Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : Milchmaa - Balkan Troubles

Stylebock
12.09.2004, 13:08
so...bald ischs sowiit,denn döfender us üsem beschaulicha Städtli a witera Rapper ind Rundi ufneh...wer meint do kämi Blüemli-Rap us Chur oder so was....dä het sich schwer tüüscht...

Milchmaa - Balkan Troubles (EP)

1. INTRO
2. DR PRIIS ISCH VIEL Z'HOCH
3. BIG TROUBLE IN LITTLE BALKAN
4. ISCH MEINS
5. SLJIBOWITZ FEAT. TONI LONOCE & HYPHEN
6. G.O.R.
7. ETHNO GHETTO
8. OUTRO

do kunnt a EP wo an Ironie, Wortwitz und Power schwer z'überbüta isch, dr Milchmaa,mit bürgerlichem Nama Goran Vulovic, rappt über alli Problem wo so astöhnd, ds Klischee als *Jugo* in dr Schwiiz...und wia'ners überabringt isch genial...

dBeats sind alli vum Spoon vu da Liricas Analas,wo uf ihrer LP scho alli gmacht het, bigstüürat worda...und dia sind denn ganz heftig!

am 25.9.2004 lauft in Bonaduz GR a grossi Party über dBühni, unter anderem mit :
- Breitbild
- Sektion Kuchikästli
- Liricas Analas
- und dPlattataufi vum Milchmaa

wer Ziit het und uma isch söll sich das go inazücha, Tickets kama do bstella:

http://www.public-web.ch/juma/bonabounce/description.php?II=1&UID=2004091211591732.106.104.45

und d EP vum Milchmaa gäbtis au scho zum vorbstella...

http://www.hiphopstore.ch/product_info.php?products_id=5936

Early80s
12.09.2004, 13:46
klingt vielversprächend...
Cha mer noimeds Snippets abelade / alosä...?

gimma
12.09.2004, 13:49
Original geschrieben von Early80s

nei, nonid... as goht au no a guati wucha pis das teil do isch...

Stylebock
12.09.2004, 13:56

eba nid...aber sobalds am 25. (sötts dussa si) usakunnt würi unbedingt mol drilosa...mi flashts derbe!

gimma
12.09.2004, 14:48
Original geschrieben von slanGRover
eba nid...aber sobalds am 25. (sötts dussa si) usakunnt würi unbedingt mol drilosa...mi flashts derbe!

liv: denn hetti no was wo di flashtechnisch uf da mars beförderet.... ;-)

Stylebock
12.09.2004, 14:51
Original geschrieben von gimma
liv: denn hetti no was wo di flashtechnisch uf da mars beförderet.... ;-)

jo? und was denn so? :D

sian
12.09.2004, 16:12
Sian, schrib au no was in Milchmaa-Thread, i muass dä jetz pusha...

Sian, schrib jetz no in dä verdammti Thread ina

Sian...schribsch ina...i gohn au mol

so z friede li?:D

nee wie gseit, wirds mer sicher mal alose, villicht chasch mer sie ja au börne, liv?:p

chönt mi sicher im einte o. andere track widererkänne...abwarten...

servus

Stylebock
12.09.2004, 16:16
Original geschrieben von sian
Sian, schrib au no was in Milchmaa-Thread, i muass dä jetz pusha...

Sian, schrib jetz no in dä verdammti Thread ina

Sian...schribsch ina...i gohn au mol

so z friede li?:D

nee wie gseit, wirds mer sicher mal alose, villicht chasch mer sie ja au börne, liv?:p

chönt mi sicher im einte o. andere track widererkänne...abwarten...

servus

lool du bisch dia grösst Luscha :D

jo jo i brenn dr sie , sicher :p

zruck zum Topic: kaufen dä Scheiss!!! :D

Stylebock
13.09.2004, 12:57
*push again* :D

rm
13.09.2004, 13:35
bin au extrem gaschpannt uf die ep, de lil j het gseit seg hammer, vorallem ethno ghetto....

:D

Stylebock
13.09.2004, 13:38
Original geschrieben von jaz-o
bin au extrem gaschpannt uf die ep, de lil j het gseit seg hammer, vorallem ethno ghetto....

:D

hehe vu wo kennsch du dr Lil J?

jo Ethno Ghetto isch vor allem live dr Hammer , aber au dia andra Tracks...kanns nit gnuag säga, i finds ais vu da gailsta Releases wo momentan usakunnt...

rm
13.09.2004, 13:40
hehe vu wo kennsch du dr Lil J?

jo Ethno Ghetto isch vor allem live dr Hammer , aber au dia andra Tracks...kanns nit gnuag säga, i finds ais vu da gailsta Releases wo momentan usakunnt...

känn de jeff vo de punkt g gschtaltigsschuel, ebbe er het au gseit s hegi hammer zielä dinna, ich wird sobald wie möglich mal drielose und eventuell gad chaufe...

