Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : Rennie VS. Griot

TiDAL
09.09.2004, 12:16
ja sorry, isch ja voll beschisse was da ablauft ^^

kenne zwar d hindergründ nid, aber hey jungs... was simmer hie? amerikanischi möchtegern-pimps? oder de chindergarte...?

gnau wege so sache verlürt au de ch-räp wieder mega an niveau...

anstatt üch gegesitig fertig ds mache söttend er leiber mal was rheime mit sinn dehinder... (oder lig ich da falsch?)

ich denke, sowas wie das, bringts doch echt nid, s gaht eher ume spass, für de hender wohl kei ziit. Das wo ier hie abziehnd isch eher'n lausigi sach, drum möchend mer doch de gfalle, benehmed eu nid so schwach...

bringed räps mit niveau und mene grund, den sone scheiss wie das isch doch echt für'n hund. anstatt ds battle, sich gegesitig ds disse, sötted er leiber normal tue oder euch verpisse...!

was meinet d aightegosse zu der chindische aglegeheit...?:hmmm:

reezer
09.09.2004, 12:19
solange es neutral und allgemein bleibt... sobald in das eine oder andere lager "geschossen" wird, wird diskussion geschlossen wie alle anderen auch....

Lord Flow
09.09.2004, 12:19
s'Thema isch g'ässe. Dr Reezer het gester au threads gschlosse. wird er hoffentlech o mit däm mache. so disskussione wi du da wosch arisse si genau s'Fuetter wo so dämleche Beef brucht, settis läbt nur vom Masse-Inträsse. Drum..

..out

Map
09.09.2004, 12:23
Original geschrieben von TiDAL

:rolleyes:

TiDAL
09.09.2004, 12:26
Original geschrieben von Map

map? finsch das öppe nid?

ich meine sorry aber isch ja echt en chindergarte sach???

schnitzel
09.09.2004, 12:30
nai, so "sache" zien s niveau nid abe... sondern so wäichi wo grad duurägheie drab. nimms doch easy. was hend ihr alli gegs battle?
und wennd findsch die battle rhymes hend ke ussag/sinn denn schalt uf "airolo-göschene" um!

Toratelli
09.09.2004, 12:32
mini meinig isch die:

mi mues nid aues guet finde, aber mi söt respektiere, dass dr ander öppis macht, und dases diune gfaut. klar eim gfauts haut nid, aber är macht öppis u het sini lüt wos lose. u däm söttme respäkt zolle.

nume wü is scheisse finde, mueses nid schlächt si. isch wie bim ässä. nume wü i nid gärn kokosnuss ha, muesi nid grusig si...

mini meinig

Map
09.09.2004, 12:39
map? finsch das öppe nid?

ich meine sorry aber isch ja echt en chindergarte sach???

Weisch was mire Meinig no (CH-)Rap ines schlächts Liecht rückt?? We me Rap (Mira ou HipHop) i eim Atemzug mit "Acts"/"Bands" wie Microphonic, Mundartisten, 3-Sächser u weiss nid was nennt.

Aurel
09.09.2004, 12:41
also minere meinig nah belebt das ganze die schwiizer szene. es wird sogar i de 20min brichtet, was söscht quasi nie de fall isch... s'niveau vom ch-rap abezieh? naja... da chamer sich striite. bin immer no de meinig, dass s'niveau vom ch-rap sich sit jahre ned wörklech entwicklet het, uf jede fall los ich so guet wie nie schwiizer shizzle...
aber so beefs sind doch witzig. wie damals de lexx und sendak... oder gimma und griot. und als neutrale und objektive betrachter macht das ganze irgendwie spass... vorallem wänns denn so amüsanti diskussion uslöst.
vo wege, "wo simmer da? i de schwiiz dörf mer sich ned disse, isch z'chli etc."... das gsehni au ganz andersch. wieso in arsch chrüche und schleime? du hesch au striit mit lüüt, wieso ned unter mc's? isch s'normalschte vo de welt und das ganze macht's irgendwie spannend. han mich scho jahre nümm so mit ch-rap beschäftigt wie die letschte zwei wuche.

ps: vo wege raps mit niveau... wenn das i dene beide disstracks kei raps mit niveau sind... was denn söscht i de schwiiz?

