Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : reezer @20 min - rennie vs griot

Mora
09.09.2004, 09:50
das isch der absoluti hammer!
wo ech gmüetlich mini taglichi ration news inezieh, mues ech tatsächlich läse, das s 20minute über de beef zwüsched em rennie und em griot schribt.
und sogar über euses forum!
Das gwüssi diskussione sogar hend müese gschlosse werde.

isch das ned nett?:hmmm:

sogar de reezer wird zitiert.

isch euses forum eigentlich so öffentlich?
lueged die 20min redaktore täglich bi uns ins forum ine, zum sich mit de neuste hiphop grücht z berichere.

im erschte moment hani echt müese lache, woni das glese han, aber nacher muesi säge, d schwiz isch doch echt viel z chli zum so beefs a la basel vs oschtschwiz z mache.
Mir sind doch da ned i de usa!
naja, im grund gno, chans mir ja glich si, solang mich niemert afiggt.

- > aber vilicht würdi denn ja im 20 Min erwähnt??!!!

http://www.20min.ch/tools/suchen/story/13354455

Aurel
09.09.2004, 09:52
hehe... hans au glese und müesse schmunzle.

prophet
09.09.2004, 09:59
Original geschrieben von Mora
naja, im grund gno, chans mir ja glich si, solang mich niemert afiggt.

[/B]
jo ok denn diss ich dich do mol hochoffiziell :D

han mich bis ets no nöd gross g'üsseret zum beef... aber findes eigentlich nöd schlimm solangs bi de wort bliibet und de nöchscht schritt nöd d'füscht sind!

Pleschen
09.09.2004, 10:00
zu geil, voll der brüller...:D

bi di leschte zwei wuche nid da gsi, demfall hani ja äbis verpasst hie! jetzt wird ja sogar über di beef's inner chli schwiiz puplik gmacht...hehe zu geil!
so àla, diss di grosse und über dich wird gschriebe (sehr kritischi ussag also nöd ernscht nä) aber irgent wie chund mer das bekannt vor als hätti das öber scho mal versucht und es isch zimlich ind hose! rememba...!?!

mal witter verfolge was da so lauft!

piis Pleschen

nik
Findes ehrlichgseit chli schad das grad usgrächnet über dä müll brichtet wird...

i dere ganze gschicht isch doch no überhaupt nüt schlaus gmacht worde usser es paar schlächit tracks...

vo mer us gseh isch das ganze eifach ufem mory sini medie-geilheit zrugzfüehre, aber easy, dasch scho gnue oft diskutiert worde do inne...und zwar unter jedem sauhund, das sogar en thread het müese gschlosse wärde...mhmm...:confused:

stellet die 2 ufd bühni 1:1 und de luege mer...:wtf:

poetical
Nume si mer ehrlech, die si chli hingerdri vom 20 Min.

:lastweek: (hani scho immer mau wöue bruche dä) :D

Dirty Fifty
i finges nüm luschtig.. mi hets gnärvt... so sache mache ch-rap zu sell-out... i meine zieh dir mau ine wie "gross" z problem zwüschem griot u äm rennie würklech isch.. persönlechi sach geit niemer öppis ah u hüt ischs i ca. 500'000 20minute ine gstange..

das het nüt meh z tüe mit rap.. u vorauem...

GIT DAS ÄS SUPERBIUD VO SCHWIZERRAP!!! MIR WO DOCH IMMER GSEIT HEI BI ÜS GÄBS SO SACHE NID, GWAUT ETC. MIR SIGE BESSER AUS D AMERIKANER I DERE BEZIEHIG... druff gschisse... u mit ch-rap putzi mir dr arsch...

läck ha hüt irgendwie ke guete tag verwütscht..

thieu
09.09.2004, 10:03
Wenns iner Schwiiz kei wichtigeri SChlagziilie me git? Und Gottseidank müäss i nimme im aight Forum lese sondern d 20min längt!:D

Pleschen
09.09.2004, 10:08
Original geschrieben von Dirty Fifty

GIT DAS ÄS SUPERBIUD VO SCHWIZERRAP!!! MIR WO DOCH IMMER GSEIT HEI BI ÜS GÄBS SO SACHE NID, GWAUT ETC. MIR SIGE BESSER AUS D AMERIKANER I DERE BEZIEHIG... druff gschisse... u mit ch-rap putzi mir dr arsch...