Stylebock
13.09.2004, 14:00
känn de jeff vo de punkt g gschtaltigsschuel, ebbe er het au gseit s hegi hammer zielä dinna, ich wird sobald wie möglich mal drielose und eventuell gad chaufe...

unbedingt...han halt ds ganza scho glost...as überzügt würklich...

mc rassko
13.09.2004, 14:10
tönt würkli vielversprächend, hät e fetti reims druff wis de jaz-o seit

Stylebock
13.09.2004, 14:12
Original geschrieben von mc rassko
tönt würkli vielversprächend, hät e fetti reims druff wis de jaz-o seit

i klär mol ab ob i kann 2,3 Snippets uflada wenn dCd duss isch...vilicht gohts jo...

eliAz
13.09.2004, 14:28
tönt vielversprechend... sind glaubs scho mehreri lüt uf das teil gspannt... chunt guet!

uf jeda fall viel Glück!

greAz

Stylebock
13.09.2004, 14:31
Original geschrieben von eliAz
tönt vielversprechend... sind glaubs scho mehreri lüt uf das teil gspannt... chunt guet!

uf jeda fall viel Glück!

greAz

ds einziga was ihm bitz "Sorga" macht, isch obs Usländer in falsch Hals kriagend, das heisst dass sie sini Ironie nit richtig mitkriagend...aber denka das passiart nit, hoffs amol nit...

eliAz
13.09.2004, 14:37
ds einziga was ihm bitz "Sorga" macht, isch obs Usländer in falsch Hals kriagend, das heisst dass sie sini Ironie nit richtig mitkriagend...aber denka das passiart nit, hoffs amol nit...

chans ez nonig urteila, hans jo nonig gloset... denk aber dass es nid so de fall wird si. i mein, luegder amol di andera länder a? z.B. s' n-wort... i glaub, d'usländer werdens scho verstoh...

i finds uf jeda fall geil dass sich mol jemand i de "Bereich" "getraut"... mir sind an schritt witter.

Stylebock
13.09.2004, 14:39
Original geschrieben von eliAz
chans ez nonig urteila, hans jo nonig gloset... denk aber dass es nid so de fall wird si. i mein, luegder amol di andera länder a? z.B. s' n-wort... i glaub, d'usländer werdens scho verstoh...

i finds uf jeda fall geil dass sich mol jemand i de "Bereich" "getraut"... mir sind an schritt witter.

säb definitiv...er nimmt kai Blatt vor ds Muul, und das macht na eba so einzigartig...Style mit kontroversem Inhalt verseha...und aifach au dSelbstironie isch unübertrefflich...hehe han sie eba nur ghört, selber han sie no nit mann! :D

gimma
13.09.2004, 15:41
i klär mol ab ob i kann 2,3 Snippets uflada wenn dCd duss isch...vilicht gohts jo...

spinnsch an art ;) nai, vergiss dä mit da snippets. entweder si stellend si uf da store oder sus gar nit. was häsch du für komischi idea livio...

und dä mit da usländer: das wird null problemo. er wird ihres sprochrohr, weller eba zu allem unglück auno as bitz humor hät... wenn waisch wasi mein, höhö...

und nonamol empfohla: sin biitrag uf skaterboy und natürli sini hammervers uf am OBK album... (wo übrigens re-released wird, so wias usgseht :-)

gruass gm

Zigi
13.09.2004, 16:04
spinnsch an art ;) nai, vergiss dä mit da snippets. entweder si stellend si uf da store oder sus gar nit. was häsch du für komischi idea livio...
Hey moment...! Wie söllemer wüsse wie das teil klingt und öbi mis schwer verdiente cä$h söll däfür usgä wänns nöd mal irgendwo eis, zwei snippets git??
zruck zum Topic: kaufen dä Scheiss!!! :D
Kommerzräp?! Wennscho dennscho, oder was????:motz2:
Hetti nie dänkt das ihr jungs so kommerzig sind... Jetz muesmer grad zweimal überlege, öbi mir das teil nöd eifach illegal irgendwo im internet wott abelade (tststs, nöd mal snippets und dänn händer s'gfühl ihr bringed dä scheiss under d'lüüt??)

eliAz
13.09.2004, 16:21
:bluepunk:

man bisch du schräg druf.... meinsch das ernscht?

Zigi
13.09.2004, 16:27
Ja natürli isch das min ernscht!
Sogar nachli meh als nur todernscht, himmelsakramentstodernscht!:cool:

breach
13.09.2004, 18:00
und dä mit da usländer: das wird null problemo. er wird ihres sprochrohr

ja...extrem:rolleyes:

gimma
13.09.2004, 20:49
Original geschrieben von breach
ja...extrem:rolleyes:

amol garantiart sicher ehner als privatschual-wichta und vorort-beanies... waisch wani mein? losisch und bild dr dini meinig...

