Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : HipHop Newcomer Night 17.9.04 Werk21/Dynamo ZH

K
09.09.2004, 10:53
Am 17.9.
findet im Werk21/Dynamo ZH erneut eine Newcomer Night statt.
Den ganzen Abend werden 6 junge Crews aus verschiedenen Teilen der Schweiz ihre Reims spitten.

Das Line-up:

Amok swiss (ZH)
Baba + Friends (ZH)
Busm Crew (SZ)
Dunkelziffer (BL)
Gosh & Arte Brà (BE)
Inesistente Ordine (ZH)

Entry:12 Fr.
Doors:20.00 Uhr
After:Party mit DJ Fresh (www.pimpstern.ch)
Page: www.werk21.ch

Wird sicher ein Bounciger Abend...

See you there, Folks
:hippie:

K
09.09.2004, 10:58
Noch der Flyer:

Kush
09.09.2004, 11:16
wird hammer!! kömmed alli, wärdeds nid bereue, ächt nid.... ;)

K
13.09.2004, 22:22
*push*

posted doch mal :) wer chund, wer ned und wiso?
was erwarteter so?

peace :D

Mele
13.09.2004, 22:28
ich chume!!! :)
und zwar chumi will ich ziit und grad chli geld han *grins*
und erwarte tueni dases en unvergässliche abig wird :D jawoll :cool:

subtile
15.09.2004, 09:08
au am start natürlich zum DKZ unterstütze

:kiffer: :kiffer: :kiffer: :kiffer: :kiffer:

und deftig abgoh :p

Sewi
15.09.2004, 09:18
Ja ich wird au det si.

Chli s Niveau vo de "Konkurrenz" (eigentlich sinds ja alles glichgsinnti) abchecke. Und falls s mer gfallt zum chli schreie und bounce!
:bouncecro

Pablo Escobar
15.09.2004, 09:22
ich bi au am start...

Radical
15.09.2004, 09:23
ich werd wohl au mal driiluegä....

Kush
17.09.2004, 10:54
juhaaa

geili siechä, ächt man!!!

freu mi abartig für hüt zobe, muess halt no biz neocitran drinke und so, mini stimm isch guet am arsch, aber jo ich gib mis bestä!!! also checked hüt zobe alli mol s dynamo ab!! am bestä vo 22.2o-23.00!!!;) aight??

zeeyah!!!

Radical
17.09.2004, 11:36
chan öppert bitte no schnell d Spielziitä vo de einzelnä Bands duregeh? wer das wänn drachunnt (ziitlich)?

merci!

Nörgler
17.09.2004, 11:38
iicih bin sicher au dete!!

hawaiian
17.09.2004, 11:57
isch werde wohl au reinguckseeen

WeeD
17.09.2004, 12:04
ig nid ischmer eifach ds wit entfärnt ----> am arsch vor wäut ;)

Kush
17.09.2004, 12:07
Original geschrieben von Radical
chan öppert bitte no schnell d Spielziitä vo de einzelnä Bands duregeh? wer das wänn drachunnt (ziitlich)?

merci!

kai problem!! gisc hden mol bscheid, hesch jo mi nummerä....

gruess

Stagetime

21:00 Baba + Friends
21:40 Amok swiss
22:20 Dunkelziffer
23:00 inesistente ordine
23:40 Gosh & Arte Brà
00:20 busmcrew

Doors opening

20:00

Radical
17.09.2004, 13:21
Original geschrieben von Kush
kai problem!! gisc hden mol bscheid, hesch jo mi nummerä....

gruess

Stagetime

21:00 Baba + Friends
21:40 Amok swiss
22:20 Dunkelziffer
23:00 inesistente ordine
23:40 Gosh & Arte Brà
00:20 busmcrew

Doors opening

20:00

aight, thänks

Pablo Escobar
20.09.2004, 15:28
hey an alli peepz wo gsi sin am fritig an der "HIP HOP Newcomer Night" im Dynamo:

hets euch gflesht?
wieso? wieso nit?
und wer im bsundere?wer im bsundere nit?