:hm: sehr kritisch gseh aber, word up !!!

Mora
09.09.2004, 10:13
Original geschrieben von prophet
jo ok denn diss ich dich do mol hochoffiziell :D

ok, denn diss ech etz mal zrugg

diss, diss, diss

so, chömemer etz ächt im 20minute?????

:-) / :-(

annes-thropo
09.09.2004, 10:16
Original geschrieben von nik

stellet die 2 ufd bühni 1:1 und de luege mer...:wtf:

ja genau, das sind mal worte, 1:1 freestyle diss, das wer mal öpis. de, wos bäddl verlüürt, verlüürt au sis (eventuell bizli) asehe, chan de schwanz izieh und muen sich gar nüm melde!!

Nörgler
09.09.2004, 10:18
Original geschrieben von Pleschen
jetzt wird ja sogar über di beef's inner chli schwiiz puplik gmacht...

ja, SK isch ja au zvorderscht i dä hitparade gsie, so aka eui szene hätt en hit gliferet, etz wämmer au alles publik machä und ihr sind nümm für eui (wemmer das je mals gsie sind)

huärä scheiss mainstream...

piis
nörg

Aurel
09.09.2004, 10:18
also wegem live-battle... glaubs ned, dass das z'stand chunnd... well sovell ich weiss, isch de griot kei freestyle-mc und de rennie mines wüssens au ned unbedingt.
aber wär sicherlich no unterhaltend...

nik
09.09.2004, 10:22
Original geschrieben von annes-thropo
ja genau, das sind mal worte, 1:1 freestyle diss, das wer mal öpis. de, wos bäddl verlüürt, verlüürt au sis (eventuell bizli) asehe, chan de schwanz izieh und muen sich gar nüm melde!!

WOOOOOOOOOOORD UP!!!!!!

isch doch eifach nurno lächerlich...

ganz toll hani eifach sBild gfunde vom mory wiener es
papier wo renni druf stoht azüdet....sooooo krass mann, är isch sone herte siech ey...:wtf:

aurel: scheissegal, söles glich mache, chönd jo heimlich en text istudiere und nand a chopf schmeisse...aber ned so...

sin
09.09.2004, 10:29
fingä eh beidi nid dr hit ..aber 1 vs 1 battle wär nid schlächt!

Sie cheu sech ja de nähr im backstage d frässä polierä so wie FaustdesNordwesten gengen DrogenMaske nume wärs
"Bauer" vs Basler "gängster"

schnitzel
09.09.2004, 10:31
i finges nüm luschtig.. mi hets gnärvt... so sache mache ch-rap zu sell-out... i meine zieh dir mau ine wie "gross" z problem zwüschem griot u äm rennie würklech isch.. persönlechi sach geit niemer öppis ah u hüt ischs i ca. 500'000 20minute ine gstange..

das het nüt meh z tüe mit rap.. u vorauem...

läck ha hüt irgendwie ke guete tag verwütscht..

das het nüt meh ztue mit rap? waaas? es völlig harmloses battle het nüt z tue mit rap? warum belaschtet das nur alli so stark? schissed nid ind hose, sogar imene 200-iiwohnerdorf gits verbali usenandersetzige ohni dasmr enand grad d chöpf iischloht, denn isch das im umfeld vo rap wohl ohni wiiteres möglich! --> wort statt füscht?! donde esta la problema häh?

bi uns gits kai gwalt? läbsch du im gliiche land wie iich? überall wos mensche git gits gwalt... aber das het nüt miteme battle vo 2 mcs zdue...

mit ch-rap butzisch dr dr arsch? aschtandslos! het aber mit miir und minere beziehig zu ch-rap nix zdue drum: hans was heiri!
"immer locker bliibe, kiddies..."

ah jo @dirty fifty
i kenns vowäge schlächte tag, ha hüt scho 5 kaffis hindere gleert und bi noni besser zwäg... verfluecht

diken
09.09.2004, 10:33
das ganze würd de viellecht innere masseschlägerei ände.
basler gäge bauers aka. gunz vs. heugable

aschlüssend träffed sich all parteie zum friedenspfiffe und zauberstäbli rauche :D

reezer
09.09.2004, 10:41
also, ich äussere mich genau einmal zu diesem thema...
lukee darf von mir aus mir auch seine meinung schicken und ich werde es hier für ihn veröffentlichen wenn er will....

