Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : Zweiter Track... Put Ya Hands uP

LiL-T
10.09.2004, 23:55
:D Holla:D

Ich bin zwar ens cheiss Rapper. Aber bin ja au Afänger. Das isch min zweite Track. De DJ wo mir Beat gmacht hät, hät en Ego Rap wele, also han ich au eine gmacht. De Rap isch voll eis uuf EGO. Genau wie de EKo. Bin de bescht, bin de geilscht, bin de schönscht... blablabla... naja egal. bin gspannt uuf eue feedback.

PeazZze n GreeTz

Da LiNk:

http://www.speedsurf.to/lil-t/LiL-T-PutYaHandsUp.mp3

Stylebock
10.09.2004, 23:59
na ja...dr Beat isch no easy...recht ami-style, aber Deutsch-Rap mit Schwizer Akzent tönt nit so geil...dr Refrain findi nit guat...ma merkt scho dass Afänger bisch..wür no üaba denn kunnts sicher guat, Flow tönt teilwiis no tight...aber eba, wia wärs mol mit Mundart-Rap?

peace

LiL-T
11.09.2004, 00:02
Holla

ThX für din feedback Slangrover. Idemfall wird min nächschte Rap Mundart. Han au scho de Beat dezue. Naja ich versuechs mal so schnell wie möglich de Track fertig mache. Und mit reafrain han ich shco immer schwierigkeite gha... aber wär en track ohni refrain ohl au guet?:hmmm:

naja schribet mal euri meinig. Thx peace LiL-T

Keep iT ReaL:kiffer:

Stylebock
11.09.2004, 00:07
Original geschrieben von LiL-T
Holla

ThX für din feedback Slangrover. Idemfall wird min nächschte Rap Mundart. Han au scho de Beat dezue. Naja ich versuechs mal so schnell wie möglich de Track fertig mache. Und mit reafrain han ich shco immer schwierigkeite gha... aber wär en track ohni refrain ohl au guet?:hmmm:

naja schribet mal euri meinig. Thx peace LiL-T

Keep iT ReaL:kiffer:

kai Problem...aber nur will i's vorschlohn muasch nit grad, würs aifach mol probiara..wenns dr liggt umso besser..

jo Text ohni Refrain khömend au guat, kasch jo Cuts drimacha loh...oder sus aifach kai englischa Refrain, wür i nit miner Meinig no!

piiis

LiL-T
11.09.2004, 00:09
Holla

Han kein neue beat. Nimm mal de vo Make Yall Bounce, wo de Raptile mit xzibit rappt. Mal luege wies use chunnt. Peazze

köbi
11.09.2004, 03:57
geile akzänt :D

abr dr beat fingi geil, kenni dä vo nöimä, odr ds sämple

perlon
11.09.2004, 13:16
hm, der link geht nicht...

zitat:
Das Aufrufen dieser Daten von extern Quellen ist nicht erlaubt

tbo187
11.09.2004, 13:24
beat isch ok, aber allg. gfallts mer nöd so (refrain etc.).

xXel
11.09.2004, 13:27
Original geschrieben von perlon
hm, der link geht nicht...

zitat:
Das Aufrufen dieser Daten von extern Quellen ist nicht erlaubt

rächtsklikk-ziel speichern unter...

LiL-T
11.09.2004, 17:44
heY Ya

Wie soll ich mini Tracks online stelle. damit mer s au ohni problem downloade chann?:confused:

peace