@zigi: mach dr mol nid in d'hosa, dia tüands schu uf da store... nur hät do dr livio nüt damit z'tua... das hani drmit gmeint, mann.

mark faloon
13.09.2004, 21:01
extrem.

gimma
13.09.2004, 21:54
Original geschrieben von Zigi

Kommerzräp?! Wennscho dennscho, oder was????:motz2:
Hetti nie dänkt das ihr jungs so kommerzig sind...

ähm... han das zerscht mol nid richtig glesa... kommerzig? miar sägend du söllsch as kaufa und das isch denn kommerz? ähm. junge, überlegg nomol gnau. du häsch a) no kein ton khört, b) machemer do absolut unpolarisiarendi werbig, c) häsch du üs nid richtig verstanda und d) gohts diar jo wohl khum um d'musig... also lad dr das denn ruhig aba... tz. oder brenns - oder no besser: brenns und verschenks.

viil spass hinterem mond! :hater:

snub
13.09.2004, 22:43
kekekeke.. mer söll näd alles so ernscht neh.. =P

Bin uf jede fall gschpannt, was me da ghört..
Wird mers idemfall au mal abel... *hust* chaufe, wenns dusse isch ;)

Oschtkaffsiech
14.09.2004, 00:01
ja wüsrs au sege
lömer üs überrasche

hans i emel scho vorsbstellt...:D :D

Zigi
14.09.2004, 00:46
ähm... han das zerscht mol nid richtig glesa... kommerzig? miar sägend du söllsch as kaufa und das isch denn kommerz? ähm. junge, überlegg nomol gnau. du häsch a) no kein ton khört, b) machemer do absolut unpolarisiarendi werbig, c) häsch du üs nid richtig verstanda und d) gohts diar jo wohl khum um d'musig... also lad dr das denn ruhig aba... tz. oder brenns - oder no besser: brenns und verschenks.

viil spass hinterem mond! :hater:

Weiss nöd rächt öbi jetzt söll afange blöd tue und umefigge und da thread spamme und mir vom gm persönlich än verbale tritt in arsch ifange, aber irgendwie hani nöd so luscht däzue.

Uf jedä fall möchti da glich na öppis richtig stelle:
Suuge isch zwar schön und nett, aber wie wotsch äs mp3 ufem platteteller laufe la?? Und ehrlich gseit isch mir das sehr wohl mis geld wert, wänni dämit d'ch-szene chli understütze..

Wird mir das teil vom milchmaa sicher mal inezieh wänns dusse isch (au ohni snippets ufem netz), und wänns so fett isch wiemers vo eu gwöhnt isch dörfed ihr gern mitem chauf rechne.

Ja, ich bi ä bitch. Und ja, i wott mi jetzt bi eu ischleime. Und immerhin isch dä post jetzt mal ernscht gmeint gsi.

gimma
14.09.2004, 01:42
@okay... entschu-agnoh...

nai, as isch ernschthaft a geils ding. und dini snippets kriagsch au. aber wegam vinyl glaubi swia nid... aber müasst nohfroga.

eliAz
14.09.2004, 12:10
@okay... entschu-agnoh...

nai, as isch ernschthaft a geils ding. und dini snippets kriagsch au. aber wegam vinyl glaubi swia nid... aber müasst nohfroga.

vinyl wär geil...

T-MOE
14.09.2004, 14:11
also i cha nu segä dä milchmaa rockt wenme nu scho Skaterboy mit ihm undem gm glosät het, i mein dä erscht rhyme seit scho alles oder :) obwohli bim erschtämal losä noch paar sec dänkt han "Neptunes?" :)) aber hammer track underdessä bi mir.

greetz us weedfeldä

tmoe

Ändru
14.09.2004, 17:20
dass häti nöd mal i de grösste träum dänkt en *jugo* wo schwizer hip-hop macht...eifach MEGA HAMMER! *shit* 25tä = freestyl.ch aber für öbis hät mer ja gäld =)

Early80s
14.09.2004, 18:58
Original geschrieben von Ändru
dass häti nöd mal i de grösste träum dänkt en *jugo* wo schwizer hip-hop macht...eifach MEGA HAMMER! *shit* 25tä = freestyl.ch aber für öbis hät mer ja gäld =)

Mit der Definition solltest du etwas vorsichtiger umgehen als es z.Bsp. die SVP tut...
''Jugos'' im Swiss-Hip Hop...gibt es einige

DefCut aus Basel,Serbischer Abstammung
ebenso sein rappender Bruder Darko natürlich
Misk ist bosnischer Abstammung
DJ Aystep hat ein Elternteil aus'm Kosovo
...
Liste nicht komplett...ist so das was mir spontan gerade eingefallen ist...

