Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : "Rue" - DefG feat. Semantik , Z & Pee

D-Glay
20.04.2004, 08:06
Es git eifach z'vill Müll.... (brk) etc..
....drumm eifach RUE! :fuckyou:

http://www.limmattalriders.ch/sounds/rueh.mp3

De track chunt uf'd EP und sett en chline Vorgschmack geh... Abesuuge , ufdreihe und inezieh! :yeah:
Feedback isch au willkomme..

Greetz!

-Def-

Beatnik
20.04.2004, 08:11
Original geschrieben von D-Glay
Es git eifach z'vill Müll.... (brk)..

Ha Ha, jetzt mached er scho en "Aightgenossen Forum Diss Track":D :D :D

Nei, schiess.....

Zieh mer das Teil hüt bim Worke inne, tönt scho mal interessant, aber jetzt "rueh" gäll:o

D-Glay
20.04.2004, 09:06
hehe... :D

De bin i scho mal gspannt uf Dis backfeed.. :D
Greetz!

Radical
20.04.2004, 09:29
Hanen au mal gsogä und werd bi Glägeheit losä und Feedback geh, obwohl, hanen glaubs eh scho mal vorab ghört....aber hauptsach de Fread isch no chli pushed!:D

D-Glay
20.04.2004, 10:18
Geile siech! :D

Checksch de schizzle trotzdem und gibsch chli feedback! :)

Greetz!

Pump
20.04.2004, 10:23
also wenn de track kein push verdient weiss ich au nöd...:handclap:

mIkRoFiL
20.04.2004, 10:26
easy track

Petey Penguin
20.04.2004, 10:41
Ah din Part hani ja schomal Live im Cheller derfe gnüsse!

Tönt bös! :-D

Same-Part isch huere deftig...

Z & Pee gfallet guet!

Beat isch nöd so mine - aber chunt passend bös daher!

"du bitch bliebsch wack, wie carmen fenk...."

Beatnik
20.04.2004, 11:23
He He

Hey G, du weisch ja was ich über euri Produktione dänke, drum fertig Arschkrüüche:D

Tönt für mich chli ähnlich wie dä Disstrack gäge euchi Lieblingsaargauer....vor allem dä Beat het glaub diii gliich Bass-Line!

Aber ebe, du weisch was ich über eu dänke drum...."rueh da, das Teil isch Dick"

D-Glay
20.04.2004, 14:01
hehe..

Weiss scho was über eus denksch.. :gun: :gun: :D ;)

Stimmt. Isch di selbe Bassline. Isch mer zersch nöd mal ufgfalle.. :D

Solang der de schizl gfallt isch gedisch!
:blingblin

Greetz!

CharlesDickenz
20.04.2004, 14:05
HI BOYS&GIRLS (naja, wohl vor allem das letztere...)

Das ist aber wirklich ein super Lied, dass du da gemacht hast! Leider (hahaha) hab ich's noch nicht gehört! Sehr interessant, dass sich hier die Leute kaum noch einkriegen vor lauter Arschkriecherei! So einen Support von debilen Asos sollte gleich mit einer verfickten Preisverleihung belohnt werden!

WARUM SCHEISST IHR EUCH NICHT EINFACH ZU (Beatnik und Co.)?

(könnt ihr eigentlich eure Meinungsäusserung auch ausnahmsweise mal ohne Smilies rauslassen? Oder ist eure Legasthenie dafür verantwortlich? Habt ihr Angst missverstanden zu werden??? Immer schön ein Smilie und wir bleiben Freunde, oder wie soll ich das verstehn'?)

Natürlich werden wir dir, DefG, sobald wir uns deinen/euren "Erguss" mal angetan haben, eine schön nette Antwort zukommen lassen! Wir nennen vielleicht sogar eure Namen, obwohl wir uns ja schon fast zu Schade sind, uns auf euer Niveau runterzulassen. Das bringt euch ja nur noch Fame! Und das wollen wir ja eigentlich nicht. Weil wir ja voll berühmt sind. So wie du!

Spass beiseite: Ein Vogel wie du hat mir noch lange nicht zu sagen, wann ich Ruhe geben soll. NEIN! Dann mach ich meine Fresse gerade noch doppelt so laut auf! Leider kann ich auf den Inhalt dieses Stücks noch nicht eingehen, aber das können wir ja dann in unserem Track machen (falls wir den machen... eigentlich könnten wir ja auch acapella freestylen, würde ja genügen, nicht wahr...).

so weit so gut.
und jetzt: HATET und zeigt Einigkeit! Biaaatches.

euer 2. bester freund (nach g.w. bush)
d.

P.S.: DefG, stimmt es eigentlich dass du n'Nazi bist??? Hmpf.;) ;) ;) :cool: :) :eek:

Beatnik
20.04.2004, 14:20
Original geschrieben von CharlesDickenz

WARUM SCHEISST IHR EUCH NICHT EINFACH ZU (Beatnik und Co.)?

Gan einfach, wenn sich alle in Schlieren zuscheissen, wird es noch schmutziger und dreckiger alls es schon ist, und ein bisschen sauberkeit muss sein!

Und was die tollen Smileys betrifft, die sind tatsächlich da damit man die Literarische Artikulation nochmals unterstreichen kann....sonst kommen noch Missverständnisse auf die sofort in einem Cyber Krieg Enden....so in diesem Style etwa :whogivesa :fuck: :fuckyou:

Und, ehm, ja, das wars!

peace

D-Glay
20.04.2004, 14:38
haha..

Charlez.. Suck mi Dick& Figg di is chnüü! :fuckyou: :D

Du und Dini wöschwiiber chönd ruhig en track mache..
De gits wenigschtens wider was zum lache nebscht dene andere , ernschte Theme.. :yeah:

Hoffe für Dich das mer nie anere Cypha begegnisch denn danach chasch Dis Mic an Nagel henke. :D

Greetz usem Limmattal! :asshole:

eimaleiZ
20.04.2004, 14:48
Hö hö.. Nei Charlie, mer halted euses Umfäld ide Regel Kak-Frei, das isch au de Grund warum du sötsch vode Bildflächi verschwinde.. Ich mein es ganzes Ziitli lang isches ja würklich lustig gsi mit eu chli umezbubele, doch jetzt hämmer sogar en Track über eu gschribe! freu di! Hey, jetzt chasch zu dine 2 Kollege und demit umeprale.. ha ha.. Und ja, wänner en geile Antwort-Track wännd mache, dänn chönder bi eus Features chaufe, dänn gits mal en geile Track Lutschy! Und ja für all wo nonig wüssed wie erbärmlich Ihr sind, sötti glaub mal das Fan-Mail poste wo du voreme Ziitli ad LimmattalRiders gschribe häsch..
ha ha ha -> "kein Scheiss"!!

LR-Geheimdienst:
Zerst schribeds es Fan-Mail ad LimmattalRiders und bstelled CD mit Adrässe. Und ja nacher händs im Focolio-Guestbook mit glicher E-Mail umegfigged und nöd gschnallt dases au sLR Guestbook isch und so sich sälber id Pfanne ghaue.. Elei die par wenige Tatsache säged doch gnueg über eu und eues Niveau und eue IQ us.. Und statt sounde sötteder echt lieber Briefmarke sammle und mal zu mir id Praxis cho und euse Sound suuge.. :kiffer:

ps: Beatnik:
Ha dBasslines nomal vergliche, sind glaub scho nöd allzuglich, aber wahrschindlich würkts so will dMC Reihefolg und Styles bis uf de Sema zimli ähnlich sind wie bim GuetNacht, aber au es Stuck wiit absichlich..
Hald zimlich monoton, defür bös und überall chli Hintergrund-flashes.. Aber de Track wird e wänner uf DefG EP chunt e nomal überarbeitet und gmasteret.. Merci fürs Feedback und la di nöd vo soneme Junkie Schwanzlutscher a pisse. Isch so offesichtlich nüt wie Niid dehinter..

