Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : www.tumen.ch.vu --- by snub

tumen
18.08.2006, 19:19
www.tumen.ch.vu neui page!!!!!!!!!!!!!!

design und alles vom Snub! ah dere stell hammer propz und thx!

gästebuech und forum sind vo mier erstellt worde,wär froh umes paar users :)

holla

Fletsch
18.08.2006, 20:28
Zeigt nöd all Siite ah. Xthost...

tumen
18.08.2006, 20:32
ja sobald mer uf ei kategorie ide navigation klikkt,gaht ä 2ti nüme... mer münd en andere host sueche ...

tumen
19.08.2006, 01:36
ez söttz echlii besser gahh...bin no schwär am pröble mitem Forum,macht huere fun hehe ... so sölled sich no paar ahmälde ;-)

tumen
21.08.2006, 14:02
glii hämmer en neue web-hoster! stay tuned

mäldet eu im forum ah :D

tumen
22.08.2006, 22:33
so s forum isch ez chlii aktualisiert worde! mälded eu aaah

drAe9idius
22.08.2006, 22:48
abr nöd dassd vergissisch ztextä vor luter page, forum und so witer:D :D

mä hät schliässlich au no sini Pflichtä, Interviews und so schäiss;)

tumen
22.08.2006, 22:51
Original geschrieben von drAe9idius
abr nöd dassd vergissisch ztextä vor luter page, forum und so witer:D :D

mä hät schliässlich au no sini Pflichtä, Interviews und so schäiss;)

heheh ;-)

für texte bliibt immer time haha ;)

Z.S.B
22.08.2006, 23:25
äntlech ono a bruchbari page voder das isch öpe z einzigä woder no gfäut het:D

tumen
04.09.2006, 22:54
fetts update! aber immerno billig kack host :(

snub
04.09.2006, 22:56
Kännt niemert en guete Host wo CSS kompatibel isch? :S

tumen
04.09.2006, 23:05
Original geschrieben von snub
Kännt niemert en guete Host wo CSS kompatibel isch? :S

ich korrigiere :

EN GUETE GRATIS HOST ... wo CSS kompatibel isch :D

tumen
07.09.2006, 22:02
UPDATE!

MiKi
16.09.2006, 20:29
www.funpic.de gratis webspace
und css isch überall kompatibel

tumen
24.12.2006, 01:54
hehe no verschwizt,sitem 18.12 UPDATE (News) uf www.tumen.ch.vu !

Thread zum Update aka dä NEWS (http://www.aightgenossen.ch/forum/showthread.php?s=&threadid=26960&perpage=20&pagenumber=1)

Mc C
26.12.2006, 02:10
wös nöd i finä di chi länwiligä di pagä i wörd chinä meh färbä inä tühe!

K
26.12.2006, 03:26
Hey Tumen

Zwar nicht ganz gratis, aber ich empfehle dir:

www.dynamic-net.ch

Da hast du alles was du brauchst an Features sowie 1GB Space für 5.90- im Monat - Fairer Preis oder? :)

Professionalität darf auch etwas kosten.

[Werbemode /OFF]

:)

SirDanielDuck
01.01.2007, 14:04
Original geschrieben von K
Hey Tumen

Zwar nicht ganz gratis, aber ich empfehle dir:

www.dynamic-net.ch

Da hast du alles was du brauchst an Features sowie 1GB Space für 5.90- im Monat - Fairer Preis oder? :)

Professionalität darf auch etwas kosten.

[Werbemode /OFF]

:)

K Du sagst es, 1,5GB und du hast alles dazu wast du brauchst und das unlimitiert!!!

Peace

SirDanielDuck

http://www.bernstreet.ch

SirDanielDuck
01.01.2007, 14:05
p.s: für 27 im Jahr kriegst du eine .ch domain.

ist besser, so hättest du keine lästige werbung!!

Peace

Gnagster
24.01.2007, 18:57
langweilige site :o

snub
24.01.2007, 19:13
Original geschrieben von Gnagster
langweilige site :o

Isch au nüme vo mir. :p ;)

tumen
24.01.2007, 19:22
www.tumen.ch.vu <--- die neu page! alles andere als langwielig ;-) hehe neinei,isch gschmackssach...

..::Slash::,,
24.01.2007, 20:02
wiso hesch dini "alte" gratis albene und EP's nüme druff?
:confused:

tumen
24.01.2007, 20:09
wotsch sie öppe abeladä ;-)?

nei ganz ehrlich gseit,find ich's scheisse wänn öpper ächte rap 1 abeladet und dänn sich es bild vo mier macht,ahand vo dem...find isch nüm ufem aktuelle stand win ich rap :) wirde dänn nach young blood sicher echli chille mit releases und mal wieder öpis für's netz mache!

..::Slash::,,
24.01.2007, 20:55
Original geschrieben von tumen
wotsch sie öppe abeladä ;-)?

nei ganz ehrlich gseit,find ich's scheisse wänn öpper ächte rap 1 abeladet und dänn sich es bild vo mier macht,ahand vo dem...find isch nüm ufem aktuelle stand win ich rap :) wirde dänn nach young blood sicher echli chille mit releases und mal wieder öpis für's netz mache!
Nei, han sinerziit scho alles abeglade:p
Jo das isch no e gueti begründig, hesch di wörkli wiiterentwickelt.

Kurios
24.01.2007, 21:30
das isch aber völlig normal...jede rapper entwicklet sich inre gwüsse ziit imne gwüsse mass...
das isch ja völlig normal....
aber villicht ghöret ebe di alte sache zum gsamtbild, damit mer e entwicklig überhaupt chan nahvollzieh als ussestehende...und grad wemmer so jungi künschtler beobachtet, isch de entwickligsstandpunkt minre meinig na sA und sO.....
es isch halt wichtig dassmer das ganzi au dementsprächend tuet präsentiere....

by the way....
ich han scho s ganze forum durchsuecht und mag ehrlich gseit nüme. doch würdi trotzdem mal gern erfahre was mit dere aight idee gange isch...isch ja dänn scho langsam öpe es halbs jahr her. und solang chan doch es online projekt i dem usmass nöd gah?!?!

würdi mi eifach mal schurig interessiere....

tumen
24.01.2007, 21:40
Original geschrieben von Kurios
das isch aber völlig normal...jede rapper entwicklet sich inre gwüsse ziit imne gwüsse mass...
das isch ja völlig normal....
aber villicht ghöret ebe di alte sache zum gsamtbild, damit mer e entwicklig überhaupt chan nahvollzieh als ussestehende...und grad wemmer so jungi künschtler beobachtet, isch de entwickligsstandpunkt minre meinig na sA und sO.....
es isch halt wichtig dassmer das ganzi au dementsprächend tuet präsentiere....

by the way....
ich han scho s ganze forum durchsuecht und mag ehrlich gseit nüme. doch würdi trotzdem mal gern erfahre was mit dere aight idee gange isch...isch ja dänn scho langsam öpe es halbs jahr her. und solang chan doch es online projekt i dem usmass nöd gah?!?!

würdi mi eifach mal schurig interessiere....

@ slash thx ;)

@ kurios ja da häsch du rächt... ich han mich aber so entschiide und ich glaub dadebii bliibts...die wo mich vo früehner her känned,söttets ja gmerkt ha :)

wägde aight idee,naja mir händ en 12 siitige thread, (oder sinds 20 gzii:D?) gha,det ihne isch so zimli jede dä meinig gzii,dases rächt lang bruchi für sone produktion ... und SO isches au! ich han hald rächt vill ztue gah jetzt mit mim züüg,won ich leider han müsse dänke das s aight projekt in hindergrund fallt... ich han's aber so guet wie möglich gmacht!

Tracks sind übrigens fertig,muss no dä Def G fröge ob er jetzt no öpis macht will s hätt gheisse ja! Cover undso hämer scho,ich lueg dases no gmastered wird,dasmer villicht ä chliini "release party" chentet organsiiere,und dänn sötti das züüg glii dusse sie! ich hans au nie verstande wieso künstler amig so lang für releases bruched! aber wänn'd sälber ih sonere situation stekksch,glaubmer du wirsches verstaah ;-) und usserdem sötti sone premiere ja sitze,schliesslich wämer nöd floppe :) ihr werded per mail no infos becho vo mier! stay tuned!

www.tumen.ch.vu

Kurios
24.01.2007, 23:46
gnau sowas hani brucht...lol
tönt ämel fett....
de def to da gizzou sött ma gas gä da...(by the way homey...hanen neue whisky vo dem ich hell begeischteret bin..Hollar!)
ich freu mi jedefalls....

by the way.....
ich han sitem 2003 praktisch jedes jahr irgenden fette online release dropt und han nie meh als 3 mönet brucht....
und wer jetzt seit ich han zvill ziit de kännt mi wahrlich nöd...
lol

tumen
12.08.2008, 18:06
Page isch zwar längst nüme vom Snub, aber

Click Me (http://166969.forum.onetwomax.de/topic=100368144489)