Jugo hat sich leider als Oberbegriff für alle Personen aus Ost-Europa etabliert...Die die am meisten über Leute aus'm Balkan wettern, haben am wenigsten Ahnung von der Völker-Vielfalt, Tradition, Kultur oder gar Geographie von Ex-Jugoslawien...

samee
14.09.2004, 19:16
Original geschrieben von Ändru

informier di mol e biz

Gate17
14.09.2004, 19:27

Jugo hat sich leider als Oberbegriff für alle Personen aus Ost-Europa etabliert...Die die am meisten über Leute aus'm Balkan wettern, haben am wenigsten Ahnung von der Völker-Vielfalt, Tradition, Kultur oder gar Geographie von Ex-Jugoslawien...

leider, leider...

s heisst immer jugos mached puff, debi kenni kain ainzige "jugo" wo wirkli so scheiss macht...
do gits gneug anderi nationalitätä:mad:

hoff es schweift jetzt nöd inä politik diskussion ab,
blibäd bitte bim thema, nöd so wiän i;)

Stylebock
14.09.2004, 20:33
@G.M...kai komischi Ideea, das was dLüt verlangen :D wenns Snippets gäbt hätten gwüssi a kaiba Freud dra...:p

und nit zvergessa isch au am Milchmaa sin Part uf dr "Liricas Analas"...

ah jo, zur Kommerzialisiarig: Kaufen dia EP!!! :D

08einer
15.09.2004, 14:19
DR MILCHMAA WIRD SINI EP AM 25. SEPTEMBER TAUFA. SINI CD CHAMA JETZT SCHU VORBSCHTELLA...

WWW.HIPHOPSTORE.CH

AS GIT JETZT ZERSCHT AMOL NUR CD'S!

AB EM OKTOBER CHAMA DENN SINI EP AU ALS VINYL POSCHTA UND AU DAS ÜBER DA HIPHOPSTORE.

WER ABER KONKRETI FROGA ZUR EP HET, MACHT GANZ EIFACH AS MAIL AN:

INFO@08EINS.CH

Radical
15.09.2004, 14:24
yeah, Milchmaa ruled! Da werdi mindeschtens au es Ohr driilosä....und wohl au kaufe! Ethno Ghetto Switzerland!

08einer
17.09.2004, 14:45
es lohnt sich uf jeda fall!!! das ding isch nämlich würklich PHAT!!!

Early80s
17.09.2004, 18:00
Snippets ! ! !
niemert chauft d'Chatz im Sack...
bla bla bla...Promo hämmer jetz gnueg ghört...

Big_Chili
17.09.2004, 23:31
Ja, ohni Snippets lauft würkli nüt, ich kauf nie öpis nur will lüt meinet es seg geil...also snippets her, dän simmer fürs erschte zfriede:)

Dr. Dr. Nörgle
20.09.2004, 01:23
damn jo: snippets her iar affaköpf ;-)

Juz_Fly
21.09.2004, 18:57
kommt/kommen woher?

Dr. Dr. Nörgle
21.09.2004, 19:06
Original geschrieben von Juz_Fly
kommt/kommen woher?

kommt aus region belgrad. wohnt aber seit einigen jahren rheinquartier, chur.

Early80s
21.09.2004, 19:53
Bevor Ihr jetzt no sini Schuegrössi verratet...BRINGED SNIPPETZ ! :D

Dr. Dr. Nörgle
22.09.2004, 09:48
Bevor Ihr jetzt no sini Schuegrössi verratet...BRINGED SNIPPETZ ! :D

43. plus schwarza gurt im kwan ki doe oder wia ma das schriibt ;)

höhö. dr guata morga gag!

08einer
23.09.2004, 23:25
EXKLUSIV FÜR DICH, DEINE OHREN UND DEIN HERZ DAS WEB-SNIPPET VON MILCHMAA'S EP-BALKAN TROUBLES!!!

check --> WWW.08EINS.CH

NEXT RELEASE: VIZIOSO - MAGNETICO

Early80s
23.09.2004, 23:38
Bin ich behindert, fehlt mir ein Plug-in oder bin ich bloss blind..?
Ich gsehs nöd...wo chamer Soundsnippets alose..?:confused:

08einer
23.09.2004, 23:41
ganz einfach:

auf www.08eins.ch surfen, das popup ansehen und auf den snippetlink klicken und schon gibts was auf die ohren

Dr. Dr. Nörgle
24.09.2004, 00:10
fägt fägt fägt... ;)
also, das nenni übrigens mol as snippet... nur s'wichtigscht, haha!

mark faloon
24.09.2004, 01:14
freunde

er ist die schweizer antwort auf die serbische atombombe – nur tödlicher. er, der die usa verraten, in kanada noch nie war, sitzt heute in chur und zählt sterne. und es werden immer mehr, wird er Ihnen zu erzählen wissen, wenn Sie ihn fragen. und fragen Sie anständig. seiner crew ist er mehr als nur gewachsen, wenn auch der jüngste im club, überragt er mit seiner grösse schon den eint oder anderen twin tower oder soo.
sehr überlegt, trotzdem, der junge, wenn man weiss, dass er mit seinen PSYchos chur so richtig ordentlich shittet. ein welttalent wie alle meine freunde – nur freundlicher. ein richtiger kosmopolit – wär er nicht schon überall gewesen – in gedanken. scheisse – und dann chur. hört es euch an (!) liebe freundinnen und freunde und macht liebe* – wir kommen dazu.