Wow, hani wider es ganzes Buech gschribe.. shhhh

PhrazeFive
20.04.2004, 15:09
Original geschrieben von eimaleiZ
LR-Geheimdienst:
Zerst schribeds es Fan-Mail ad LimmattalRiders und bstelled CD mit Adrässe. Und ja nacher händs im Focolio-Guestbook mit glicher E-Mail umegfigged und nöd gschnallt dases au sLR Guestbook isch und so sich sälber id Pfanne ghaue.. LOL - wie dumm muss man sein...

mhmm
20.04.2004, 16:03
de erscht isch huere geil, nur "es reicht" tönt schwul :D

D-Glay
20.04.2004, 19:30
:D

hehe... Hauptsach das mers verstaht. *g*
Im grosse ganze aber bin i satisfied. ;)

D-Glay
21.04.2004, 08:55
Reeeeefreeeeshh!! ;)

eimaleiZ
21.04.2004, 11:41
Tschuu def..
Struub das so wenig Feedback chunt, downloads vom Track laufed scho rächt easy..
Traut sich käne me sitem GuetNacht.. :no: :bluepunk: :no:
ha ha

..vill findeds en scheiss, anderi es "reicht schwul"
doch di fettiste Rhymes, bruched sMic statt en "Beichtstuel"

nur joke.. piiis

D-Glay
21.04.2004, 11:59
Tschuu Chrieger!

:D hehe.. Ja sind doch chli wenig feedbacks.. hmm... Aurel? Chranesch? Bionic bouncer? misko? Wo bliibed er?? :D ;)

Doked ah, suuged de schizl und...

PUSH THIS THREATH!!! :gun: :gun: :gun: hehe...

EinmaleiZ... Cya 2nite!

Greetz!

-Def-

Map
21.04.2004, 12:12
So Def. Ha mer dä Track geschter zoge. Finge ne geil, passt aues rächt guet. Di Part isch rächt aight, spricht vorauem e dütlechi Sproch. Bi gspannt, was du do akündisch us EP. Am geilschte hani am Sema si Part gfunge. Das isch doch grad extrem geil gsi. Dr Chorus fingi ou fett, isch das dr Z mit dere "freakige" Stimm?? Tönt extrem geil i däm Style.

Fazit: Fingi e gueti Sach, verhet mire Meinig no vo A-Z!

sly saloon
21.04.2004, 12:16
Original geschrieben von Map
So Def. Ha mer dä Track geschter zoge. Finge ne geil, passt aues rächt guet. Di Part isch rächt aight, spricht vorauem e dütlechi Sproch. Bi gspannt, was du do akündisch us EP. Am geilschte hani am Sema si Part gfunge. Das isch doch grad extrem geil gsi. Dr Chorus fingi ou fett, isch das dr Z mit dere "freakige" Stimm?? Tönt extrem geil i däm Style.

Fazit: Fingi e gueti Sach, verhet mire Meinig no vo A-Z!

True, i finds au fresh, wie die "freakig" stimm mit em sema sine styles alterniert (schön gseit oder?) props a die wo mitgmacht hend!!!

Chraensch Lee
21.04.2004, 12:17
Da bini :D

Beat isch nid so mis Ding, aber das liit wohl dra dasi nur sehr selte öppis mit Synthielaschtige Hip Hop Beats afange cha... aber produziert ischer schön suber, vou easy.

Uf d'Reims hani noni so gloset, aber flowe dönd all recht geil, vorallem de letscht findi gaht recht ab. Aber ebe, has ersch 1 mal gloset, wird mi susch nomal melde wennis chli im Ohr han...

D-Glay
21.04.2004, 12:27
Hey cool! So gfallt mer das.. hehe.. :yeah:

@ Map

Du sagsch es! De Sema breeeennt!! hehe.. Find sin part au voom fiinschte. Freu mi scho uf wiiteri kollabos! ;)
De Z chunt grad nachem Sema und aschlüssend min bro de Pee.. Z&Pee hend denn übrigens au bald en release.. Ha das teil scho glost und empfil chli usschau z'halte nach dene beide jungz.. Haaaaammer stuff! :yeah:

@ Sly

Thx für'd Propz!

@ Chranesch

hehe.. :D Schön das di igfunde hesch.. :D
Losisch de track no s'paar mal und de let me know how u like those flows! :D ;)

Thx @ all n' greetz!

-Def-

eimaleiZ
21.04.2004, 15:10
Bin ich gmeint mit "Freak-Stimm?" oder doch eher de PMX?

:brille:

Map
21.04.2004, 15:23
@eimaleiZ: Weiss leider nid. Chönntsch du sy, wieu die Stimm isch mer ou scho ufemne angere Track (positiv) ufgfaue. Hocke momentan leider im Gschäft u cha grad kei Passage zitiere, holes am Obe noche.

mhmm
21.04.2004, 15:30
..vill findeds en scheiss, anderi es "reicht schwul"

hmmm hesch das etz falsch verstande?
ich mfinds ned "reicht schwul" sondern das er "es reicht" seit schwuul, tönt halt so paschtlet.

eimaleiZ
21.04.2004, 17:02
Nei nei nei, voll easy.. Ich has scho richtig verstande und das isch au nöd bös gmeint gsi..
:hippie:

Vor luuter Text schribe dänki ebe langsam au scho so und drum hani währendem läse vo es "reicht schul" grad irgendwie de "Beichtstuel" als Rhyme im Chopf gha und drum das au sinnlos gschribe..:kiffer:

piiis

und Jungs, nid vergessen:

www.zpro.ch
günstigi Studiousrüstig
und Studioufnahme bi LR!

EphToDaRhyme
21.04.2004, 19:54
Also ich finds echt n1.. Aber ebä dä Beat isch au nöd soo min Style :)

@Radical und Def: Was gout eigentli mit em Daily Fights..?

eimaleiZ
21.04.2004, 20:01
Original geschrieben von Map
@eimaleiZ: Weiss leider nid. Chönntsch du sy, wieu die Stimm isch mer ou scho ufemne angere Track (positiv) ufgfaue. Hocke momentan leider im Gschäft u cha grad kei Passage zitiere, holes am Obe noche.

Krass dass der das ufgfalle isch.. Du meinsch wahrschindlich am Wichtus sis Demo, oder?
Da isch ebe au no öpis im Köcher... ;)

eimaleiZ
21.04.2004, 20:03
ou stop. Ha was verwächslet.. Ha gmeint du meinsch was anders mit pozitiv.. Merci fürs fette Feedback!

D-Glay
21.04.2004, 22:06
Tschuu Eph!

Wie Du weisch bin i scho lang ready betreff em Dailyfights.. Seisch eifach wenn und wo und scho hesch'd Zeile im Chaschte! :D ;)

Greeetz!

Bschiisär
21.04.2004, 22:09
Vorher isch grad d'Siitä nöd gloffä..jetzt hanmer mal dä Track abägladäd..mues säge..proops..easy track..hät paar geili parts drinn..bloss d'Basslinie näärvt mitdä Ziit..(chli monoton..)

piis..

Radical
22.04.2004, 09:00
Original geschrieben von EphToDaRhyme
Also ich finds echt n1.. Aber ebä dä Beat isch au nöd soo min Style :)

@Radical und Def: Was gout eigentli mit em Daily Fights..?

Eph: ööhm, also ich bin ehrlich gseit nonig derzuecho...händ 2 Konzert die nächschte 2 Weekends und für das no müessä en Text fertig mache und probä....muesch dich noch chli Gedulde, 2,3 Wuche....aber kei Angscht, der chunnt.....und zwar dänn wie d Schissi!

CharlesDickenz
22.04.2004, 11:46
Jetzt mal ehrlich:

IST EUCH ÜBERHAUPT NOCH ZU HELFEN?

DAS nennt ihr einen "Disstrack"? Was soll das? Keine einzige von euren ziemlichen peinlichen Lines trifft mich! Und was zur Hölle hat Carmen Fenk damit zu tun?

Ihr habt keinen Plan von Battlerap, Jungs, und das ihr von Probz zugeschüttet werdet, ist einmal mehr ein Armutszeugnis für diese sogenannte "Szene". Das mein Umfeld hier nicht aufkreuzt, liegt vielleicht daran, dass man in gewissen Kreisen das I-Net gar nicht als tangierend betrachtet. Es gibt Leute, die uns angeraten haben, gar keine Antwort zu machen, und nachdem ich das Ding gehört habe, bin ich versucht, denen recht zu geben. Aber weil wir nunmal nicht so gottverdammt arrogant sind wie ihr, werden wir uns sogar dazu bequemen, euch netterweise unsere Sicht der Dinge mitzuteilen.

