Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : Brooknow - Ruhe vor m Sturm

Brooknow
10.09.2004, 17:54
ciao zäme!! uf www.brooknow.ch.vu isch mis "tape" jez gratis abeladbar!!!!! das sind gnau 30 tracks zum mini rapkünst under bewies stelle haha!!!! holeds eu grad oder chekked erstmal die paar probetracks wänn er (unberächtigti) zwiifäl händ...

wür mi freue wänn ihr min sound verbreitet uf wasauimmer für en wäg!! feedbakk zum sound isch au willkommä. dhomepage wird no irgändwänn aktualisiert oder so!!! und pushed dä biitrag wänner bokk händ!

peace
Brooknow

buddha beatz clikk

scope
10.09.2004, 18:11
yeah. merci. i säge hie ufem board säute das öbbis super isch wo abotte wird vo user. aber die 2 tracks woni vo dir ha ghört si super.

s'mixtape ladi grad abe... feedback another time

P.S.: wär mi kennt weiss wi säute ig würklech säge "es isch guete rap" und du weisch äbe wis sech ghört mit de ändigä...

Props

chaib
10.09.2004, 20:15
salü

han zwor nonig s'ganze teil glost, ersch so ca 10 tracks mal ineglost, drum chans sii das sich mini meinig no änderet.
de sound klingt geil, professionell, und goht ab
aber
soviel ich verstande han gohts eifach drum das du und dini jungs di beschte sind, de sound wo im radio/viva lauft und i mim cd player oder wo au immer isch nur scheisse...
das seisch i dem album i dine tracks, sowied seisch:
"mis album wird "de sturm" heisse und alles wegfege".
i frog mi obs da no brucht, wo doch jetz eh scho alli wüssed das du de bescht bisch.
s'git paar zeile woni huere geil gfunde ha wiä de wo süchtig noch schnee isch und drum doch söll go schlittle...
oder wod glaubs gern würdsch was verändere unds ungrecht so findsch und glichzitig zahlsch bim Mc Drive dini sache...
das flasht..... und sötts meh geh....
eigentli erinnert mi das album vom inhalt her an das vo pozitive(.ch).......
wiä gseit han nonig alles glost und vilicht gsehni do was falsch, wirds mir mol no alles inezieh...

gruess

Fletsch
10.09.2004, 21:43
UUUuuuhuere GEIL Altä!!!!! Bring unbedingt mal dis zweite Album use :D

Ich stelle s Neue Dynamic Duo und PVP Album uf d Siite! hehe! Isch ja ächt fasch en Dräck degäge! :p

Allerdings weni na en Kritik Punkt chan abringe! D Stimm tönt über jedem track zimli ähnlich! bzw. glichi Tonlag und Flow. Aber ja..was sölls. Isch trozdem verdammt fresh!!

Wiiter so! Aightgenosse ziehnd oi das Album unbedingt!

Cyclone
10.09.2004, 21:58
was bruchts für es progi zum die rar datei aazlose? wot doch auuuuuu :no: :blingblin

Fletsch
10.09.2004, 22:01
WinRAR (http://www.winrar.de/dl/wrar330d.exe)

Das Programm bruchsch zum entpacke und denn häsch mp3's

SilentK
10.09.2004, 22:02
http://www.winrar.de/dl/wrar330d.exe

musch unzippe (rare =)) dänn chasch derd songs ine zie

ahjo und no zum sound... geili sach... paar hammer rhymes druff und ich als öper wo dä dütschsprachig rap nöd soooo geil findet brucht scho lang das er das zue git... HOOAH

**EDIT***
hehe fletsch grad um sekunde schneller gsi...

mc rassko
10.09.2004, 22:03
hmmm... warum 2 mal s'gliiche thema, naja egal

ich han mer au de shit vo dene iezoge, und finds no tait obwohl's nonig so profesionel tönt

rm
10.09.2004, 22:14
also mini meinig: ich finds sehr tight das da gad 30 tracks ufladisch. produktione sind sehr geil, flow chunt sehr tight, nur halt mengisch immer chli s glieche.

lyrics sind halt sehr battle laschtig findi eigentlich okey will s het scho geili ziele drin, aber s isch doch chli sehr en grosse ateil.

aber für es "mixtape" so wie ich das nänne wür ischs uf jede fall sehr geil, umbedingt wieter mache.

captain haddok
11.09.2004, 15:17
mhauauauauaua

lose grad s intro -----hünerhuut

FicDic
11.09.2004, 15:47
ich freu mi scho jetz druff... s'gaht no 2 min bis äs dundä isch... uf dim server dörfi mit ganzä 226Kb/s ziä... nett nett...

also, äs fiidbäck gitz vo miär sichär... d'frag isch nur wänn...

