dases am erschte mai usschritige gitt weiss jede trottel! du lisisch nid, sondern gsehsch nur das ich dich für e memme halte (was überigends so us dine ussage hervorgaht). anschienend ishc das zutreffend susch würsch di nid so drüber ufrege.

beatniquer
17.04.2004, 15:19

eazy, lömer das. i gse es het kei wärt mit dir z'diskutiere.
s'louft aues uf gliche use bi dir: muhahaha, du memme!

aber wieso bisch de abghoue wo dini kollege u eui "girlz" no dert hinge si xi...eifach mau abseckle, de problem usem wäg ga...jaja...

PsyKez
17.04.2004, 15:22
trottel mönd ihm sicherkei vorwürf mache ich glaub nid dass du au stahblibe wärsch und gfightet hätsch wennd situation uswegslos isch...

.kerYjameS
17.04.2004, 15:34
i bi vori grad ar aare z'flumenthal gsi, am angere aareufer hetts e versamlig vo glatzgringe kha!
die dubeli hei freud kha am signalkörper abloh und sieg heil zrüefe! üsi logischi reaktion: mitufinger hoch und hose down! e haub stung ish rueh gsi, plötzlich hani sone scheiis gring uf üsere aare site gseh! das isch der afang gsi vomne horror-trip, sone scheiss gring isch cho und het mer eifach zwöi mizt id frässe khoue! es si immer meh worde...s'verhältnis isch öppe 3zu1 gsi! si mit outo und mir mit velo töfli und roller! si hei mini kollege traktiert und üsne froue droht!!! das isch mou wieder e überfall gsi vode verschissne glatzgringe!!! i ha no schwein kha, bo e fäudwäg ufe gsecklet, womer es outo entgäge cho isch hets vou brämsig gmacht. wieder e chare vouer schissgringe! bi ufd frässe kheit und witergsecklet! chume ufe fuessbauplatz i üsem dorf, gse wieder outo! ha mi entschiede lieber i clubhüsli zgo. isch besser gsi, noeinisch e chare mit glatzgringe! im clubhüsli bini erschte-hilf mässig versorgt worde und ha zueflucht gfunge...mis fazit für dä obe: e kaputti brüue(erklärt mini rächtschribfähler) e ufgschlagni lippe bluetigi nase und es ledierts chnöi! zuedäm mini kolegge wo ou rächt si drungercho! i schliesse mi ab hüt meh em wiederschtang a, as je zuvor!!! Anti Fa, keinen fuss breit den faschisten!!

man 3 zu 1 verhältniss, mach call lüt allne kollege ah, den gitz massaker......

die sieche söllä alli ir höll verrecke und dört igsperrt si mit grusigä froue wo sogar schnurrbart hei !! :p :p :p :p

Maightli
17.04.2004, 15:48
mir und mine kollege isch geschtr am zürisee gad öppe s'gliche passiert..macht mi eifach u huärä hässig so züüg!!

DRC
17.04.2004, 15:49
Original geschrieben von .kerYjameS
man 3 zu 1 verhältniss, mach call lüt allne kollege ah, den gitz massaker......

die sieche söllä alli ir höll verrecke und dört igsperrt si mit grusigä froue wo sogar schnurrbart hei !! :p :p :p :p

Genau, i bi zwar suscht nit bsunders gwalttätig, scho gar nit grundlos vo mir us. Aber in so Situatione wirdi Aggro und es hätt grad es Ufgebot an jede woni kenn und brätsche mag geh. Dammi Siech. Aber egal obs Nazis gsi wäre oder süschte e verreckte Huffe...

zeusel
17.04.2004, 18:00
OISHIM:

ich bi suscht friedlich, abär so öppis schräit nach vergältig und bewaffnätäm widärschtand!!!

hät öppär d'nummärä vo dä autos chönnä notiärä? mini untärschtützig isch där sichär, ich bring au all mini kollegä mit, ernscht.

.kerYjameS
17.04.2004, 18:42
aight-genossen united we stand divided we fall.... !! haha :p

Oishim
17.04.2004, 19:08
Original geschrieben von beatniquer
aber wieso bisch de abghoue wo dini kollege u eui "girlz" no dert hinge si xi...eifach mau abseckle, de problem usem wäg ga...jaja...

woni ab bi, si üsi girlz scho wäg gsi, genau wie die meischte kollege! ha ou gwüsst das nöchschtens d'bulle sötte iträffe!
i bi sicher nid die erschti feigi sau wo abhaut!
ha quittig für mini arschparade ou igschteckt, ohni fluchtversuech!

Al Bana
17.04.2004, 19:13
hey!!

auso di vorwürf hie.. i läng mr grad a chopf.. beatniquer, easy, het eher am vrständnis dient, dini frag..!

aber "mhhhhmmm" oder so ähnlech, was de hüt für scheiss het usseglaa... ey pass uf was du seisch und tue nid so aus wärsch dr heud..

i bi wi gseit o für widerstand, jage mr di wixer zur höu!

aightgenossen vs. "eidgenossen" (= möchtegärn patriote)

Oishim
17.04.2004, 19:20
hey viele dank jungs

ha gseh do hetts lüüt wos checket, und settigi wos ebbe nid düe!
mini pro propz gö a: zeusel, Albaner, DRC, .kerYjameS, to stoned, v.e.n.y.l., PsyKez, samee und vatony (and the special friends: hadrob and the fouler)
*(und mini anti flopps gö a: mhmm)

@zeusel, eine hei mer uf sicher! go am mändi go azeig erschatte! und üsne polizischte chli ufd sprüng go häufe!
wenn den nüt geit chumi vilech uf das zrug, danke man!!!

peaze oishim

scope
17.04.2004, 19:28
auso i wär o scho mau fasch vomne scheissnazi gschlage worde...

i bi scho es paar mau vo so huere mongo-buure aghoue worde... so wie hüt.

chume vor fründin hei, stige usem zug. g'stylet mit New Era Cap (mit gradem schirmli) wrecked cargo hose, und jagge mit kabutze. auso scho rächt hiphopper gängster mässig wi sis würde nenne.

de ziehni so der huet ab, wöu si immer dummi schnure hei wäg däm, chratze mer so am gring... und scho ghöri dä chli scheiss wixer wo rächts isch, aber ohni glatze "he mit däm grade huet bisch jo huere cool" ....

auso nazis, settegi wo HIPHOPPER säge, und aui die meine wo immer schlegle. i bi rächt lang scho sone hiphopper, und schleglä nie. i pfleges lieber, chille und so. aber die schnaues nid soo...

.kerYjameS
17.04.2004, 19:40
Original geschrieben von scope
auso i wär o scho mau fasch vomne scheissnazi gschlage worde...

i bi scho es paar mau vo so huere mongo-buure aghoue worde... so wie hüt.

chume vor fründin hei, stige usem zug. g'stylet mit New Era Cap (mit gradem schirmli) wrecked cargo hose, und jagge mit kabutze. auso scho rächt hiphopper gängster mässig wi sis würde nenne.

de ziehni so der huet ab, wöu si immer dummi schnure hei wäg däm, chratze mer so am gring... und scho ghöri dä chli scheiss wixer wo rächts isch, aber ohni glatze "he mit däm grade huet bisch jo huere cool" ....

auso nazis, settegi wo HIPHOPPER säge, und aui die meine wo immer schlegle. i bi rächt lang scho sone hiphopper, und schleglä nie. i pfleges lieber, chille und so. aber die schnaues nid soo...

hahaha fuck. numä Bi mier ishes ou oft so, huere verdammte arschgfickte burre mit wuchelhaar und penner-verkleidig, als wärhe si im chuestall ufgwachse, wo blödi fresse hei. vo muesssä imeer e shice blödäspruch usselah, wenn de dürä loufsch, wenn de halt marke chleider anhesch oder new aera cap wie du seish, und die grad sege hei krassi gangster ig möcht ou so geil si, oder geilä krasse huet hesch an, numä wil da halt die chleider anhesch wodergfalle, bish nid gangster oder krass oder was ou immer

Al Bana
17.04.2004, 19:51
di sis doch nid wärt.. i meine, wenn eine rasta het, de säge si ihm är söu mau d'haar wäsche, scheiss intoleranti pisser.. aber ds isch nid dr punkt vo mir uusgseh..

si hei komplexe mit sich säuber wäg däm müässe si vo sich säuber ablänke und anderi fertig mache.. öppis wo mr doch aui kenne o so vom autag..

i meine so lang das es numme wort si, chames ushaute, vorauem we me so alleini steit gägä 5.. aber wenn ei pisser mir würd z.b. säge : " hey hesch id hose gschisse oder wiso hesch se so wiit dunge?" de würd i mau mini fuuscht la spräche und uf ihn spöie wenn er am bode am winsle isch...

nobra
17.04.2004, 20:19
i bi vori grad ar aare z'flumenthal gsi, am angere

haha du bisch en vollidiot was häsch gfühl chasch eng latze mobb aficke und sie lached den nur?

wenn power häsch chasch mit jedem ficke wenn nöd muesch fresse halte.

halt fresse.

Luciano
17.04.2004, 20:36
Wieso zeigsch du ihnä au dä Mittelfingär? Denn wunderisch di no dass sie chömät und die schlagä wönt?
tztztztz
Isch aber scheisse

Danielsson
17.04.2004, 20:40
Also Oishim du bisch natürlich vou sälber Schuld, was hesch erwartet? Si näme iri Autos und fahre witers????

Aber i hassä Nazis, das isch scho sit chli uf so!
Sieche, meine würk chöi sich aues erloubä. Do säg i nur,
eifach in Ruäh lo und nüt mache!

TrueRhyme
17.04.2004, 20:54
wiu ig eina vo so scheiss nazis nid gfiggt ha het är mir dr chrieg akündiget, sit denn verfouge mi durend sini kollegä bechume drohtelefon u wirdä jede tag blöd agfiggt!
voreme ziitli (ca. 2mönet) hei 3 so wixer uf mire stäge gwartet u mi gröber verschlagedas heisst paar füscht u chnöi i ranzä u 2 füscht id frässe!
grad gester bini vor kollegin ar aare nah heigloffä u wär wartet uf mi?! wider die 3 **** u widrmau hets paar fücht gsetzt bis dr eint mau gfunge het "irgendwie schaad um ihres schööne gsicht , hät da e besseri idee..."
u irgendwie hanis gschaft am eintä mis chnöi i sini eire z schlah u bi eifach mau grennt was das zeug hält u si hei mi nid verwütscht *gg* naja vilich sötte me da mau no drzue säge dass si aues männer sii u i e frou u si öppe 19 u i4 jahr jünger tja....
aso mini iisteuig sött klar gmacht si!

scheiss uf so rassischtä !

nobra
17.04.2004, 20:59
lol was lauft bi dir die schlönd die und jetzt händs die wölle vergwaltige oder was? du findach das no funny oder was?

kein brüdere vater fründ oder kollege?? oder bi bulle azeige?

shit die story.. würd ein typ mini schwöster ohni erlaubins alange i würden grad ufschlitze.

beatniquer
17.04.2004, 21:09
Original geschrieben von nobra
lol was lauft bi dir die schlönd die und jetzt händs die wölle vergwaltige oder was? du findach das no funny oder was?

shit die story.. würd ein typ mini schwöster ohni erlaubins alange i würden grad ufschlitze.

schoo so...het di pere ke knarre true rhyme?

samee
17.04.2004, 21:19
scheissescheisse

bäärn schiint jo richtig versüücht z'sii mit nazis...
schlimm schlimmm

bi uns in basel ( bäumlihof) sinn e mol e paar skins koh zum öpper abhoole und denne hetts dätscht!

am nächschte tag isch nur 1 einzige skinn cho und dä isch derb verschlage worde vo sicher 10 lüüt! hetts au verdient!

PsyKez
17.04.2004, 22:41
-rede mit dene bringts uf jedefall nid (mangelndi inteligenz)
-wenn unterläge bisch halt lieber t'schnorre und tue unuffällig
-wenns überlege sind und dich aficket hau ab irgendwo wos viel lüt het
-wenns dich abschlönt muesh rache üebe am beste ish jede einzeln verwütsche
-wenns in unterzahl sind verhauet si all
-kei gnade nimm alles was da ish... stöck, stei... was halt ume ligt

han ausho problem mit dene ka wili en jugo bin und halt so usgseh und ha uf d'frässä übercho... aber denn hets griglet sittdem hani nümm soviel stress mit dene...

ROTTET SIE AUS

Oishim
18.04.2004, 01:59

do muess der rächt gäh, wenns um froue goht hängts raschter us! wenn du mini sista wärsch hätti scho lang öppis ungerno!

und nobra, die wäre ou so übere cho...die händ das gsuecht!

zeusel
18.04.2004, 02:22
oishim:

wenigschtäns häsch du öppär wo di pflägt.

süäss, iähr zwei.

voralläm dis avatar-tuning isch dä gröschti liäbäs-bewiis.

komplimänt.

zeusel

konfus
18.04.2004, 02:56
grad ebä isch sh zur bullestadt mutiert...bi am bauchklang konzert gsi, näbetdra punk konzert. uiuiui! nazis sind ahtanzt und chaschtewäge vome konvoi bulleautos begleitet sind durchs friedliche schaffhuse krützt...
ärger hier, schlägerei do, was lauft dänn bloss?

nik
18.04.2004, 03:10
...aber eifach reklamiere und motze längt halt eifach ned, göit ufd stross wenns anti-rächts demos git, je me lüüt desto besser...und höret mol uf gäge punks schnorre, die mache wenigstens öpis gäg die pissers, also sette mer die unterstütze und ned auno zu feinde mache wies a paarne orte anschienend scho isch...

peace

3st :hippie:

beatniquer
18.04.2004, 03:13
Original geschrieben von zeusel
oishim:

wenigschtäns häsch du öppär wo di pflägt.

süäss, iähr zwei.

voralläm dis avatar-tuning isch dä gröschti liäbäs-bewiis.

komplimänt.

zeusel

muahahaha, geile siech...:p

beatniquer
18.04.2004, 03:22
Original geschrieben von nik
...aber eifach reklamiere und motze längt halt eifach ned, göit ufd stross wenns anti-rächts demos git, je me lüüt desto besser...und höret mol uf gäge punks schnorre, die mache wenigstens öpis gäg die pissers, also sette mer die unterstütze und ned auno zu feinde mache wies a paarne orte anschienend scho isch...

peace

3st :hippie:

ja, aighti (ächti) punks si scho easy, di figge der staat mit ihrer iistellig u der läbenswiis...
aber wenn ig i mire schuel so scheiss hobby-punks( dakine rucksack, etnies schuä, rooti und gäubi bändle drinn) xeh, wo sech so anarchiezeiche uf e rucksack u mit chuguschriber uf d hand schribe, de wirdi eifach aggro, so chliini giglä hei ke ahnig vo nütem...di würde aus erschts losbrieggä wenns anarchie gäb...junkies...:rolleyes:

zeusel
18.04.2004, 03:37
hey beatli,

muäsch mal abcheckä, wiä's bi denä dihei uusgseht: das sind meischtäns chind us sackschtiärä verhältnis und värsuächäd sich so vom eltärähuus abz'lösä. so chlii trötzlä, schtänkärä, wellä d'wällt värbessärä, alläs (was d'eltärä sägäd) isch scheisse und mit 35i übernämmäd's am vattär sis g'schäft, mit 40i händ's än range rover, ä tummi frau wo guät uusgseht, zwei chind (wo natürlich i'd privatschuäl gönnd) und än golden retriever.

erziähig isch nöd jedärmanns (odär frau) sach und g'wüssnä lüüt dörftisch kei lizänz zum chindärgebärä gäh, wänn mär däfür müässt ä prüäfig machä.

meinsch nazis chömmäd als nazis uf d'wält oder punks als punks?

we're all just a product of the environment, abär ab zwänzgi muäsch au dini sälbschtverantortig wahrnäh und a dinärä eigänä person bzw. persönlichkeit schaffä. nur sind äs paar lüüt leidär z'tumm däzuä...

beatniquer
18.04.2004, 03:47
hey beatli,

muäsch mal abcheckä, wiä's bi denä dihei uusgseht: das sind meischtäns chind us sackschtiärä verhältnis und värsuächäd sich so vom eltärähuus abz'lösä. so chlii trötzlä, schtänkärä, wellä d'wällt värbessärä, alläs (was d'eltärä sägäd) isch scheisse und mit 35i übernämmäd's am vattär sis g'schäft, mit 40i händ's än range rover, ä tummi frau wo guät uusgseht, zwei chind (wo natürlich i'd privatschuäl gönnd) und än golden retriever.

erziähig isch nöd jedärmanns (odär frau) sach und g'wüssnä lüüt dörftisch kei lizänz zum chindärgebärä gäh, wänn mär däfür müässt ä prüäfig machä.

meinsch nazis chömmäd als nazis uf d'wält oder punks als punks?

we're all just a product of the environment, abär ab zwänzgi muäsch au dini sälbschtverantortig wahrnäh und a dinärä eigänä person bzw. persönlichkeit schaffä. nur sind äs paar lüüt leidär z'tumm däzuä...

ja das mag scho sii, aber i bi derfür das das scho mit 15ni afasch mache...
i weiss nid, aber jede 2t dubu hie louft so ume u "anarchie isch cool ( cool!?:wtf: ) u wär doch geil u bla bla...)
u i ha 2 farbigi schuäbändlä...yeah...:rolleyes:
ds si chinder mit erne derbe jugend, u chindszyt...oder mit duurflash...irgendwie so...

nik
18.04.2004, 03:50
...okey, so hobby-punks wo nüt schlauers im grind hei als stei wärfe und garned wüsse worum si eh scheisse, aber es git zum glück au jüngeri wo sech gedanke überd wält mache und sech denn für dä wäg entscheide, isch mer immerno lieber als die konsumgeili-rueftönabelandendi-markeklamotte-hobbygägschter-jugend wo de ganz tag vor de glotze hockt, rambo und pornos luegt und sech völlig löi lo abstumpfe vo däm ganze scheiss...schüsch chunts gli use wie in dütschland, dases zwenig lehrstelle het well dJugend schlicht z'dumm isch...