Und das ihr unsere Adresse habt, liegt nicht an Blödheit oder ähnlichem, sondern nur daran, dass wir uns nie hätten träumen lassen, das ihr komischen Vögel das Netz so ernst nehmt. Aber anscheinend wolltet ihr ja sogar den Damja verprügeln, was nur ein weiteres Indiz für eure stark debile Art ist.

Nun ja, ich habe eigentlich genug davon, in ein Forum zu posten und gehe jetzt lieber Hornhaut raspeln, scheissen oder wichsen, weil das echt sinnvoller ist.

In diesem Sinne, wartet auf die Antwort, welche rechtzeitig mit dem Aufschalten unserer Website www.gebüffeltehoez.ch auf euch Spinner zukommen wird.

Ich verbleibe mit freundlichen Grüssen
d.

P.S.: Statt euch immer gegenseitig die Rosetten zu lecken wäre es mal sinnvoll, ein gesundes Mass an Menschenverstand (habt ihr das???) walten zu lassen, und ein par Sachen zu hinterfragen... und tschüss.

EphToDaRhyme
22.04.2004, 11:55
Original geschrieben von Radical
Eph: ööhm, also ich bin ehrlich gseit nonig derzuecho...händ 2 Konzert die nächschte 2 Weekends und für das no müessä en Text fertig mache und probä....muesch dich noch chli Gedulde, 2,3 Wuche....aber kei Angscht, der chunnt.....und zwar dänn wie d Schissi!

OK isch au easy.. Meldsch di eifach wenn ihr so wiit sind..

D-Glay
22.04.2004, 11:56
Charlez Du lernsch es nie... :stupid:

...aber wie heissts so schön.. Wer nicht hören will muss fühlen.:stonehit:

Charlez... Ich wird der netterwiis i Din arsch gingge wenn mer under d'Auge chunsch.. hehe.. De gsehsch wie "real" das es zue und her cha gah.. :yeah:

No e chlises Zitat wo passt:

Punks jump up to get beat down!! ;)

Beatnik
22.04.2004, 12:41

Punks jump up to get beat down!! ;)

He He, ich chume no chli go Rosette läcke...he he

Han au no es Aktueller Zitat....

"Your Arms too Short to Box with God"

:D peace

höse
22.04.2004, 13:59
feddä track! semantik flowt eifach heftig! :banana: freu mi ufs album!

thieu
22.04.2004, 14:07
Finne der drop vam Zweite Part der Hammer, susch finn is nu easy, hä aber va ew scho bessers kehrt "Gschmacksach"...

Aber liit lohnt schi das wäge irgendwelche Liit (kenne di wo disst werdend nit, beziäh also da öi kei Stellig) so Liäder z mache?
Ja zwar, Merci ver en nöje Track wan i cha lose...:confused:

eimaleiZ
22.04.2004, 15:10
Merksch wie dem Typ langsam sini möchtegern Klugscheisser Sprüchli usgönd.. :eek:

Nimmt mi wunder wie gross daser no würd schnure wänner mal nöd vorem PC mit eus würd rede.. ha ha

apropos Zitat.. "Q-Boot"
"Mir stönd eus gägenüber und du wirsch wiis wie Chride"
"wäni mit dir fertig bin bruched dBulle wiisi Chride"

Buff-a-Hoe Bob
22.04.2004, 16:41
:kotz: ...Hab den Track gehört!!

Oh Gott oh Gott oh Gott!

Schon lange, sehr lang klage ich, fragt meinen Kumpel Dickenz, über die beängstigend schneller wachsende CH-
Rap Gemeinde!!

Ich reg mich auf! ICH REG MICH AUF, wegen euch Spasten!! Ihr verkauft diesen Scheiss als Battlerap!!!!

Ich hab mir den Track jetzt mindestens 10 Mal angehört! Und ausser einem Vergleich mit Carmen Fenk und irgendwas mit Shizzlemanizzle hab ich nichts gehört!

Ihr Bitches habt Talent! Ihr könnt einen Track füllen mit belangloser Scheisse und niemand weiss mehr um was es geht, nachdem man sich den Track angehört habt!

Ich hab gedacht da kommt was! Ich hab euch nie wirklich für gut empfunden. Ich habe diverse Tracks von euch gehört, weil man ja nicht urteilen will ohne zu wissen was die Gegenpartei soundmässig auf dem Kasten hat! Aber jetzt habt ihr euch selbst übertroffen!!

Ich muss auch sagen, Semantik war noch der beste von euch! Kann und will ich nichts dazu sagen. Aber du Def und das andere Pflegma habt uns echt enttäuscht!

Jungs, eure "Battlereime" treffen uns nicht, ihr Fuckerz!
Seit gespannt auf unsere Antwort, seit fair uns hört sie an!
Aber seid gewarnt! Das wird nicht lustig!

In diesem Sinne

Der Kinderjeander vom BRK!

fazit8
22.04.2004, 17:12
semantik brennt wie immer . . .

D-Glay
22.04.2004, 17:31
Spaar der dini Lahmarschige Sätz.. :D

Ihr BRotKrümel sind pisser und meh nöd.

So und jetz no einisch:

Ich bin en seehr tolerante Mensch aber das wo ihr triibed gaht eidütig zwiit. Darum au de track.

Hend er's gfühl das ganze da seg nur en joke?

Ich han nüüt dagege wenn mer sin stuff presente wett aber wenn e Gruppe Wöschwiiber meint nach eim Jahr sounde sinds de schizl und ales anderi isch wäck den kriged er es Problem mit mir. Vorallem denn wenn Ihr eu i fremdem Gebiet beweged wie uf eusem Gee Buech... Capisch?

..und stell mich nie in frag wenn mich nöd kennsch.

Du chasch no lang sege ich cha nöd battle aber wer vo eu spasste het scho mal en battle gwunne? *pff*
Selber ha scho meh als einisch en battle für mich entschide und bin scho es Jahrzent a mim stuff... Glaubs od. nöd aber ich iss eu wie Gipfeli zum z'Morge. :magic: Was ich vo eu verlange isch respekt und wenn er de nöd ufbringe chönd , müender eu eifach nöd wundere.. :gun: :gun: :gun:

De chunt no die Sach dezue wo de EimaleiZ gschilderet hätt was eifach z'vill isch. Verstehsch?

...los.. ich schrib au nöd eifach so das er nur gschleik und kei Gift i euem stift hend...

..Checked doch nur mal eue dämlich threath (stahlshit irgendwas im ass)... De seit scho ales nach de feebacks wos geh hett.. Am gschidschte wärs , wenn er's jetz eifach bliibe lönd statt witer Holz is Füür z'werfe denn das chunt nöd guet uf duur. ;)

i dem Sinn... R.I.Peazzz! :jesus:

Buff-a-Hoe Bob
22.04.2004, 18:19
Bonjour Fans,

da wir nun die glücklichen Besitzer der Übertighten Homepage www.gebüffeltehoez.ch sind, benötigt nun auch
jeder Hater/Fan ein übertightes Tool um diese Page
öffnen zu können:

Nachfolgend findet ihr den Link um dieses übertighte Tool
herunterzuladen um wiederum unsere übertighte Page öffnen zu können!

Um es kurz zu machen, ihr müsst euch die neuste Version eures Web Browsers hinunterladen damit ihr auf "Rap's fresheste Page" gelangt! Alles klar?!

http://www.switch.ch/id/idn/apps.html

Und Def, meiner Meinung nach verstehst du nicht das wir Kritik üben. Ich darf sagen wenn mir deine Rhymes nicht gefallen. Mann was erwartest du?

Das alle so arschkriechen wie sämtliche Bitches in diesem Thread? Das ist echt lächerlich!

KinderJeander

Beatnik
22.04.2004, 18:28
Original geschrieben von Buff-a-Hoe Bob

Das alle so arschkriechen wie sämtliche Bitches in diesem Thread? Das ist echt lächerlich!

Nun, ist ja nicht mein Beef....aber Arschkriechen und Respect ist was anderes! Aber wie gesagt, es ist nicht mein Beef und auf ausführliche Erklärungen und Geschichtsrückblendungen habe ich keine Lust!

Ich hoffe nur ihr wisst mit wem ihr euch da anlegt.:rolleyes:

peace

eimaleiZ
22.04.2004, 19:25
Die Mongos meined im Ernst dasd dLüt da irgend es Tool abeladed zum uf eui scheiss Siite zglange.. Ha ha.. Chasch mis Netbus PlugIn abelade du Glon :brille:

Beretta
22.04.2004, 21:48
Ok Homies,

Geiler Track Z!!! Gefällt mir gut!
Freu mich auf das Album!

