Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : Typo3 Programmierer?

7-Siech
19.08.2006, 13:08
Ich möcht ä Website im Typo3 mache (Over the Top Music), eigentlich hät diä Website en Kolleg sölle mache, aber er hät überhaupt kei Ziit... Drum han i dänkt, ich probiers sälber...

Ich weiss wies Typo3 funktioniert, aber ich han no nie Templates und es CSS erstellt (amene CSS-File han i bis ez amel nur chlini Aapassige gmacht, aber no nie eis vo grund uf neu erstellt..)

Gits unter eu Aightgenosse öper wo im Typo3 scho ä Website erstellt hät und luscht hät d'programmierig vo dä website überz'neh? mir würdet natürlich für diä arbet au öpis zahle, leider isch s'budget für diä website nöd bsunders gross... bi interesse ä pm a mich bitte... danke!!!

7-Siech
19.08.2006, 13:15
vilicht no ä randbemerkig.. es wird nöd es rieses web-projekt.. mir brüchtet öpe 3 templates (home / sub-pages / sub-sub-pages)...

Gärtner
19.08.2006, 13:59
www.selfhtml.org

also templates zu erstellen ist ja kein problem. kannst ja auch zusammenklauen bisschen und css hast du schnell kapiert.

hab leider keine zeit...

7-Siech
19.08.2006, 18:20
Original geschrieben von Gärtner
www.selfhtml.org

also templates zu erstellen ist ja kein problem. kannst ja auch zusammenklauen bisschen und css hast du schnell kapiert.

hab leider keine zeit...

merci für dä link... wird mi mal ächli i diä materiä iiarbeitet..

snub
19.08.2006, 18:57
Also ich mach au Websites, aber s'CSS lahn ich amigs vomene Kolleg mache, er isch en absolute Profi uf dem Gebiet, und er wohnt in Kroatie, also wär's au verhältnissmässi billig. Ich nimm mal ah du chasch rächt guet Änglisch, will er kei Düütsch chan...
Falls nöd chan ich au d'Rolle vom Vermittler überneh... ;)

Schriibmer es PM und ich gibder sini MSN/E-Mail Adrässe... :)