Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : Voll denäbed

Dontom
08.09.2004, 23:25
Abig..

Bin bis vorere Halbstund bim Dreh vom B.L.I. Clip gsi, aber denn hets mer endgültig abglöscht.

Nöd wegem Bligg oder so, sondern wüll so huere :wixer3: Töndär i d Lüt gschosse hend :mad:
Irgendwie chamer ja mit soöpisem rechne bi öperem wie em Bligg, aber trotzdem ischs eifach nur verdammt feig...
Han au chli müe mitem GRIOT, aber soöpis isch doch eifach völlig beschränkt, vorallem wenn die Teils zmizt i de Lüt id Luft gönd und sich debi mehreri fetti Wunde und en churzzitige Ghörschade holed.

....Het jetzt eifach use müesse :o

...weq

lucianeri
08.09.2004, 23:31
ganz dinre Meinig!

:shooter:

übrigens: gwalt isch kei löösig... pff :p

Early80s
08.09.2004, 23:37
Wo wurde denn gefilmt ?
Und wieso filmt er nicht im Luxushotel oder Edelpuff...will er sein Jiggy-Image wieder in Ordnung rücken, indem er auf der Strasse dreht...:confused: :D

Dontom
08.09.2004, 23:42
Original geschrieben von Early80s
Wo wurde denn gefilmt ?
Und wieso filmt er nicht im Luxushotel oder Edelpuff...will er sein Jiggy-Image wieder in Ordnung rücken, indem er auf der Strasse dreht...:confused: :D

Bim Escher-Wyss Platz unter de Hardbrugg (vo det sind au d Tunder abecho...)

De Clip und de Track sind für d Prävention vo Suizid bi jugendliche....

Wryter24
09.09.2004, 00:18
hihi streetlife :D aber gute sache das mit der präventation

xXel
09.09.2004, 00:20
Original geschrieben von Dontom
Bim Escher-Wyss Platz unter de Hardbrugg (vo det sind au d Tunder abecho...)

hani no dänkt (im bezug uf d ussag ober dir:wtf: )
wird sicher e gueti sach

Aurel
09.09.2004, 00:59
Wo wurde denn gefilmt ?

:rolleyes:

check mal die news auf der startseite... und keep it underground. yeah...

ps: bligg ist ja so kommerz,jetzt dreht er bereits für sfdrs videos...:rolleyes:

Mora
09.09.2004, 09:22
ech find d idee eigentlich no guet!

selbstmord isch es ech heikels thema und wenns vo lüüt vo bekannt sind und für gwüssi en vorbildfunktion hend, thematisiert wird, find ech das guet.
(ja, ech weiss, für niemert vo euch da ine isch de bligg es vorbild! :-)

das git de hip hop szene en chance, mal endlich vo dem gängster image weg z cho! hoff ech!
wer engagiert sich suscht für so öppis.
de Polo Hofer ämu ned!

hätt eigentlich au no welle go luege, aber wär mer de glich cho blöd vorcho unter all dene pimps und bitches wo wahrschinlich dete gsi wäred!

Dirty Fifty
09.09.2004, 09:36
wot da gar nid gross öppis ufrisse nume churz was mi närvt:

iz löht dr bligg sis ding lah mache!! öb sfdrs oder nid.. ob bligg'n'lexx (wo sicher aui soooo dope finge) oder b.l.i. solo wo ja aui soooooo schlächt finge... dä giu hets witer bracht aus 99.9% vo dä lüt da ine.. und zudäm cha jede vo öich iz sägä "i wär nie zumene major, i würd nie video's dräie wo huere gäud choschte, i würd nie dieses und jenes"... klar chöit dir das sägä wüu dirs äuä aui nie so wit wärdet bringe.. aber fauses doch am einte oder angere sött glinge woti de luege wie är no NEI seit zu verträg etc.

dir sit aui lächerlech... nid meh u nid weniger C.R.E.A.M.!!

