Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : suech e vortrag

hermanndes
08.09.2004, 14:26
hey ka mir nit öbber hälfä!

i bruch e englisch vortrag, so zwüschä 3-5 min. ha kei zit zum ein schriebä und bruchen dringend???? egal über was!!!

merci, peace

Map
08.09.2004, 14:31
1. Was heisst dringend - bis wenn?
2. Was bechunnt me drfür??

hermanndes
08.09.2004, 14:36
jo am mentig muess ich en halte:)!!!

egal über was, eifacht in schuel englisch!! s'dörf nit zu hoch sie! i mach s'KV, also ha i nit zu viel im schädel;)!

was willsch drfür:)?

Map
08.09.2004, 14:41
I ungerbreite dr e Vorschlag, wenn dr dä gfaut u ne animmsch e 20ger?? Immerhin gits ou e gwüsse Zytufwand. U s Thema isch schiisseglych??

hermanndes
08.09.2004, 14:44
jo kasch frei wähle teoretisch, i miesst villicht eifacht no klei wenig ahnig ha drvo, ka jo nit irgendöbbis verzellä wo i nüt drüber weiss!

jo vo mir us könnä mr das scho so machä, aber ebbä, muesch dr das nit unbedingt a tue! bis wenn hätschen gschriebä? muess en denn no uswändig lerne...

aber eigentlich isch dänkt gsi, dass mr öbber ein git wo er schomol ghalte hett!???

Map
08.09.2004, 14:46
Achso... I welem Lehrjohr bisch und was hesch für ne Note?? So im Durchschnitt. Wenn drum relativ knapp gnüegend bisch wirds unrealisisch wenn igs mache. Ussert i schruube mis Niveau künschtlech abe.

Kush
08.09.2004, 14:47
ihr zwei kenned euch im fall.... wüsses ihr das? vom gseh zumindest....!!!

dr hermandess isch au in niedergösge gsi.... ;) :D

eliAz
08.09.2004, 14:59
Original geschrieben von hermanndes
hey ka mir nit öbber hälfä!

i bruch e englisch vortrag, so zwüschä 3-5 min. ha kei zit zum ein schriebä und bruchen dringend???? egal über was!!!

merci, peace

fuuli schüeler... :wtf:

hermanndes
08.09.2004, 15:02
i know, merci kush!

eh jo lueg, ich ha scho e 5 im schnitt, das isch izzy!
bi im 2. lehrjohr!???

drosselbart
08.09.2004, 15:23
go doch uf vortrag.ch oder referate.ch oder so! dört hets eh links zu angernä frömdsprochigä ähnlichä sitänä..peace

hermanndes
08.09.2004, 15:25
Original geschrieben von drosselbart
go doch uf vortrag.ch oder referate.ch oder so! dört hets eh links zu angernä frömdsprochigä ähnlichä sitänä..peace

jo dasch wohr! aber in denäü scheiss dinger muesch überall zahlä, und das per tel. rechnig, shizzle!

merci trotzdem!!!

Lartscho
08.09.2004, 15:36
wosch eine über d frouerächt? :p

hermanndes
08.09.2004, 15:39
anä mit dem züg:)!! jä hesch ein???

Lartscho
08.09.2004, 15:44
ja hani isch aber ke vortrag sondern ä überzügigsred :D

und i hane eifach nid drbi bi am bügle.

sly saloon
08.09.2004, 15:46
wie wärs mit selber mahce? englisch kenntnis hend no niemrzem gschadet...:brille:

(hmm, bin zwor i de shcuel au immer fuul gsi...follow what i say not what i've done:p )

subtile
08.09.2004, 15:55
lol, e 5 min vortrag... und du hesch kei zit?? das goht jo höchschtens e halb stund... ich mein ich bi jo au rächt fuul aber bitz öpis chame scho au sälber leischte :rolleyes:

hermanndes
08.09.2004, 15:55
jo morn isch au no izzzy!!!

scheiss züg selber mache, ich ha kei zit und ha verdammt nonemol kei inspiration zum e vortrag z'schriebe, ehrlichgseit au kei motivation!!!

poetical
08.09.2004, 16:01
Ja vorauem si mer ehrlech, dr Vortrag muess 3-5 Min. är hett ä Durchschnitt vomne 5...de chasch ja frei vo öppisem verzeue wo huere guet Bscheid drüber weisch.

Aber easy, finge's o cool we am Map ä 20er gisch :D

Lartscho
08.09.2004, 16:05
aso änglisch de chani dr nid diene sorry

hermanndes
08.09.2004, 16:06
vo dem ha ich nüt me ghört...!?

jo 5 min. über öbbis wo i e ahnig ha isch scho nit es problem uf schwizzerdütsch! aber das ka i au nit uf hochdütsch, muess mi text ha! frei verzellä goht bi mir nit..

wurschtli
08.09.2004, 16:10
damn i dene 20min wo i de threat inegschtekkt hesch hetsch dn läppige vortrag scho lang gschribe und hesch din stutz na gspart!

imr zersch überlege....

