Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : @slanGRover

Beatnik
10.09.2004, 10:50
Hey Slang, hesch gwüsst, dä 2 Pac & dä Biggie sind gar nöd Tot! Diä läbett bi mir im Keller, sind mini persöndliche Ghostwriter:D

Dirty Fifty
10.09.2004, 10:59
beatnik: faht das widr a? :D

Beatnik
10.09.2004, 11:01
Original geschrieben von Dirty Fifty
beatnik: faht das widr a? :D

;)

Aurel
10.09.2004, 11:02
ohni scheiss? hmm... will de big l het gseid, er welli au wieder mal a die früsch luft, denn chönntet sich die ja grad mal träffe... aber de eazy e lahni glaubs ned use, söscht müend sich die andere um ihre arsch fürchte...

Beatnik
10.09.2004, 11:10
Original geschrieben von Aurel
aber de eazy e lahni glaubs ned use, söscht müend sich die andere um ihre arsch fürchte...

Hey, du vergissisch wo du dä Eazy E sletschmal usegalh hesch, isch er bi mir dihei verbii cho und hett dä Dre und dä Snoop welle umlegge...hui sind diä schnäll im Keller verschwunde...ich glaube jetzt baschtlets zäme mit em Pac und em Biggie aneme Disstrack....das diin Eazy schön ruhig isch!

Ach ja Aurel, wie isch das gsi wo sä Suge Knight dich über dä Balkon ghebet hett? Hettsch em sIce Ice Baby scho grad vo Afang ah chöne gäh:eek:

Stylebock
10.09.2004, 11:14
Beatnik you rule!!!!!! :D

kennt öpper ds Booklet vu "Mobb Deep - Hell on Earth" ? dä Tisch mim Cash stoht in miner Stuba...

dr Big Pun isch min persönlich Fitnesstrainer, er isch nur no 120 Kg schwer...mit abnehmender Tendenz...

ah jo, dr Hammer will sini Baggys nüm aläga, er will jetz Camouflage-Hosa ha...was söll i nur macha!!!

Beatnik
10.09.2004, 11:19
Original geschrieben von slanGRover

kennt öpper ds Booklet vu "Mobb Deep - Hell on Earth" ? dä Tisch mim Cash stoht in miner Stuba...

dr Big Pun isch min persönlich Fitnesstrainer, er isch nur no 120 Kg schwer...mit abnehmender Tendenz...

Ha ha ha , ja easy....Hesch mal sMasta Ace Video zu "born to Roll" gseh, das hett er i minere Private Garage dreht, mit es paar Statischte, isch no easy gsi! Ich spende au jede Monat es paar Felge für "Pimp my Ride":D

Apropos Fitness, han jede morge mini Stunde bim Crazy Legs, zerscht chli Electric Boogie zum ufwärme, nachher es paar Windmills, und zum Schluss Powermoves!
Und das mached mer uf eneme Fridhof, det isch es schön ruhig am mmorge, nur dä necro wird amigs chli Sauer will er nöd chan usschlafe:D

Aurel
10.09.2004, 11:39
Original geschrieben von Beatnik
Hey, du vergissisch wo du dä Eazy E sletschmal usegalh hesch, isch er bi mir dihei verbii cho und hett dä Dre und dä Snoop welle umlegge...hui sind diä schnäll im Keller verschwunde...ich glaube jetzt baschtlets zäme mit em Pac und em Biggie aneme Disstrack....das diin Eazy schön ruhig isch!

ich glaub du lügsch man...

Ach ja Aurel, wie isch das gsi wo sä Suge Knight dich über dä Balkon ghebet hett? Hettsch em sIce Ice Baby scho grad vo Afang ah chöne gäh:eek:

ja sorry... aber de typ hedmi agfigget, denn hanen welle verprügle... aber de typ het no meh chraft als ich... stell dir das vor. bin fascht usse abegheit...

de nate muessi glaubs au wieder mal useloh, min hund het voll de wundi arsch man...

Stylebock
10.09.2004, 11:41
ich glaub du lügsch man...

ja sorry... aber de typ hedmi agfigget, denn hanen welle verprügle... aber de typ het no meh chraft als ich... stell dir das vor. bin fascht usse abegheit...

de nate muessi glaubs au wieder mal useloh, min hund het voll de wundi arsch man...

was meinsch lauft bi miar, han wäg am DMX scho dr 5ti Rottweiler in 2 Wucha müassa kaufa...

zum Glück het min Papi Russell gnuag Geld für das..

