Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : eminem releaset anti-bush track

reezer
09.09.2004, 14:22
news from universal music:

Es wird einen 2. single geben die "Mosh" heisst und mit der Eminem direkt dazu aufruft Bush und seine Regierung abzuwählen und zur Urne zu gehen!

Der Song kommt mitte Oktober, 2 wochen vor den Wahlen am 2. November.

slang!head
09.09.2004, 14:24
das isch irgedwie en trend, jede macht was anti-bush mässigs....

Aber sicher e gueti sach....

Map
09.09.2004, 14:25
Original geschrieben von **slang!head**
das isch irgedwie en trend, jede macht was anti-bush mässigs....

Aber sicher e gueti sach....

Em hets scho uf dr EMINEM SHOW vor 2,5 Johr gmacht. Isch äbe Trensetter.

Reezer: 2. Single?? Weiss me scho was die 1. wird sy??

.kerYjameS
09.09.2004, 14:26
trozdem nützts äuä ööpis bi demm dumme vollidiote volk.

K
09.09.2004, 14:34
mer wartet gspannt.. thx 4 news!

jo was meinsch mit 2. single?

reezer
09.09.2004, 14:35
Original geschrieben von Map
Em hets scho uf dr EMINEM SHOW vor 2,5 Johr gmacht. Isch äbe Trensetter.

Reezer: 2. Single?? Weiss me scho was die 1. wird sy??

in wenigen minuten auf startseite... max. 15minuten... diverse infos zum neuen album!

tbo187
09.09.2004, 14:37
ridiculous and :stupid:! würd besser en anti-kerry song veröffentliche!

reezer
09.09.2004, 14:50
mit einigen mehr infos zum neuen eminem album jetzt auf der startseite....

Cwik
09.09.2004, 15:19
:confused:

Aurel
09.09.2004, 15:22
also wenn eine chan was bewege, denn de eminem...

sly saloon
09.09.2004, 15:27
damn, jetz mues sich de fifty aber entscheide:
entweder de orde bhalte und weg vo shady
oder loyal zum em si und de orde wieder abgeh...

oder wie gsehnd ihr das? vaterlandstreue oder label loyalty?

:hmmm: :wtf:

LKB
09.09.2004, 15:32
Kennät mir das nöd scho sit johrä, dass mä a life-konzert ufgforderät wird zum "fuck george bush" sägä?
I glaub dä Eminem isch überhaupt nöd dä erst Rapper, wo sich geg dä Bush engagiert. Aber da isch sicher ä gueti Sach. Vilicht schnalläts d Amis denn mol?!?

sonix
09.09.2004, 15:53
Original geschrieben von Aurel

ide staate ?! stimmi drzue! bi aber zwenig informiert über die politisch gschicht vode staate, drum enthalti min komm.!

deefac
09.09.2004, 15:59
Original geschrieben von Aurel

word.. we aui di groupies de kerry wähle chunnts guet

Sewi
09.09.2004, 16:18
Original geschrieben von sly saloon

:hmmm: :wtf:

Ich wär für label loyality. Wobi ich am 50 nöd so viel Ehr arechne. Obwohl er am Em einiges schuldig isch.

Map
09.09.2004, 16:19
Original geschrieben von Sevi
Ich wär für label loyality. Wobi ich am 50 nöd so viel Ehr arechne. Obwohl er am Em einiges schuldig isch.

Label Loyality bringt ihm meh... Finanziöu... Dr Bushy-G vertriebt, produziert und hyped sini upcoming records nid...

Sewi
09.09.2004, 16:20
Original geschrieben von deefac
word.. we aui di groupies de kerry wähle chunnts guet

Ja nöd nur groupies. Es gaht um d Vorstadtkids. Di schwarze sötted sowieso gäg de Bush si und wänn de Eminem offe gäg de Bush staht, wärdets all diä wiesse HipHop headz (so wiä mir) au si.

Negus
09.09.2004, 16:32

Ehrlich gseit weiss i jo nid ob das mit dem Orde au würklich stimmt. Z`einzige Ort wo i was devo gläse han isch uf Aight. (Drum e frog vo wo hän ier die info?) Mit google hani au kei infos dezue gfunde, uf de 50er HP au nix. Wobi ich säge muess das i nid würklich tüf grabe han. Häts öpper vo eu no irgendwo anderst mitübercho, ich meine so öpis wär sicher mängi zitig e Artikel wärt. Bush meets ganster und zeichnet ne no us! Was für "Schlagzile".

SCREWD
09.09.2004, 16:45
http://www.soundclick.com/bands/9/bustadymemusic.htm

checket emol de DR. DRE diss vom OSAMA *lol* hört sich scho nach EMINEM a.........

