Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : SPENZA-Beat wird von Screwd vergewaltigt !!!!


SCREWD
10.09.2004, 13:40
sorry, aber dä beat hett mi eifach wäggflasht - han'n eifach miesse durebürste ;-)

cheerz

EDIT: do isch no de ganz hammer beat http://www.gantlihof.ch/SOUND/tracks/1eisufegrind.mp3

BIG UPZ 2 SPENZA

LKB
10.09.2004, 13:52
Meegaa krassi Props für dä Spenza, dä Beat isch eifach andersch Krass!!!
Und wiä immer halt au Props for my man SCREWD. Wiä immer suuber und krass und abwechsligsriich und, und ,und...:iloveyou:

SCREWD
10.09.2004, 13:56
:love: danke schnuggi..........di beat wird au no dra cho - aber dä nimm ich denn vo hinte *g*

spenza.....aber würklich.......dä beat isch z tot !!! ich bi au ganz sanft gsih mit'm.....

fReEMaN
10.09.2004, 14:03
props anu screwd.. geili scratches..

und ja - spenza beat isch gwänli der hammer :D

SCREWD
10.09.2004, 14:52
freeman.....danggeschön....freut mich

xXel
10.09.2004, 14:53
geili sach...
beat ish wou hammergeil
und s tschiggutschiggu ish wider mau hammer (suber, abwächsligsrich und so);)

props

piisli

SCREWD
10.09.2004, 14:58
gäll, dä beat.....eifach :blingblin BÖÖÖÖÖSSSSSSSSS.....

me muess en sich eifach immer wieder gäh......

yo spenza, ich zahl dir defür emol e bier oder so *lol*

aber ey jungz'n'mädelz....wieso isch är scho 50xabeglade worde, jedoch "nur" vo 3 membaz kommentiert worde? komischi sach dü..........

LKB
10.09.2004, 15:18
Original geschrieben von SCREWD

aber ey jungz'n'mädelz....wieso isch är scho 50xabeglade worde, jedoch "nur" vo 3 membaz kommentiert worde? komischi sach dü..........

Da isch immer so, alli ziend sich dä Scheiss ine, aber gebät kein Kommentar ab. Da isch chli scheisse. Aber wenns schlecht wär, denn gäbs vil meh Antwortä. Also chasch beruigt si..:D

Obwohl, bi dir getraut sich wohrschinlich gar keinä zum ä schlechti Kritik abgeh...

diken
10.09.2004, 15:19
gsehsch nume ..ich ha mer de shizzle nanig mal gäh bzw. gsoge und gib doch min comment dezue ab.

gueti sach wenn mer dettig akt is netz hänkt.
:D :rolleyes: :D :p :D :blingblin

SCREWD
10.09.2004, 15:26
Original geschrieben von DJ LKB

Obwohl, bi dir getraut sich wohrschinlich gar keinä zum ä schlechti Kritik abgeh...

aaaaaaaaaaaaaaaaachwas :) also kritik dörf me überall abgäh....ich mein, es isch jo alles gschmacksach...wenn jetzt öbber würd schribe z.b. "ey, das gfallt mir nid, weil mi das nervöse iuuuuiuuuuu närvt" usw. denn würd ich das jo au zur kenntniss näh.....

ich bi jo kei böse siech :D

@ DIKEN hehehe geile siech.....

prophet
10.09.2004, 15:28
au vo minere sitte dicki probs... aber hetsch guät nochli me dörfe ufne beat und cuts sind de hammer!!!! :dance: :handclap: :banana: :beten: :yourock: :dj: :respect:

SCREWD
10.09.2004, 15:35
:D s wuchänd wird immer wie besser *g* messi prophet...jo ich ha au mehr uffgnoh, aber ich ha d bitrate nid kläiner welle mache sunnst hätts qualitativ nid so tönt...dorum hani nach ere minute fertig gmacht...

easy, isch jo au nur so e vorgschmack und e art eigewärbig ;-)

cheerz

LKB
10.09.2004, 15:59
Original geschrieben von SCREWD
aaaaaaaaaaaaaaaaachwas :) also kritik dörf me überall abgäh....ich mein, es isch jo alles gschmacksach...wenn jetzt öbber würd schribe z.b. "ey, das gfallt mir nid, weil mi das nervöse iuuuuiuuuuu närvt" usw. denn würd ich das jo au zur kenntniss näh.....


Nei scho klar. Also wenns mir nöd wür passä, denn wür i au 100 pro ä schlechti kritik abgäh, da isch jo logisch. I schrib jo nöd "Yes, voll freshä Stuff" wenn is voll beschissä find.
I dä Regel findis aber würklich voll freshä Stuff. AAAIIIGGHT?!

SCREWD
10.09.2004, 16:02
:D ich weiss was du meinsch LKB..... :blumen:

SCREWD
13.09.2004, 10:59
und was meint de SPENZA drzue? :D

spenzasequenza
13.09.2004, 11:58
jagelle, där spenza meint, wänn du miinu beats SO vergwaltigsch, de wiiter so! *g
isch sehr glunge findi.

LKB
13.09.2004, 12:01
Original geschrieben von spenzasequenza
jagelle, där spenza meint, wänn du miinu beats SO vergwaltigsch, de wiiter so! *g
isch sehr glunge findi.

...aber bitte nur mit gummi...

#ChRüSiMüSi#
13.09.2004, 12:21
hehe ich het di ghaue wenn de beat versaut hetsch screwdi:D
aber guud gmacht, 2 daumen nach obeeen..

radaya
13.09.2004, 12:35
he...geili sach!!!