Original geschrieben von Mora
[B]das isch der absoluti hammer!
wo ech gmüetlich mini taglichi ration news inezieh, mues ech tatsächlich läse, das s 20minute über de beef zwüsched em rennie und em griot schribt.
und sogar über euses forum!
Das gwüssi diskussione sogar hend müese gschlosse werde.

also es isch ja so, dass mir gestär eigentlich würklich alli griot, rennie, gimma threads gschlossä händ und dä lukee da vom forum kickt wordä isch (für zwei wochä) falls das öppert nahnig mit becho hät... das einzig usäm grund, wells eifach masslos usgartet isch - uf beidnä siitä.

ich het eigentlich gern mitäm lukee ä personlichi usprach gha. hät er aber nöd wellä und isch uf mail-diskussionä usgsi, wo ich vo afang ah kategorisch abglehnt han (weil schon zu x-fach diskutiert und nirgendswo geendet via mail / forum etc).

well er usäm forum gflogä isch und nöd mal sin "abschieds"-brief hät dörfä postä, hät er dänn gmeint "es git no viili anderi mediä wo gern über das thema brichtet" (anmerkig: machät mir ja au, aber nöd sinnlos im forum) und churz druf abä han ich dänn s'telefon gha vo 20min...

isch das ned nett?:hmmm:

doch, eigentlich scho... geili werbig für d'webpage... sind glaubs no niä usgschriebä im 20min gsi... super sach!

isch euses forum eigentlich so öffentlich?
lueged die 20min redaktore täglich bi uns ins forum ine, zum sich mit de neuste hiphop grücht z berichere.

naja, isch scho relativ gross und wird sicherlich hin und wieder gmacht... das hüt, isch aber nur uf input vom lukee passiert....

Mora
09.09.2004, 10:47
ui, so isch das also gange.

reezer, ech wett eigentlich uf kein fall, das thema da ine neu arisse.

- händer ghört, hie gahts ned um rennie vs griot -

Was ich eifach schlimm (oder lächerlich) finde, isch das ganze an sich.

Hend eusi chlini szene so sache überhaupt nötig?

und wieso (!!!!!!) schribt s 20minute so en riese artikel drüber, obwohl de Tom Cruise glichzitig de richsti maa vo hollywood wird?

Dirty Fifty
09.09.2004, 10:48
Original geschrieben von schnitzel
das het nüt meh ztue mit rap? waaas? es völlig harmloses battle het nüt z tue mit rap? warum belaschtet das nur alli so stark? schissed nid ind hose, sogar imene 200-iiwohnerdorf gits verbali usenandersetzige ohni dasmr enand grad d chöpf iischloht, denn isch das im umfeld vo rap wohl ohni wiiteres möglich! --> wort statt füscht?! donde esta la problema häh?

bi uns gits kai gwalt? läbsch du im gliiche land wie iich? überall wos mensche git gits gwalt... aber das het nüt miteme battle vo 2 mcs zdue...

mit ch-rap butzisch dr dr arsch? aschtandslos! het aber mit miir und minere beziehig zu ch-rap nix zdue drum: hans was heiri!
"immer locker bliibe, kiddies..."

ah jo @dirty fifty
i kenns vowäge schlächte tag, ha hüt scho 5 kaffis hindere
gleert und bi noni besser zwäg... verfluecht

mir rede gloubs chli anänang verbi... du seisch ä teil vo däm woni ha wöue sägä.. die verbali usenandersetzig i dim 200-seele dorf würd ja ou niemer interessiere oder? ämu nid z 20minute.. wieso de so ä lächerleche battle vo 2 mc's... äs geit mir drum wie schwizer rap iz für die 500'000 läser (gschetzi zahl) dasteit.. wie schwizer rap iz agluegt wird... üses IMAGE geit immer meh am ami-rap image entgägä.. i ha dä lüt jahrelang verzeut das d ch-rap szene absolut nid chasch mit dr amerikanische vergliche... aber truuriger wiis chunt "üsi szene" ir öffentlechkeit däm usa-biud immer nöcher... super sach..