Tonik
09.09.2004, 12:43
Scho wieder so ne "peace, love'n unity" hiphopper...tss. Battle het scho immer und wird ou immer zu HipHop ghöre. Und überhoupt...vo mir us gseh isch ds aues eh numä PR vo und für die Jungs. Mir Konsumänte si ja soooo liecht z'ungerhaute. Isch habe fertig.

Marook
09.09.2004, 13:01
Hallo Tidal?? Das isch HipHop und in eim Elemänt drvo wird grad e Battle ustreit, wo isch di Problem drmit? Das het nüt mit "kei Niveau" z'tue, sondern isch e anderi Ebeni.

"anstatt üch gegesitig fertig ds mache söttend er leiber mal was rheime mit sinn dehinder... (oder lig ich da falsch?)"
-----> Jo do liggsch miner Meinig nooch scho zimmli falsch! Los mol Tracks vom Griot oder vom Rennie (kennsch du die Lüt überhaupt???). Do kasch jetzt eifach wirklich nid sage, dass si Nonsens Rappe

Sorry, i halt di fascht nid us. Äntwäder bisch irgend e Fake Acount, wo uns do alli verarscht oder du bisch irgend sone Kiddie, wo sich zerscht no chli sött informiere um was es goht, bevors peinlichi Treads mit no peinlichere Biiträg eröffnet. Scheisse, i muess mi richtig zämmenäh zum höflich bliibe. Liis mol em Kalmoo si erschts Posting http://www.aightgenossen.ch/forum/showthread.php?threadid=6153&goto=newpost
i bi duss....

Dämon
09.09.2004, 13:06
ig finges au nid schlächt, dass eine eifach mau seit waser dänkt... verstoh nid ganz wiso diä "ganzi schwiiiz" am düredräi isch wäge däm beeef?!?!?

just chill... :kiffer:

FicDic
09.09.2004, 13:08
Original geschrieben von Aurel
also minere meinig nah belebt das ganze die schwiizer szene. es wird sogar i de 20min brichtet, was söscht quasi nie de fall isch... s'niveau vom ch-rap abezieh? naja... da chamer sich striite. bin immer no de meinig, dass s'niveau vom ch-rap sich sit jahre ned wörklech entwicklet het, uf jede fall los ich so guet wie nie schwiizer shizzle...
aber so beefs sind doch witzig. wie damals de lexx und sendak... oder gimma und griot. und als neutrale und objektive betrachter macht das ganze irgendwie spass... vorallem wänns denn so amüsanti diskussion uslöst.
vo wege, "wo simmer da? i de schwiiz dörf mer sich ned disse, isch z'chli etc."... das gsehni au ganz andersch. wieso in arsch chrüche und schleime? du hesch au striit mit lüüt, wieso ned unter mc's? isch s'normalschte vo de welt und das ganze macht's irgendwie spannend. han mich scho jahre nümm so mit ch-rap beschäftigt wie die letschte zwei wuche.

ps: vo wege raps mit niveau... wenn das i dene beide disstracks kei raps mit niveau sind... was denn söscht i de schwiiz?

mhmmmm... word mein junge

Aurel
09.09.2004, 13:08
Original geschrieben von Dämon
ig finges au nid schlächt, dass eine eifach mau seit waser dänkt... verstoh nid ganz wiso diä "ganzi schwiiiz" am düredräi isch wäge däm beeef?!?!?

just chill... :kiffer:
naja... also spätestens sit dere angäbliche morddrohig mach ich mir scho irgendwie gedanke, was da genau abgoht... bin da mal sehr gspannt, was mir no werde ghöre... vo beidne siite.

slang!head
09.09.2004, 13:14
Ich finds eifach nur no en witz.....

Nörgler
09.09.2004, 13:14
aurel alte.. du gülden penis... was für ä morddrohig.. hätt der wider eine gseit du hegsch en geile schwängel?? :D:D:D

piis
/me

Aurel
09.09.2004, 13:15
Original geschrieben von Nörgler
aurel alte.. du gülden penis... was für ä morddrohig.. hätt der wider eine gseit du hegsch en geile schwängel?? :D:D:D

piis
/me

haha du spast...:p
de lukee hed behauptet, bi ihne sigi en morddrohig igange. was genau dehinter steckt... kein blaze.