Piis und schöns weekend...

strikk
12.09.2004, 18:45
hehe...yo brooknow, ich zieh mer das gad nachem
lügner-vidio :)

feedback gitts mora. freu mi jetzt scho druff!

peace:kiffer:

Lartscho
12.09.2004, 20:02
muess ou säge fette stissm :D

Marook
12.09.2004, 22:47
also erschtens mol: Merci vil mol für das Teil!!!
Zu de Lyrics chani chli das unterstütze, wo bis jetzt gseit worde isch. Nach minere schätzig sins öppe
80% Yeh, ich bi dr bescht
10% Yeh, ich rauch jo soo vil Gras
7% Pimpin' shit
3% anders
Für mi Gschmack chli z'eisitig, aber Skillz sin uf Jede Fall do!!! Aber eigentlich erklärsch jo das uf em Track "Hüt da morn furt" und das findi au ihlüchtend und verständlich. Easy, vo mir gits PROPS!!! Und nomol e Merci!

Brooknow
13.09.2004, 11:21
@chaib häsch rächt!! s'isch ebä competition und au nöd so en aspruch dehinder als wärs mis richtige album, es sind nur en hufe tracks gratis!!! isch au nöd würkli abgmischt

@strikk lügner video mueni au no inezieh...mal kukn

@marook genau man ihlüchtend sötts sie!! smoké dueni jez au wieder chli weniger, d.h. 10% dummi text falled sicher mal weg bim nexte shizzo!!! also kei angst haha

@rest danke

Brooknow
15.09.2004, 09:26
söged mis tape!!! bitte bitte!!!

slang!head
15.09.2004, 09:33
Original geschrieben von Hans Nötig
söged mis tape!!! bitte bitte!!!

Hesch s nötig? ;)

Brooknow
15.09.2004, 09:40
ja ich hans voll nötig!! isch ebä scheisse wämmer kei threadpush-kollege im forum hät, muesmer sich immer sälber drum kümmere...drum danke für dnahfrag man haha!!

sly saloon
15.09.2004, 09:43
machemer en deal, ich push dini freds, wenn du mini pushish!

:D

also suged eu de shit vom HANS! er hets dringend nötig!:no:

Brooknow
15.09.2004, 09:52
öh sly du checksch es!! also machemer en pusher-ring hmm!! mues nur no dini threads finde ussed ich push es vo da inä...

also sueched threads vom sly stalloon und werdet überwältigt vom gränzelose style!!!

sly saloon
15.09.2004, 10:03
öh mues nur no dini threads finde ussed ich push es vo da inä...

chlini schützehilf:
http://www.aightgenossen.ch/forum/showthread.php?s=&threadid=6343
de isch grad aktuell...let's go homie:D

push mafia 4 liäff:brille:

K
15.09.2004, 10:10
yo brooknow, ich push mal mit *g*

nei ha mer dis tape gsoge has au scho witerempfohle..
flow isch we immer hammer und bi eigetlich sogar bizli überrascht gsi das de style mängisch no abwechsligsrich isch, das heisst es hed asatzwis au deepe shit dinn, d.h. widerum überleisch der vill debi und es bedütet der was, wasi au fett finde. uf die genaue einzelne tracks gahni ez nonig i bi grad am worke. aber weni mal luscht und zit ha bechunsch es feedy für d tracks...

peace, and keep on rockin?! (wehe wenn nid)

;)

Brooknow
15.09.2004, 10:36
@de-K merci und ja s'git da scho dä eint oder ander track womer meh am herz ligged als vieli anderi eifach wils es biz tüüfer gönd!!!

Brooknow
17.09.2004, 10:46
the pusher...