Bald werden wir wissen wer Tight ist und wer nicht!

Hola W. (P.O.Z):no:

Buff-a-Hoe Bob
23.04.2004, 01:38
EimaleiZ du Bastard!

Ziehste dir den Scheiss halt nicht runta! Ich seh schon wenn du dich auf unserer Page bewegst du Fotze!!

****** MITTEILUNG ******

Hört nich auf die schwule Hoe, zieht euch unsere Page rein!! AAAAiight!

KinderJeander / KOA PornoProduKKKtionz

Beatnik
23.04.2004, 02:13
Original geschrieben von Buff-a-Hoe Bob

Hört nich auf die schwule Hoe, zieht euch unsere Page rein!! AAAAiight!

Man, es ist nicht mein Beef, und bei LR bin ich auch nicht...aber da kann ich nur noch lachen.....

:auslachen :auslachen :auslachen :auslachen

Wenn ich eure Page und meinen Dünnschiss vergleiche, dann ist mein Dünnschiss spannender beim rausfurzen, vor allem hatt er mehr druck, he he....gleichzeitig hatt mein Dünnschiss Soundmässig mehr Skills drauf...vor allem nach einem Bohneneintopf!

Mit LR übernehmt ihr euch tausenfach, das ist wie Oli P gegen Kool Savas, wie ein Kartenhaus gegen Atombunker, eine Vergleich ist nicht mal gerechtfertigt...damit würde man LR sogar Beleidigen!

Schade das ich hier nicht Moderator bin, deinen Scheiss würde ich sofort löschen, sonst habt ihr noch freude an der unverdienten Aufmerksamkeit und den wenigen Hits die eure Page dadurch hatt!!

Und euren Dj könnt ihr gerne mal vorbeischicken.....das was ich da gehört habe ist ....nun ja...wie gesagt ist nicht mein Beef...he he

Beatnik
23.04.2004, 02:23
Es git eifach z'vill Müll.... (brk) etc..

http://www.limmattalriders.ch/sounds/rueh.mp3

De track chunt uf'd EP und sett en chline Vorgschmack geh... Abesuuge , ufdreihe und inezieh! :yeah:
Feedback isch au willkomme..

Greetz!

-Def-

Um dä Shit isch es ursprünglich gange....UP

eimaleiZ
23.04.2004, 11:29
Ja Mann, Beatnik du bisch en geile Siech.. Isch s erst gsi woni gläse ha nachem Gänniger hüt am Morge und ich hammer voll de gröhl Isatz müese ge bi dere Dünnshiss Story..
:auslachen:

vom feinsten.. passt wie gschmiert.. ;)

Aber Rächt häsch uf jedefall, am beste Reagiert eifach keine vo eus me druff, dänn ich ha da was witzigs chöne organisiere zum das "richtig" usträge..

:wixer: :wixer:

Beretta
23.04.2004, 16:25
Ey Z,

psssssst es steht noch nix fest

Map
23.04.2004, 16:29
Original geschrieben von Beretta
Ey Z,

psssssst es steht noch nix fest

Es het mi äbe tüecht. Ha d Message aber scho verstange vom Z. Hey Beretta: Gits no Demo's vom W?

Beretta
23.04.2004, 16:50
@Map

Ja es gibt welche, bin heute Abemd in Langenthal und nehme ein paar mit, sprech mich einfach drauf an!

FÜR ALLE DIE NICHT AUS BERN KOMMEN GIBTS DIE TRACKS BALD ONLINE UNTER www.pozitiv.ch

p.s Sorry Z für die kleine Werbung aber ihr seit momentan der meist geklickte thread :blingblin

Map
23.04.2004, 16:51
Verdammt geil! Dann bis heute im Sunset.

Radical
23.04.2004, 16:54
Original geschrieben von Beretta
@Map

Ja es gibt welche, bin heute Abemd in Langenthal und nehme ein paar mit, sprech mich einfach drauf an!

FÜR ALLE DIE NICHT AUS BERN KOMMEN GIBTS DIE TRACKS BALD ONLINE UNTER www.pozitiv.ch

p.s Sorry Z für die kleine Werbung aber ihr seit momentan der meist geklickte thread :blingblin

dann sieht man sich am 19.5. im Dynamo......:D

eimaleiZ
23.04.2004, 17:53
[i]Original geschrieben von Beretta
p.s Sorry Z für die kleine Werbung aber ihr seit momentan der meist geklickte thread :blingblin [/B]

:king:

mo'
23.04.2004, 23:40
beat: ok
raps: dr erscht (wär??) het suberi, präzisi flows und ganz gueti riime - angenehm zum zuhören. dr sema het eifach e unerklärlechi "usstrahlig" bzw. gloubwürdigkeit - das chunnt aber wahrschinlech vo mire bestehende sympathie zum kammermusik-tape...... obwou dass er bi däm track hie sicher nid mit herte rhymes oder flows uffahrt; är macht spass bim lose.... uahaaaa! freude!

rm
23.04.2004, 23:58
de track isch na recht guet, semantik brännt aber meh als die ander mzee´s

eimaleiZ
25.04.2004, 02:52
Thx fürs Feedback, nomal wäg de Reihefolg:

DefG, Semantik, Z, CrazyP

:hippie:

WA(h)RHEIT
30.04.2004, 23:25
Es ged eifach gnueg Muell. Wieso moeched er denn sone gottlose Scheisstrack. Das meineder jetzt aber ned aernscht oder??? HHHHHHHhaaaaaaaaaaaaa, hhhhhhhhhhhhhaaaaa
Raepped er extra so schlaecht ond de Beat, jeses, en schlaechtere hani glaub no ganz, ganz selte ghoert.
Bitte, bitte, hoered uf Musik zmache. Das esch jo, nei,

verschiessed euch.

big capo
01.05.2004, 03:27
mein gott was bisch dän du für en weiche.. shit.. merci für dini lektüre in rächtschriibig aber s wortspiel häsch nöd checked.. oder isches en druckfehler? who knows... da gits nur eis problem, bevor i mir ä knarre an chopf hebe, drucki si bi dir ab, soviel zu mä seits halt eifach soo.. bitch.

D-Glay
01.05.2004, 11:14
hehe...

Zersch mal thx fürs refreshe! ;)

..Hou Du muesch ja de oberfläsher sii gelle? :D haahaaaa....

Sovill Wahrheit und das i Dim erschte Biitrag uf Aight... *g* Weisch was wirkli wahr isch? Das mer de track genau für so lüüt wie Dich gmacht hend! :yeah:

Bevor so grossi Tön spucksch , postisch gschider selber mal was vo Dir...

I dem Sinn... Schöns weekend! :iloveyou:

Aurel
01.05.2004, 13:08
hey def, han etz de track endlech, endlech au mal gsoge. und gröschti proaps... "du bitch bliibsch wack wie d'carmen fenk!", haha... sema rockt alles. beat esch nüt überdimensionals, aber passt defintiv guet. repspect!

Aurel
01.05.2004, 13:09
Original geschrieben von WA(h)RHEIT
Es ged eifach gnueg Muell. Wieso moeched er denn sone gottlose Scheisstrack. Das meineder jetzt aber ned aernscht oder??? HHHHHHHhaaaaaaaaaaaaa, hhhhhhhhhhhhhaaaaa
Raepped er extra so schlaecht ond de Beat, jeses, en schlaechtere hani glaub no ganz, ganz selte ghoert.
Bitte, bitte, hoered uf Musik zmache. Das esch jo, nei,

verschiessed euch.

muhahaha... etz frag ech mech nur no, was du so losisch...