DIRTY DÄ WO DIE LIEBT WO DIR HASSET... hiufe geng dene vo verhasst si und usgstosse und nid akzeptiert wärde... das isch hiphop für mi.. dene häufe wo vo überau ufs dach überchöme (usserdäm hani nid bock mini soziali adere amene angere ort uszläbä).. pfffff... so die ganzi heissi luft isch duss... schöne tag zämä...

drosselbart
09.09.2004, 13:55
mini kollegin isch gad geschter amnä säubschtmordversuech zum glück gschitteret.. fuckkkkkkkkkkkkkkk! man bi extrem ufgwüehlt!!

dorum fingi diä idee sehr guet, please remember: jedä zwöit ir schiz het psychologischi problemè!!!

sis jiggy-image gfautmr überhaupt gar nid und dr bligg fingi ehrlich gseit au nid bsungers guet, doch diä idee het öpis!!!

peace

hate.biz
09.09.2004, 13:59
Nöd wegem Bligg oder so, sondern wüll so huere :wixer3: Töndär i d Lüt gschosse hend :mad:

graus Auto (Golf oder Audi) ZH XXX XXX

edited by reezer:
autonummer zensiert...

Jigga
09.09.2004, 14:05
Original geschrieben von Aurel
:rolleyes:

check mal die news auf der startseite... und keep it underground. yeah...

ps: bligg ist ja so kommerz,jetzt dreht er bereits für sfdrs videos...:rolleyes:

muahaaaaa, word!

K
09.09.2004, 14:10
Original geschrieben von hate.biz
graus Auto (Golf oder Audi) ZH 466 092
lool
de hertischt

sin
09.09.2004, 14:25
@Dirty Fifty
und wenn ig dir jetz sägä das ig dr bligg vo A bis Z scheisse fingä und faus ig MC wär, würd ig niä zumene major, i würd niä video's dräie wo huere gäud choschte erscht rächt nid so shit mache wiä dr solo clip usw.

gloubsch mer s oder wosches schriftlech..?

Es si nid aui so wiä är und tuä sech verkoufä. Has ehrlech gseit nid nötig gross usäzcho oder scheiss clips z mache wo uf VIva chömä, nume das nähr aui hip hop kiddies ds losä und ig viellecht nüme muess büglä. Würd mi schämä überhoupt so epis gmacht z ha!

.kerYjameS
09.09.2004, 14:32
apropos selbstmord. hender gwüsst ? im joohr 2003 hend sich me mönsche s lebe gno als mönsche durch krieg gstorbe si.....

heftig....

Dirty Fifty
09.09.2004, 14:38
Original geschrieben von sin
@Dirty Fifty
und wenn ig dir jetz sägä das ig dr bligg vo A bis Z scheisse fingä und faus ig MC wär, würd ig niä zumene major, i würd niä video's dräie wo huere gäud choschte erscht rächt nid so shit mache wiä dr solo clip usw.

gloubsch mer s oder wosches schriftlech..?

Es si nid aui so wiä är und tuä sech verkoufä. Has ehrlech gseit nid nötig gross usäzcho oder scheiss clips z mache wo uf VIva chömä, nume das nähr aui hip hop kiddies ds losä und ig viellecht nüme muess büglä. Würd mi schämä überhoupt so epis gmacht z ha!

gloubes dir leider nid. mir rede drüber we eine vor dir steit u seit: he sin i biete dir d müglechkeit das du die nöchschte 3 jahr jede morge chasch usschlafe, gnue auk&weed (oder was immer du wetsch) hesch und gnue gäud wirsch ha zum läbä.. u z einzige wo du muesch mache isch chli di si u musig mache.. das wo du liebsch"...

de seit dr sin när: NEI I GA LIEBER GA SCHAFFE.

sorry man.. das isch nid persönlech aber i gloube dir das eifach nid.. u das isch iz ou nid persönlech ABER JEDE WO DAS WÜRD ABLEHNE ISCH SÄUTE DÄMLECH!!!!!

Dirty Fifty
09.09.2004, 14:40
Original geschrieben von .kerYjameS
apropos selbstmord. hender gwüsst ? im joohr 2003 hend sich me mönsche s lebe gno als mönsche durch krieg gstorbe si.....

heftig....

we scho z 20minute lisisch de richtig...
hei meh mönsche säubschtmord gmacht aus mönsche dür chrieg U MORD gstorbe si...

sin
09.09.2004, 16:17
gloub du ds nur ...klar wärs geil nüme müesse z büglä aber äbä ig schissä nid eifach so uf mini prinzipe(oder prinzipiä)...fingä das Hip Hop nid fürs gäud inneholä söttisch mache sondern wöus ä möglechkeit isch di uszdrückä und nid für irgenwelche scheiss z labere..oder das masse dini neui CD koufä! Lieber wenig fans drfür lüt wo dirä meinig si und d message vo dinä textä verstö statt ä hufä mongos wo uf di partytrack abgö.
isch mini meinig und diä wird ig nid so schnäu los;)