Danielsson
09.09.2004, 13:17
Original geschrieben von **slang!head**
Ich finds eifach nur no en witz.....

WORD

Und jetzt höret uf über die 2 ds redä, weiss sowieso keinä ä Antwort oder ä Lösig!

Bloodstar
09.09.2004, 13:17
chly gratis promo für bauers und griots.

schiinbar bruuche die das....

Mora
09.09.2004, 13:19
morddrohig???!!!

nei, hey, wo simmer eigentlich??!!
das chans doch ned si!

ech wett mich ned derzue üssere, wer was isch und wer ned, was die zwei mached, selleds mache, wenns nötig isch.
*rap ist nun mal competition* - Samy Deluxe

aber das nacher so sache passieret, chans ned si.

Nörgler
09.09.2004, 13:20
hrhr.. i demfall hett min chlinä brüäder diä wörter wonem voorgäh han glich nüd us alels so magazin zämmeschnippsle, abr weisch er macht so gern sache mit liim un schäär.. hrhrhrhr

gimma
09.09.2004, 13:25
Original geschrieben von Bloodstar
chly gratis promo für bauers und griots.

schiinbar bruuche die das....

nai, also miar bruuchend das nid. definitiv.

4132
09.09.2004, 13:30

genau wäge so sache kriegt d schwiiz meh nivo, will sich d Spreu vom Weize trennt (im Battlerap)

kash mr mol sage wieso das e niveauverlust söll si??? nur will mol eine d worheit seit und nit ufs muul sitzt?

vrstand ächt einigi nit do inne...

fuxx
09.09.2004, 13:43
haha, also i find diä beefs luschtig. was solls nid immer alles so ärnscht nää. "zieht ch-niveau abe". was isch eigentlich ch niveau?? eifach immer lieb,brav und neutral si oder was.

wie schö öper vo mir gseit heit

just chill :kiffer:

nise
09.09.2004, 14:00
@reezer: vielen dank auch das aightgenossen eine zensurbehörde braucht, das entspricht genau dem grundgedanken von hiphop!

snub
09.09.2004, 14:03
Klar, beefs ghöred eifach zum hiphop, nume gsehn ich de grund nöd wieso, de Mory/Griot/... so vill lüüt agriift?
chans ja verstah wänner mit einere person es problem hätt, aber grad mit allne? oder gahts um de ch-rap allgemein? oder chaner mit sinere musig nöd uf sich ufmerksam mache? mueser zerscht is 20minute? sk isch scho siit eme ziitli "bekannt", und nöd erscht durs neue album... (sött jetzt kein vergliich si, sondern es biischpil)

Mora: Ja sorry aber, wieso nöd? Ide staate sind/werded sicher es paar lüt umbracht, usme "beef" use, wännscho, dänn richtig..und de griot isch doch so en ruffe siech...:rolleyes:

Dirty Fifty
09.09.2004, 14:05
we si beid nid chöi freestyle (het gloubs öpper gseit da ine weiss gar nid öb das stimmt) söue si doch äs wett-wixe mache oder äs eier-wett-ässe oder äs ungerwasser-mikado... mir glich.. aber mi närvts langsam das sich aus nur no um die dräit... he i bi ouno da!! :D :D :D :D

4132
09.09.2004, 14:08
Original geschrieben von snub
Klar, beefs ghöred eifach zum hiphop, nume gsehn ich de grund nöd wieso, de Mory/Griot/... so vill lüüt agriift?
chans ja verstah wänner mit einere person es problem hätt, aber grad mit allne? oder gahts um de ch-rap allgemein? oder chaner mit sinere musig nöd uf sich ufmerksam mache? mueser zerscht is 20minute? sk isch scho siit eme ziitli "bekannt", und nöd erscht durs neue album... (sött jetzt kein vergliich si, sondern es biischpil)

Mora: Ja sorry aber, wieso nöd? Ide staate sind/werded sicher es paar lüt umbracht, usme "beef" use, wännscho, dänn richtig..und de griot isch doch so en ruffe siech...:rolleyes:

nur isch dr griot sicher scho länger drbi als SK und het somit villicht d schnauze voll das ch-rap ine anderi richtig goht wo ihn nit flasht...

dorum vrstand ich ihn scho!!!!