WA(h)RHEIT
02.05.2004, 23:53
Original geschrieben von Aurel
muhahaha... etz frag ech mech nur no, was du so losisch...
Wird dich wahrscheinlich gar nicht intressieren, aber da du gefragt hast (wo soll ich beginnen): Dani Goeldin, Ohmacht, The Grouch, Alias, Sole, Eligh, El-P, Nach, DogmaCrew, wercubAt, Awol One, Josh Martinez, Sichtbeton, Scheiterhaufen, Wa(h)rheit, Azad, AbdulDamja, KinderJeander, Aesop Rock, Daddy Kev, Control Matchete, Freeman, Sage Francis, Atmosphere, ...

und natuerlich Limmatthalriders, ha, ha nein Spass beseite. Der Track ist schlecht keine Frage. Die Metapher mit Oli P und Kool Savas find ich uebrigens sehr gut gewaehlt. Ihr seit euch aber im Klaren, dass ihr woll oder uebel der Oli seit. Ihr wuerdet gegen Damja im Ring keine 10 Minuten ueberstehen. Damja ist mehr Rap als ihr je sein werdet. Damja ist mehr Battle als es Savas waehrend seiner wunderbaren Anfangsjahre war. Damja ist die verbesserte Reinkarnation von Pimplegionaer.

WA(h)RHEIT
03.05.2004, 02:11
Original geschrieben von big capo
bevor i mir ä knarre an chopf hebe, drucki si bi dir ab, soviel zu mä seits halt eifach soo.. bitch.
Hast woll zu viele Mafiafilme gesehen. Kennst du Tommy Gun, puto?

nobra
03.05.2004, 02:43
Wird dich wahrscheinlich gar nicht intressieren, aber da du gefragt hast (wo soll ich beginnen): Dani Goeldin, Ohmacht, The Grouch, Alias, Sole, Eligh, El-P, Nach, DogmaCrew, wercubAt, Awol One, Josh Martinez, Sichtbeton, Scheiterhaufen,AbdulDamja, KinderJeander,Daddy Kev, Control Matchete, Freeman, Sage Francis, Atmosphere, ...

sind das raver acts? oder undergrund rnb remixer?
ah dä freeman isch doch dä iam spacko uiui flow so eckig wie knäckebrot mann dini muetter isch uf crack das häsch devo punk.

Aurel
03.05.2004, 11:41
Wird dich wahrscheinlich gar nicht intressieren, aber da du gefragt hast (wo soll ich beginnen): Dani Goeldin, Ohmacht, The Grouch, Alias, Sole, Eligh, El-P, Nach, DogmaCrew, wercubAt, Awol One, Josh Martinez, Sichtbeton, Scheiterhaufen, Wa(h)rheit, Azad, AbdulDamja, KinderJeander, Aesop Rock, Daddy Kev, Control Matchete, Freeman, Sage Francis, Atmosphere, ...

und natuerlich Limmatthalriders, ha, ha nein Spass beseite. Der Track ist schlecht keine Frage. Die Metapher mit Oli P und Kool Savas find ich uebrigens sehr gut gewaehlt. Ihr seit euch aber im Klaren, dass ihr woll oder uebel der Oli seit. Ihr wuerdet gegen Damja im Ring keine 10 Minuten ueberstehen. Damja ist mehr Rap als ihr je sein werdet. Damja ist mehr Battle als es Savas waehrend seiner wunderbaren Anfangsjahre war. Damja ist die verbesserte Reinkarnation von Pimplegionaer.

ach so... 'n richtiger underground head und so, livin legends und konsorte... lol... aber was zum fick hat da die brk crew drin verloren? diese leute in einem satz mit slug oder sage francis zu nennen ist absurd.

ganJahnova
03.05.2004, 12:25
Limmattalriders (mhuahahahaha), ihär Spasstä müänd dä "Track" sogar nu mit Diss-Track ahschribä, will susch kein Sau druschämti, das dä Scheiss en Diss sötti sie! FUCK, das isch ächt schlächt! Aber Limmattal, ihär chönd euch freuä, will wens BRK (BRK!!!BRK!!!BRK!!!BRK!!!DAIMON!!!DAMJA!!!15!!!) en Antwort uf dä Scheiss gid, erklingt i euchnä dräckigä Ohrä ändlich mal R-A-P! Und zwar puurä, feinschtä Rap frisch vo dr thightischtä Rapper hiä i derä verkacktä-Schwiizer-Rapplandschaft! En Figg uf üch, uf das wo ihär machid und sägid! Figged eu gägäsiitig in Arsch, ihär Schwuchtel-MCees!!!

PropPpzZz an

BRK
KoA
DamJa
Daimon
ZuckerHans
15

.::gAnJaHnOvA::.

D-Glay
03.05.2004, 12:53
Grossi schnurre und nix drahinder...

...Easy.. ..Ihr hend scho no glägeheit eues "können" unter bewiis z'stelle... Wehe Ihr ziehnd denn de schwanz ih!

Stay tuned!

Beatnik
03.05.2004, 13:45
Ich glaub da eröffnet dä gliich Hirni immer wider es profil, so zum Kollege vortüüsche, ha ha ha:D :D :D

Ich gib mir au gern sälber Probz.....

>>Hey Beatnik...du bisch dä geilscht Siäch, ficksch sogar dä Q-Bert a dä Turntables wäg, yeah!!!<<

(Hmm, irgendwie fühl ich mich jetzt nöd besser, und Grössewahn gitt mer irgendwie au nöd meh Selbstbewusstsii):D

AndLaso
03.05.2004, 13:53
Chunnt guet, de Beat flasht mi ned umbedingt, deför sind d'Raps rächt gediege!

PhrazeFive
03.05.2004, 14:00

...Easy.. ..Ihr hend scho no glägeheit eues "können" unter bewiis z'stelle... Wehe Ihr ziehnd denn de schwanz ih!"Ich seh etwas was du nicht siehst und dass ist blutrot"
Oder wie isch das scho wieder gange? Hmmmm...
Naja egal uf jedefall weiss ich öpis und das wird bluetrot ende... schön :-)
"I froi mi!"

Wo isch jetzt eigentlich de sofort erschienendi ach so spontani Konter vo dene BRetzelKacker?

eimaleiZ
03.05.2004, 16:08
Ach du scheisse, jetzt gangi mal par Tag id Ferie und scho fahred die Sieche wider mit so scheiss uf.. Aber ebe, wie glaub ali bis uf die Loosers scho langsam begriffe händ wirds sehr sehr bald e grossi Überraschig ge.. Ihr händ eus welä Dissä zum en Name becho, jetzt gits sogar sganze Programm, bis zum bittere Ändi.. So das dLüt sogar vo eu werded rede.. Mer wird Mitleid ha..

Aber jetzt isch fertig.. Gross tippe cha ja jede, aber was für 2 ganz verschideni Wälte bald uf sich werded träffe das kännsch du Junge glaub nur us Mafia-Streife.. Aber ebe, tipped isch gnueg.. Und für all die mal wo eusi Müetere usw. erwähnt häsch gits no was "real`s" retour..

Aber abgse devo findis komisch, dass di Pisser i fast all CH HipHop Guestbooks (hani neulich usegfunde) die gliche unterste Beschimpfige händ chöne mit ihrem Name poste und mir die einzige sind wo was degäge unternämed.. Spricht au für sich.. "Aber di meiste finded ja sie stöched über so Sache.. Aber mir stönd am Bode und holed all di Sieche zu eus abe!" JaMann, das isch es Schlusswort.. :)

eimaleiZ
03.05.2004, 16:10
Und no merci Lüt für dPropz und Amerkige.. :)

und ja.. find de Beat sälber au gwöhnigsbedürftig, aber er passt schön zum eigentliche Inhalt und es mues ja au nöd immer zwingend irgendwelche Norme folge..

piiiiiiis

nobra
03.05.2004, 16:24
hahaha peinlich

he limmattalridaz und focolio nix freund?
oder wer hät wem sini muetter gfickt? :rolleyes:

Beatnik
03.05.2004, 16:37
Aber mir stönd am Bode und holed all di Sieche zu eus abe!" JaMann

Ha Ha, das isch sgeilschte gsi, he he, du hesch so rächt! Mängisch mues mer eifach wider obenabe cho...he he (han sogar ich scho müesse)!¨

Dä isch ganz geil gsi, he he ;)

eimaleiZ
03.05.2004, 18:28
@nobra

he limmattalridaz und focolio nix freund?

:hmmm: wie meinsch das?
LR & FOC isch sehr guet befründed! :D

oder wer hät wem sini muetter gfickt?
:angel: de Beatnik :auslachen

nur joke..

ps: git en neue Track uf www.limmattalriders.ch ide negste Tag.. Usnahmswis kän Diss. :)

WA(h)RHEIT
03.05.2004, 23:55
Original geschrieben von nobra
sind das raver acts? oder undergrund rnb remixer?
ah dä freeman isch doch dä iam spacko uiui flow so eckig wie knäckebrot mann dini muetter isch uf crack das häsch devo punk.
Rave und RnB Acts vom Feinsten, recht hast du.
Und 50Cent ist ja so Rap, stimmts, Schwester.

