Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : Lügner

mariudjohanna
10.09.2004, 13:37
da sägi nume wäuklass, huere geile track obschon vom lügner u paar@ohra simer ja nüt angers gwöhnt, isch ja eh immer ganz geils züüg.

sicher scho vooooggglllllleeee

lucianeri
10.09.2004, 13:38
whuat fürne track?

mariudjohanna
10.09.2004, 13:43
Original geschrieben von lucianeri
whuat fürne track?

dä zum abelade, dä isch aber de fett gräppt

poetical
10.09.2004, 13:44
Du Billu bisch scho bsoffe oder was geit? :cheers:

Was fürne huere Track meinsch Du Siech????

lucianeri
10.09.2004, 13:44
post de link oder säg de name junge... :wtf:

@poet. mini wort

Bschiisär
10.09.2004, 13:51
1. Lügner - Es isch dä (über en Beat vom Jones usem Forum)
2. Gits de Track si gsundä vier mönät
3. Glaub ich, will dä Lügner ois nur vertröschtä, will er na käi Ziit gfundä hät, zum di 2 würklich geilä Videos is Netz zschtellä (Ruedi-Cuts und Spass machts vom UnLive-Projäkt)
4. Bin ich eh dä gröschti abgfuckti Groupie (Näbed em Rolf)
und 5. zuäsätzlich en :hater:

hehe..:D

piis..

Aurel
10.09.2004, 13:53
die wo ned wüssed, um wases goht... checked mal d'startsiite...

mariudjohanna
10.09.2004, 13:56
Original geschrieben von Aurel
die wo ned wüssed, um wases goht... checked mal d'startsiite...

jawohl ha dä träck uf dr startsite gmeint.

@poet: nei no nid aber morn de :-)

bätschmändoo
10.09.2004, 13:58
Muahaha, geil... :)

lucianeri
10.09.2004, 14:02
shiaaat messi fürd ufkläärige..
han scho ghofft seg noie stufffff...

:p

hrhr... wie au immr. scho izzy de trääck...

mariudjohanna
10.09.2004, 14:06
Original geschrieben von lucianeri
shiaaat messi fürd ufkläärige..
han scho ghofft seg noie stufffff...

:p

hrhr... wie au immr. scho izzy de trääck...

ou ha nid gwüsst das dä scho so aut isch, janu.
bine ämmitaler si haut geng chli hinger dri, damn

Lügner
10.09.2004, 14:15
Und im übrige isch de reezer erscht mit dem bekloppte Video-Clip uf de Track ufmerksam wordä und hät das jetzt no ufs Netz knallt. Ich sage Dank ... chann mit eune Downloads wieder mal de Strom zahlä ...?? ...he he he

Und im übrige @ Bschiisär: Di beedä clips stelli nögschtens ufe ... merci für de arschkikk PLUS: nüüt vertröschtä, bin eifach am düüdle und wänn wieder was an Deck isch, dänn ghörsch es Du Hammer-Groupie als erschts ...he he he

Ah ja ... und vier mönet isch ja scho uuralt ....ha ha ha ha
fuulets scho ??

Sorg hebe und
Maximum Respect
LÜtcholbe
aka Bruce Lüü
aka John Lüü Hooker

hermanndes
10.09.2004, 14:19
Original geschrieben von Lügner
Und im übrige isch de reezer erscht mit dem bekloppte Video-Clip uf de Track ufmerksam wordä und hät das jetzt no ufs Netz knallt. Ich sage Dank ... chann mit eune Downloads wieder mal de Strom zahlä ...?? ...he he he

Und im übrige @ Bschiisär: Di beedä clips stelli nögschtens ufe ... merci für de arschkikk PLUS: nüüt vertröschtä, bin eifach am düüdle und wänn wieder was an Deck isch, dänn ghörsch es Du Hammer-Groupie als erschts ...he he he

Ah ja ... und vier mönet isch ja scho uuralt ....ha ha ha ha
fuulets scho ??

Sorg hebe und
Maximum Respect
LÜtcholbe
aka Bruce Lüü
aka John Lüü Hooker

SOOOOOO NE GEILÄ FLASH-KOPF, ICH VERRECK:kiffer: :bad: :wurm: :respect:

mariudjohanna
10.09.2004, 14:32
no geil wär mau ä träck vo ldeep feat paar@ohrä (oder gits das scho?), i ha z gfüeu das gieng ab winemore. da hätti fröid, u huere fröid.

xXel
10.09.2004, 14:35
ish ächt e fette track.. geili sach

piisli

Wryter24
10.09.2004, 18:51
Lügner von paar@ohrä war wieder mal kreativ und hat einen Tack geschrieben, produziert und ein Animationsvideo dazu gemacht, das in einem Atemzug mit den Animationsmeisterleistungen wie "Finding Nemo" oder "Ice Age" genannt werden darf. Hoher Unterhaltungsfaktor garantiert. Anschauen könnt ihr euch das Teil mit dem RealPlayer unter http://www.flexx.ch/media/luegner_esischde.rmvb. Wer sich selbst ebenfalls so ein schmuckes Video machen möchte, checkt http://www.fjallfil.com/english/!