Dirty Fifty
09.09.2004, 16:23
u trotzdäm würdsch we aune genau "di sound" fläscht sägä nei merci? we du di sound chöntsch mache? dini lüt chöntsch erreiche? i rede vo däm.. nid dervo sich azpasse das mäh dr masse gfaut... u gloubs mir dr bligg machts nid für d lüüt sondern für sich.. meh aus mänge angere rapper wo bhouptet das är ds ding nur für sich macht...

aber wot di ou nid vo dire meinig abbringe.. sägä eifach i chas nid gloube oder verstah... sinnlos no z diskutiere.. u wahrschinlech wird sich die frag ja ou gar nie steue...

Aurel
09.09.2004, 16:26
Original geschrieben von Dirty Fifty
gloubes dir leider nid. mir rede drüber we eine vor dir steit u seit: he sin i biete dir d müglechkeit das du die nöchschte 3 jahr jede morge chasch usschlafe, gnue auk&weed (oder was immer du wetsch) hesch und gnue gäud wirsch ha zum läbä.. u z einzige wo du muesch mache isch chli di si u musig mache.. das wo du liebsch"...

de seit dr sin när: NEI I GA LIEBER GA SCHAFFE.

sorry man.. das isch nid persönlech aber i gloube dir das eifach nid.. u das isch iz ou nid persönlech ABER JEDE WO DAS WÜRD ABLEHNE ISCH SÄUTE DÄMLECH!!!!!

sorry sin, aber de maa hed recht... redemer denn mal drüber, wenn's sowiit wär... und ich chönnt keine verstoh, wo sones agebot würdi ablehne... aber ebe, wenn sich das öpper will dur d'lappe loh goh...

Dirty Fifty
09.09.2004, 16:30
aurel.. danke schön..

PhrazeFive
09.09.2004, 16:33
Wenni das richtig gsehne, verstaht eifach niemmert dass de bligg freiwillig so sound macht...
Er verchauft sich nöd, er verchauft die musig wo er geil findet und will mache...
Wenn mer das verstaht isch d'sell-out diskussion überflüssig...

Dirty Fifty
09.09.2004, 16:35
pingu: merci für d zämäfassig und vereifachig vo mire ussag :D

PhrazeFive
09.09.2004, 16:37
pingu: merci für d zämäfassig und vereifachig vo mire ussag :D Isch isi - Züridütsch isch au de viel eifacher dialekt - de isch so neutral dass all ihn verstönd - bi dim berner dialekt sind problem ja vorprogrammiert...

sin
09.09.2004, 16:41
ja aurel du kommerz pussy wo dir ha ig nüt anders erwartet:D

apasse würd ig mi sowieso nid...
Ig meine wenns so viune würd fläshä de würd ig mit em gäud wo ig würd verdienä wennscho säuber es label uftuä und uf so Sony, Emi und was ou immer schissä. Ig würd mini lieder gratis im netz abietä, wöu wenns ja aune fläshet chönnti z gäud mit konzärt wieder inneholä...
Ig muess nid 3 outos und ä villa ha um glücklech z si...

PhrazeFive
09.09.2004, 16:42
ja aurel du kommerz pussy wo dir ha ig nüt anders erwartet:D

apasse würd ig mi sowieso nid...
Ig meine wenns so viune würd fläshä de würd ig mit em gäud wo ig würd verdienä wennscho säuber es label uftuä und uf so Sony, Emi und was ou immer schissä. Ig würd mini lieder gratis im netz abietä, wöu wenns ja aune fläshet chönnti z gäud mit konzärt wieder inneholä...
Ig muess nid 3 outos und ä villa ha um glücklech z si... utopie isch so e schöni traumvorstellig -ring- ziit zum ufstah...

samee
09.09.2004, 16:44
Abig..

Bin bis vorere Halbstund bim Dreh vom B.L.I. Clip gsi, aber denn hets mer endgültig abglöscht.

Irgendwie chamer ja mit soöpisem rechne bi öperem wie em Bligg, aber trotzdem ischs eifach nur verdammt feig...
Han au chli müe mitem GRIOT, aber soöpis isch doch eifach völlig beschränkt, vorallem wenn die Teils zmizt i de Lüt id Luft gönd und sich debi mehreri fetti Wunde und en churzzitige Ghörschade holed.

