Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : Bärn git Gas

bätschmändoo
09.09.2004, 14:29
Dünkts mi nume, isch doch würkläch so oda? Nähmt mi Wunder wiä dir das so gseht. S'nöie PVP, LDeep, Krümelmonstaz und jetz de no einisch LPR u Baze release iri Aube i chürzischter Zit. Bärn schint im Momänt nid nur di politischi Hauptstadt vor Schwiiz z'si. Wott hiä ja nid dr Lokalpatriotismus predige, aber mi freuts haut eifach, dass mau chli öppis geit...

Stylebock
09.09.2004, 14:34
Original geschrieben von bätschmändoo
Dünkts mi nume, isch doch würkläch so oda? Nähmt mi Wunder wiä dir das so gseht. S'nöie PVP, LDeep, Krümelmonstaz und jetz de no einisch LPR u Baze release iri Aube i chürzischter Zit. Bärn schint im Momänt nid nur di politischi Hauptstadt vor Schwiiz z'si. Wott hiä ja nid dr Lokalpatriotismus predige, aber mi freuts haut eifach, dass mau chli öppis geit...

äh...Sektion Kuchikästli/Breitbild scho duss...nöchstens Milchmaa/Plan B/X-Chaibä/Vizioso/Gimma Tape...au GR und dBauers gebend Gas...:D

aber isch geil, je meh desto meh guati Ware kunnt au usa...

Pleschen
09.09.2004, 14:36
es isch schön z gseh wenn öbis lauft und öbis gmacht wird!freut mi au aber di wo gad öbis am mache sind darf me öi nid vergässe!:p

burn burnt!

piis pleschen

bätschmändoo
09.09.2004, 14:36
Original geschrieben von slanGRover
aber isch geil, je meh desto meh guati Ware kunnt au usa...

Isch so. Aber trotzdem söttme jetz nid nume Durchschnittswar release nur damit öppis usechunnt ufe Märt, d'Lüüt wei trotzdäm no öppis für iräs Gäud...

Danielsson
09.09.2004, 14:37
Isch so. Aber trotzdem söttme jetz nid nume Durchschnittswar release nur damit öppis usechunnt ufe Märt, d'Lüüt wei trotzdäm no öppis für iräs Gäud...

Das hesch du jetzt aber schön gschribä...:D

Map
09.09.2004, 14:38
Es isch nid aues guet wo vo Bärn chunnt. Aber aues wo vo Chlyklass chunnt. Dämentsprächend fröii mi scho uf ITEM vom Baze. Ja Gopferdammi... Isch doch geil.

PhrazeFive
09.09.2004, 14:40
Original geschrieben von Map
Es isch nid aues guet wo vo Bärn chunnt. Aber aues wo vo Chlyklass chunnt. Dämentsprächend fröii mi scho uf ITEM vom Baze. Ja Gopferdammi... Isch doch geil. Sägs luut!
TSCHÜSSSSSSS!

Mora
09.09.2004, 14:41
ech findes guet, wenn d schwizer mal chli sache veröffentlichet. egal ob bern oder bauers.
und das d qualität drunter liidet glaubi ned, die releases wo jetzt chömed, sind vo lüt, wo mer weiss, dass sies guet mached.

poetical
09.09.2004, 14:42
Berne Town is ready to burn down....

:devilburn

sin
09.09.2004, 14:50
Bern West Burnt...

es isch no epis neus uf em markt. Dr clip vo lux dee(oder so) feat. Oran G d CD isch dussä vo ihm(Luxdee)! zwar nid so mi stil aber chli wärbig isch immer guet.
und ig dänkä diä cheu LOCKER mit so me ne bligg oder so mithaute..

deefac
09.09.2004, 14:57
Original geschrieben von sin
Bern West Burnt...

es isch no epis neus uf em markt. Dr clip vo lux dee(oder so) feat. Oran G d CD isch dussä vo ihm(Luxdee)! zwar nid so mi stil aber chli wärbig isch immer guet.
und ig dänkä diä cheu LOCKER mit so me ne bligg oder so mithaute..

findi o, ha mau i 20min gläse lul dxe bringt iz de es ch rap aubum use und speter no es albanisches...

ds vo pvp isch o cool

ldeep o sehr tyte.......

Lord Flow
09.09.2004, 15:01
Na ja, bim Luli (Lul DXE) scheide sech d'Meinige ob guet oder nid scho rächt, isch haut s'erste woner bringt u haut nid jedermans Sache. Aber Probz daser si Shit düreziet!

U übrigens: Es geit no viuuuu meh z'Bärn u süsch überau, mir wüsses nur nid;)

Ride BMX
09.09.2004, 15:02
The Burner City Roxxx da House...Nei aso Bern esch momentan haut scho das Mass aller Dinge em CH Hip Hop Bizz. Ond das ned wäg de Masse sonder wäg de Klass. Chlyklass esch eifech vom Flow här onöberwendbar ade CH Front. Ond das alles seit eine wo definitiv ned vo Burn chonnt.;)

Dämon
09.09.2004, 15:02
chami nüme so mit dr bärner szene afründe...

was mir no fläsht isch ganz klar d hobbitz (schaad si si nüm so am start) und ldeep!

Danielsson
09.09.2004, 15:08
Guät Bärn het würk mit dr Chlyklass äs Ass ir Hand, aber 7962 zum Biespiu cha nid so viu, die fing i rächt schäbig! aber janu...

Ja würklich schad gäbe d Hobbitz nüt me neus, hei fetts Züg gmacht!

Toratelli
09.09.2004, 15:09
tscheggets mau dr a$o us. dä het ono es paar geile tracks. o ä bärner

Dirty Fifty
09.09.2004, 15:18
scho gli isch ä track vo dr nöie krümelmonstaz-schiibe hie zum download freigäh... so aus vorgschmack... äbä scho gli... :D

sin
09.09.2004, 15:20
ja äbä ds vo lul dxe fingi nid dr hit .. aber bi denn fasch abe wo ig dr Oran (G) vor em Mercedes ha gse rappe.
Muess aber sägä das är mer im Breake viu meh gflasht het..
sqip squad rockt!!!:dance:

Ja guet 7962 si ou schüsch niä d heude gsi in bümpliz...ha paar sache ghört wo mi ds lö la sägä. Aber immerhin mache si epis

Stylebock
09.09.2004, 15:32
Original geschrieben von Dirty Fifty
scho gli isch ä track vo dr nöie krümelmonstaz-schiibe hie zum download freigäh... so aus vorgschmack... äbä scho gli... :D

jo loooooos, wo isch dr Track wo isch er??? :D

Dirty Fifty
09.09.2004, 15:39
Original geschrieben von slanGRover
jo loooooos, wo isch dr Track wo isch er??? :D

zitat stefan raab: isser schon da? MAN WEISS ES NICHT!

Doc.Schiwago
09.09.2004, 15:40
Original geschrieben von Lord Flow

U übrigens: Es geit no viuuuu meh z'Bärn u süsch überau, mir wüsses nur nid;)

yap genau, merked eu STÄRKE10. vo dene derbe sieche werded ihr no ghöre...promise:D

Aurel
09.09.2004, 15:47
naja... han teilwiis chli müeh mitem bärndütsch. klar, mir hend d'hobbitz immer seeehr guet gfalle... pvp ebefalls, vorallem halt de krust oder au de greis... aber söscht, muessis ned zu oft ha. ab und zue mal chli ldeep, baze oder wurzle isch easy... aber uf duur bruuchis ned.
ich find jedoch, dass für mundartrokk (nei, bin kei rokker) bärndütsch sehr geeignet isch, im rap echli weniger, findi... aber jedem das seine.

Danielsson
09.09.2004, 15:57
Original geschrieben von Aurel
... pvp ebefalls, vorallem halt de krust oder au de greis... aber söscht, muessis ned zu oft ha. ab und zue mal chli ldeep, baze oder wurzle isch easy... aber uf duur bruuchis ned.
ich find jedoch, dass für mundartrokk (nei, bin kei rokker) bärndütsch sehr geeignet isch, im rap echli weniger, findi... aber jedem das seine.

Genau, dr Krust hets derb im Griff!

Mir wüsses Aurel du Beatjunkie losisch doch nur Undergroundshit vo US, hehe

Aurel
09.09.2004, 16:01
Original geschrieben von Danielsson
Genau, dr Krust hets derb im Griff!

Mir wüsses Aurel du Beatjunkie losisch doch nur Undergroundshit vo US, hehe
ich hoffs mal, das isch ironisch gmeint gsi... :p

Danielsson
09.09.2004, 16:02
ich hoffs mal, das isch ironisch gmeint gsi... :p

Hehe ja sicha...:dance:

magebrot_jimmy
09.09.2004, 16:14
ohmacht esch au vo bärn und git jetzt (i ca. 2 woche) es album uf quiet use und hed immer wieder mol es paar gratisalbene im web! für einigi vo euch zwar ned rap im engere sinn, aber ich finds geil, au wenn's halt scho extrem "andersch" und ned för jedermaa esch!

