Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : Linux für PS2

carlito
29.08.2006, 15:31
weiss öper wo das ig ds linux für d'ps2 cha abelade? ha e modchip i mire ps, vo däm här söt das scho ga..

thx

subtile
29.08.2006, 15:34
http://playstation2-linux.com/

http://en.wikipedia.org/wiki/PS2_Linux

snub
29.08.2006, 15:43
Nerd!!

PS: Ich han Linux uf inere Kafimaschine, ohni Scheiss!

carlito
29.08.2006, 15:46
ig meine abelade u nid choufe. uf dr ofizielle site hani emu ke downloadlink gfunge...?

snub
29.08.2006, 15:51
Muesch halt ufde Iischlägig bekannte Siite sueche, glaub chum dasder öpper da en Link postet...
Will ich will nöd vo Aightgenosse gsperrt werde - was sölli dänn suscht mache während de Arbetsziit? ;)

carlito
29.08.2006, 15:53
nei isch legau. ds linux isch ja eh gratis...aber finge ke downloadlink :(

subtile
29.08.2006, 16:02
so wie ich das verstande ha, muesch das linux kit chaufe... nur denn ischs legal, will d original ps2 keini brennte medie list

du hesch e modchip dinn, drum chöntsch brennti cd's läse -> "theoretisch" illegal... sprich .... torrents sueche

carlito
29.08.2006, 16:19
nei isch äbe nid illegal, itz git rächt viu software wome cha abelade brönne u uf dr ps abspiele (bsp mediaplayer u so), da d'ps aber ohni modchip keni brönnte medie list geits nid anders. ds linux sötme eigentlech aus freeware becho, het mir emu e kolleg so verzeut aber veilech irrter sech ja...:hmmm:

snub
29.08.2006, 16:33
Original geschrieben von carlito_031
nei isch legau. ds linux isch ja eh gratis...aber finge ke downloadlink :(

Kei Ahnig sorry, hans eifach mal noimeds im Lade xeh zum chaufe, drum glaubi chum dases' legal zum abelade gibt... =/

edit: Also das Linux Kit für PS2.

carlito
29.08.2006, 16:42
ja aber ds tüüre am linuxkid isch d'hd, taschtatur u d'muus u augemein ds zueböhr, u.a. o dr netzwärkadapter. ds linux säuber choschtet bsp. für d'xbox nume 9.90

KAY PROBLEM
29.08.2006, 19:08
linux muss man nie kaufen, linux ist immer gratis, da es open source ist.
kaufen kann/darf man es, wenn man es nicht downloaden will oder die vorteile von fertig zusammengestellter software geniessen will.

s problem in sache linux uf dr ps2 isch, dass es kei hd het und keini standard usb sticks. aber wenn ihr kei ahnig händ was linux isch würdi d finger drvo loh oder e xbox kaufe.
ich ha gentoo uf minere xbox, isch mit es paar klikks installiert sogar ohni tastatur. de räscht kasch vomene remote pc mache...

carlito
29.08.2006, 19:17
ja da ig itz e modchip i mire ps ha bini chli am usprobiere was aus so möglech isch. dä mitem linux würd mi äbe schono reize... het kene/keni e link?