3st :wtf:

zeusel
18.04.2004, 04:03
weisch beatli,

da muäsch halt au untärscheidä: diä gruusigä, dräckigä hängär-punks am bahnhof stadelhofä, wo di jedäs mal um ä chlii schtutz aschnorräd für ihräs billig-biär us äm pick-pay odär denner und nüd mal gnuäg gäld händ um ihräm hund aaschtändigs fuättär z'chaufä, mit denä han i abär au äs problem. diä würd i am liäbschtä amigs alli platt machä, verdammti chällär-asslä, milbä, lüüs, zeckä, flöh.

ich han abär äs jahr lang näb dä wohlgroth g'wonnt und bin det regälmässig nach äm uusgang mit dä punks no chlii go töggälä odär am aabig amigs uf äm dach eis go rauchä. und diä lüüt händ g'wüsst, vo was si redät, au wänn i nöd mit alläm und jedärä philosophie iivärschtandä bin, abär diä händ au andäri meinigä chönnä akzeptiärä, reschpektiärä und värschtah.

da bisch als normalo iigloffä und s'hät di kännä blöd aag'macht. klar händ's gluägät, abär wänn bi diär dihei fremdi lüüt uuftauchäd dänn checksch äs au zerscht ab. abär det bin i würklich nöd uf vill vorurteil gschtossä.

und dänn git's ebä diä vollidiotä, wo sich hintär dem ganzä internationalä solidaritätsding verschteckäd und nur än vorwand zum dampfablaa und schtei schmeissä suächäd, so ä art aaschluss an ä anarcho-pfadi.

und diä werdät mit 45i än schrebärgartä ha und svp wählä.

was d'sälbschtverantwortig aagaht gib där rächt: i andärä ländär giltisch mit 16i als erwachsä, das chammär abär bi eus leidär nöd vo villnä behauptä. eus gaht's vill z'guät, als das miär mit 16i scho so sälbschtschtändig wäräd, um für eus sälbär odär sogar ä ganzi familiä d'sorgä. miär sind alli värwöhnti näschthöögli, au diä wo's dihei nöd so läss gha hän odär mit 16i bereits uuszogä sind. tja.

trOimer
18.04.2004, 12:13
nazis sind scheisse.
aber d'antifa isch nöd besser ...

PsyKez
18.04.2004, 15:01
damn zeusel genau so denki au vo dene punks aber das ganze so zu artikuliere wie du das grad gmacht hesch... würdi nid anebringe

WORD UP loset und leernet vo dem ma er ish es genie

danmaster
18.04.2004, 15:16
me chönd jo mol alli aightgenosse ufbütä und gägäd nazis aträtä......me wäräd glaub en armee vo rund 3000 lüt nöd schlecht:D

Danielsson
18.04.2004, 16:08
Original geschrieben von danmaster
me chönd jo mol alli aightgenosse ufbütä und gägäd nazis aträtä......me wäräd glaub en armee vo rund 3000 lüt nöd schlecht:D

Säg wenn, i bi drbi!

Ruedi Snare
18.04.2004, 16:17
nazis sind scheissä... sogar nochli beschissänär als scheisse...!
punks chasch uf kein fall mit nazis vergliichä!!
...aber: punks sind beschissä... händ ä philosophie wo keini isch... und s'git au kei underschiid oder verschidäi abschtufigä vo punk... sonän bullshit! dä einzig undärschiid zwüschäd punk und punk chunt vo dä modä und dä mediä und ähnlich blindä inschtitutionä... diä händ probiärt, s'punk-sii z'värmarktä... so chrank... aber s'schlimmä isch, dass d'teens voll uf diä wällä ufgschprungä sind...

.kerYjameS
18.04.2004, 16:27
weisch beatli,

da muäsch halt au untärscheidä: diä gruusigä, dräckigä hängär-punks am bahnhof stadelhofä, wo di jedäs mal um ä chlii schtutz aschnorräd für ihräs billig-biär us äm pick-pay odär denner und nüd mal gnuäg gäld händ um ihräm hund aaschtändigs fuättär z'chaufä, mit denä han i abär au äs problem. diä würd i am liäbschtä amigs alli platt machä, verdammti chällär-asslä, milbä, lüüs, zeckä, flöh.

haha die sieche si shco grad futzdumm jedes mal ah dem shice stadelhofä, am morge am abä immer sisi dört und frogä für stutz langsam hanis satt vo dem shice stadelhofä.
am afahng hani denn no ei stutz gä oder zigi und denn chömmä aber immer no di glichä und frögä shco wieder und hend di shco lang vergesse und froge jedes mal so blödd ah die pissers regä mi uf, und die 2 drecksnuttene wo immer näche ufä züriberg fresse und dört doch wohnig hei, ah die sieche rege mi uf...

Oishim
18.04.2004, 16:39
Original geschrieben von danmaster

i bi sowieso derbi!!!

nobra
18.04.2004, 16:50
3000 aighgenosse besucher lol

jo mann und du chasch au mit 100 lüt am start sie und en guete mobb mit 30lüt fickt eu all wenn dini 100 nöd all dä wille händ..

aber git doch gnueg lüt do us bern conected doch tru und gebed ere schutz mann.

tysha
18.04.2004, 16:56
huere strub das ganze
be euis im aargau hett su au ziemli velli..und wenn amigs a so komische partys bisch.. wo ich all johr 1 oder 2mol mit kollege anegoh.. stönds au immer mol weder ume..

han extrem respekt devor..und han mi au shco mol müsse zrugg hebe..
ufem campingplatz einisch hett eine was usegloh und ich han ned chönne ufs muul sitze... und min fründ hett mi denn mega zämegschisse..
klar isch es gföhrlich ..aber god damn.. was händ die eifach s gfühl..sie chönned ihri parole umeposaune und alli hocked stillschweigend drum rum.

tja.. ich chas eifach ned verstoh wi mer so en istellig chan ha.. und bi zwar schwiizeri.. gsseh ned so denah us
und muss mi ammigs hüte.dass i nüd säge..und lauf denn mol lieber devo.. au wenni suscht eini bin ..wo mir nüd gfalle loht...

aber ... TRUE..das isch strub.. und do muesc was dergäge mache.. sorry.. weiss ned was säge.

Al Bana
18.04.2004, 17:58
ja ä gwüsse respäkt hani o, aber niämaus würd i mir öppis la gfaue we mr zahlemässig öppe glich viu wäre, säge mrs so: mir 3, si 4 .. oder so

süsch bin i uf nobras kurs, vrschlaa wenns geit, aber mir si öppe höchstens z'3 im usgang, da cha me no nid so viu uusrichte..

tysha
18.04.2004, 18:50
ja albaner
aber weisch.. es biewiest doch.. das wo d true gschriebe hett. dass ihne glich isch wenn e frau vor ihne stoht..und vor dem hani respekt..well denn hani kei chance..

und ächt.. das isch so en bewegig wo mer angscht macht.. well au immer meh fraue dezu chömed..immer meh jungi und ..ach.. strub

PsyKez
18.04.2004, 19:16
ja tysh drum muesh si jetz usrotte dases nid meh wärdet...

Oishim
18.04.2004, 19:25
die wixer bewege sech ou uf politischer ebene!
könnt öpper d'partei sd (schweizer demokraten)?

lueget mou wasi i dene ihrem gäschtebuech gfunge ha: das! (http://www.interweb.ch/cgi/emailinglist.exe?SLE&ListNo=15511776607&P=2&Text=)
man beachte e iirtag vo "Klasse 2c"
eigentlich sett me das am rektorat vo dere schuel zeige,
und die chindergarte-nazis so richtig dürefigge!

Fletsch
18.04.2004, 19:26
Ich kenne zwei Rechtsextremi (Nazi's git's ja nüm) Sind beid immer chli verprüglet worde i de Schuel! de eint isch zudem en dicke gsi und wäge dem ständig usghänslet worde.

Die meiste Type wo zu so Gruppierige gönd sind doch usgsstossni, wo zum Biispil keis richtigs Elterehuus händ oder bim ufwachse kei Kollege, sprich s soziale Umfeld fählt! Irgendwenn hänkts au dene us wenn's gsehnd das ihres Läbe schlächter isch als das vo de andere "fröhliche" Lüüt.

Genau wie Sektene sind au Rechtsextremi Gruppierige so Uffangbecke für die "verstossnä" döt wird Ihne s Gfühl gäh öper z sii. Und womöglich sind paar geil druff wens mit de Rechtsextreme Kollege allne andere Lüüt ihre schlächt Läbeslauf chönd zrugzahle! Denn händs s Gfühl Sie sind doch na Öper.

Ich glaube nöd das es gross öpis bringt wenn erm sich linke gruppierige aschlüüst und Skins gaht go prüglä! Villicht sött mer im Läbe eifach mal meh rücksicht näh uf anderi Lüüt. Wenn d mit Lüüt zäme schaffsch, Schuel, etc. wo dir nöd passed und villicht chli komisch druff sind, oder biz beschränkt - die nöd na meh fertig mache wils andersch sind als du. (wer weiss villicht händs au e Vorgschicht und sind psychisch labil, da sie scho gnueg disst worde sind)
Jo, wet eigentlich gar nöd gross umephilosophiere. hehe, aber ebe wenn emr öpis will mache, denn mues mer s Problem scho a de Wurzle bekämpfe und nöd na Holz is füür gheiä! ;)
Peace

too stoned
18.04.2004, 19:27
ja tysh drum muesh si jetz usrotte dases nid meh wärdet...

genau,usrotte die sieche...

nobra
18.04.2004, 19:28
fletsch du bisch en dreckige nutteosohn

Fletsch
18.04.2004, 19:37
fletsch du bisch en dreckige nutteosohn

Super Kommentar Nobra! Merci

Jo bin en scheiss Nuttesohn! Und denn chunsch mi mit dine Gangsters go verprügle?! Und denn han ich en Hass gäge dich. Und will d helfti vo dine Kollege kei Schwiizer sind han ich au na grad en Hass gäge Gangsters und Usländer. Und darum suech ich mir e Gruppe wo ich min Hass chan usläbe! Und denn gah ich zu de Rächtsextreme! Aight? So laufts doch!

(Für all wo jetzt scho wieder wänd usrüefe, das isch nur theoretisch gsi! Han genau so öpis gäge die Rächte wie ihr ;))

nobra
18.04.2004, 19:41
du nuttesohn versuechsch rechtsextremismus no zrechtfertige fick dini ganz zigünerfamilie.

samee
18.04.2004, 19:45
Original geschrieben von Fletsch
Ich kenne zwei Rechtsextremi (Nazi's git's ja nüm) Sind beid immer chli verprüglet worde i de Schuel! de eint isch zudem en dicke gsi und wäge dem ständig usghänslet worde.

Die meiste Type wo zu so Gruppierige gönd sind doch usgsstossni, wo zum Biispil keis richtigs Elterehuus händ oder bim ufwachse kei Kollege, sprich s soziale Umfeld fählt! Irgendwenn hänkts au dene us wenn's gsehnd das ihres Läbe schlächter isch als das vo de andere "fröhliche" Lüüt.

Genau wie Sektene sind au Rechtsextremi Gruppierige so Uffangbecke für die "verstossnä" döt wird Ihne s Gfühl gäh öper z sii. Und womöglich sind paar geil druff wens mit de Rechtsextreme Kollege allne andere Lüüt ihre schlächt Läbeslauf chönd zrugzahle! Denn händs s Gfühl Sie sind doch na Öper.

Ich glaube nöd das es gross öpis bringt wenn erm sich linke gruppierige aschlüüst und Skins gaht go prüglä! Villicht sött mer im Läbe eifach mal meh rücksicht näh uf anderi Lüüt. Wenn d mit Lüüt zäme schaffsch, Schuel, etc. wo dir nöd passed und villicht chli komisch druff sind, oder biz beschränkt - die nöd na meh fertig mache wils andersch sind als du. (wer weiss villicht händs au e Vorgschicht und sind psychisch labil, da sie scho gnueg disst worde sind)
Jo, wet eigentlich gar nöd gross umephilosophiere. hehe, aber ebe wenn emr öpis will mache, denn mues mer s Problem scho a de Wurzle bekämpfe und nöd na Holz is füür gheiä! ;)
Peace

aber das isch immer no kai grund das me d'tötig vo milione vo mensche duet fiire!

Fletsch
18.04.2004, 19:46
Haha...lis zersch alles namal gnau dure! Das isch kei Rechtfertigung gsi!
Nur, für jedes Übel gits au e Ursach! Und so au bim Rächtsextreme Übel!

Oishim
18.04.2004, 19:47
für den Widerstand!
http://img47.photobucket.com/albums/v144/Oishim/NONAZIS4.gif
http://img47.photobucket.com/albums/v144/Oishim/follow_your_leader.gifhttp://img47.photobucket.com/albums/v144/Oishim/bart_af.gif
hey fletch, i weiss was der nobra meint!
nazigringe muesch usrotte! und d'politik muess derfür sorge das keini meh nochechöme!
aber das chasch eh vergässe, die pisser hocke jo genau dört obe mitdrin!
du muesch öppis ungernäh, dr staat übernimmt das nit für di!
wenn se toleriesch hei si genau das wosi wöi:
toleranz-->apzektanz-->verherlichung!
und damn i kei bock ufne erneute holocaust!

nobra
18.04.2004, 19:49

also schiebsch tschuld uf die wo frühner die jetzige faschos ghänslet händ? lol

konfus
18.04.2004, 20:04
fletsch, ich weiss wasd meinsch. theoretisch wärs scho s'optimale wänn me kei "holz me is füür wirft". ich finde di linke genau so hohl wie di rächte (d'extrem gmeint). ich cha au nazis nid hasse, nur ihres verdammte gedankeguet.
friede und so wär scho s'bescht, aber die checkäd das nid eifach so... kei ahnig was mache (also mit gwalt gwalt bekämpfe wär dumm). tja, s'einzig was ich dägegä unternimm isch offiziell dägegä si...

Al Bana
18.04.2004, 20:54
Original geschrieben von tysha
ja albaner
aber weisch.. es biewiest doch.. das wo d true gschriebe hett. dass ihne glich isch wenn e frau vor ihne stoht..und vor dem hani respekt..well denn hani kei chance..

und ächt.. das isch so en bewegig wo mer angscht macht.. well au immer meh fraue dezu chömed..immer meh jungi und ..ach.. strub

ja aber tysha chumm itz, ds chasch nid bringe, du tuesch numme z'frouebiud vrsterche, wenn di eine vo dene apisst de ziehsch dis chnöi uufe und gisch mau ä schlaag zwüsche sine bei! das würkt bi männer..

und süsch lasch di vo dim fründ la beschütze und im notfau bi i o no da, und schlimmschte fau hei mr nobra, üsse killa :kiffer:

.kerYjameS
18.04.2004, 20:54
Super Kommentar Nobra! Merci

Jo bin en scheiss Nuttesohn! Und denn chunsch mi mit dine Gangsters go verprügle?! Und denn han ich en Hass gäge dich. Und will d helfti vo dine Kollege kei Schwiizer sind han ich au na grad en Hass gäge Gangsters und Usländer. Und darum suech ich mir e Gruppe wo ich min Hass chan usläbe! Und denn gah ich zu de Rächtsextreme! Aight? So laufts doch!

(Für all wo jetzt scho wieder wänd usrüefe, das isch nur theoretisch gsi! Han genau so öpis gäge die Rächte wie ihr ;))

:wtf: :wtf:¨!!!???? bring di um du nuttesohn !!!!!

das ish e shice billigi usred, ou wenns jetz numä theoretisch ish

PsyKez
18.04.2004, 21:10

lueget mou wasi i dene ihrem gäschtebuech gfunge ha: das! (http://www.interweb.ch/cgi/emailinglist.exe?SLE&ListNo=15511776607&P=2&Text=)

15.06.2003
Klasse 2c (cba_arn@hotmail.com / http://www.pda.ch)

Guten Tag liebe Schweizer, Patrioten, Konservative und Nazis
Ich bin sehr überrascht über das gute Layout dieser Homepage. Ausländer gibt es ja viel zu viele in der Schweiz. In der Oberschule sind fast 50% keine reinen Schweizer - im Gymnasium fast 100%. Die Alten unseres Landes wählen, wie bekannt, am meisten die SD, was auch verständlich ist, wenn man bedenkt, dass man früher viel schlechtere Bildungsmöglichkeiten hatte.