Beretta
09.09.2004, 18:06
Wichtus Album...."2005 Takeover"

Lartscho
09.09.2004, 18:22
und es paar tapes wärdä ou no cho :P

Toratelli
09.09.2004, 18:33
mixtape vo dj's swif & lexman feat doppu g-e - the blackride

das cha no viu

mc rassko
09.09.2004, 19:08
bern isch scho geil, aber züri isch geiler:D

Lartscho
09.09.2004, 19:50
Original geschrieben von mc rassko

uhhh da ligsch ächli fautsch junge :D

da säge i nume:

bligg vs diens

gwinner: diens

und es wür immer witer gah schluss:

bärn 20:0 züri :D

Dontom
09.09.2004, 19:51
Original geschrieben von mc rassko

word :D

big_samy
09.09.2004, 20:26
mir hei di geilschti schprach, dr geilscht rap, dr geilscht fuessball-club, dr schönnscht fluss, di schönschti autschtadt (wäutkulturguet ;)), di gmüetlechschte lüt, ds feinschte bier, dr schönscht huusbärg... ect, ect ...vor schwiz!!!

i gloub meh muesme nid säge, d fakte si eifach erdrückend :D!

:hippie:

aDidoN
09.09.2004, 21:26
Original geschrieben von big_samy
mir hei di geilschti schprach, dr geilscht rap, dr geilscht fuessball-club, dr schönnscht fluss, di schönschti autschtadt (wäutkulturguet ;)), di gmüetlechschte lüt, ds feinschte bier, dr schönscht huusbärg... ect, ect ...vor schwiz!!!

samy...riiiiiiichtiiiiig:D :dance:

bääääärn :yourock:

xXel
09.09.2004, 23:18

shtimmt fash aus:p
bier: 11i ... wenn weish wasi mein
autshtadt: solothurn!! und zwar grob!!
fluss: aare solothurn;)

piisli

Bloodstar
10.09.2004, 11:30
ech finde lozärnerdötsch am gröösigschtä.

sly saloon
10.09.2004, 11:37
für alli wo berner shizzle geil finded, aber glich lieber im landschaftlich attraktive thurgau wohned, präsentiert damndan ä gäbigi alternative zur platte taufi vo PVP:

die giele sind morn in FRAUEFELD i de ELEMENT BAR am rocke!!

und das üsen schöne dialekt nöd z churz chunt, bringt de PAT von st.city no es set!

peace & machet lärm für ...:dance:

Danielsson
10.09.2004, 11:43
Original geschrieben von Lartscho

da säge i nume:

bligg vs diens

gwinner: diens

Das muäsch dick ungerstriche!!!

:yourock:

Aurel
10.09.2004, 11:48
Original geschrieben von Bloodstar
ech finde lozärnerdötsch am gröösigschtä.

jaja... chasch weder mal ned mit konstruktive kritik umgoh... tja...

Dirty Fifty
10.09.2004, 11:52
Original geschrieben von Toratelli
mixtape vo dj's swif & lexman feat doppu g-e - the blackride

das cha no viu

hahahaha die doppu g-e wo umeverzeue si wöue krümelz u wurzu5 disse... hahahahahaha

i warte immerno.. sit fasch 3 monet...

bätschmändoo
10.09.2004, 12:16
jaja... chasch weder mal ned mit konstruktive kritik umgoh... tja...

Erklär mau was a diner Kritik konstruktiv isch... Es tönt so aus sötte Bärner ke Rap meh mache und säch nur uf Rock konzentriere, oder no besser, eifach mitemä angerä Dialäkt rappe... Sehr konstruktiv!

Aurel
10.09.2004, 12:31
Erklär mau was a diner Kritik konstruktiv isch... Es tönt so aus sötte Bärner ke Rap meh mache und säch nur uf Rock konzentriere, oder no besser, eifach mitemä angerä Dialäkt rappe... Sehr konstruktiv!

junge, es isch mis empfinde. MIR gfallts ned e so. das söll ned heisse, dasses allgemein so isch. gsehsch ja a de verchaufszahle... also...

Bloodstar
10.09.2004, 12:41
hey aurel, du hesch grad di nuggi vrlore, chum, gangne schnäu gha wäsche.
1 frag:
was het das mit konstruktiver kritik z tüe, hä? konstruktiv wärs weme öppis chönnt dran ändere...so wie du, du chönntsch mau eifach dini 9mal-klugi
schnurre haute.

siech geischmr ufe sack.

Beatstar
10.09.2004, 13:02
1 frag:
was het das mit konstruktiver kritik z tüe, hä? konstruktiv wärs weme öppis chönnt dran ändere...so wie du, du chönntsch mau eifach dini 9mal-klugi
schnurre haute.

siech geischmr ufe sack.

krasse siech!

Aurel
10.09.2004, 13:03

jaja... bin scho dra.

1 frag:
schnurre haute.

ok, denn halt ned konstruktivi kritik... sondern s'isch mini meinig. und anschiinend hesch du es problem demit, wenn mal eine chlyklass ned s'gröbschte findt und bern nid als bundeshauptstadt in sache rap aluegt. aber kei angscht, hesch gnue kiddies, wo's mached...
und zum rescht üsser ich mich gar ned erscht. ischmer echt z'dumm...

Bloodstar
10.09.2004, 13:14
sempach in da house.

bätschmändoo
10.09.2004, 13:15
ok, denn halt ned konstruktivi kritik... sondern s'isch mini meinig.

:handclap:
Schnausch dr Ungerschied ja glich! Uf das hani eigentlech useswöue. Ja, zum Glück bini no ä "Junge", zeue mi säuber nid zum aute Isä, aber diä Ared chunnt mr trotzdäm arrogant inä...

Aurel
10.09.2004, 13:22
Ja, zum Glück bini no ä "Junge", zeue mi säuber nid zum aute Isä, aber diä Ared chunnt mr trotzdäm arrogant inä...
ok, sorry... hetti ned so welle... aber de baldy regtmi eifach extrem uuf, und denn hani wohl chli überreagiert. tschuldigung.

lucianeri
10.09.2004, 13:36
Löd doch bärn in rueh-.. (sogar ech chan chle bärnere)

wie au immer, chuntz noiedingz drufah vowoo die schiebene chömed? hei, hauptsach s gat was ider schwiiz, chan sich jede sälber sin shit zämestelle. oder meineder das sich ganz bärn vereint hät und etz wett chole mache? föck gitz ja nöd. :topicsuck

bätschmändoo
10.09.2004, 13:38
@lucianeri: Um Lokalpatriotismus isch's o niä gange i däm Thread, usser diä paar Chöpf wos wieder mau tüe missverstah...

@aurel: Isi, aber wäg I-Net-Diskussione würdi mi nid so ufrege...

scope
10.09.2004, 13:48
weis ni wasi dervo söu haute.

baze nimmt mi wunger.... aber himutruurig hani nur wägem tibner-beat kouft...

LPR isch irgendwie nie so mis ding gsi... aber chöntmi jo überrasche.

LDeeP wirdi mer sicher mou alosä wöu das lustigi sieche si...

aber ja... cha am map nid zuestimme wo seit:
esch nid aus guet vo bern aber aus vo chlyklass.

i finge chlyklass nid wük fett. weiss o nid wiso

aber der DEZMOND DEZ bringt itz de ändlech e CD.... juhui.... isch haut mi favourite us bern. dä het skillz

Map
10.09.2004, 14:20
Original geschrieben von scope

esch nid aus guet vo bern aber aus vo chlyklass.

i finge chlyklass nid wük fett. weiss o nid wiso

Bis jetzt isch JEDE Chlyklass Release absoluti Premium-Klass gsi ir Schwyz. Usnahmslos. Obs dir jetzt gfaut oder nid isch es angers Thema, i rede vo objektive Tatsache, woni sogar trotz mire Subjektivität objektiv cha gseh.

Danielsson
10.09.2004, 14:27
Bis jetzt isch JEDE Chlyklass Release absoluti Premium-Klass gsi ir Schwyz. Usnahmslos. Obs dir jetzt gfaut oder nid isch es angers Thema, i rede vo objektive Tatsache, woni sogar trotz mire Subjektivität objektiv cha gseh.

:lol:

scope
10.09.2004, 14:35

chunt haut druf ah. was das für di premium-klass isch.

rap-mässig ischs für mi eifach nid premium-blend.

vilich vo de produktione här isch aus guet. link-beats si o solid.

aber vo de rapper gfaut mer technisch/objektiv/bla bla gseh kene....

isch gschmacksach. und ob dus premium fingsch oder nid änderet mi gschmack nid...

morn am premium-klass-styletime-jam? wenn ja chani itz heirittä?

deefac
10.09.2004, 14:39
Original geschrieben von xXel
shtimmt fash aus:p
bier: 11i ... wenn weish wasi mein
autshtadt: solothurn!! und zwar grob!!
fluss: aare solothurn;)

piisli

lo0l...solothurn:confused:

golfius
10.09.2004, 16:06
edith: dr bloody het mini antwort scho vorwäggno.

