Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : Suchmaschine Aight

Red Panther
31.08.2006, 21:13
Jo wär easy wenn dir d`suechmaschine mou chöit verbessere!!! si isch vou für d`fotze...

Red Panther
02.09.2006, 12:50
Mann isch immer no scheisse

scheinwerfer
07.09.2006, 00:02
indeed.

subtile
07.09.2006, 09:43
du luschtige...

meinsch es git eifach e höckli zum setze "suchmaschine besser machen" ??

Wär vilicht no hilfrich, wennde würdsch säge was dr nid passt... nur so als tipp

Also ich find zum bispiel scheisse, dass s suechwort mind. 4 zeiche mues ha, das bringt grad bi vilne abchürzige und so grad überhaupt nüt

Red Panther
07.09.2006, 14:48
Thats the point

Also ich find zum bispiel scheisse, dass s suechwort mind. 4 zeiche mues ha, das bringt grad bi vilne abchürzige und so grad überhaupt nüt

Red Panther
07.09.2006, 14:50
FUCK THAT SHIT

Der Suchbegriff, den Du angegeben hast (?) erfüllt nicht die minimale Wortlänge (4) und kann daher nicht gefunden werden. Bitte suche nach einem längeren Begriff.
Wenn dieser Begriff Platzhalter (*) enthält, entferne sie, um den Begriff genauer zu bestimmen.

derbi hani meh aus vier...eifach mit leerschlag...das isch sone sauerei ehrlich...

I.C.S.
11.09.2006, 15:49
also wer die behinderet suechfunktion brucht isch au sälber schuld :D

da werden sie geholfen (http://www.akademie.de/grundlagen-computer-internet/recherche/tipps/internet-recherche/nur-bestimmte-websites-durchsuchen.html)

han voreme jahr oder so schomale vorgschlage das uf aight z`publiziere, oder gad id suechfunktion izbaue. schienbar isches am reezi & co z`vil arbet, staddesse ärgeret mer sich lieber täglich demit ume :rolleyes: :p

ceI
11.09.2006, 15:55
Hed eigetlich schomal öbber gmerkt, dass wemmer uf google suecht, immer zoberscht aightgenossen iträg sind, wenns wort da im board vorhande isch? hehe... also natürlich bi nid so allgemeine wörter..

wenn ich öbbis sueche, gfindt mers uf google.ch scho rächt schnell! au für aight. emel viiill besser als die beknackt suechi.