Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : TapOut - MP3 Snippets Online

eimaleiZ
12.09.2004, 09:07
Hola, für die wos nonig gse händ, dSnippets fürs TapOut Album sind Online.. Also suuuuged de Shiiiat! Und gänd Feedback!!!!!

http://www.limmattalriders.ch

GruezzZ

lucianeri
13.09.2004, 10:36
Also hans mal glost.
muen säge dasmer weder de flow no e stimm vo de mc's gfallt. aber das isch mini meinig.
d beats sind no guet, aber chli z spanisch. :p

:dance:

PhrazeFive
13.09.2004, 10:43
Original geschrieben von lucianeri
Also hans mal glost.
muen säge dasmer weder de flow no e stimm vo de mc's gfallt. aber das isch mini meinig.
d beats sind no guet, aber chli z spanisch. :p

:dance: ehm naja...
mal ohni irgendwas subjektivs...
Beats sind suuber...
Flows sind suuber...
und d'Technik vo de Rhymes isch suuber...
Es hät Inhalt und Battle...
Wenn der jetzt no de Stil gfallt chasch nur no günne...

eimaleiZ
13.09.2004, 10:49
zSpanish? Hhm, will ein Beat vo dene es par Spanishi Elemänt drin hät? Meinsch hettemer lieber dSchwiizer Hymne nsamplet.. :) Ich mein das mit de MCs nüt chasch afange, isch hald nunmal dini Meinig, aber dBeats zu spanish isch öpe glich wie wännd de Sound zu bouncig findsch.. Ha ha..

Thx fürs Feedback Pingu!

looooooos wo sind dLüt?? Feedback.. chömed chömed..

lucianeri
13.09.2004, 10:55
@eimaleiz.
guet, z spanisch hrhr.. isch chli bööse usdruck gsi. aber ich stah uf pumpendi beats...
Wie au immer, mini Kritik isch eh nöd so konstruktiv.. :p

Brooknow
13.09.2004, 12:41
ussed dä r&b-mässig beat glaub vo schalldämpfer gfalltmer alles guet, wänni stutz hät würdismer no überlegge für eu uszghä...vor allem dä beat vo stierkampf woooh dä isch zu fett und mc's oder dä mc flowt suuber mit guete 2xrhymes, aber d'snippets sind chli churz zums rappe richtig bewerte

es cha nie zuu spanisch si
peacer

D-Glay
13.09.2004, 12:54
Uella Brooknow! :) De mister flow schlechthin! ;)
De shizl isch z'empfehle! snippets sind halt nu snippets aber wenn de rescht ghört hesch.. hehe.. ;)

Rhyme wie'd redsch und Tapout chunt debi use. :yeah:

Seg nur go and get it! :)

Greeeetz!

eimaleiZ
14.09.2004, 12:27
Hhm.. Thx fürs Feedback.. Sind das scho all wo was dezue zsäge händ? Das chunt mer spanish vor.. ha ha..

Looous Lüüt.. Und ja sorry, sAlbum hockt immerno im Prässwerk fest, sött aber scho bald de Wäg zu eus finde..

:blingblin :blingblin :blingblin