es würd mi no wunder neh, wie euch das so ineko isch!!

greetz

Mele
20.09.2004, 16:16
jo, ich han leider nume Amok Swiss, Dunkelziffer, Inesistente Ordine und Gosh&Arte Brà gseh...ich han den ebä uf de zug müässä:( Und ich hans au chly schad gfunde das eigentlich no zimli wenig lüüt det gsi sind! Es isch gar nöd würkli e Stimmig ufcho! Aber suscht hanis echt guet gfunde! Super Crews! :yeah:

toniqe77
20.09.2004, 16:59
Original geschrieben von Pablo Escobar

hets euch gflesht?
wieso? wieso nit?
und wer im bsundere?wer im bsundere nit?
greetz

ha baba + kumpanä und amok swiss gse und nachher ischs mir ehrli gseit me als nur verleidet...

klar, s isch ä newcomer alass aber ich findä mä döff au bi somnä abed äs gwüsses niveau erwartä.
und s isch weder ghatet nuch "niid", aber d wahrheit isch das di beidä crews eifach grauähaft gsi sind, und baba derzuä henä nuch arogant wi sust öppis. sorry, aber mit somnä katastrophalä set häti mich niä im lebä uf bühni truut, und woni erfarä ha das der typ itz äs album usägit isch das widermal d bestätigung gsi für gwüssi asichtä betreffend ch-rap...

di beidä basler hani nuch knapp zwei tracks kört, soundmässig sicher guät, aber schlecht gmischt und mit denä beidä "vorbands" isch d stimmig natürli me als im eimer gsi, vu dem her händ si mir huärä leid tuä.

sodäli...

Radical
20.09.2004, 17:02
Bin au gsii, allerdings nur die erschtä 3 Crews glueget, nachher hani müessä gah...

Babba&Friends: sorry, aber hani misslech gfunde, vor allem woner dänn no verzellt hät (oder ich das erfahre han), dass er es Album ussebringt...naja,...

AmokSwiss: da bruchts glaub kei Kommentar....mer hät's de Lüüt aagseh

Dunkelziffer: sind no iisi gsii, allerdings schlächt abgmischt, so dass (zumind. ich) praktisch keis Wort verstande han....vode Beats her hät mi au nöd alles gfläsht...

Pablo Escobar
21.09.2004, 11:09
Original geschrieben von toniqe77

di beidä basler hani nuch knapp zwei tracks kört, soundmässig sicher guät, aber schlecht gmischt und mit denä beidä "vorbands" isch d stimmig natürli me als im eimer gsi, vu dem her händ si mir huärä leid tuä.

sodäli...

denn hesch öppis verpasst:D , aber stimmt scho dass d'stimmig relativ am arsch gsi isch, aber mir hend unser beschts geh, um wieder bitz stimmig in die bude inezbringe!!!

greez

def domingo
21.09.2004, 14:28
Also ich hamer im Gägesatz zu eu die ganz Show vo fasch vo A-Z inezoge, willi ohni Stempel inecho bin und nid han welle use zum zalle. Doch bi gosh und arte bra hani müese go chise wegem alk . Isch amiggs schwieriger worde, doch hät verdammt gueti Aasätz gha, eigentli vo allem es bitz. Aber au Problem bi de einzelne Crews vom erschte bis zum letschte Track durrezhalte und/oder z flowe. Wasmi fröget ha, warum dasd d Lüt usegloffe sind bi de einzelne Crews. Aber was bi allne gsi isch: Scheiss Sound ischtellig. Mic z lislig, Beat villz luut. Mer hät die Tegscht nie guet ghört.

Baba + Friends
Easy Rap, händ sich guet ergänzt, d Sängerin isch easy gsi. De Baba het zwar e grossi Schnörre gha, doch wer hät das nöd? JEdefalls gueti Denkastöss, bsunders de Track Krieg.

Amok swiss
Händ zwar huere Konditionsschwierigkeite gha, oder eifach kei Partytracks, aber d Teggschte vo dene händ mi sehr gfläscht. D Beats sind mer chli z melancholisch und z lahm gsi. Easy Freestyles. Meh nid.