Mit sozialen und demzufolge freundlichen und Demokratischen Grüssen

Lukas, Koreaner; Flavio, Italiener; Manuel und Jonas, beides Tschechen; Johannes, Deutscher; Garret, Ire und Till, Holländer
das will heissen: Die Klasse 2c des Gymnasiums Freudenberg Zürich

oishim das will heisse das die partei nur ungebildeti huresöhn sind lies es nomal genau dure

zeusel
18.04.2004, 21:49

OISHIM, luäg zwei mal annä:

Lukas, Koreaner; Flavio, Italiener; Manuel und Jonas, beides Tschechen; Johannes, Deutscher; Garret, Ire; und Till, Holländer

ich glaub diä secondos händ das bewusst ironisch und provokativ gschriebä. ich bin au is freudäberg is gymi, det hät's so vill ussländär (ich bi ja au einä dävo g'sii), dass so rächti pausäglöön gar kei chance hättät.

vergiss dä räkter

zeusel

Al Bana
18.04.2004, 21:56
würd säge üse nummer eis griech zeusel het rächt.. es git doch nid settig blödi usländer wo d'SD unterstütze.. denn d'SD isch ä bande wo lügner und nuttesöhn ( sprich rassehasser, riichi pisser, und möchtegärn patriote - zämmägfasst in nuttesöhn)

zeusel
18.04.2004, 22:09

hey fletsch:

prinzipiell ja. abär du kännsch diä kalkulation vo ursach und effäkt, vo uufwand und ertrag. wer vo eus wot sich hüt dä arsch uufriissä, damit's eusi chind mal villicht ächlii bessär händ? mit denä lüüt chasch leidär nümmä händlihebä und redä, diä ziitä sind värbii. vill z'fescht hät sich diä geischtäs-chrank ideologie dur permanänti hirnwösch im umfäld i ihrä chopf g'frässä. da müässtisch scho s'ganzä betriibssyschtem neu inschtalliärä, und wiä machsch än reboot bim änä mänsch? du chasch nöd eifach d'feschtplattä formatiärä, ohni dass s'däbii krepiäräd...

und mä söll ja luut büächli nöd gliichäs mit gliichäm vergältä, da schtellt mär sich ja uf's gliichä niveau und isch kän dräck bessär. abär hebsch du diä andär baggä au no anä, wänn ä flättärä kriägsch? ich nöd, ich hau sichär zrugg...

mä müässt däm ganzä pack erscht mal uf politischär ebäni d'exischtänzgrundlaag entziäh, au wänn das nur ä erschti symptombekämpfig wär. abär das isch wiä bim änä hässlichä uusschlag: ussä crème, innä tablettä. also erscht ä totals verbot mit drakonischä schtrafä für jeglichi vo ihrnä aktivitätä und dänn d'ursach eruiärä wo zu dem problem füährt. susch isch äs wiä wänn än motor flickä wotsch, wo no am laufä isch...

zeusel

nobra
18.04.2004, 22:27
das isch kei verdammt joke mann.

Al Bana
18.04.2004, 22:31
hey nobra isch das es photo vo dim oberkörper? :D .. nei was meinsch mit " es isch ke joke mann" ? i chumm da nid so mit

nobra
18.04.2004, 22:32
über das hani no nie chöne lache...

nobra
18.04.2004, 22:34
i meine das isch nöd chli jugo und schwizer striete das isch kei chlini brätschtet e messer im ranze nei mann das isch kein fuckin joke na mean

Oishim
18.04.2004, 22:36
15.06.2003
Klasse 2c (cba_arn@hotmail.com / http://www.pda.ch)

Guten Tag liebe Schweizer, Patrioten, Konservative und Nazis
Ich bin sehr überrascht über das gute Layout dieser Homepage. Ausländer gibt es ja viel zu viele in der Schweiz. In der Oberschule sind fast 50% keine reinen Schweizer - im Gymnasium fast 100%. Die Alten unseres Landes wählen, wie bekannt, am meisten die SD, was auch verständlich ist, wenn man bedenkt, dass man früher viel schlechtere Bildungsmöglichkeiten hatte.

Mit sozialen und demzufolge freundlichen und Demokratischen Grüssen

Lukas, Koreaner; Flavio, Italiener; Manuel und Jonas, beides Tschechen; Johannes, Deutscher; Garret, Ire und Till, Holländer

oishim das will heisse das die partei nur ungebildeti huresöhn sind lies es nomal genau dure

eazy, sorry ha das zerscht chli angerscht interpretiert!

K
18.04.2004, 22:39
i meine das isch nöd chli jugo und schwizer striete das isch kei chlini brätschtet e messer im ranze nei mann das isch kein fuckin joke na mean

wöörd!

nobra
18.04.2004, 22:39
dä shit macht mir immer meh angscht

nobra
18.04.2004, 22:40
"..aber ich geb 2 fickfinger an jeden der nur irgendwie so ist wie hitler"

Al Bana
18.04.2004, 22:45
nobra rächt hesch!!!!

so hässleche shit ey, wi cha me so öppis vrherrläche? da stärbe millione vo lüüt wüu es paari eifach dürädräie und chranch im chopf si, und hüt gitz no lüüte wo ds geil finde?

!!!!!!!bastards we will kill y'all!!!!

Fletsch
18.04.2004, 23:05

mä müässt däm ganzä pack erscht mal uf politischär ebäni d'exischtänzgrundlaag entziäh, au wänn das nur ä erschti symptombekämpfig wär. abär das isch wiä bim änä hässlichä uusschlag: ussä crème, innä tablettä. also erscht ä totals verbot mit drakonischä schtrafä für jeglichi vo ihrnä aktivitätä und dänn d'ursach eruiärä wo zu dem problem füährt. susch isch äs wiä wänn än motor flickä wotsch, wo no am laufä isch...

zeusel

aiight. So isch es! Mer müsst halt au scho die Jugendliche vo so scheiss abschrecke indem mer Gsetzesgrundlage schafft das jeglichi aktivitätä, bekenntniss, etc. vo Rechtsextremismus bestraft werded. Ich han s Gfühl Rechtsextremismus isch i de Schwiiz irgendwie es Tabu Thema. Oder gits irgend en Politiker wo öffentlich, mit ere klare härte Linie gäge so Züügs vorgaht?!
De Motor mues mer sowieso flickä, s git ja immer meh soziali Abstürz wo irgendwo landed...badbad.

PsyKez
18.04.2004, 23:08
und ich sägs zum dritte mal...

ROTTET DIE US

Oishim
18.04.2004, 23:33
fuck man i bi düre!

wenn i azeig erschtatte gseh die wixer min name und mini addi!
und jetz hani kei ahnig was mache...d'bulle säge azeige es paar kollege ou!
es paari tendiere aber zu säubscht justiz...was geit?

Fall 1: azeig
si mache mi usfindig. bedrohe mini familie und schlöhnd mi zäme.
wüu bi mir gits e zvilklage, die angere vo mine lüüt si noni 18ni gsi!
vode bulle und mine kollege isch ou keine ume wenns ärnscht isch!

Fall 2: säubscht justiz
i mache kei azeig...derfür gohni mit kolleg und co. uf die los!
brätsche se zäme wie si üs...wenn sogar no deftiger!
evt. gitz toti...aber ebbe die wo überläbe chöi sech ou räche!

chamer irgentöpper häufe???

niKita
18.04.2004, 23:35
damn..derbe obig hesch gha oishim..:( mer esch zum glück noh nie würkli so öpis passiert.. wüsst voll ned was mache..usser sekkle..

PsyKez
18.04.2004, 23:38
fuck man i bi düre!
[/SIZE] [/B]

idiot wennse würkli wotsh umbringe den shribs no is forum...
:rolleyes:

ganz klar s'2 aber ohni liche... so ufe grat vo lebe und tod zrächtschlah

Al Bana
18.04.2004, 23:41
oishim... hmm... auso i würd zu säubstjustiz tendiere ehrläch gseit.. scheiss uf aazeige und uf dä staat und vorauem uf sini korrupte bulle hani gschisse, ha o mau eine gseh are demo het es SS zeiche am heum ka.. hässlächi rächti teilwiis...!

aber wenn di nid gnue starch füähsch, de machsch nüt vo beidem, laschs eifach laa sii und läbsch wiiter, aber mi stouz wär ds gross für das..

PsyKez
18.04.2004, 23:42
Original geschrieben von Albaner
aber wenn di nid gnue starch füähsch, de machsch nüt vo beidem, laschs eifach laa sii und läbsch wiiter, aber mi stouz wär ds gross für das..

LAN
18.04.2004, 23:55
Azeig -> Verfahre.. wed nomau verschlage wirsch -> wider Azeig -> bündigers Verfahre gäg si. ds isch ds einzige wo hiuft.

und wesi nid druf reagiere göse dBulle ga hole, wede Glück hesch am Arbeitsplatz und DAS schisst de bündiger a... de wird di schissi nämlech publik und si si am Arsch.

noxi
19.04.2004, 00:02
fuck man i bi düre!

wenn i azeig erschtatte gseh die wixer min name und mini addi!
und jetz hani kei ahnig was mache...d'bulle säge azeige es paar kollege ou!
es paari tendiere aber zu säubscht justiz...was geit?

Fall 1: azeig
si mache mi usfindig. bedrohe mini familie und schlöhnd mi zäme.
wüu bi mir gits e zvilklage, die angere vo mine lüüt si noni 18ni gsi!
vode bulle und mine kollege isch ou keine ume wenns ärnscht isch!

chamer irgentöpper häufe???

kolleg hät au scho e azeig gmacht gege eine wonen mitem mässer hät welle abstäche... resp. ihm nachher s gäld zockt het.
d bulle händem versicheret das er die person nur mües uf fotene identifiziere.
tja schlussendli ischere gegenüber gstande. de typ hätem no gseit gha wenneren azeigt, den wär er (min kolleg) killt.

sicher no es geil gfühl gsi dem gegenüber z sta ...
vo dem her e azeig ... ich weiss nöd!!

und ja fall 2. GWALT ISCH NÖD WÜRKLI E LÖSIG !!

Oishim
19.04.2004, 00:08
jo Albaner, genau das isch mis problem!
i grund wotti niemer kille, ou wenn si s'nid verdient hei zläbe!
aber e heisst entweder mir oder si! und i kämpfe für mi!

und i ha jetz kei ahnig wasi söu mache, d'bulle säge azeige.
aber die hocke ou nid tag und nacht vor minere huustür,
und begleiti mi ou nid ad aare oder i usgang!
wenni se nid azeige goht de terror normal witer und die dänke si chöi mache wasi wöi!
wenni säubscht justiz verüebe hani der GANZE nazi-szene de CHRIEG erklärt.
und wo isch d'armee wo hinger mir steit? niene!

auso, was geit ab?

LAN
19.04.2004, 00:16
bsorg der pfäfferspray und zeigse a. und bitte itz ke spruch a la "pfäfferspray hiuft mer nüt wesi z dritt chöme"

Mir hei pfäfferspray mau so unger üs teschtet -> FUCK

Einisch churz chli gsprayt im Schuelhusgang (4m breit, 3 höch) öppe e haubi minute nächär isch eine dert düregrennt wod Pfäfferspraywolke isch gsi. Het nüt meh gseh, Hueschteafäll, ds ganze Gsicht rot usw.. würklech bös usgnockt für öppe 5 min. wed ds eim id Frässe sprühsch -> autsch

Zeigse a, bsorg dr ds züg UND SETZ ES I WENN IMMER MÖGLECH!

Al Bana
19.04.2004, 00:22
oishim du bruuchsch ä armee wenn du gäg settigi wosch chriege....! machet ä ufmarsch, so ä art demo gäg di rächtä, da chöi au mitmache wo wei, o eutere, lehrer, was weiss i.... di souhüng müässe gseh das si nid akzeptiert si!!!!

oder du füährsch ä direktä chrieg indäm das se au ussenang nimmsch wi nüt!

peace

Inch'Shyla
19.04.2004, 00:24
ganz nebenbei bemerkt......pfefferspray hat auch nette nebenwirkungen wie brechreiz und epilepsiekrisen

tysha
19.04.2004, 00:54
ja aber tysha chumm itz, ds chasch nid bringe, du tuesch numme z'frouebiud vrsterche, wenn di eine vo dene apisst de ziehsch dis chnöi uufe und gisch mau ä schlaag zwüsche sine bei! das würkt bi männer..

und süsch lasch di vo dim fründ la beschütze und im notfau bi i o no da, und schlimmschte fau hei mr nobra, üsse killa :kiffer: neneni

wie gseit ich wells frauebild so ned abemache..bzw bestärke..
aber es isch halt eifach fakt..dass i körperlich imene maa under läge bin..

und hey.. s isch denn ned so dass i ned au scho usteilt ha...aber ebe..

zeusel
19.04.2004, 00:54
Original geschrieben von niKita
damn..derbe obig hesch gha oishim..:( mer esch zum glück noh nie würkli so öpis passiert.. wüsst voll ned was mache..usser sekkle..

nikita: din spruch i dinärä signatur stammt übrigens vom göbbels, eim vo dä üübälschtä nazi-schergä im 2. wältchriäg, nur wämmär grad so bim thema sind. ich glaub nöd, dass där das bewusst gsii isch...

zeusel
19.04.2004, 01:03
und oishim:

du chasch ä gägänüberschtellig verweigärä und du chasch dich bim änä allfäligä prozäss dur än pflichtverteidigär värträtä laa.

natürlich chan am aagklagtä sin aawalt aktäiisicht näh, dass heisst er gseht au wiä du heissisch und wo du wonsch. äs git bi eus leidär kei anonymitätsregelig wo du vor allfälligä repressaliä (si schlönnt di zämmä, will aazeig gmacht häsch odär si drohäd där dämit, falls d'aazeig nöd zruggziähsch) gschütz wirsch.

abär genau das isch ihri taktik, iischüchtärä, värfolgä, schikaniärä, untärdrückä. irgänd öppär muäss jetzt abär mal s'schwiegä brächä und meischtäns machäd nä d'untärsuächigsrichtär rächt düütlich klar, dass falls dir öppis passiärä sötti, sie sofort iigsackt werdät und dänn in ä gruppäzällä mit dä übälschtä ussländär chömmäd. das würkt meischtäns.

also entwedär värgissisch dä scheiss und rächnisch dämit, dass das widär passiärt odär schtahsch anä und ziähsch das durä, villi andäri werdät diär däfür dankbar sii.

mach's, zwing diä arschlöchär i d'chnüü!!!

zeusel
19.04.2004, 01:06
und nobra:

tättowiärär wo so züüg tättowiäräd sött mär mit ihrärä eigänä maschinä d'augä uusstächä.

odär nazi in blockbuächschtabä uf d'schtirn tättowiärä.

odär eifach ladä, zielä und erschüssä (sorry, das isch suscht nöd mini art, abär bi kz-szenä us äm 2tä hörrt dä gschpass definitiv uuf).

z

nobra
19.04.2004, 01:08
und oishim:

und wenns uf dä chüh sind hol pferd und lohs is arsch ficke.

+ zeusel jo das isch vo ungarnische nazis. aber das sind au fascho tatöwierer.damn mann was zb in belgrad schwede pole etc. für neo nazis git do sind die i dä schwiz grad schöfli.

PsyKez
19.04.2004, 01:12
ich weis nid ob das de richtig wäg isch mit de bulle und dem ganze bürokratequatsch...

villicht ischs mini mentalität, villicht hani aunur zuwenig uvmerksamkeit wer weis; aber: wie du mir, so ich dir

Oishim
19.04.2004, 01:12
Original geschrieben von LAN
bsorg der pfäfferspray und zeigse a. und bitte itz ke spruch a la "pfäfferspray hiuft mer nüt wesi z dritt chöme"

Mir hei pfäfferspray mau so unger üs teschtet -> FUCK

Einisch churz chli gsprayt im Schuelhusgang (4m breit, 3 höch) öppe e haubi minute nächär isch eine dert düregrennt wod Pfäfferspraywolke isch gsi. Het nüt meh gseh, Hueschteafäll, ds ganze Gsicht rot usw.. würklech bös usgnockt für öppe 5 min. wed ds eim id Frässe sprühsch -> autsch

Zeigse a, bsorg dr ds züg UND SETZ ES I WENN IMMER MÖGLECH!

jo meinsch i ha kei pfäfferspray? i ha scho, aber nid eine wo näblet,
sondern eine mit flüssigstrahl. wenn eine elleichunt, no problem.
wenns si z'dritt chöme muess jede einzeln id frässe träffe.
wenn das nid schafsch bisch gfigget, wüu hingedra no zäh angeri warte!

usserdäm hesch bi somne "nazi-überfall" sone stress im hirn das a pfefferspray gar nüm dänksch!

