Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : Kutti MC - Dark Angel

KAY PROBLEM
15.09.2006, 11:31
juhui wieder öbbis zum hate.
der text auf der frontseite ist ja mal wieder das geilste.

immerhin wird das album besser als das letzte, weil schlechter ist unmöglich.

hoffentlich wird dieser thread auch wieder so legendär wie der zum letzten album...

ps. das forum ist mit bedacht gewählt. swiss hiphop wäre ganz bestimmt falsch, man. auch die feature liste bestätigt, dass es sich unmöglich um ein rap album handeln kann.

nik
15.09.2006, 11:38
also i halte jo au nüt vom kutti, aber dFeaturings si überhaupt ned schlächt

klar het stiller haas nüt mit HipHop am huet, aber sowiet wäg vom rap sinds mit ihrem stil also ned, i glaub de Endo Anaconda isch fasch de erfinder vom schwiizer sprechgesang

naja, also i erwarte eigentlich garnüt vo dere schiibe, aber mol drilose schadet sicher nüt

schläppr
15.09.2006, 11:45
BOOOOM
Ich froi mi. Sletscht album isch scho än genie-streich xi.
wo xender d'featurings?

snub
15.09.2006, 11:48
Wem's gfallt... Ich chan leider überhaupt nüüt mit siinere Musig afange, und verstah aunöd, wieso das er sovill uufsehe erregt. DOK-Film, Videodreh in Vegas, jenschtes Featurings vo Schwiizer Musiker.

Chunt mer mängisch fascht so ine, als versuechi er, chrampfhaft andersch z'sii. Aber ebe han nume mal is erschte Album ineglost.

Was isch mitem 'Remix' vo dem einte Lied gmeint, wo Fettes Brot 'gmacht' hätt? Mached die Beats? lol

Stecher Franz
15.09.2006, 11:51
jüngsche auso i mues dir säge faus du nid zur promo fraktion vom kutti khörsch muesch eifech chlei ufpasse.
u heschs überhoupt schomal ghört ds album?

tumen
15.09.2006, 11:53
Original geschrieben von schläppr
BOOOOM
Ich froi mi. Sletscht album isch scho än genie-streich xi.
wo xender d'featurings?

dä sound entspricht ez garnöd mim gschmack...aber ebe söll au so sie

@ schläppr

1. Urknall
2. St. Helvetia
3. Dini Stadt
4. Mon Bébé feat. Endo Anaconda
5. Musig
6. Ds Paradies
7. W.U.E.T.
8. Johnny Holdon feat. Kuno Lauener
9. Summer Nacht Luft
10. Klub Kaputt
11. Dark Angel feat. Polar
+Bonus Track "Dini Stadt Imitat" (Fettes Brot Remix)

bucktown
24.09.2006, 13:02
Original geschrieben von Stecher Franz
jüngsche auso i mues dir säge faus du nid zur promo fraktion vom kutti khörsch muesch eifech chlei ufpasse.
u heschs überhoupt schomal ghört ds album?
gangsta

clauster
24.09.2006, 13:06
Original geschrieben von KAY PROBLEM
ps. das forum ist mit bedacht gewählt. swiss hiphop wäre ganz bestimmt falsch, man. auch die feature liste bestätigt, dass es sich unmöglich um ein rap album handeln kann.

:D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D

KAY PROBLEM
02.10.2006, 00:01
pimpige und mega ufwaendig gmachte klip wo dr teggscht perfekt umsetzt.
OMG

NA
15.10.2006, 01:33
jaaah grad so myspace site gfunde vom kutti.. haha.. mal dini stadt inezoge und mal sone fraag.. vo was schnurrt de junge? verstane nur was vo limmatplatz i langstraas aber waser genau sege will checki nit.. glaub isch wegem dialekt.. cha mi öpert ufklere.. meeezzzy n so

Fletsch
16.10.2006, 10:42
Nur scho de Name vom Album und das Wendy-Pony-Cover sind verschisse.

Ich lose nöd dri.

Sound Provider
16.10.2006, 10:47
würd ich jetzt auch nie reinhören. der banner hier nervt schon gewaltig... auf diesem weissen pferd. so ein dreck....

nik
16.10.2006, 10:48
suprise suprise, 'dini stadt' isch nedmol so schlächt :hmmm:

Text und reimschema si liecht abstrakt, aber irgendwie no geil. jedefalls hebter sech dütlich vo de masse ab, ob guet oder schlächt isch mues jede sälber wüsse...

chli schrägs video, aber isch äuä de erst ch-rapper wo es video in vegas gmacht het - s'erste schwiizer rap video dämfau? :hmmm: ;)

strikk
16.10.2006, 11:05
Original geschrieben von NA
jaaah grad so myspace site gfunde vom kutti.. haha.. mal dini stadt inezoge und mal sone fraag.. vo was schnurrt de junge? verstane nur was vo limmatplatz i langstraas aber waser genau sege will checki nit.. glaub isch wegem dialekt.. cha mi öpert ufklere.. meeezzzy n so
ich bin mer das vidio grad am zieh, gaht na äs halbstündli odr so,
aber nacher gib gärn mini persönlichi analyse dure...

ich bin jetzt au uf das myspace profil und nacher uf sini siitä und han play druckt und dänn isch "urknall" gloffä. und ich mues säge:
ich finds wieder geil! beat, tegscht, "flow", eifach würkli guetä sound i minä ohrä.

klar diä ewigi diskussion vo wäge real und so, und was ich devo check isch: äs gaht eui irgendwiä um d "form" und dä "inhalt".
ich dänk, ihr (fasch) alli reged eui über d form uuf.
was ich nöd check bi däm: losed ihr au ami-rap? zellt deet jedä uf vier und schmeiss dä reim ufs snare? noway, ich chönnt jetzt dutzendi härti mc's uufzellä, wo au so frei flowed wiä dä kutti aber als oberfett vo dim homie-kolleg aagluegt wärded. irgendwiä checkt deet irgendöpper irgendöppis nöd.
und vom inhalt häär isch das, was dä kutti sait "über-"rap, überzeichnet aber eigentlich knallhärt us dä sicht vomne mc.
öb er das jetzt ironisch meint oder chli ironisch tuet zum sich
"schützä", will ers ebä doch huerä ernscht meint, und sowiitr, isch mir ja alles egal...

eifach namal: wänn du meinsch alles wo wiä rap tönt isch rap und wänns nöd uf dä erscht wi rap tönt ischs nöd rap - ja dänn muesch mal
aafange rap losä ;) :p

Lil'Chil
16.10.2006, 11:08
das nenn ich doch mal en erklärig :D

mQ_2Bn
16.10.2006, 11:10
Original geschrieben von strikk
wänn du meinsch alles wo wiä rap tönt isch rap und wänns nöd uf dä erscht wi rap tönt ischs nöd rap - ja dänn muesch mal

wöörd

ig würd dr kutti zwar nie im läbä aus guete mc bezeichne. aber är isch ä hammer poet und e riese spassvogu

strikk
16.10.2006, 11:16
Original geschrieben von mQ_2Bn
wöörd

ig würd dr kutti zwar nie im läbä aus guete mc bezeichne. aber är isch ä hammer poet und e riese spassvogu
ja aber das wöörd gibi grad zrugg. vor allem dä mitem hammer poet.
fallt mer immer meh uf! aber ebä, ich willen au nöd allzu fescht verteidigä, jedä macht ja sin eignä wäg...

vidio-comments gibi natürli trotzdäm...hehe

Sewi
16.10.2006, 11:17
also ich versuech mich ja immer möglichst wiet vome hater z entferne aber irgendwiä...

ich han niä e cd vom kutti kauft aber ich han sini text no easy gfunde woni dri glosed han. hald nöd härte rap sondern irgendwiä chli philosophisch und meh wiä irgend es gedicht vome mittelalterliche LSD-junkie. :) aber intressant zum lose!!

aber sit ich sin video gseh han (las vegas) gsehnis bitz anderscht. er gseht irgendwiä... behindert us. so en leere blick also wüsster nöd so gnau waser da macht. mir sind fascht verreckt womers gseh händ!!! en riese michi! :D

strikk
16.10.2006, 12:15
also mini analyse:

dass isch en überbränner. äs eifachs knallhärts liebeslied, woner sini geliebti verzwifflät verlorä in züri suecht.

flow isch eminem, beat isch dr. dre.

eigentlich ähnlichs konzept wi "movement" vom griot.

und au so fett! video passt vo däm häär perfekt und isch s gliche eifach grosses kino. shit, ich bi nidisch :p

kafilade
16.10.2006, 12:30
@strikk vo was füreme flow redsch du??? han das lied nanig ghört aber han dä siech ma life gse wonner sich na hinder sunebrülle und huet versteckt hät und det hät er d wörter anenadgreit ohni irgend en fluss drinne... über d tegscht chammer sich no striite find nöd alles scheisse vo ihm...

KAY PROBLEM
16.10.2006, 12:40
strikk bisch uf droge?

strikk
16.10.2006, 13:07
haha, ich weiss nöd öbi da druff jetzt söll antwortä...

nei im ernscht ich vereifach ganz starch aber chegg mal diä perspektive ab woni grad bottä han und du verschtasch villicht
chli meh wasi mein.

und ich red usdrücklich vo däm track woni jetzt grads video gehn han.

bisch du uf drogä?:p

one8seven
16.10.2006, 13:13
kutti isch textlich top - über alles ander chan mer redä - was jo au toll isch ah em. er löst jedes mol e kontroversä us...isch doch super.

aber öppis muess i ez doch no segä; find dä kutti besser als 95% wo sich schwiizer rapper schimpfet - dä maa zücht sis ding - er het was z'sagä (was leider fascht kein meh het usser chli bitch, fotzä und i bin king) - er het wortwitz und poesie - etc.

komischerwiis het er eigentlich huerä viel - nu kei rap-szenä hinter sich, aber sind mer mol ehrlich; will er das? - i glaub weniger! er macht musik und kei szenä!

warum das er en video in las vegas chan dreihä?! - nimm mol ah, well en vieli lüüt loset us diversä szenä - er vereint - das gseht mer jo a dä featsches....sprich, er verchauft meh, sprich er het meh möglichkeitä als wenn er zwanghaft uf paggypants und YO! müässt machä. isch aber nu e ahnahm - kenn en jo nöd.

jedem das seine - er goht sin weg.....mit viel lob und grosser beachtig vo musikkonsumentä....inkl. einigä siitähieb - won er aber sicher verchraftet wenn er wieder in vegas chillt.

find en en grossä maa - au wenn mer selber au nöd alles gfallt. i finds hammer, wenn mer sich selber treu isch, ohni klischees z'erfüllä müässä.

strikk
16.10.2006, 13:15
strikk bisch uf droge?
aber würsch du bestriitä dass das äs liebeslied isch und s
um wiä sait mer um obsession gaht - wi i villnä aaständigä
lieder? und das dä flow so chli eminem-style isch wänn jetzt
mal d sprach magsch us-schaltä?