Dunkelziffer
SHIZOOO! Händ versuecht d Lüüt wieder inezhole, händs meh oder weniger gschafft, aber das huere "Yeah" isch mer mit de Ziit uf de Sack gange. Easy Sache debi gha. Händ sicher 100 mal meh Power ge, als die zwei andere. Doch besser sinds nid gsi. De Featuring MC het sin Teggscht verhängt und die andere au mal öppis aber sie hend züügt vor Power und Psychostyles.

inesistente ordine
händ mi am meischte gfläscht. Power! Geili Teggscht! Flow en masse! Meh muesi nid säge.

Gosh & Arte Brà
hani kotzt ufem wc nach dene ville bier...
Han no zwei tracks gse, woni easy gfunde han.

Busm crew
Für 16 jährige hammergeil. cooli beats und guete flowe. ade teggscht chöns no schaffe, aber susch sinds guet gsi. de farbig tönt wie de sam oibel!

So, nacher bini no ad waldparty in rigiblick, aber pvp hani leider verpasst....

pseudonym
21.09.2004, 14:37
ha baba + kumpanä und amok swiss gse und nachher ischs mir ehrli gseit me als nur verleidet...

klar, s isch ä newcomer alass aber ich findä mä döff au bi somnä abed äs gwüsses niveau erwartä.
und s isch weder ghatet nuch "niid", aber d wahrheit isch das di beidä crews eifach grauähaft gsi sind, und baba derzuä henä nuch arogant wi sust öppis. sorry, aber mit somnä katastrophalä set häti mich niä im lebä uf bühni truut, und woni erfarä ha das der typ itz äs album usägit isch das widermal d bestätigung gsi für gwüssi asichtä betreffend ch-rap...

sodäli...

hmmm...ja. dämm chani mi eigentli zimli aschlüssä. bin nach dä 3tä crew au gangä und bin froh xi, dasi kei itritt han müesä zahlä. :p
nei, wie xeit, hät nüt mit hatä odr so ztue, aber wäni zudä erschtä beedä crews ghörä wür, heti mi nöd ufd bühni traut.. da sind drunken- freestyles no inhaltsriicher und technisch usgfeilter...

Kush
23.09.2004, 11:23
thx... für die ganze statemetns, das mitem "yeah" wird ich mir merkä... ;-)
ahjo, und wäg unsernä schlächt abgmischte beats... könned uns gärn biz money spände damit mr bessers equiptement könne bsorge und denn qualitativ einiges bessere sound mache... es sind nid alli so bonze kinder wo alles in arsch gschobe bechöme... mir hän nur "talent" und motivation und ä billige PC und jo, find für das hän mr schön ööpis anebrocht

Mele
23.09.2004, 15:32
Hey Kush wetsch es paar bilder vo oiem Uftritt? :D du bisch ja wenigschtens agschribe gsi, hehe:p

thieu
23.09.2004, 15:40
Original geschrieben von Kush
thx... für die ganze statemetns, das mitem "yeah" wird ich mir merkä... ;-)
ahjo, und wäg unsernä schlächt abgmischte beats... könned uns gärn biz money spände damit mr bessers equiptement könne bsorge und denn qualitativ einiges bessere sound mache... es sind nid alli so bonze kinder wo alles in arsch gschobe bechöme... mir hän nur "talent" und motivation und ä billige PC und jo, find für das hän mr schön ööpis anebrocht

Glöibe mit schlecht abgmischt isch ehner gmeint gsii, das der wo der Sound gäge z Publikum abgmischt hät. Di Beats z lüät und d Mikro z liislig igstellt hät. Daher schlecht gmischt....

Aber wenn jemand gat Studio Equipment verscheicht, bitte pm!:D

subtile
23.09.2004, 15:48
Original geschrieben von Mele_#22
Hey Kush wetsch es paar bilder vo oiem Uftritt? :D du bisch ja wenigschtens agschribe gsi, hehe:p

machse doch in photo thread!

Mele
23.09.2004, 15:50
Original geschrieben von subtile
machse doch in photo thread!