mark faloon für seinen freund milchmaa

* da gibt es natürlich auch andere plattenen dafür ...

gimma
24.09.2004, 01:29
Und Gott war gnädig.
Er gab jenen eine Stimme, die nicht aufzubegehren sich trauten. Er war es, der leibhaftig aus dem Licht trat, sein scheiss Mic packte und den törichten Schauspielern ins Gesicht spuckte: "du wettsch shit labera?"!!!

danke, milchi, danke!

mark faloon
24.09.2004, 05:20
Und Gott war gnädig.
Er gab jenen eine Stimme, die nicht aufzubegehren sich trauten. Er war es, der leibhaftig aus dem Licht trat, sein scheiss Mic packte und den törichten Schauspielern ins Gesicht spuckte: "du wettsch shit labera?"!!!

danke, milchi, danke!

yo mann, man könnte ja annehmen ... aber wie ist das?: seiner "art" (yess, mugo!) gerecht, mit "der" sprache (seiner sprache) spielend, ist das ginau daas, weshalb ER rapper überfordert. schau zu, es braucht viileicht nicht viel für rap. in der schweiz. peinlich genug zu sagen, dass genau er die verschiedenen Aspekte, Interessen und Widersprüche vieler "Fans" überfordert. weshalb die Einen dann eben die richtig "Gläubigen" (Brothers) nehmen, die anderen die Slang-Heads (pf...), die anderen, jene die irgendwaas von "Liebe/Gott und Mond" verwechslen den jah Jah irgenwaas für irgendwaas.
ihr seidt alle sooo ... sowas daneben.
OBK, für di in dini ,,,
züüch dr de ..........,,,,,,,,,

Mat22
24.09.2004, 06:03
Ich bin auch Fan.

lucianeri
24.09.2004, 09:53
de snipovitsch.mp3 rullz, sötti vorig cash ha, poschtmer dä shiat!

gimma
24.09.2004, 10:38
yeah yo...
fang schon mal an zu sparen ;)

an alle andern, die gerade wegen wetter depressiv, wegen weekend jedoch freudig vor ihren compis hocken: hört euch das mal an: www.08eins.ch

und nur angemerkt: er ist weder der grösste, schönste, muskulöseste, strassigste noch intelligenteste rapper... aber bestimmt einer der grossen lichtblicke für die zukunft und in der quersumme der zur zeit beste und unterhaltsamste!

und er wird ohne video und promowahnsinn und querschüsse auffallen, sondern einzig durch qualität.

das war jetzt kein spam - es hat mich gut 5 minuten gekostet, das gescheit zu formulieren!

Hyphen
24.09.2004, 13:21
wäri nit bir entstehig vum snippet dabii gsi würis gliich säga...är isch aifach guat...schlicht und aifach guat.

Tonik
24.09.2004, 13:58
tönt ja sehr interessant...

strikk
24.09.2004, 14:44
han leider nöd 5 minute zyt zum öpis gschiids formulierä
wi dä gm...drum sägi nur: M-I-L-C-H-M-A-A-A-A-H-H!!!

härt, sympathisch, wahr und guuuet für dini chnochä!
:bluepunk: :bluepunk: :bluepunk:

Early80s
24.09.2004, 20:17
s'Popup chumt bi mir nöd (Mac Benutzer mit Safari Browser)...Ihr Bananesöhn...damn ! LOL :D

naja hoff es landet denn mal uf Soulseek..haha :yo:

gimma
25.09.2004, 04:01
s'Popup chumt bi mir nöd (Mac Benutzer mit Safari Browser)...Ihr Bananesöhn...damn ! LOL :D

naja hoff es landet denn mal uf Soulseek..haha :yo:

junge. obwohl dis zitat do häsch... ;-) i han au mac mit safari. und bia miar tuats... also an dem liggts nid........

rm
25.09.2004, 12:35
yo gimma chasch mer erchläre wie i die snippeds lose chan, resp. finde. und bitte e sehr gnaui tubelisicheri erchlärig schusch mussi 2 mal fröge..

thanks a lot!

;)

gimma
25.09.2004, 12:50
yo gimma chasch mer erchläre wie i die snippeds lose chan, resp. finde. und bitte e sehr gnaui tubelisicheri erchlärig schusch mussi 2 mal fröge..

thanks a lot!