Arkez
10.09.2004, 17:06
ich find immer beluschtigend zum luege wi useme ganz normale fred es umegedisse wird...

aber hauptsach mer würkt härter... :whogivesa

:wtf: :whogivesa

globi S.
11.09.2004, 17:09
http://2.forumer.com/html/emoticons/nousa/post-14-1083656181.gif

i würke so vrdammt hert jjabajauuuuuhh

http://2.forumer.com/html/emoticons/nousa/post-14-1083656181.gif

big_samy
11.09.2004, 17:37
:blingblin :blingblin :blingblin

http://www.admin.ch/ch/d/schweiz/img/bern.jpg

http://www.hjp.ch/texte/Evolution/Bld/Muenster_Bern.jpg

http://home.t-online.de/home/philophax/imgrr/ch_bern_nacht.jpg

Lartscho
11.09.2004, 19:39
:blingblin :blingblin :blingblin

http://www.admin.ch/ch/d/schweiz/img/bern.jpg

http://www.hjp.ch/texte/Evolution/Bld/Muenster_Bern.jpg

http://home.t-online.de/home/philophax/imgrr/ch_bern_nacht.jpg

sorry aber da cha züri leider nid mithaute, tuet mer leid :brille:

drosselbart
11.09.2004, 20:47
bärn macht lärm! ungerstützi i aune belange u trifft o mi persönlich gschmack..

peace

Cwik
12.09.2004, 12:52
yo webba oder flo chamer irgendwo snippets lose vom neue km album?

Dirty Fifty
13.09.2004, 07:43
hei cwik

sött scho ziemlech gli müglech si aka uf kruemelmonstaz.ch we d site de widr online geit... ca. 10 tag... wahrschiinlech ou uf cede.ch ziemlech gli mau.. und irgendwenn die wuche sött hie mau ä gratis download track vor nöie schiibe online si...

peace man, hoffe dir u horgä geits guet!
flo

sin
13.09.2004, 10:09
ar PVP releas party:D

aDidoN
13.09.2004, 21:36
ja ig hät gern :p aber bi chrank gsi ha nid chöne ga :rolleyes:

Biggie
25.09.2004, 19:50
ja äbä ds vo lul dxe fingi nid dr hit .. aber bi denn fasch abe wo ig dr Oran (G) vor em Mercedes ha gse rappe.
Muess aber sägä das är mer im Breake viu meh gflasht het..
sqip squad rockt!!!:dance:

Ja guet 7962 si ou schüsch niä d heude gsi in bümpliz...ha paar sache ghört wo mi ds lö la sägä. Aber immerhin mache si epis

i weis ja nid was ghört hesch.. aber egau...
aso muess sägä viiiu lieber 7962 wo Bern West Representä aus Dä LuL DxE... Bö Bö Bö Bö Bö Bö böööörn West... muess mer ä huerrä G-Unit Fan si... cha nüt mit däm afah.. u när mitem charä z bümpliz umä fahrä u dr gross cheib spilä.. uh nei.. isch mer es "Krass Level" z höch....

music_head
25.09.2004, 19:59
Defür zahlsch in Züri weniger Stüre:D

Nei, isch voll geil das biz gas git!!

Al Bana
25.09.2004, 20:01
aiiiight bärn! lokalpatriotismus isch o nid so mis ding - ömu uf ä kanton bezoge - aber es isch glich easy!

Froti
26.09.2004, 00:16
so, es wird ja viu gred und schribe, aber wo blibe eigentlech stimme für oder o gägä LPR??
heit dr dä dope clip "extro" uf viva scho xe? Hammer!!
endlech hei die jungs nach doch 9 jahr o öpis usebracht.. ein muss für lüt wo räp mau ufene anderi art wei ghöre!

BÄREDRÄCK dä release vo däm monat!!!

guru one
26.09.2004, 00:26
Original geschrieben von Froti
so, es wird ja viu gred und schribe, aber wo blibe eigentlech stimme für oder o gägä LPR??
heit dr dä dope clip "extro" uf viva scho xe? Hammer!!
endlech hei die jungs nach doch 9 jahr o öpis usebracht.. ein muss für lüt wo räp mau ufene anderi art wei ghöre!

BÄREDRÄCK dä release vo däm monat!!!

Sorry, aber das isch ja wohl de letschti Shiat. De Clip und erscht nu de Sound... nei aso ehrlich

Froti
26.09.2004, 00:39
Original geschrieben von guru one
Sorry, aber das isch ja wohl de letschti Shiat. De Clip und erscht nu de Sound... nei aso ehrlich

haha!! und uf was für videos steisch de du?

und räptechnisch xe cha me ja wohl nid viu ussetze..

guru one
26.09.2004, 00:49
haha!! und uf was für videos steisch de du?

und räptechnisch xe cha me ja wohl nid viu ussetze..

Ebe nid uf sone Dräck. Ich meine nume scho die Atmospähre i dem Clip, die isch mer zu "EXTREMOOOOOOOO" eifach nüd sinnvolls.
Klar a dä Skillz gitz nüd z sägä, isch eifach nid mis Ding so überspitzti Sache

Froti
26.09.2004, 00:57
Original geschrieben von guru one
Ebe nid uf sone Dräck. Ich meine nume scho die Atmospähre i dem Clip, die isch mer zu "EXTREMOOOOOOOO" eifach nüd sinnvolls.
Klar a dä Skillz gitz nüd z sägä, isch eifach nid mis Ding so überspitzti Sache

find i es cools statement. klar isch es chli extrem, aber wei mr de immer nur s gliche im tv xe? bitches, autos und tummi räpper mit em ne narziste-komplex??!

peace out und guet nacht..

guru one
26.09.2004, 01:04
find i es cools statement. klar isch es chli extrem, aber wei mr de immer nur s gliche im tv xe? bitches, autos und tummi räpper mit em ne narziste-komplex??!

peace out und guet nacht..

Ich han ja absolut nüd dägägä wänns einisch inne anderi Richtig gaht, im gegeteil finds au guet, denn dadurch wirds wider interessanter, aber ebe, das gaht für mich scho am Hip Hop verbi.

Piiiiiisss Guru One

Oschtkaffsiech
26.09.2004, 02:24
ja devideoclip isch recht strub aber zimli witzig, gönd andersch ab...
huere dumm glueget von en gse han..
jedefalls hamer gad salbum zoge und das hets sich glont :p

chans nune wiiterempfele ;)
bern rockt

deefac
26.09.2004, 02:35
Original geschrieben von Biggie
i weis ja nid was ghört hesch.. aber egau...
aso muess sägä viiiu lieber 7962 wo Bern West Representä aus Dä LuL DxE... Bö Bö Bö Bö Bö Bö böööörn West... muess mer ä huerrä G-Unit Fan si... cha nüt mit däm afah.. u när mitem charä z bümpliz umä fahrä u dr gross cheib spilä.. uh nei.. isch mer es "Krass Level" z höch....

aso i weis nid i finde er het scho meh "lyrisches talent" aus di 7962s, u mitem chare in bümpliz umefahre isch ja erloubt oder

Lartscho
26.09.2004, 14:11
Original geschrieben von deefac
aso i weis nid i finde er het scho meh "lyrisches talent" aus di 7962s, u mitem chare in bümpliz umefahre isch ja erloubt oder

bim lyrischä talänt isch dr luli eifach knapp drüber aber är isch ächli z G! mässig aber i losäs glych nid ;D

drosselbart
26.09.2004, 14:49
Original geschrieben von Oschtkaffsiech
ja devideoclip isch recht strub aber zimli witzig, gönd andersch ab...
huere dumm glueget von en gse han..
jedefalls hamer gad salbum zoge und das hets sich glont :p

chans nune wiiterempfele ;)
bern rockt

do ig nid vivaswizz ha frogimi öppmä ds video o ufem netz cha ga aluegä?

peace

dynamikee
26.09.2004, 15:08
so scheiss wie oran g oder 7962 sötme verbietä zrelease, aber schüsch isch scho easy wens mau chli öpis louft.aber me söt nid nume dr eiget kanton ungerstützä was rap abelangt!!

Froti
26.09.2004, 18:15
Original geschrieben von drosselbart
do ig nid vivaswizz ha frogimi öppmä ds video o ufem netz cha ga aluegä?

peace

klar, das teil chasch du dir uf www.wiseguys.ch go abesuuge.. söt uf dr frontpage grad ersichtlich si..

G.U.R.U
26.09.2004, 22:10
yeah üsi berner giele. i bi zvideo gad ga lueg, findes hammer. isch ämu mau öpis anders und bewist wider mau HipHop is art!;)

peace!

deefac
27.09.2004, 16:32
bim lyrischä talänt isch dr luli eifach knapp drüber aber är isch ächli z G! mässig aber i losäs glych nid ;D

was isch dadrann g-mässig? si erscht clip isches liebeslied

Froti
27.09.2004, 18:21
Original geschrieben von dynamikee
so scheiss wie oran g oder 7962 sötme verbietä zrelease, aber schüsch isch scho easy wens mau chli öpis louft.aber me söt nid nume dr eiget kanton ungerstützä was rap abelangt!!

was findsch de genau so scheisse? räp? sound?

und bi definitiv dire meinig das me ch-räp im allgemeine söt ungerstütze, aber de chum chli mit differenzierterer kritik.. näm mi wunder..

Froti
27.09.2004, 18:24

i glaube nid das es druf a chunt ob's es liebeslied oder süsch was isch, sondern, das mr dä scheiss mit de gfiggte chärrä und de chicks scho gnue i de ami videos xe..
definitiv G!mässig.. aber dr räp isch trotzdäm cool..

