Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : Diskussions Thread zu Dirty Fifty's Geburtstagsthread

Map
08.09.2004, 14:11
Da s'immer wieder Diskussione git wo nüt mit em Thema z'tüe hei, hani dänkt esch gschiid wenni dä Thread eröffne. Wieu dr Thread http://www.aightgenossen.ch/forum/showthread.php?s=&postid=153681#post153681 isch nur für Gratulatione und glückwünsch...

:banana: :banana:

Stylebock
08.09.2004, 14:15
loool...

eröffna dDisskussion...

Map du :hater: , das isch doch wiedermol :echtschwu , und jeda sait: :whogivesa , as paar vilicht au :topicsuck , nocher sägend alli du bisch an :wixer3: und dass ma dä Thread sötti :wc: .....aber isch glich, i say just : :yourock: und no :lol:

Map
08.09.2004, 14:18
Das erinneret mi a ne Kommentar wo dr Bschiisär mou am Äffli gschriebe het u wo dr Äffli när i sini Signatur gno het. Aber zrügg zur Diskussion: Mi cha über aues und jede diskutiere. Aues e Frog vor Mängi :cheers:

Und Slang verdammt. I cha am Samschti glych nid suufe. Muess glych fahre. Z früech gfröit.

Dirty Fifty
08.09.2004, 14:18
BI WICHTIGER AUS I DÄNKT HA!!!! I DANKE ÖICH... UND I FINGES GUET GITS Ä DISKUSSIONS THREAD.. HEHE WÄR NO FÜRNE

DIRTY FIFTYS GEBURI HATER THREAD...

:D :D :D :D :D :D

Stylebock
08.09.2004, 14:19
Original geschrieben von Dirty Fifty
BI WICHTIGER AUS I DÄNKT HA!!!! I DANKE ÖICH... UND I FINGES GUET GITS Ä DISKUSSIONS THREAD.. HEHE WÄR NO FÜRNE

DIRTY FIFTYS GEBURI HATER THREAD...

:D :D :D :D :D :D

das isch denk au dä Thread do...DiSSkussiona allgemein du Arsch :D

Radical
08.09.2004, 14:21
:wtf: :dinimuätt :echtschwu :topicsuck

Also ich finds kei Diskussion wert! Höred mal uf so beschisseni Threads z eröffnä!:D :kiffer:

Dirty Fifty
08.09.2004, 14:21
guet!!!! aber 3 threads hätti glich verdient gha :(

WÄR FIIRET MIT MIR GEBURI AM SAMSCHTIG IN OSCHTERMUNDIGE?? STYLETIME JAM...

Map
08.09.2004, 14:22
Mir wärde morn evtl. e "Dirty Birthday Review" Thread eröffne, wenn bereit wärsch morn dr hütig Tagesablouf churz z schieudere. De chönnt me zu däm de ou no e Diskussion starte. Was meinsch??

Lord Flow
08.09.2004, 14:23
LOOOOOOOOOOOL. i verrecke. Du bisch d'Herti ächt Map.

I wirfe mau di erst Frag i d'Rundi: Lohnts sech am Dirty z'gratuliere wemerne gar nid kenne? Ds einzige womer zrugbechöme isch ja maximau si Schwanz mit Name druf im Foto-Thread????

Für mau ganz säubstlos z'würke, höhö.

Lord Flow
08.09.2004, 14:25

Tja, dämfau gratulieri dir itz glich no vorsorglech, hehe.

AUS GUETE ZUM GEBURTSTAG!!! u me gseht sech am Samstig am Styletime Jam ;)

Radical
08.09.2004, 14:26
Original geschrieben von Lord Flow
LOOOOOOOOOOOL. i verrecke. Du bisch d'Herti ächt Map.

I wirfe mau di erst Frag i d'Rundi: Lohnts sech am Dirty z'gratuliere wemerne gar nid kenne? .

villicht wirsch ide Credits erwähnt!!!! Go for it!

Map: geilä Siech!

Stylebock
08.09.2004, 14:27
Original geschrieben von Map
Das erinneret mi a ne Kommentar wo dr Bschiisär mou am Äffli gschriebe het u wo dr Äffli när i sini Signatur gno het. Aber zrügg zur Diskussion: Mi cha über aues und jede diskutiere. Aues e Frog vor Mängi :cheers:

Und Slang verdammt. I cha am Samschti glych nid suufe. Muess glych fahre. Z früech gfröit.

wieso, het dr Kolleg dPrüafig verhaua? .-) i kumm vilicht uf Ostermundiga, muass no luaga ob öpper in dia Richtig fahrt..

wäg am Cage hesch scho könna luaga...?

i eröffna glaub no a Thread mitara Umfrog

wia findend iar dr Dirty Fifty:

- Arschloch
- Wixer
- geila Siach, kann nit rappa
- kann guat rapp,dumma Siach
- iibildat
- nett/zuvorkommend
- wenn schriibt er endlich "byebye aightgenossen"?