SilentK
17.09.2004, 14:22
alta pusha....

hammer dis züg jetzt zimli oft aglost und passt mer übelscht guet... wänn bringsch das album use? ahja und dizz eifach nöd zviel ume ufem album... lass dini tüfi dunkli seel rhyme =)

peace dawg

Brooknow
17.09.2004, 16:15
ey danke dawg haha mis album chunt irgendwänn i dä zuekunft, sicher mal nöd i d vergangeheit meh weissi aber nonig!!!

dissen is macht...

chaib
18.09.2004, 12:59
salü

han mir inzwüsche au mal alli tracks inezoge.. und ja
mitm track 11 - huet da morn furt isch einiges vo mim letschte biitrag gstriche worde.
min favourit isch aber wohl ganz klar s'12i, dae morgae
und mis bett.... hah.. de isch echt börner...

pushgruzz

FicDic
20.09.2004, 09:04
also ich find dis find dis Tape mehrheitlich eifach nur geil... isch s'erschtä mal woni ch-rap guät findä und das söll öppis heissä....

ja also, ich freu mich ämäl scho uf dis nächschtä album... wer weiss, villicht chömmär ja mal no zämä was ufneh...

piis und so

Brooknow
21.09.2004, 11:19
@ficdic yea das söll öpis heisse!!
@chaib danke, ja isch au so en heimliche favorit vo mir..

v.e.n.y.l.
22.09.2004, 00:12
üüüh...shiiizooo...ir sind ächt dangerous!
bruno, weis nöd aber das wod bringsch..."das gränzt ächt a wahnsin"...:)))...wäis ja nöd, bi au nöd expärt, aber ich würmal sägä du häsch zuäkunft und äs värdammts vokabular!
aighteeeehhh....
würki starch! prooopz!

piiaz

Al Bana
22.09.2004, 00:19
@FicDic: Ah du siech ha mau dini plant/bonsai checkt... shiit da wärde mini ouge numme vom zueluege rot, du cheib!! wi hesch das gmacht? mueschs mr detailliert säge, odr machsch's gheimniss druus?

@ Hans Nötig: Uuuh du Siech börnsch ja vom strübste

Brooknow
22.09.2004, 11:12
@venyl & albaner danke!!

yo ficdic mi händ ja en gmeinsame bekannte hani ghört!!!

und als info: mis album wird "sturm" heisse und am deep sis "deep impact" und zerst usecho!!!!!!

__buddha__beatz__clikk__

peacer

FicDic
22.09.2004, 12:29
@venyl & albaner danke!!

yo ficdic mi händ ja en gmeinsame bekannte hani ghört!!!

und als info: mis album wird "sturm" heisse und am deep sis "deep impact" und zerst usecho!!!!!!

__buddha__beatz__clikk__

peacer

hehe, ja, hani au ghört das mär gmeinsami bekannti händ... das sött untär umständä mal äs feature erliächtärä...

abär eh... din producer chan där ja sägä wiso das das im momänt grad nöd gaht... also äs feat. z'machä...

@albaner: :kiffer: :kiffer: :kiffer:
naja, än grünä tumä ghört halt ebä au no däzuä... min "gheimä gheimtipp": HÜHNERKACKE!!! isch einä vo dä beschtä langziit düngär... abär mal luägä... next summer wird ich sehr wahrschiinlich zwei pflanzä untärschidlich ufzüchtä... abär eh, chum is dope forum, detä chani mal chli gnauär sägä wiä was wo ich so machä... s'git tuuusigi vo sachä wommär chönnt machä... und wänn nur d'helfit dävo befolgsch bechunnsch sonä pflanzä wiä ich si gmacht han... odär wiä si bi miär cho isch... s'git glaub kei andäri pflanzä wo sooo gnau untärsuächt wordä isch und soo vill experiment gmacht wordä isch als eusi häämp-pläänt

odär am beschtä schribsch mär eifach mal ä pm... dänn chan där hüt abig odär so mal no äs paar würklich interessanti links schickä so vo wägä nachtzüchtigä und so:kiffer:

Brooknow
22.09.2004, 12:54
@fic ja er isch zwar nöd min producer sondern ener umgekehrt aber trotzdem würs es feature erliechtere...

growing tips sind au willkommä i mim thread haha cha ja nie schade!!!

FicDic
22.09.2004, 13:42
also guät... dänn gits halt da äs paar growing tips...

nei, zersch mal mini plants go aluägä... diä chammär wiitär undä bim ahhängsäl vo miär go abtscheggä... chan im momänt grad kei links ufäpostä, da ich im gschäft bin und miär vo öppä 200 lüt übär d'schultärä gluägät wird:rolleyes:

abär am abig wirdi no äs paar links postä...