Lartscho
27.09.2004, 19:08

du verwächslisch da öppis:

-> Dr Clip isch G! mässig obwou dr song vomene liebeslied handlet :rolleyes:

WeeD
28.09.2004, 11:51
was isch äch biteschön a däm G mässig tststs

ufwache giele!

fReEMaN
28.09.2004, 13:17
Original geschrieben von G.U.R.U
yeah üsi berner giele. i bi zvideo gad ga lueg, findes hammer. isch ämu mau öpis anders und bewist wider mau HipHop is art!;)

peace!

isch wirkli no cool das video.. bi uberrascht gsi!

deefac
28.09.2004, 15:08
du verwächslisch da öppis:

-> Dr Clip isch G! mässig obwou dr song vomene liebeslied handlet :rolleyes:

ja lug mau de diens i dem pvp lied meint o er isch vou dr g, obwou er e lehrer isch:rolleyes:

cutastrov
28.09.2004, 16:03

D' Altstadt, Fluss und dr Huusbärg kasch bhalte!
Fuessball, Bier, Sproch und Rap bhalt ich in BS!

trotzdem: D'Wurzle, PVP und KM :yourock:

LAN
29.09.2004, 01:57
Original geschrieben von cutastrov
D' Altstadt, Fluss und dr Huusbärg kasch bhalte!
Fuessball, Bier, Sproch und Rap bhalt ich in BS!

trotzdem: D'Wurzle, PVP und KM :yourock:

fuessball und bier isch SCHWUL!

aber fo' real :D

bärn isch heimat, witer gits da derzue nüt zsäge. oder mou:

"bärn git gas" -> es git viu z viu MCs, d Selektion wird gnadelos si .... i fröie mi scho druf ^^

Lartscho
29.09.2004, 08:52
Original geschrieben von LAN
fuessball und bier isch SCHWUL!

aber fo' real :D

bärn isch heimat, witer gits da derzue nüt zsäge. oder mou:

"bärn git gas" -> es git viu z viu MCs, d Selektion wird gnadelos si .... i fröie mi scho druf ^^

:dance: :cheers: :king: :bierher: :alkvergif :hater:

:D

Blaster
29.09.2004, 11:09
hey no zu Berner hiphop LPR het its äs Album dussä muess sägä isch ächt geil mou bi ächt überrascht das näbä chlyklass ou no angeri geilä Hiphop machä ds bern.

Ig fingä schüsch eigäntläch äs chunt nid drufa vo wo diä Giälä si wo dr Sound machä öb Basel Chur oder Bern houptsach geilä Sound.

tschüss

PS: Gli chunt ja ds Album vom BAZE sehr geil:eek:

poetical
29.09.2004, 11:19
Original geschrieben von Blaster
isch ächt geil mou bi ächt überrascht das näbä chlyklass ou no angeri geilä Hiphop machä ds bern.

Dünkt mi äbe o me langsam nume ds Gfüeu es gäb d'Chlyklass ds Bärn. Dem ist aber definitiv nicht so. O we sie vilech am dickste dinn si, es isch am brodle ds Bärn...:cool:

Kush
29.09.2004, 11:26
dr baze isch natürlich au ganz geil!! vorallem das er jez scho widr neus album usebringt, er het zwar nid viel drvo glau bi, aber het schomol öppis... auer wenns nid grad viel isch--->mi respect

LAN
29.09.2004, 12:02
dr baze und dr thomes si di zwöig geilschte bärner rapper. leider isch dr thomes nümm aktiv :(

oke, tommy vercetti und dezmond dez si o bündig :D

ds si di einzige woni es album, e single oder es tape choufe ohni vorhär z lose.

Tonik
29.09.2004, 12:37
I säge numä REM...ok, und SIRUS CURSE

Lartscho
29.09.2004, 20:34
jap dr broccoli schörschu isch wük guet gfaut mer schono :D

LAN
29.09.2004, 21:30
hehe u sini moderation am battle isch ja wohl bündigscht gsi, ha säute so glachet wie dert.

LAN
30.09.2004, 22:48
bim düreläse hani no das gfunde:

Original geschrieben von Beretta
Wichtus Album...."2005 Takeover"

chasch sicher si i wirdes lose! Wenn im 2005 chunnts use?

ds züg vo LPR isch ja wohl zu derb! Dr geilscht videoclip woni kenne und grappt ischs ja wohl vom gröbschte. Maximum RESPECT a LPR! Mus gd z Album ga zieh...

Froti
01.10.2004, 02:38
EXTRO isch würkli derb!

und "absturz" mit em diens isch no fasch tighter. han zersch gmeint es geit um ne alk-story, aber t idee vom song isch ja heftig..hühnerhuutmääsig:no:

Spitfire
02.10.2004, 10:38
ja ds isch eh geil ds mau öppis in bern louft so aubum mässig :). aber ebe mir si nid di einzige wo öppis louft im moment. überau chunt recht viu dzügs usse :)

GrEEtZ

:dance:

dynamikee
02.12.2004, 13:12
zitat:
--------------------------------------------------------------------------------
Original geschrieben von dynamikee
--------------------------------------------------------------------------------
was findsch de genau so scheisse? räp? sound?

und bi definitiv dire meinig das me ch-räp im allgemeine söt ungerstütze, aber de chum chli mit differenzierterer kritik.. näm mi wunder..

auso um zu 7962 zrügzcho findi 2 sachä sehr negativ:
1. i hase mau vor 2 jahr oder so gseh u sit denn heissisech vou nid witerentwicklet. si gloub denn irgend ä vorgruppe gsi oder so, weiss nüm genau.
2. ihres aubum hani übrigens kouft u glost u äs überzügt mi vou nid. dlyrics si eifach biuig und si flowe nid geil. si hei zwar zum teil geili beats, aber was si drus machä isch eifach zlängwilig. zeinzige lied dert druf womi chli het überzügt isch brigade west.

u zu oran g, hani eigentlech lul dxe gmeint. ha denn dr clip ersch einisch gse u hasä verwächslet.ooops. dr clip isch eifach biuig, möchtegärn. i ha nüt drgägä wemä äs liebeslied macht, stresst mi vou nid. git o gueti rap liebeslieder. aber eifach dr text isch so scheisse, zb gschänkt, dänkt was o immer, u dr flow überzgt mi o dert nid, stockt irgendwie u isch nid so agnähm zum alosä.

FlinkerFinke
02.12.2004, 14:08
Ich finds easy. Aber stimmt scho, au di andere Regione gäber Gas. Ich sälber lose zwar nüme allzuviel Bärnrap, aber han nüt degäge. Chan mi eifach nöd so mit dä Chlyklass und de anderne Gruppierige vo Bärn afründe. D'Hobbitz sind scho geil gsi, aber ebe, isch au scho es zitli her.

dynamikee
02.12.2004, 14:19
Original geschrieben von FlinkerFinke
Ich finds easy. Aber stimmt scho, au di andere Regione gäber Gas. Ich sälber lose zwar nüme allzuviel Bärnrap, aber han nüt degäge. Chan mi eifach nöd so mit dä Chlyklass und de anderne Gruppierige vo Bärn afründe. D'Hobbitz sind scho geil gsi, aber ebe, isch au scho es zitli her.
i findes o easy louft chli öpis. aber eifach vo de letschtä releases findi kes vou dr hammer. sad, baze, lpr, krümelmonstaz si nid albe woni cha sägä das si vou dr hammer si. quantität isch scho easy, aber äs söt nid qualität drunger lidä. zpv aubum isch fasch di einzigi usnahm ir letschtä zit..

Dirty Fifty
02.12.2004, 14:23
gseh das chli ähnlech dynamikee

i würd iz ou nid sägä das üses aubum vou huere hert isch.. aber mi fläshts wüu's haut ä biz wit mi krümel sound isch.. die einti musikalischi site vo mir...

baze aber fingi dr absolut oberbörner.. aber das isch sehr gschamcksach...

ja u leider muessi di beträffend quanität entüsche. da chunt nämlech ou nöchschtsjahr einiges us bärn.. u so im februar mis solo-aubum.. wird aber widr öppis ganz eigets si.. wi z haut in bärn süsch no nid so kennsch..

aber git de zersch snippets nid das no öppis choufsch wo du nid wosch.. :D

ah no vergässe.. när chunt derzue das du da gruppe verglichsch wo rap mache wo 1000 sigi vo lüt choufe (baze, pv etc.) u mir wo haut geng no üsi max. 1000 verchoufe.. liegt sicher einersits ar "art" vor musig.. a was süsch no weissi nid.. u das mir rap-mässig nid "zu dä grosse" ghöre isch üs säuber ou bewusst... faktor spass spiut haut dri ine.. u "eiget blibe" u nid dä angere bärner apasse nume wüu die meh verchoufe.. hmm.. was vrzeui da eigentlech. interessiert ke sou..

dynamikee
02.12.2004, 14:32
gseh das chli ähnlech dynamikee

i würd iz ou nid sägä das üses aubum vou huere hert isch.. aber mi fläshts wüu's haut ä biz wit mi krümel sound isch.. die einti musikalischi site vo mir...

baze aber fingi dr absolut oberbörner.. aber das isch sehr gschamcksach...

ja u leider muessi di beträffend quanität entüsche. da chunt nämlech ou nöchschtsjahr einiges us bärn.. u so im februar mis solo-aubum.. wird aber widr öppis ganz eigets si.. wi z haut in bärn süsch no nid so kennsch..

aber git de zersch snippets nid das no öppis choufsch wo du nid wosch.. :D

ah no vergässe.. när chunt derzue das du da gruppe verglichsch wo rap mache wo 1000 sigi vo lüt choufe (baze, pv etc.) u mir wo haut geng no üsi max. 1000 verchoufe.. liegt sicher einersits ar "art" vor musig.. a was süsch no weissi nid.. u das mir rap-mässig nid "zu dä grosse" ghöre isch üs säuber ou bewusst... faktor spass spiut haut dri ine.. u "eiget blibe" u nid dä angere bärner apasse nume wüu die meh verchoufe.. hmm.. was vrzeui da eigentlech. interessiert ke sou..

ja eh das mit em sich säuber blibe het scho öpis. baze het sicher ä sehr spezieuä style, mir gfauter eifach nid.