LAN
19.04.2004, 01:17
scho klar, bruchsch eine wo näblet, dr räscht isch müll. Bah stress.. i weiss wasde meinsch, aber machs wi ig, immer Umgäbig abchecke, egau wode bisch um di luege, d Lüt aluege usw und de bisch o vorbereitet. Und nazis erkennsch ja meischten rächt schnäu. aber easy, i wott hier nid luter krassi Ratschleg verteile wo vilech hohl töne, sorry. Wünsche der emu viu Glück und wi gseit, bsorg dr näbelnde Pfäfferspray :D

Oishim
19.04.2004, 01:23
und oishim:

du chasch ä gägänüberschtellig verweigärä und du chasch dich bim änä allfäligä prozäss dur än pflichtverteidigär värträtä laa.

natürlich chan am aagklagtä sin aawalt aktäiisicht näh, dass heisst er gseht au wiä du heissisch und wo du wonsch. äs git bi eus leidär kei anonymitätsregelig wo du vor allfälligä repressaliä (si schlönnt di zämmä, will aazeig gmacht häsch odär si drohäd där dämit, falls d'aazeig nöd zruggziähsch) gschütz wirsch.

abär genau das isch ihri taktik, iischüchtärä, värfolgä, schikaniärä, untärdrückä. irgänd öppär muäss jetzt abär mal s'schwiegä brächä und meischtäns machäd nä d'untärsuächigsrichtär rächt düütlich klar, dass falls dir öppis passiärä sötti, sie sofort iigsackt werdät und dänn in ä gruppäzällä mit dä übälschtä ussländär chömmäd. das würkt meischtäns.

also entwedär värgissisch dä scheiss und rächnisch dämit, dass das widär passiärt odär schtahsch anä und ziähsch das durä, villi andäri werdät diär däfür dankbar sii.

meinsch dä schickt nid e angere schissgrind wo no kei dräck am stäcke het um mi s'zämeschloh!
das si jo nid einzutäter sondern trätte immer ir gruppe uf!
wenner sech nid säuber cha räche, schickt e es paar angeri!!
wenni azeig erschatte, de füelt sech die GANZI nazi-szene agsproche, und nid nume däjenig!
bi auso inere verdammte zwickmühli!!!

Al Bana
19.04.2004, 01:51
nikita: din spruch i dinärä signatur stammt übrigens vom göbbels, eim vo dä üübälschtä nazi-schergä im 2. wältchriäg, nur wämmär grad so bim thema sind. ich glaub nöd, dass där das bewusst gsii isch...

Göbbels.. Dr. wenn i mi rächt erinnere.. het doch o gseit " Wollt ihr den totalen Krieg?" unteranderem oder? ja i erinnere mi, dr hässläch Propagadaminister vo Hitler..

weiss isch nid grad so z'thema aber, muess doch o zeige das i öppis vrstaa vo history

Al Bana
19.04.2004, 02:10
Original geschrieben von tysha
neneni

wie gseit ich wells frauebild so ned abemache..bzw bestärke..
aber es isch halt eifach fakt..dass i körperlich imene maa under läge bin..

und hey.. s isch denn ned so dass i ned au scho usteilt ha...aber ebe..

ja i weiss wi du meinsch, ha o nid dänkt du sigsch völlig hiuflos.. i füähle mi irgendwie äbä grad scheisse, wenn öpper zuägit das är angscht het vor dene monster, angst hani numme vor öpperem wo mr im chopf überlege isch, de weiss i i cha nüt mache, aber vor dene zombies hani eh nid angscht, wüu ig 1. seckle cha im notfau und 2. chani rache usüäbä nach ere mögläche niiderlag

tysha
19.04.2004, 03:31
ja i weiss wi du meinsch, ha o nid dänkt du sigsch völlig hiuflos.. i füähle mi irgendwie äbä grad scheisse, wenn öpper zuägit das är angscht het vor dene monster, angst hani numme vor öpperem wo mr im chopf überlege isch, de weiss i i cha nüt mache, aber vor dene zombies hani eh nid angscht, wüu ig 1. seckle cha im notfau und 2. chani rache usüäbä nach ere mögläche niiderlag

han ned sgfühl dass sie mir mit ihrere istellig im kopf überläge sind.. eher s gägeteil..
fühl mich do stärker..
aber rein agriffstechnisch..wies jetzt do im thread so mängisch gschriebe word eisch.. hani kei stich..
und vor dem hani angscht.. welli do als frau halt würklich de kürzer zieh

und darum hocki bi so lüüt halt ufs muul. .au wenns mer Extrem schwer fallt.....

Äffli
19.04.2004, 08:31

http://img47.photobucket.com/albums/v144/Oishim/antifa.bmp

voll die yässi erfahrig...

gueti besserig...

zeusel
19.04.2004, 08:37
bin letscht jahr mit änärä kollegin in ulm go badä, is atlantis, son ä art düütschäs alpamare.

dän laufäd mär nach äm ussä-becki (das wo im wintär so schön dampft) am sole-bad (so jod-gschmäus, guät gäg rheuma,haha) värbii und mini kollegin fröögt, ob mär det zum entschpannä chli wännd inäsitzä. klar, wieso nöd?

won i nöchär chummä gsehn i, dass det äs grüppli glatzä am rand im wassär sitzt und tuät, als ob nüüt wär, all mit härtischtä ss-, nazi- und kz-tättowiärigä, so wiä dä scheiss wo dä nobra poustäd hät.

irgändwiä muss i dänn abär äs schpüürli z'luut gseit ha, mit denä schtiig i nöd is gliichä wassär, äs langt mär scho, dass is diä glichi luft schnuufä muäss. bös händ's mi aagluägät und ich hamär voralläm um mini kollegin afaa sorgä machä.

ich ha mi abär völlig värschtört gwundärät, wiä mä diä eifach so laat det innä badä, dörfsch ja au kei nazi-plakat uufhänkä, dänn muäsch au lüüt mit so tattoos usäschmeissä. klar gsehsch äs nöd, wänn's aagleit uuftauchäd, abär schpötäschtänds im wassär chönnt nä dä badmeischtär dänn mal dä tarif durägäh. will lut huusrächt chasch au so öppäräm huusvärbot gäh und das polizäilich duräsetzä lah, ich ja kein öffäntlichä ort, son äs schwümmbad.

abär si händ halt all schiss, äs hät sogar niämärt öppis gseit, wo's än chliinä dunklä buäb afaa aschprützä und iischüchtärä händ.

miär sind dänn gangä und ich ha diä ganz sach värässä, bis mär uf äm parkplatz vor äm auto schtönd und zwei vo dänä uf eus zuäschländärät. ich ha dänn dä judith (kollegin) dä schlüssäl weggnoh, hanärä befohlä sofort iizschtigä und han dä charrä gschtartät und vollgas gäh. ich hät diä beidä fascht übär dä huufä gfahrä und ich hät's au gmacht, wänn's nöd uf d'siitä gschprungä währäd.

miär sind sit do niä meh det go badä und d'judith hät sich äs neus kännzeichä gholt (das chasch in tüütschland easy), falls einä vo denä ihri auto-nummärä uufgschribä het.

so züüg isch scheisse, abär bi eus wiä det ännä fehlt eifach diä nötigi zivil-courage, dass d'lüüt zämmähenaät und gmeinsam denä wixär s'handwerch legäd. äs luägt immär jedä für sich sälbär odär sogar weg, däbii wär mäzämmä schtarch gnuäg.

än heugümpär isch gägä zäh ameisä au machtlos.

zeusel

Äffli
19.04.2004, 09:20
73% für scheiss nazis...

sin
19.04.2004, 09:26
@oishim

gueti besserig... und am 1. mai chum ig viellecht ou uf SO- town.

@TrueRhyme Vo wo bisch de? Wohnsch de grad ir stadt oder usserhaub?

@all
cheumet ad ANTIFA DEMOS ...ou wenn denn kener nazis ume si wöu si angscht hei! Sött baud eini in Thun gä wenn genau weiss igs nid aber ig wirdäs poste so baud igs weiss!

!!!NAZIS RAUS!!!

sin
19.04.2004, 09:29
----

V.I.P
19.04.2004, 10:11
LMS to NAZIS

sin
19.04.2004, 10:34
-

sin
19.04.2004, 10:38
scheiss nazis in landquart

rösli
19.04.2004, 12:38
haha log der die wannabe kiddies nebe dra ah!

P-Flow
19.04.2004, 12:42
hehe, word.. :D

alsoich bi nu nie vama nazi verchlopft worde. aber ich find nazis trotzdem scheisse. ich kännu eine, der het vil mit de skins und nazis z'tüö. als person isch är wirkli sympatisch, aber schini meinig sticht mer zum hals raus. de het är verzellt, dass är mal so easy mit schinu kollegu an jugoslav verchlopft heige, eifach ohni grund.. naja, das isch so 6 vs 1 gsi. finni voll scheisse und feige. ich mein, jede soll schini meinig hä, jede soll schini erfahrige machu, aber soblad dass ubertribu oder feige wird, de finnis verdammt scheisse!

sin
19.04.2004, 12:44
@rösli

z geilschtä isch aber dä gsi ...wo mer ikesslet si gsi und diä scheiss nazis hinger de bulle si gsi het äbä dä mit em plakat "sieg heil helvetia"(odr so epis)sis plakat schön höch ufe gah, aui hei ne nähr usglacht wöu dä so dumm isch gsi und ds plakat dr fausch wäg het ufe gha...

isch einisch meh dr bewiis gsi das nazis weder cheu läsä no überlege

Biggie
19.04.2004, 12:57
nazis si scheisse, isch klar.. hc's u aus das züg o, fertig.. aber

TrueRhyme vo wo bisch de genau? daamn, i ha no niä problem gha mit nazis z bärn.. was ir stadt so umä louft si höchschtens es paar hc gringä, u di luege dr höchschtens uft schuä...

guet, bi niä ar aarä unger, aber isch um bärn city äuä o nid soo schlimm... i don't know.. säg mers du!?!

jedäfaus, nazigruppierigä si bi üs nid meh wordä, oke, villech im ungergrund... aber gmerkt drvo hani sicher nüt...

u iz no öpis zu dr antifa, eui absichtä si guet, aber die huerrä verwüeschtigä nach eunä demos müessä ufhörä, macht aues ungloubwürdig..

pöis!

VJP
19.04.2004, 14:58
@TrueRhyme:
si diä Glazänä ir Nechi vo dir wohnhaft?
Chamäsä usfindig machä?
Wenn ja setts nid so äs Problem si.

mhmm
19.04.2004, 15:04
Original geschrieben von sin
scheiss nazis in landquart

hehe, ja das sind mongis, die patrulieret d vitaparcour ab und so kagge.
alles so mongis wo ide schuel ghaue worde sind, 90% spez schüeler. kenn die fasch alli und sind wüki alli blöd und memme. isch foll die kagge chasch det nüm am samschtig odr friitig ume hänge und kiffe ohni das di blöd amached, erscht recht ned wenn denn zrugg figgsch. de nemed gad s natel use und lüüted de kollege ah.
das a de wef demo isch au foll krazz xsi, d bulle löhnd d faschos eifach so iri parole verbreite und knüpled uf d demonstrante iii.

ABER, au das isch kein grund so feig z'sii wie die und si ir gruppe vermöble. muesch halt warte bis si 1on1 chömed und denn verprügle. das die all blöd sind stimmt au ned!

sin
19.04.2004, 15:11
@mhmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

für mi si aui blöd schüsch wäres ja keni nazis...! es git nüt womit di chasch rächtfertigä so ne dänkenswiis z ha, wiä d faschos!

Und meinsch diä lö sech uf nes 1 gäg 1 i..????hehehehe da hesch di aber gschnittä diä si aui feig! hei ä grossi schnurrä ir gruppä aber allei haute si ihri vorluti schnurrä! ha ds scho gnuä gse..

@vjp tuä dr ds witterleite wo ig ha becho ...
diä fickä mer de scho diä nuttesöhn

Oishim
19.04.2004, 15:12
weiss eine was z'büre ader aare passiert isch?
i has nume vo minere mueter khört. söu ou e feigi träckstat gsi si!
söue amne 16jährige meitschi es mässer quer dürs gsicht zoge ha!

:::SCHEISS NAZIS:::

LAN
19.04.2004, 15:20
@Biggie
hei aso im Nordquartier hets keni Nazis. Ha no nie eine gseh. Und im Süde aso so chirchefäud onid, di wäre scho lang tot. Wis im Oschte isch weissi nid und Bärn Wescht hani o ke blasse. Aber wi gseit, Süd, Nord und City hets keni Nazis. O so ar aare under (Elfenau-Chräbsebächli, Tierpark, aso äbä Süd) hets o nüt.

Waaah woni im Sozialpraktikum bi gsi hets bir chuchi-Crew sone Dräcksnazi gha. Zum Glück hani nid dert gschaffet süsch hätts äuä Problem ggä ...

P-Flow
19.04.2004, 15:21
@TrueRhyme:
oh shit.... Scheisse die wixer! di verfiggtu scheiss nazis! feigi scheiss dräckssäck! Ich ha der vorgeschter am telefon gseit, was uf di typu wartut, wenn schi erkännsch.. und druf chasch di verlah! Wer dich attakiert, der soll lidu! :mad:
VERDAMMT!!!!
ich bi agressiv uf di scheiss nazis wie nu nie................. !!!!!!!!

:no:

rösli
19.04.2004, 15:21
damn dasch jo zu grob echt.... vz deftig aso was eg wott säge nazis send ned so schlechti mönsche! wöu log d osländer möche genau s gliiche! die chöme ou z 6 uf de zue ond verhoue di nor well mou anere frou nocheglueget hesch... aso nor zor info es send alli scheisse wo so züg möche! lueget uf üches eigete züg ond suechet ned emmer nach grönd ond verchnöpfige zom eine houe!
"ey du hesch minere frou nochegloueget (nei ned emol sinere sondern dere vom chline kolelg hende dra) jetzt besch dra... aso es bruucht kei sone x-tremi groppe punks,nazis,ossländer, chae alli ködere! klar ned alli! aso e meine di einzelne persone aber e fende das getue so öpis vo scheisse echt...!

mhmm
19.04.2004, 15:24
@mhmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

für mi si aui blöd schüsch wäres ja keni nazis...! es git nüt womit di chasch rächtfertigä so ne dänkenswiis z ha, wiä d faschos!

Und meinsch diä lö sech uf nes 1 gäg 1 i..????hehehehe da hesch di aber gschnittä diä si aui feig! hei ä grossi schnurrä ir gruppä aber allei haute si ihri vorluti schnurrä! ha ds scho gnuä gse..

@vjp tuä dr ds witterleite wo ig ha becho ...
diä fickä mer de scho diä nuttesöhn

tja, bisch genau wie en nazi!
du lahsch e denkwiis wo dier ned passt ned zue!

si lönd sech ned ufes 1zu1 ii? denn hebne das vor d fressi wenns ir gruppe sind! hesch z gfühl si verlüred denn ned s gsicht vor gruppe? damn ich ha z gfühl vo oi hett no niemert mitme fascho gredet. has au scho gnueg gseh, ha aber au scho sau oft mit dene disskutiert!

4053ler
19.04.2004, 15:24
Welle spruch meinsch jetzt. "Jedem das seine"? Also wenn de Spruch meinsch, de stammt 100% NID vom Goebbels. De Spruch isch scho vo dr Römer brucht worde, um so ihr Rächts und Gerächtigkeitsprinzip z'beschriibe. D Nazis hänn de Spruch denn eifach missbrucht, und ihn als Hohn an d Igangstüre vo de KZs gmeisslet.

Oishim
19.04.2004, 15:33
i ha lieber 10'000 punks und 10'000 usländer vor mir, aus ei nazi!!!
klar gitz einzelni punks und usländer wo shit dürezieh!
aber nazis zieh alli zämme am gliche scheiss seili!!!
die hei ALLI die glichi dänkrichtig! und meh cha alli nazis zämme küdere!

rösli
19.04.2004, 15:35
nei! v ned! dasch jetzt es vorurteil wo ganz secher ned sstemmt!

mhmm
19.04.2004, 15:36
ich ha lieber 10000 spler als 1 svpler, isch das eh grund dasi d svpler alli kille?

sin
19.04.2004, 15:42
@LAN

Bärn wescht isch ou zimlech frei vo nazis....

@mhmmm

was isch ds für ä dänkenswiis?????? ds isch nüt ds isch nur hass und angscht vor episem wo nid so isch!
ig ha ou scho mit nazis gredt aber da chunnt nüt schlaus usä so leid das es mir tuet!
usserdäm 1vs1 chasch bi denä vergässä wenn ds innä vorschlasch denn chömä höchstens aui uf di los wöu si z FEIG SI!!!
Das du diä no verdeidigsch isch mer es rätsu! Gang doch im ne nazi forum go diskutierä!

rösli
19.04.2004, 15:43
sorry e kenne osländer wenn die dorne stross wo chli donkel esch loufe ond ne eine entgege chont denn cha de so zäge grad en brief a sini family schribe dass er em spital liit! ond dasch kei wetz! ond genau s gliiche be de punks mönd do goh scheiss mache ond e chli randaliere, ond provoziere wo si nor chöi! sorry wenn em zog besch ond so schisch punk sound muesch a lose... de gheii öber ...(easy so ruhig wieni be gohni zerst mol go froge öb si de schisch chöi ab stelle oder wenigstens liisliger mache...) nei mann wenn es problem hesch chom do hene... ma was goht ab? ond punks wend fredlich sii? oder de hangis z aarau em park nebe mir punks met ehrne gaschos...
was möchets? nachdem dass si de ganz park met ehrem öbertribne luute dätsch buum däsch g närvt hei löi si alles aber echt alles lo legge! karton bierfläsche eifach alles! das wör en nazie nie mache!jo e fende eifach egal was x-trem esch nie guet ond wenn me lüt a griift ohni vorwarnig ohni grond! denn fendi das schlemmer als wenn mer sech us nazi "outet" ond riskiert vo sinere gegroppe abgschlage z wärde, deför stoht me i allne pönkt deför ihh wöu log es macht eifach jede sini eigete erfahrige ond es esch en verdammte tüüfels chreis! en nazi verschloh en osländer de osländer denkt sech das lohni mer nömm lo biete ond chlopfet haut de nöchst schwizer de denkt secher wederom schisse die mache üses land kapott.. chöme do hene ond schlönd üs ab uf üsem eigete terrain... --> er werd en nazi es esch eifach egal was allne recht chames nie mache...
das vo mer a dere stell

Oishim
19.04.2004, 15:47
es het jo niemer eh ahnig was würd passiere wenn meh de nazis freie louf würd lo!
es wär dr ültimativ chrieg...übrau uf dere wäut gitz nazis, die würde d'wäutherrschaft a sech risse!
e gäbt verfolgige, massemorde jo völkermorde!
gentechniker würde sech dra mache de ultimativ arier s'züchte!
jede wosechs gäge regim usspricht wird eifach higrichtet...oder verschwindet spurlos!

fuck man, wott gar nüm witer dänke...holocaust^10!!!