Aurel
09.09.2004, 16:57
Original geschrieben von SCREWD
http://www.soundclick.com/bands/9/bustadymemusic.htm

checket emol de DR. DRE diss vom OSAMA *lol* hört sich scho nach EMINEM a.........

de isch uralt. aber trotzdem immer no de burner..:D

snub
09.09.2004, 23:30
Original geschrieben von tbo187
ridiculous and :stupid:! würd besser en anti-kerry song veröffentliche!
han au scho ghört, de kerry seg au nume gring besser alsde bush...

snub
09.09.2004, 23:33
isch mer auno grad igfalle, hetts nöd nachem 11. september mal gheisse es gäbi bald en mega "diss-track" gegde osama/terror vom dre,snoop,em,x etc.?!?

ot: froimi natürlich dick ufs neue eminem album, sind ächt die tracks wo klaut und is internet gschtellt worde sind, au debi?

K
10.09.2004, 00:02
Original geschrieben von snub
isch mer auno grad igfalle, hetts nöd nachem 11. september mal gheisse es gäbi bald en mega "diss-track" gegde osama/terror vom dre,snoop,em,x etc.?!?

ot: froimi natürlich dick ufs neue eminem album, sind ächt die tracks wo klaut und is internet gschtellt worde sind, au debi?

also du und de tbo
chömed mier genau we so amerikaner ine wo hie immer gmeint sind

"ha mal ghört de isch au nid guet"
ich glaub ich wähle de bush..
nid überlegge sondern uf anderi lose..

gott hilf

Bouncinista
10.09.2004, 00:16
Nei, ächt. Aber de Bush isch jetzt eifach ä risäs Arschloch.
Und es wird zit zum ihn stoppe, ächt. Drum findi's nu guet, was dä eminem macht.

Man han nume gad vorig dä Hitler - Aufstieg des Bösen ufem SF DRS gse, und es sind mer echt paralle zum Bush ufcho. I mein nume dä Reichstagsbrand, (wo nazis selber s'reichshaus azündet händ und dän am komunischtä terrorismus vorgworfä händ) Das isch doch bim Bush genau glich gsi. 11.September, bin überzügt das hend au d'amis (also bush & co.) inszeniert. Um den zuestimmig vom Volk überzcho.

Also, au wenn dä Kerry wohrschinli au viel verspreche wohner jetzt verzapft nid halte cha, besser als Bush isch allemol. Und all diä wo genau uf das wartet, das dä bush wieder gwält wird, und sich nocher froied wens witeri demos und so git, händ eifach kei ahnig.

xXel
10.09.2004, 00:22
Original geschrieben von Bouncinista
...paralle zum Bush ufcho. I mein nume dä Reichstagsbrand, (wo nazis selber s'reichshaus azündet händ und dän am komunischtä terrorismus vorgworfä händ) Das isch doch bim Bush genau glich gsi. 11.September, bin überzügt das hend au d'amis (also bush & co.) inszeniert. Um den zuestimmig vom Volk überzcho....

word! und zu dene obedra::wtf: ?

PsyKez
10.09.2004, 09:23
Original geschrieben von .kerYjameS
trozdem nützts äuä ööpis bi demm dumme vollidiote volk.

haha foreal

Danielsson
10.09.2004, 09:53
Original geschrieben von Bouncinista
[BMan han nume gad vorig dä Hitler - Aufstieg des Bösen ufem SF DRS gse, und es sind mer echt paralle zum Bush ufcho. I mein nume dä Reichstagsbrand, (wo nazis selber s'reichshaus azündet händ und dän am komunischtä terrorismus vorgworfä händ) Das isch doch bim Bush genau glich gsi. 11.September, bin überzügt das hend au d'amis (also bush & co.) inszeniert. Um den zuestimmig vom Volk überzcho.[/B]

Guät übertribe muäsch nid!!!

Sewi
10.09.2004, 10:03
Original geschrieben von Danielsson
Guät übertribe muäsch nid!!!

Er chönt scho recht ha.

reezer
10.09.2004, 10:06
die news mit mosh <---> bush wäre noch nicht offiziell gewesen... uhhh... da ging etwas zu früh raus... naja, in der schweiz weiss man es jetzt halt schon...

mc rassko
10.09.2004, 10:06
eminem releaset anti-bush

isch au richtig so, scheiss bush

Sewi
10.09.2004, 10:07
Original geschrieben von reezer
die news mit mosh <---> bush wäre noch nicht offiziell gewesen... uhhh... da ging etwas zu früh raus... naja, in der schweiz weiss man es jetzt halt schon...

Herrlich!!! :kiffer:

Toratelli
10.09.2004, 10:16
naja findes gut, das man was gegen bush unternimmt. das kerry keine chance als präsikandidat hätte, wenn bush nicht im mom präsi wäre, ist ja wohl klar.

drosselbart
10.09.2004, 10:28
umso mehr anti-bush, umso mehr mühe für bush....

fickt die manipulation!!!!!

Chraensch Lee
10.09.2004, 12:31
Original geschrieben von reezer

Zum Glück verhängsches amigs chli, denn hemmer immer voll d'Insider news, wie shco das snippet teil da bim samy :D deklariered die huere Labels ihri Infos nöd wennsdrs zueschicked?

Sewi
20.09.2004, 14:36
Häts nöd mal gheisse das die erst singel "Just lose it" hüt söll erschiene?
Bin vorher im City Disc gsi und diä händ mi verdammt blöd agluegt woni sie gfrögt han. :rolleyes: