Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : Exklusiver Bootleg zukünftiger Kult-Track!!!

Topfchopf
19.08.2006, 01:04
so. dä isch abr nume für igfleischti fans! oldschool-mössig quicky rough-style-ufnahm mit pflichtübrstüüre mitme beat wo wänigr arrangiert isch we hippy-hochziite! und das alles no mit mä obrmüesame rapidshare-link!

dänn frögt mä sich natürli, was das dänn söll! :hmmm: (http://rapidshare.de/files/29913496/Topfchopf_-_Mis_letschte_Gebaet.mp3.html)

es isch ebä so. vilicht würdi ja mal uu berüemt und wäni dänn tod bi, würd mä uhuere guet bim andre gschlecht acho, wäme dänn das teil uf dä festplatte hät! hoff natürli das ihr das ehnr für oii urenkel mached, we für oi sälbr, abr da isch jetzt halt mal langfristig dänke agseit!

und wämr scho debi sind, muesi dä link au no möglichst unuffälig platziere!

brrrrrak!

Grin
19.08.2006, 04:36
:hmmm: wo isch ächt de link?????

:D

also zum track. text gfalltmer. dass am afang sich d'vocals überschnidä stört mi chlei, aber behebt sich ja später.

insgesamt findi de track rächt easy

konfus
19.08.2006, 05:33
Und was wetsch mit dämm Track säge? Vorallem checkis nid ganz, da du doch Atheist oder sowas bisch. Joa äh, hauptsach öperem Schuld für sis kack Läbe gäh? :D

Ruedi Snare
19.08.2006, 11:17
isch das jetzt sowas wiä än abschiedbriäf oder so, scho chli komischs teil für än bekännändä atheischt do muäss ich am konflizzu scho rächt geh hehehe... und dä beat findi eifach grauävoll :D

Deimos
19.08.2006, 11:19
ehehe geilschti akündigung ever :)

track isch oke.. text gfallt :)

Topfchopf
19.08.2006, 11:45
yeah! 3 download und 4! das macht en feedback faktor vo 1.33333333333!!!

@ruedi: dä beat isch ebä no rough ;

@konfus: bi sogar gfirmt! bi aso nöd als atheist gebore und au nöd so erzoge worde.

tootruth
19.08.2006, 16:14
geile text! wies rapsch gfallt mr au, scho fast gsunge teilwiis. paar silbe gönd halt chli vrlore.

beat scho sehr speziell ;)

Topfchopf
19.08.2006, 17:33
Original geschrieben von tootruth
geile text! wies rapsch gfallt mr au, scho fast gsunge teilwiis. paar silbe gönd halt chli vrlore.

beat scho sehr speziell ;)

thx!

Oli_van_Oel
22.08.2006, 14:26
Also der Beat der gefällt mir richtig gut! Die Drums sind geil, genauso wie dieser Backwards-Effekt.
Dein Sing-Sang-Flow passt auch perfekt.
Doch, gfällt mir.

Topfchopf
22.08.2006, 19:36
Original geschrieben von Oli_van_Oel
Also der Beat der gefällt mir richtig gut! Die Drums sind geil, genauso wie dieser Backwards-Effekt.
Dein Sing-Sang-Flow passt auch perfekt.
Doch, gfällt mir.

freut mich natürlich!

thx fürs feedback!

Topfchopf
25.08.2006, 08:20
i däm thread gilt übrigens gliche we bi schlechtem sex: scheissegal wie, eifach pushe! drum hated, off-topped odr was au immer!

:hippie:

Topfchopf
28.08.2006, 20:57
Original geschrieben von Topfchopf
i däm thread gilt übrigens gliche we bi schlechtem sex: scheissegal wie, eifach pushe! drum hated, off-topped odr was au immer!

:hippie:

Flex2
29.08.2006, 16:23
Es lebe OFFTOPPIC!! :D

(feed folgt.. em offtopic z liab hehe)

Topfchopf
31.08.2006, 07:50
Original geschrieben von Flex2
Es lebe OFFTOPPIC!! :D

(feed folgt.. em offtopic z liab hehe)

das chame no off-toppe!

chömed schwöstre!

Topfchopf
04.09.2006, 20:48
so...

han dä lösch-link vrhangt!

also bitte die nögste 30 täg nüme abelade und dä fred nüme pushe!

aso

schluss mit feeden und off-toppen!

Topfchopf
04.09.2006, 23:59
per zufall hab ich kontrolliert, ob ihr euch an meine anweisungen haltet und musste mit entsetzen feststellen, dass noch jemand den track geladen hat!

er darf aber für 30 tage nicht mehr geladen werden, sonst wird er noch ewigs im netz bleiben!!!!!!

vielen dank für die kooperation!