Ja wennt mer erchlersch wiä denn scho :D

Mele
23.09.2004, 16:26
...

Mele
23.09.2004, 16:28
Da sind nomal Dunkelziffer

Mele
23.09.2004, 16:31
Nomal...

Mele
23.09.2004, 16:34
Das sind glaubs Inesistente Ordine :D

Mele
23.09.2004, 16:35
De 2. vo denä Inesistente Ordine

Mele
23.09.2004, 16:37
Und denn no d Gosh&Arte Brà...

K
23.09.2004, 16:39
Hey lüt!
sind ja glich paar det gsi!
also, merci a die wenige wo üs überhaupt no ghört händ...
mier sind ebe die letschte gsi und leider
gseds so us als ob die meischte vo eu scho gange wäred..

mer schaffed natürli immer witer ade text und ich glaube im krasse gegesatz zu alne andere simmer au ersch öbbe 6 mönet überhaupt dra..

gits vielleicht suscht no feedbacks für üs? wär natürli hilfrich vorallem was live performance oder so betrifft.. kush? hesch ja scho biz me erfahrig als mier.. ;) sorry übrigens dasi na abghaue bi aber u know..

gsed sich sicher widermal!

peace

Mele
23.09.2004, 16:39
Den hani diä no einzeln...

Mele
23.09.2004, 16:41
De ander :)

Mele
23.09.2004, 16:43
Sooo...und da hani dum schluss no en DJ, weiss aber nüm gnau zu wem er ghört het:confused:
Me hani leider nöd gseh adem HipHop Newcomer event :(

pAme
23.09.2004, 16:56
aso sieche ond siechinne...(sry k abr han ech ez eifach mösse säge...:p )

ech ha so zemlech nor di zwöi letschte crews gseh. moss abr säge esch ned so rechtig öpis gse. de typ hender de kulisse (tontechniker) esch jo die absoluti fläsche gse...
me händ garnöd a d bühni häne chöne weil d boxxe so luut igstellt gse sen!!! :bluepunk:
ond darom esches ou schwerig z säge wie de rescht gse esch...sry :(

doch no s komplimänt a busms för das, dass ehr noned so lang aktiv send, esches ämu rächt abgange! ned nor för 16jährigi...:p

d beatbox show ond ou d freestyls sen gar ned so öbel gse... ond me weiss es ist noch niä e meischter vom hemmel gheit ond jo, übung macht den meister!!! aso loo :no: ooos

fröi mech ämu secher of de nöchscht gig. (hoffe eifach das ned wedr z zöri ond so spot esch...)

aso cu
piis

PS: Föteli werded de ou mou no em "fotothr dings do" denne si abr momentan ben ech am schaffe ond ha pics de hei ofem PC.

toniqe77
23.09.2004, 18:11
Original geschrieben von thieu
Glöibe mit schlecht abgmischt isch ehner gmeint gsii, das der wo der Sound gäge z Publikum abgmischt hät. Di Beats z lüät und d Mikro z liislig igstellt hät. Daher schlecht gmischt....

richtig, genau so isch das gmeint gsi, kush, isch überhaupt kä agriff uf üchers material sondern ä komentar zudr live-mischig gsi.

und ich weiss wimä sich fühlt wämä käs broncächind isch wo alles i arsch gschobä wird...

greetz

K
23.09.2004, 20:36
richtig, genau so isch das gmeint gsi, kush, isch überhaupt kä agriff uf üchers material sondern ä komentar zudr live-mischig gsi.

und ich weiss wimä sich fühlt wämä käs broncächind isch wo alles i arsch gschobä wird...

greetz

ja es isch glaub so gsi,
das de hus tontechniker vom dynamo usser hus gsi isch
und si irgend suscht so eine hend müsse astelle. voll de junkie gsi.. hed nidmal dütsch chönne und englisch au nid richtig.. hm.. und de ganz soundcheck hani probiert dem z sege dases voll verschisse tönt.. isch aber überhaupt ned durecho.
naja. cha öbbe gä hehe. trotzdem peace a die wo cho sind
...

greez usem zentrale