ääää, hanfburg.de isch au no ä rächt guäti siitä... s'git abär no viiil meh z'wüssä...

hmmm, mal grundlegänd afangä.

wiä samä ufziä wüssädär ja wohl... und umtopfä söttädär au immär mal widär... abär i chlinä schritt...

am abig post ich no so än sternäkaländär wo druf staht wänn d'pflanzä söttsch setzä... dä undärschiid isch no krass

wänn dänn dini pflanzä in letschtä topf inägheisch, söttsch langziit düngär däzuä geh... mängi sägäd ja nöd z'vill abär für mich chas niä gnuäg vill geh... langziit düngär sind hühnerkacke odär au hornspan (zeiänegäl vo tiär, stinkäd fürchtärlich...) dä kolleg vo miär hät au scho mal so än värsuäch gmacht wonnär d'pflanzä eifach ufämä hühnerkacke hufä züchtäd hät... naja, diä isch dänn so blau-violet ahgloffä...

so, entblettäräd nöd z'vill... am beschtä nur di gälä blettär odär sertigi wonnär nöd schön findäd odär halt eifach chli kaputt sind... d'pflanzä brucht blettär für d'photosynthesä... isch ja klar.

mini pflanzä z.B. isch ufäm balkon. fazit: äs hät nöd sooo sooo vill wind wo dä ganz staub chönnt wegblasä und dä rägä spillt für mich au kei rollä.

wiitär bruchäd diä pflanzä uuu huärä vill z'sufä. am beschtä gäbädär am morgä, bevor iär i d'schuäl gönd odär go schaffä gönd so je nach pflanzägrössi halt wassär.

das jahr hani no än speziellärä düngär zämägmixt... so dank äm ice-o-lator värfahrä häts halt so geilä natürlichä unschädlichä düngär geh... han d'pflanzä jetz än monät lang no mit dem eigäntlich jedä 2. tag düngärät...

so, jetz no wichtigi tipps für balkonischtä: luägäd das iär kei liächtquällä näb dä pflanzä händ i dä nacht, au scho ä strassälaternä chan müähsam sii. will d'pflanzä fangt ja ersch a blüä wänn si undär 12h liächt pro tag bechunnt... und wänn si dänn i dä nacht no äs bitz liächt bechunnt, isch das nöd sooo sooo optimal für d'pflanzä... untär umständä fangt si dänn niä a blüäh...

wiitär sött mär wüssä das d'pflanzä zu 1/3 i dä wachstumsphasä wachst und 2/3 no im blüätästadium... s'blüätästadium ghat so zwüschäd 40 und 60 täg... je nach pflanzä... indicas bruchäd normaalärwiis längär als sativas...

zum thc. was eus flasht isch s'delta-9-thedrahydracannabinol das isch glaub ä basä... s'delta-11-thc wird durch fermentation zum delta-9-thc...

näbd äm thc gits au no cbn und cbd s'cbn isch das wo eus so müäd macht... de stoff machd d'pflanzä wänn mär z'lang wartäd mit dä ernti.

no zum thc ufbou... s'pflanzä bout das thc währänd ännärä relativ langä ziit uf... sobald si riif isch, gahts sehr schnäll bis das ganzä thc widär värbrännt isch... deshalb: wartäd nöd z'lang bim erntä!!!

huh... bin scho fascht durä mit dä basics...

d'riifi vo dä pflanzä gseht mär eigäntlich a dä stigmatä (wiisi fösärli wo bi dä blüätä usäluägt) sind diä zu rund 2/3 brun, so chammär d'pflanzä eigäntlich erntä... also pro butt söttäd d'helfti vo allnä stigmatänä brun si. jetz gits no so luschtigi tricks. mär chan diä blüätänä wo voreilig riif wordä sind, in ruäh wegneh, dadurch bechömäd diä butts wo obä drah sind chli "more power, muahrharhar" übär.

das ganzä gilt abär eigäntlich nur bi indicas... bi sativas muäs das nöd zwingänd ä so si... detä würi gschidär uf d'farb vo dä harzkristall gah... muäsch diä abär undärä sehr starchä lupä odär undäräm mikroskop ahluägä...

so, hoffä han da so di rudimentärschtä grundlagä chönä übärlifärä... für fragä bitte eifach frögä:D

ah und ich luäg das ich am abig no ein zwei sehr interessanti links chan postä... falls öppär bio gaht go studiärä, BIIIITTEEEE MÄÄÄÄÄLDÄÄÄÄÄ!!!! han da nämlich so zwei drü sachä woni nöd begriifä. und da däzuä müässt mär i dä chemie und i dä bio ziiiimli drus cho... glaub ich ämäl...

also, vill värgnüägä im nächschtä jahr a z'pflanzä...

