Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : >>>1beat<<<

Noodles
10.09.2004, 01:13
Han mich wieder mal vor de synhie gsetz...

da also no en neue beat.....nonig ganz fertig...aber chun no easy dehär ??

Noodles
10.09.2004, 01:15
da wär er den no...de beat, hehe

flaboflash
10.09.2004, 14:00
bounce, bounce!!

probs, chont fett das teil!

Noodles
10.09.2004, 20:13
Original geschrieben von flaboflash
bounce, bounce!!

probs, chont fett das teil!

thx!

ich bliibe dra...hehe

süscht no öpper...?^^

Proof
10.09.2004, 20:49
Original geschrieben von Noodles
thx!

ich bliibe dra...hehe

süscht no öpper...?^^

chunnt ächt no fett... han erscht grad afange beats mache, aber trotzdem gfallts mir! beats chönnted vielliecht abgänderet werde, z.b. dä hi-hat tönt mir vielz wiehnachtlich, verstahsch?

schöne abig

Peace

P-Flow
10.09.2004, 21:49
vaner melodie her geil! di stringz chämunt fresh dri! z'piano finni derbe cool! und der 2. teil vam beat isch öi hammer, der churz üssetzer vane und instrumänt und de der erneut iistiig finni seht glunge! Dicki probz bis da!

s'git 1 sach wami stört: ich würdi an hertre bass dri kicku! an bass wa figgt, an bass wa bounct, an bass wa der chopf laht lah nicke, an bass wa eifach POWER bringt!

bliib dra! wirkli fresh das teil! Probz!

piis

FicDic
11.09.2004, 15:52
chunnt no geil... abär häsch das alläs würklich mit äm synthie gmacht? au d'tremolo strings? und d'hihats und dä snare? und dä kick? und s'piano? häsch diä tön all sälbär am synthie zämäbaschtlät?

wänn ja, dänn feddi props.. (obwohls no dä eint odär dä andär schiäf ton drinnä hät)

Noodles
11.09.2004, 16:38
Original geschrieben von FicDic
chunnt no geil... abär häsch das alläs würklich mit äm synthie gmacht? au d'tremolo strings? und d'hihats und dä snare? und dä kick? und s'piano? häsch diä tön all sälbär am synthie zämäbaschtlät?

wänn ja, dänn feddi props.. (obwohls no dä eint odär dä andär schiäf ton drinnä hät)

thx fürs feedback!

Ja bi de Pianos tönnts echli schräg will die 3te pianoline (das höchi) mit de 2te piano-line glichzitig chunt. Will det aber en andere ton gspilet wird gits en akkord.....wo ned ganz 100% harmonisch klingt....(d und dis chunt ned so guet glichzitig^^)

has korrigiert....

wott ja vorsichtig mit dem wort umga....aber wie gseit alles am synthie selber "komponiert"

hh und snare usw....alles vom synhtie...und zwar alles vom gliche.....übrigens tremolo das sind zwoi strings wo ufenan gleit sind...wenn jedi allei losisch tönts au scho wieder recht dünn...

de synthie isch no recht guet...

aber die Meischte lüüt findet halt glich immer no es töönt billig....defür isch halt nüt klaut und zahle muess i au nüt, hehe

@proof ,
thx fürs feedback

hh duni immer nur provosorsich dri....isch au i 2 sek. usgwechslet....stimmt scho hät echli öppis vo s
"sami-chlaus", hehe

@psychoflow

thx fürs feedback

Ich finds easy, wenn de bass so schön undedüre ghat, so chunts i eim guss...

den muess er au ned unbedingt voll "figge" und "bounce", es würd bi dem beat au ned inne passe..will denn de bass zu dominant wär....

Was i meine: han kein basslaschtige beat welle mache...