Biggie
19.04.2004, 15:53
@Biggie
hei aso im Nordquartier hets keni Nazis. Ha no nie eine gseh. Und im Süde aso so chirchefäud onid, di wäre scho lang tot. Wis im Oschte isch weissi nid und Bärn Wescht hani o ke blasse. Aber wi gseit, Süd, Nord und City hets keni Nazis. O so ar aare under (Elfenau-Chräbsebächli, Tierpark, aso äbä Süd) hets o nüt.

Aso, hehe, ostermundigä isch sicher o "nazifrei" het det änä z viu usländer..

u bümpliz, u so (3018/27) hets o keni, schüsch wüsstis, isch ja mini gägend...

wäg däm meini ja, wo hets z bärn nazis? getroue sech diä numä am tsistig abä usä, ohni liecht, i waut at aarä, oder wo heiter diä troffä??

und, jaa, git o usländer wo problem machä, git o schwizer, gits überau.. ha ersch 2 mau ä usernandersetzig gha, u das si beides mau usläner gsi (bi ja o haubä) sägä iz nid was fürigi, aber sägä so viu, diä machä no viu problem, hehe, aber wäg däm bini iz nid gad ä nazi! vilech gangi denä eifach chli usem wäg, u trouenä o nümm so, aber äbä....

sin
19.04.2004, 15:53
@rösli

du bisch eher im tüfuskreis vo dirä begränztä dänkenswiis...
meine mängisch gits haut nüt anders aus sech mit gwaut z wehre! ds isch so und wird immer so blibä!

sin
19.04.2004, 15:55
@bigie

läär mau dis postfach ...ha dr epis wöuä schickä aber isch vou gsi...

nobra
19.04.2004, 15:59
biggi chum seg was bisch für eine stresse? i sege eifach mol jugo.

scheiss egal hey dini mailbox isch volle han dir wölle antworte.

Biggie
19.04.2004, 15:59
es het jo niemer eh ahnig was würd passiere wenn meh de nazis freie louf würd lo!
es wär dr ültimativ chrieg...übrau uf dere wäut gitz nazis, die würde d'wäutherrschaft a sech risse!
e gäbt verfolgige, massemorde jo völkermorde!
gentechniker würde sech dra mache de ultimativ arier s'züchte!
jede wosechs gäge regim usspricht wird eifach higrichtet...oder verschwindet spurlos!

fuck man, wott gar nüm witer dänke...holocaust^10!!!

nid übertribä.. du definiersch nazis fautsch.. oder gsesches fautsch.. so öpis wie hitler chas nümm gä, es git viiu z viu gägäwehr... t mentalität vo dä lüt het sech gänderet, die meischtä jungä si neugierig uf angeri kulturä, angeri lüt, angeri kontinäntä...

u du gsesch dr nazi aus seehr starkä patriot meinä ig... u scho dert würds nümm uf ga.. zersch t schwiz, u när? chämte sech säuber it haar..., ehm, a glatzä... nenei, du übertribsch maaslos... in dütschland z.B. wärdä hurren viu razziä gmacht ir rächtä szenä, u ir schwiz isch das o nid ohni....

Biggie
19.04.2004, 16:04
isch gläärt....

i bi no haubä italo, u ha problem gha mit albaner, aber ha säuber albaner kollegä.. u i gseh immer no dr ungerschid zwüschä albaner u jugo... aber äbä, ha nüt gäg albaner, git o nätti, aber ganä iz eifach usem wäg, bringts eifach nid, wüu mit dä meischtä chasch gar nid schnurrä... aber wäg däm bini ke nazi...

rösli
19.04.2004, 16:04
chom sin du muesch ned probiere mer öpis öber gwalt biizbrenge e ha jetzt haut eifach die denkenswiis! ond wenns rechtig gläse hätsch jo denne hetsch din satz äuä nie gschrebe...
wöus en ned bruucht!

nobra
19.04.2004, 16:08
Original geschrieben von Biggie
isch gläärt....

i bi no haubä italo, u ha problem gha mit albaner, aber ha säuber albaner kollegä.. u i gseh immer no dr ungerschid zwüschä albaner u jugo... aber äbä, ha nüt gäg albaner, git o nätti, aber ganä iz eifach usem wäg, bringts eifach nid, wüu mit dä meischtä chasch gar nid schnurrä... aber wäg däm bini ke nazi...

HAHAHAHHA DU BISCH EINE SPAGHeTTI?? hahaha villicht sind mo jo no verwant hahahaha ;)

hey git wo jeder nati gnueg arschlöcher. i ken gnueg scheiss jugos türke albas und schwizer..

Biggie
19.04.2004, 16:10
HAHAHAHHA DU BISCH EINE SPAGHeTTI?? hahaha villicht sind mo jo no verwant hahahaha ;)

hey git wo jeder nati gnueg arschlöcher. i ken gnueg scheiss jugos türke albas und schwizer..

äbä, das meini, arschlöcher git überau.. deunä ortä meh, deunä ortä weniger...

hmm... lecce.. Cudrufiano... aber äuä nid, hehhee

mhmm
19.04.2004, 16:14
sin, bisch also en nazi! ganz eidüütig, du akzeptiersch e anderi denkwiis nid und versuechsch das mit gwalt duresetze, organisiersch di in gruppe zum diis vorha z beschtärche. gsehsches? die beschriibig würd genausoguet uf en fascho zuetreffe.

usserdem hanni genauso öppis gege faschos wie du, nur gestani ine es existenzrecht zue, insoferns niemert andersch demit iischränked!
lueg es isch eso wie mit de kiffer, die sölled so sie, solangs niemerem de güff id fressi drucked!

bin au en halbe tschingg, han aber ned weg demm stress mit de faschos, sondern wills unbegründet uf niggers losgönd!

nobra
19.04.2004, 16:15
hihi i bin no öppe die ir region leeche i ferie in bella salve :)

extrem schön dä ecke döt une aid.

isi.

rösli
19.04.2004, 16:21
aso aber das verhalte vo de faschos "grundlos schwarze verhauen" genau das hani be de osländer ou g schilderet ha...se send ou grondlos uf eine los nor well er elleige gloffe esch ond wöu si haut eifach grad bock /die nötig aggression gha hend...met osländer esch ned gelich jede osländer gmeint! bo ou en italiener aaber met osländer meini scho die wo stress mache ond anderi verschlöhnd...

nobra
19.04.2004, 16:21
sin, bisch also en nazi! ganz eidüütig, du akzeptiersch e anderi denkwiis nid und versuechsch das mit gwalt duresetze, organisiersch di in gruppe zum diis vorha z beschtärche. gsehsches? die beschriibig würd genausoguet uf en fascho zuetreffe.

usserdem hanni genauso öppis gege faschos wie du, nur gestani ine es existenzrecht zue, insoferns niemert andersch demit iischränked!
lueg es isch eso wie mit de kiffer, die sölled so sie, solangs niemerem de güff id fressi drucked!

bin au en halbe tschingg, han aber ned weg demm stress mit de faschos, sondern wills unbegründet uf niggers losgönd!

junge verstoh.
wer heil hitler seit oder sich mit kleidig accesoirs us nazi zit schmückt hät i mine auge srecht uf e existenz verlore.

Biggie
19.04.2004, 16:23

1. wenn ä italiäner bisch weisch was tschingg heisst u seisches nümm, numä so näbä bi..
2. si seeeehr viu italos ir schwiz rächts veralagt..
3. bini ke typischä italo, mir gseht mes nid umbedingt ah...
4. ha eh ke stress mit nazis, u wenn de sicher o nid wüui italo bi, ender wüui t kultur Hip Hop vertrittä u sä duä prediä u verbreitä... schön gseit, hehe..

ke afigg, numä tatsach.. pöis!

VJP
19.04.2004, 16:23
@mhmm:
andäri Dänkwis = eini zämäschla undärä'd Schlangä wöuä zwüschä'd Bei schteckä?
Chani nid akzeptiärä.
I hautä wedr vo ds fescht/extrem abartig Lings orientiärtä(wo nüt dänkä chöi) no vo rächtö öppis. Numä dasi vo dä Linngä nid so hüfig ghörä dass'i Lüt i dämm usmass wos rächti machä beläschtigä. I redä jetz nid vo Lärmä odr so.
Ds vrschteisch sichr.

sin
19.04.2004, 16:24
okey de schick drs

von mhmmm

lueg es isch eso wie mit de kiffer, die sölled so sie, solangs niemerem de güff id fressi drucked

sooooo geile verglich :wtf:

@mhmmm

hehe ja bi ä nazi gägä nazi!:confused:
ig lah diä anderä dänkä was sie wei aber nazis hei für mi hiä nüt z sueche! erscht rächt nid ir schwitz...wöu ds so ne multikulturells land isch! meine es läbä so viu Italiener Spanier Franzosä Dütschi ALbaner Jugos Schwarzafrikaner Süd amerikaner Asiate usw ir schwitz ...de bisch eifach mit so ne hass dänkä nid willkomme! und ds wo du gschriebä hesch ....so ne scheiss wäg was isch ds thread eröffnet wordä du klugscheisser??

und wenn diä scheiss nazis nüt anders kenne aus dresche kenne oder wei de söuä sie ds ou becho! Mit em ne hippie dänkä chunnsch gägä 10 nazis mit baseballschleger nid wiit!

Muesch dr Situation ensprächend handlä ds isch mini dänkenswiis und nid das meinsch ig heig nur schleglä im kopf!

mhmm
19.04.2004, 16:24
junge verstoh.
wer heil hitler seit oder sich mit kleidig accesoirs us nazi zit schmückt hät i mine auge srecht uf e existenz verlore.

hej junge verstoh.
wer sich abgfuckt azieht, stinkt wied sau, anderi abettlet obwohl meh au andersch chönnt, d sozialinstitutione vo oisem staatusnützt het in miine auge siis recht uf existez verlore. du gsehsch sone argumentation isch immer eisitig, egal ob uf de einte odr uf de andere siite, beidesmol scheisse.

sly saloon
19.04.2004, 16:26
hej junge verstoh.
wer sich abgfuckt azieht, stinkt wied sau, anderi abettlet obwohl meh au andersch chönnt, d sozialinstitutione vo oisem staatusnützt het in miine auge siis recht uf existez verlore. du gsehsch sone argumentation isch immer eisitig, egal ob uf de einte odr uf de andere siite, beidesmol scheisse.

du bisch en hohle siech, ab uf s nazi board

mhmm
19.04.2004, 16:27
und ds wo du gschriebä hesch ....so ne scheiss wäg was isch ds thread eröffnet wordä du klugscheisser??

mann du hesch gseit i söll ines fascho forum gah, also fapissdi!

mhmm
19.04.2004, 16:28
Original geschrieben von sly saloon
du bisch en hohle siech, ab uf s nazi board

begründe bitte, nid eifach scheisse labere wie en fascho!

mhmm
19.04.2004, 16:30
Original geschrieben von VJP
@mhmm:
Chani nid akzeptiärä.
I hautä wedr vo ds fescht/extrem abartig Lings orientiärtä(wo nüt dänkä chöi) no vo rächtö öppis. Numä dasi vo dä Linngä nid so hüfig ghörä dass'i Lüt i dämm usmass wos rächti machä beläschtigä. I redä jetz nid vo Lärmä odr so.
Ds vrschteisch sichr.

sorry, aber d denkwiis fo faschos isch nitt dasse anderi zämeschlöänd! du hesch kein blasse, zimmli sicher no nie mitme fascho gredet! scheisse die pissed sich uf das d usländer wo nid schaffed chole überchömd usw. UND DAS DÖFFEDS GOPFERTHAMMI!

rösli
19.04.2004, 16:31
jo sin aso wenn met emne hippidenke gege 10 faschos met baseball schläger ned a chonsch wie denn? ziehsch dini 9mm före oder wa?

sly saloon
19.04.2004, 16:33
begründe bitte, nid eifach scheisse labere wie en fascho!

du bisch en hohle siech, wil d scheisse uselohsch, nume zum chli provoziere. da isch nöd s erst mol i dem thread. du würsch immer s gegeteil vo de andere behaupte, nur zum di wichtig mache. und selbst wenn nocher igsehsch, dass falsch gha hesch, beharrsch druf, well nöd mol d eier hesch zum anestoh und sägä, damn, da hani nöd überleit, oder , ok ,i hans nöd z end denkt.
weil das züüg wod jetz useloh hesch het weder hand no fuess, völlig unusgore, im gegesatz zu de meiste andere wo was schribed zu dem thema.

klar bini links und hass d nazis. aber wenn ein rechti argument bringt, denn losem au zue, aber wenns nur bullshit isch, denn säg i eifach, VOLLIDIOT.

VJP
sorry, aber d denkwiis fo faschos isch nitt dasse anderi zämeschlöänd! du hesch kein blasse, zimmli sicher no nie mitme fascho gredet! scheisse die pissed sich uf das d usländer wo nid schaffed chole überchömd usw. UND DAS DÖFFEDS GOPFERTHAMMI!
I ha nid gseit das ihri Dänkwis so sig. Lis mau richtig wenn's chasch, de schnauschäs viläch oh.

mhmm
Original geschrieben von rösli
jo sin aso wenn met emne hippidenke gege 10 faschos met baseball schläger ned a chonsch wie denn? ziehsch dini 9mm före oder wa?

z geilschte isch er gaht gliich vor wie de bush und kritisiert ihn gliichziitig.

bush wird vo terorischte gfickt (scheiss terorischte!)
was macht er?
er schlahtne mit sinere armee id fressi.
was machsch du?
du findschs scheisse!
was mached d terorischte?
si schlönd em busch id fressi!
also sin gan gege dich selber go demonstriere

mhmm
19.04.2004, 16:35
Original geschrieben von VJP
I ha nid gseit das ihri Dänkwis so sig. Lis mau richtig wenn's chasch, de schnauschäs viläch oh.

Chani nid akzeptiärä.

WAS ISCH DENN DAS? scheiss sugeschtiv frage! bisch öppe vom blick?

M-To
Original geschrieben von Psycoflow
@TrueRhyme:
oh shit.... Scheisse die wixer! di verfiggtu scheiss nazis! feigi scheiss dräckssäck! Ich ha der vorgeschter am telefon gseit, was uf di typu wartut, wenn schi erkännsch.. und druf chasch di verlah! Wer dich attakiert, der soll lidu! :mad:
VERDAMMT!!!!
ich bi agressiv uf di scheiss nazis wie nu nie................. !!!!!!!!

:no:

Ohje! shit! Dü willt nazis ga tätschu ohni mich?!? glöib dra! Verdammt, di nazis sind Tot!
Säg mer nur wenn und ich bi dabei!!

@TrueRhyme: uf mini hilf chasch zellu! di wixer sellunt bluten!!!!!

_dC_
Original geschrieben von Biggie

2. si seeeehr viu italos ir schwiz rächts veralagt..

Han gmeint dass sogar eine vode grosse Chöpf ide CH Naziszenä en ex Italo isch, bin mer aber nümm sicha.

Inch'Shyla
19.04.2004, 16:37
Original geschrieben von rösli
ja rosi.....genau das macht er und die 9mm is noch gar nix!!!
:stupid:
ausserdem holt er noch seine Doc martens und versohlt ihnen kräftig den arsch....

mhmm
19.04.2004, 16:37
Original geschrieben von _dC_
Han gmeint dass sogar eine vode grosse Chöpf ide CH Naziszenä en ex Italo isch, bin mer aber nümm sicha.

SPILLTS EH ROLLE OB DE TSCHINGG JUGO ODER SÜDAFRIKANISCHEKOSOVOTÜRK ISCH?
damn ier reded wied faschos!

nobra
19.04.2004, 16:38
hej junge verstoh.

lol man du huere scheiss punk fresse bruing dini muetter füren gangbang.
en penner bettlet und schmarotz und ?
en neonazi rechtfertigt oder lügt dä holocaust! etc.!è!

sin
19.04.2004, 16:41
@mhmm
ha scho lang nüme so sinnloses ghört ...söttisch würkelch is nazi formu ga so wie ig drs vorgschlage ha...Was chunnsch immer mit hesch no niä mit em ne fascho gredt???
Di sie so begränzt i ihrä argumentetion das es weh macht denä zuäzlosä!