Gate17
08.09.2004, 16:11
muess mol nomel luegä, aber han glaub irgendwo no en vortrag überd d simpsons uf english...

wärsch intressiert??

hermanndes
08.09.2004, 16:12
Original geschrieben von Gate17
muess mol nomel luegä, aber han glaub irgendwo no en vortrag überd d simpsons uf english...

wärsch intressiert??

eh, das wer ganz fett!!!!!!

slang!head
08.09.2004, 16:40
Dä Thread isch ja sooooo geil :D

@Hermandes, hallo? Noed das ich immer min scheiss würd mache und noed das ich nie was abschribe aber 3-5min? Leck, da ziehsch der doch mal was usem arsch und wenn das immer nonig langed kopiersch de rest irgendwo usem netz use.... (Und wenn de immer nonig klapped, machsch halt blaub.^) :D

xXel
08.09.2004, 17:11
Original geschrieben von **slang!head**

@Hermandes, hallo? Noed das ich immer min scheiss würd mache und noed das ich nie was abschribe aber 3-5min? Leck, da ziehsch der doch mal was usem arsch und wenn das immer nonig langed kopiersch de rest irgendwo usem netz use.... (Und wenn de immer nonig klapped, machsch halt blaub.^) :D

haha.. aber WORD.. sorry aber do inveshtiersh 20-30min und de hesh de shizzle

piisel

Beatnik
08.09.2004, 17:28
Schriib doch en Vortrag über öpper wo en Vortrag schriibt für öpper wo kein Vortrag schriibe möcht!!:D

Gate17
08.09.2004, 19:39
schick mer mol di e-mail, denn loh der en durä...

sich glaub nöd so hochs niveau, hanen glaub idä erschtä kanti mol ghalte, bi au nöd sicher öb no alles debi isch

han aber en 5er kriegt, also isch er glaub au nöd allzu schlecht

gruess

Luusmailtli
08.09.2004, 19:47
hahahahaaa..

han nur en französisch vortrag über manau(franz.hiphop gruppe)...hrhrhr..bringts nid würkli,sorry..:D

drosselbart
09.09.2004, 08:36
hey luusmaitli...

ha scho lengers öppis über manau wöue wüssä, wöu s'98-aubum isch sehr sehr chillig..

mini frag:

wiäviu vom musikalischä döi diä typä säuber ispielä uf dä instrumänt???

peace

hermanndes
09.09.2004, 14:24
Original geschrieben von **slang!head**

jo blau machä!!! weisch wiso dörf ich dä vortrag am negschtä mentig machä??? will ich vor de summerferie blau gmacht ha und drum kei zügnisnote im englisch beko ha!!! tja, jetzt muess ichs jetzt machä, aber ebbä, wie ich das mach, kasch mir überlo, oder!? peace

@luusmaitli: merci viel mol, aber glaub mi lehrerin würd scho merkä dass das französisch isch und nit englisch;)! nei, aber merci, gäll

Luusmailtli
09.09.2004, 14:34
Original geschrieben von drosselbart
hey luusmaitli...

ha scho lengers öppis über manau wöue wüssä, wöu s'98-aubum isch sehr sehr chillig..

mini frag:

wiäviu vom musikalischä döi diä typä säuber ispielä uf dä instrumänt???

peace si hänt nid nur beats ebe..si hänt au e band,oder sozsägä,es paar wo würkli musikinstrument spiilet und mit ihne zämme beats mached..
aber wieviil chani dir nid sägä,sind zum teil scho recht elekronischi beats.fintsch nid au?

jo s 98er album isch s erschte,panique celtique,isch geil..

de einti vo ihne het es buech über die keltischi kultur gläse und so hänt sie sich au devo inspiriere loh,s bekanntischte lied:la tribu de dana,redet jo vo däm stamm und wie si sone art götterverschwörig mached..also sisch no recht geil findi,mol nid nur 0815-hiphop..wo immer nur vo de gliiche sache gredet wird..

hehe..dini froog kli beatwortet?

ps:isch ebe nur en paar minute vortrag gse,also grad alles weissi nid vo ihne,aber si stammet jo us dr bretagne und vo däre urkultur hänt si sich au no beiiflusse loh!;)

K-Baller
09.09.2004, 14:48
Hey - i han glaub no eine übert Basketball ond NBA vom KV - ond velech no en andere! möst mol luege

sonix
09.09.2004, 14:50
Original geschrieben von Beatnik
Schriib doch en Vortrag über öpper wo en Vortrag schriibt für öpper wo kein Vortrag schriibe möcht!!:D

wieso isch mir das nie igfaue.. :D

James 007 Bond
09.09.2004, 15:10
mach doch eine über dini muetter:rolleyes:

LÜÜGNERLI
09.09.2004, 16:07
hey 3-5 min vortrag isch jo easy verzellsch was über irgend en scheiss s interessiert doch eh niemert

samsemilia87
10.09.2004, 17:34
chan der scho einä geh, über nelson mandela, isch voll langwilig und en sprachlichä tüüfflüger, aber er gaht scho 5 min...

FoS
10.09.2004, 17:56
het öpper bock mini chemieprüäffig am ziishtig zmache?? über komplexione??ha kä ziit/lust zum lerne und mues sie mache wil i chemie das jahr abshlüüse??

:p

Mahatma Ganja
10.09.2004, 18:00
Original geschrieben von FoS
het öpper bock mini chemieprüäffig am ziishtig zmache?? über komplexione??ha kä ziit/lust zum lerne und mues sie mache wil i chemie das jahr abshlüüse??

:p

hehehehe, ich han vorher grad überleit öb i söll aneschriibe dass no irgendöppert mini franzwörtli sött lernä, git au es bier als belohnig defür :D