KAY PROBLEM
16.10.2006, 13:24
Original geschrieben von one8seven
warum das er en video in las vegas chan dreihä?!

es gibt leute die behaupten, dass einer in seinem umfeld einfach zuviel $$ hat und er auch muve bezahlt hat. woher diese gerüchte stammen darf ich nicht verraten.

anyway ist ja auch wurscht.

@strikk: nein bin nicht auf drogen, am arbeiten. und ich hab das video nur einmal auf viva gesehen und mir einen schranz gelacht, es ist so "ach wir hatten grad ne video cam dabei in den ferien und bisschen gefilmt und dann zusammengeschnippselt" style. und eben, seine fresse und mimik...

gruess

strikk
16.10.2006, 13:28

@strikk: nein bin nicht auf drogen, am arbeiten. und ich hab das video nur einmal auf viva gesehen und mir einen schranz gelacht, es ist so "ach wir hatten grad ne video cam dabei in den ferien und bisschen gefilmt und dann zusammengeschnippselt" style. und eben, seine fresse und mimik...

gruess ja ebä das isch dä underschiid ;)
ich han vom lied gredt, beat, tegscht, flow, ussag etc.
im video irrt er halt eifach verlorä dur ä stadt und er
isch halt eifach wär er isch und gseht us winer usgseht.
über das chammer ja au diskutierä, aber separat...

ps. d arbet chan au ä drogä sii ;)

nik
16.10.2006, 13:58
hey kay, isch rap eigentlich en schönheitswettbewärb?? :hmmm:

aso i find das video garnedmol so schlächt, klar isches low budget - komisch für eine wo jo agäblich soviel cash im rügge söu ha - aber wenigstens isches ned so poserig wie das die meiste andere CH-Rap crews würde mache wenn si uf LV würde go videos dreie...

naja, how ever, eis bruchbars lied macht usem kutti no lang kein bruchbare rapper und i wird mer sAlbum auned chaufe. aber i finds positiv daser sech vo de masse abhebt, ch-rap isch fang sowas vo eitönig und langwielig...

hansnötig
16.10.2006, 13:58
Original geschrieben von mQ_2Bn
wöörd

scho so! sicher au en gschiide siech...aber lasst die finger von harten drogen! sonst sitzt du auf deinem album cover plötzlich auf einem schimmel!!!:D

Radical
16.10.2006, 14:25
ich han nur dini Stadt mal ghört kaa...ohni Video..ich muess säge, ich bin positiv überrascht....ich finds gar nöd so übel...werd mal is Album losä...

ich würd der Kutti au nöd unbedingt als Rapper bezeichnä...schlussendlich gschissä uf d Definition.....ich find ihn als Musiker guet, wo immer mer ihn au iiordnet, er isch unterhaltsam und clever...

zum Rescht vo der Diskussion wetti au gar nüt hinzuefüegä....

one8seven
16.10.2006, 14:31
Original geschrieben von Radical
ich han nur dini Stadt mal ghört kaa...ohni Video..ich muess säge, ich bin positiv überrascht....ich finds gar nöd so übel...werd mal is Album losä...

ich würd der Kutti au nöd unbedingt als Rapper bezeichnä...schlussendlich gschissä uf d Definition.....ich find ihn als Musiker guet, wo immer mer ihn au iiordnet, er isch unterhaltsam und clever...

zum Rescht vo der Diskussion wetti au gar nüt hinzuefüegä....

so han i das in etwa wöllä usdruckä - guetä post und seit eigentlich alles, was muess gseit werdä!

are-p
16.10.2006, 14:31
dr kutti isch für mi d'carmen fenk vom rap:

egal was er für sound macht; er gset beschissa us und noch 2 album intressiart sich niamert me drfür :D

oli_mc
16.10.2006, 14:38
Dr Track "Dini Stadt" gfaut mir emu ganz guet, hane über iTunes abeglade. Is Album drilose wirdi dänk sicher, ou wenn "Klub Kabutt" uf dr EP überhoupt nid mis Ding isch.

Cebex
16.10.2006, 14:54
Kutti MC – Dark Angel

Jürg Halter der Dichter, wieder eingetaucht in den populärsten Zögling dieser Kunst, den Rap. Als Kutti MC und ich darf wohl sagen, als Jemand der eher von Aussen hineinschaut und nicht direkt aus der HipHop Kultur erwachsen ist, hat er es leichter als andere Rapper, da er durch sein Umfeld nicht vorbehaftet ist und sich keinen gängigen HipHop Klichées zu unterwerfen braucht um als authentisch wahrgenommen zu werden. Mit seinem zweiten Album Dark Angel drückt er der Kultur ein weiteres Mal seinen Stempel auf. Was nicht heisst, dass er verändert was für viele in Stein gemeisselt zu sein scheint. Vielmehr bereichert er die einheimische Szene um eine weitere Facette und zeigt einen anderen, gehbaren Weg auf, sich dieser Kunstform zu bemächtigen, sich Selbst auszudrücken und seine Innen- und Aussenwelt zu reflektieren.

„Entweder du erkensch mi, oder du erkensch mi ned“ eine Zeile aus “Urknall“ dem ersten Lied auf seiner neuen Scheibe - erkennt ihn als einen kritischen Menschen, einen Rapper. Als Kutti MC setzt er sich in seinen Versen offen mit der Schweiz und ihrer Tradition auseinander. Er gebraucht dabei geschickte Metaphern wie den Rückzug in den “Chugelgrill“ als Sinnbild für die Schweizer Mentalität. Über die Wiederauferstehung und die: Ich bin zurück! Routine geht es sehr schnell tiefer in politische und sozialkritische Regionen aus unserem Schweizer Umfeld. Sogar ein mehr oder weniger Club tauglicher Track ist bei Marke 10 enthalten. Die einzige Auflockerung über zwölf der ansonsten nicht leicht verdaulichen Ergüsse.

Die Raps werden musikalisch von Benfay’s elektronischer Musik und zahlreichen eingespielten Instrumenten begleitet. Die Round Table Knights steuern scratchend auf “Musig“ ihren Teil zum Album bei und stimmlich finded Kutti Unterstützung bei Endo Anaconda, Polar und Kuno Lauener. Ein Remix von “Dini Stadt“ produziert von Fettes Brot findet sich zum Schluss der CD als Hidden Track. Die Stimmung der Sounds kann als atmosphärisch bis düster beschrieben werden. Kutti erzählt aus seinem Leben, setzt sich kritisch mit der Schweizer Mentalität, der Schweizer Politik und dem Alltag auseinander. Seine philosophischen Texte nach dem Durchhören bei mir eine nachdenkliche Stimmung hinterlassen.

Ein schwer verdauliches und nicht für Jedermann geeignetes Album. Hört’s euch an, dann könnt ihr mitreden!

PS: Im Herbst, also nächstens soll ein Dokumentarfilm mit Titel “One love - Kutti MC vs. Jürg Halter“ erscheinen. Zu sehen im Klanghotel im Schweizer Fernsehen.

3 von 5
Features: Endo Anaconda, Polar, Kuno Lauener
Producers: Benfay
Label: Muve/Musikvertrieb

...ja, isch nonig Fehlerfrei. Ich exorziers denn scho no bevors ufgschalte wird.

Spartakus
16.10.2006, 15:13
Kutti isch geiler aus 95 Prozänt vo aune Schwizer Räpper ...sägi iz mau so plakativ ;)

Nee ..äs isch ja relativ was guet und was schlächt isch! Aber dä giu het eifach a art z rhyme wo im dütschsprachige ruum seinesgleichen suecht!
Ou siner Freestyles si dr hammer ...praktisch kenär lines ..aber wortspiili vom feinschte.

I würd säge ...z erschte guete Bärner Räp Aubum im 06!!

Mini Favorite:

Urknall
(Villecht het d wäut no immer nid gwartet uf eine wi mi, aber eine wi ig villecht o nid uf eini wie sii)

Paradies

W.U.E.T (tschieeeah)
Johnny Holden

Choufets giele ...choufets :brille:

:hippie:

Sewi
16.10.2006, 15:30
Original geschrieben von Spartakus

I würd säge ...z erschte guete Bärner Räp Aubum im 06!!

Was isch mit "Teamgeist" vo Wurzel 5? Das Album isch jetzt sicher de oberburner!!! Vorallem de Track Nr. 6 "Hie" rockt! Gänsehuut, baby!!!

Spartakus
16.10.2006, 15:50
hehe ...irgendwiä hani diä frag doch erwartet ;)

nöö ...wurzu 5 gfaut mir äbe gar nid!! Äs het uf jugendsünde 1-2 tracks gha wome cha lose! und uf dr nöie hets o eine, zwe. aber aus i auem äs scheiss album! Und vorauem ...deppen Crew .. :eek:

Aber äbe ....ha da scho relativ hässegi diskussione mit friends drüber gha :D

rudyrude
17.10.2006, 11:34
Ein weiteres Meisterwerk

Fletsch
18.10.2006, 17:03
Je mehr ich Aightgenossen.ch aufrufe...

...umso mehr krieg ich eine "Schwuler auf weissem Pony" Aggression!

HILFE!! :devilburn :äkk: :run: :dance:

s gseht so dumm us :D ;)

Sound Provider
18.10.2006, 17:15
Original geschrieben von Fletsch
Je mehr ich Aightgenossen.ch aufrufe...

...umso mehr krieg ich eine "Schwuler auf weissem Pony" Aggression!