Pleschen
09.09.2004, 14:16
Original geschrieben von gimma
nai, also miar bruuchend das nid. definitiv.

würdi öi säge, aber eine vo beide partie brüchts anschienend!:confused:

pleschen:p

Beatnik
09.09.2004, 14:17
Original geschrieben von reezer
Diskussion bleibt offen solange es neutral und allgemein bleibt... sobald in das eine oder andere lager "geschossen" wird, wird diskussion geschlossen wie alle anderen auch....

Nun, du MUSST diesen thread ja offen lassen! Nachdem die 20min schon einen Idiotischen Bericht geschriben hatt! Die haben dort z.b geschriben das Rennie seinen Track bei Aightgenossen gepostet hat, was ja nicht Stimmt da der Track auf der Bauers Seite gepostet wurde! Sollte das billige Aightgenossen Werbung werden? Reezer?

Nun, das geht an 20min....FICKT EUCH IHR VERDAMMTEN IDIOTEN, LERNT MAL EINE VERNÜNFTIGE UND KORREKTE BERICHTERSTATTUNG;)!!! Sorry aber das musste mal raus, ich kann nämlich auch gut OHNE 20min Zug fahren, und die brüsten sich damit das sie die erfolgreichste Tageszeitung sind, kein Wunder, wenn ihr was kosten würdet würde keine Sau euer Käseblatt kaufen!!!

Und lasst die Szene in Ruhe wenn ihr keine Leute einstellen könnt die wenigstens ein "bisschen Ahnung" haben, berichtet lieber über die ach so tollen IN Partys in den IN Locations mit den Möchtegern Promis!

Danke Danke Danke:D

TiDAL
09.09.2004, 14:18
hmm, naja, etz hani mi wohl unbeliebt gmacht, und das au nur wili zu minere eigete meinig stah, und um das gahts ja wohl...

ich kenne de griot und de renny nid nö... ich find eifach es isch nid nötig mit sonem kack ufsehe ds errege... boah in de 20.minute staht sogar was, das isch schomal die 2. schlechtischt ziitig ir schwiiz, *respect*...löl

batles sind miner meinig interessant, wenn se live sind... 1 vs. 1...

ds niveau vom rennie und griot in sache räp isch gnueg höch, mini meinig, aber ich find das ganze drumherum wos da etz gäh hed eifach mega billig...

joah isch halt mini meinig, bringend er mi etz um...?

ps: en fake account bini nid, und en kiddie aunid...

@beatnik: yeah, hehe geile bitrag betreffend 20minute...

d schwiiz brucht eifach mal geile räp, gege s system, gege rechts und gege diskrimination... <<< das wär für mich niveauvolle hiphop. würds au selber apacke, aber rhyme chani nid, höchstens chle texte....

*piiis-out*:dance:

Lord Flow
09.09.2004, 14:21
Original geschrieben von 4132
nur isch dr griot sicher scho länger drbi als SK und het somit villicht d schnauze voll das ch-rap ine anderi richtig goht wo ihn nit flasht...

Ja vilich. U i finges o guet daser das dr ganze Schwiz via Zytig u TV tuet mitteile, schliesslech heimer au keni grössere Problem aus em Griot sini Rap-Vorliebine. :hmmm:

U ja, gopferdami, s'geit doch nid das SK eifach Rap macht vo am Griot nid flashet ohni ihn vorhär z'frage, tsts.

Aber schön fingi dass aui Basler hie inn dr Griot verstöh, nume dr Räst vor Schwiz nid. Vilich liegst am Dialäkt??? :rolleyes:

Isch doch subi heimer öppis wichtigs zum drüber diskutiere gfunge. Fingi guet.

Blibet busper

DeeFly
09.09.2004, 14:22
blablablablabla...mannmannmann...battle isch hiphop! Im gägäsatz zu forum DJ`s und Gäschtebuäch MC`s! Märkäds eu!

Map
09.09.2004, 14:23

d schwiiz brucht eifach mal geile räp, gege s system, gege rechts und gege diskrimiNATION ... <<< das wär für mich niveauvolle hiphop.

Aso öppis Gäge d Nation het dr Griot jo scho gmacht... Obwou i gloube du hesch nid das gmeint mit Diss-Krimi Nation.