@rösli
tötä isch ä möglechkeit...chasch natürlech ou wägrenne chasch de cops alütä wenn de no ir lag bisch ..wobii würd denn gschider ar ambulanz alütä wöu kops praktisch nüt gägä so vorfäu ungernäh(z wenig bewiisä..)
Meinsch es ergeit dr bersser wenn vor ihnä steisch und seisch: nei mache mer friedä und biudä ä mönschäketti und zündä duftstäbli a...PEACE PEACE

ä kolleg isch mau vor 10 nazis mit hockey stöck gstande und är isch mit mehrfachem schädubruch is spital cho, är wär um eis haar tod gsi
auso verzeu mer nid das me mit denä fridlech söu si. ds isch ou ä di grichtet mhmmmmmm

Biggie
19.04.2004, 16:41

das weisi iz nid, kennä mi leider (!!!) i derä szenä nid us... kennes eifach vo mim umfäud.. aber betonä ud veralagt.. si dänkä viu glich, aber ä italo wo ir schwiz ä nazi spiut isch eh ä idiot, söu sech zersch mau um sis eigetä löand kümmerä... vo wo chömä die meischtä flüchtlingä, asylantä u so it schwiz? genau überä bari hafä. wüu si dert scho z viu hei wärdä si witer greicht.. nächschti station.. schweiz! nit dasi öpis drgägä ha, aber das bewist das di rächts dänkendä italos so schlau müessä si winä tenisbau..

_dC_
19.04.2004, 16:42

damn ier reded wied faschos!

Zersch überlegge, denn poste. Halbschue.

mhmm
19.04.2004, 16:43
lol man du huere scheiss punk fresse bruing dini muetter füren gangbang.
en penner bettlet und schmarotz und ?
en neonazi rechtfertigt oder lügt dä holocaust! etc.!è!

wetsch mini mueter ha? keis problem, wotsch telefon nummere? :rolleyes:

damn was chraztz di wenn en scheiss puur denkt alli araber sölled verrecke? heh? mann es isch doch scheiss egal was eine tenkt! solang er niemerem schadet demit! fuck und wenn seisch alli faschos verbrenne denn muesch au die verbrenne wo nur so denke aber NED SO HANDLED!

mhmm
19.04.2004, 16:44
Zersch überlegge, denn poste. Halbschue.
BEGRÜNDE PISSER! NED EIFACH SCHEISSE SCHRIIBE GELL. wenn dini uusag ned rassistisch xsi isch, denn bewiismer s gegeteil!

mhmm
19.04.2004, 16:48
@mhmm
ha scho lang nüme so sinnloses ghört ...söttisch würkelch is nazi formu ga so wie ig drs vorgschlage ha...Was chunnsch immer mit hesch no niä mit em ne fascho gredt???
Di sie so begränzt i ihrä argumentetion das es weh macht denä zuäzlosä!

@rösli
tötä isch ä möglechkeit...chasch natürlech ou wägrenne chasch de cops alütä wenn de no ir lag bisch ..wobii würd denn gschider ar ambulanz alütä wöu kops praktisch nüt gägä so vorfäu ungernäh(z wenig bewiisä..)
Meinsch es ergeit dr bersser wenn vor ihnä steisch und seisch: nei mache mer friedä und biudä ä mönschäketti und zündä duftstäbli a...PEACE PEACE

ä kolleg isch mau vor 10 nazis mit hockey stöck gstande und är isch mit mehrfachem schädubruch is spital cho, är wär um eis haar tod gsi
auso verzeu mer nid das me mit denä fridlech söu si. ds isch ou ä di grichtet mhmmmmmm

änderet das öppis dra das lüüt wo zwar so denked, aber das nid mached verbrenne söttsch? scheisse du räffschs echt nöd!

DAS WAS DU TENKSCH ISCH NED DAS WAS DU MACHSCH, TSCHEGGSCHES ENDLI? FACK DU BRINGSCH IMMER BIISCHPIL WO LÜÜT VERSCHLAGE WERDED, DAS HETT ABER NIX DEMTI ZTUE WAS DIE DENKED!

segmer etz werum ich nöd döff denke alli jugos sölled sich us der schwiiz verpisse? werum döffi ned so denke und das au lut sege? tuet das öperem weh? (ich denke ned so! sondern andersch ume!)

nobra
19.04.2004, 16:48
wetsch mini mueter ha? keis problem, wotsch telefon nummere? :rolleyes:

damn was chraztz di wenn en scheiss puur denkt alli araber sölled verrecke? heh? mann es isch doch scheiss egal was eine tenkt! solang er niemerem schadet demit! fuck und wenn seisch alli faschos verbrenne denn muesch au die verbrenne wo nur so denke aber NED SO HANDLED!

LOL man wie alt bisch steckt dä stock i di9m arsch scho lang?

solang die nur so denked ok.
aber wenn sie sich mit kleidig kleidet wo erem denke usdruck verleiht und sie mit parole und banner maschiered isch das nümme es privat thing.
den sinds frei zum abschuss.

mhmm
19.04.2004, 16:50
japp, also alli demonstrante wo oise staat destabilisiere wendd verschüsse! das mached us miinere sicht alli demonstrante, also alli verschüsse!
nobra gsehsch wie dämlich du argumentiersch?

ALSO, DA DIE MEISCHTE WO ZUESCHLÖND BLÖÖD SIND, BINICH DEFÜR DAS ALLI WO Z GIMI NED SCHAFFED VERSCHOSSE WERDED!

_dC_
19.04.2004, 16:53
BEGRÜNDE PISSER! NED EIFACH SCHEISSE SCHRIIBE GELL. wenn dini uusag ned rassistisch xsi isch, denn bewiismer s gegeteil!

Hehe du bischmer au en luschtige, definitiv de falsch zum andernä vorwärfe si seled ke Shice schriibe. Gell weni schrib gescht bini mid zwei Italos undeme Franzos im Usgang xi, töni au wie en schiess Nazi oder?

nobra
19.04.2004, 16:53
du bisch eifach nur scheisse mann.

du versuechsch tatsächlich nazidreck rechtzfertige!!

vo mir us chan mo jeder nazifrau wo en gof i sich hät messer in ranze stecke.

jo i bin defür das mo richtige neonazis verschüsst kein scheiss.

Oishim
19.04.2004, 16:54
STOP!

dä thread isch gäge nazis grichtet!
und nid derzue dänkt das ihr üch gägesitig afigget!

auso wenn no diskutert wird bitte numeno mit fakte, und ohni beschimpfige!

Al Bana
19.04.2004, 16:55
japp, also alli demonstrante wo oise staat destabilisiere wendd verschüsse! das mached us miinere sicht alli demonstrante, also alli verschüsse!
nobra gsehsch wie dämlich du argumentiersch?

ALSO, DA DIE MEISCHTE WO ZUESCHLÖND BLÖÖD SIND, BINICH DEFÜR DAS ALLI WO Z GIMI NED SCHAFFED VERSCHOSSE WERDED!

hey weisch was? i figg uf di und dini ganz meinig, nazis wärde doch unter hip-hopper nid toleriert!

meh toleranz und grächtigkeit, i schisse uf au di glatzene, und wenn nid ufhörsch shit rede, wirsch öppe no vo derä siite bannt du idiot

sin
19.04.2004, 16:59
Was ig dänkä isch was ig mache und ig muess mi nid vo som ne komischä siech wie du la belehre wiä das ig söu dänkä bzw. handlä!

von mhmmm
DAS HETT ABER NIX DEMTI ZTUE WAS DIE DENKED!

Dänkä si ä blüemli und friedä uf ärdä?? NEI! diä dänkä a aues anderä aus ds! Oder a was dänkä sie de wenn Sie asylante wohnigä verbrönnä a was dänkä si wenn si chlini "Punks" verbrätschä a was dänkä si wenn sie sturzbsoffä ir gägend ume ballere?? chasch mer ds erklärä, du weisch ja so viu über diä szene??
--------------------------------------------------------
von mhmmm
segmer etz werum ich nöd döff denke alli jugos sölled sich us der schwiiz verpisse? werum döffi ned so denke und das au lut sege? tuet das öperem weh? (ich denke ned so! sondern andersch ume!)

überleg was de gschribä hesch, nähr hesch d antwort wenn genau andersrum dänksch....

mhmm
19.04.2004, 17:37
muahahahahahaha
echt geil z gseh wie ier reded. muesi sege s gliicht überhaupt ned wie en chrischt wo en satanischt akzeptiere müest :rolleyes:

segmer nurmol was ier für richtig haltet, satanischt sii oder chrischt? würd mi no wunderneh.

@albaner

hey weisch was? i figg uf di und dini ganz meinig, nazis wärde doch unter hip-hopper nid toleriert!
werum schisisch denn nid ufd meinig vo faschos? das machsch jo ned, wetsch si jo kille.
damn ich toleriere au ned was d faschos mach! sprich asylanteheim azünde, nigger abschlah, frauevergewaltige!
werum schnallsch das ned? werum?
ich chann aber toleriere das de fascho sich über niggers ufregt, vilicht wilers ned besser weis oder will sin vater vo jugos killt worde isch wuteva spillt überhaupt kei rolle, er denkt halt so. ich finde das döff er mache, wie ich finde das sich zwei fraue küssed, es macht ja niemerem weh. oder tuet dier das weh?

@nobra
du bisch eifach nur scheisse mann.

du versuechsch tatsächlich nazidreck rechtzfertige!!

vo mir us chan mo jeder nazifrau wo en gof i sich hät messer in ranze stecke.

jo i bin defür das mo richtige neonazis verschüsst kein scheiss.
ja und, au wenni scheisse bin, was änderets?

ich versuch ned nazidreck rechtsfertige! sondern grundsätzlich z rechtfertige das jede mensch das denke und au verüssere döff was er will, ich will kei einheitsmasse, wo die einte das mache müend wo die andere wend! hesch etz gschnallt? ich will kei faschos ha, wieso sött ich aber besser sii als sii? wieso sött ich s recht ha ine iri DENKWIIS abzspreche? das heisst ned dasich ned z recht han sie für iri HANDLIGSWIIS z verurteile! (seg das etz mit schläg messer wuteva)

das mitem nazigoof, hesch hoffentli funny mode on gha! will du gisch dem gof gar ned d möglichkeit andersch sii! überlegg zersch was d seisch plz. du chasch jo au ned de goof abschteche vom mörder vo dim vater oder?

das isch dini meinig, sie isch us minere und us de sicht vo fillne andere falsch, trozdem segi ned das du die ned do ineschriibe döffsch odr?

@_dC_

es gaht ned drumm WAS du seisch, sondern WIES du seisch!
Han gmeint dass [B]SOGAR[/] eine vode grosse Chöpf ide CH Naziszenä en ex Italo isch, bin mer aber nümm sicha.
du seisch es sig sogar en tschingg xsi. ischs ned gliich obs en schwiizer oder en türk oder wuteva isch? änderet das öppis dra das er en wixer isch? es isch es zustandsunverändernds attribut, genau wies d faschos bruuched! drumm rassistisch!

damn, werum schnalled ier ned dasich faschos hasse?
ich hasse au jude us israel und de usa (natürlich gitz au det usnahme, aber das was ich kenne hassich), bini weg dem en fascho? mues ich weg demm id hamas gah und israelis verschüsse, NEI! ich finds eifach scheisse was die meischte israelis dett une mached und will das au sege chönne. hingege die israelis dett unne wo zig paleschtinänser ufem gwüsse hend, die in "Ghettos" stecke und suscht scheisse mit de paläschtinenser agstellt hend, wettich veschüsse döffe, aber ned die wo eifach mit dere politik iverstande sind!

ich weiss ganz genau das de letscht teil falsch verstande wird, drumm gibi etz scho en figg uf die wo de letschti teil ned begriffe hend, sondern in mier eifach en judehasser gsehnd. (ich hasse jude ned wills jude sind, sondern wills de gliich scheiss duregebend wie de hitler nur fill subtiler)

@sin

denk du blüemli uf erde und fride, piis piis? wohl chum. hassich dich defür? wilich diich defür kille?

sin
19.04.2004, 17:47
@mhmmm

dis 100 meter post isch ja guet und rächt aber du machsch glich überlegigs fähler und du nimmsch sache i schutz wo de nid söttisch i "schutz" näh.

NULL TOLERANZ FÜR FASCHOS

Al Bana
19.04.2004, 17:52
mhhhm nimm das :fuckyou: .. du regsch uuf ey... erschtens mau seid me nid wörter wi "nigger" und "tschingg" du pisser..!

und es isch mir scheissegau was du aues toleriersch, dir ischs äuä gliich wenn lüt d'nazis tüe vrherrläche, millione vo lüüt si wi nüt gstorbe, und mir söue das aues akzeptiere? nid mit mi oder mit üs!

schieb dr dini meinig i arsch, dini "argumänt" würke bi üs nid, denn si si huere zwifuuhaft, wenn du so liberau iigsteut bisch, de isch ds dis problem, toleranz numme unter tolerante, das isch mini meinig, u i akzeptier weder faschistischs gedankeguet no ihnri vrbrächerische handlige!

bätschmändoo
19.04.2004, 17:54
Hey chömet wieder chli abe... :brotherho
Obwou i no niä i Konflikt mit Nazis bi gratä chani se nid usstah. Das Gedankeguet, wo diä Gruppenä wieder löh la ufläbä, isch öppis vom niederschtä, wassäs ir Gschicht vor Mönschheit git. Isch ja öppe jedäm hiä klar...
Piis :kiffer:

nobra
19.04.2004, 17:54
mhhhh du bisch e huere dreckige nuttesohn was lalsch mi scho scheisse voll dini diskussion isch scheisse direkt us dim arsch mann fürs arsch mann.

wenni en nazi i minere city würd gseh umelaufe au wenn er nüt macht segli em mitem bat noh. und wenn er down isch görfed die andere au mit em spass ha.

so laufts mit brune scheisse. wenn du versuechsch dene es recht irume bisch du glich down wie sie. punk

sly saloon
19.04.2004, 17:58

toleranz numme unter tolerante, das isch mini meinig, u i akzeptier weder faschistischs gedankeguet no ihnri vrbrächerische handlige!

So, damit wär glaub alles gseit. Word albaner.

mhmm
19.04.2004, 17:59
nei, ich tuen nur unterscheide! das isch de knackpunkt.
ich unterscheide zwüsche handle und istellig.
ich hasse beides, d istellig vo de faschos sowie ire handle.
ABER ich chans toleriere wenn öpert andersch denkt als ich andersch red als ich, sich andersch aleit als ich.
ich chans jedoch nid z handle vo de faschos toleriere, sprich öppert abschlat wege zustandsunverändernde attribut (schwarz/wiis/gälb/rot/dick/dünn/behindert/wuteva) es isch ja nach wie vor en mensch, wo die nüt tah het (vorsätzlich!).
wenn ich vor ere glatze stahn, denkich ned du scheiss fascho dich killich, will sini glatze isch ebefalls es zustandsunverändernds attribut. ich denke es isch en mensch und au de döff so sii wie er isch (insofern er niemert ischränkt dadurch).
us de sicht vom fascho:
er gseht eine mit me gegen nazi pullover uf ihn zuecho, wenn er denkt was füres arschloch, söll er das, er sölll mich es arschloch finde döffe, wenn er mier aber eis id fresse schlaht, denn kriegt ers zrugg! und zwar zu recht! da mach ich ebe de unterschid, ich will ned das mier eine weg min pulli id fressi haut, drum hauich niemerem weg siim pulli id fressi, vestahsch?

@albaner
FICK DI, du zeigsch kei toleranz, also hesch du au kei verdient! ich nimm die wörter id fressi wo ich will, verurteilschmi wege demm, ändered das öppis an minere ischtellig gegeüber tschingge und niggers? fuck wege so lüüt wie dier gits zensur muthafuckah überleg mol wasd seisch!
susch wilich das kei schimpfwörter meh gseit werded, denn die seit meh nöd.

ACH JA, LERN LÄSSE ARSCHLOCH! ich han ned gsayt du söllsch akzeptiere das d faschos milione vo lüüt umbrocht hend!

mhmm
19.04.2004, 18:05
mhhhh du bisch e huere dreckige nuttesohn was lalsch mi scho scheisse voll dini diskussion isch scheisse direkt us dim arsch mann fürs arsch mann.

wenni en nazi i minere city würd gseh umelaufe au wenn er nüt macht segli em mitem bat noh. und wenn er down isch görfed die andere au mit em spass ha.

so laufts mit brune scheisse. wenn du versuechsch dene es recht irume bisch du glich down wie sie. punk

sorry, aber diich channi nümm ernscht neh, seischmer punk und beschimpfschmi als fascho? damn koitzni!
wend faschos abschteche wotsch, chumm mol verbii, denn gsehni ob du ernschtmachsch oder nur scheisse lalsch!

nobra
19.04.2004, 18:06
wenn ich vor ere glatze stahn, denkich ned du scheiss fascho dich killich, will sini glatze isch ebefalls es zustandsunverändernds attribut. ich denke es isch en mensch und au de döff so sii wie er isch (insofern er niemert ischränkt dadurch).
us de sicht vom fascho:
er gseht eine mit me gegen nazi pullover uf ihn zuecho, wenn er denkt was füres arschloch, söll er das, er sölll mich es arschloch finde döffe, wenn er mier aber eis id fresse schlaht, denn kriegt ers zrugg! und zwar zu recht! da mach ich ebe de unterschid, ich will ned das mier eine weg min pulli id fressi haut, drum hauich niemerem weg siim pulli id fressi, vestahsch?

LOL du huere pussy.

jede wo nazi clothes ahät seit stumm demit meh us als 1000 wort!!!!

goht daSI DININ HUERE ANALGFICKTI CHOPDF HO INE!!!