;)

män... dr dritt do drin wo das nid schafft... krass ;)

also: gehst du: www.08eins.ch
schaust du pop-up
wenn du pop up nicht blickst, ist falsch dann
musst du kucken pop up
wenn du hast, drückst du auf snippet abspielen
wenn dann läuft, alles cool
wenn nicht kucken ob boxen eingestellt
wenn eingestellt vermutlich du taub

aber dann isch deins... höh

Early80s
25.09.2004, 13:38
Gimma Altes Haus...Wieso macht Ihr Bündner immer alles so kompliziert...:D
Ich kann micht nicht erinnern so nen Pop-up Blocker installiert zu haben...
Bin ja nicht der einzige, bei dem's nicht läuft...
Wäre unter Artists,Milchmaa...wohl besser...

rm
25.09.2004, 14:08
Gimma Altes Haus...Wieso macht Ihr Bündner immer alles so kompliziert...:D
Ich kann micht nicht erinnern so nen Pop-up Blocker installiert zu haben...
Bin ja nicht der einzige, bei dem's nicht läuft...
Wäre unter Artists,Milchmaa...wohl besser...

naja bi mir chunt au keis popup gangi halt diräkt in lade oder säg minere chur konektschen dasi das mal z gseh bechum.

early80's, passendi signatur...
:p

NaMoR
25.09.2004, 14:10
für alli andera, wo technisch nit so stark sind unds nit schaffend:D:

snippovitsch.mp3 (http://www.08eins.ch/sound/snippovitsch.mp3)

unique
25.09.2004, 14:11
geile shizzle!!! ächt phätt! muesmer glaub das album au zie...chond ächt geil!

Don-Philippo
25.09.2004, 14:57
Yes, ha sie gad hüt Morge im Briefchaschte gha...Isch recht easy! Ganz geil findi die kritische Text (T1)kombiniert mit Wortwitz und melodische Beats. Ich find die EP öffnet teilwis en ganz neue Blickwinkel über Politik und Alltag.
S'Featuring mit Toni Lonoce und Hyphen goht au recht ab!
Fazit: Iezüche!!

Oschtkaffsiech
25.09.2004, 15:17
au i hans i hüt morge übercho..
gedische isch ja voll geil :D
het zwar au nünt anders erwartet vo üsne bündnerisch

hets doch nu me lieder druf jetzt bini
gad wieder huere girig :no:

aber isch hamme cd lohnt sich mega...

phukk_all
29.09.2004, 11:27
positiv überrascht.. bündig

Stylebock
01.10.2004, 18:51
sind das alli Lüt wo sich das Teil kauft hend? hmmm? dä Typ brucht Feedbacks, also loooooooos!!!!

T-MOE
01.10.2004, 20:39
Also i ha sie au am samstig übercho und i mue öppis segä, i ha sini cd öppe sicher scho 50mol duräglosät, echt glungä. text sind afach hammer wiäner da überebringt und selber alli klischees uf d'schippi nimmt. ha echt paar mal mösä lachä währendem losä, echt guet gmacht und am gimma sini natürli au, fasch na vergässe:) chume deswege au am 29.10 uf chur as battle, isch da etz a dem datum lüt ?

gruess usem thurgau :)

tmoe

Al Bana
01.10.2004, 20:45
hey...!

ja ds tönt sehr geil.. repressent balkan! muess i mir mau innezieh..

Stylebock
02.10.2004, 12:43
Original geschrieben von T-MOE
Also i ha sie au am samstig übercho und i mue öppis segä, i ha sini cd öppe sicher scho 50mol duräglosät, echt glungä. text sind afach hammer wiäner da überebringt und selber alli klischees uf d'schippi nimmt. ha echt paar mal mösä lachä währendem losä, echt guet gmacht und am gimma sini natürli au, fasch na vergässe:) chume deswege au am 29.10 uf chur as battle, isch da etz a dem datum lüt ?

gruess usem thurgau :)

tmoe

ds Battle isch an dem Datum, aber nit in Chur, sondern in Zizers GR...öppa 10 Minuta vu Chur, im IBEX Club...falls Wegbeschrib oder so bruchsch kasch mr a PM schicka!

bSkrime
03.11.2004, 15:55
isch geili latte....finds öbis vom beschte momentan

Talib
04.11.2004, 23:14
Mit der Definition solltest du etwas vorsichtiger umgehen als es z.Bsp. die SVP tut...
''Jugos'' im Swiss-Hip Hop...gibt es einige

...

ändlech eine wos begreffe het!;)

Doc.Schiwago
09.11.2004, 15:31
geili sach, je me das ich sie lose, desto me gfallt si mer. am afang han ich chli müe gha alles z verstah, doch mitlerwiil isch au das keis thema me. sit langem würkli mal e geili EP. zwar sind nöd all beats nach mim gschmack doch am milchmaa sin wortwitz und vor allem geili verglich mached das wider wett.