äs het sicher uf au denä aubä woni vori ha gseit 2-4 geili tracks druf, aber isch haut glich nid so viu.
aber o das wirdsech wider änderä. ines paar jahr chas sicher o nüm jedä leischtä irgend äs aubum ufe markt zwärfä wiu hip hop nüm so boomt, u de si de die künschtler wo hüt 3000 aube verchoufä plötzlech numä no uf 300 wius di breiti massä nüm aspricht, u die wo ihres ding hei dürezogä u ''numä'' 1000 kopie hei verchouft blibe uf tusig oder verchoufe haut de meh wiu wider vermehrt uf qualität gachtet wird.

Dirty Fifty
02.12.2004, 15:07
ds wärde mir gseh.. gschmäcker si haut (i hasses langsam das z sägä) verschiede..

lug i produziere nid wägä nüt nur 500 cd's

- isches äuä z eiget für die lüt wo km kenne u guet finge
- isches zweni massetouglech
- isches sehr frouefeindlech
- isch z booklet so "speziell" dases läde git wos gar nid wei iz sortimänt näh..

und? mir glich isch mi sound u das sött mäh äbä irgendwie biibhaute egau wieviu schiibe das verchoufsch oder nid.

äs isch nid "öppis noch nie dagewesenes".. abr ungwohnt eifach inelose u wes nid gfaut ja d finger dervo lah!!!!!

dä 3 teilig titu: vo mir - für mi - figg di.. isch ja gloub nid auzuschwär z verstah.. (wobi i da iz nid di aspriche dynamikee sondern d augemeinheit wo mi am arsch cha)

AMEN

Lartscho
06.12.2004, 19:26
ds wärde mir gseh.. gschmäcker si haut (i hasses langsam das z sägä) verschiede..

lug i produziere nid wägä nüt nur 500 cd's

- isches äuä z eiget für die lüt wo km kenne u guet finge
- isches zweni massetouglech
- isches sehr frouefeindlech
- isch z booklet so "speziell" dases läde git wos gar nid wei iz sortimänt näh..

und? mir glich isch mi sound u das sött mäh äbä irgendwie biibhaute egau wieviu schiibe das verchoufsch oder nid.

äs isch nid "öppis noch nie dagewesenes".. abr ungwohnt eifach inelose u wes nid gfaut ja d finger dervo lah!!!!!

dä 3 teilig titu: vo mir - für mi - figg di.. isch ja gloub nid auzuschwär z verstah.. (wobi i da iz nid di aspriche dynamikee sondern d augemeinheit wo mi am arsch cha)

AMEN

was machsch du im 5i tram? ha dänkt heigsch 535 outos :D

heheeh nei seich back to topic:

i muess säge -> Baze album isch börner
lpr -> naja ds lied da wosi hei usebracht fläsht mer nid so, aber säge glych nid es isch scheisse
krümel -> hani glost -> börner
pvp -> shit ussert par lieder

aber äbe für die wos immerno nid tschegget hei -> Cheftape inezieh *ggg*

und bärn blybt bärn aka NUMBER 1 :)

gäu18
06.12.2004, 20:35
Es isch Zyt das mau wieder chli äs Gägägwicht zum Bündnerland entsteiht.

Basu isch aktiv (oder ämu dr Griot), Züri, Innerschwiz u jetz Bärn. Was wotsch meh? Jetz isch Zyt ufzöhre mitem Kantönele u mau chli gsamtschwizerischi Scheisse ufe Markt z'wärfä (Griot u Baze würe ämu no so zämä passe;-)).

LAN
06.12.2004, 20:50
Original geschrieben von gäu18
Es isch Zyt das mau wieder chli äs Gägägwicht zum Bündnerland entsteiht.

Basu isch aktiv (oder ämu dr Griot), Züri, Innerschwiz u jetz Bärn. Was wotsch meh? Jetz isch Zyt ufzöhre mitem Kantönele u mau chli gsamtschwizerischi Scheisse ufe Markt z'wärfä (Griot u Baze würe ämu no so zämä passe;-)).

ja abgseh dervo das dr baze bi nation gsignt isch und dr griot bi nocode und sech di lüt hasse wid pescht und sech d mentalitäte ufds gröbschte widerspräche isch aus ir ornig. mini persönlechi ischetzig... aber detail

AFAIK, korrigieret mi weni fausch lige.

Dirty Fifty
07.12.2004, 08:19
was machsch du im 5i tram? ha dänkt heigsch 535 outos :D

man du pfiffe.. i ha nume 2 outo's.. aber was hesch de z gfüeu wini nachem bügu dr dritt ha wöue gah hole? ussefahre, haubiere u när mit beidne zrüggfahre? :D

nei bi ga z booklet fertig mache geschter. u da bini mitem tram schnäuer am ziu aus mitem outo. ämu am abe am haubi sächsi..

gruess du huer..

Lartscho
07.12.2004, 14:39
man du pfiffe.. i ha nume 2 outo's.. aber was hesch de z gfüeu wini nachem bügu dr dritt ha wöue gah hole? ussefahre, haubiere u när mit beidne zrüggfahre? :D

nei bi ga z booklet fertig mache geschter. u da bini mitem tram schnäuer am ziu aus mitem outo. ämu am abe am haubi sächsi..

gruess du huer..

hrhr selber huur

joah ha dänkt du machsch jiz ou eine uf bäck tuh dä ruths :D

gäu18
07.12.2004, 20:35
ja abgseh dervo das dr baze bi nation gsignt isch und dr griot bi nocode und sech di lüt hasse wid pescht und sech d mentalitäte ufds gröbschte widerspräche isch aus ir ornig. mini persönlechi ischetzig... aber detail

AFAIK, korrigieret mi weni fausch lige.

Das isch das wo i meine. PVP u Griot rocke zämä, u es isch o für di andere Zyt sich z'finde. So nes chlises Land u so weni Zämähaut. Es wird blöd umegstritte obwouh no nid emau äs würklichs Fundament füre Hiphop entschande isch. Mä wür gschider mau z'ersch Hiphop aständig etabliere bevor me blöd umefigget.

Chasch drü mau rate, das mit Baze u Griot isch so ärnscht gmeint wie dr Blocher wär dr ideau SP-Präsident.

LAN
07.12.2004, 22:59
Original geschrieben von gäu18
Das isch das wo i meine. PVP u Griot rocke zämä, u es isch o für di andere Zyt sich z'finde. So nes chlises Land u so weni Zämähaut. Es wird blöd umegstritte obwouh no nid emau äs würklichs Fundament füre Hiphop entschande isch. Mä wür gschider mau z'ersch Hiphop aständig etabliere bevor me blöd umefigget.

Chasch drü mau rate, das mit Baze u Griot isch so ärnscht gmeint wie dr Blocher wär dr ideau SP-Präsident.

blaaah nei bitte, hör uf mit däm one-love-gesabbel, ds geit mer ächt ufe kecks. um dr samy z zitiere

"Rap ist eben competition, es wird immer battles geben"

hiphop het nüt ztüe mit dr hippie-kultur (oke, beidi hei es "hi" am afang und zeichne sech dür exzessive drogekonsum us, aber mau abgseh vo däm) ergo het o ONE LOVE nüt z sueche i dere Szene. wo füert ds häre wenn jede am angere i arsch chrücht nur wüu me mues "einheit demonstriere" i sore chline szene....??? ds füehrt genau zu däm wo e Bund-Journalischt so träffend beschribe het (öpper hier im forum het ds zitat ir signatur): nämlech e sehr durchschnittlechi szene wome geng gägesitig si mittumässig schrott pusht wüu me ja schliesslech zämeghört und stuss

i gibe zue, es cha o guete HH entstah ohni so krasses konkurränzdänke siehe zB P@O, aber ds isch ja wohl eher d Usnahm aus d Regel.

schiss uf one love

FlinkerFinke
07.12.2004, 23:09
Brumm, Brumm ....
Bärn git scho zimli Gas, aberau di andere gäbed Gas, so gits es ränne...

$Langstrass$
08.12.2004, 00:00
bern chekts am microo.;)..und ZH chekts uf de strasse.. :cool: hehe.