HILFE!! :devilburn :äkk: :run: :dance:

s gseht so dumm us :D ;)

digges word. allgemein mittlerweile sehr viele scheiss banners... DI MERDA!

one8seven
18.10.2006, 17:17
Original geschrieben von Sound Provider
digges word. allgemein mittlerweile sehr viele scheiss banners... DI MERDA!

stimmt - öppä bi jedem gschissänä klick - und im gschäft muess i über dä ie surfä - na ja - hoff dä reezer chan sich bald es schloss us gold chaufä:D

Gast
18.10.2006, 17:19
hei i bi dank äme banner grad am sexy dessous choufe.. auso mau besser ruhig blibe...

hoffe die dinger göh mer de ou:D

Fletsch
18.10.2006, 17:36
Naja..de Reezer chan au nüt defüür das de Kutti sones dumms Album-Cover gmacht hät. hehe

Tuet de Kutti eigentlich voltigieren?

http://www.voltige-forch.ch/Bilder/Bilder%20Design/Grafik1.gif

Spartakus
18.10.2006, 17:46
:rolleyes: :rolleyes:

naja ...entweder du erkennsch nä, oder du erkennsch nä nid!!

cemon
18.10.2006, 17:53
Original geschrieben von Gast
hei i bi dank äme banner grad am sexy dessous choufe.. auso mau besser ruhig blibe...

hoffe die dinger göh mer de ou:D

gitz wider föteli, chchchch (fride)

Gast
18.10.2006, 18:00
wär mal was nöis :D i überlege mer das!!!

NA
19.10.2006, 14:34
grad vorane so am zappe gsi den chumi mal so uf viva und gse svideo vom kuttimc... sry aber isch das en witz? er schnurrt was vo langstraas unterstraass kebab und lauft in vegas ume??? er macht en track wo "dini stadt" heisst?? wie chunt mer uf sone gfickti idee??? übrhaupt kei emotione im face?? volls gfickte gsicht... trift n schwarze uf de straas und und würkt wie son spast.. joa ischr ja au.... sry aber das isch nriese witz.. alles

und düend mal die werbig use.. stresst wie sau

nschöne

are-p
19.10.2006, 15:00
grad vorane so am zappe gsi den chumi mal so uf viva und gse svideo vom kuttimc... sry aber isch das en witz? er schnurrt was vo langstraas unterstraass kebab und lauft in vegas ume??? er macht en track wo "dini stadt" heisst?? wie chunt mer uf sone gfickti idee??? übrhaupt kei emotione im face?? volls gfickte gsicht... trift n schwarze uf de straas und und würkt wie son spast.. joa ischr ja au.... sry aber das isch nriese witz.. alles

und düend mal die werbig use.. stresst wie sau

nschöne

ey pass uf, sust macht di dr gaul vom nutti-kutti platt:

http://www.faace.co.uk/images/WildHorse.JPG

are-p
19.10.2006, 15:11
EXKLUSIV!!!

kutti wird uf MTV Cribs featured!!!

han im netz scho es bild gfunda, wos sini garage vorstellend. heftig!!

http://home.c03.itscom.net/yrc/setsubi/stable.JPG

Fletsch
19.10.2006, 15:27
haha. geile Siech :D

Das MTV Crips wird derb.

Ich han im Web na en Uszug vo sim Schlafgemach gfunde. daaaaaaaaaaaaaamn!!

Kuttis Liebesoase:
http://www.mables.com/img/products/my-little-pony-bedding.jpg

L_Badmann
26.10.2006, 13:07
der selbst ernannte rapper kriegt auch bei seinem neusten wurf grenzenlose aufmerksamkeit von journalisten. sogar eine ganze dok-sendung auf sf1 haben sie dem dichter gewidmet & wieder interessierts keine sau. schwuppi mc steigt nicht in die charts ein diese woche.

der konsument ist also offensichtlich doch noch nicht völlig verblendet und hoffentlich merkens irgendwann auch noch die journalisten, dass der schwuppi mc unter ausschluss der öffentlichkeit stattfindet.

kEg2
26.10.2006, 13:14
Original geschrieben von L_Badmann
der selbst ernannte rapper kriegt auch bei seinem neusten wurf grenzenlose aufmerksamkeit von journalisten. sogar eine ganze dok-sendung auf sf1 haben sie dem dichter gewidmet & wieder interessierts keine sau. schwuppi mc steigt nicht in die charts ein diese woche.

der konsument ist also offensichtlich doch noch nicht völlig verblendet und hoffentlich merkens irgendwann auch noch die journalisten, dass der schwuppi mc unter ausschluss der öffentlichkeit stattfindet.

und wieso hängen in basel mehr kutti-poster wie griot-poster?

L_Badmann
26.10.2006, 13:19
Original geschrieben von kEg2

griot poster kratzt man von der wand und hängt sie zuhause auf.

kutti poster werden übersehen.

jester
26.10.2006, 13:19
Original geschrieben von kEg2

weils nötig ist, scheinbar... und doch bringts nichts... deprimierend... würde mir mal n anderes hobby suchen wenn ich kutti wär...

Sewi
26.10.2006, 13:56
griot poster kratzt man von der wand und hängt sie zuhause auf.

kutti poster werden übersehen.

hehe... herrlich!

Aber das gehate findi jetzt scho chli krass. Ich find en ja au nöd sehr guet aber er isch hald en Poet. Und en richtige Poet hät eifach bitz en Schade suscht chämter niä uf so schrägs Züg.

L_Badmann
26.10.2006, 14:00
Original geschrieben von Sewi
hehe... herrlich!

Aber das gehate findi jetzt scho chli krass. Ich find en ja au nöd sehr guet aber er isch hald en Poet. Und en richtige Poet hät eifach bitz en Schade suscht chämter niä uf so schrägs Züg.

das ist nichts gegen kutti und es ist mir scheissegal was er macht - es interessiert so oder so nur ca. 20 leute in der schweiz.

mich stört einzig und alleine, dass alle medien wieder voll mit kutti sind und dies als ch-rap verkauft wird...er nimmt zum beispiel dem TAZ platz weg, welcher auf 28 chartet, fans hat und tatsächlich rappen kann...

one8seven
26.10.2006, 14:10

i weiss halt nöd wo dis problem liit;

wenns der gfallt, denn loses - wenn nöd, denn halt nöd.....das schaffsch au du, oder?

isch das niid oder ignoranz, dass du nöd dämit umgoh chasch, dass dä kutti mc so viel mediali ufmerksamkeit bechunt?

hip-hop, rap oder wiä au immer, söll doch vielfältig und vielschichtig si. das isch für mi hiphop - e plattform wos vieli möglichkeitä git zum sich usdruckä. das isch doch wiä bim breake oder molä - wäret alli styles oder sketches glich, denn würsch es irgendwenn nüm wohrneh....und bim beschtä willä, lüüt wiä dä kutti tüänd doch dem biz guet - er tut niämertem weh und öffnet au lüüt s'tor zu derä kultur wo sie suscht nöd wohrnehmet oder eher negativ gsehnd....vo dem her het dä kutti vo mer dä respekt - und a dä charts misst sich nöd alles....das söttisch du ez jo au mitbecho ha.

isch kein figg - aber vielicht e unterstützig zum über dä tellerrand z'gseh.

Sewi
26.10.2006, 14:17

mich stört einzig und alleine, dass alle medien wieder voll mit kutti sind und dies als ch-rap verkauft wird...er nimmt zum beispiel dem TAZ platz weg, welcher auf 28 chartet, fans hat und tatsächlich rappen kann...

das stimmt! isch mer au scho ufgfalle und hät mi au bitz gstöhrt.

L_Badmann
26.10.2006, 14:27
i weiss halt nöd wo dis problem liit;

wenns der gfallt, denn loses - wenn nöd, denn halt nöd.....das schaffsch au du, oder?

isch das niid oder ignoranz, dass du nöd dämit umgoh chasch, dass dä kutti mc so viel mediali ufmerksamkeit bechunt?

hip-hop, rap oder wiä au immer, söll doch vielfältig und vielschichtig si. das isch für mi hiphop - e plattform wos vieli möglichkeitä git zum sich usdruckä. das isch doch wiä bim breake oder molä - wäret alli styles oder sketches glich, denn würsch es irgendwenn nüm wohrneh....und bim beschtä willä, lüüt wiä dä kutti tüänd doch dem biz guet - er tut niämertem weh und öffnet au lüüt s'tor zu derä kultur wo sie suscht nöd wohrnehmet oder eher negativ gsehnd....vo dem her het dä kutti vo mer dä respekt - und a dä charts misst sich nöd alles....das söttisch du ez jo au mitbecho ha.

isch kein figg - aber vielicht e unterstützig zum über dä tellerrand z'gseh.

rauchst du crack?

one8seven
26.10.2006, 14:33
rauchst du crack?

...

keymel
26.10.2006, 14:36
...das tuet dem bizz guet??? ja vielleicht wenn wotsch, dass es i de schwiiz bald nur no so spaste gitt wo ad öffentlichkeit chömed, im kutti sis bizz isch es ganz anders als das bizz vo dem mir redet....und de kutti und hip hop und no viel mehr rapper, das isch de ja wohl de gegesatz an sich. das hed gar nüüt mitendand z tue, oder findsch öbbe de cool man seg au en mc gsii???

botho!bonobo
26.10.2006, 14:41
also ich würd säge: kutti isch meh rapper als all hater da inne mitenand und mit drü multipliziert.

doppelD
26.10.2006, 14:47
... zum kutti chan ich nume säge, ich respektier ihn als mensch, aber nit als mc. vielicht isch das wo er macht musik, aber sicher kei rap (für mich)

und trotzdem find ich's guet das es so eine git. will die diskusionä wo dä immer wieder uslöst sind eifach herlich :D

also, hatet witter:D

one8seven
26.10.2006, 14:47
Original geschrieben von keymel
...das tuet dem bizz guet??? ja vielleicht wenn wotsch, dass es i de schwiiz bald nur no so spaste gitt wo ad öffentlichkeit chömed, im kutti sis bizz isch es ganz anders als das bizz vo dem mir redet....und de kutti und hip hop und no viel mehr rapper, das isch de ja wohl de gegesatz an sich. das hed gar nüüt mitendand z tue, oder findsch öbbe de cool man seg au en mc gsii???

lueg isch isch ganz eifach;

du magsch dä kutti, denn los en und gnüss es - du magsch en nöd, denn lohsch es hockä.

ob er hiphop isch oder nöd isch im prinzip doch au scheiss egal - denn isch er halt en schwiizer musiker wo extrem viel mediali ufmerksamkeit bechunt - denn mag em das als lyriker, poet oder musiker gönnä.

keymel
26.10.2006, 14:50
word

gxen i au so und en hater bin i nid miner meinig...aber unterschied sind uf jede fall ume...mehr han i da au nüm derzue

doppelD
26.10.2006, 14:51
Original geschrieben von botho!bonobo
also ich würd säge: kutti isch meh rapper als all hater da inne mitenand und mit drü multipliziert.

hesch es gspüre becho oder whut???

one8seven
26.10.2006, 15:00
Original geschrieben von doppelD
hesch es gspüre becho oder whut???