schnitzel
09.09.2004, 10:57
mir rede gloubs chli anänang verbi... du seisch ä teil vo däm woni ha wöue sägä.. die verbali usenandersetzig i dim 200-seele dorf würd ja ou niemer interessiere oder? ämu nid z 20minute.. wieso de so ä lächerleche battle vo 2 mc's... äs geit mir drum wie schwizer rap iz für die 500'000 läser (gschetzi zahl) dasteit.. wie schwizer rap iz agluegt wird... üses IMAGE geit immer meh am ami-rap image entgägä.. i ha dä lüt jahrelang verzeut das d ch-rap szene absolut nid chasch mit dr amerikanische vergliche... aber truuriger wiis chunt "üsi szene" ir öffentlechkeit däm usa-biud immer nöcher... super sach..

okay, aber wie iich dich iischätz bisch du worschindlich sowieso einä vo denä lüt wo 20min au am morge als unterhaltig läsä und nid wil de s gfühl hesch das de öbbis schlaus drus zieh kasch. die hend halt freud dass sy mol über öbbis anders chönd brichte und erhoffe sich vellicht, das ganze no aazheize... isch doch eh trash (20min) (nur mini meinig)

Pleschen
09.09.2004, 11:07
@reezer: nur chlini frag wot no beantworde chöntisch!

hät das ganze eigentlich irgent en hage, besser gseit irgent en hinderstory oder isches würklich nur di chli beef-sach vom rennie und em griot wo ver so viel puplik sorgt das es im 20min chund??? oder spielt der Lukee irgent en rolle das das so plötzlich ins 20min rein druckt wird? chund mer ebe alles chli spanisch vor, chasch bitte ufkläre...bitte :p

piis Pleschen

Dirty Fifty
09.09.2004, 11:08
ja i lieses zur ungerhautig.. für di ischs trash für mi ischs trash..

aber für au die kiddies und erwachsne ischs ärnscht we z.b. näbä "jennifer lopez trennt sich von ben aff-leck" steit "ch-rapper disst ch-rapper"...

de isch das ä grossi sach für die.. i finge eifach das ds verhäutnis vor eigentleche story zu däm bricht nüm stimmt.. und das das nid guet isch für d szene... mini asicht...

egau.. bringt ja ou nüt meh.. ändere chames eh nüm..

Mora
09.09.2004, 11:16
s' illste a de ganze sach:

die ganzi schwiz dänkt:
aha, da het also so en hiphopper (isch ja typisch) wieder en striit agfange. griot...was isch den das eigentlich für eine? und de ander, rennie..hmm..dä chunnt mer also scho irgendwie bekannt vor...und was isch das ächt für en komischi internetsite...hoffentli, lueg mis chind dä schund ned a... mueses hüt abe bim znachtesse grad mal frage...oh, apropos znachtesse..selli hüt ächt öppis vom mac go hole?
oder doch lieber de pizza service.

schnitzel
09.09.2004, 11:17

aber für au die kiddies und erwachsne ischs ärnscht we z.b. näbä "jennifer lopez trennt sich von ben aff-leck" steit "ch-rapper disst ch-rapper"...

de isch das ä grossi sach für die.. i finge eifach das ds verhäutnis vor eigentleche story zu däm bricht nüm stimmt.. und das das nid guet isch für d szene... mini asicht...

jau ych schtimm dr doo voll und ganz zue... aber das macht d press mit allem, zb hanfpolitik (völligi ufhetzig geg e gwüssi bevölkerigsgruppe) mit all derä abartig jäääse anti-hanf-propaganda, tailwiis sinnlos verdramatisiert.
-->fördert die medienkompetenz der bevölkerung!