Lartscho
08.12.2004, 09:37
Original geschrieben von $Langstrass$
bern chekts am microo.;)..und ZH chekts uf de strasse.. :cool: hehe.

jaja junge chum mau uf bärn när chasch dr dini langstrass i arsch due, huere chindergarte das

Biggie
08.12.2004, 12:26
jaja junge chum mau uf bärn när chasch dr dini langstrass i arsch due, huere chindergarte das

UUUh, Lartscho on Fire! hahaha! aber söttsch iz nid chli zu züri hautä? hehe, i gloub du weisch wasi meinä... verräter!!! :D

ja u zersch irgendwiä bim migro umä lungerä! ha gmeint Stars lö sech z ässä la hei liferä!:p :D

Bärn isch am cho!! nei isch scho forä...
hmm, iz sött no Griot vo bärn cho, de wär auie i.o. ...
Aber Bärn u Basel hei ja öpis gmeinsam... z Bee! hehe

Dirty Fifty
08.12.2004, 12:36
muahahaha giele dir sit geil!! dir machet mi zumene star!!

dr eint gseht mi im tram, dr anger vorem migro... phhhuuu... gloub muess mi chli us der öffentlechkeit zrügg zieh.. u weder zum blick göht verklagi öich..

$Langstrass$
08.12.2004, 18:04
also ob ich nonie in bern gsi wer??bin 4 mönet det gsi..ich seg nöd es lauft nüt. ab bi eus lauft scho me nur wil mer me iwohner hend.(also ide stadt)und euri stadt isch no recht chli..also winterthur ishc ja fast so gross..ab egal..ich has nöd bös gmeint junge..Und langstrass hät nöd eifach so ihre name ''als bekanntisti und berüchtigsti strass vo de schwiz''.ab scheiss drauf peace

Biggie
08.12.2004, 20:36
langstrass... da isch ja t Rehhagstrass bekannter u gfärlecher! heheheh

Dirty.. hmm.. blick... nee, CNN!

magebrot_jimmy
08.12.2004, 21:26
also ob ich nonie in bern gsi wer??bin 4 mönet det gsi..ich seg nöd es lauft nüt. ab bi eus lauft scho me nur wil mer me iwohner hend.(also ide stadt)und euri stadt isch no recht chli..also winterthur ishc ja fast so gross..ab egal..ich has nöd bös gmeint junge..Und langstrass hät nöd eifach so ihre name ''als bekanntisti und berüchtigsti strass vo de schwiz''.ab scheiss drauf peace

de fäldwäg z'windisch esch au no es heisses pflaschter, ich meine, en heisse chies!
s'git velecht kei schüssereie, aber doch der eint oder der ander wo ohni liecht/nummere mit em velo unterwägs esch!

$Langstrass$
08.12.2004, 22:08
ich weis nöd was ihr hend..ab dlangstrass kennt würkli fast jede..od nöd?du weishc ja au wos isch also.. lüt zdütschland kennetd si sogar..und es isch ja nöd nur dlangstrass sondern de ganz chreis 4 und 5..z.b bümpliz isch ja au bekannt weg de hochhüser usw..und dlangstrass isch bekannt für droge bitches usw..ab dlangstrass het scho en gwüse bekanntheits grad..das han ich eigentlich nur wele sege sorry fals ich eu agfigt han od so..chömed mal langstrasse fest nacher wüssed ihr warum ich die strass so lieb:D ;)

deefac
10.12.2004, 17:22
ich weis nöd was ihr hend..ab dlangstrass kennt würkli fast jede..od nöd?du weishc ja au wos isch also.. lüt zdütschland kennetd si sogar..und es isch ja nöd nur dlangstrass sondern de ganz chreis 4 und 5..z.b bümpliz isch ja au bekannt weg de hochhüser usw..und dlangstrass isch bekannt für droge bitches usw..ab dlangstrass het scho en gwüse bekanntheits grad..das han ich eigentlich nur wele sege sorry fals ich eu agfigt han od so..chömed mal langstrasse fest nacher wüssed ihr warum ich die strass so lieb:D ;)

Ds isch schreg, wieso heisse di quartier in züri chreis irgendöppis und nid e normale name wi wyler, breitsch, längasse, bümpliz,lorraine,marzili usw...

bätschmändoo
10.12.2004, 17:27
Original geschrieben von magebrot_jimmy
de fäldwäg z'windisch esch au no es heisses pflaschter, ich meine, en heisse chies!
s'git velecht kei schüssereie, aber doch der eint oder der ander wo ohni liecht/nummere mit em velo unterwägs esch!

Muahahahahahaha, i lach mi tot... :yeah:

$Langstrass$
11.12.2004, 00:18
ja doch mir hend au neme (chreis 5 = industrie quartier) und (chreis 4 = aussersihl) usw jede chreis het sin name ab bim chreis 5 und 4 isches eifach so niemer seit de name..z.b chreis 9 = altstette niemert seit gömer nach chreis 9 ali seget gömmer nach alstette..ab bim chreis 5 und 4 isches so das me seit gömer is chreis 4 od is 5..sdönd blöd gömmer industrie quartier od id aussersihl..und jede stadt kreis het au sini quartier..(z.b chreis 5 ,,quartier escherwyss und undere chreis 5)..(chreis 4,,hardau,werd,und langstrasse quartier)und mir hend 12 stadt kreis 8001-8012..und ebe wie gseit jede het no sini quartier..in winterthir ischs ja au mit stadt kreis..in ''wien''isches ja mit 1-23 bezirk..bi eus eifach chreis..

Lartscho
12.12.2004, 00:00
1. dörty -> i gah nume zum blick we d hosä for mi abziesch, wöu ds isch när sexuelli beläschtigung aka i bechume när gäud vo dir ;D odr du stecksch mr widr es bier id hosä :rolleyes:

2. biggie, hahahahahhahh figg di ;D joah i know ds vo züri nimmi zrügg aber langstrass isch whack

3. jou langstrass giu, sorry aber i bi dört xi am abe und ussert paar n***** und paar sexshops hani nüt geils/wichtigs/erregends xeh... eh ja tant pis :D

4. bärn isch geil :D

$Langstrass$
12.12.2004, 04:42
und wil du eimal am abig da dure glofe bisch kensch jetzt dlangstrass??gahn mall umm dlangstrasss...es isch nöd nur langstrasss selber..sganze quartierr heisst langstrasssss...und das isch chli grösser als die 2 km langi strassss..det lebed 15.000 iwohner vo dene 40.000 iwohner im chreis 4 und 5 ..und ich frög mich bisch det scho chli ume gsi?ich mein dstrass selber isch ja no recht sicher(sfahred ja di ganz zit autos usww..das dich det eine afiggt isch selte)ab dealers sind trozdem voll uffelig det..stöhnd 10 imene eckee..links afrikaner rechts domenikaner anderi site italiener und balkanese..schomal ufgfalle?und bitchess stöhndd au voll uffelig und ihnn überzahll det ume..ich weis ja nöd ab wen am 4 i morge det gsi bisch logishc lauft den nixxx..und wie gseit es isch nöd nur dstrass sonder di beidi ganze chreise 4 und 5!(dlangstrass isch nur 1 quartier vo det)vo 8 wos i dene beidne chreise het..und wen scho det so vil bitches,dealers und sex shops gseh hesch den stell der vor wivil du no idene beidne chreise no wirsch gseh!!schomal drogescene kah??hmh mit 7000 schwer süchtigi junkies wo eifach ume irred wie zombies?und das jede 2 uf de strass en junkie gsi isch?od das 2 quartiere eifach vernachlesigt werdet und verslummet?ab i dene 10 jahre het sich zum glück vil verenderet!und me chan da endlich lebe!und hüt gsehts nöd vil besser us nur organisierter versteckter und''süberer'' .. und züri politik denkt es hilft wen me paar bars, paar clubs,und hüser farbig amalt!wenn hends agfange ufwerte,renoviere etc im 2002?wen het drogescene agfange 1989.. 13 verdammti jahre het die ZH politik brucht zum eus helfe!das me da endlich lebe chan..du mushc nöd denke ich seg das zum mich¨''krasser''fühle..schist mich eifach a wen öpert seit langstrasse quartier isch scheisse!sorry ich bin da gebore und ufgwachse das isch en teil vo mir!ich lahn mer das nöd gfalle!und wens nöd glaubsch den frög öpert wo drogescene erlebt het!!!und wo sit lengerem da wohnt!und sich usskehnt!anstat eimal dur es quartier glofe und sege joo isch vol nüt loss..vilicht hesch en tag verwütscht wo nüt los isch!ich ha au 4 mönet z'bümpliz glebt bi de fründin,udn mir isch au nöd vil ufgfalle das es kras det wer, sisch ufjedefal ruhiger und dlüt lueget dich nöd so aggro a(vilicht wil nöd jede uf cocs isch)udn sex udn bitches sex shops hets au nöd so vil..ab seg ich öpe eures ''bümpliz''wer scheisse?ich finds geil..shet geili hochhüser fülsch dich wie imene plattebau siedlig..ich weiss ja nöd was die restliche 10 jahre det abgange isch!drum chan ich au nöd drüberbeurteile!drum was du seisch langstrass isch whack sorry ab si wird nöd umsuscht die berümt berüchtigts strass vo de schwitz gnennt..chashc ja mal öper in dütschland fröge er kennt si sogar..also peace..ah jah und was meinsch mit ''eh ja tant pis''?

deefac
13.12.2004, 17:00
ja doch mir hend au neme (chreis 5 = industrie quartier) und (chreis 4 = aussersihl) usw jede chreis het sin name ab bim chreis 5 und 4 isches eifach so niemer seit de name..z.b chreis 9 = altstette niemert seit gömer nach chreis 9 ali seget gömmer nach alstette..ab bim chreis 5 und 4 isches so das me seit gömer is chreis 4 od is 5..sdönd blöd gömmer industrie quartier od id aussersihl..und jede stadt kreis het au sini quartier..(z.b chreis 5 ,,quartier escherwyss und undere chreis 5)..(chreis 4,,hardau,werd,und langstrasse quartier)und mir hend 12 stadt kreis 8001-8012..und ebe wie gseit jede het no sini quartier..in winterthir ischs ja au mit stadt kreis..in ''wien''isches ja mit 1-23 bezirk..bi eus eifach chreis..

aiiight jetz hani wenschon öppis glehrt

VJP
14.12.2004, 18:19
was geit ds Bärn?