Stylebock
09.09.2004, 14:28
sooo viel länger dabii isch dr Griot sicher au nit, dr Rennie het vor SK scho grappt, das isch jenes lang her!
ma kann au nit säga wella besser isch, eba imna Live-Battle wür ma's amol gseh...

das sind 2 vollkomma verschiedani Styles wo nit verglicha kasch, wia iar sägend Student - Strossabauer / Puur - Gangsta...was ma alles scho ghört und gläsa het...

Publicity für dBauers ischs mol sicher nit, dia werden scho gnuag beachtat...und dr Griot denk i au nit dass er Problem het zum sich vermarkta und zeiga...

isch aifach truurig dass es sowit kho muass dass Schläg adroht werden, jo sogar Morddrohiga, obwohl dr Lukee üs nit gseit het vu wem und wia dia Drohig innakho isch, komisch...:hmmm:

und verdammt, im Rap gohts um Toleranz, wenn i nur dä Rap losa wür wo i mi au damit identifiziara kann hätti 10 CDs dahai, will dr Rest verzellt vu Themata wo i nia damit konfrontiart worda bin oder werda...

hörend aifach mol uf so engstirnig denka, wenn eu dr Sound nit gfallt sägend das eifach, nit immer : "Fick dr Mory" oder "fick dr Rennie" ...as füahrt genau niana hi...

das isch jetzt innerhalb vu einem Monat sicher dr 8i Thread wo in dära Richtig g'öffnat wird...völlig sinnlos...glaub au kuum dass das irgend öpperdem öppis bringt, usser da Hater wo sich gägasitig agrifa könnt...

peace

Dirty Fifty
09.09.2004, 14:30
d schwiiz brucht eifach mal geile räp, gege s system, gege rechts und gege diskrimination... <<< das wär für mich niveauvolle hiphop. würds au selber apacke, aber rhyme chani nid, höchstens chle texte....

*piiis-out*:dance:

da chunt mir immer i sinn was dr greis mau vor langer zyt gseit het "z system" isch äs blöds wort.. das hani mit 16ni ouno brucht..

:brille:

reezer
09.09.2004, 14:30
Original geschrieben von Beatnik
[B]Nun, du MUSST diesen thread ja offen lassen! Nachdem die 20min schon einen Idiotischen Bericht geschriben hatt! Die haben dort z.b geschriben das Rennie seinen Track bei Aightgenossen gepostet hat, was ja nicht Stimmt da der Track auf der Bauers Seite gepostet wurde! Sollte das billige Aightgenossen Werbung werden? Reezer?

definitiv nicht... der artikel im 20min ist auf input von lukee gemacht worde.... da können wir gar gar gar nichts dafür... wirklich nicht... im gegenteil, ich habe dem typ von 20min, als er plötzlich hier anrief, noch gesagt dass das meiner meinung nach nicht unbedingt ein thema sei, dass von mir aus an die grosse öffentlichkeit müsste.

Beatnik
09.09.2004, 14:34
Original geschrieben von slanGRover

das isch jetzt innerhalb vu einem Monat sicher dr 8i Thread wo in dära Richtig g'öffnat wird...völlig sinnlos...glaub au kuum dass das irgend öpperdem öppis bringt, usser da Hater wo sich gägasitig agrifa könnt...

Ja immerhin Polarisiert mal es Thema chli, isch ja au nöd schlächt! So merkt mer nämlich mal was i dä Szene los isch.....nämlich NÜÜÜT! Sprich nur Fisch und kei Fleisch....und wenns mal Fleisch gitt werfed sich alli druff wie dRaubtier!! Ich finds e gueti Sach, will wenn alles immer schön und toll und Happy isch, wirds au langwiilig, das wär ja als würd i dä Formel 1 immer dä gliich gwünne;)

Aber das Thema isch so usglutscht, bhääääää.....zrugg zum spannende Thema, fick uf 20min, hr hr hr:D

Pleschen
09.09.2004, 14:35
definitiv nicht... der artikel im 20min ist auf input von lukee gemacht worde.... da können wir gar gar gar nichts dafür... wirklich nicht... im gegenteil, ich habe dem typ von 20min, als er plötzlich hier anrief, noch gesagt dass das meiner meinung nach nicht unbedingt ein thema sei, dass von mir aus an die grosse öffentlichkeit müsste.

isch au recht so, aber me druckt ja alles wo irgent en funke wahrheit und interesse bi de allgemeinheit hät!

piis

tbo187
09.09.2004, 14:36
griot is simply :gay:!