@Gimma, bzw. Slang und Lüüt wo's mit em goran hänged:

säged em das er en ehlände pisser isch, wie lang han ich scho nach dere jacke (im "booklet) mit de ufschrift: milicija gsuecht und nie gfunde. wo zur höll hät er die her...ha si scho überall gsuecht. damn

wär froh über all hiiwis obwohl das fucking :Offtopic: isch

Talib
09.11.2004, 22:22
Original geschrieben von Doc.Schiwago
geili sach, je me das ich sie lose, desto me gfallt si mer. am afang han ich chli müe gha alles z verstah, doch mitlerwiil isch au das keis thema me. sit langem würkli mal e geili EP. zwar sind nöd all beats nach mim gschmack doch am milchmaa sin wortwitz und vor allem geili verglich mached das wider wett.

@Gimma, bzw. Slang und Lüüt wo's mit em goran hänged:

säged em das er en ehlände pisser isch, wie lang han ich scho nach dere jacke (im "booklet) mit de ufschrift: milicija gsuecht und nie gfunde. wo zur höll hät er die her...ha si scho überall gsuecht. damn

wär froh über all hiiwis obwohl das fucking :Offtopic: isch

muesch z'serbie sueche :D do fendsch die ned.

damir
24.11.2004, 21:53
Die EP findi gar nöd schlecht, überraschenderwis. Ha mer es Schmunzle a gwüsse Stelle nöd chönne verkneiffe.

FlinkerFinke
24.11.2004, 22:13
milchmaa isch vollfett und cha alles

scope
24.11.2004, 22:33
fetti sach.

bis uf die immer glich tönende (aber fette) produktione hani ke einzige kritikpunkt.

hammer flow wortwitz usw. killt...

mc rassko
24.11.2004, 22:58
hans d'ep sit 2,3 wuche, hammerhärt mussi säge, flasht di doppelt wänn en jugo bisch, eifach geil :dance:

OH-LÄZ!
25.11.2004, 13:58
hey gits jetzt das teil nöd uf platte??
oder isch scho usverkauft???

Talib
25.11.2004, 14:01
Original geschrieben von mc rassko
hans d'ep sit 2,3 wuche, hammerhärt mussi säge, flasht di doppelt wänn en jugo bisch, eifach geil :dance:

hehe ;)

mark faloon
25.11.2004, 19:10
Original geschrieben von OH-LÄZ!

... kunnt noh ,,, soviel i waiss.

Stylebock
25.11.2004, 19:13
Original geschrieben von OH-LÄZ!

swird limitiarti Vinyls geh, aber so viel i weiss werden dia nur an Djs witergeh und verschickt...

cHrIgLaE
25.11.2004, 19:21
aso ich finden de hammer! live isher na viel geiler :)

Stylebock
25.11.2004, 20:03
Original geschrieben von cHrIgLaE
aso ich finden de hammer! live isher na viel geiler :)

denn kumm am 17.Dezember uf Cazis GR...gsehsch ihn,mi und no viel meh live...

http://www.aight-genossen.ch/forum/showthread.php?s=&threadid=7922

cHrIgLaE
25.11.2004, 20:31
jo weiss ned so rächt han fash ke cash und de zug und alles zahle wird na recht tüür:(

Freak N°1
25.11.2004, 20:38
denn kumm am 17.Dezember uf Cazis GR...gsehsch ihn,mi und no viel meh live...

am 17 bini am beasty-talib *freu* susch würdis mer evtl no überleggä...

Al Bana
26.11.2004, 00:45

...

hmm.. aystep.. ds isch mi maa! :D nenei wott nid gross eine uf nationalist mache, aber i säge numme word up early80's!

ja sch leider so.. jugo isch abwärtend - fuck it!
i meine mir nenne üs o gägesiitig jugo - ig, ä serbische kolleg, u 2 kroatischi kollege- aber das isch ke beleidigung, mir gloube haut immer no a üse zämmähaut! ob slaw oder albaner - sorry i lueg vou nid uf das, i luege uf ä mönsch

umso geiler isch dr titu "balkan troubles" - milchmaa figgt au wo vorwürf hei, u das mit soviu wortwitz!

ah und d'snippets si würkläch hert! milchmaa.. i wott dini EP

gäbet mr meh...

Radical
26.11.2004, 09:48
Original geschrieben von mark faloon
... kunnt noh ,,, soviel i waiss.

ich warte au uf d Vinyl Usgab....CD sucks....aber d EP isch uf alli Fäll der Hammer!

08einer
26.11.2004, 12:40
MILCHMAA - BALKAN TROUBLES EP VINYL-AUSGABE

DAS VINYL WIRD LIMITIERT SEIN, ABER NICHT NUR DJ'S KÖNNEN SICH DAS TEIL ERWERBEN...SOBALD DAS DING AUF DEM MARKT IST, WERDEN WIR UNS WIEDER MELDEN.

