Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : enyce


melinda
22.08.2006, 15:17
what about this brand?echt geil für männer aber nix für fraue..like LRG..schona hert..

steelo
22.08.2006, 16:35
also vo lrg gitts im fall scho girl-stuff...

check http://www.luxirie.com/

monkey
22.08.2006, 17:06
naja enyce het eazy sache abr isch langsam chli mainstream würdi säge ...
wetsch du dich beschwere, dases zwenig chleider für fraue git ????:D

peez

Nina
22.08.2006, 17:24
Original geschrieben von melinda
what about this brand?echt geil für männer aber nix für fraue..like LRG..schona hert..

es git au enyce lady sache... wüsst ez nöd gad wo und so, abr ich has au schu xeh

Scalster
22.08.2006, 19:15
enyce spricht mi huere nid ah, weiss immer no nid wie mä dr name vor marke richtig usspricht haha. aber lrg isch huere nice u momentan mi 100%ig favourtie!

melinda
22.08.2006, 19:59
weiss scho dases fraueu stuff git aber de isch ned wüki..hm..min gschmack..trotzdem danke fürd infos ;) naja wen die richtige sache findsch den chasch huere tight si..aber a lrg chunds schoned ganz ane..aber wird ned eh beides vom gliche "produzent" oder wimer seit gmacht?enyce so wie "tochterfirma" vo lrg?:)

Scalster
22.08.2006, 20:01
Original geschrieben von melinda
weiss scho dases fraueu stuff git aber de isch ned wüki..hm..min gschmack..trotzdem danke fürd infos ;) naja wen die richtige sache findsch den chasch huere tight si..aber a lrg chunds schoned ganz ane..aber wird ned eh beides vom gliche "produzent" oder wimer seit gmacht?enyce so wie "tochterfirma" vo lrg?:)


nenei, si so viu i weiss 2 ganz verschiedeni sache... hie süsch no es interview mitem gründer:
http://www.whatissgv.com/hollaration%20folder/JONAS%20folder/jonasLRG.html

reezer
22.08.2006, 20:08
Original geschrieben von Scalster
weiss immer no nid wie mä dr name vor marke richtig usspricht haha.

bist garantiert nicht der einzige, da gibts immer wieder viele lustige varianten zu hören...
aber ich denke es wird genau gleich ausgesprochen wie NYC... es ist im prinzip ja einfach fonetisch (?!?) ausgeschrieben...

Scalster
22.08.2006, 20:20
Original geschrieben von reezer
bist garantiert nicht der einzige, da gibts immer wieder viele lustige varianten zu hören...
aber ich denke es wird genau gleich ausgesprochen wie NYC... es im prinzip ja einfach fonetisch (?!?) ausgeschrieben...

ds hani äbä o ging gmeint, aber de müesst sie doch enycee heisse, oder nid? isch ja glich. die beschti variante woni bis iz ghört ha isch gloub "enaitsch" gsi hahaha

monkey
22.08.2006, 22:15
ich säg immer "äniis" (mann, gseht das gschribe scheisse us)