:D

homie - ez leisch din baseball schläger wieder zrugg in wandschrank:brille:

:eek:

doppelD
26.10.2006, 15:02

homie - ez leisch din baseball schläger wieder zrugg in wandschrank:brille:

:eek:

jo sorry, aber wen d'lüüt jetzt scho mit rappe prahle find ich muess mä scho ihgriffe:D

isch guet, han en wieder versorgt:cool:

one8seven
26.10.2006, 15:05
jo sorry, aber wen d'lüüt jetzt scho mit rappe prahle find ich muess mä scho ihgriffe:D

isch guet, han en wieder versorgt:cool:

uff - hend mer no mol glück gha - du bisch nämlich viel grösser:o :brille:

:eek: :p

kEg2
26.10.2006, 15:08
wenn lüt us minere buude (vorwiegend ü 30), wo kei ahnig hän vo rap/hiphop, geschweige denn e cd deheime hän oder regelmässig loosä, aber dr kutti mc kenne (scho vor 1-2 joor kennt hän), denn muess me sich frooge warum? Grund??

also für alli wos nid ganz chönne nochevollzieh worum dr kutti oft in de medie chunnt.
do 1 bischpil (mr rede jetzt nid drüber ob är mir gfallt oder nid):

kuttis background:
dr kutti mc het sache released über sehr renomierti verläg (z.b. amman verlag), d.h. jeeenschti lüt so über 25joor hän das mitbecho wo sich annähernd für kultur, lyrik & epik, etc. interessiere und biecher & zitige läse.

und wenn me e buech usebringt chunnt das wohl eher im tagi, nzz, als wenn me e hiphop-cd macht, nid?

doppelD
26.10.2006, 15:23
uff - hend mer no mol glück gha - du bisch nämlich viel grösser:o :brille:

:eek: :p

dr grösser rapper meinsch:brille: :D

one8seven
26.10.2006, 15:28
dr grösser rapper meinsch:brille: :D

das isch guet möglich:brille:

aber das tut mer nöd weh:D

doppelD
26.10.2006, 15:31
das isch guet möglich:brille:

aber das tut mer nöd weh:D

hehe das seisch jetzt, wart nur bis ich dich grappet han:D

one8seven
26.10.2006, 15:32
hehe das seisch jetzt, wart nur bis ich dich grappet han:D

knesch min homie:confused: heisst vaselin - krassä hustler ndso:brille:

doppelD
26.10.2006, 15:34
knesch min homie:confused: heisst vaselin - krassä hustler ndso:brille:

ok, gib mi gschlage... dr vaselin isch eifach zu krass...

aber wen dr kutti rappet den bringt glaub dr vaselin au nüt meh:D

one8seven
26.10.2006, 15:39
ok, gib mi gschlage... dr vaselin isch eifach zu krass...

aber wen dr kutti rappet den bringt glaub dr vaselin au nüt meh:D

ähä:D

rap isch doch sprechgsang:confused: - ach i mag dä kutti - allei weg dä disskusionä:eek:
sin sound isch au nöd mis - obwohl en textlich guet find.

hermanndes
26.10.2006, 15:41
hehe.... dä thread isch ufjedä am richtigä ort platziert... hehe... erscht jetzt gmerkt:D

doppelD
26.10.2006, 15:51
ähä:D

rap isch doch sprechgsang:confused: - ach i mag dä kutti - allei weg dä disskusionä:eek:
sin sound isch au nöd mis - obwohl en textlich guet find.

meinsch bisch gstiege :D

ebe wie ich au... finde die disskusionä au recht unterhaltend.

zu dr "musik" vom kutti will ich nüt säge.

one8seven
26.10.2006, 15:54
meinsch bisch gstiege :D

ebe wie ich au... finde die disskusionä au recht unterhaltend.

zu dr "musik" vom kutti will ich nüt säge.

isch vielicht au besser - susch machsch dä wandschrank wieder uf:eek:

doppelD
26.10.2006, 15:56
isch vielicht au besser - susch machsch dä wandschrank wieder uf:eek:

hehe... ebe löhnt mr dä zue :D

Carl Funkster
26.10.2006, 16:33

Du schrybsch mr us dr seel;)

KAY PROBLEM
26.10.2006, 16:39
hmm die cd liegt jetzt ca 3 wochen rum und ich hab mich noch nicht getraut reinzuhören. aber ich werds mir früher oder später antun.

wir könnten irgendwie eine volksinitiative oder sowas gründen, damit er sich nicht mehr rapper nennen darf.
möngeli das ey tschösss....

c-moo
27.10.2006, 16:59
ich finde kutti mc seehr guut!
ob jetzt "räper" oder nicht ist mir egal....

hier noch ein interessanter bericht:
http://www.laut.de/wortlaut/artists/k/kutti_mc/biographie/index.htm

un der letzte satz ist zimlich treffend: "...während die doch eher humorlose Rap-Szene an den vorgesetzten Brocken wieder einmal schier zu ersticken droht."

Avenger
27.10.2006, 17:04
wir könnten irgendwie eine volksinitiative oder sowas gründen, damit er sich nicht mehr rapper nennen darf.
möngeli das ey tschösss....

Kay anderi problem?

carlito
31.10.2006, 14:24
Original geschrieben von strikk
ich bin mer das vidio grad am zieh, gaht na äs halbstündli odr so,
aber nacher gib gärn mini persönlichi analyse dure...

ich bin jetzt au uf das myspace profil und nacher uf sini siitä und han play druckt und dänn isch "urknall" gloffä. und ich mues säge:
ich finds wieder geil! beat, tegscht, "flow", eifach würkli guetä sound i minä ohrä.

klar diä ewigi diskussion vo wäge real und so, und was ich devo check isch: äs gaht eui irgendwiä um d "form" und dä "inhalt".
ich dänk, ihr (fasch) alli reged eui über d form uuf.
was ich nöd check bi däm: losed ihr au ami-rap? zellt deet jedä uf vier und schmeiss dä reim ufs snare? noway, ich chönnt jetzt dutzendi härti mc's uufzellä, wo au so frei flowed wiä dä kutti aber als oberfett vo dim homie-kolleg aagluegt wärded. irgendwiä checkt deet irgendöpper irgendöppis nöd.
und vom inhalt häär isch das, was dä kutti sait "über-"rap, überzeichnet aber eigentlich knallhärt us dä sicht vomne mc.
öb er das jetzt ironisch meint oder chli ironisch tuet zum sich
"schützä", will ers ebä doch huerä ernscht meint, und sowiitr, isch mir ja alles egal...

eifach namal: wänn du meinsch alles wo wiä rap tönt isch rap und wänns nöd uf dä erscht wi rap tönt ischs nöd rap - ja dänn muesch mal

genau mini meinig.

boogie girl
31.10.2006, 14:37
kutti ischn geile siech, öbmer sini musig passt oder nöd mal was anders und us minere sicht findis tuusig mal schlimmer das neuerdings michelle hunziker viva figgt als wenn eine mal was wagt, aber ebe reged eu doch uf, irgendwenn gaht au eu ma t scheuklappe uf..
cheers, yo girl.

L_Badmann
31.10.2006, 14:41
und wieder hani rächt:

KUTTI MC chartet uf PLATZ 98!!!!

das muesme ihm moll nochmache mit sinere mediepresänz so schwach in charts ihstiege...!!!

FAZIT: usserd e paar journies interessierts kei sau.

strikk
31.10.2006, 15:02
und wieder hani rächt:

KUTTI MC chartet uf PLATZ 98!!!!
haha, würkli schäbig!

also ich han mer diä platte kauft. wi so mängi dä härbscht. und bin immer nonig zum dessert a.k.a. semantik, liv und black tiger vordrunge, tja, sovill zu mine private sorge ;)

finds äs HAMMER-album. öppis vom beschtä/interessantischtä woni
je ghört han us dä schwyz...erinnert mi vo dä tüüfi und dä breiti a gwüssi beck-cd's us dä 90er...

aber hey, au ich find i däre leidige diskussion, dass das nöd so hiphop isch. ich verbind meh vieli anderi musig-liideschafte vo mir mit däm sound, aber hiphop isch halt irgendwiä doch ä form :p und ebä kän inhalt :p

das isch ja s geniale draa, aber ebä...

sound vom benfay isch würkli super-super geil, sälte so schöne sound ghört. und au dä kutti gfallt mer huerä, sälte bis niä so deepi tegschtä gläse.

min favourite track uf dä erscht blick isch "ds paradis"...

was mich am ehnschtä närvt, isch, dass vieles scho fascht chli voruus-sehbar isch, inhaltlich. find au das gemotze gäge d motzer vom stammtisch mit dä zyt nüme so interessant...

wo ich na äs riisä potential gsehn, isch i dä verbindig zwüsched musig, sprach, gsang und sprächgsang. da chönnt na öppe ä sunne ufgah, aber ich dänk mal dä kutti meint dä grabe wos bi ihm hätt äso...wäg dä flows und so, ja äs flüsst, ebä chli meh dynamischi formä würded und werded dä sound na grösser mache...

ich dänk mal, diä platte chammer vo jetzt aa äs paar jahr losä.

Spartakus
31.10.2006, 15:07
Definieren die Charts gute Musik??

Gute Einstellung Hombre !!! :rolleyes:

Aktuelle Album Top 10 der CH:

1 Zucchero Fly
2 Evanescence The Open Door
3 Juli Ein neuer Tag
4 Sir Colin PPMCity
5 Die Ärzte Bäst Of
6 Plüsch Früsch gwäsche
7 Yannick Noah Charango
8 Lunik Preparing To Leave
9 P. Diddy Press Play
10 Michael Mittermeier Paranoid Live (DVD)

YEaaaah ...das is doch geiler Sound!! Sir Collin, Plüsch usw.