....Het jetzt eifach use müesse :o

...weq

was hett das alles mit em griot z'tue?

griot in aller munde:D

Tensionstate
09.09.2004, 16:57
usserd dir redt da niemert vom griot glaubs :wtf:

Danielsson
09.09.2004, 17:00
Original geschrieben von samee
was hett das alles mit em griot z'tue?

griot in aller munde:D

:kiffer: ha ghört cha Spure hingerlo!!!

samee
09.09.2004, 17:27
Original geschrieben von Tensionstate
usserd dir redt da niemert vom griot glaubs :wtf:

:rolleyes: :p :wtf: :wtf: :wtf:

Dontom
09.09.2004, 17:36
I de Pisastudie hends usegfunde, dass die meiste en Text wos lese am Schluss gar nöd richtig verstönd. Bisch also nöd de einzig Samee :p ;)

Ha demit eigentli welle sege, dass wenns nöd eifach suscht psychopate gsi sind wohl Bligg haters dehinterstecked. Aber das mer wegme hass uf en HipHoper oder suscht öper grad en Tunder uf d Bühne schüsst (wie bim HipHop Jam) findi scho denebet, wenn mer denn na feig vonere Brugg chli i d Lüt ineschüsst...Mit Niveau oder inteligenz het das nüme viel ztue...

@hate.biz: Sind die Type demfall na es 3ts mal cho? :confused:

magebrot_jimmy
09.09.2004, 17:50
diese streitereien zwischen diesen rappern finde ich eigentlich noch gut, weil es ein zeichen ist, dass sich die einfallslose ch-rap szene endlich zersetzt!
der dummheits-akzelerator arbeitet ausgezeichnet, das ende ist nah. muhahahaa...(sich die hände reib')

Danielsson
09.09.2004, 17:53
Original geschrieben von magebrot_jimmy
diese streitereien zwischen diesen rappern finde ich eigentlich noch gut, weil es ein zeichen ist, dass sich die einfallslose ch-rap szene endlich zersetzt!
der dummheits-akzelerator arbeitet ausgezeichnet, das ende ist nah. muhahahaa...(sich die hände reib')

Ejaaaa, jedem das seine :brille:

.kerYjameS
09.09.2004, 18:01
we scho z 20minute lisisch de richtig...
hei meh mönsche säubschtmord gmacht aus mönsche dür chrieg U MORD gstorbe si...

hani äuä verhange... :p

.kerYjameS
09.09.2004, 18:03
gloub du ds nur ...klar wärs geil nüme müesse z büglä aber äbä ig schissä nid eifach so uf mini prinzipe(oder prinzipiä)...fingä das Hip Hop nid fürs gäud inneholä söttisch mache sondern wöus ä möglechkeit isch di uszdrückä und nid für irgenwelche scheiss z labere..oder das masse dini neui CD koufä! Lieber wenig fans drfür lüt wo dirä meinig si und d message vo dinä textä verstö statt ä hufä mongos wo uf di partytrack abgö.
isch mini meinig und diä wird ig nid so schnäu los;)

und wenns glichä agebot steit, und du aber genou dini musik mit genou dinä texte mit genou dinä prinzipie witer dörfsch produce. würsch den ahnnä ?

.kerYjameS
09.09.2004, 18:05
oops z langsam gsi... :) und rdr rest nid glese

chuebueb
09.09.2004, 18:20
Ich find dr bligg halt toll... scho immr.. imrhin isch bnl öppä mini dritti schwizr-rap-cd (jojo cd, halt nid so riil) xi womr poschtet han...

@reezer
du häsch d'autonummere im bitrag zwar zensiärt, aber es git do sones zitat ufdr erschte site... nur so zur info...

schäfe
09.09.2004, 19:50
und da no mini meinig zum bligg :D

mir persönlich häts album normal scho ehner meh zuegseit aber ich finds hammer wie er sis ding durezieht...es muess ja au nöd jedem passe was er macht...

magebrot_jimmy
10.09.2004, 00:49
komisch...denn jedes mal, wenn ich bligg sehe oder höre, will ich suizid begehen!

Aurel
10.09.2004, 00:50
komisch...denn jedes mal, wenn ich bligg sehe oder höre, will ich suizid begehen!

big up für diesen beitrag!

slang!head
10.09.2004, 02:17
Tele Züri war ja gleich vor ort.......