LAN
14.12.2004, 18:46
Nord-Bärn-Represent, ds geit. und zviu sukkerMCs geit o...

Original geschrieben von VJP
was geit ds Bärn?

VJP
14.12.2004, 19:20
LR vom Räscht merki nüt.

Soulclap
14.12.2004, 19:51
Original geschrieben von VJP
was geit ds Bärn?

Ja Nordbärn man! Spitalacker represent...u de gad umä ganz Breitschplatz...Migros man, Casaluci man! --_>Represent! Herzogstrassefescht down down represent! Wylerbad 5m Sprungbrätt represent tu se fullest! Never forget se lorraine...se illest...ma Gee`z..REPRESENT! Represent Restaurant Hochhuus und Spitz...One Luv! Breitsch isch hert wie STAHL! Auso due nid frontä de läbsch lenger!

Ps: Bärn isch soooooooooooooo risä gross, es macht SINN da gross i North West South u East z trennä! 200`000 Iwohner 4 real...big city like NEW YORK!

nafackler
14.12.2004, 20:03
hahaha ja bern isch riesig :rolleyes:

LAN
14.12.2004, 20:58
Original geschrieben von Soulclap
Ja Nordbärn man! Spitalacker represent...u de gad umä ganz Breitschplatz...Migros man, Casaluci man! --_>Represent! Herzogstrassefescht down down represent! Wylerbad 5m Sprungbrätt represent tu se fullest! Never forget se lorraine...se illest...ma Gee`z..REPRESENT! Represent Restaurant Hochhuus und Spitz...One Luv! Breitsch isch hert wie STAHL! Auso due nid frontä de läbsch lenger!

Ps: Bärn isch soooooooooooooo risä gross, es macht SINN da gross i North West South u East z trennä! 200`000 Iwohner 4 real...big city like NEW YORK!

es isch o FASCH ärnschtgmeint gsi... wi wes öppis z represente gäb

mau abgseh dervo machts rein geographisch gseh durchus sinn, bärn i nord süd oscht u wescht z unterteile wede eim wosch säge vo wo de ungefähr bisch

aber ja, nie vergässe: gwüssi biträg vo mir CHÖNNTE (mängisch unter Umstände und vo Zit zu Zit und immer öfter) ironisch gmeint si.

VILICHT.

Sheikong
14.12.2004, 21:04
gloube mä sött mal zwüsche grössi und qualität vonerä stadt unterscheide. bruuchet dr äs bispiel? eh voilà:

fact no. 1
bärn het vo zyt zu zyt hammermässigi konzärt a denä d'lüüt zähmal steiler göh, als am glyche zürcher event, wo di verwöhnte "grossstedter" glangwiilet ar bar umehänge und ärdnüssli frässe. da chöit dr jetzt säge was dr weit!

..und dänket mal a di grüene parks vo bärn, i denä d'lüüt im summer am relaxe si oder di herrlech altstadt. unesco wältkultur erbe...hhhmmm. cha da züri "da real capital" mithalte?

daher sägi zu däm thread nume:

bärn fahrt eidütig ohni vergaser!! rou und dick, verlockend und suchtfördernd, chillig und qualitativ hochstehend isch ds produkt vo derä stadt, wo gärn mal chly dä pinsel düredrückt um mit klasse statt masse ds überzüge!

für diä wos nid gloube... chömet doch mal a folgendi aläss:

de la soul
15. novämber

samy deluxe
10. februar

u när wärdet dr merke wies gmeint isch.

peace

scope
14.12.2004, 21:10
sheikong: right.

evtl. aber oh wöu z'bern relativ weni so grossi rap-events si.

aber d'headz a de jams zbern si meischtens scho chill...

bern isch e relaxti stadt. aber north/south trennä isch nid nötig. weis eh fasch jede wome "breitsch" oder "länggass" geographisch mues iiordnä... egal

LAN
14.12.2004, 21:23

bern isch e relaxti stadt. aber north/south trennä isch nid nötig. weis eh fasch jede wome "breitsch" oder "länggass" geographisch mues iiordnä... egal

jo ds isch so. und wenn mau öppis isch, de aus mögleche glichzitig :D

aha.. ja, weisch i ha eigentlech gmeint für lüt wo äbä nid us bärn si und sech under dene näme u.U. nid sehr viu chöi vorsteue. i ha emu ke blasse wo chreis x in züri isch...

Sheikong
14.12.2004, 21:28

da chani dr absolut zuestimme.
je meh konzärt inerä stadt über d' bühni göh, desto sälbstverständlecher isch das für d'lüüt. d'asprüch wärde id höchi gschrubt und niemer het me so viel füür und energie i sich, well är sä ja jedes wuchenänd a irgend ämenä alass uselaht. vo däm här wag i ou mal ds behouptä, dass wenigi iheimischi rap-liebhaber vomenä bärgdorf, wo einisch im jahr ä hammer-event bi ihne dähei erläbe dörffe, no x-mal meh party mache als hordä vo städtische headz bim glyche konzärt ir city.

am beschtä geit mä mal id bärge ga gugge. zum biespiel wenn blumentopf nach meiringe chunnt. :)

roemer
14.12.2004, 21:32

aber ja, nie vergässe: gwüssi biträg vo mir CHÖNNTE (mängisch unter Umstände und vo Zit zu Zit und immer öfter) ironisch gmeint si.

VILICHT.

:confused: ächt??? man und ig ha dänkt das sig dr todärnst mit börn west/east.. side :D
nei bärn isch chill ... übrigens z'thema wär mau uf ä RAP bezogä gsii ...

aight zum vote vom sheikong - ou wenn ig gliich nid grad sooo dr lokalpatriot bi angesichts vo äs paar "schandfläckä" in bärn... however.

PVP, LDeep, Krümelmonstaz, LPR, Baze - geili releases gsii und
i däm sinn het bärn scho gas gäh bzw. git gas ... aber äs chömä sicher ou wider ruhigäri ziitä und quantität macht ja no nid qualität...

piis

Soulclap
14.12.2004, 21:47

VILICHT. [/B]

VILICHT hanis ja ou nid würklech ärnscht gmeint, u VILICHT hani di ja ou nid wöuä afigge...aber mir läbä ja irä fisä u böösä wäut drum--->MEUSCH IMMER UF DR HUET SI!

roemer
14.12.2004, 21:49
VILICHT hanis ja ou nid würklech ärnscht gmeint, u VILICHT hani di ja ou nid wöuä afigge...aber mir läbä ja irä fisä u böösä wäut drum--->MEUSCH IMMER UF DR HUET SI!
:D - ja und morn holä üs diä userirdischä... aber sorry wär
gmeint het di biitrag sig ärnscht gmeint ???!? - naja...

LAN
14.12.2004, 21:52
:D de simer üs ja VILICHT einig ohni das mers (oder emu ig) gmerkt hei.

aus perfekt, grüess us nord bärn junge ;)

Sheikong
14.12.2004, 21:58
Original geschrieben von roemer

aight zum vote vom sheikong - ou wenn ig gliich nid grad sooo dr lokalpatriot bi angesichts vo äs paar "schandfläckä" in bärn... however.

PVP, LDeep, Krümelmonstaz, LPR, Baze - geili releases gsii und
i däm sinn het bärn scho gas gäh bzw. git gas ... aber äs chömä sicher ou wider ruhigäri ziitä und quantität macht ja no nid qualität...

piis

ja chum jetzt...
zum ursprünglechä thema isch scho gnueg gseit worde...
ma jetzt nid ou no dick usästriche, weli bärner produktione mi so wahnsinnig flashe, dass i äs härzchriesi bechume und tod vom hocker gheiä. das hei gloub scho gnueg anderi lüt gmacht.

...und zu dine schandfläcke: für diä muesch anstatt unnützi agressione mal vernünftigi und vorallem mehrheitsfähigi lösige entwickle.

nimms nid persönlech. isch nur mini meinig

peace

:kiffer:

roemer
14.12.2004, 22:27
:D - für öppis machi ja no chli politik um nid immer numä z'motzä ....

