Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : shape - tapes

drosselbart
11.09.2004, 21:00
da ich ganz klar der meinung bin das shape der mit abstand geilscht mc ir schwiiz isch möchti logischerwiis si ganz output ha...

wär het freestyle oder schüschtigi tapes wo dr shape (minetwägä o dr spooman) druff isch..

ha drum ghört do gits paar freshi sache..

smooth
15.09.2004, 14:13
has dynamic duo freestyle tape...de burner..be jo gar kei ch hiphopfan, aber shape esch grossartig...cha ders überspiele wenn wotsch, verchaufe due ichs sicher ned...

Aurel
15.09.2004, 14:19
also es gehd die 3 irie tapes vo wrecked records bzw. wb-tal... s'erschte isch ebe s'freestyle tape vom dynamic duo. die witere beide sind au seeehr härt... muesch aber luege, evtl. gfindsch s'zwei und s'drei no irgendwo...

smooth
15.09.2004, 14:20
s einte doch met tafs und dynamic duo...das ha ich au no..ergend so en dj...kei plan meh wie de heiss...dj tim? hmmm, säg scho aurel...

cutastrov
15.09.2004, 14:34
Original geschrieben von smooth
s einte doch met tafs und dynamic duo...das ha ich au no..ergend so en dj...kei plan meh wie de heiss...dj tim? hmmm, säg scho aurel...

Das isch guet möglich; Dj Tim isch us em WB-Tal und isch an de DMC's 2002 2. te worde.

Aurel
15.09.2004, 14:36
Original geschrieben von smooth

also ebe, s'freestyle tape vom dynamic duo wird eifach unterstützt vo de tafs, rony, dj tim, dj sare glaubs...

zweiti irie tape isch eifach es tape mit exklusiv-tracks, produziert vom dj sara und dj c da prime (da goonz), eifach je ei siite... üüüübeeelst geil!

dritti usgab isch glaubs nur no dj sare, wennmi recht erinner.

smooth
15.09.2004, 14:42
ahhhh yes...c da prime...das ha ich au...au met tafs...wos uf d strasse rappe um geld für de zug z verdiene...würklich amüsant...het aber so wie ich meh cha erinnere au shit tracks druff...vom ämoh oder so...na ja...jugendsünde seit mer dem....:p

Aurel
15.09.2004, 14:46
jep, du meinsch d'a-site vom sare, wo jenschti mc's en gschicht wiiter freestyled und sich schlussendlich all am basler bahnhof trefft, lol... glaub die ganzi aoh meh oder weniger...

lou
15.09.2004, 14:54
jojo, dr shape burnt würkli alles wäg i dr schwiz!!!halt alte schule lbu-style!!!aso serschtä irie tape bechunnsch nümm sovill i weiss(und i ha mis verlorä,watafak), süsch isch er nur no uff dä anderä, bi tschlizzed mob hett är no parts(aber das si ebbä au nur einzelni tracks uff versch. albenä zb. samurai, taz introspektion....) und aoh family halt no und süsch no dr gwreckti mob!!!!aso i kenn nid meh, vilich no diä vo dynamic duo uff beetown und more compilation, aber kei blessä!!!!
isch eifach ä geilä siäch.........
webewebetal,mir reppä und mir chillä und si schtändig on the run, si hägnä und si kiffä in dr waldäburgerbahn......
yeah baby

smooth
15.09.2004, 14:55
jo genau...haha...mann, be ich mol en chslanghead gsi..be jo scho fast en ch oldschoolhead....harhar....:D esch uf jedefall lustigs tape...au geili beats...

ps kenn zitat: i ha en joint i minere rächte hand, und all mini sorge i d höll verbannt.....esch scho hure alt, en typ oder band us basel....kennsch dur zufall? ha ich immer s geilscht ch lied gfunde, und weiss bes heut ned wer das esch....:hmmm:

Aurel
15.09.2004, 15:06
nei, seidmer ehrlich gseid grad nüt, sorry...

smooth
15.09.2004, 15:07
schad schad..also drosselbart...c da prime tape, wenn ichs fende, geb der easy gratis und dynamic duo cha der eifach überspele...

Flowz-eat??!!
15.09.2004, 15:11
[QUOTE]Original geschrieben von lou
[B]jojo, dr shape burnt würkli alles wäg i dr schwiz!!!halt alte schule lbu-style!!!aso serschtä irie tape bechunnsch nümm sovill i weiss(und i ha mis verlorä,watafak)

aight s erschte chunsch no über. meinsch da mit dä wätlchuglä ufm cover oder was das siächs isch?? i hamos erscht gad vor 2 wuchä zoggt, z sg. willi s zweite so vodammt fresh gfundä ha. dj sare halt:D

Aurel
15.09.2004, 15:13
also das mit de chugle isch s'zweite, wennmi ned alles tüscht...