PS: das ganzä giltäd nur für outdoor... also di meischtä sachä chammär bi indoor scho au so machä, ich wür jedoch andärsch vorgah bi indoor... detä chammär no viiiiiiil di geilärä tricks awändä... so mit ph und ec wert und belüchtigsziitä und co2 belüftig und värzwiigigä uuund und und...

PPS: morn muäs au mini plant drah glaubä...

PPPS: gnaz wichtig für diä wo ä lampä händ: värsuächäd eui pflanzä z'reanimiärä. das möchädär indem iär si uf 2/3 abästuzäd und dänn für 2-3 wuchä widär 18h/tag undär d'lampä stelläd... isch d'pflanzä gnuäg starch gsi, wird si eu mit neuä triib antwortä:D und iär chönd grad diräkt wiitär machä... weiss allärdings nöd wiä guät das dänn das wird... miär händ das mal mit ännärä outdoor gmacht, allärdings hämmär si eifach übärwintäräd (das gaht abär nur wänn si nanig blüät hät) nach äm wintär isch si i d'wildnis cho... si isch öppä so 3m höch und 2m breit wordä... also äs riiiiiisä fiiich... si hät öppä 1kg ab geh... weiss nümm so gnau wiä vill würklich, isch au scho widär 4 jöhrli her...

FicDic
27.09.2004, 09:01
*push*

so, chömäd... schribäd mal chli was zu dem album odär sindär sooo gschockt dävo das är kän piips me usäbringäd bevor iär gnuäg güäbt händ zum a de siäch anä z'cho?

odär händ eu mini growing tips irritiärt?

unique
27.09.2004, 20:16
aight mr.nötig!:D hamer dis "mix-tape" au mol gsoge! chond ächt geil...cha aber no ned vell zo de tracks säge well echs no zwenig detailliert glost han, ha nor schnell driiglost! phääätti sach! ond immerhin pusht das dä thread weder mol!:D meh comments folged....

Brooknow
28.09.2004, 11:08
yea lets grow:kiffer: !! danke fic und unique, freu mi scho uf meh comments!!!
peaecer

Radical
28.09.2004, 11:16
Han nur die 3 Träcks zogä, fürs Album hani da das Programm zum entpacke nöd und chans au nöd downloade....aber die drüü Tracks findi eigentlich noch rächt glunge....besser als sehr villes, wo da suscht amigs postet wird....

Brooknow
28.09.2004, 11:35
bsorgder s'ganze man haha!!! zum entpacke bruchsch "nur" winzip oder winrar oder winace und das giz überall gratis zum abelade!!! trotzdem merci

Brooknow
20.10.2004, 15:28
aktion sorgenkind:

also ich produzier ja eigentlich sälber i minä auge au gnueg guet ABER falls öper vo eu mis mixtape guet gfundä hät oder mini "skillz" und sälber beats bastled und gern wür unentgältlich uf mim album öpis mache, chan er oder sie ja mir ein/zwei beats zuecho lah (au du strikk! näbed em textfeature)...mini email wär Bkone@gmx.ch aber weiss gar nöd obmer det durä so beats cha schikke, glaubs scho! oder suscht grad lieber da i dä biitrag ineposte!! ich bin ehrlich aber ihr chöntmer au gern nur en loop oder so schikke fallser paranoia händ wäg beatchlaue und so

kurz gefasst:

ich suech evtl. no 1 oder 2 beats für mis album? falls öper bokk hät nur her demit...

peace und laded eu s'tape falls nonig danke

struubiskillz
20.10.2004, 15:32
hey lueg...

ha das tape noni, würds mr aber sehr gärn mol ihnezieh!!!
meinsch könntsch mr das au post schigge.... würd dr denn au öppis vo mir schigge (mit sicehr 15-20 trackz druff)!!! jo, würd mi ächt intressiere...

ha ebä dähei kei internet

strikk
20.10.2004, 15:34
gmx sött voooorig speicher haa.
ich glaub, 1giga!!!

nan tip: zieh der dänn mal ändi monet diä beatbaubattle-
beats iä. uf däm forum tummled sich locker 10bis20 uhuerä
geili nachwuchs-beat-produzentä. villicht sinds au 50?

ich probier uf all fäll öppis.