Beatnik
09.09.2004, 14:37

Ok, danke für dein Statement!

gimma
09.09.2004, 14:39

ach etz hörend mol uf mit dem... dr erscht SK release isch sehr spoht xi, aber glaubs mer, dr rennie rappt au schu seeeeeehhhhrrr lang. dia händ do khai grossi differenz. Sektion isch hald as projekt/ a band wo no nid so lang existiart... aber dr rennie hät noch hina xeh no TAO und no vorher OAT MEAL COMPANY kha... und mit dena simmer schu dur d'schwiiz tinglet, do häts no khais "rosebett" geh. fakt.

TiDAL
09.09.2004, 14:39
Original geschrieben von Dirty Fifty
da chunt mir immer i sinn was dr greis mau vor langer zyt gseit het "z system" isch äs blöds wort.. das hani mit 16ni ouno brucht..

:brille:
hmm chasches vo mer us au de staat nenne....

TiDAL
09.09.2004, 14:41
Original geschrieben von tbo187
wow, niveauvolle biitrag... wie wärs mit argument...?

PhrazeFive
09.09.2004, 14:46
aber dr rennie hät noch hina xeh no TAOMiteme geile Cover und geile "bitch-reims" :D :D :D

Angeblich hägi de Gimma mit gmacht bi Tao und hägi fürs Cover modell gstande :D

Dirty Fifty
09.09.2004, 14:46
geits hie bi dä lüt wo immer figg rüefe würklech um rennie/griot oder geits augemein drum das mäh eifach nid dr glich rap lost...

sägäs mau übertriebe

enzianblüemlirapper vs. strassegängschter ???

isch nid das ds eigentleche problem.. dr musikalisch gschmack u gar nid rennie/griot persönlech..

oder liegi fausch? oder bini verwirrt vo dene ganze threads? oder wieso füehli mi eher bim mory aus bim rennie obwou mir beidi nid so gfaue? ischs wüu dr mory "eher" mini definition vo rap verkörperet...

gopf i bruche mini tablette...

reezer
09.09.2004, 14:47
Original geschrieben von tbo187

solche sachen will ich hier nicht nochmals sehen... sonst ist thread geschlossen...

und zum ausglich:

rennie is simply :gay:!

mark faloon
09.09.2004, 14:48

i glaub dass dr herr griot aka bruce banner R. V. au gärn GOLD gho wüür´ ... ch-rap isch doch nid nur sk, das biisst sich doch gaar nid, jedem siis; : dr herr griot aka bruce banner R. V. aber mit siim verkrampfta strooossa-image isch dr stroooss so authentisch wia dr rennie puur. oder isch de typ obdachlos? oder uf drooga? verzell mr doch was wittsch. das isch doch verarschig uf jeda wo de scheiss würkli glebt hett! und nid z lescht a verarschig uf rap.

Tensionstate
09.09.2004, 15:03
:lastweek:

SCREWD
09.09.2004, 15:05
A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z

Als Zutaten werden gebraucht:
(Reicht für 5-10 Personen)

125g Butter, 65g Puderzucker, 1-2 Pack Vanille-Zucker
150g Mehl, 1 EL Milch, 5g Grass
1/2 - 1g Hasch, Vollmilch-Kuvertüre