Verdammte Kommerz Punks

strikk
31.10.2006, 15:13
naja, das sait dä l_badmann ja nöd...

aber spannend isch scho, wiä sich DIÄ PLATTE (z.b. "kutti und polar: DAS HIPHOP ereignis überhaupt" - wältwuche, etc.etc.etc.) dänn würkli verchauft a.k.a. was s'"traditionelle schwyzer pop-musig journalischtä gspann" so alles chan riisä...;)

kolleg vo mir wird au immer wieder ghypt im tagi, tagi-magi, züritipp und so und verchauft wäg däm glich nöd allzuvill.
glaubs :D

s paar lektione in "gstaltig vo dä schwyzer medielandschaft" isch doch immer guet für d szene...

und i däm bereich lauft dä kutti ja voll i dä etabliertä "forme"...
mal lueget öb's nutzt.

ich druck beidi tüümä. :cool:

L_Badmann
31.10.2006, 15:15

1 Zucchero Fly
3 Juli Ein neuer Tag
4 Sir Colin PPMCity
5 Die Ärzte Bäst Of
6 Plüsch Früsch gwäsche
7 Yannick Noah Charango
9 P. Diddy Press Play

Verdammte Kommerz Punks

rauchst du crack?

wo hab ich was von guter musik gesagt? aber wenn wir dabei sind, finde alle alben in den aufgeführten top ten musikalisch wertvoller als kutti mc.

ich hab nur gesagt KUTTI MC interessiert keine sau, ausser ein paar journalisten.

schwiz_er
31.10.2006, 15:31
wo chame ds video gse i wet o mau lache

Sound Provider
31.10.2006, 15:39

1 Zucchero Fly
3 Juli Ein neuer Tag
4 Sir Colin PPMCity
5 Die Ärzte Bäst Of
6 Plüsch Früsch gwäsche
7 Yannick Noah Charango
9 P. Diddy Press Play

Verdammte Kommerz Punks

nun ja... sind andere genres. aber auf ihre art alles gute werke. ob plüsch für mundart, sir colin für house, zucchero für italiano, aärzte punkrock oder juli für deutschpoprock, was auch immer... alles hochstehende alben. nur weil sie dir nicht gefallen, sind sie nicht scheisse...

diddy album muss ich noch holen, sehr gespannt...

L_Badmann
31.10.2006, 15:44

find ich voll ok das album. der gute kann zwar immer noch nicht rappen, dafür hat er die besten produzenten am start und gäste die rappen oder singen können...lohnt sich auf alle fälle.

und mit dem rest deines posts bin ich voll und ganz einverstanden.

LIV
31.10.2006, 15:45
nun ja... sind andere genres. aber auf ihre art alles gute werke. ob plüsch für mundart, sir colin für house, zucchero für italiano, aärzte punkrock oder juli für deutschpoprock, was auch immer... alles hochstehende alben. nur weil sie dir nicht gefallen, sind sie nicht scheisse...

dito

n zB Zucchero isch eifach guat!

rudyrude
09.11.2006, 09:39
Morgen, 10.11. Plattentaufe in der Dampfzentrale Bern, anschliessend Party mit den Round Table Knights!

Big up!

Fans und Neider herzlich w'lkommn.

L_Badmann
09.11.2006, 09:49
Original geschrieben von rudyrude

Fans und Neider herzlich w'lkommn.

es gibt auf dieser welt weder kutti-fans noch neider...

schläppr
09.11.2006, 10:30
dass es fans gibt weiss ich (ich)
dass es neider gibt weiss ich auch (du)

Spartakus
09.11.2006, 10:40

muahahaa ... WORD!! ... und ..es gibt mindestens 2 Fans!

the_rawk
09.11.2006, 10:45
also mir gefällts. :cool:

one8seven
09.11.2006, 11:02
Original geschrieben von the_rawk
also mir gefällts. :cool:

3 supporter

L_Badmann
09.11.2006, 11:05

ach stimmt. plus die 7 zahlenden gäste aus basel, die an seinem konzert in der kaserne waren. plus drei bis vier leute aus der journalisten-szene...sorry, die hab ich übersehen - da die verkaufszahlen der cd und der tickets zu seinen seinen konzerten eine komplett andere sprache sprechen.

ach ehrlich? worauf bin ich neidisch schläppr? auf sein aussehen? seine rhyme-skills? seinen schimmel und seine meersau? seine chartsplatzierung? hilf mir!!!

schläppr
09.11.2006, 11:29
auf die aufmerksamkeit die er bekommt.
so schlecht kann kutti ja nicht sein, immerhin war er schon auf der gleichen cd zu hören wie griot.

L_Badmann
09.11.2006, 11:40
auf die aufmerksamkeit die er bekommt.
so schlecht kann kutti ja nicht sein, immerhin war er schon auf der gleichen cd zu hören wie griot.

ach was schläppr. mich nervt doch lediglich, dass er als CH-RAPPER verkauft wird von euch journies. solange er nix verkauft und keiner ihn sehen will ist mir das doch sowas von scheissegal wenn er aufmerksamkeit bekommt (er hat sie wohl auch nötiger als ich...)

und doch: KUTTI ist als RAPPER das schlechteste was je in der schweiz veröffentlicht wurde.

KAY PROBLEM
09.11.2006, 11:56
mich wuerde es mal interessieren wer das alles bezahlt.
das kann sich ja unmoeglich lohnen?! oder aber es gibt massiv viel 30-50 jaehrige die sich die scheibe kaufen...

L_Badmann
09.11.2006, 12:01
mich wuerde es mal interessieren wer das alles bezahlt.
das kann sich ja unmoeglich lohnen?! oder aber es gibt massiv viel 30-50 jaehrige die sich die scheibe kaufen...

die 30-50 jährigen die das kaufen gibt es nicht - auch das würde man in den charts sehen.

vermutlich sein label - aber die werden sich wohl nach dem erneuten riesenflop auch ihre gedanken machen ob sie nochmals geld ausgeben wollen für etwas, was dann nichts einspielt.

gut - das video hat wohl nix gekostet :-))

KAY PROBLEM
09.11.2006, 12:31
ich bezweifle das der #### einfach so kohle rausbuttern kann. ich denke eher weniger, ausser da war noch ne bettgeschichte :D

vielleicht hat kutti ja reiche papi oder mammi?

carlito
15.11.2006, 13:55
muahahaa ... WORD!! ... und ..es gibt mindestens 2 Fans!

de bi ig dr 3.

auso 3 fans... :D

plattetoufi ish übrigens geil gsi, u dä siech het doch tatsächlech no 2 blödi rösser mitgno wo vor dr dampfzentrale aus vershisse hei :D

carlito
15.11.2006, 14:01

und doch: KUTTI ist als RAPPER das schlechteste was je in der schweiz veröffentlicht wurde.

da gibi dr rächt. aber ds gsamtbiud us beats, texte, rap ergit eifach es guets gsamtbiud wo stimmt.

ha eifach z gfüeu das 90% vo aune hater hie syni messag gar nid versrsteit. dass är rap technish amne dezmond dez oder so meilewyt ungerläge ish ish mir sho lang klar. aber was syni poesie u message abelangt cha no so mänge ch-rapper vo ihm lehre.

u wets nid aus hiphop wosh bezeichne, aus was de?

L_Badmann
15.11.2006, 14:02
Original geschrieben von carlito_031
de bi ig dr 3.

auso 3 fans... :D

plattetoufi ish übrigens geil gsi, u dä siech het doch tatsächlech no 2 blödi rösser mitgno wo vor dr dampfzentrale aus vershisse hei :D

WOW...VOLL GEIL¨!

wieviele waren noch da ausser dir, zwei pferden und dem poeten?

Sound Provider
15.11.2006, 14:02
morgen ist der typ im e-talk bei 20min

carlito
15.11.2006, 14:09
WOW...VOLL GEIL¨!

wieviele waren noch da ausser dir, zwei pferden und dem poeten?

ziemlech viu lüüt, ish meh oder weniger vou gsi.

aber ish sho so, mä cha o imne 5xl fubu-shirt umeloufe u 50cent u griot lose. :rolleyes:

L_Badmann
15.11.2006, 14:30

aber ish sho so, mä cha o imne 5xl fubu-shirt umeloufe u 50cent u griot lose. :rolleyes:

50 Cent und Griot verkaufen wenigstens ein paar platten im gegensatz zu deinem freund...:-))

L_Badmann
15.11.2006, 14:39
ziemlech viu lüüt, ish meh oder weniger vou gsi.

was heisst genau "meh oder weniger"? nur sone frage...kann ja auch sein, dass keiner neben, hinter und vor den pferden stehen wollte - und dort wo sie hingeschissen haben wohl auch nicht. ausserdem war wohl auch niemand in der nähe der lautsprecher, da kam ja auch nur scheisse raus...also wars ZWISCHEN der ganzen scheisse "meh oder weniger" voll oder?

young holt
15.11.2006, 14:39
fubu stellt keine 5xl-shirts her, phony

one8seven
15.11.2006, 14:43
Original geschrieben von young holt
fubu stellt keine 5xl-shirts her, phony

isch au nöd als sinnbild gmeint gsi - aber schön, dass mer das ez au wüsset.

L_Badmann
15.11.2006, 14:46
isch au nöd als sinnbild gmeint gsi - aber schön, dass mer das ez au wüsset.

aber sicher homie. willsch jo villicht au moll e frau heim kriege, so als abwächslig zu de rösser und meersäuli oder???

aber fubu treit me eigentligg nüm wirklich...eifach damit das au no weisch.

smooth
15.11.2006, 14:47
wie war das mit hate und thread pushe??

carlito
15.11.2006, 14:52
50 Cent und Griot verkaufen wenigstens ein paar platten im gegensatz zu deinem freund...:-))

därum verheimlechet dr griot ja o d'verchoufszahle...

würd dr kutti ke platte verchoufe u hä ke lüüt a konzärt chönnt är chum ds ding düre zieh. u bechunnt är so viu ufmerksamkeit, gloub o nid das das vo nüt chunnt.
vielech ishs aber o wöu mir itz e nöie skandaurapper hei, dr gimma ish abglöst worde. nume das dr kutti nid (nume) irgendweuchi bünzli-bürger shockiert sonder au di gängshter wo e horizont hei wo nid wyt über crack, bitches u ghetto usgeit.

das dr kutti nid i ds gängshter-klishe passt ish mir sho lang klar. u dasses lüüt wie du lieber hei we rapper texte über outos u bitches (wos im übrige gar nid git) shrybe statt irgendwo düre öpis wöue z bewürk wie das dr kutti macht ish mir no viu klarer.

aber ma nid kutti mit griot verglyche, ish absolut sinnlos.

shyss druf, absolut egau. jede het syni meinig.

gruess

L_Badmann
15.11.2006, 14:53
Original geschrieben von smooth
wie war das mit hate und thread pushe??

haten hat immer mit neid zu tun. es fällt mir nix ein worauf ich neidisch sein könnte hier, weder auf die platte, seinen flow, seine meersau, noch sein pferd bin ich neidisch.

und das mit dem "thread pushen" tut hier eh nix zur sache - da geht so oder so nix, der typ hatte eine volle stunde Schweizer FERNSEHEN und verkaufte trotzdem nix.

smooth
15.11.2006, 14:54
auf die präsenz in den medien bist du nicht neidisch???

c'mon

carlito
15.11.2006, 14:54

stimmt, itz ishes g-unit clothing. eifach shön am modediktat fouge.