Brooknow
20.10.2004, 15:49
@struubiskillz hmm häsch nöd en kolleg wo schnäll is internet chöntsch, tracks zieh und bränne???
falls nöd, chaschmer im notfall ja dini adrässe a Bkone@gmx.ch schicke und ich kukk was und ob gat!! aber ebä...

@strikk

kool mit gmx!!!

ja ich weiss da inä wimmlets vo megafette produzänte...vilicht machi ja en eigene thread uf, sozsäge en BROOKNOW ALBUM CONTEST aber weiss nöd...chuntmer irgendwie schwul wil ich bi ja au nöd berüemt oder so und dänn so tue als wärs mega s'privileg en beat mache für mich WOW!!

was ich mer au überleit han isch so en allstar track mit "newcomer" mc's, sone art 20 rapper über ein beat track...aber ich han ja leider da nöd so connections und sind au viel schlächti rapper umä!! weiss nöd weiss nöd wär aber fett

strikk
20.10.2004, 15:56
ja ich weiss da inä wimmlets vo megafette produzänte...vilicht machi ja en eigene thread uf, sozsäge en BROOKNOW ALBUM CONTEST aber weiss nöd...chuntmer irgendwie schwul wil ich bi ja au nöd berüemt oder so und dänn so tue als wärs mega s'privileg en beat mache für mich WOW!!
hmmm, würi au nöd, zumal, wänns für öpper ä "ehr" isch
für dich en beat z mache, isch dä beat ja ev. au nöd
soooo härt ;)

ich wür eifach deet afräge wos di würkli rokkt, du
sälber machsch ja huerä tighti beats, da chammer au
tusche. ich han sowas mit focolio am laufe, bin aber
immer na min teil vo dä abmachig am abarbeite, gäll ge!..

fräg dä lügner, fräg dä def cut, fräg dä tibner.
mann du bruchsch di härtischtä beats, susch ischs
schad fürs alBoooooooM.

was ich mer au überleit han isch so en allstar track mit "newcomer" mc's, sone art 20 rapper über ein beat track...aber ich han ja leider da nöd so connections und sind au viel schlächti rapper umä!! weiss nöd weiss nöd wär aber fett [/QUOTE]
hani au scho s paarmal vor gha. überleg der mal was,
konnexschn hani ja scho (aso wenigschtens theoretisch...:cool: )

ps. ich krieg na vom suermel beats gschikkt fürn
gmeinsame track, ich fräg en mal ganz liäb.
ich glaub das wür passe wid fuscht ufs aug. diä rokked
derbe!

Radical
20.10.2004, 16:12
@Strikk: wenn's am 1.11 passt bi dir, chönnti der Herr Nötig ja evtl. au verbiiluegä?????

Brooknow
20.10.2004, 16:19
ja weiss nöd wäg so berüemtere homeys wie tibner lügner und def cut...kei ahnig ob ich das wott und au kei ahnig ob eine vo denä überhaupt en funke inträsse hät!! aber falls ja wärs natürlich promotion mässig anderst geil...

min gedanke isch ebä scho newcomer-orientiert xi, eifach dass eine wo jez nonig so uf dä grosse ch-platte produziert hät und vilicht ebä en ganz eigene style hät, au mal sin shit cha zeige und glichzitig mis album berichere..

ich wür au gern beats mache für anderi lüüt wos druff händ wie zB focolia aber ebä mir fehlt da jeglichi connection zu dä sogenannte szene... eigentlich chönti ja mis album scho sälber produziere uf TOPniveau aber naja

suermel sini beats sind au fett!! also gern

wäg dem 20 mc's über ein beat... mit dir strikk känni 4 gueti mc's persönlich WOW, vo dem her gaz scho meh um connections als um ä track idee!! aber ich duen mer mal öpis überlegge!!

