Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : Suche Beats

Mc Haagi
09.09.2004, 16:49
ich bi en Newcomer und bruch es bar beats das ich au sälber öbbis cha machä ha no nüt gmacht cha also nüt zum inälosä geh ha käi koleg wo beats machd und sälber chan ichs nit

prophet
09.09.2004, 16:51
und mach nöd zwei threads zum gliche scheiss uf!!!! :no:

Mc Haagi
09.09.2004, 16:56
schoz sbot

chaib
09.09.2004, 20:28
sale

nöd persönlich neh, aber wtf....
alli chömed und froget obs beats chönd ha.
wenndenn scho seisch das eh no nix gmacht häsch,
denn ziähder zersch mol es paar beats vom net abe,
s'git nödnur schissigi beats döt.
und süsch, lueg mal nurscho uf dem forum gits jenschti
wo's druf hend mit baschtle. frogsch persönlich am beschte.
i mein i würd glaubs au nöd zu eim anegoh und dem beats geh
weiler îmne forum eine vo inzwüsche paarne threads eröffnet wo um s'glich goht, würdsch du aber zu mir anecho weild en beat vo mir glosed häsch und de wötsch jetz würdis mir vilicht andersch überlege... ja schissig gschribe, aber schlussendli willsch du was vo öbbertem also chasch au de arsch defür bewege sogseit.... isch jetz nöd nur für dich gsi sondern für alli wo meined si chöned d'arme öffne und kriäget alles was wönd...
und falls de text falsch interpretiert häsch:
nei, ich mach selber kei beats

peace und viel spass

Mc Haagi
09.09.2004, 20:59
chasch mr ä adrässä ge wo mä cha beats abäladä

messi für dr tegschd wäisch versuächä cha mäs jo

prophet
09.09.2004, 23:33
Original geschrieben von Mc Haagi
chasch mr ä adrässä ge wo mä cha beats abäladä

messi für dr tegschd wäisch versuächä cha mäs jo hei postisch der e ep oder maxi döt häts jo praktisch immer d'instrumentals vo de tracks druf! und suss suächsch im kazaa noch instrumentals!

afgadul
10.09.2004, 03:11
chaib..

nette text wod gschribe häsch. häsch din standpunkt klar gmacht..aber: über s internet, jetz speziell über fore nach beats frage isch glaub dä eifachscht weg..(ussert jetz halt selber beats mache), also wieso nöd? nöd jede hät s talent, d zit oder dä nerv zum beats mache, nöd jede kennt irgendöpert wo beats macht und cha döt go afrage, und nöd jede häd luscht zum dur di ganz schwiz fahre um persönlich bi unbekannt noch beats z frage. drum frag i nohmol wieso nöd? es zwingt di niemert was usezgeh. aber da drängt sich d frag uf: für wa machsch beats? dass d lüt di ghöret, dass vilicht mcs drüber rappet...und wenn seisch du würsch nüt usegeh, denn verstohn i da nöd.

uf jede fall find ichs legitim da über s netz was azfrage...aber dass alli uf ego-schiine fahret verwunderet mi da nöd..kei sau gönnt äm andere was..naja..independent as fuck!

Mc Haagi
10.09.2004, 17:09
Messi für das guädä feetback. Ich wil nit nüt usge aber ich ga käi ahnig was für matrial das ich söl chaufä und wiäs funktioniärt filicht chan mir jo öbber ä tip geh

prophet
10.09.2004, 17:32
Original geschrieben von afgadul
chaib..

nette text wod gschribe häsch. häsch din standpunkt klar gmacht..aber: über s internet, jetz speziell über fore nach beats frage isch glaub dä eifachscht weg..(ussert jetz halt selber beats mache), also wieso nöd? nöd jede hät s talent, d zit oder dä nerv zum beats mache, nöd jede kennt irgendöpert wo beats macht und cha döt go afrage, und nöd jede häd luscht zum dur di ganz schwiz fahre um persönlich bi unbekannt noch beats z frage. drum frag i nohmol wieso nöd? es zwingt di niemert was usezgeh. aber da drängt sich d frag uf: für wa machsch beats? dass d lüt di ghöret, dass vilicht mcs drüber rappet...und wenn seisch du würsch nüt usegeh, denn verstohn i da nöd.

uf jede fall find ichs legitim da über s netz was azfrage...aber dass alli uf ego-schiine fahret verwunderet mi da nöd..kei sau gönnt äm andere was..naja..independent as fuck! hallo es goht nöd drum dass alli egoschine fahret oder eifach kei beats wönd geh... es goht drum dass er eifach en thread suäch und seit er bruchi beats... wenn er nur beats brucht zum üäbä rape denn chan er das au mit instrumentals... und das findsch jo zur genüge zum abelade oder ebe wie scho mol gseit chaufsch der e maxi oder ep döt häts instrumentals druf!

prophet
10.09.2004, 17:34
Original geschrieben von Mc Haagi
Messi für das guädä feetback. Ich wil nit nüt usge aber ich ga käi ahnig was für matrial das ich söl chaufä und wiäs funktioniärt filicht chan mir jo öbber ä tip geh ebe wie scho gseit chaufsch der e ep oder maxi döt häts immer beats druf... und suss findsch instrumentals au zu genüge im netz! nimme ets mol a du wötsch no nöd gad e cd ufneh... denn wärs öppis anders... und wennt vo lüüt do ine beats wötsch denn rap mol was vo dir über es instrumental! peace

thieu
10.09.2004, 17:37
chaib..

uf jede fall find ichs legitim da über s netz was azfrage...aber dass alli uf ego-schiine fahret verwunderet mi da nöd..kei sau gönnt äm andere was..naja..independent as fuck!

Nei lüäg ich glöibe äs geit nur darum, wend afahsch reime müäsch ja nit eigendi Instrumentals hä, sondern chasch der es paar Instrumental schiibe chöiffe (www.hiphopstore.ch).
Wend de jemand d erste Schritta uf "klaute" Beats gmacht hät, und zum teil deheime recorded de chan ers online Stelle und de findet er verli en Produzent wo ihm Beats git!

Susch chasch öi ganz eifach mal en Beat reime wo uner eigender Stuff oder Beats hiä im Forum chasch downloade. Aber wend de das zeigsch gib ah vo wellem das der Beat nimmsch (So als tip ver der fride im Forum)

chaib
10.09.2004, 20:23
chaib..

sale !
prophet und thieu hend zämä zwor scho ungfähr dini falsch asicht vo minere ussag wieder richtig boge, aber nomol.
das mit dür d'schwiiz fahre zum beats hole hani nöd so gmeint, han eher ans knöfpli unte drah denkt wo drufstoht PM, falls jetz en beat(snippet) vo jemandem geil findsch.
kurzfassig nomol, nöd arme usstrecke und druf warte das es eim in arsch gschobe wird, selber drum bemüehe. mit dem satz isch eigentli alles gseit.
und i denke nöd das jede uf ego schine fahrt, nöd solangs i dem forum so geili säck git wiä konfus oder spenza oder oder oder....
und jaeh mc haagi, isch klar das nöd grad stutz usgeh willsch für das, aber ebe, ziäh dir s'kazaa oder so gibsch bi kategorie hiphop oder rap instrumental ih und suechsch eifach mal mitm begriff "a" oder was weiss ich mit "rap" oder "instr" oder so. und bum.. di ganz siite isch volle mit beats. lad eifach mal blindlings alli abe und hogg denn härä und los eine nochem andere, i bin überzoge du findsch min. eine wo für din gschmack überlebenschance hät.
so das wärs

adjö