Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : mY FirST TraCK.

LiL-T
08.09.2004, 19:21
HoLLa

Also da mal eine vo mini erschti Tracks wo ich gmacht han. Es isch nöd grad superguet, eher scheisse. Ich rappe ebä erscht sit 6 Mönet und bin damit en riese Afänger. Aber ich hoffe natürlich, dsas ich besser wird. ich han de Track eigentlich gamcht, will ä kollegin vo mir riese problem diheime und so gha hät... Sie hät afange ritze und so... drum han ich ihre wele en chline gfalle mache. ;)
Also ich würd mich über euri Kritik freue. Ich hoffe ich wird drus öppis lerne chönne. Euri meinig isch mir ebä wichtig. Ich weiss nöd ob mer mich guet ghört, falls das nöd de fall isch, dänn schribet mir und ich tuens kurz neu bearbeite , dass mer mich bessa hört oder tuen lyrics anewrite, damit ihr ungefähr so wüsset was ich da zemärap. De Beat isch eher lahm drum au de rap. ich bin mer eigentlich nöd dra gwöhnt so langsam rappe, drum isch de Flow au echli holperig. Aber ja, de Track isch au innerhlab vo ei stund entstande. Naja ich will da nöd zviel schnurre.... Schribet eue Feedback

PeaZzze n Greetz.. LiL-T:hippie:

Da LiNk:

http://www.speedsurf.to/lil-t/LiL-T_DasLebenEndet.mp3

prophet
08.09.2004, 20:03
weg dem muäsch glich nöd gad zwei threads uftuä!!!

chline tipp rap uf hochtütsch mit schwizer akzent tönt beschisse...

xXel
08.09.2004, 23:26
Original geschrieben von prophet
chline tipp rap uf hochtütsch mit schwizer akzent tönt beschisse...

hehe... word:D:D

chaib
09.09.2004, 00:45
ja wo isser denne ?

Stylebock
09.09.2004, 00:51
Original geschrieben von chaib
ja wo isser denne ?

jo das hani mi au gfrogt..

prophet
09.09.2004, 08:08
Original geschrieben von chaib
ja wo isser denne ? wo isch was?

Dirty Fifty
09.09.2004, 08:27
wo isch walter?

Pleschen
09.09.2004, 09:02
Original geschrieben von Dirty Fifty
wo isch walter?

und wo sind sini Items ???

LiL-T
09.09.2004, 12:16
Holla

wo isch was? wer isch walter? um was gahts jetz eigentlich... Prophet gege min akzent chann ich au nüt mache. ;)

PeaZzZe

xXel
09.09.2004, 18:59
wo bin ig?

chaib
09.09.2004, 19:21
oke funktioniert... bin nur zfuul gsi mit rechte muustaschte ziel speichern unter z'mache...
drum machter kei sorge wegem walter... isch min fähler gsi :D

jaeh verstoh leider nöd sehr viel vom text und so vom
erschte mol lose hani de iidruck s'klingt immer chli glich,
irgendwie als chäm nix vorwärts blibsch ufem gliche punkt stoh glaub. de refrain chunt mir au chli z'viel mol vor, und das echo zeug klingt nöd sehr überzügend.
aber eh..... chan jo nöd sägä isch schlecht isch din erschte.... äh eigentli hani nur wölle froge:
häsch du mal sonen "track" gmacht wo heisst DIN MUETER ISCH ÄN HÄX ? (posten do jetz extra nöd hehe)

adjö

Lartscho
09.09.2004, 19:24
Original geschrieben von xXel
hehe... word:D:D

doppu wörd tönt wük shit sorry

prophet
09.09.2004, 22:29
Original geschrieben von LiL-T
Holla

wo isch was? wer isch walter? um was gahts jetz eigentlich... Prophet gege min akzent chann ich au nüt mache. ;)

PeaZzZe jo han jo nünnt gege din akzent han demit nur wöllä sägä... das hochdütsch mit schwiizer akzent scheisse tönt... denn rapsch gschider uf schwizerdütsch! und suss muäsch extrem a dinere hochdütsche ussproch schaffe!