@magebrot jimmy: bisch demfall nonig dezue cho?

magebrot_jimmy
10.09.2004, 03:23
bin nur gespannt auf bliggs patentrezepte gegen suizid...muss schon jetzt lachen! "hey mach's ned, s'esch's ned wärt..." oder so...muhahaha

Dirty Fifty
10.09.2004, 08:28

i gloub i muess mau luege das dr bligg chli meh i dire umgäbig isch... i gloub we är üs vo dir würd erlöse würdene viu meh lüt toll finge...

dämfau.. guet sprung!!

scope
10.09.2004, 09:26
Wo wurde denn gefilmt ?

genau!!

zersch es jiggy album wo nid verhet u när "ja i mache no es tape, so wini früecher bi gsi, und street und so..."

werum machter de dä shit ni ufm album richtig?

Map
10.09.2004, 09:48

Bitte, sofort! http://www.bligg.ch/files/news/BliggText.jpg

Mora
10.09.2004, 09:51
irgendeinisch will doch jede lohn für das wo er gmacht het.

Aurel
10.09.2004, 10:00
Original geschrieben von scope

jiggy album wo nid verhet

muhaha... junge, scho widersprichsch dir selber...

Tonik
10.09.2004, 10:01
zitat:
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------

Original geschrieben von Map
:D

Schtibä
10.09.2004, 10:10
ou ja.. alles mus ja so undergründig und deep sii. hauptsach oiä liäblingsräppär isch uf de strass ufgwachse und dropt nur tapes..keep it riil gälled?!
mached mal d augä uf jungs..

@fifty
au wäner oi i dem forum nöd glicher meinig sind, wünsched niämärtäm dä tod.

magebrot_jimmy
10.09.2004, 11:30

zu deinem vorschlag, ich sollte suizid begehen:
hör mal, du witzfigur, ich habe gerade deinen track LATP (http://www.lyricalarmy.ch/download/LATP.mp3) gehört, und er war sooooooooo schlecht...und diese "scratches" (sind die von einem behinderten kind gemacht?) bringen mich noch eher auf suizidale gedanken als bligg! wenn ich dich wäre, hielte ich brav den mund.

Map
10.09.2004, 11:39
De lo doch ändlech Tate fouge! Los uf dis tiefschte Innere und ergib di dine Sehnsücht... BÄÄÄÄÄNG.

Stylebock
10.09.2004, 11:45
zu deinem vorschlag, ich sollte suizid begehen:
hör mal, du witzfigur, ich habe gerade deinen track LATP (http://www.lyricalarmy.ch/download/LATP.mp3) gehört, und er war sooooooooo schlecht...und diese "scratches" (sind die von einem behinderten kind gemacht?) bringen mich noch eher auf suizidale gedanken als bligg! wenn ich dich wäre, hielte ich brav den mund.

haha...döf ma nur wema bessara Sound macht als du mit diar reda? verstohsch überhaupt a bitz Spass? glauba nit, ha? ...tuasch mr leid...

hey Map, er het sich sogar dMüah gnoh zum uf euri Homepage und sogar no öppis abaglada...Grouuuupie!!

scope
10.09.2004, 11:46
muhaha... junge, scho widersprichsch dir selber...

wo?

Map
10.09.2004, 11:49
Original geschrieben von slanGRover
haha...döf ma nur wema bessara Sound macht als du mit diar reda? verstohsch überhaupt a bitz Spass? glauba nit, ha? ...tuasch mr leid...

hey Map, er het sich sogar dMüah gnoh zum uf euri Homepage und sogar no öppis abaglada...Grouuuupie!!

I mache sicher bessere Sound aus är - auso söu är d Schnorre haute. Ah jo Slang... Weisch dasch äbe es inners Fluchtverhaute vo ihm... Arme Cheib. Aber noooope - närve liegt hüt nid drin, wieu Frity isch.