Sheikong
14.12.2004, 22:53
so ischs rächt

ds oftmals sehr eigenützige dürestiere vo sogenannte partikularinterässe (zu finden u.a. in wirtschaft und politik) löh mr i däm fall hald mal beiseite :hmmm: ???

p.s. geisch schüsch bitte mal no i dini partei und erklärsch nä dr untästehendi rhyme vom curse. wird nämlech so ganz näbebii bemerkt vonerä ziemlech grosse zahl a politische "exponänte" nid behärzigt oder eifach vergässe

merci

golfius
15.12.2004, 02:44

:D :D ;)

poetical
15.12.2004, 08:20
jo ds isch so. und wenn mau öppis isch, de aus mögleche glichzitig :D

Das isch genau ds Problem vo dere Stadt, we mau öppis isch chasch sicher si das no grad öppis zwöits isch wo genau so geil wär. Weiss ja nid, aber wär äs chlini Absprach unger de Verastauter ds viu verlangt oder geit da ds viu Stutz flöte? Weiss es nid, aber wär mau ä Überlegig wärt fingi.

VJP
15.12.2004, 09:06
a dänä wenigä Konzärt woni ds Bärn bi isch bishär ds Publikum MEISCHTENS enörmschtens Scheisse gsi. Bi dä geilschtä Sachä wirdsäch nid ei cm bewegt, abr chum chunnt ä Dorftrottu vo Bärn geits ab.... haha... ds Publikum isch ä Witz.

poetical
15.12.2004, 09:11
Sorry VJP de bisch ganz klar a de fautsche Konzärt gsi, würd mi no wunder nä weli de das gsi si. Wüu Bärn cha scho abga wie Sou. Bispiu Blumentopf, The Roots oder BEP (scho paar Jährli här).

sin
15.12.2004, 09:33
hehe vjp et toc ... du bisch ja ou ke party maschine:rolleyes:

ds OFX konzärt isch für das es so wenig lüt het gha rächt abgange..

Lartscho
15.12.2004, 09:35
Original geschrieben von poetical
Sorry VJP de bisch ganz klar a de fautsche Konzärt gsi, würd mi no wunder nä weli de das gsi si. Wüu Bärn cha scho abga wie Sou. Bispiu Blumentopf, The Roots oder BEP (scho paar Jährli här).

wööööööööörd herbian. :)

und du geisch äuä wük a die fautsche konzärt wot da iz keni "crews" nenne ;D

VJP
15.12.2004, 09:43
hehe vjp et toc ... du bisch ja ou ke party maschine:rolleyes:

ds OFX konzärt isch für das es so wenig lüt het gha rächt abgange..
ja eh bini kei Partymaschinä:p
abr wen öppis geils louft de bini drbi... oda?

abr luäg z.B. mau ds Azad Konzärt ah wo letschti isch gsi(okey, scho lengr här)... ds Publikum isch sonä huärä trurigä Hufä gsi... haha

@poetical : mi gsesch a keim "fauschä" Konzärt.

poetical
15.12.2004, 10:19
Isch o ke Afigg gsi VJP, aber de säg doch mau weli Konzärt de meinsch wo nid si abgange. Bi so ziemlech a jedem geile Rap Konzärt, usser es isch amne Mittwuch wie hüt De La.

LAN
15.12.2004, 19:27
ah merde weiss geng no nid öbi söu ga hüt abe.

egau, uf jede fau chasch emu würklech nid säge es göngi übermässig ab a konzärt. ussert äbä vilech gd ds letschte blumentopf-konzärt. roots isch miner meinig o nid all zu derb gsi und OFX hani leider (itz ohni scheiss) verpennt.

ds W5 konzärt im Hübi isch e homerun gsi, aber süsch geits emu o nid übermässig ab. argh erinneret mi a d plattetoufi vor stägehuus sessions part 2, isch ja katastrophal gsi ds publikum, derbi hets so bündigs züg derbi gha.

verastalter-absprache wäre würklech nid z dümmschte.... hani o scho dänkt.

roemer
16.12.2004, 23:07
Original geschrieben von poetical

definitiv!!! diä schlimmschtä concerts (bzgl. stimmig) hani bis jetzt immer usserhalb kt. bärn erläbt (zh molki ua.) -
grad z' BEP concert (vom 27.03.01...) isch eifach no immer dr geilscht live-act wo ig je erläbt ha (bierhübeli). Blumentopf und the roots isch ähnläch geil gsii und ou de la soul vo geschtär het ziimläch grockt. hammer isch natürläch ou Ty im dachstock gsii...usw. *schwärm* -
ou acts in biel chessu chöi ähnläch abgah (zb. masta ace oder planet asia isch nid übel gsii) -
man VJP du hesch ke ahnig!

piis

poetical
22.12.2004, 18:23
argh erinneret mi a d plattetoufi vor stägehuus sessions part 2, isch ja katastrophal gsi ds publikum, derbi hets so bündigs züg derbi gha.

verastalter-absprache wäre würklech nid z dümmschte.... hani o scho dänkt.

Ja da gibi Dr rächt, ds isch ziemlech lasch gsi. Guet ig ha denn scho mini Party gha :kiffer: Aber bi CH Rap isch ja ds eh immer sone Sach dünkt's mi. Schad eigentlech.
Ig säge nid Bärn isch ds beschte Konzärtvouk. Eifach äs aspruchvous......oder haut schwär ds begeistere. Weiss es nid. Närve mi ja mängisch säuber. He nu so de...

spenzasequenza
22.12.2004, 18:59
@ soulclap:
the sidewinder:
eifach en klassiker! hehe

Grandmaster Trash
29.08.2010, 13:05
und ou 6 Jahr speter geng no z glichä...
Tommy Vercetti Album, Dezmond Dez Album, PVP Album, Baze Album..
und ou viu früschä Wind wie Lo & Leduc, Carlito, Ds Quartier usw.

Rap-Bundeshouptstadt!

Bertha
01.09.2010, 17:14
They are very cheap. look at the online shop

Nike Air Max Shoes: http://www.shoes-trader.com/brand-shoes-nike-air-max-shoes-c-53_688

Nike Air Max Shoes: http://www.shoes-trader.com/brand-shoes-nike-air-max-shoes-c-53_688

Can you give me some advise?

thanks

Dsquared Shoes http://www.shoes-trader.com/brand-shoes/dsquared

Football Shoes http://www.shoes-trader.com/brand-shoes-football-shoes-c-53_748

Louis Vuitton Shoes http://www.shoes-trader.com/brand-shoes-louis-vuitton-shoes-c-53_739
MBT Shoes http://www.shoes-trader.com/brand-shoes-mbt-shoes-c-53_685

AIR MAX NIKE SHOES http://www.shoes-trader.com/brand-shoes/nike-air-max

ADIDAS SHOES http://www.shoes-trader.com/brand-shoes/adidas-shoes

Dolce& Gabbana Shoes http://www.shoes-trader.com/brand-shoes-dolce-gabbana-shoes-c-53_672

Slippers http://www.shoes-trader.com/brand-shoes-slippers-c-53_755
MUNICH SHOES http://www.shoes-trader.com/brand-shoes/munich-shoes

Bridget
02.09.2010, 17:58
They are very cheap. look at the online shop

Can you give me some advise?

thanks

Dsquared Shoes http://www.shoes-trader.com/brand-shoes/dsquared

Football Shoes http://www.shoes-trader.com/brand-shoes-football-shoes-c-53_748

Louis Vuitton Shoes http://www.shoes-trader.com/brand-shoes-louis-vuitton-shoes-c-53_739
MBT Shoes http://www.shoes-trader.com/brand-shoes-mbt-shoes-c-53_685

AIR MAX NIKE SHOES http://www.shoes-trader.com/brand-shoes/nike-air-max

ADIDAS SHOES http://www.shoes-trader.com/brand-shoes/adidas-shoes

Dolce& Gabbana Shoes http://www.shoes-trader.com/brand-shoes-dolce-gabbana-shoes-c-53_672

Slippers http://www.shoes-trader.com/brand-shoes-slippers-c-53_755
MUNICH SHOES http://www.shoes-trader.com/brand-shoes/munich-shoes

Annabelle
05.09.2010, 17:19
Es ist sehr billig. Blick auf unser Online-Shop
http://www.shoes-trader.com/brand-shoes/asics-shoes

http://www.shoes-trader.com/brand-shoes-slippers-c-53_755?sort=20a&filter_id=294&alpha_filter_id=0
Dsquared shoes (http://www.aightgenossen.ch/Dsquared%20shoes) http://www.shoes-trader.com/brand-shoes/dsquared

Louis Vuitton Shoes (http://www.shoes-trader.com/brand-shoes-louis-vuitton-shoes-c-53_739) http://www.shoes-trader.com/brand-shoes-louis-vuitton-shoes-c-53_739

MUNICH SHOES (http://www.shoes-trader.com/brand-shoes/munich-shoes) http://www.shoes-trader.com/brand-shoes/munich-shoes

NIKE AIRFORCE ONE (http://www.shoes-trader.com/brand-shoes/nike-airforce-one) http://www.shoes-trader.com/brand-shoes/nike-airforce-one

Air Max Nike Shoes (http://www.shoes-trader.com/brand-shoes-nike-air-max-shoes-c-53_688) http://www.shoes-trader.com/brand-shoes-nike-air-max-shoes-c-53_688

Können Sie mir einen Rat geben?

Dank