P.S. heissa Livio Simmons

Beatnik
10.09.2004, 11:45

Ha Ha Ha, ach man....Han gar ketschti am P Diddy aglüüte, er söll doch mal e aständigi Casting Show uf dBei stelle da bi eus! Ich han ihm dänn gseit, ich kenne vill tighti MC's und öb er Aightgenossen.ch kenni...und dä Puffy so "what teh fuck, aighgenossen, Aurel ma nigger hanging out there, yo, tell him i need that fucking money! My Body is not for free, and my ass also not"

Aurel du schwein, hett sich dä Eazy und dä Nate chli agsteckt...ja ja Doggystyle, das lauft bi mir dihei chli anderscht mit em Snoop, hr hr hr......

Nörgler
10.09.2004, 11:47
eine vo dä beschte freds hütt morge... muahahaa....
underhaltig puur!!! wiiter so jungez!!

Beatnik
10.09.2004, 11:49
was meinsch lauft bi miar, han wäg am DMX scho dr 5ti Rottweiler in 2 Wucha müassa kaufa...

zum Glück het min Papi Russell gnuag Geld für das..

P.S. heissa Livio Simmons

hr hr, han letschi müesse go Batterie hole, für am Flava Flav sini Uhr wo er um dä Hals hätt! Mann, isch das schwer gsi, 20 Kilo Batterie!

Ach ja, letschi bin ich mit em Pac go Bier hole, und dänn dä a dä Kasse so, "Hey, WOOOW, 2Pac!!!!" und dä Pac so "Shut up Motherfucker, i need a 6 Pack":D

Tja, isch leider nix meh mit Champagner, müend gäld spare zum dä Kinderwage vom Snoop siim Sohn mit Geile Felge zverschönere:p

Beatnik
10.09.2004, 11:52
Ach ja, wo dä Pac im Ladä es "nimm 2" Packig gseh het, hett er gseit "daaam, this bag bits me":D

Aurel
10.09.2004, 11:55
Ha Ha Ha, ach man....Han gar ketschti am P Diddy aglüüte, er söll doch mal e aständigi Casting Show uf dBei stelle da bi eus! Ich han ihm dänn gseit, ich kenne vill tighti MC's und öb er Aightgenossen.ch kenni...und dä Puffy so "what teh fuck, aighgenossen, Aurel ma nigger hanging out there, yo, tell him i need that fucking money! My Body is not for free, and my ass also not"

Aurel du schwein, hett sich dä Eazy und dä Nate chli agsteckt...ja ja Doggystyle, das lauft bi mir dihei chli anderscht mit em Snoop, hr hr hr......

die unterstellige vo dir sind unter aller sau... frag d'queen bitch oder d'rah digga, die chander scho anders brichte, fo' sho'...

Dirty Fifty
10.09.2004, 11:56
i ha iz nöi dr ja rule aus standgeblässe däheime umeliege...

Stylebock
10.09.2004, 11:57
Ach ja, wo dä Pac im Ladä es "nimm 2" Packig gseh het, hett er gseit "daaam, this bag bits me":D

letschthin bini mim E-40 und am Mack 10 dur dGassa gloffa, kunnt so aina und findat: "damn, its E-40 and Mack 10, shiiit"
E-40: "fuck you i'm not yet 40 Bitch"
Mack 10 "wanna battle me punk, i've been 10 years old like 30 years before"

Beatnik
10.09.2004, 11:57
die unterstellige vo dir sind unter aller sau... frag d'queen bitch oder d'rah digga, die chander scho anders brichte, fo' sho'...

Ja hesch ja rächt, sorry!

Und es tuet mer au leid das dLil Kim so wenig CDs usebringt, aber wenns sie eimal mit mir ficket, wännds immer wider!

Dä Queen Latifa han ich en Korb gäh, diä isch us Frust grad go Schauspielere!

Stylebock
10.09.2004, 11:58
i ha iz nöi dr ja rule aus standgeblässe däheime umeliege...

dAshanti isch besser..dia kann au no kocha...

Dirty Fifty
10.09.2004, 12:00
het dir das d ashanti säuber verzeut.. we die z muu ufmacht chunt doch nume sperma use...