Flowz-eat??!!
15.09.2004, 15:15
Original geschrieben von drosselbart
da ich ganz klar der meinung bin das shape der mit abstand geilscht mc ir schwiiz isch möchti logischerwiis si ganz output ha...

wär het freestyle oder schüschtigi tapes wo dr shape (minetwägä o dr spooman) druff isch..

ha drum ghört do gits paar freshi sache..

@drosselbart:
uf virus bounce gits doch ab und zuä s paar freestylez z ghörä, oder?! i hamos amäl ufgnoh, willis nöd immer ha chönä losä. vor paar mönät hani denn mol alli dopä freestylez usägsuächt und äs tape zemmä gschnipslet wo di geilstä druff sind. hät au no öpä öpis vom shape druf...

Flowz-eat??!!
15.09.2004, 15:16
Original geschrieben von Aurel
also das mit de chugle isch s'zweite, wennmi ned alles tüscht...

jo?? demfall fählt mo s erschte jo au??!! Fuuck!:no:

Aurel
15.09.2004, 15:17
voila (http://www.aightgenossen.ch/index.php/m=cdreview/id=108)

das isch s'zwei....

Flowz-eat??!!
15.09.2004, 15:21
Original geschrieben von Aurel
voila (http://www.aightgenossen.ch/index.php/m=cdreview/id=108)

das isch s'zwei....

shiit:mad:

Aurel
15.09.2004, 15:23
da s'eis (http://www.aightgenossen.ch/index.php/m=cdreview/id=107)

drosselbart
15.09.2004, 15:24
ja genau das 2 hani au kha! aber ebä kha, ha dä shiat verloorä u das pisstmi scho echli a muesi sägä..

@smooth: wiä gsehts us mitem überspielä vom freestyle-tape? wär ganz gmüetlichi sach..

peace

smooth
15.09.2004, 15:26
klar....also...heut kei ziet...morn suchi ich das tape mol, fuck, ha scho 3 säch voll alte tapes...hoffe fend das no, sött aber scho..denn überspiell ich ders, denn meld mi be der....locker...aber nur wenn mer chasch säge was das für es zitat esch: ich ha en joint i minere rächte hand, all mini sorge i d höll verbannt...

oder min nochbar esch en bullesau, er hät es hässlichs vieh zur frau, und seinzig geile i sim läbe, esch parkzettel a d schiebe chläbe..und so witer....harrrr.....s 2. esch au so es oldschoolchslanglied...hehe...eifach kei plan was das esch...tja...

drosselbart
20.09.2004, 15:32
remeber: shape-tapes! peace

smooth
23.09.2004, 09:36
1. Suche leider erfolglos, folgt eine weitere;)

drosselbart
23.09.2004, 20:10
oukei, wäre coole wende was findest! peace

smooth
30.09.2004, 09:11
2. grossoffensive auch gescheitert...versuchs noch ein drittes mal, dann geb ichs aber auf..

drosselbart
01.10.2004, 00:53
oukei! die hoffnung stirbt zuletzt!!

smooth
26.10.2004, 19:22
yesjo....ha zwar s orginal ned gfunde, aber es tape wo ich mol freestyles allgemeine ufgnoh ha...heisst s ganze dynamic duo tape plus freestyles vo main concept und spax...chönt der eifach das überspiele...

Mos
03.02.2005, 13:51
aso uffem Irie Tape 3 het är 5 tracks..und uf dr neue DJ Pesa & DJ Ilarius - Hidden Treasures Pt. 2 cd het är au ei track..und ufem IRIE-Tape 2 het är 2 tracks..plus uff dr Tarek Maxi het är ein..Shape isch eifach dr derbschti

FlinkerFinke
09.02.2005, 13:44
falls diä no öpper het, ich würs abnäh :D
Spoo & Shape - Freestyletape
Irietape Vol. 3

Mosaik
09.02.2005, 13:48
Original geschrieben von FlinkerFinke
falls diä no öpper het, ich würs abnäh :D
Spoo & Shape - Freestyletape
Irietape Vol. 3

irietape vol. 3 isch nid s glyche wie shape und spoo freestyle session das weisch?!

shape und spoo isch irie vol. 1

und irie vol. 3 isch dr shape und dr spoo scho druf abr nid nur....

FlinkerFinke
09.02.2005, 13:49
ja das isch mer scho klar, aber under freestylesessions verschtönd alli wasi meine :D

dynamikee
09.02.2005, 13:52
ja das isch mer scho klar, aber under freestylesessions verschtönd alli wasi meine :D

du gisch äuä o nie uf :D

FlinkerFinke
09.02.2005, 13:56
nei, knallhart durezieh :D

FlinkerFinke
09.02.2005, 14:02
Original geschrieben von dynamikee
du gisch äuä o nie uf :D
guet, bi dinere Lischte muesch au no durähebä :(

dynamikee
09.02.2005, 14:04
guet, bi dinere Lischte muesch au no durähebä :(

scho geit no äs zitli! aber das uf dire lischtä söti mer irgendeinisch o no bsorgä:D