L_Badmann
15.11.2006, 14:55
därum verheimlechet dr griot ja o d'verchoufszahle...

würd dr kutti ke platte verchoufe u hä ke lüüt a konzärt chönnt är chum ds ding düre zieh. u bechunnt är so viu ufmerksamkeit, gloub o nid das das vo nüt chunnt.
vielech ishs aber o wöu mir itz e nöie skandaurapper hei, dr gimma ish abglöst worde. nume das dr kutti nid (nume) irgendweuchi bünzli-bürger shockiert sonder au di gängshter wo e horizont hei wo nid wyt über crack, bitches u ghetto usgeit.

das dr kutti nid i ds gängshter-klishe passt ish mir sho lang klar. u dasses lüüt wie du lieber hei we rapper texte über outos u bitches (wos im übrige gar nid git) shrybe statt irgendwo düre öpis wöue z bewürk wie das dr kutti macht ish mir no viu klarer.

aber ma nid kutti mit griot verglyche, ish absolut sinnlos.

shyss druf, absolut egau. jede het syni meinig.

gruess

wie bitte? was wilsch mer saage?

darf ich in däm fall wüsse wievill platte dr kutti verkauft het bis jetzt?

carlito
15.11.2006, 14:55
hverkaufte trotzdem nix

hesh zahle?

one8seven
15.11.2006, 14:58
aber sicher homie. willsch jo villicht au moll e frau heim kriege, so als abwächslig zu de rösser und meersäuli oder???

homie - was isch isch der über d'leberä gloffä? dä kutti?

i zitier en weisä spruch vomä aight-user;

rauchsch crack??
susch wenn en sugus willsch muesch mer segä....het no ein im sagg (dä chindergartä het hüt zuä gha - dä zoo leider au).

im ernscht;

i glaub kei sau het's interessiert ob ez fubu 5xl herstellt oder nöd - aber wenns für di wichtig und grundlegend isch - bitte. ez wüsset mer und sind mer froh drum - das chönt di im lebä mol no witerbringä.

----->lueg; du magsch dä kutti nöd - stört mi en scheiss und bitte schön, isch jo kein stress.
----->i find dä kutti guet - isch mer egal ob er en rapper oder irgendwas isch - das won er macht, macht er uf sini art guet. vo mer us nennet mer das volksmusig.

das scheiss raschterdenkä. zum guetä glück git's au nu schwarz und wiss.

chan öpper wo dä griot kewl findet nöd glichzitig au segä, das er dä kutti guet findet? isch das nöd möglich - oder isch diä person eifach zwenig hiphop und z'wenig real ndso? nimmt mi echt wunder? goht das noch der nöd?

L_Badmann
15.11.2006, 14:58
stimmt, itz ishes g-unit clothing. eifach shön am modediktat fouge.

sorry au nid. g-unit wird nur vo CRACK HEADS - aber nie vomene homie ahzoge:

http://fotos.tilllate.com/fotos//2006/08/060818_gampel_gimmafeatskafari/00000000/mario_027.JPG

carlito
15.11.2006, 15:03
finges sho nume soubehinderet dä thread unger "andere sportarten" z'tue.

vielech ish dr kutti ja o nume e huere kapitalisht wo cash wot u eifach chekcet het das d'"gangsta-bitches-ghetto-street"-linie nüm shockiert u me so ke ufmerksamkeit me bechunnt. :D

L_Badmann
15.11.2006, 15:04

das scheiss raschterdenkä. zum guetä glück git's au nu schwarz und wiss.

chan öpper wo dä griot kewl findet nöd glichzitig au segä, das er dä kutti guet findet? isch das nöd möglich - oder isch diä person eifach zwenig hiphop und z'wenig real ndso? nimmt mi echt wunder? goht das noch der nöd?

homie. es hüt nüt mit raschterdänke ztue. sunscht würd ich doch nid www.paolonutini.com guet finde oder?

ich find eifach dr KUTTI MC cha nid rappe und wird allersitts völlig überbewärtet in de medie...dasch alles!!!

L_Badmann
15.11.2006, 15:05

vielech ish dr kutti ja o nume e huere kapitalisht wo cash wot u eifach chekcet het das d'"gangsta-bitches-ghetto-street"-linie nüm shockiert u me so ke ufmerksamkeit me bechunnt. :D

???

ufmerksamkeit ja - plattenverkäufe nein.

carlito
15.11.2006, 15:05

ich find eifach dr KUTTI MC cha nid rappe und wird allersitts völlig überbewärtet in de medie...dasch alles!!!

wöuer nid diplomats-flow bightet?

young holt
15.11.2006, 15:08
hät nüt mit real und hiphop ztue, vorallem söt mr die wörter imme kutti thread nöd im gliche satz schriibe. ich machz ez glich, fuck it.

dä kutti isch vilicht en reale dichter, obwohl ... ich han nonie mitme dichter drüber gredet...

dä kutti söll lieber luege dasr nüm nach züri chumt, ade gayparade oder so...
was fallt däm sucker ii dlangstrass zerwähne nu willer mal e crack-schlampe vo zh bumst hät. :)

L_Badmann
15.11.2006, 15:09
wöuer nid diplomats-flow bightet?

nein homie.

weil er genau das gerne tun würde - aber auch das nicht auf die reihe bekommt.

L_Badmann
15.11.2006, 15:10
hät nüt mit real und hiphop ztue, vorallem söt mr die wörter imme kutti thread nöd im gliche satz schriibe. ich machz ez glich, fuck it.

dä kutti isch vilicht en reale dichter, obwohl ... ich han nonie mitme dichter drüber gredet...

dä kutti söll lieber luege dasr nüm nach züri chumt, ade gayparade oder so...
was fallt däm sucker ii dlangstrass zerwähne nu willer mal e crack-schlampe vo zh bumst hät. :)

:D :D :D

Sound Provider
15.11.2006, 15:14
???

ufmerksamkeit ja - plattenverkäufe nein.

für einmal geht also der slogan "promotion ist immer gut, egal ob positiv oder negativ" nicht unbedingt auf. :D

carlito
15.11.2006, 15:14

weil er genau das gerne tun würde

ha no nie e dümmeri ussag ghört.

aber glych, ish mir viu z blöd.

shliesset doch dä thread, d' aightgenosse sy no z weni ryff für kutti.

i bi dus.

gruess

SalsaDiego
15.11.2006, 15:19

word..han gad hüt wieder ide 20min bricht glese vom HipHopper Kutti..i find dä siech eifach schlecht, für mich macht dä schlächti musig udn wenner sonen riese dichter isch wiso zur höll machter den nöd eifach gedicht und loht rap in rueh?

Usserdem das cover isch sowas vo ultimativ homo ;)

:hater:

one8seven
15.11.2006, 15:20
homie. es hüt nüt mit raschterdänke ztue. sunscht würd ich doch nid www.paolonutini.com guet finde oder?

i han halt immer no s'gfühl, dass musig gschmacksach isch - au okee so und i dem fall han mit em raschterdenkä unrecht tuä; tschuldigung für das.

aber no zum anderä; wo fangt rap ah und wo hört er uf? git's en massstab zunen usmessä und es punktesystem wo mer denn uswertä chan?
--->i verstoh, wenns eim nöd gfallt - i verstohsch aber nöd, wenn mer öppis katergorisch vernichtä muess.

lukee i han kein stress mit der - i han au immer kompetenti antwortä im griot thread becho....i find's legendlich schad, dass diä energie i dä thread nöd nutzisch zum dä griot ein stund is sf z'bringä. wär nöd das dä richtig wäg?

L_Badmann
15.11.2006, 15:23
i han halt immer no s'gfühl, dass musig gschmacksach isch - au okee so und i dem fall han mit em raschterdenkä unrecht tuä; tschuldigung für das.

aber no zum anderä; wo fangt rap ah und wo hört er uf? git's en massstab zunen usmessä und es punktesystem wo mer denn uswertä chan?
--->i verstoh, wenns eim nöd gfallt - i verstohsch aber nöd, wenn mer öppis katergorisch vernichtä muess.

lukee i han kein stress mit der - i han au immer kompetenti antwortä im griot thread becho....i find's legendlich schad, dass diä energie i dä thread nöd nutzisch zum dä griot ein stund is sf z'bringä. wär nöd das dä richtig wäg?

voll easy. griot ins sf bringen ist nicht mein job...ich bin nicht griots promoter, sondern lediglich sein back up mc...da kümmern sich jetzt andere drum...

SALUTE!

young holt
15.11.2006, 15:26
d' aightgenosse sy no z weni ryff für kutti

ich wür ener säge euses läbe isch andersch als eues, phony ...

mier händ nöd es vo dä eltere gsponsorts studium, mit us-ufenthalt zum bitz go slam-poete, zrugg cho und finde mr isch ez rapper, will mr idä staate es paar mittelklass wiggas bim umepolitisiere besiegt hät.

verstahsch wasi meine ...

one8seven
15.11.2006, 15:34
voll easy. griot ins sf bringen ist nicht mein job...ich bin nicht griots promoter, sondern lediglich sein back up mc...da kümmern sich jetzt andere drum...

SALUTE!

lönd mer diä debattä.

eu viel glück und vorallem spass bim soundä.