Beatnik
10.09.2004, 12:05
letschthin bini mim E-40 und am Mack 10 dur dGassa gloffa, kunnt so aina und findat: "damn, its E-40 and Mack 10, shiiit"
E-40: "fuck you i'm not yet 40 Bitch"
Mack 10 "wanna battle me punk, i've been 10 years old like 30 years before"

Muahhh, hr hr

Gang mit dä LIKS mal go Bier kaufe, huere Stress gha grad letschi! D agsch Nüchtern in Lade, und bis a dä kasse bisch hesch scho 4 Promille!! Aber isch lustig gsi, immer wenn dVerkäufer cho sind go motze das im Lade Bier trunke wird, diä ganzi Crew...."DAAAAAAAAAAM"

Beatnik
10.09.2004, 12:07
het dir das d ashanti säuber verzeut.. we die z muu ufmacht chunt doch nume sperma use...

Wenns nach Ananas schmöckt isch es vo mir:D

Ich gang go ässe, en guete;)

Stylebock
10.09.2004, 12:08
Muahhh, hr hr

Gang mit dä LIKS mal go Bier kaufe, huere Stress gha grad letschi! D agsch Nüchtern in Lade, und bis a dä kasse bisch hesch scho 4 Promille!! Aber isch lustig gsi, immer wenn dVerkäufer cho sind go motze das im Lade Bier trunke wird, diä ganzi Crew...."DAAAAAAAAAAM"

eh..hauptsach "21 and over" hr hr...

sit i viel mim Em hänga sägend mr alli nur no White Trash, wieso???:brille:

Beatnik
10.09.2004, 12:55
Letschi bin ich mit em Old Dirty Bastard in "zürich zoo", aber er isch nöd so begeistered gsi, isch sich hald Brooklyn Zoo gwöhnt:D
Aber vo em Affekäfig hett er wider gSmilet, he he, er so "see, this monkey, he looks like 50cent":D

Cyclone
10.09.2004, 13:11
Letschi bin ich mit em Old Dirty Bastard in "zürich zoo", aber er isch nöd so begeistered gsi, isch sich hald Brooklyn Zoo gwöhnt:D
Aber vo em Affekäfig hett er wider gSmilet, he he, er so "see, this monkey, he looks like 50cent":D ¨shiad, isch d pati wiedermal am worke das so viel da bisch? hehe ne geil zum läse, mached wieter :dance:

Stylebock
10.09.2004, 13:15
Aber vo em Affekäfig hett er wider gSmilet, he he, er so "see, this monkey, he looks like 50cent":D

hehe so geil, bin mim Redman mol in dem Zoo gsi, isch er vor da Käfig vu da Affa gstanda und het brüllt:
*Yo let da monkeys out - Show them fools what it's all about
Holla out, hear me out*

:D

Beatnik
10.09.2004, 13:54
hehe so geil, bin mim Redman mol in dem Zoo gsi, isch er vor da Käfig vu da Affa gstanda und het brüllt:
*Yo let da monkeys out - Show them fools what it's all about
Holla out, hear me out*

:D

Hesch gwüsst, dä MC Hammer hett e penis vergrösserig gmacht in Züri, jetzt isch siis teil so gschwulle, immer wenn e Lady dra möcht seit er "can't touch this"! Und scho chunt dä Vanilla ficker un seit "yo hammer, you need ice ice baby"

Stylebock
10.09.2004, 13:56
Hesch gwüsst, dä MC Hammer hett e penis vergrösserig gmacht in Züri, jetzt isch siis teil so gschwulle, immer wenn e Lady dra möcht seit er "can't touch this"! Und scho chunt dä Vanilla ficker un seit "yo hammer, you need ice ice baby"

loool...gsehsch dr Biggie aswo isch er nit "walkin'", nai er isch "runnin" ...

und wenn das nit glaubsch hesch uf dr Combox a "message" vum Nas...wo er behauptet er läbi mit am Prodigy und am Havoc in "hell on earth"...

Beatnik
10.09.2004, 14:01
loool...gsehsch dr Biggie aswo isch er nit "walkin'", nai er isch "runnin" ...

und wenn das nit glaubsch hesch uf dr Combox a "message" vum Nas...wo er behauptet er läbi mit am Prodigy und am Havoc in "hell on earth"...

Ja dä Nas, dä isch mit dä kelis im Bett, anschiinend hends e Erdnussbutter Allergie;)

Aber sgeilscht isch ja dä B-Real vo Cypress Hill, dä hätt letschi ändlich siin Stimmbruch gha bi mir dihei, und das au nur wills kei Weed me gha hätt, grad en Shock gha!!

