Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : LKB-Beat: Doralice

LKB
08.09.2004, 11:24
Dä Beat isch meh chli us Spass entstandä. Nimmt mi aber trotzdem wunder, was ihr dävo haltet.

Das Teil isch sehr sehr langsam. Wär also recht schwierig zum drüber Textä...

Flowz-eat??!!
08.09.2004, 11:30
i finden geil. chunt smoove. wenn i amäl so beatz ghör denn sprodlez i mim grind vor reimzz. nochli schliefe, denn ischer ganz härt. piiz

SCREWD
08.09.2004, 11:38
ich find'n so richtig chillig...guet gmacht..no bitz dra ummefiile (qualimässig) und abmische und denn no drüber cutte........et voila

LKB
08.09.2004, 11:49
Original geschrieben von SCREWD
ich find'n so richtig chillig...guet gmacht..no bitz dra ummefiile (qualimässig) und abmische und denn no drüber cutte........et voila
Soso dankeschön. Was gfallt dir qualimässig nöd? Cuts chömät sicher no drüber, da isch kei frog.:dj:

@Flowz-eat??!! Danke au dir... Jawohl TG rocks!!:handclap:

Stylebock
08.09.2004, 13:19
find na no easy, dr Takt wär geil zum Doubletimes drüberspitta, dazua stört aber wiederum ds Saxophon, oder was es isch...vur Schnelligkeit her würs scho goh...

tönt chillig, wär jetz aifach kai Beat für mi

jones
08.09.2004, 13:29
gfallt mer.
de drums chlöpfed, d'samples sind friedlich. au de tüpp wo im hindergrund singt isch geil. und wänn da eine powermässig eis schnäll drüberrappt tönt sicher geil.
d'qualität findi au ok.

SCREWD
08.09.2004, 14:56
:hmmm: villicht ok, ich bi jo kei producer, aber irgendwie hani s gfühl, dass es nonig richtig warm tönt, weisch was ich mein????

schwer zum erkläre....

easy, tönt au so chillig ;-)

LKB
08.09.2004, 15:03
Original geschrieben von slanGRover
find na no easy, dr Takt wär geil zum Doubletimes drüberspitta, dazua stört aber wiederum ds Saxophon, oder was es isch...vur Schnelligkeit her würs scho goh...

tönt chillig, wär jetz aifach kai Beat für mi

Merci fürs positivä Feedback. Doubletimes gfallet mir eh nöd (ussert vom Busta Rhymes). I mach d Beats eh nur für mich, wills kei MCs git, wo über mini Beats wönd rhymä:(
Denn mach i halt paar Cuts drüber:D

@jones: Danke dir

@SCREWD: Wiä du weisch bin ich jo eigentlich au kein Producer. Für mich isch es halt amel mega schwirig di eigne Beat distanziert z betrachtä, verstohsch? Und i finds au sehr schwirig dä Beat jetzt nomol abzänderä. Naja, aber häsch scho recht irgendwas fehlt no. (Aber was??)