Avenger
15.11.2006, 15:38
ich wür ener säge euses läbe isch andersch als eues, phony ...

mier händ nöd es vo dä eltere gsponsorts studium, mit us-ufenthalt zum bitz go slam-poete, zrugg cho und finde mr isch ez rapper, will mr idä staate es paar mittelklass wiggas bim umepolitisiere besiegt hät.

verstahsch wasi meine ...

grosse worte kleiner mann..möchte dich mal sehen wenn du es mit sage francis aufnehmen musst...also psssst

one8seven
15.11.2006, 15:41
Original geschrieben von Avenger
[B sage francis[/B]

:blingblin

young holt
15.11.2006, 15:45
möchte dich mal sehen wenn du es mit sage francis aufnehmen musst
... und uf schwiizer dütsch rede, wo dä sage francis au verstaht odr wie ...
vergisses um das gahtz nöd.
und mit mittelklass hani nöd sniveau vo dä poete gmeint, altä ...

chasch das au dim kleine mann us richte ... :)

swingingpee
15.11.2006, 15:47
Ich glaube die Natascha Badmann oder wie Sie heisst ist nur eifersüchtig weil sein Basler Homie keine Alben verkauft auch wenn er Maitschr ist. Kutti hat definitv mehr Platten verkauft (ich spreche jetzt nur vom ersten Album) als sein Kollege in seinem ganzen Leben verkaufen wird. Ich denke mindestens 5000St. Ist ja klar dass Kutti nicht nur eingefleischte Leute hören, sondern Leute von 6 - 99 Jahren, die offen für Neues sind und nicht nur dieses altbekannte boom boom zägg hören wollen.

frager
15.11.2006, 15:48
wollte ich auch sagen. wer sage francis in einem battle schlägt, ob verdient oder nicht, kann wohl doch nicht so schlecht sein. und wer findet, dass sage francis nicht ein ausgezeichneter mc ist, hat leider keine ahnung.

ach, ihr seid wirklich neid- und hasserfüllt. noch schlimmer muss es sein, wenn ihr erfahren würdet, dass er sich alles selbst erarbeitet hat und seinen weg seit ende der 90er jahre konsequent verfolgt. ob er ein guter rapper ist oder nicht, ist eigentlich nicht von belang. er ist ein besserer performer als die mehrheit der achsorealen mcs. und er lebt von seiner kunst...und nicht allzu schlecht.

L_Badmann
15.11.2006, 15:54
Original geschrieben von swingingpee
Ich glaube die Natascha Badmann oder wie Sie heisst ist nur eifersüchtig weil sein Basler Homie keine Alben verkauft auch wenn er Maitschr ist. Kutti hat definitv mehr Platten verkauft (ich spreche jetzt nur vom ersten Album) als sein Kollege in seinem ganzen Leben verkaufen wird. Ich denke mindestens 5000St. Ist ja klar dass Kutti nicht nur eingefleischte Leute hören, sondern Leute von 6 - 99 Jahren, die offen für Neues sind und nicht nur dieses altbekannte boom boom zägg hören wollen.

jaaaaaaaaaaaaah! genau.

5000 alben ohne in den charts zu sein???

http://www.hitparade.ch/showitem.asp?key=17103&cat=a

falls du mit meinem basler homie GRIOT mit "STROSSEGOLD" meinst, dann guck hier:

http://www.hitparade.ch/showitem.asp?interpret=Griot&titel=Strossegold&cat=a

du musst dir jetzt wohl ein bisschen wie die dame links im bild vorkommen:

http://www.koreus.com/media/pet-foireux.html

tschüssli

ps: ich behaupte GRIOT hat mehr GAME OVER mixtapes verkauft als SCHWUPPI alben...nämlich genau 1000 stück.

SalsaDiego
15.11.2006, 15:56
Original geschrieben von frager
ob er ein guter rapper ist oder nicht, ist eigentlich nicht von belang.

Gopferdammi wiso chömmeder immer demit das da nöd vo belang isch?
Dä mensch macht "rap", rap isch musig und dä verchauft die musig und a musig woni geld defür mue usgeh stelli asprüch, und wenn ein es rap album verchauft wotti halt eifach au das dä rappe chan aight?

Und ich bin übrigens überhaupt nöd uf hiphop, geschweige den Battle züg fixiert!

Mir reded aber eh alli anenand verbi, was villi stresst isch das är ide medie dä schwizer hiphop repräsentiert (ob gewollt oder nöd) und das er dä lüt somit es bild vermittlet und wenner den säged er chan villich nöd guet rappe aber ischn supper dichter und poet den söller sich doch au als dichter und poet verchaufe...

L_Badmann
15.11.2006, 15:57
Original geschrieben von SalsaDiego

Mir reded aber eh alli anenand verbi, was villi stresst isch das är ide medie dä schwizer hiphop repräsentiert (ob gewollt oder nöd) und das er dä lüt somit es bild vermittlet und wenner den säged er chan villich nöd guet rappe aber ischn supper dichter und poet den söller sich doch au als dichter und poet verchaufe...

P A R O L E

unterschreib ich dir.

schnitzel
15.11.2006, 15:58

sorry, i find di sau blöd. also i bi nid eine wo do täglich dri postet, aber dir mues i ganz kurz antworte...

lueg du und de 187 rede do vowägä respäkt gegeüber am kutti und bringed ständig so oberflächlichi sprüch über gangsta-bitches-ghetto-street... sorry wenn sich öbber e bitz meh legère kleidet, i nenns jez soo, söttsch du ihn genauso NID vorbeurteile wie me dr kutti nid söt abschribe ohni dasme sich d zit gno het zum sini message z verstoh.

also i ha s erschte album probeghört und mr gschwore das niemeh z due. mir gfallt sini art nid und sin rhymestyle au nid. wen er gueti ussage het, mol öbbis aber mi chas nid berüere wens nid geil gflowt isch, süscht chani grad d lyrics läse und mueses mr nid audiomässig inezieh!

i finde zuedäm als "neutrale" raphörer, das dr kutti nid unbedingt dää grossi outstanding act isch. und für das är soooooooo deeeeerb ghyped wird vo de medie, müesst är miner meinig noch eifach besser rappe. isch mini meinig. i ha eifach s gfühl das die mediepresänz irgend en schiefe hintergrund chönnti ha. weil ich als journi wo über rap schribe, wirde am kutti nid en fucking doppelsitte in mim magazin gäh, ämel zum jezige stand vo sine skills här. aber i ha sitem erschte album nüt ghört, het jo aber au döt extremi presänz becho.
wener erfolg het, gratulation. i kauf mr d cd sichernid.

i find eifach, alli wo lüt wie dr griot z.b. hate weil er agäblich ein uf g macht verlange schlussändlich im gegezug dasme doch bitte nid ständig söl schubladisiere und vorschnäll urteile.
do stimmt doch öbbis nid? i find dir söttet ändlich mol ALLI mit em gliiche massstab mässe. orreid?

also und jez chame das forum schliesse, i ha alles gseit.

alla prossima

young holt
15.11.2006, 15:58

Co-Sign

L_Badmann
15.11.2006, 16:04
Original geschrieben von schnitzel
sorry, i find di sau blöd. also i bi nid eine wo do täglich dri postet, aber dir mues i ganz kurz antworte...

lueg du und de 187 rede do vowägä respäkt gegeüber am kutti und bringed ständig so oberflächlichi sprüch über gangsta-bitches-ghetto-street... sorry wenn sich öbber e bitz meh legère kleidet, i nenns jez soo, söttsch du ihn genauso NID vorbeurteile wie me dr kutti nid söt abschribe ohni dasme sich d zit gno het zum sini message z verstoh.

also i ha s erschte album probeghört und mr gschwore das niemeh z due. mir gfallt sini art nid und sin rhymestyle au nid. wen er gueti ussage het, mol öbbis aber mi chas nid berüere wens nid geil gflowt isch, süscht chani grad d lyrics läse und mueses mr nid audiomässig inezieh!

i finde zuedäm als "neutrale" raphörer, das dr kutti nid unbedingt dää grossi outstanding act isch. und für das är soooooooo deeeeerb ghyped wird vo de medie, müesst är miner meinig noch eifach besser rappe. isch mini meinig. i ha eifach s gfühl das die mediepresänz irgend en schiefe hintergrund chönnti ha. weil ich als journi wo über rap schribe, wirde am kutti nid en fucking doppelsitte in mim magazin gäh, ämel zum jezige stand vo sine skills här. aber i ha sitem erschte album nüt ghört, het jo aber au döt extremi presänz becho.

i find eifach, alli wo lüt wie dr griot z.b. hate weil er agäblich ein uf g macht verlange schlussändlich im gegezug dasme doch bitte nid ständig söl schubladisiere und vorschnäll urteile.
do stimmt doch öbbis nid? i find dir söttet ändlich mol ALLI mit em gliiche massstab mässe. orreid?

alla prossima

unterschreib ich gleich auch. DANKESCHÖN.

frager
15.11.2006, 16:06
es ist nunmal so, dass er, wenn er sich nur als dichter und poet bezeichnen würde, niemals diese medienaufmerksamkeit erhalten hätte. die medienleute wollen halt genau so etwas wie den kutti sehen. jedenfalls lieber als schweizer rapper, die genau gleich klingen und sich genau gleich bekleiden, wie ihre grossen vorbilder. erwachsene menschen wollen damit in der mehrheit nicht konfrontiert werden. rap=dumm ist doch eine weit verbreitete ansicht.

L_Badmann
15.11.2006, 16:10
rap=dumm ist doch eine weit verbreitete ansicht.

ja - seit kutti mc mit rap in verbindung gebracht wird.

doppelD
15.11.2006, 16:12
ja - seit kutti mc mit rap in verbindung gebracht wird.
:D :D :D

L_Badmann
15.11.2006, 16:13
es ist nunmal so, dass er, wenn er sich nur als dichter und poet bezeichnen würde, niemals diese medienaufmerksamkeit erhalten hätte. die medienleute wollen halt genau so etwas wie den kutti sehen.

also RAP als PROMOSTUNT?

wenns so ist, sollte man den typen tatsächlich verhauen.

young holt
15.11.2006, 16:15
sägi ja

nik
15.11.2006, 16:15
ihr sit so luschtig :D

jedi siite het angscht das s'Image vo de andere siite uf sie zrugfallt und imne schlächtere liecht loht lo dostoh als der sowieso scho dostöit

eifach geil :D

weitermachen!

:kiffer:

SplingBling
15.11.2006, 16:18
hahaha kutti mc ufem pferd das isch ja voll missy eliott style :D :p :D

doppelD
15.11.2006, 16:18
Original geschrieben von nik
ihr sit so luschtig :D

jedi siite het angscht das s'Image vo de andere siite uf sie zrugfallt und imne schlächtere liecht loht lo dostoh als der sowieso scho dostöit

eifach geil :D

weitermachen!