Anfangs brauchen wir die hier aufgeführten Zutaten, etwas Zeit, einen Backofen und natürlich paar Schüsseln, Löffel und sowas, Backpapier wäre auch praktisch, wenn ihr ein elektrisches Rührgerät habt wäre das ideal, ansonsten checkt euch nen Schneebesen aus. Optimalerweise habt ihr auch ein Sieb für das Mehl und den Puderzucker zur Hand, geht aber auch ohne....
Dann müssen die Krüter aussert fein gehackt werden, am besten so richtig staubfein.....Dann packen wir die Butter in ne Tasse und erwärmen diese im Wasserbad....
......wenn die Butter flüssig ist schmeissen wir das staubfeine Grass rein, verrühren das ganze gut und stellen das Ganze erstmal kalt.
Nachdem die Grassbutter wieder etwas kälter geworden ist packen wir sie in eine Rührschüssel und rühren Esslöffelweise den gesiebten Puderzucker und den Vanille-Zucker unter. Das ganze muss dann möglichst schaumig geschlagen werden !
Dann sieben wir unser Weizenmehl und rühren davon ungefähr 2/3 Löffelweise unter den Teig. Jetzt den Löffel Milch dazu, verrühren, und dann mit dem restlichen Drittel vom Mehl zu einem glatten Teig verkneten....
......der dann ungefähr so aussehen sollte....
Dann den Teig einfach dünn ausrollen, in beliebigen Formen ausstechen und ab aufs Ofenblech damit. Backpapier erweist sich hier immerwieder als praktisch und stresssparend, im notfall kan man damit auch auf einem rost backen ;-)

Jetzt wird der Spass 5 minuten lang gebacken, und zwar bei:
Ober-/Unterhitze: 170 - 200 °C (vorgeheizt)
Heißluft: 150 - 180 °C (nicht vorgeheizt)
Gas: Stufe 2 - 3 (vorgeheizt)
Während die Kekse im Ofen sind (aber vergesst sie nicht !) fangen wir schonmal an die Kuvertüre im Wasserbad aufzulösen, dahinein schmeissen wir dann das feingebröselte Haschisch und verrühren alles gut....
Mit dieser Dope-Schokolade verzieren wir dann unsere Kekse, dafür tauchen wir sie einfach zur hälfte drin ein oder machen sonstwas damit, da sind der kreativität kaum Grenzen gesetzt ;-) Ihr könnt sie natürlich auch ohne Schokolade futtern, aber besser schmecken sie auf alle Fälle so, die Zeit sollte man sich nehmen...
Tja, und das wars schon.....
nachdem die Schokolade getrocknet ist sind die Dinger fertig, es sollten so ca. 50 stück werden, also ziemlich schwach dosiert und man kann schon ein paar davon essen :-) Das iss aber auch von Vorteil, erstens schmecken sie so viel besser, und zweitens gibt es ja nix schlimmeres als von guten keksen nur einen essen zu dürfen, oder ?

(us em MZEE.COM Forum verfasst von ZUERST REGISTRI)

Beatnik
09.09.2004, 15:10
Original geschrieben von SCREWD
A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z

Als Zutaten werden gebraucht:
(Reicht für 5-10 Personen)

125g Butter, 65g Puderzucker, 1-2 Pack Vanille-Zucker
150g Mehl, 1 EL Milch, 5g Grass
1/2 - 1g Hasch, Vollmilch-Kuvertüre

(us em MZEE.COM Forum verfasst von ZUERST REGISTRI)

He He, wenn une dra nüüt vo MZEE.COM gstande wär, hätt ich no dänkt du chasch Bache, he he, aber demfall nöd:D

samee
09.09.2004, 15:11
ach etz hörend mol uf mit dem... dr erscht SK release isch sehr spoht xi, aber glaubs mer, dr rennie rappt au schu seeeeeehhhhrrr lang. dia händ do khai grossi differenz. Sektion isch hald as projekt/ a band wo no nid so lang existiart... aber dr rennie hät noch hina xeh no TAO und no vorher OAT MEAL COMPANY kha... und mit dena simmer schu dur d'schwiiz tinglet, do häts no khais "rosebett" geh. fakt.

au scho 1991?....

Tensionstate
09.09.2004, 15:13

SCREWD
09.09.2004, 15:17
He He, wenn une dra nüüt vo MZEE.COM gstande wär, hätt ich no dänkt du chasch Bache, he he, aber demfall nöd:D

heheh ich cha nid bache und ich BI nüm ganz bache......

amen :D

wär will es blüemli???

PhrazeFive
09.09.2004, 15:19
Original geschrieben von samee
au scho 1991?.... Au scho 1291? Dete hät de Columbus de Oldschooler ganz Amerika disst!