Dirty Fifty
10.09.2004, 11:55
Original geschrieben von Schtibä
@fifty
au wäner oi i dem forum nöd glicher meinig sind, wünsched niämärtäm dä tod.

dir spändieri gloub mau dr migros-clubschuel-kurs:

"ironie und sarkasmus erkennen ohne smilies"

magebrot_jimmy
10.09.2004, 12:21
I mache sicher bessere Sound aus är - auso söu är d Schnorre haute.

was heisst für dich denn "sound mache"? en beat chlaue, schlächt drüber scratche und peino-rhymes kicke? LOL

Aurel
10.09.2004, 12:26
Original geschrieben von scope
wo?

also so vill ich weiss, hesch du unter anderem au gern jiggy-rap... oder gsehn ich das falsch? und wer i de schwiiz machts besser und erfolgriicher als de bligg? (mal abgseh devo, dasser eine vo de wenige isch, wo uf jiggy macht)...

aber ebe... *sinnlosdiskutier*

Stylebock
10.09.2004, 12:33
was heisst für dich denn "sound mache"? en beat chlaue, schlächt drüber scratche und peino-rhymes kicke? LOL

zeig öppis bessers? kumm....post öppis do...usser dr Link uf *undergroundhiphop.ch* ... soviel zum Thema Peino

Early80s
10.09.2004, 12:35
Hier das Anti Selbstmord Video zum angucken...

http://www.fat-pie.com/milkman.htm

Ich hätte den B.L.I fast nicht wiedererkannt...:D

Mämmeds mer nöd zfest übel...aber eine wo sich mit äm Selbstmordgedanke abgit...dem chan nur voneme Psychiater/Therapeut ernsthaft gholfä werde...
Für bligg isch das e gueti PR-Masche und zusätzlich $$$ ufs Konto...
das isch mini Meinig !

ACHTUNG ! Bitte nur Video luegä,wenn ihr ''splatter comics'' verträged...!

scope
10.09.2004, 12:36
also so vill ich weiss, hesch du unter anderem au gern jiggy-rap... oder gsehn ich das falsch? und wer i de schwiiz machts besser und erfolgriicher als de bligg? (mal abgseh devo, dasser eine vo de wenige isch, wo uf jiggy macht)...

aber ebe... *sinnlosdiskutier*

i ha gern jiggy-rap. do hesch recht. aber i ha gern jiggy-rap wie fabolous, joe budden, Loon und so... die flowe no huere strub (so fasch nur triplerhymes und so) das tönt fett.

der bligg het 8 bars wo sech immer nume BLIZZO!!! riiimt... und am schluss Fo' SHIZOU und das isch nid apsruchsvou.

äbe lö mer di diskussion doch. peace dog

magebrot_jimmy
10.09.2004, 12:39
zeig öppis bessers? kumm....post öppis do...usser dr Link uf *undergroundhiphop.ch* ... soviel zum Thema Peino
was do poste? für das ged's "eigener stuff". magebrot beats (http://www.aight-genossen.ch/forum/showthread.php?s=&threadid=729&highlight=checkt+diese+beats)

Stylebock
10.09.2004, 12:44
jo dia Beats sind nit schlecht, geili Samples vor allem! rappa tuasch nit?

Map
10.09.2004, 13:36

Obwou i nid vo Sache gredt ha wo uf dere Page sy - ou das.

magebrot_jimmy
10.09.2004, 13:47
jo dia Beats sind nit schlecht, geili Samples vor allem! rappa tuasch nit?

nö, rappe chani ned, d.h. ich rappe öppe so guet wie de durchschnittlich schwizer rapper (bsp: map) wo meint, er mües sich jetzt ufnäh uf en klaute beat mit "scratches" vom dj spastik-hand und das würds bringe...drum würd ich mich nie ufneh und erscht rächt nüt publiziere, obwohl ich es paarne chönnt s'wasser reiche (bsp: map), wel i jo, wie gseit, ned rappe chan. und wel ich ned rappe chan, döf ich wohl die, wo au ned rappe chönd, uslache, wenn si ihres züg publiziered... bsunders, wenn's no en grossi schnore händ (bsp: map) und mich afigge wänd...uf so type schiss i!