:kiffer:

ehmm sorry... wer het es image übernoh für "promo zwäck" ???

young holt
15.11.2006, 16:19
:confused: :confused:

isch immer lustig

Sound Provider
15.11.2006, 16:22
niemals diese medienaufmerksamkeit erhalten hätte

mein gott eh.

one8seven
15.11.2006, 16:27
also i erörterä niomol - dä thread het so kein sinn;

i mim fall, isch es so, dass mer gfickt nomol egal isch was dä kutti für musig macht und ob er überhaupt musig mach oder eifach inäs mic inä stuhälet oder was au immer. i tuen cd bi mer in player und das wo als produkt us dä boxä chunt find i zumä grossä teil guet. i find sin "flow" au nöd dä brenner, aber sini poetischä text - liit ev dra, dass i zwenig muettermilch abbecho han.

----->rap, nöd rap, lässig, gagifudibisi oder was au immer. spielt kei rollä.

es isch wiä mitemä schleckstengel; ein mag erdbeer dä ander halt orangä.

zum thema wiä dä kutti verchauft wird; er sött nöd als rapper oder ushängschild vertickt werdä - das gsehn' i glich (passt au nöd zu dem was us dä boxä chunt) - umwieder glaub i au nöd, dass er sich so gseht - wenn scho, denn WAYNE - entweder mer losts oder mags nöd.

nik
15.11.2006, 16:32
easy jungz, zerbrächet üch ned de chopf :D

i finds eifach luschtig das die einte ned wei das de Kutti für ussestehendi als sinnbild für ihri szene stoht und die andere das die ganz gängschter gschicht für ussestehendi als sinnbild für ihri szene stoht - debie simer für ussestehendi alli ide gliche szene :rolleyes: :D :p

ich für min teil bi froh um jedi wieteri facette vo rap wo üs wieter wäg vom einheitsbrei bringt wo momentan de markt beherscht. Das heisst ned dasi de Kutti guet finde, voll ned man, aber i gseh ned ih worum är keis existänzrächt i dere szene söu ha.

verglichet doch hiphop mol mit rock. en fan vo slayer würd sech im normalfall au kei gotthart cd chaufe - trotzdäm isch beides rock

aber easy, tüend nochli schimpfele und wäffele, aber bevors dunkel wird müender wieder zrug id schublade :kiffer:

clauster
15.11.2006, 16:38
http://www.koreus.com/media/pet-foireux.html

SHIAT!!!!!!!!!!!!!!! :eek: :eek: :bluepunk:

L_Badmann
15.11.2006, 17:03
Original geschrieben von nik
easy jungz, zerbrächet üch ned de chopf :D

i finds eifach luschtig das die einte ned wei das de Kutti für ussestehendi als sinnbild für ihri szene stoht und die andere das die ganz gängschter gschicht für ussestehendi als sinnbild für ihri szene stoht - debie simer für ussestehendi alli ide gliche szene :rolleyes: :D :p

ich für min teil bi froh um jedi wieteri facette vo rap wo üs wieter wäg vom einheitsbrei bringt wo momentan de markt beherscht. Das heisst ned dasi de Kutti guet finde, voll ned man, aber i gseh ned ih worum är keis existänzrächt i dere szene söu ha.

verglichet doch hiphop mol mit rock. en fan vo slayer würd sech im normalfall au kei gotthart cd chaufe - trotzdäm isch beides rock

aber easy, tüend nochli schimpfele und wäffele, aber bevors dunkel wird müender wieder zrug id schublade :kiffer:

und mit kreide eine sonne auf den gehsteig grüseln ist graffiti...

x-akt
15.11.2006, 17:05
kutti isch en homo...
und ich verstohs au ned wenn de typ mit hiphop in verbindig brocht wird, het für mich nämlich überhaupt nüt mit rap am huet.

carlito
15.11.2006, 17:20
Original geschrieben von schnitzel

alla prossima

was du seish stimmt meh oder weniger. ish haut asichtssach das ganze. aber chum mr nid wie we hie aui sech so gnau mitem kutti usenang gsetzt hätte. das du das gmacht hesh gloubi gärn, dini meinig respektieri o. bi eifach dr meinig das die meishte andere entwerder no gar nie öpis vo ihm ghört hei oder sini lieder nid checke.

u wieso söue die "bitches-ghetto-gangsta-blablabla"-sprüch oberflächlech sy?! bi viune ishs doch äbe grad so!!! u das züg wo ig bis itz vom griot ghört ha entspricht äbe däm.

ish haut o asichtssach öbme rap wäg em flow (u bezüglech flow ghört dr griot zu de beshte vor shwyz, das styti nid ab) oder wäg de texte lost. mir sy texte eifach rächt wichtig.

u so ussage wie "sorry i find di saublöd" fingi rächt shlächt. ig ha eigentlech nid d'absicht wägemne forum mit öperem stryt a zfah oder persöhnlech z wärde. hoffe di zyle ish nid so gmeint, süsh bish eifach nume e truurige siech.

nüt für unguet.

hoffe nid dasi mi zu däm thema/thread nomau mues üssere.

gruess

L_Badmann
15.11.2006, 17:29

u wieso söue die "bitches-ghetto-gangsta-blablabla"-sprüch oberflächlech sy?! bi viune ishs doch äbe grad so!!! u das züg wo ig bis itz vom griot ghört ha entspricht äbe däm.

ish haut o asichtssach öbme rap wäg em flow (u bezüglech flow ghört dr griot zu de beshte vor shwyz, das styti nid ab) oder wäg de texte lost. mir sy texte eifach rächt wichtig.

hör nochmals: www.myspace.com/griotbrewzbana

z.B. "inner city blues"

tschüss.

Marook
15.11.2006, 17:57
I hamer jetz au mol paar Site vo däm Thread ahtoh und ich muess jetzt emoll ei wichtigi Frog stelle: Was seit denn dr Kutti so Poetisches, was isch sini Message, für was stoht är ih?

Ich ha mol in s erscte Album vom Kutti inegloost und ich ha mr wirklich Müeh gäh ohni Vorurteil das Teil ahzloose. Ich ha uf sini Texscht gloost und probiert e Sinn drhinter z'seh. Und ganz ehrlich, ich behaupt es git eifach kei Sinn. Ich bi au an dr Uni und interessier mi au fürs schriibe und s verschlüssle...äntwäder isch dä Typ eifach z hoch für mi, oder är schribt eifach sinnlosi, abstrakti Texscht und lacht sich ins Füschtli, dass so paar pseudointellektuelli Homes, s Gfühl hän, är schribt öppis ganz sinnvolls.

Dass dr Kutti keini Rapskills het wüsse mr jo scho und mir sin uns in däm Punkt au einig. Aber was seit dä Typ us, für was stoht är ih, was isch sini Message?

carlito
15.11.2006, 23:19
ig cha/ma itz nid am kutti syni texte erkläre.
mi reizt eh nid nume ds poetishe sondern die ganzi säubshtironie hinger rächt viu wo är macht/seit.

bezüglech griot möchti eigniges zrüggnäh, är het z.t. sho deep'i tracks, okay, aber ds ganze gangsta/macho gehabe wo när glych geng hinger däm ganze steit.

vo däm här gseh ish tommy vercetti eifach dr perfekt rapper; är vereint flow, poetish, politish, gangsta, ironie, represent, diss, battlerap, liebeslied etc eifach perfekt inenang. ;)

bim kutti, sinnlos no z stürme, die einte hei die, die angere die meinig. u gloub nid das irgendöper nache git.

zum letshte mau; bi dus.

gruess

Sound Provider
16.11.2006, 07:44
höi carlitos = kutti mc

kEg2
16.11.2006, 08:20
http://www.20min.ch/community/etalk/images//67.jpg

Kutti MC
Der Berner Hip Hopper ist am 16. November 2006 zu Gast bei uns im eTalk. Von 12 bis 13 Uhr.

Sie können bereits jetzt Ihre Fragen stellen. Diese werden dann, sofern die Zeit reicht, im Laufe des Chats freigeschaltet.

http://www.20min.ch/images/etalk_teaser.jpg

Edith: Quelle = www.20min.ch

Marook
16.11.2006, 12:04
ig cha/ma itz nid am kutti syni texte erkläre.
mi reizt eh nid nume ds poetishe sondern die ganzi säubshtironie hinger rächt viu wo är macht/seit.

Jo, genau sowas hani erwartet. Lug, eigentlich ischs jo klar: Me het schwehr drmit, öppis wo so ghypet wird eifach als kompletti scheisse ab z stämple, will me sich immer dänkt, dass do doch irgendöppis muess drhinter stoh. Bi so abstrakte Texscht muess doch fasch irgenwas z interprätiere sii. Ich ha's nid gschafft und ich bezwiifle ganz ärnschthaft, dass es öppis z interpträtiere git, wo vom Kutti au so versteckt worde isch...Us däm grund sprich ich em Kutti jeglichi Fähigkeit ab, wo irgendwie im entfärnteschte mit Rap und Musik z'tue het. S einzige, wo nr wirklich heftig druff het, isch sich sälber z verkaufe und allne s Gfühl gäh är seig e Genie, wo nur vo wenige ähnlich gscheite Lüt verstande wird. Wenn me also seit, dass me ihn verstoht, ghört me quasi zu ne re userwählte Elite. Super Masche! Props für das...:rolleyes:
Ich bi alles andere als Gangsta-orientiert. In kurzer Zit isch mini CD erhältlich und c.a 90% vo de Tracks sin Deep, griffe Theme uf, wo ich dr Meinig bi, dass si für unseri Gsellschaft relevant sin. Aber mit so Pseudo-Ussage ala Kutti chani ächt nix ahfoh und mir fählt jeglichs Verständniss für si Sound.

Cam.O.Flash
16.11.2006, 12:12
*sind sie nicht zu intelligent für hiphop*

wenn ich das alles lese ist das nicht mal eine unberechtigte frage an kutti

der liest mit und lacht sich kaputt

rappen kann er trotzdem nicht

aber hey, er hat nen clip in vegas!

Sound Provider
16.11.2006, 12:33
aber ohne lizenz etc.

ist gerade im chat... hahaha...

carlito_bre
hast du die diskussion über dich auf aightgenossen mitverfolgt?

Kutti_MC
ich lebe lieber in der realen als in der virtuellen welt. hip hop sollte im leben und nicht im internet stattfinden. liebe kinder: geht an die frische luft.

loool

KAY PROBLEM
16.11.2006, 12:40
geil, fast verpasst. hehehe

adam smith: hab dich am dienstag beim heimfahren per zufall im radio gehoert. du kannst ueberhaupt nicht freestylen, wieso tust du es trotzdem?
Kutti_MC: gemessen an deinen 0815-hip-hop-ansprüchen ist mein rap ein verbrechen. also nenn mich deinen persönlichen gangsta rapper.

der hat nen clown verschluckt...