Nörgler
09.09.2004, 11:17
hm... jein dördi...
ich dänke nüd dases für diä ä grossi sach isch wenn sich zwei ch-rapper dissed, allerdings isch diä ganz ch-hiphop szene für sie kei grossi sach, sprich, sie interessiäred sich nüd defür allerdings wird ihri meinig gnau vo so scheiss artikle prägt wodurä du dänn wider rächt häsch. ich han au immer allne gseit wo mi wägm ch hiphop aagfiggt händ:"he nei, das isch ä ganz friedlichi sach, weisch da sind nüd all so gangstermässig druff wiä i dä staate" und etz... hm.. naja...

es gaht da au gar nüd um mini persönlichi meinig zu dem beef, abr es isch unverhältnismässig dass sowas i dä 20min chunnt. abr wenn ich dä reezer richtig verstande han dänn isch das ganze ufm lukee sim mischt gwachse und tatsächlich wird mer dä siäch (etz flüsst glich mini persönlich meinig ii) immer unsymphatischer, er chann sich ja grad wiänen riise :hater: uuffüäre...

-out
nörg

reezer
09.09.2004, 11:20
Original geschrieben von Pleschen
@reezer: nur chlini frag wot no beantworde chöntisch!

hät das ganze eigentlich irgent en hage, besser gseit irgent en hinderstory oder isches würklich nur di chli beef-sach vom rennie und em griot wo ver so viel puplik sorgt das es im 20min chund??? oder spielt der Lukee irgent en rolle das das so plötzlich ins 20min rein druckt wird? chund mer ebe alles chli spanisch vor, chasch bitte ufkläre...bitte :p

piis Pleschen

naja, also es hat mal einen emotionalen news eintrag von mir gegeben nach dem ersten diss-track von griot (für d'nation). in diesem newseintrag wurde griot noch als mory bezeichnet und eigentlich hätten wir den diss-track gerne online gestellt... das durften wir aber nicht was dann noch den zusatz "das management (damit war lukee gemeint) hat keine eier den tracks ins netz zu stellen".
obwohl ich eigentlich schon kurz darauf bemerkt habe, dass das sicherlich nicht sonderlich korrekt war, haben sich die persönlichen differenzen zwischen lukee und mir nie beigelegt... das kann man auch im forum hier sehen... es folgen x zeitraubende mails zwischen mir und lukee welche aber zu meinem bedauern nicht viel brachten...

Kush
09.09.2004, 11:55
aiaiaiaiaei.....

was isch denn so schlimm an derä sach---
ok, 2 rapper hän beef----nüt neus
20 minute (in mine auge scheiss zitig) brichtet----jä nu, eifach nume schaad
lukee vs. reezer---wer d hintergründ nid kennt hets au nid z interessiere!!¨

also, mached doch nid sone terror!! 20 minute würdi eh immer mit gwüssem abstand zur realität läsä, isc hfüre arsc hdie zitig!!!

ha mr schomol überlegt das die zitig in paar joor meh macht het als schwiizer politik zums begründe hani jez leider kai zyt!

nik
09.09.2004, 12:22
...die "macht" het de blick scho sit johr10te...

isch jedem sälber überloh was für medie är wot gseh,
bzw. ob er sech sini meinig sälber bildet oder bilde loht...

snub
09.09.2004, 12:23
Han hüt morge -natürlich- au chli müese lache, wonis gläse han..
aber d 20 minute brichtet ja no öfters überd ch-szene (seven,pvp album,bligg falled mit grad spontan ih...). Würd mi no wunder nä öb sich d bsuecherzahle hüt abig vergrösseret?!? ;)
Und de Track da “Fürd Nation” isch das de, wome en teil het chöne bi 20min abelade. “ha de nation music sampler ghört und bi hässig worde”?
Aber öppiz verstahn ich nöd, reezer, hett de lukee dir mit dere aktion irgendwie wele schade? wenn ja, isches ja eher chli hine use.