Beatnik
09.09.2004, 15:21
Das Thema isch so Jung, und hett scho fascht 1000 Klicks....hr hr hr, Schaad das dLüüt so a Schlagwörter kläbet, ja nu, ich han zerscht au dänkt das evtl. dAntwort vom Rennie duss isch, wenns überhaupt no eini gitt:D

Sorry fürs Off Topic:p

Stylebock
09.09.2004, 15:22
au scho 1991?....

hets au scho Rap geh in Chur, sogar scho 1986 mim Spoo z.B. ( döt no Spontan 500 )...

aber as goht sicher nit drum wer länger rappt...oder scho? ...:brille:

Stylebock
09.09.2004, 15:23
Das Thema isch so Jung, und hett scho fascht 1000 Klicks....hr hr hr, Schaad das dLüüt so a Schlagwörter kläbet, ja nu, ich han zerscht au dänkt das evtl. dAntwort vom Rennie duss isch, wenns überhaupt no eini gitt:D

Sorry fürs Off Topic:p

hmm glaub i nit...denk nit dass dr Rennie nomol an Track macht..

schnell Off Topic:

Beatnik,kann dPics abalada aber nit aluaga, mega komisch...

Beatnik
09.09.2004, 15:24

Sicher scho, ich han au 1980 Raps kicket! Dä Doktor hett sich bi minere Geburt grad so Apisst gfühlt nach mim Diss....also besser gseit ich han ihn apisst:D

tbo187
09.09.2004, 15:24
solche sachen will ich hier nicht nochmals sehen... sonst ist thread geschlossen...

und zum ausglich:

rennie is simply :gay:!

don't hate;)!

Beatnik
09.09.2004, 15:25

schnell Off Topic:

Beatnik,kann dPics abalada aber nit aluaga, mega komisch...

Sind im WinZip zipped, muesch sWinZip näh zum enzippe:D

Mora
ech gang morn uf chur, go amerikanischi reisejournaliste abhole! jaja! nur so nebebi!:D

samee
hets au scho Rap geh in Chur, sogar scho 1986 mim Spoo z.B. ( döt no Spontan 500 )...

nö...hanni au nie gsait...

und sowiso, ych ha nid aagfange, är ischs gsy!!!:ätschbäts :D :p

Stylebock
09.09.2004, 15:30
Original geschrieben von Mora
ech gang morn uf chur, go amerikanischi reisejournaliste abhole! jaja! nur so nebebi!:D

ah jo? kasch mi jo grad mol bsuacha :D

Stylebock
09.09.2004, 15:32
nö...hanni au nie gsait...

und sowiso, ych ha nid aagfange, är ischs gsy!!!:ätschbäts :D :p

also denn pssst!! :p sus gits :charhit: :D

samee
09.09.2004, 15:38
also denn pssst!! :p sus gits :charhit: :D

wennde mainsh....:rolleyes: ...immer die die gwalttätige buuure.:p

Mat22
09.09.2004, 15:38
ou mann slanGRover, du gsehsch uus wia dr azad ...

PhrazeFive
09.09.2004, 15:41
ich denke jetzt chan mer au de thread zue mache oder?

samee
09.09.2004, 15:45
Original geschrieben von Pingu
ich denke jetzt chan mer au de thread zue mache oder?

me hätt en nie miesse öffne...

Stylebock
09.09.2004, 15:46
Original geschrieben von Mat22
ou mann slanGRover, du gsehsch uus wia dr azad ...

jo würklich? das sägend eba no viel, an was liggt das echt...:hmmm:

Stylebock
09.09.2004, 15:48
wennde mainsh....:rolleyes: ...immer die die gwalttätige buuure.:p

scho, kumma denn mit dr Heugabla falls i di mit mim Traktor nit treffa :)

samee
09.09.2004, 15:55
scho, kumma denn mit dr Heugabla falls i di mit mim Traktor nit treffa :)

das hanni scho befürchtet:D

http://www.baselland.ch/docs/bud/boden/fotos/erosion/traktor-doppelbereifung-druck.jpg

http://www.llv.li/b-llv-pia-landwirtschaft-8_bergbauer.jpg

Stylebock
09.09.2004, 16:04
das hanni scho befürchtet:D

loool geila Siach....vu wo hesch dsFötali vu mim Grossvater?:D

reezer
09.09.2004, 16:07
wieder mal "gnuäg heu" dunnä... *close*