Aurel
10.09.2004, 14:04
de snoop isch au herrlich gsi... nachdem er sich a literwiis "gin & juice" begnüegt het, heder nur no gseid... "bitch please!"... waser denn genau mit "let me ride" hed welle usdrücke, hani denn au ned ganz gschnallt...

Stylebock
10.09.2004, 14:07
de snoop isch au herrlich gsi... nachdem er sich a literwiis "gin & juice" begnüegt het, heder nur no gseid... "bitch please!"... waser denn genau mit "let me ride" hed welle usdrücke, hani denn au ned ganz gschnallt...

Aurel, das isch doch logisch, hesch a Bitch und witsch aber 2 machsch aifach "Multiply", muasch nur dr X froga...

letschthin het dr Guru gfunda i heg mega "Skillz", und min "sixth sense" sig fast so usprägt wia dä vum Common...frogt mi a Schlampa ob i a Drink will sägi nur "Bitch,please 2"

Beatnik
10.09.2004, 14:10

Ha Ha, ja das isch so bim Snoop.....und am nächste morge luegt er diich ganz verpennt a und fröget "what's my name?"

Stylebock
10.09.2004, 14:12
Ha Ha, ja das isch so bim Snoop.....und am nächste morge luegt er diich ganz verpennt a und fröget "what's my name?"

hrhr..aber sini Mama findats eba denn nit so lustig, will dr Vater isch Mönch gsi und schrait denn immer am Morga zum Snoop: "GET THE FUCK UP" ... glaub Simon heisst dr Vater...

Beatnik
10.09.2004, 14:13

letschthin het dr Guru gfunda i heg mega "Skillz", und min "sixth sense" sig fast so usprägt wia dä vum Common...frogt mi a Schlampa ob i a Drink will sägi nur "Bitch,please 2"

Dä Guru, dä macht jetzt e eigni Sunnebrülle Kollektion, siin erste Grossuftrag wär für dä ray Charles gsi, aber da dä leider (bim luege vom Snoop Doggy Style) gstorbe isch, mues er scho konkurs amälde!
Wird wohl nichts us "royality sunnglasses":D

Beatnik
10.09.2004, 14:17
hrhr..aber sini Mama findats eba denn nit so lustig, will dr Vater isch Mönch gsi und schrait denn immer am Morga zum Snoop: "GET THE FUCK UP" ... glaub Simon heisst dr Vater...

Wuahh, wenn mich so dä Vater würd wecke würd mer vo cho wie en "Public Enemy number 1", da müesst ich sch en guete "Dre Day" ha zum das verkrafte! Dä Simon isch eh krass, hett no so e Sekte gründet, und das bi mir ebefalls im Keller, heissed "Lords of the Underground"....man bi so vill geile siächä bi mir dihei bin ich doch dä "Chief Rocka", ich und mini "Group" @ "Home" sind nöd so schnell "Second Round KO"!! Aber mir gebed gern allne no "one more chance":D

Beatnik
12.09.2004, 23:43
Hey slanGRover

Dä Fat Joe hett mer grad sglüüte, du schuldisch ihm no e Ladig Diätpille.....:D

Er isch scho vo Kriss Kross verarscht wordä, aber diä mched ja eh alles verkehrt;)

Und ja, vo denen ghört mer nüüt meh, also mach mal...

Stylebock
12.09.2004, 23:56
das kann nit si, dr letscht wo dia Pilla gfressa het isch drufganga (Big Pun R.i.P.)

dr Capone het mr grad a Fax gschickt, er isch im Irak gsi und het mr dr "War Report" gsendat...recht intressant...

i gohn jetz denn go penna, dr Slick Rick kann mr no a Guat-Nacht-"Story-tella" ...

jayRon
13.09.2004, 00:12
wo mi d'lauryn hill gfrögt hät i mim 'temple': 'boof( bin ich) baf' is 'that thing' yours? hani müessä segä: ja bisch jez 'ready or not'? dänn häts si gmeint 'can't take may eyes off of you' und 'turn your lights down low'. am nächschte morge hät sie gmeint: 'oh what a night' ich seg än '(ghetto)superstar', 'perfect gentleman' und ihrä 'cowboy' und sie mini 'mona lisa'. ich han dänn gmeint: ich häg immer no chli 'gunpowder'. sie hät gseit: sie 'lost ones' vo ihrä ohrring bi däm 'rumble in the jungle', aber 'nothing even matters', es säg jez ihri 'final hour' und au 'when (dä abschied) hurts so bad' sie hägi to 'gone till november'. dä november isch allerdings scho weider verbi und sie noni umä aber bim letschtä 'carnival' in 'zion' hani erfahre das es bim track 'i used to love him' um mich gaht...
und wills ja heisst 'no woman, no cry' isch d'erinerieg a dich nacht immer no 'killing me softly'...