hmmm, würi au nöd, zumal, wänns für öpper ä "ehr" isch
für dich en beat z mache, isch dä beat ja ev. au nöd
soooo härt dä verstahni nöd...?

strikk
20.10.2004, 16:32
egal, lömmer das am schluss...ich han me wellä säge,
dass unbekannti producers villicht au nöd so härti
beats machet.

mann, s gitt kei szene. aso nöd vo dä aktive.

aläs type wi du und ich, mal maile, mal verby gah etc.

ich chönnt mir guet vorstellä dass gad dä ge! schona
sehr froid a dine sache hett (ich weiss nöd öbbers kännt).

mini erfahrig isch ernschthaft, dass zu JEDEM chasch gah.
das meini wörtlich. vo a bis z.

en grossä teil vo dä aktive liäbt und läbt das ding würkli,
di WÄNND dich understützä, will si wännd dass härt grappt
wird.

mini "homes" sind au andersch am gas gäh, sitt mir
dä track zäme gmacht händ ;) du wirsch also höchschtens
missbrucht, zum anderä type chli ass kikkä.

hey, dä ch-hiphop wartet uf lüt wi dich, vergiss das nöd,
weisch, das pusht euis ali!

Brooknow
20.10.2004, 16:45
ja ich bin voll überzüügt vo mine beats, ich wags sogar z'säge ich chönt s'beatmässig härtischte album ganz allei mache ohni fremdi beats! aber was en fremde iifluss mängisch nöd alles bewürkt!!

ge! findi fette mc, bi dem würdis au fett finde wänn ihm min shit gfallt, en beat wot oder es feature wür mache haha ALSO GE! FALLS DU MICH DA GSESCH, come on over baby come on!!!

ja scho szene isch nur en begriff!! aber irgendwie findis ebä au schräg a focolio es mail schribä und frögä obs beats brüchtet oder so...bin immer dä meinig gsi was sich ergit isch ok und was nöd au aber vilicht machi da scho mal öpis!!

jaman kikk die fett in arsch aber nöd so fest dass am schluss all wie ich oder du töned!!

strikk
20.10.2004, 16:51
naja, äs mail müest der das natürli scho wärt sii ;)

gar nöd z redä devo, dass mer au mal chönnti anes
konzert vo so jungs und so sache.

aber hey, ich bi au knapp 10mal im jahr oder so hiphop-
konnektä-mässig underwäx. mues aso gar nüt säge.

aber s flasht jedesmal!!!

s findet dänn halt doch verusse statt.

en anderä asatz wär ja, das ihr mal live öppis fetts
zämestelled und mit alnä aktive i däm land mal d bühni
teiled, dänn kännt mer sich nacher au...

strikk
20.10.2004, 16:54
und überhaupt, mir chönnd ja das mal na konkreter
beqwatsche, mini understützig häsch uf jedä fall,
und ich lehn mich für dich au gärn na chli wiiter
usem feischter...hehe...

ich han das jetzt xtra wellä chli öffentlich verhandlä,
so als inspiererendä gedanke-ustusch, aber ebä, ich han
glaubs mäntig/zischtig frei und häng gärn mal eis ab.

ich lüt der am sunntig mal aa.

letschtändlich chasch i dinerä position jenschti
sache mache und aläs füert zum ziil. drum chasch der
dä style au usläse...

strikk
20.10.2004, 16:56
Original geschrieben von Radical
@Strikk: wenn's am 1.11 passt bi dir, chönnti der Herr Nötig ja evtl. au verbiiluegä?????
yep. s cha aber si dass ich das wuchenend muen schaffä.
ich klär das na ab morn. peace!

Brooknow
20.10.2004, 17:04
jap ich säg nur konzertphobie, text-merk-defizit und 1000 anderi chlini problemli..wos no gilt dra z'schaffe!!

ok idemfall erwart ich irgendwänn sms oder phone!! oder mäld mi sälber

genau findi au guet dassmer das teilwies öffentlich diskutiert händ..

also bis dänn dänn peace man

strikk
20.10.2004, 17:11
jap ich säg nur konzertphobie,
hehe, machsch en track drüber, z.b. "lampefieber"
oder so...:D

isch, da du ja kei ch-rap losisch, en insider,
so heisst di erscht maxi vo sektion chuchichäschtli...

