Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : LKB - Nu Beat... Ch Ch Ch Check it out...

LKB
10.09.2004, 11:25
Sooo wieder mol än neuä Beat vom DJ LuterKrassiBeats(hehehe).
Alles mitm Klavier igspielt und denn mit Fruity Loops und Adobe Audition so krass abgänderät, dass äs nümä noch Klavier tönt... (Bass und Drums sind natürlich nöd Klavier, aber dä Rest)

Also vil Spass bim inezieh. Bitte Bewertig abgeh!!!

Stylebock
10.09.2004, 11:36
find na no easy, han aber scho bessers vu diar ghört...isch recht gwöhnigsbedürftig...ziemlich nervös...wär jetz kai Beat für mi...

LKB
10.09.2004, 12:10
hehe, du schribsch immer "wär kein Beat für mi".
I weiss i weiss, isch seeehhr gwöhnigsbedürftig. Halt mol chli was anders.
Aber isch au easy z ghörä, dass scho bessers ghört häsch vo mir. I demfall bin i jo nöd vooollll schlecht und chan no witerhin drablibä.;)

SCREWD
10.09.2004, 12:26
vo de idee här isch är voll geil.....und au relativ guet umgsetzt....aber s hi-hat (das ganz am afang) stört mi bitz.....muess ich grad mol drüber cutte hyt mittag ;-)

Stylebock
10.09.2004, 12:29
Original geschrieben von DJ LKB
hehe, du schribsch immer "wär kein Beat für mi".
I weiss i weiss, isch seeehhr gwöhnigsbedürftig. Halt mol chli was anders.
Aber isch au easy z ghörä, dass scho bessers ghört häsch vo mir. I demfall bin i jo nöd vooollll schlecht und chan no witerhin drablibä.;)

hehe jo i luags halt us dr Sicht vum Rapper a, an Beat wo i jetz für mi brucha könnt wärs nit :-)

Drabliba uf jeda Fall , i han au nit gseit dr Beat sig schlecht, miar gfallt er eifach nit...:D

LKB
10.09.2004, 12:38
Original geschrieben von SCREWD
vo de idee här isch är voll geil.....und au relativ guet umgsetzt....aber s hi-hat (das ganz am afang) stört mi bitz.....muess ich grad mol drüber cutte hyt mittag ;-)
"Mir gfallt s hi-hat nöd"!!! Dä SCREWD hät eifach immer was uszsetzä!!!:ass:
Nei isch scho guet, aber schisst mi grad a zum extra für dich anderi Hihats inetue. Vilicht tuen i am obig dä Beat nochli usbesserä..
(Mach du nur paar Cuts, freu mi scho)

SCREWD
10.09.2004, 12:45
*lol* stimmt doch gar nid.....

ich finds jo geil, nur mir PERSÖNLICH ;-) gfallts hihat nid....aber schlussäntlich muess är jo DIR gfalle ;)

aber a dim STYLE hani nüt uszetze ;D

flaboflash
10.09.2004, 14:56
de beat het was, obwohls ned so min style esch!
för min gschmack zom teil zvell kicks + snares...

LKB
10.09.2004, 16:13
Tnx flaboflash: Zviel Kicks: Do cha mä sich drüber Stritä. I find da machts ebä grad hart und geil. Zwil Snares glaub i aber nöd. Hät eigentlich glich vil Snares wiä immer...