sorry, aber bi än absolute Fugees-Fan

http://w1.150.telia.com/~u15004961/lauryn/pictures/fugees/1.jpg

Stylebock
13.09.2004, 00:15
hehe geila Siach! Fugees sind Hammer!

jayRon
13.09.2004, 00:18
hehe geila Siach! Fugees sind Hammer!

yep, ha diä wuche zit 3 jahre wieder mal 'presents the carnival' und 'blunted on reality' us äm gstell gholt.
hät mi ja anderscht gfläsht. am wyclef sis solo-debüt isch ja wohl öppis vom geilschtä ever!

Stylebock
13.09.2004, 00:42
das passt grad in dä sinnlos Thread, bin grad nomol schnell in Chat und han dia überus intressanti Disskussion schnell duragläsa...züchends eu ina...

23:55 zeusel: im hotel biber choscht s'zimmär driissg schtutz
23:56 nobra: schieb der dini 30 stutz i din arsch mann
23:56 nobra: hahaha
23:56 zeusel: Niederdorfstrasse 5
23:57 zeusel: ich roll sie liäbär zämmä nobra und schteck sie dinärä uättär in arsch...
23:57 zeusel: diä hät meh dävoh...
23:57 Beatnik: Dä Nobra, dä Frau mit Chind Ficker, hr hr hr
23:57 zeusel: driissg schtutz UND schpass...
23:58 zeusel: hey beatnik, bliib suubär
23:58 zeusel: ha au scho fründin gha mit chind
23:59 nobra: zeusi und i klepf lieber dinere mama 30 stutz ufe tisch und steck min pimmel i eren po!
23:59 Beatnik: @zeusel, aber für 30 Schtutz isch das sicher e 50 Jährigi Brasileanerin wo scho im rollstuhl sitzt
23:59 zeusel: ersatzvatär isch zwar nöd so mis ding abär für's chind wichtig
23:59 nobra: beatnik du schwulle ;)
23:59 zeusel: nobi, mini muätär suächt gägner und kei opfär
0:00 nobra: zezusi das heisst den fickt sie wieder mite emil dä nigga mitem pferdeschwanz? :(
0:00 nobra: hahahahahaha
0:00 zeusel: diä würd dis würschtli nödmal gschpüürä, nach dem monschtär-pimmäl z'urteilä won ich vo mim vatär geerbt han
0:01 Beatnik: Nobra, han ghört sie wänd uus Arbon jetzt en Zoo mache, wo mer dAffe hinder gitter chan aluege, pfffff
0:01 Beatnik: @zeusel, isch diin pimmel so gross, hesch demfall es chlises Auto, hä?
0:01 zeusel: abär wo mär dis mami uf's gsicht gsässä isch hammär ihri schamlippä wiä ä badchappä übär dä chopf chönnä ziäh
0:02 nobra: zeusi i han vo dim monster pimmel ghört du bisch niene meh gern gseh well allne pussys tuet er weh
0:02 zeusel: beatnik, ich fahrä velo
0:02 nobra: hahahahaha
0:02 zeusel: ja nobi, muäss immär ei hand däzwüschäd hebä damit nöd alläs iä gaht
0:02 zeusel: nur du häsch än ganz chönnä näh
0:02 Beatnik: @zeusel, hr hr, ja ich han en chline Pimmel, ich fahre S-Bahn, hr hr hr hr
0:02 zeusel: tapfärs bürschli, nobi-schatz
0:03 zeusel: ha dänkt segsch bus-chaufeur, beat
0:03 nobra: jo i bin au e rise arschloch
0:03 nobra: du wixer
0:03 zeusel: ha und sii isch zweiärlei
0:03 Beatnik: So bliibed mal korrekt, mer chönt ja meine ihr säged verhüratet
0:04 nobra: batnik jo wieso häsch bewerbigsformular für affe kriegt? häsch scho usgfüllt und abgschickt? ;)))
0:04 zeusel: krassäs echo...
0:04 Beatnik: @zeusel, wie chunsch du uf Bus Chauffeur?
0:04 zeusel: grossäs auto...
0:04 zeusel: hamschtär-pimmel
0:04 Beatnik: @Nobra, ne ne, ich han dänkt ohni Wu Tang Ketteli pass ich nöd ihd Monkey Gang, hr hr hr ;)))))
0:05 zeusel: so dass äs nöd mal für d'fleisch-peitschä langt
0:05 zeusel: dass än i dä calida-slips ufrächt treisch will är z'churz zum lampä isch
0:06 Beatnik: @Zeusel, he he, ja nei, ich bin S-Bahn fahrer, chline Pimmel, aber 90% vo dä Wiibliche Fahrgäst sind zfridä! Diä andere 10% sind eifach depressiv!
0:06 zeusel: monkey-gang? arbon hät jetzt äs ghetto?
0:06 nobra: beatnik man owher weisch üse gang name???? respekt ;)
0:06 wichtlprinz: tscho all
0:07 zeusel: so, ich gang go meditiärä
0:07 zeusel: vor äm tivi
0:07 zeusel: und dänn i's bett
0:07 zeusel: tschätzn
0:07 Beatnik: @Zeusel, ja gang go Lovers TV luege, he he, ich gang zu minere Fraue nachher, muahahhh
0:08 Beatnik: @nobra, hehe, ihr tagged jah ganz Schliere voll, da kennt mer euch sogar da
0:08 nobra: beatnik dini frau macht oink oink *gggg
0:08 zeusel: isch sie so hässlich, dass di mit lovers-tv muäsch scharf machä?
0:08 nobra: zeusi du muesch besser mol dä stock im arsch löse hahaha
0:09 zeusel: du häsch ja kei ahnig, nobra
