Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : mixtapes

smooth
08.09.2004, 10:02
hey, ha mol wölle froge wie das so usgseht uf de mixtapemarkt...ha früher no vell tapes kauft, zum beispiel N.D tape esch dazumal de hammer gsi...in letschter ziet ha ich aber keis geils met entdeckt...klar get dj die händ skillz, aber interessiert mi weniger wie de 50 cent und jadakiss zämemixt..gets tapes met tracks wo mer vellecht ned kennt? be eher entäuscht vo dene mixtapes in letschter ziet..wie gseht das be euch us...? tipps?

DeeFly
08.09.2004, 10:07
Pimpstern MixTapes!

Checke eusi Page!

Peace!

smooth
08.09.2004, 10:13
jo geil...muess säge trackuswahl esch würklich no geil...ich kenne zwar (fast) alles, aber tönt geil...für ned so en igfleischte hiphopfan oder eine wo noni so lang derbi esch, esch das tape sicher empfehlendwert....vor allem
. deefly - top chillin

DeeFly
08.09.2004, 10:18
aaaight...merci...mini sind leider all usverchauft, aber ich wür där susch L-Way Classic L-Way empfehlä...dä klassisch shit ya know!

smooth
08.09.2004, 10:27
muesch das jetzt ned falsch verstoh, aber äbe, ich ha kei bock es tape z chaufe met allem sound wo ich scho kenne...das fend ich äbe chli sproblem be dene mixtapes heutzutage...vellecht kenn ich au eifach z viel:D spass beiseite...vermisse eifach chli die eigenschaft der dj, dass sie auch neuen sound spielen, underground wenn du es so nennen willst oder so...au bei partys...immer das gleiche...bei dir jetzt nicht, kenne aber trotzdem alles...

zone10
08.09.2004, 10:27
chauf am Hands Solo sini mixtapes....

s'neuste isch au bald dusse...siehe da....

http://www.aightgenossen.ch/forum/showthread.php?s=&threadid=6102

Pierre Légère
08.09.2004, 10:29
So, ig aus aute Mixtape Freak ha dr da mau paar Tipps.

DJ Sepalot
Topfhits 3-5

Absolut edli Tapes vom Blumentopf DJ. Ender soulig aghucht (à la Barry White, Bob James und Billy Cobham etc) plus ungerlegt mit funkig Träcks u natürlich dickem underground Räp (nume weni dütschi Acts druf). Ds 1.+ 2. bechunsch leider nüme (da hani dr Sepalot persönläch gfragt!)

DJ Foxxx
The Reminiscence Vol I

Eis vo mine Lieblingstapes. Auti Schueuh druf. Läck Jimmy.
Aber ods Vol II wird sicher gäbig abgah

T.O.B.
Higher Level

Dicks Tape mit Räp vo überau här. Speedy u Duke gäbe aues!
-> choufe!

DJ Stroke
Prüguräp

Für mi ds beschte Swiss-Räp Tape. Pas de quoi.

Naja chönt dr da no viu meh Sache ufzeue, aber gäu le temps gieu, le temps ...

smooth
08.09.2004, 10:30
ja kenn ich...auch eines der besseren...find ich wirklich guet...aber äbe...s gliche übel...meine, jede wo chli längerund intensiver hiphop lost, kenn jurassic 5 oder j-live oder little brother...nichts neues...zb time machine...oder kero one..eifach so stuff...

smooth
08.09.2004, 10:32
Original geschrieben von Pierre Légère
So, ig aus aute Mixtape Freak ha dr da mau paar Tipps.

DJ Sepalot
Topfhits 3-5

Absolut edli Tapes vom Blumentopf DJ. Ender soulig aghucht (à la Barry White, Bob James und Billy Cobham etc) plus ungerlegt mit funkig Träcks u natürlich dickem underground Räp (nume weni dütschi Acts druf). Ds 1.+ 2. bechunsch leider nüme (da hani dr Sepalot persönläch gfragt!)

DJ Foxxx
The Reminiscence Vol I

Eis vo mine Lieblingstapes. Auti Schueuh druf. Läck Jimmy.
Aber ods Vol II wird sicher gäbig abgah

T.O.B.
Higher Level

Dicks Tape mit Räp vo überau här. Speedy u Duke gäbe aues!
-> choufe!

DJ Stroke
Prüguräp

Für mi ds beschte Swiss-Räp Tape. Pas de quoi.

Naja chönt dr da no viu meh Sache ufzeue, aber gäu le temps gieu, le temps ...

yes...sepalot send geil..ha glaubs sogar no älteri...ha ich au...dj foxx kenn ich au als aarauer...kenn aber aufast alles...de rest seit mer nüt und werd abcheckt...merci mol....

D-Glay
09.09.2004, 07:24
Clubseries/1
DJ Sentinel / Bazill feat. Pfund500&Fäbscha

No Place to breath part2
DJ Fäbscha & Pfund500

Devil Made me dance
DJ Tyke One

Agressor
DJ Tyke One & Mista

Nur mal es paar z'nenne.. Git no jenschti meh under:
http://focolio.ch