++ DU VERTEIDIGSCH SCHO WIEDER NEOS¨OH DIE SIND SO ARMI DIE MÖND SICH DOCH WERE!!!!!!
H.U.R.E.N.S.O.H.N

mhmm
19.04.2004, 18:08
ach ja, hander schomol gsayt, mier isch gliich was ich in dine auge bin (pussy punk wuteva) muesch ned jedesmal widr schriibe, isch guet?

nobra tuen ned so dämlich oke?
ich sege ned das sich faschos wehre sölled, sondern das JEDE egal ob fascho punk gängxtahräppah (wie du eine bisch) sich alegge döff wie er will.
weisch gängschter sind au ned toleriert i oisere gsellschaft, heschs gern wenn dier en 0815 bürger mit sim bat eis id fressi schalht willfubu ahesch? lueg zersch diich mal aa, und denn kritisier anderi!

nobra
19.04.2004, 18:08

wend faschos abschteche wotsch, chumm mol verbii, denn gsehni ob du ernschtmachsch oder nur scheisse lalsch!

HURENSOHN EIN NAZI FICKGEBURT AUFSCHLITZEN + BANNEN
ADRESSE IN MEINE OOPM

nobra
19.04.2004, 18:10
UFEME HIPHOPP PULLI STOHT ABER KEI HOKECHRÜZ WO GENOZID REPRESANTETD MAN DINI FRESSE MUEN TEER FRESSE DU NUTTEGEBURT

Biggie
19.04.2004, 18:10
@mhmm
weni dis züg lisä isches es huerrä düränang, widersprichsch dr säuber i deunä abschnittä.... weisch äuä säuber nid, was wosch... du hassisch israel.. naja, mischisch di i züg i wo di nüt a geit,, mini meinig über so scheiss wie israel, irak usw, isch ä muur drum machä u sä dä scheiss la usdragä.. werum? was o machsch es isch niä guet, du chasches niä beidnä parteiä rächt machä, wenn dr eintä hiufsch gsehts für di angeri schlächt us... i fingä das was amerika het gmacht nid schlächt, ussert t usred vo wägä chemie waffä u so.. dr saddam isch nümm a dr macht, zersch aui, yeah.. u iz, isch z gröschtä puff.. was amerika o macht, es wird meh opfer gä.. wenn si abziäh rächä sech terrorischtä z amerika änä.. wenn si dert blibä wärdä no gaaanz viu soudatä stärbä.. the same isch z israel... wenn det igrifasch rächt sech di angeri partei.. nei, me chaa nid zämä hockä u ä lösig fingä, me muess drum kämpfä... au zämä hirntod...

sorry, biz vom thema ab cho....
aber iz zu däm nazi züg da, es wird immer witer gä, wenns o numä eini vo denä parteiä git, 1 maa, de geits witer.. 1nä wo numä dra dänkt, scho existierts witer.. werum? o dür gedankäusdusch verbreitet dechs witer, und irgendeinisch fauts uf diä lüt wo ihri gefdankä it würklechkeit umsetzä... wäg däm si gedankä scho numä gfährlech, denn jedä wo a so öpis gloubt würds o machä.. aber e ligt a z weni mittu zum zwäck oder eifach z weni muet oder was o immer.. aber dedankä leitä üs, was du dänksch wosch du o machä... u wenn mau afasch isches när plötzlech rutinä, was sech i dim chopf entwicklet füersch du us..

aber wirsches eh nid kapierä, naja.. isch o schwär zum erklährä....

mhmm
19.04.2004, 18:13
UFEME HIPHOPP PULLI STOHT ABER KEI HOKECHRÜZ WO GENOZID REPRESANTETD MAN DINI FRESSE MUEN TEER FRESSE DU NUTTEGEBURT

SCHNALLS ENDLI NOBRA!
dis fubu outfit wirkt auf de normalo wie en gangschter, sprich wie eine wo in usraubt abschlaht, wuteva, ODER wo das verherlicht! du bisch also us de sicht vo dem au eine wome ohni problem id fressi schalh chann, gschnallt?

nobra
19.04.2004, 18:16
SCHNALLS ENDLI NOBRA!
dis fubu outfit wirkt auf de normalo wie en gangschter, sprich wie eine wo in usraubt abschlaht, wuteva, ODER wo das verherlicht! du bisch also us de sicht vo dem au eine wome ohni problem id fressi schalh chann, gschnallt?

MASSIVE SPASTIQUE
H.U.R.E.S.O.H.N

mhmm
19.04.2004, 18:18
@biggie

nei i widersprich mier ebe nid! les es nomol und du wirschs merke! klar isch d lag det une schwirig und ned oise fehler, muesis weg demm guet finde was da abgaht? nei ich finds scheisse und segs au.

ebe nid jede wo eppis denkt mues das au in tat umsetze, weisch wievill scheisse denkich de lieb lang tag? ich mues das ned mache, will ich weiss dases scheisse isch. das isch ebe z problem, du chasch ned öppert verurteile für öppis wo öppert mache will, bis er öppis gmacht hett. oder willsch du das?

mhmm
19.04.2004, 18:19
MASSIVE SPASTIQUE
H.U.R.E.S.O.H.N

massive vollhonk
hesch en iq vumene 6jöhrige?
was gedapp? bisch argumentativ am endi?
chasch di nümm wehre?
muesch wie es chliichind umdischlah?
willdin wille duresetze?
fangsch etz denn ah stämpfele?

nobra
19.04.2004, 18:22
was isch den schlimmer eine vo denksch er raubt die us oder haut dir uf dinin scheiss fresse oder eine wo guet findet das millione vo jude erbärmlischts nidergmetzlet worde sind!!!!!!

du huere scheiss punk was honk? gib mo jetzt din scgheiss adress pmpmpopm

mhmm
19.04.2004, 18:25
wenn vergliichsch denn richtig!

was ist schlimma.
eine wos guetfindet das milione lüüt sterbet wo us siinere sicht keis exischtenzrecht hend (jude us de sicht vo faschos, faschos us dinere sicht)

oder eine wo beidi siihlaht, solangs es dene ned nahmached wos vorgmacht hend?

adresse? seg ziit, in landquart am bahnhof, datum ab mitwuch inere wuche, denn hanni fertig und denn chaschmi kille :rolleyes:

_dC_
19.04.2004, 18:26
STOP!

dä thread isch gäge nazis grichtet!
und nid derzue dänkt das ihr üch gägesitig afigget!

auso wenn no diskutert wird bitte numeno mit fakte, und ohni beschimpfige!
UP!

Gedisse chammer au via PM erledige.

nobra
19.04.2004, 18:27
mit dir isch jetzt finish dä punkt wo wort fertig sie sind isch sho lang übertrette.

nei dini richtig adresse du faschohure

Al Bana
19.04.2004, 18:32
mhmm... haut eifach dini frässe i has dr scho vori gseit, was du machsch isch doch mir scheissegau, i widrholes nomau für di

I AKZEPTIERE WEDER FASCHISTISCHS GEDANKEGUET NO IHRI VRBRÄCHERISCHE HANDLIGE; UND DI NEOFASCHOS SI FÜR MI DI HÄSSLECHSTE LÜÜT WOS GIT, SI VRHEHRRLÄCHE MIT ABSTANG Z'GRÜSIGSTE WOS JE GÄH HET ^

UND EIGENTLÄCH ISCH DS NÜT ZUM DISKUTIERE WÜU MINDESTENS 99% DA INNE HASSE D'FASCHOS UND DU BISCH FÜR MI NID MAU Ä FURZ, I WOTT KE KOMMENTAR MEH VO DIR, LÄB MIT DIRE MEINIG UND I MACHE MIT MIRE WIITER

punkt, schluss, bitch!

mhmm
19.04.2004, 18:38
danke albaner,

wenn du wetsch das ich mini meinig da ned ineschriibe (WO ÜBERIGENDS NÜT, ABER AU GAR NÜT MIT EM FASCHISTISHE GEDANKEGUET Z TUE HETT!) WERUM SETT ICH DIICH DENN NO DA INE SCHRIIBE LAH?
bisch du besser als ich?
nur will ich toleranter bin?
es isch also nüt zum diskutiere?
du gsehsch ned das du wie en fascho redsch, du wetsch das alli da i de thread ineschriibed: "Oh du aaarme oishim, ja faschos sind ganz ganz bööösi buebe und meh sött ihne alle eis ufz füdli geh"

SORRY ABER I HANS RECHT MINI MEINIG KUNDZTUE UND AU SONE BLÖDE WIXER WIE DU HINDERET MI NED DRA!
nur will ich tolerant bin und du nid, wetsch mier mini meinig verbüte? faschoarschloch!

@nobra
chasch mi jo au denn kille? wieso wetsch mini adresse? wetsch mi feig im schlaf kille?

samee
19.04.2004, 18:48
, SI VRHEHRRLÄCHE MIT ABSTANG Z'GRÜSIGSTE WOS JE GÄH HET

word...

K
19.04.2004, 18:48
mhhmmm, nid ufrege. so we ich das beurteile isch hie de iq chli eisitig verteilt. zu welere siite ächt...
:rolleyes:

mhmm
19.04.2004, 18:52
@samee

sry, abr mensche kille isch immer gruusig, obs etz faschos jude chrischte kommunischte anarchischte royalischte sind isch egal. es isch au egal ob meh 1 mord oder zig milione verherlicht, mord isch mord und isch immer gruusig, das stresst mich so, das do plakatiert wird das faschos morde oke isch. das isches ned! sie sölled vo mierus läbeslänglich in knascht, aber ned killt werde!

@de_K
tja, ich werd da als fascho beschumpfe obwohl ich keine bin, nur will ich ALLI mensche toleriere und was si denked.
ich hett genausoguet inen komerz nid komerzthread ineschriibe chönne, das es kei rolle spillt ob meh komerz lost odr ned, denn hettet au verdammt fill gsayt das ich komerz los, isch halt s eifachschte und naheliggendschde.
tja gesegnet seien die geistig armen.

Al Bana
19.04.2004, 18:54
es isch ächt ke thread zum figge, aber du regsch uuf hey, null argumänt und so ne huere grossi frässe!

1. nenn mi nid fascho, denn i kill di und dini ganz sippschaft wenn du mi so nennsch!

2. uf dini toleranz gib i ä figg, du vrfluechte nuttesohn

3. nobra kill ne eifach, chasch ja mit ihm abmache, zwar dä isch so feig, i wette är würd nid cho

4. mhmm: du bisch für mi nid mau dräck, wäg so lüüt wi di, chöi säsch faschos vrmehre, toleranz ---> akzeptanz ---> mögl. teil vor gseuschaft; und wenn mr i som ne land würde läbe, wär i dr erscht wo uf d'strass würd gah, ga so lüüt kille, im momänt chöi mrs no vrhindere, aber wenn mr so shit würd passiere wi em oishim de würd i se i mire gägend ga usröichere, ganz eifach

5. schrib mr nümm zrügg bitch, denn i gibe ä dräck uf di

K
19.04.2004, 18:57
@samee

@de_K
tja, ich werd da als fascho beschumpfe obwohl ich keine bin, nur will ich ALLI mensche toleriere und was si denked.
ich hett genausoguet inen komerz nid komerzthread ineschriibe chönne, das es kei rolle spillt ob meh komerz lost odr ned, denn hettet au verdammt fill gsayt das ich komerz los, isch halt s eifachschte und naheliggendschde.
tja gesegnet seien die geistig armen.

ja und ich finde wemmer das scho igsed chönt mer au drüberschtah und die andere la schtah.. oder? :)

mhmm
19.04.2004, 19:02
es isch ächt ke thread zum figge, aber du regsch uuf hey, null argumänt und so ne huere grossi frässe!
kei argument? was behaupt ich denn? das ich JEDE denke lahn was er will? was bruucht das fürne begründig?

1. nenn mi nid fascho, denn i kill di und dini ganz sippschaft wenn du mi so nennsch!
ja mach doch, chind :rolleyes:
du wetsch mich us dem thread verjage will ich anders bin als du, was wend faschos mache (thread = schwiiz , ich = usländer/anderschdenkender), du gsehsch also das du dich gliich verhaltisch.

2. uf dini toleranz gib i ä figg, du vrfluechte nuttesohn
NEI DU LÜGNER!
du gisch ebe kein fick uf mini toleranz, sondern regsch di drüber uf!
3. nobra kill ne eifach, chasch ja mit ihm abmache, zwar dä isch so feig, i wette är würd nid cho
ach ja? wetschisch? was wettemer?

4. mhmm: du bisch für mi nid mau dräck, wäg so lüüt wi di, chöi säsch faschos vrmehre, toleranz ---> akzeptanz ---> mögl. teil vor gseuschaft; und wenn mr i som ne land würde läbe, wär i dr erscht wo uf d'strass würd gah, ga so lüüt kille, im momänt chöi mrs no vrhindere, aber wenn mr so shit würd passiere wi em oishim de würd i se i mire gägend ga usröichere, ganz eifach
ich bin weniger als dreck? was het das demit z tue?
weisch, weg lüüt wie mier chasch du überhaupt da sii arschloch, will lüüt wie ich für lüüt wie dich ufd straas gönd, will lüüt wie ich vor em regierigsgebäude demonstriered das lüüt wie du ned usgschaffet werded! huere wixer verdammt, mach zersch mol das wo ich gmacht han, denn redemer wiiter! wieviel lüütsch hesch vor usschaffig bewart? hä? blöde huere wixer verdammt! ich bin kein fascho ich bin ned rechts ich setzt mich für oi fucking usländer iii, und du arschloch danksch mit füscht is gsicht. FICK DICH!

5. schrib mr nümm zrügg bitch, denn i gibe ä dräck uf di
du machsch mi nie mundtot, will ned z recht dezue hesch!

mhmm
19.04.2004, 19:08
Original geschrieben von de_K
ja und ich finde wemmer das scho igsed chönt mer au drüberschtah und die andere la schtah.. oder? :)

tja, meh chönnt ebe scho.
ich nöd, will ich lieb de frontalufprall.
schiist mi zwor au ah das ich in dem so würkt als wär ich pro fascho, aber ebe ich gib en fick uf die wos ned tschekked was ich sege will.
du zeigsch mier aber das es ebe doch gnuegintelligenti lüüt git wo ned nume de schitt ufem bode gsehnd sondern au s hunderternötli :D messi :D

Al Bana
19.04.2004, 19:15

uuuuu.. i danke dir, du setzisch di für mi. bravo mhmm du bisch würkläch dr king! ds problem isch, i wirde nid usgschaffet, wüu i C-bewiuigung ha(niedelasssigs), für was du di iisetzisch isch doch mir o glich.. dis problem isch das: du bisch ä anarcho, du bisch 100% liberau, u ds akzeptier i nid, i ha mini meinig, du hesch dini beschissnig meinig, aber du figgsch üss aa wüu mir gäge faschos schlegle und si vrabschöie, o das isch üs überlaa, i ha dänkt dr schlauer git nache - da i sicher nid schlau bi :D mach i ds nid - aber du schiinsch o nid nache z'gäh.. tja..

zeusel
19.04.2004, 19:24
Original geschrieben von 4053ler
Welle spruch meinsch jetzt. "Jedem das seine"? Also wenn de Spruch meinsch, de stammt 100% NID vom Goebbels. De Spruch isch scho vo dr Römer brucht worde, um so ihr Rächts und Gerächtigkeitsprinzip z'beschriibe. D Nazis hänn de Spruch denn eifach missbrucht, und ihn als Hohn an d Igangstüre vo de KZs gmeisslet.

ja mann, nur hät är während dä pax romana ä andäri bedüütig gha als zu ziitä vom drittä riich und übär dä iigäng vo dä kz's isch "arbeit macht frei" gschtandä...

mhmm
19.04.2004, 19:32
uuuuu.. i danke dir, du setzisch di für mi. bravo mhmm du bisch würkläch dr king! ds problem isch, i wirde nid usgschaffet, wüu i C-bewiuigung ha(niedelasssigs), für was du di iisetzisch isch doch mir o glich.. dis problem isch das: du bisch ä anarcho, du bisch 100% liberau, u ds akzeptier i nid, i ha mini meinig, du hesch dini beschissnig meinig, aber du figgsch üss aa wüu mir gäge faschos schlegle und si vrabschöie, o das isch üs überlaa, i ha dänkt dr schlauer git nache - da i sicher nid schlau bi :D mach i ds nid - aber du schiinsch o nid nache z'gäh.. tja..

spillts e rolle was für e bewilligung du hesch?
ich empfind dich als bericherig, egal was für e scheiss bewilligung.
ja ich bin extrem liberal, und du akzeptiersch das ned, ich akzeptier das das du das ned akzeptiersch :D

abr ebe, ich figg euch ned aa das ier gege faschos schlegle wo oi abschlönd (ganz am afang vo dem thread amchi das klar). aber meh chann ned eifach alli faschos kille, noch zu dem ufrüefe. ich halt komisch wenn zwei uf dr gliiche site sind us unterschidliche gründ :D

(ich gib nie nah, aber ebe, ich channs akzeptiere :D)

mhmm
19.04.2004, 19:36
ja mann, nur hät är während dä pax romana ä andäri bedüütig gha als zu ziitä vom drittä riich und übär dä iigäng vo dä kz's isch "arbeit macht frei" gschtandä...

und au s'hackechrüzli isch eigentlich inere andere bedütig bruucht worde, wie neger au usw. , trozdem bruucheds mier ned.
es isch halt scheisse das mier ois weg so wixer ischränke müend, drum segi nigger und ned afroamerikaner (sind nur en teil) oder schwarzi (sinds definitif ned), oder farbigi (mier sind doch farbiger, oder?), trozdem seged es paar es seg rassistisch, tja das isch halt so.

isch so wie schwul hüt ned im zemehang mit homosexualität bruucht wird, trozdem verstönds 99.999% falsch, will mes ned im individuelle bewertet sondern usme pauschale zemehang verurteilt :rolleyes:

naja scheiss egal, mier alli hassed faschos, isch das ned shön?