............................................................................. ...........................................

Map
08.09.2004, 14:29
Intressante Iwand, Lord Flow.
Gägefrog: Wenn vo Bärn uf Züri fahrsch mit em Zug (Intercity) und glychzytig würd vo Züri här e Zug abfahre richtig Bärn (Intercity), wieso nimmsch nid s Outo??

@SlanG: Äbe leider. Aber easy. Chume äuä nid a z Cage. Aber es angers mou chumi sicher uf Chur.

Dirty Fifty
08.09.2004, 14:30
dir sit aui chli d herti...

aber i wirde ä bricht füre review thread schriebe.. resp. i wirde fotos mache.. haahahahahahaha SÄUBER TSCHULD....

i finge dr dirty absolut überflüssig.. u das hie eigentlech ou.. aber äs macht spass... was soll's...

Kush
08.09.2004, 14:33

@SlanG: Äbe leider. Aber easy. Chume äuä nid a z Cage. Aber es angers mou chumi sicher uf Chur.

ich weiss wo dä anekunnsch... oder hoffs zumindest ämol ;) :p

Dirty Fifty
08.09.2004, 14:33
HE I FINGE DAS VOU SCHLIMM WIE DIR AM DIRTY AUI I ARSCH SCHNAGGET... :ass:

oh weners villech geil fingt... hahahahahahahahaha *ironie*

Lord Flow
08.09.2004, 14:46
Intressante Iwand, Lord Flow.
Gägefrog: Wenn vo Bärn uf Züri fahrsch mit em Zug (Intercity) und glychzytig würd vo Züri här e Zug abfahre richtig Bärn (Intercity), wieso nimmsch nid s Outo??

:Do ke schlächte Asatz, Gägefrag:

Wieso sötti uf Züri wöue weni scho z'Bärn bi, kes Outo ha u sowieso dä ganz Shit im Dirty-Thread off Topic isch?

I erwarte am Samstig e guet begründeti Antwort, chunsch ja o uf O'mundige, oder? Darfsch aso scho nid fähle denn....

#ChRüSiMüSi#
08.09.2004, 14:47
Liv chamer det achrüzle? so ala:
willst du mit mir gehen? kreuze an

[ ] JA
[ ] Nein
[ ] Vielleicht
[ ] Weiss ich noch nicht
[ ] Kann ich es dir Morgen sagen?
[ ] Wohin???? :confused:

:D :D :D

----------SPAAAAAAAAAMALARM-----------

Dirty Fifty
08.09.2004, 14:48
samschtig wird eine ghobe dame u herre.... oder ou meh *hahaha*

sly saloon
08.09.2004, 14:52
fifty, gratuliere zum geburi! hmm, shit bin ich jetz offtopic? ich chum gar nümä drus:(

Map
08.09.2004, 14:53
Original geschrieben von Lord Flow
:Do ke schlächte Asatz, Gägefrag:

Wieso sötti uf Züri wöue weni scho z'Bärn bi, kes Outo ha u sowieso dä ganz Shit im Dirty-Thread off Topic isch?

I erwarte am Samstig e guet begründeti Antwort, chunsch ja o uf O'mundige, oder? Darfsch aso scho nid fähle denn....

Gägefrag us Antwort uf dini Gägefrag uf mini 1. Gägefrag:
Warum sött ig uf Oschtermundige cho, wenni jo scho bi mir doheime bi und ig bi?? Äbe, gsehsch.

Chume natürlech am Samschti. Wett aber no wüsse wenn dass es afot u wenn dass wär drachunnt.

Luusmailtli
08.09.2004, 15:02
ich han nitemol en geburtstagsthread..vo wäge en diskussionsthread zu mim geburtstagsthread..

aber was gits do z diskutiere???

:confused: :hmmm:

easy...;)

Mora
08.09.2004, 16:00

bin dete!

und bin schwär am überlege obi dir ned sell en dritte thread ufmache!

Lord Flow
08.09.2004, 16:29
Gägefrag us Antwort uf dini Gägefrag uf mini 1. Gägefrag:
Warum sött ig uf Oschtermundige cho, wenni jo scho bi mir doheime bi und ig bi?? Äbe, gsehsch.

Chume natürlech am Samschti. Wett aber no wüsse wenn dass es afot u wenn dass wär drachunnt.

nime a hesches scho gseh gha. aber: 15.- bucks, ab 10:00 spraye, ab 21:00 DJ's, aber ca. 22:00 Live Sound, u we das nid gnue gnau isch, guckts du Style-Time-Jam-Thread, 2. Seite

subtile
08.09.2004, 16:46
spam