Brooknow
26.11.2004, 13:54
yea props s'snippet tönt no rächt geil!!!!!

würsmer jez nöd bstelle nur ufgrund vom snipovitsch eifach wils nöd so ganz min style isch (humor und sarkasmus isch ja guet aber ich han lieber ä anderi art vo raps) und au chli churz zum mir es richtigs bild mache, aber chunt guet...

gangstarrr
01.12.2004, 00:47
ich selber als jugo fend milchmaa eis vo de geilschte acts i de schwizer hip hop scene obwohl is ersch eimol ghört hanbim kolleg es hed eifach glanget, respekt das hetzt jetzt eifach mol brucht so öpis geiles vom balkan . wen mer öper helfe chönt ben neu do, cham mer öper sege wie ich im talib sini adresse bechome. merci hend alli freud am milchmaa:D :D

Talib
01.12.2004, 00:50
Original geschrieben von gangstarrr
ich selber als jugo fend milchmaa eis vo de geilschte acts i de schwizer hip hop scene obwohl is ersch eimol ghört hanbim kolleg es hed eifach glanget, respekt das hetzt jetzt eifach mol brucht so öpis geiles vom balkan . wen mer öper helfe chönt ben neu do, cham mer öper sege wie ich im talib sini adresse bechome. merci hend alli freud am milchmaa:D :D

meinsch mini? hehe

gangstarrr
01.12.2004, 00:55
:D ja sam filipe de alex us wettige gemer dini e mail adresse:D :rolleyes: :confused: :brille: :hmmm: :kiffer: :hippie: :bluepunk:

Talib
01.12.2004, 00:57
Original geschrieben von gangstarrr
:D ja sam filipe de alex us wettige gemer dini e mail adresse:D :rolleyes: :confused: :brille: :hmmm: :kiffer: :hippie: :bluepunk:

easy schribsch mer e pm.

tmc brother
02.12.2004, 16:25
Milchmann vo wämm isch de name?, wär häts erfundä?

Danielsson
02.12.2004, 16:27
Original geschrieben von tmc brother
Milchmann vo wämm isch de name?, wär häts erfundä?

RICOLA...loool ;)

FlinkerFinke
02.12.2004, 16:31
hmmm.. Ja es git i einige Dörfer so Milchwäge, wo d'Milch für d'Lüüt diräkt in briefchaschte bringed, und wo ^mer au no anderi sache chauffe chan. Und dä Chauffeur und Verchäuffer nennt mer den im Slang Milchmaa. isch nume mini Theorie, het aber glaubs scho öppis wahrs.

Dirty Fifty
02.12.2004, 16:35
Original geschrieben von FlinkerFinke
hmmm.. Ja es git i einige Dörfer so Milchwäge, wo d'Milch für d'Lüüt diräkt in briefchaschte bringed, und wo ^mer au no anderi sache chauffe chan. Und dä Chauffeur und Verchäuffer nennt mer den im Slang Milchmaa. isch nume mini Theorie, het aber glaubs scho öppis wahrs.

schomau i erwägig zoge das die frag nid ärnscht gmeint isch gsi? :rolleyes:

u danielsson: ne nid ricola.. *äää* fausch "die schweizer"

stylebrünzlär
02.12.2004, 20:41
ich wür mer diä schibe gern chaufe nach dene comments, hans aber leider na niä ghört. gits irgendwo snippets?

*edit* sorry ;) zersch lese den schribä:hippie:

mark faloon
03.12.2004, 05:32
er ist die schweizer antwort auf die serbische atombombe, nur tödlicher. er, der die usa verraten, in kanada noch nie war, sitzt heute in chur und zählt sterne. und es werden immer mehr, wird er Ihnen zu erzählen wissen, wenn Sie ihn fragen. und fragen Sie anständig. seiner crew ist er mehr als nur gewachsen, wenn auch der jüngste im club, überragt er mit seiner grösse schon den eint oder anderen twin tower oder soo.
sehr überlegt, trotzdem, der junge, wenn man weiss, dass er mit seinen psychos chur so richtig ordentlich shittet. ein welttalent wie alle meine freunde – nur freundlicher. ein richtiger kosmopolit – wär er nicht schon überall gewesen – in gedanken. scheisse – und dann chur. hört es euch an (!) liebe freundinnen und freunde und macht liebe – wir kommen dazu.

peace

stylebrünzlär
03.12.2004, 09:02
gekauft!

Tech9
03.12.2004, 12:19
Milchmaa rult...ein fetteres Release könnt ihr in diesem Jahr in dieser schönen "Szene" weit suchen...das ist nicht Punkt, das ist nicht Deger MC und auch nicht ein Mundartist...das ist der härteste Churer Rapper!!

kauft euch das Teil besser...wenn ich jemand mit ner gebrannten finde gibts Ärger!

stylebrünzlär
03.12.2004, 17:46
ich han au schwer s gfühl, dassd rächt häsch! chaufe! endli wiedermal öbbis fetts!

und wen intressiert deger mc? ...:hmmm:

gimma
04.12.2004, 03:03
yepaa. kaufa.

vor allem allna balkan brothers segs warm ans herz glait...