peace und bis bald

Brooknow
20.10.2004, 17:17
dä track hani au no mitübercho und sogar geil gfundä haha bevor ich usegfundä han dass dä rennie dä langwiligst style hät womer je ghört hät...iigitt und huere lahms konzert hani au gseh vo ihm man mir sind so schnäll weg xi vo dete haha blitz!!

und ich lose ch-rap, ich chauf nur nöd, da ja au financial troubles

schlusswort bis zum nexte
peacer

MCneil
20.10.2004, 19:26
Fett würklich! muess säge tönt ganz ganz geil...aber äbe i finge guet flowe und splitte längt no nid für ds ganze! drum nume RESP...! nei:D das züg geit ine! PUNCH IT! :no:

sha
20.10.2004, 19:41
hmmmmm, han dis mixtape jo scho länger mol gsoge, aber jetzt noch em döreläse vom ganze thread esch mer ufgfalle, das ech der öberhaupt no käis feedback gä han - nochehole:

also, esch zwar chli länger här, aber ech han der jo scho mol gsäid, das ech dech do of aight-genosse als beste mc aluege (die wo scho albe usebrocht hend laufed mol osser konkurränz) - das hed sech bestätiget

du flowsch guet, du hesch gäili/z.t. wetzigi punchlines, dini stemm passt mer äigentlech ned so, aber so wie du si isetzisch fend i sehr gäil, dini producing-könst send au ned ohne - chorz gsäid, wen mer öppis vo der chaufe chan, werd ech mer das zuetue...

peace

Brooknow
21.10.2004, 09:58
@mc neil ha? ja danke für din RESP

@sha danke ja mini stimm gfalltmer au nöd immer aber besser als au scho! übrigens häsch es fetts shirt..bushido

Famous MC
24.10.2004, 22:54
hey voll easy songs hesch do produced.. hesch au s KV gmacht? au arbetslos? wär nämli ide gliche situation, voll gschesse..

sha
24.10.2004, 23:13
@sha danke ja mini stimm gfalltmer au nöd immer aber besser als au scho! übrigens häsch es fetts shirt..bushido

merci pour le compliment

jo wie gsäid: du setzisch si guet i - emel wituus besser als echs mache, wen ech rap - au wen si chli verhangt tönt, si hed öppis...

SCREWD
25.10.2004, 08:51
ich ha mrs au mol inezoge....hett paar würklichi gepflegti styles drunter wo mr ächt gfallt.....

Ich dänk mi Maa, de ROCKWELL würd dir sicherlich au mol en Beat mache....ich schick dr kurz e Snippet...denn chasch dr sälber mol e Bild mache vo ihm (ACHTUNG, DIE BEATZ SIND SCHO VERGÄH) ...aaaaber, Beatz gits nur, wenn denn no ROCKWELL-CLIQUE MEMBA drbi isch, sprich DJ....chasch denn sälber uswähle, momentan würde de MR_SMEE (Heidelberg) oder der PAUL SCHALL (Zürich) oder sind Homie de 4-MOTION (Zürich) oder ich zur Verfüegig stoh....

Check jetzt zerst emol dini Mailbox ;)

suermel
25.10.2004, 21:34
Ha das Teil scho länger und gib jetzt au mal Feedback. Find's eifach hammer.. Hät vill Tracks wo uhuere burnet! Finds aber schad, dass all Tracks so churz sind, het lieber 3 Minute Tracks oder so, dass mers au richtig chan gnüsse :).

Brooknow
26.10.2004, 11:02
@famous mc ja au kv au arbeitslos und ja voll gschisse

@screwd fett danke für rochwell beats, de eint gfalltmer no rächt guet (premier mässige beat, glaub dä mittler) aber sind ja eh all vergäh...

@suermel danke man! han d'wahl gha zwüsched wenige normal lange tracks oder viel churze...bereu d'entscheidig nöd bis jez!!

SCREWD
26.10.2004, 11:07
jo, die sind vergäh...ich ha dr nur mol müsterli gschickt, dass öbbe weisch, wora bim ROCKWELL wärsch.......

Brooknow
26.10.2004, 13:21
ok findi guet SCREWD...ebä rockwell hätmer no guet gfalle

wänn du oder ihr meined ihr händ eine vo denä 2 mögliche beats womer fehled, chaschmer gern nomal en stapel beats vo ihm oder eu schicke..