0:09 Beatnik: @Zeusel, he he, mini Frau isch i ihrem Arsch sicher schöner alls du, usserdem schmöckt sie det sogar besser! Nimms locker, gang gschiider go dusche :_)))))))))9
0:09 zeusel: sie isch 30i, gseht us wiä 25i, hät brüscht wiä ä 19-jährigi und tanzt capoera
0:09 nobra: zeusi und du bisch kei ahnig!!
0:10 Beatnik: @Zeusel, und sie isch ufblasbar??
0:10 nobra: zeusi wer din vater tanz capoera?
0:10 zeusel: beat, luägsch dass dinärä d'luft nöd usgaht wänn ärä wiedär mal in arsch luägsch
0:11 zeusel: und schmöck wo d'wotsch, du bisch doch än sauhund!
0:11 Beatnik: @zeusel, ha ha, ich mues wenigstens nur 1x pro Nacht in en Arsch luege, du jede Morge und Abig im Spiegel.
0:11 zeusel: so, sali zämmä
0:12 zeusel: beat, dä isch us äm chindsgi
0:12 Beatnik: @zeusel, ja ebe, mer lernt nie uus gäll ;-)
0:12 zeusel: so wiä dä mit dinärä muätär und äm seehund
0:12 zeusel: wänn din vattär in see gwixt het, dänn wärsch jetzt än seehund
0:13 wichtlprinz: oke ich störe ungern.. aber chan öper es feedbäck zume track vo "eus" ge? eigener stuff/jojumitu - unsinn merci für die wos mached
0:13 zeusel: will är dini muättär bumst hät bisch jetzt abär än sauhund
0:13 zeusel: wichtl, schtör nöd, miär füähräd da wichtigi und hochschtehändi konversation
0:13 Beatnik: Wenns diin vater überhaupt würd gäh, wärsch du keis Fehlexperiment voneme Robbidog Recycling!
0:14 zeusel: dä isch konschtruiärt und fäget nöd
0:14 Beatnik: zeusel, versuechs wenigstens mit Freestyle, nöd so Sprüch wo scho im Chliihirni gspeicheret hesch! ;-)
0:14 zeusel: jetzt bisch übär dini eigänä sälbschtaschprüch gschtolpärät, da isch wohl dä wunsch dä vatär vom gedankä gsii
0:15 nobra: wichtelprinz les din name und verreck
0:15 zeusel: din vatär isch schwul und hät dini muätär nur bumst will sie än schnauz hät
0:15 nobra: man wärend er über eui vätere battlet merket er gar nöd wie i eui müetter fick
0:15 wichtlprinz: les min name?
0:15 Beatnik: Wänn dini Sprüch so interessant wie hochgstoche wäred, müesst ich jetzt nöd a Sex dänke!
0:15 nobra: oder ghöred ers nöd dur die ganz city stöhne???
0:15 nobra: hahahaha
0:16 wichtlprinz: uuh da hämmer aber eine wo i de freiziit seerose güüst........
0:16 wichtlprinz: bääääääääd
0:16 zeusel: dini muätär hät schamhaar vom arsch bis an buchnabäl und retour
0:16 Beatnik: Am Zeusel siin Vater hett sini Muetter nie füecht gmacht, drum isch dä zeusel inere Babyöl Fläsche züügt wordä!
0:17 wichtlprinz: hehehehe oke hahahahahah
0:17 zeusel: wänn sie dä slip usziäht tönt's wiä än velcro (ritsch-ratsch-värschluss)
0:17 nobra: dini muetter hät en voll bart im gsicht!!!!!
0:17 nobra: und heisst peter
0:17 nobra: ;))
0:17 zeusel: dini fründin wird au nöd füächt, das isch dä angschtschweiss
0:18 Beatnik: Zeusel, bruuchsch eigentlich immerno e zange nach em Schiisse, damit Kackstückli vo diinä Arschhaar chasch abklemme?
0:18 zeusel: so, jetzt langt's
0:18 zeusel: du meinsch d'tarzanellos? ich han dur än genetischä vorteil kei arschhaar
0:19 Beatnik: Zeusel, und wenn dini Frau füecht isch, isch es vo mir, gard 30min befor du hei cho bisch!
0:19 Beatnik: Ok, höred mer uuf, isch ja schlimm!!! hr hr hr hr
0:19 zeusel: gsehsch morn dini muätär? sägärä, si heg ihrä slip vergässä
0:20 zeusel: okay
0:20 zeusel: muäs eh hörä
0:20 zeusel: tschäse
0:20 Beatnik: tschuu Zeusel
0:20 zeusel: wichtel, sorry abär din track intrssiärt mi jetzt grad nöd
0:21 zeusel: odär handlät är vom beatnik sinärä muätär?
0:21 zeusel: tschau zämmä
0:21 nobra: hey zeusi wart
0:21 Beatnik: Zeusel, hau jetzt ab, sucht mach ich dini frau nie meh glücklich!
0:22 nobra: i han no wölle sege rasier wieder mol dis arsch letschmol hanis chli grusig gfunde
0:22 Beatnik:
0:24 Beatnik: so ich gang au mal, tschuus nobra
0:24 nobra: dä uspuffrohr ficker isch gange :)
0:24 nobra: hey tschau beatnik und grüss mo dini frau sie isch geil gsi letschmol ;)
0:24 wichtlprinz: ne sorry.... wäni über sini mueter wür schribe heti ja kei ziit für sie.... und ja sie det ine verewige.... neee guet für es spässli näbebii.. aber susch..
0:24 nobra: respekt