Han jeze grad welle en treath dezu erstelle nix geg de sound aber de Noiz leidet wohl vollkome anere ghirnchranket.
erstens mal max. Downloadgeschwindigkeit von 21 Kbyte muahah da sollte wohl jemand mal einen neuen Anbieter suchen. Dann nach dieser sehr spektakulären Ansage von einem Animationsleistung von Finding Nemo oder Ice Age hab ich das in den kauf genommen was fand ich vor tatsächlich eine sehr schlechte Animations und Rendertechnik wo eigentlich für ein Produkt entworfen wurde man schmückt sich also gerne mit der leistung anderer Leute.
Fazit Noiz sollte aufhöhren Berichte zu schreiben paar@Ohrä sollte aufhöhren Clips zu machen und für jeden User es lohnt sich den Soundtrack zu Downloaden auf den Videoclip kann man getrost verzichten!

Fletsch
11.09.2004, 10:35
Und im übrige @ Bschiisär: Di beedä clips stelli nögschtens ufe ...

Haudi! Yesss das sind Good Neeeews! Weisch wie lang wart ich scho da druff und check immer wieder d FlexxSite ab!!

UNLIVE isch eifach todes geil! :kiffer:

Tonik
11.09.2004, 13:50
Uattafff....huerä geilä Track! Früschi flows wie d'Limmat im Dezämber. Uaaa!

samee
11.09.2004, 13:55
haha

mc rassko
11.09.2004, 14:04
lügner lügt, er isch gar kei lügner, er isch en geile rapper

Lügner
12.09.2004, 20:21
und im übrige:

Geniessen Sie die prachtvolle Aussicht auf das Münstertal während der leichten Höhenwanderung durch herrliche Arvenwälder, vorbei an Alphütten und über Berg- und Blumenwiesen.

Beschrieb
Der Weg führt Sie von der Ofenpasshöhe (2149 m ü. M.) über die Alp da Munt zur Alp Champatsch und zum Dörfchen Lü (1920 m ü. M.). Ab Lü können Sie mit dem Postauto ins Tal fahren oder zu Fuss nach Valchava oder Sta. Maria (1375 m ü. M.) absteigen.

Wanderzeit
4-5 Std.

Sehenswürdigkeiten
Kloster St. Johann in Müstair Kalkofen in Valchava

Tipp
Im Sommer ist Lü ein Geheimtipp für Botaniker und Pflanzenfreunde. Im Sumpfgebiet beim Dörfchen gedeihen noch seltene Orchis-Arten, Braunwurzgewächse, Hyazinthen und Heilpflanzen - umschwärmt von Hunderten von Schmetterlingen. Ein paradiesischer Ort.

Verpflegungsmöglichkeiten
auf dem Ofenpass, in Lü und Sta. Maria

und uf de andere siite vo de "höchschtglägene Gmeind vo Europa" hätts no das schild:

http://monet.physik.unibas.ch/~lue/lu1.jpg

dank a dere stell an dior ...he he he
Peace ...
Lü (1920 müm)

gti
13.09.2004, 15:21
hehe...http://www.remyc.com/projectlu.html

"In Chinese, Xing, the word for sex and nature is the same. Lü means Green..."

aha...green...logisch, oder :D

gruess

gti

ps. @wryter: tu du mal s'illustrator tutorial fertigläse bevor dörfsch mit de erwachsenä redä.

Kush
13.09.2004, 15:24

Sorg hebe und
Maximum Respect
LÜtcholbe
aka Bruce Lüü
aka John Lüü Hooker

was liegsch?! :D :D

Wryter24
13.09.2004, 22:01
hrh gti klar doch machich grad zum glück hets do immer so erwachseni mensche wo uf mich ufpasset :D

Wryter24
13.09.2004, 22:08
hm chöntsch nögscht mol au en link aneschriebe gti das au chlini chind wien ich wüsset wohe dases goht han nämlich nix gfunde papi:p

gti
14.09.2004, 01:18
Original geschrieben von Wryter24
hm chöntsch nögscht mol au en link aneschriebe gti das au chlini chind wien ich wüsset wohe dases goht han nämlich nix gfunde papi:p

chlini chind wie du händ um die ziit nüt meh im internet z'suechä. es isch sit 2 1/2 stund dunkel (bi dir wahrschiinlich scho de ganz tag) und deet cyberet es paar düsteri gstalte umespace.

dörfsch aber - bevor s'mami chunnt go liecht lösche - usnahmswiis no chli tutorial läse.

gti (usnahmswiis fründlich)