Kush
09.09.2004, 12:39
Original geschrieben von nik
...die "macht" het de blick scho sit johr10te...

isch jedem sälber überloh was für medie är wot gseh,
bzw. ob er sech sini meinig sälber bildet oder bilde loht...

jo, mit em kleine unterschied das 20 munte gratis isch, und das vill meh jugendlichi bzw., kinder läsä.. die sogenannti next generation... und galub die läsä das den ohni so objektivität wie mä sött und glaubes halt, den es isch jo ä "zitig"!! weisch was ich mein---- egal!!!

nik
09.09.2004, 12:43
do hesch du scho rächt kush, leider glaube dLüüt hüt z'schnäll mol öpis...aber i glaube au das die wo dä figg würkli interessiert das eh scho lang mitbecho hei und mer sinds eifach ned gwohnt dasme über so sache ide ziitig liest...aber egal...so oder so isches führig...

smooth
15.09.2004, 17:21
nur peinlich und überflüssig...

Rony
15.09.2004, 17:31
beändet dä scheiss wie männer

Wryter24
20.09.2004, 20:48
ich distanzier mich auf jedenfall ganz eindeutig von deiner Basel gegen Ostschweiz Anfangsrede danke schön Ostschweiz fängt nach Zürich an und höhrt in Rorschach auf danke schön für dein Interesse aber Ich habs sehr gut mit Basel!

=mQ=
21.09.2004, 00:51
hehe und jiz chunt zwitzigste hüt abe chlii TV zappet und uuf viva-swizz hängä bliibe wüu da gad die (soryy) B**TSH am moderiere isch gsy und öppis vo griot/rennie hett gstusset.

so a la:

"ihr händ sicher alii ghört vo dem beef zwüschem griot und em rennie blablabla... blabla...
ihr chönnt die tolli videokasette gwinne wen ihr mir e zeichnig schiket vom rennie und em griot wie as wür uusxeh wen die battlet.."

ig bi schier am bode glägä vor lache....

soviu zu üüsere "Hip HOp Szenä" und drzue hani no dörfä lehrä das weni im club richtig uusflippe , heisst das "get crunk" , hett ämu dä super US Newcomer im Interview gseit.

naja...

Phôe
21.09.2004, 01:02
Original geschrieben von =mQ=

"ihr händ sicher alii ghört vo dem beef zwüschem griot und em rennie blablabla... blabla...
ihr chönnt die tolli videokasette gwinne wen ihr mir e zeichnig schiket vom rennie und em griot wie as wür uusxeh wen die battlet.."

:lol: und scho agfange zeichne?:D

Oschtkaffsiech
21.09.2004, 01:08
:rolleyes: viva halt
isch scho no wiztig uf wa die alles chömed..
:echtschwu
han etz gad mis bild igschikt wo i zeichnet han,
hof bin nöd de einzig
aber wött glich umbedingt gwünne :D :D

Phôe
21.09.2004, 01:10
was gits denn för en film z gwünne?live prügelei?:D

Oschtkaffsiech
21.09.2004, 01:15
nimmt au wunder susch würs
sichs ja gar nöd lohne...:p
wird de uschnitt si wo de mory de renni zättel verbrennt:D

Al Bana
21.09.2004, 01:21
isch doch itz würk mau luschtig gsi! Mory aka Griot vor, Sektion KK suckt! soviu drzue - I'm outta here

Phôe
21.09.2004, 01:26
wow...das kennemer ja scho und sorry, isch wack!

Oschtkaffsiech
21.09.2004, 01:30
Original geschrieben von Phôe
wow...das kennemer ja scho und sorry, isch wack!

word

und guet nacht

Oschtkaffsiech
21.09.2004, 01:37
schiket lieber de jubaira es bild
bevor mer da wieder ufs gliche thema chömed wie..:lastweek:

:kiffer:

=mQ=
21.09.2004, 02:01
Original geschrieben von Phôe
was gits denn för en film z gwünne?live prügelei?:D

irgend so es vdj video workshop gaga züüg vom vestax siech vor schwyz miteme spezielle "beef" teil... so isch sii äuä ou uufe rennie und griot cho

Phôe
21.09.2004, 02:04
Original geschrieben von =mQ=
irgend so es vdj video workshop gaga züüg vom vestax siech vor schwyz miteme spezielle "beef" teil... so isch sii äuä ou uufe rennie und griot cho

na toll jubi:yourock: einisch meh:(