Ach ja, Punks sind nett.
Jodete

WA(h)RHEIT
04.05.2004, 00:00
Original geschrieben von Aurel
ach so... 'n richtiger underground head und so, livin legends und konsorte... lol... aber was zum fick hat da die brk crew drin verloren? diese leute in einem satz mit slug oder sage francis zu nennen ist absurd.
BRK brennt Aurels Sempach ab.
Nix absurd. Ich nenn dich und BRK ja auch in einem Satz.

magebrot_jimmy
04.05.2004, 01:39
den track find ich nicht geil. für mich einfach nur so primitives gedisse, und einer redet von "kei gwicht i de text" - was ich noch lustig finde, denn ich kann in diesem track eben auch kein gewicht in den texten finden! und auch kein niveau. das finde ich widersprüchlich. immer so "du bitch" und "du bisch scheisse" zeug und fluchwörter. das ist definitiv nicht meine sorte rap. ich habe auch keine ahnung, wer hier gedisst wird. dann krächzt noch einer wie dmx oder so drein, finde ich irgendwie lächerlich. den beat gefällt mir auch nicht. aber das ganze ist gut abgemischt und hat ein gute tonqualität. die, die das abgemischt und gemastert haben, haben wohl eine ahnung von der materie.

mj

pfenne
04.05.2004, 02:29
de charles esch eh deck...gang e dis loch zrogg wod här cho besch...dräckigi schlampe...

°°°FaScHo°°°
°°°Du---Scheiss---FaScHo°°°
Keine macht den Faschos...

pfenne
04.05.2004, 02:30
Ond de Track esch no deftig...fend ich...aber es esch ned för all so...aber wäg dem müender doch ned domm omefegge...

Horni MC
04.05.2004, 02:47
dä track mit äm freestylär uf wahrheits drogä isch viel krassär:hiphop: ja jaa nid umä susch bekannt als Gsellschaft Mit äm Breitä Horizont:jaja:
so und jetzt besuff i mi ällei:drink:

magebrot_jimmy
04.05.2004, 02:58
Original geschrieben von pfenne
Ond de Track esch no deftig...fend ich...aber es esch ned för all so...aber wäg dem müender doch ned domm omefegge...

ich finde ned, das i umegfigged han, ich han nume mini ehrlichi meinig gseit. und usserdem, wieso redsch du vo "ehr", ich bin nume 1 person. ich find ehner, dass DU umefiggsch (lueg mol din vor-vorherige post a). was esch eigentlich los, chan mer ned mol me kritik abringe? wenn ich de track ned geil finde, denn find' en ned geil. und ich han au gwüssi sache guet dra gfunde, hani jo au gschribe. mir händ au scho es paar lüüt gseit, dass si mis züg ned geil oder sogar voll scheisse gfunde händ, und ich han au ned gseit: "hey, es ESCH geil, haued ab, mann" und so. ich ghöre sälber au gern negativi kritik a mine sache, und lueg das nid als umefigge a. ich han obe gseit, es isch nid d'sorte rap, woni gern lose. und das isch für de ersteller en meinig, öb wärtvoll oder ned, entscheided er. drum: muesch mech gar ned grundlos "dräckigi schlampe" und "fascho" nänne, du dumms chind. du besch soooooo dumm.

Radical
04.05.2004, 09:13

ps: git en neue Track uf www.limmattalriders.ch ide negste Tag.. Usnahmswis kän Diss. :)

was für einä, Z??????

eimaleiZ
04.05.2004, 10:41
zerst rasch danke für dPropz wägem abmische etc.. Isch zwar echt nöd vill gmacht worde dra, aber es stammt us de www.zpro.ch Chuchi, wommer cha miete und günstig Sache zieh.. So, nur schnäll müese dWerbig gmacht ha.. :)

Und jaw Radical.. Ich ha im Studio dini Stimmufnahme zämegmischt und e EP drusgmacht woni jetzt unterem Name Rumpelstilzli verchaufe..
:auslachen

Nei, mer händ no ca. 20 agfangni anderi Lieder ufem PC im Studio und eis devo machi hüt fertig, misches und dänn chunts ufe.. Wetsch de Track mitem DefG au für ufs Netz? Oder isch de für suschd was? EP?

Gruess Z

Radical
04.05.2004, 10:58

Und jaw Radical.. Ich ha im Studio dini Stimmufnahme zämegmischt und e EP drusgmacht woni jetzt unterem Name Rumpelstilzli verchaufe..
:auslachen

Nei, mer händ no ca. 20 agfangni anderi Lieder ufem PC im Studio und eis devo machi hüt fertig, misches und dänn chunts ufe.. Wetsch de Track mitem DefG au für ufs Netz? Oder isch de für suschd was? EP?

Gruess Z

Uella Z, alte Gauner

Fuck, han der doch gseit, söllisch mis alte Aka nöd is Spiel bringe :D

Ja, de mitem Def chönntisch au ufs Netz kickä, wenn das gaht, wäri supercool (will ich han kei Ahnig wie das gaht, und so).....EP isch nonig in Planig bi üs, das hät Ziit...ich posä z erscht chli bi üch druf mit....hrhrhrrrrr

Cheers und bis zum nächste Mal

Aurel
04.05.2004, 11:26
BRK brennt Aurels Sempach ab.
Nix absurd. Ich nenn dich und BRK ja auch in einem Satz.

muhaha... eine hand voll internet-hobby-gängsters... mehr steckt nicht dahinter.

D-Glay
04.05.2004, 11:36
Original geschrieben von magebrot_jimmy
den track find ich nicht geil. für mich einfach nur so primitives gedisse, und einer redet von "kei gwicht i de text" - was ich noch lustig finde, denn ich kann in diesem track eben auch kein gewicht in den texten finden! und auch kein niveau. das finde ich widersprüchlich. immer so "du bitch" und "du bisch scheisse" zeug und fluchwörter. das ist definitiv nicht meine sorte rap. ich habe auch keine ahnung, wer hier gedisst wird. dann krächzt noch einer wie dmx oder so drein, finde ich irgendwie lächerlich. den beat gefällt mir auch nicht. aber das ganze ist gut abgemischt und hat ein gute tonqualität. die, die das abgemischt und gemastert haben, haben wohl eine ahnung von der materie.

mj

Zersch mal thx für'd Kritik. :) Finds guet wie Du argumentiersch.. schnell no zur Ufchlärig:

Es isch ja nöd so das mer nur settig text schribed.. Mir hend sehr wohl au tüüfgängigi Text od. Melodiösi songs, dnb fläshs, Ragga tunes etc.. De track isch nachwievor en Disstrack und han en extra unpersönlich gschribe da dene punks de fame nöd zuestaht. Inhaltlich isch de Text au nöd grad leer.. Es sind ales kontras uf iträg vo dene pussys i eusem GeBuech... Leider cha mer die nöm nahlese da euses GeBuech en refresh becho hett.. s'flueche hehe.. Ok. Ich verstah Dich scho aber wenn mer öpper uf de sack gaht den segs em au nöd durch die Blume oder? ;) Denn säg is so wie is meine und für mich sind das nunmal bitches wo mer all verchlöpfe sett..
Es isch ebe kein einzelfall und da das nöd nur eus betrifft, han ich de track au posted.

übrigens ha der mal e PM gschribe.. Chöntsch mer au mal antworte druff.. ;)

Greetz!

D-Glay
04.05.2004, 11:40
Original geschrieben von Horni MC
dä track mit äm freestylär uf wahrheits drogä isch viel krassär:hiphop: ja jaa nid umä susch bekannt als Gsellschaft Mit äm Breitä Horizont:jaja:
so und jetzt besuff i mi ällei:drink:

Wenns nach de Ussag gaht gib der recht denn jede Text wo was inhaltlichs präsentiert isch besser als die punks.. *g*

Wür säge das sind zwei tracks wo mer nöd vergliiche sett da d'Thematik vill zwiit vonenand entfernt isch.. Wüsst en track namens "Wahre Wert" wo mer demit vergliiche chönt aber de chunt erscht no use also stay tuned!