Stylebock
13.09.2004, 00:49
0:13 wichtlprinz: oke ich störe ungern.. aber chan öper es feedbäck zume track vo "eus" ge? eigener stuff/jojumitu - unsinn merci für die wos mached

0:15 nobra: wichtelprinz les din name und verreck

0:15 wichtlprinz: les min name?

man bemerke wia dr Wichtlprinz will uf sich ufmerksam macha...aber aswia klappts nit...:D

Jungs iar sind dia gailsta, han mi voll vergröhlt :D

Beatnik
13.09.2004, 07:17
Ha Ha, slanGRover du huere KGB:D

Mir chönd ja mal e Hitparade vo dä schlimmschte chats mache, hr hr hr, hett mal eine gha wo dä nobra mit sich sälber chattet, und wo ihn eine frögt nach 30min, öbs geil isch allei chatte, seit dä nobra, "FRESSE DU OPFER", hr hr hr hr, Platz 1!!:p

Beatnik
29.07.2006, 23:51
Back to Classics:D

Bin grad alti Threads am dureluege (Und grad alte Sound am losä, he he, mini Lady probiert chli Cuts zmache, ha ah ha, (psssst) ;) )

chunt guet, good old Stuff....Stylebock? he he

Remember?:cool:

TiEZ
30.07.2006, 02:31
dann hol mal deine familie aus der gefriertruhe

JoeDalton
30.07.2006, 06:18
hmm könnts sy,dass euri mietere e schnauz hänn?