Stylebock
10.09.2004, 13:51
nö, rappe chani ned, d.h. ich rappe öppe so guet wie de durchschnittlich schwizer rapper (bsp: map) wo meint, er mües sich jetzt ufnäh uf en klaute beat mit "scratches" vom dj spastik-hand und das würds bringe...drum würd ich mich nie ufneh und erscht rächt nüt publiziere, obwohl ich es paarne chönnt s'wasser reiche (bsp: map), wel i jo, wie gseit, ned rappe chan. und wel ich ned rappe chan, döf ich wohl die, wo au ned rappe chönd, uslache, wenn si ihres züg publiziered... bsunders, wenn's no en grossi schnore händ (bsp: map).

ts ts Junge du söttsch dr Map mol live richtig ghöra...mol bessara Sound als eures struba Ohnmacht-Zügs macht er ganz sicher...gwüssi Lüt bringen ganzi CDs mit klauta Beats zäma, obwohls es nit nötig hätten...
und eba, uslacha döfsch gar niamerd, kritisiara vilicht, aber isch jo gar nit um das ganga...
wenn eina wo kai Beats macht eifach kunnt und din Scheiss uslacht? -denn wenn er Beats macha wür, was er jo nit macht, aber wenn denn wär er sicher so guat wia gwüssi Lüt (z.B.Magebrot Jimmy), isch er aber nit will ers jo nit macht, und drum döf er dia au uslacha...
grossi Schnorra? kehr dr Bäsa vor dr aigna Tür z'erst amol...

magebrot_jimmy
10.09.2004, 13:58
...und drum döf er dia au uslacha...

mich döf mer immer uslache...esch mir doch scheissegal...und no öppis: an ohmacht ben ich gar ned beteiliget. ich han mol es paar beats für die gmacht, die sind jetzt halt mit ohmacht agschribe unter "eigener stuff", aber s'esch nie uf es album gange oder so...ohmacht macht ihri beats sälber, und das esch au besser so, wel's besser sind als mini. ich bin eifach ohmacht fan. han au scho für anderi beats (http://undergroundhiphop.ch/sleepzger.mp3) gmacht...

Map
10.09.2004, 14:04
Immerhin ischs Niveau vor Diskussion gstiege. Vomene Töife Niveau (Bsp. Bligg) zume Höche Niveau (Bsp. Map) innert churzer Zyt. Warum i aber effektiv plötzlech Topic bi isch es Rätsu.

"Läschteret über dä Typ im ne Internet-Forum,
hasset ne, aber är bringt nech e Ohrwurm,
schriebet när uf üser Homepage bim Map het nüt Style -
aber zieht nech s hingerletschte MP3 File."

Stylebock
10.09.2004, 14:08
witsch öppis säga, du bisch ahnigslos,Kiddie -
s'isch vergäba, kai Hilf für Magebrot Jimmy -.
er git do zua - er sigi an Fan vu Ohmacht -
gib Ruah, keisch wäg am Slang in Ohnmacht -

magebrot_jimmy
10.09.2004, 14:12
"Läschteret über dä Typ im ne Internet-Forum,
hasset ne, aber är bringt nech e Ohrwurm,
schriebet när uf üser Homepage bim Map het nüt Style -
aber zieht nech s hingerletschte MP3 File."

:confused: witz?! :confused:

Map
10.09.2004, 14:15
:confused: witz?! :confused:

:confused: Gezielti Provokation :confused:

So fertig Chinderkacke. I benimme mi jetzt wieder autergemäss. Schaffsch das ou Jimmy??

SlanG, bisch jetzt morn z O'mundige??

Stylebock
10.09.2004, 14:17
:confused: Gezielti Provokation :confused:

So fertig Chinderkacke. I benimme mi jetzt wieder autergemäss. Schaffsch das ou Jimmy??

SlanG, bisch jetzt morn z O'mundige??

i glauba schwer nit...usser dr Kolleg goht hüt and PVP-Taufi, und i wür denn grad döt bliiba...oder der Z-Mum kann mi mora mitneh...wür mega gära kho....

Map
10.09.2004, 14:18
i glauba schwer nit...usser dr Kolleg goht hüt and PVP-Taufi, und i wür denn grad döt bliiba...oder der Z-Mum kann mi mora mitneh...wür mega gära kho....

Jo mi gsehts jo de no. Uf jede Fau wenn dört bisch sött mes so irichte dass mer üs nid wieder verpasse. Wär scho fett - mou Sterchi 10 und dr Unbekannt on Stage gseh.

Stylebock
10.09.2004, 14:20
Jo mi gsehts jo de no. Uf jede Fau wenn dört bisch sött mes so irichte dass mer üs nid wieder verpasse. Wär scho fett - mou Sterchi 10 und dr Unbekannt on Stage gseh.

jo scho...würi gära gseh...denn würemer üs sicher au treffa!! nit so wia im Hübeli :D