PhrazeFive
04.05.2004, 11:51
Wüsst en track namens "Wahre Wert" wo mer demit vergliiche chönt aber de chunt erscht no use also stay tuned! Du weisch wieder sache *tsss*
Aber nachem OhhBabee Track im eigene stuff - Forum chömer ja nöd scho wieder eine usehaue, vorallem bruche mer au no paar für ufs tape :-)
Aber bliibet gspannt :-)

unique
04.05.2004, 12:11
@wahrheit :fuckyou: :fuckyou: :fuckyou: :shooter:

sempach up town!!!

Beatnik
04.05.2004, 12:13
Zersch mal thx für'd Kritik. :) Finds guet wie Du argumentiersch.. schnell no zur Ufchlärig:

Findsch???:rolleyes:

Also, "Gwicht i dä teggscht" chan ja vill bedüüte (wo sind Punchlines, dä druck und überhuapt uussage), vo dem her isch diin Rhyme dope, he he;)

Und das er dä geilscht Siäch als "krächzende DMX verschnii" abtuet find ich au nöd grad "Niveauvoll"!!

Vor allem, zeig mer ein MC i dä Schwiiz wo so e Stimm kickt am MIC??

He He, han i müese loswärdä....sorry:D

D-Glay
05.05.2004, 08:17
Mal luege wie "wahr" das Er sind..

Suckas! Cya soon!

PhrazeFive
05.05.2004, 10:16
Mal luege wie "wahr" das Er sind..
Suckas! Cya soon! Jeah mache mer langsam chli "Butter zu die Fische"!

CharlesDickenz
05.05.2004, 11:24
das bRk-killateam freut sich schon unsagbar auf den 5. Juni 04! Hoffentlich kommen auch ein par lustige leute aus I-Net-Foren dahin (z.B. all die Opfer die hier fronten/gefrontet haben)! Auch Gimma und Konsorten! Da können wir dann life ein bisschen "bättlen" und ihr werdet uns ja sicher soo plattmachen (wir haben schon Angst).

Geil das Tommy Versetti da ist (das meine ich ausnahmsweise mal ernst). Da könnte man ja den Bandit auch noch einladen, damit sich der Tommy revanchieren kann.

Unsere Antwort auf den Track der Limmattalriders wird spätestens am 24. Mai hochgeladen. Dürft euch schon mal freuen (aka Massengrab im Limmattal):bluepunk: ! Dieses Mal haben wir sogar einen eigenen Beat. Extra für euch! Super, gell?

dann bis bald in Bern!

euer bester feind
daimon

ps.: thanx an wichtus / p.o.z.! auch wenn man nur über umwege davon erfahren hat... aber wir sind ja auch schwer zu erreichen, da schwer beschäftigt (muahaha).

D-Glay
05.05.2004, 11:37
Charlez...

s'Einzige Grab das gschulfed wird isch eues eigene.. :jesus:

Nimmsch am gschidschte Gift druff , denn tuets nöd so weh. ;)
..und dont worry... es werdet gnueg haters awesend sii wo eu genauso hassed wie mir..
Es werdet fetze flüüge!! Sorge scho defür das i eu als en Sack Fleisch & Chnochebrei zrugg lahn!

Greetz & R.I.P

thieu
05.05.2004, 11:50
Tiät mal da en Flyer dri wo me em bitz besser cha entziifre! Cha da gar nix läse. Mine Optiker wä froh wenn er öi so fini Teschta hätti ver d Stärchi va de Öige z unnersüäche!

Oder postet mal d Infos va dem Flyer als Tegst!

Merci

D-Glay
05.05.2004, 12:05
s'wesentliche cha mer lese und das langed au.
Abgseh devo gahts nöd grösser als 420pixel.

spezifischi infos zum event werdet sicher no folge.

habiCHt
06.05.2004, 00:55
Original geschrieben von thieu
Tiät mal da en Flyer dri wo me em bitz besser cha entziifre! Cha da gar nix läse. Mine Optiker wä froh wenn er öi so fini Teschta hätti ver d Stärchi va de Öige z unnersüäche!

Merci

i weiss nid was du fürnes problem hesch, i cha dä flyer no uf droge iwandfrei läse..

dr rüfä verrisst no paar jungz.. i know, i know

:p

Beatnik
06.05.2004, 12:24
Original geschrieben von thieu

Merci

Han versuecht das Teil chli zvergrössere und dSchärfi zverbessere, evtl. isch jetzt besser:D

PhrazeFive
06.05.2004, 12:31
Original geschrieben von Beatnik
Han versuecht das Teil chli zvergrössere und dSchärfi zverbessere, evtl. isch jetzt besser:D Nei :D

Beatnik
06.05.2004, 12:33
Original geschrieben von Pingu
Nei :D

Bisch sicher...putz mal din Bildschirm:D :D

PhrazeFive
06.05.2004, 12:34
Original geschrieben von Beatnik
Bisch sicher...putz mal din Bildschirm:D :D Immer nonig aber nice try :D

Chraensch Lee
06.05.2004, 13:00
http://www.pozitiv.ch/data/gallery/146.jpg

Hyphen
06.05.2004, 13:20
prpgd is starting...

b

WA(h)RHEIT
06.05.2004, 23:01
Wer wird sich Damja da entgegenstellen???
DefG... oder Z...

bleibt doch am Besten zu Hause.
Damja ist der Koenig des Freestylebattles und wird auch missbrauchen und schaenden.

Stinkyfingaz
06.05.2004, 23:02
de semantik isch schwul eidütig

rm
06.05.2004, 23:03
[B bleibt doch am Besten zu Hause.
Damja ist der Koenig des Freestylebattles und wird auch missbrauchen und schaenden. [/B]

wenn du es sagst... :rolleyes:

WA(h)RHEIT
06.05.2004, 23:05
Original geschrieben von jaz-o
wenn du es sagst... :rolleyes:
Genau, dann muss es doch fast so sein.
Ihr werdet sehen.

Beatnik
06.05.2004, 23:37
Original geschrieben von Stinkyfingaz

Hä? Wiä chunsch uf das?? Ich glaub du bisch nur chli frustriert will er Dir sini Natel Nummere (für e Nummere) nöd hett wellä gäh, ha ha ha:D :D

DefG... oder Z...

Damja ist der Koenig des Freestylebattles und wird auch missbrauchen und schaenden.

Wenn Damja wüsste das du weist was ich weis und auch alle anderen wissen, wüsste er was auch ich weis und die anderen schon lange wussten.....aber das wirst du alles bald wissen, doch sag nicht das du nichts davon gewusst hast....

Aurel
07.05.2004, 00:17

hmm... chan sii... aber frag mal sini frau, die weisses vellecht besser...:rolleyes:

thieu
07.05.2004, 00:29
Ah Merci ver de leserlich Flyer... Aber hei de leider en Gig und de chan i nit cho lüäge wer da wer zersaged, hätti mi ehrlich gseit nu wunder gnu...

D-Glay
07.05.2004, 09:38
DefG... oder Z...

Am gschidschte nemmed er Ferie und schlüssed eu in Bunker ih... hehe.. Denn üebig werdet er bruuche nach dem wo i vo eu scho ghört han. :kotz:

Minersiits bezieh nöd ein Frei Tag für eu spasste! De isch mer eifach zschaad defür. ;)

haha... Es isch nöd DefG geg Damja und au nöd Z geg Damja , es isch Limmattalriders geg Brk! So erübrigt sich wer wohl am gschidschte ersch gar nöd uftaucht. Mit König muesch erscht gar nöd cho! 3 battles und nöd eine gwunne.. *pff* En geile König hend er da.. hahaha.. Ihr wüssed echt nöd was uf eu zuechunt.. *g*

missbruche und schände?

Ja das wird er, bis zum 5.6.... Denn isch de Damja eifach nur damaged! :fuditätsc

Da no e Szene wodt sicher scho kennsch und wenn noni denn sehr bald! :flucht: :fuckyou: :fuckyou: :fuckyou: :fuckyou:

eimaleiZ
07.05.2004, 11:14
"Wenn Damja wüsste das du weist was ich weis und auch alle anderen wissen, wüsste er was auch ich weis und die anderen schon lange wussten.....aber das wirst du alles bald wissen, doch sag nicht das du nichts davon gewusst hast...."