drAe9idius
30.07.2006, 07:54
Original geschrieben von JoeDalton
hmm könnts sy,dass euri mietere e schnauz hänn?

http://de.wikipedia.org/wiki/Die_Daltons_%28Comicfiguren%29

Joe Dalton

Joe, der kleinste und älteste der Daltons, ist Anführer der Bande. Er ist Choleriker und neigt zu Wutanfällen, die oft durch den bloßen Gedanken an Lucky Luke oder dumme Kommentare seines Bruders Averell ausgelöst werden. Joe hasst Rantanplan, den dummen und gefräßigen Gefängnishund, an den er ab und zu gekettet wird, damit Rantanplan ihn "bewachen" kann. Rantanplan neigt dazu, Joes Wutanfälle als Zuneigung misszuverstehen, was Joe noch mehr in Rage bringt. Wenn er dann seine Wut an dem Hund auslässt, kommt es meist zur Prügelei mit den Gefängniswärtern.
Doch auch Joe hat eine Schwachstelle: Seine Mutter. Er erträgt es nicht, dass diese ihm das Nesthäkchen Averell vorzieht und auch nicht zögert Joe, den "gefürchtetsten Banditen des Westens", übers Knie zu legen.

wer vo üs hät etz es Problem mit sinerä Muäter?!

rantaplan
30.07.2006, 13:38
hehe geile siech

SCREWD
30.07.2006, 13:53
cha mol öbber dä fred schliesse?

rantaplan
30.07.2006, 14:02
Original geschrieben von SCREWD
cha mol öbber dä fred schliesse?
mach jetzt kay mais
morn kriegsch mol ändlig dini plastikchischte mit plastik dinn imfall

SCREWD
30.07.2006, 14:04
so jetzt längts ich lösch imfall de chat wenn das nid uffhört

hett öbber min schlüssel gfunde? ich chumm nüm in d wohnig....verdammt

was sölli mache?

Akkema
30.07.2006, 14:12
so jetzt längts ich lösch imfall de chat wenn das nid uffhört

hett öbber min schlüssel gfunde? ich chumm nüm in d wohnig....verdammt

was sölli mache?

äääh skrudelinski, wännd sie zu mir cho litchi trinken? hahahaaa... :D

LIV
30.07.2006, 14:14
Original geschrieben von Akkema
litchi trinken

das isch z'schwach für da screwd ;)

rantaplan
30.07.2006, 14:17
kenneder dr KAY ALK?

shit ich bi au no hundemüge und bsöffnig

aber mir gön jetzt an sempachersee

Akkema
30.07.2006, 14:18
Original geschrieben von LIV
das isch z'schwach für da screwd ;)

hehe... meinsch? neiiii screwd, mir und dich abfülle? eh nöd! :p

LIV
30.07.2006, 14:19
Original geschrieben von Akkema
hehe... meinsch? neiiii screwd, mir und dich abfülle? eh nöd! :p

ja bestimmt...mindestens 30prozent zwenig ;)

hey Kay Alk...du hesch meh acc. als i...hrhrhr

SCREWD
30.07.2006, 14:21
die best iladig uff de ganze wält

das wär mega plauschig - das macht mi grad unlöschig und wuschig

ich drink eifach niemeh ärdbeeri-dingsbums-fläckemachdrink

Akkema
30.07.2006, 14:22
Original geschrieben von rantaplan
kenneder dr KAY ALK?

shit ich bi au no hundemüge und bsöffnig

aber mir gön jetzt an sempachersee

shiit, luegsch gäll, dass über wasser bliibsch! blub blub... ;)

SCREWD
30.07.2006, 14:23
shit ich ha de schlüssel gfunde :(

dörfi trotzdem cho?? sunnst verlier ich ihn halt nomol schnäll

Akkema
30.07.2006, 14:26
die best iladig uff de ganze wält

das wär mega plauschig - das macht mi grad unlöschig und wuschig

ich drink eifach niemeh ärdbeeri-dingsbums-fläckemachdrink

jaaha! :) hahahaaa... wer hät die drinks gholt?? hey, hör uf, ich han de fläckemachdrink uf mine hose gha! :( :D

SCREWD
30.07.2006, 14:33
ich hätt au lieber dich uff minere hose kha ;) :D

Pride
30.07.2006, 20:07
ich hätt au lieber dich uff minere hose kha ;) :D

Cha definitiv nume vom Screwd cho:D