Oishim
19.04.2004, 19:43
STOP JETZT!!!

i ha d'schnouze langsam vou vo däm umegefigge!
wenn der nang wöit abschloh reglet das per PM!!!
schüsch machet no e "pöpel-thread" uf!
jede cha sini meinig verträtte...aber toleranz für Nazis gitz nid!
sowit vo mir, und jetz ferti mit umefigge!!!

@mhmm
b'halt dini meinig für di, es wottse do niemer khöre!
und i weiss dasi mer grad widerspriche, aber du gosch aune ufe sack!

Al Bana
19.04.2004, 19:43
spillts e rolle was für e bewilligung du hesch?
ich empfind dich als bericherig, egal was für e scheiss bewilligung.
ja ich bin extrem liberal, und du akzeptiersch das ned, ich akzeptier das das du das ned akzeptiersch :D

abr ebe, ich figg euch ned aa das ier gege faschos schlegle wo oi abschlönd (ganz am afang vo dem thread amchi das klar). aber meh chann ned eifach alli faschos kille, noch zu dem ufrüefe. ich halt komisch wenn zwei uf dr gliiche site sind us unterschidliche gründ :D

(ich gib nie nah, aber ebe, ich channs akzeptiere :D)

ändläch mau chli friide da inne.. isch ziit worde :D

zeusel
19.04.2004, 20:05
nazis tolerieren heisst nazis akzeptieren heisst sich mit nazis solidarisieren

und das geht auf keinen fall!!!

mann, sind iähr eigentlich no ganz bi troscht? nur scho diä ideologie dörf uf kei art und wiis duldät werdä, ohni uusnahm und rücksicht. was einä am schtammtisch usälaat isch nöd eifach sis biär, wänn's gägä ethniä, religonä odär sexuelli prefäränzä gaht. jedä isch amigs än chliinä rassischt (scheiss-jugo, scheiss-tschingg, scheiss-albanär, scheiss-schwuchtlä, scheiss-zigüünär, scheiss-lesbä etc.), jedä hät so öppis scho mal dänkt odär gseit. abär das macht än no lang nanig zumänä nazi! wer abär dä holocaust lügnät odär befüürwortät odär ä eugenik (nur intelligänti, schöni und schtarchi mänschä dörfäd sich vermehrä, all behindis, chrankä und altä werdät "entsorgt") begrüässt, um ä sogenannti herrärassä z'züchtä, dä ghört uf dä schiitärhuufä!!!

ich värträg's au nöd, dass wänn a dä langschtraas zwei schwarzi dealer äs girl aapöblät, und ich äm eintä arschloch säg, er mich grad als rassischt bezeichnät, dänn arschlöchär gits überall. tummheit kännt kei religion, kei huutfarb, kei rassä (ethnischi zuäghörigkeit, korräkterwiis). ich han än griächisch orthodoxä vattär und ä jüdischi muätär, das heisst nöd, dass ich dä shit in israel diggä, klar? äs git au israelischi nazis (diä ultra-othodoxä), arabischi nazis (diä fundamentalistischä moslems), amerikanischi nazis (ku-klux-klan, survivalists, american rifle association), französischi nazis (le pen und sini front national), schwiizär nazis (rächtä flügel svp und d'sd) und so witär und so fort. das sind alläs ideologisch verankäräti aasichtä und politischi schtrömigä, denä chammär mit entschprächändä mittäl und gnuäg engagement entgägähaltä (wer vo eu gaht ho abschtimmä, diä wo dörfäd?).

glatzenä sind abär äs andärs thema, das isch eifach blanki provokation und diä verschteckäd sich hinter dä meinigsüssärigsfräiheit und äm persönlichkeitsrächt. denä söttsch nur scho für ihräs uufträtä s'liächt uusblasä, dänn ihri blossi presänz isch ä värhöönig vo abärmillionä mänschä wo händ muässä für ä grössäwahnsinnigi utopie chläglichscht värreckä. und so lang dä dorfpolizischt insgeheim glichär meinig isch und vo "neger-pack" , "sau-judä", "dräcks-jugos" und ähnlichäm schwätzt, wird dä keim vom rassähass voralläm uf äm land (z.b. emmenbrücke, mutschellen) ganz langsam gedeihä und irgendwänn sini frücht trägä. und dänn isch äs z'schpaht, jungs und mädels, dänn machäd andäri d'politik vo dem land.

also kein fuss breit dem faschismus, organisierter widerstand und politisches engagement!!!

LAN
19.04.2004, 20:15
Mann aus Volldeppe hier? chömet mau abe...

mhmm het eifach e "chli witere" begriff vo toleranz. PUNKT
akzeptierets oder figgetnech i Arsch und reglet dr Räscht per PM.

Aso fassemer für Bärn nomau zäme:
Nazifrei si Nord-, Süd-, West- und Ost-Bärn sowie City. Ok, aus easy, blibt nur no d Peripherie und die geitmer nöime düre. Ittige hets gloubt zwöi drü Nazis.

Nightmare
19.04.2004, 20:33
ha nome wöue säge: das si keini nazis (ou keini faschos)!

e gratis tip a aui do inne: säg nie am ne rächtsgrichtete (patriot): scheiss nazi!
de sit dir jungs säuber schoud we dr verchlopfet wärdet!

haha u schiiins wird dä summer ganz lustig ar aare:links
gäge rächts! löd doch nanger i rue!

finge ihri istöuig u das wo si uselö u das si jede wei verschlo genau so scheisse wie die verdammte spreiereie überau: fuck off nazis! isch nämlich überflüssig u schadet am ruef vo de richtige sprayer!

piis:p

beatniquer
19.04.2004, 20:39
Original geschrieben von Nightmare

e gratis tip a aui do inne: säg nie am ne rächtsgrichtete (patriot): scheiss nazi!

finge ihri istöuig u das wo si uselö u das si jede wei verschlo genau so scheisse wie die verdammte spreiereie überau: fuck off nazis! isch nämlich überflüssig u schadet am ruef vo de richtige sprayer!

ah du blöde möngu...dänksch du wük das e ächte sprayer säch vom "ruef" lat la beiiflusse? de gitt e figg uf s o sprüch, wo so oder so gar nid mau schlächt si...denn ds isch übrigens die erschti form vo grafftiti xi...gloubs ömu..isch doch für politisch orientierti ussage gschribe worde zum teil...
naja ebe, eini wie ig erkennt ob sone "scheiss spruch" vom ne sprayer oder vom ne easy pounk gmacht isch worde....

du junkie...

4053ler
19.04.2004, 20:47
Klar isch d Bedütig veränderet worde, aber das heisst no lang nid, das me de Spruch deswäge nümme bruuche dörf. Ah jo, uf em Igangstor vom KZ Buchenwald stoht Jedem das Seine, das nur so nebebi!

Oishim
19.04.2004, 20:53

fuck off!
sit wenn schreie patriote "heil hitler" und "sieg heil"?
man bisch du blöd? "lönd doch nang in rue!"
wär chunt cho brätsche, ou ohni dasmese afiggt?
ömu nid die linke! haut eifach de rand, so usage bruchts nid!

zeusel
19.04.2004, 20:55
Original geschrieben von 4053ler
Klar isch d Bedütig veränderet worde, aber das heisst no lang nid, das me de Spruch deswäge nümme bruuche dörf. Ah jo, uf em Igangstor vom KZ Buchenwald stoht Jedem das Seine, das nur so nebebi!

guät, ich han nur ausschwitz gseh, das hät mär glangt. i dä gschichtlichä reihäfolg bliibt ja wohl immär di letscht bedüütig presänt und hangä, au wänn si vo grössäwahnsinnigä monschtär kreiiärt wordä isch. somit gsehn ich i därä uussag nöd d'gliichschtelligsklauslä vo dä pax romana und dä römär, sondärn dä nazis ihrä galgähumor bi dä uusrottig vo zigmillionä judä, schwulä, behindärätä und zigüünär. sorry.

Nightmare
19.04.2004, 20:57
Original geschrieben von beatniquer
ah du blöde möngu...dänksch du wük das e ächte sprayer säch vom "ruef" lat la beiiflusse? de gitt e figg uf s o sprüch, wo so oder so gar nid mau schlächt si...denn ds isch übrigens die erschti form vo grafftiti xi...gloubs ömu..isch doch für politisch orientierti ussage gschribe worde zum teil...
naja ebe, eini wie ig erkennt ob sone "scheiss spruch" vom ne sprayer oder vom ne easy pounk gmacht isch worde....

du junkie...

öööööö! so blöd bini ou ned! arschgsicht! klar! "mir" gseh das ou! aber velech die öutere lüt i dere schwiz...(haha, blocher)! es wird schnäu mou aues i gliech topf grüert!

wär nome e gratis tip gsi, spast!

Nightmare
19.04.2004, 21:00
fuck off!
sit wenn schreie patriote "heil hitler" und "sieg heil"?
man bisch du blöd? "lönd doch nang in rue!"
wär chunt cho brätsche, ou ohni dasmese afiggt?
ömu nid die linke! haut eifach de rand, so usage bruchts nid!

momänt mou! hät no e chugle uf lager... wosch se!? du huere:banana:

ja, das si scho me aus nome patriote... das si eifach f. dummi sieche! (nazis gits gliech keini me... hallo, e chli gschichtsunterricht wär äuä ned schlächt)!

haut du dr rand, sötigi zitat bruchts irsch rächt ned!

beatniquer
19.04.2004, 21:02
öööööö! so blöd bini ou ned! arschgsicht! klar! "mir" gseh das ou! aber velech die öutere lüt i dere schwiz...(haha, blocher)! es wird schnäu mou aues i gliech topf grüert!

wär nome e gratis tip gsi, spast!

junkie...hesch huere blödi argument...

ob itz da sone auti chuä "uuh die bööööse sprayer" umemööget, uf das gibi e figg...
mis eigete grosmüäti het style, u di isch easy druff, bi ihre im garte wachst outdoor...die erkennt der unterschiid zwüsche shit und nid...
aber merci für e gratistipp, mini choschtet 1.50.-

möngu:rolleyes:

ah ja, u oishim, gibe der rächt, i bi o patriot, das heisst aber nid das i vo üsere scheiss politik überzügt bi...
isch eifach easy hie...-

Nightmare
19.04.2004, 21:09
[QUOTE]Original geschrieben von beatniquer
[B]junkie...hesch huere blödi argument...

ob itz da sone auti chuä "uuh die bööööse sprayer" umemööget, uf das gibi e figg...
mis eigete grosmüäti het style, u di isch easy druff, bi ihre im garte wachst outdoor...die erkennt der unterschiid zwüsche shit und nid...
aber merci für e gratistipp, mini choschtet 1.50.-

super, bisch ou no stouz druf das dis grosi druffe isch! du hesch nedemou me respäkt vor de öutere lüt! chum doch abe vor dim trip! scheiss kiffer! (nei,hehe, ha nüd gäge kiffer... nome gäge de)!

bir geburt zweni luft übercho!?

zeusel
19.04.2004, 21:11
UUFHÖRÄ!!!

IÄHR SIND SO KÄN SCHEISS BESSÄR.

beatniquer
19.04.2004, 21:12
si isch kes drogäopfär wie du, das hani nid xeit...si ischeasy druff...u stimmt, du hesch rächt...ha nur vor dene aute lüt respäkt woni kenne, villech no vor dene wos o vor mir hei...aber der räscht isch seich...

ne bi während em freestyle fallschirmsprung geborä, ar luft hets nid gmanglet...:rolleyes:

Nightmare
19.04.2004, 21:41
ok! de wär das jo greglet!
es stimmt: es sind die drogen, ist die antwort auf die frage: warum ich jeden tag die selben klamotten trage!

:p

beatniquer
19.04.2004, 21:46
junkie...:D

Al Bana
19.04.2004, 22:01
dir 2 stusset scheisse und es het absolüt nüt mit em thema z'tüe...

auso mini frag: Nazis einzeln ga vrschlaaa ( de hesch für di alleini spass), oder lieber mau 20 uf einisch, damit si grad merke das si o ir gruppe nüt chöi uusrichte?

@ beatniquer & nightmare: numme easy, i wott nech nid apisse, aber öii "diskussion" geit uf ä sack..

Nightmare
19.04.2004, 22:05
ok! sorry gäu! muess mini meinig aubers ou chli verteidige! u mit em b. hani scho paar mou diskutiert!

easy...:D

köbi
19.04.2004, 22:23
schissthread, jedä weiss das nazis scheisse si.
mi hei o es paar vermöblet, woni bi 12 gsi, heimer gmeint mir chöne so m ne hitzchopf nachem SCBmatch ga "scheissfascho" sägä, hetsech när usegstellt, dases nid gsung isch gsi, wiu sini kollegä grad ume egge si gstande. em kolleg heisi d nase broche.
was abr am meischte ufregt si d bulle wo d faschos no beschütze.

starh
19.04.2004, 22:25
Ich bin mol wägä minä schuä vomänä skin gschlagä wordä,dä zuä ana bin ich no schwitzer.Sit dether pass ich scho ener uf wäni glatzä gsehn.Ich finds au no krass,dass es immer meh werded vorallem bi üs ischs langsam extrem.än altä schuälkoleg isch etzt au än skin und ich finds voll beschissä.:mad:

Vatony
19.04.2004, 22:45
Also mhmmmm dini argument vestand ich vollkome i gseh au i das du en sehr tolerante mensch bisch und das diä meischte do nöd igseh wönd das du NAZIS VETEIDIGSCH scho klar hends en hass uf usländer wo nöd schaffed und vu sozialwerk profitiered aber es het au schwitzer wo so züg mached und nume wills ihres land isch sölleds druff schissä? Es isch scho ungrecht aber was solls!

Es isch scho eso das mer vorallem en hass uf usländer überchunt will mer villich vu dene mol vuschlage wore isch oder sotigi lüt kennt wo tätsch übercho hend. Mit dä zit chunt
dä hass und den chasch no lang mit so eim umediskutiere wens den i dä überzahl sind und sie in öppertem sonen mensch gsehnd wosi störed und den seisch no es falls wort gits eifach
tätsch.

Zum Israel züg nume wils aktuell isch muesch dä shit voll nöd do bringe es isch eh da ganz ding num weg dä religion is rolle
cho will nebber da land für sich beasprucht het und den chunt sonen religionsfutzi wo seit das isch üsres gelobte land.
Das het minere asicht no anderi wurzle und ghört id biblästund.

Nichtsdestotrotz es isch meistens so (mini erfahrige) das diä faschos uf dä deckel überchömet wills eifach diä lebensistellig hend. Irgendwen trommeled sie sich den zämme und zeigeds allne wo ä grossi schnurre hend. Also lieber fresse zuä wener s'natel nöd debi hend!
Aber schlönd trotzdem jede nazi ab woner gsehnd oder ficked en wenigstens a will weni öpis nöd mag isches en nazi au wenns rassistisch tönt isches nötig zum ä strengi linie
(Nazis denked fickemer alli usländer womer chönd!)
mit nere no krässere z'vegelte
(Ficked alli Faschos diä hen KEI chance wemers richtig macht) Aber lönds nöd grad i schüssereie usarte soviel vestand mues den leider scho sie.

LAN
19.04.2004, 23:13
schoso...
schiessereie.. naja mr si hier nid in Amiland wo jede mindeschtens drü schusswaffe dehei het. und Handfürwaffe scho gar nid. E Masseschleglete tuets ja ou :)

sin
20.04.2004, 09:37
@LAN

da wär ig mer de nid so sicher ...diä huere feige nutte vo faschos hei z.T. knarrene...ämu z bärn hets es paari gha wo so si umegloffä (sie hei jedoch meischtens gasknarrene drbi)

und wo das es nazis het in bärn ds isch öpä in Münchäbuchsi, Lyss, Burgdorf(bi aber nid sicher) Thun(öpä ä nazi stadt het letschts jahr huere viu vorfäu gä mit rächtsradikale) in Fribourg gits ou no es paar eifach aues wo chli usserhaub vo bärn isch

MANtis
20.04.2004, 09:50
Fuck Thule-Organisation
Fuck ODESSA (Organisation der ehemaligen SS-Angehörigen)
Fuck National Alliance Front
Fuck Avalon

Biggie
20.04.2004, 09:51

Aso fassemer für Bärn nomau zäme:
Nazifrei si Nord-, Süd-, West- und Ost-Bärn sowie City. Ok, aus easy, blibt nur no d Peripherie und die geitmer nöime düre. Ittige hets gloubt zwöi drü Nazis.

säge mers so, ittigä het weniger usländer, aso cha o ä rächtä sack dert umäloufä... cha mer vorsteuä, muri gümligä gits o no 2-3.. aber sorry, di lö sech ja niiiä ir stadt la blickä... äbä, 2-3 HC chöpf, es paar Technoidä aber meh gsesch niä.. u diä schisse sech lieber vou aus einä vo üs azfiggä...

wäg däm frag ig mi, wo bisch du verhouä wordä???!!!??? ( Oishim isches gloubs gsi, oder? hmm)