Ich bin Beatnik Fan! :)

ps: Wird no very Special Guests ge.. Gäll Deffiger..
:jamaika:
u know..

eimaleiZ
07.05.2004, 11:22
sisch nöd DefG geg Damja und au nöd Z geg Damja , es isch Limmattalriders geg Brk!

No chlini Korrektur..

Das ganze hät ja so agfange das die Lüt eus (LR) Props ge händ und zuglich im Focolio GB gfigged händ.. Also das ganze gaht no einiges wiiter und Betriff LR, Focolio und all die andere Crews wonner no mit Hurensöhne und so beschimpft händ.. Und ja ssöled ali vo eu dete si, vorallem de Chinderjeander, findsches no lustig dich so znäne, elei für das söttmerdi verstümmle du arms perverses Stuck Scheisse! Mir freued eus scho ali uf eu.. Hmhm, happa happa

:crackhead

Beatnik
07.05.2004, 11:38

Ich bin Beatnik Fan! :)

Ha Ha....ne ne Z

ICH bin LR Fän, alls Limmattaler doch ehresach:D

Und das obwohl ich i eune Tracks sälte en Dj ghöre:o

Aber merci, wird ja grad Rot:knutsch

Freu mi scho uf dä Event...ich hoffe es hett gnueg Nothelfer ume, BRK wirds bruuche

LR:nutkick:BRK

he he he

eimaleiZ
07.05.2004, 12:15
de semantik isch schwul eidütig,

Sone sinnlosi Ussag und ei ziile wiiter une staht wahri HipHopper sind befründed und nöd befeinded.. tstss

Aber es isch ja Gschmacksach.. Was für CH Acts findsch dänn du nöd Schwul? Brandhärd? ha ha

:hater:

Beretta
07.05.2004, 13:20
YOYOYO Was lous meine Freunde!!!!

5.6.04 Der Tag der Tage..........

Ich hoffe für alle Beteiligten, dass dies ein Battle auf rein musikalischer Basis ist!!! Wenn ihr euch boxen wollt, vor dem Gaskessel gibts ein reisen Parkplatz!
Aber ich hoffe dazu wird es nicht kommen! Wir wollen doch alle dass diese Veranstaltung den King des Rings am Mike kührt und nicht anders!!
@Z ich freu mich aufjedenfall aber erstmal auf den Sampler und das Album wo ich ja auch vertreten bin deshalb leg ich allen nah sich diese Teile bei erscheinen sofort zu holen!!! In dem Sinne bis zum 5.06. Das Ding wird abgehen!!:no:

D-Glay
07.05.2004, 13:34
I am ready..

...4 anything and everyone. :devil:

Meh gits nöm zschribe... Jetz nurno abwarte uf de 5.6.
Ales anderi ergit sich denn sowiso vo allei.

Greetz & Cya there!

-Def-

Irgendeis
07.05.2004, 13:38
..also mir gfallt dä Track :D

Und äs isch ja wük' amüsant gsi das alles durä z'läsä!
Ich gseh, ich gseh, ich muss wohl oder übel am 5. Juni 2004 au cho, dänn ich cha mär ächt nöd entgah lah wiä d'LRs d'BRKs wiä Fenks usgseh lönd!

Ja, freude herrscht!

Ps. Wer behauptät da ich sig parteiisch!?!

WA(h)RHEIT
07.05.2004, 22:12
Sorry, aber es esch eifach nor laecherlich wien er euch gaegesiitig in Arsch figged.
Damja esch de Eyedea (kenned ihr de oeberhaupt???) vode Schwiiz.

captain haddok
08.05.2004, 00:55
giele s isch laecherlich

au dir zueri haters (oeb limetaler-was-weiss-i oder brkerkerke) dir waerdet gar nie gaegenang aatraette wueu dr auzaeme scho vorhaer gaege t baerner usefulet!! ----tommy vercetti oder steelo = saegg saeluu!!!

usser dir rappet besser ause dr hie ume haterlet --wer s glaubt

nimmt mi ja wunder was das gitt.......

zum trac,

s toehnt wuerklech eher wie nes schlaf lied aus e dizz, sorry giele

semantik steit chli use

brk: sitt dir da die stau-schnaebi-crew?? die woh rape aus hattesis im militaer bim komandiere uf gno u beats toehne wie marsch musig(+ drzue oeppis schwafle vom bizz??)mwuahaha

dr captain meint versuechets aus komiker....

schlusswort: loeht am 5. juni t fuescht usem spiu.jede wo muess ga dri schla zeigt mire aasicht naa daser nid gnue guet rapt um dr anger lyrisch fertigs z mache.und um das geits ja,odr?

if not whut da fuc are u doin' here??

Beatnik
08.05.2004, 01:08
Original geschrieben von captain haddok

Ich bin der Toni L Fan, der Rick Ski und Def G Fan:D :D

BabbaGee
08.05.2004, 01:28
zerscht mol@ d-glay i find de track echt guat, dr semantik brennt würkli, find sin Flow aifach voll fresh,sin Part isch scho dr bescht findi. susch guata Beat und dia Stimm im Hintergrund sait wohl alles :no:

Und jetzt mol öppis für dia Hater wo si immer afiggen @ CharlesDickenz & co. han jo kai ahnig was zwüscha eura crews so gloffa isch, aber solang i nüt bessers fu diner/eurer siita khöra muass i säga gönnd miini Propz zu d-glay und co. Wail säga und macha sind eba immer zwai voll verschideni sacha, do nützt a usred fu wega "nid wella ufts niveau fu da andera abasinka" eba au nüt. Mag jetzt mit dem au nit säga das i das besser macha wür als du oder will au nit umbedingt hata geg dini siita abr eba, thats what im thinking about...

so i bin dussa wia dr Sack fu Khur

Piis aut und wiiter so D-glay
:hippie: :kiffer:

konfus
08.05.2004, 01:43
eigendlich stohni jo nid so derbe uf disstracks, aber reimtechnik und flow sind scho härt!
dä beat wiederum findi chli lau... naja, chönt no s´paar "highlights" verträge. alles in allem schön produziert.
:ass: :ass: :ass: <--- no chli smiles zum arschchrüche, haha

D-Glay
08.05.2004, 02:10
Original geschrieben von captain haddok
giele s isch laecherlich

au dir zueri haters (oeb limetaler-was-weiss-i oder brkerkerke) dir waerdet gar nie gaegenang aatraette wueu dr auzaeme scho vorhaer gaege t baerner usefulet!! ----tommy vercetti oder steelo = saegg saeluu!!!

nimmt mi ja wunder was das gitt.......

zum trac,

s toehnt wuerklech eher wie nes schlaf lied aus e dizz, sorry giele

semantik steit chli use

brk: sitt dir da die stau-schnaebi-crew?? die woh rape aus hattesis im militaer bim komandiere uf gno u beats toehne wie marsch musig(+ drzue oeppis schwafle vom bizz??)mwuahaha

dr captain meint versuechets aus komiker....

schlusswort: loeht am 5. juni t fuescht usem spiu.jede wo muess ga dri schla zeigt mire aasicht naa daser nid gnue guet rapt um dr anger lyrisch fertigs z mache.und um das geits ja,odr?

if not whut da fuc are u doin' here??

hehe..

Bezwifle das mi jeh freestyle ghört hesch oder? Find eifach wenn sowas seisch, muesch mi zersch freestyle ghört ha denn das underscheidet sich gwaltig zu mine Text.. :)
Tommy isch fett... Kei frag aber mir isch gliich wer chunt.. ...ich gahns ah. ;)

Was Brk betrifft.. ...Det bin mer zimli sicher! ;) Lueg Du kennsch d'Hintergründ vo dem ganze nöd und wenn die Brotkrümel nöd atrette würdet , wär ich wohl erscht gar nöd am mitmische.. Das isch e Sach zwisched Ihne und mir also lay back , listen& enjoy! :birthday:

LAN
05.06.2004, 19:21
hm aso mir geit dä track derb ufd närve. so fürne minute chasches lose, aber när isch fertig. dr diss säuber isch scho easy und dr schlussfurz isch o schön hässlech :D

"aber ächt man, s reicht" -> tönt feeett

merde, mues äuä glich fasch i chessu ga luege, :hmmm:

freestyle-girl
06.06.2004, 16:29
das isch vou dr fett track!