Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : Devils eye Vs. P!

P-Flow
12.09.2004, 17:58
dü fronter, ich konter, ich fronter, dü konter

Pro part 8 zeilen!

so, dü darfsch afah...

devils eye
12.09.2004, 18:18
meinsch segsch krässer mit dim scheiss blingbling
ich bi the lord of the ring
eifach de king
ich zeig der wer de besser isch
und disse dich uf de tisch
du weisch es genau
was du seisch intressiert e kei sau
hey ich figg dini frau

K
12.09.2004, 18:19
sorry dasi drineschribe:
loool

devils eye
12.09.2004, 18:29
jede fangt mal chlii a oder und jetzt schnauze tief

P-Flow
12.09.2004, 18:34
Ich sperr di ine ring - aka der chlei chäfig in minum chäller
wer besser isch - kei frag - ich cha sovil erschaffe wie an ständer
dü figgsch mini frau? - zer info - di isch nit dini klass
ver di z'figgu brüchsch cash oder an riesu mengi gras
doch in diner wohnig steit nur an tisch - dü tüösch mer fascht leid
liidusch unner paranoja - dü bisch der king wa bitches flachleit?
ich bi der typ wa abgeit und dich an mine schwanz heicht
ich brüchu dich nimme z'battle, will di mine glanz bleicht

P-Flow
12.09.2004, 18:55
ich will di battle eis gägs eis- aber leider finni dich nirgens
zwei täg speter gsehni di bim gsagnsunnerricht bim udo jürgens
probiersch in mallorca diis beschta - aber ver dich nur intolleranz
geisch undercover ins ballermann - ver dich is n'knaller-wow
da chunsch der als tussy gitarnt sexy vor wie as blüömebeet
doch da chunt va heitrum himmil der P-Flow und dü stöhnsch im bett
naja - eis isch ver dich jetz klar - mier z'bigägnu isch nit gsund
jetz bättlusch ufum bahnhof ver respekt - ich sitz hie bi mim blunt!

devils eye
12.09.2004, 21:21
mit intoleranz wetsch mer d luft verpeschte - ich scheiss uf dich und de reschte
wenn es bluemebeet für dich sexy isch - figg doch e blueme wennd horny bisch
jaja us heiterem himmel - schänkt gott dir en pimmel
denn chasch a im umeschpile - und chasch die arm blueme in rue lah mit dim geschwafel vo dr pile
dini mueter het en schwanz und fahrt panzer - din brüeder lost lanzer
und dini bitch - wird spitz ab lilo ud stitsch
es isch würklich nöd gsund dir z begägne - du stinksch e so du gahsch nöd mal use wenns de gott laht la regne - ich zeig der das es lüüt git mit ere bessere show - und me bessere flow

:dance: :devil:

P-Flow
12.09.2004, 21:42
Merci Boo ver z'battle..

so lit, votet und schriibet comments bis che d'fingre glüöhent!

piis

devils eye
12.09.2004, 21:44
doch nachli d ehr grettet thx 4 the battel

Devil_on_side
12.09.2004, 21:58
obwohl der Devils eye nu an geile namu het berchunt der P-Flow mis vote! Ha zwar scho viiil bessers vam P! gläsu, aber das wa der devil gibotu het isch unnerschti schublada..
aber mu merkt gli scho an extreme vortschritt zva schinum fronter zum konter, aber der P isch darum glii nu viil geiler gsi..

peace

christio
12.09.2004, 22:17
ja das isch wiederum en ganz klari sach gsi...
der fronter vam devils eye isch fer sumi ganz sicher en grund gsi vor lachu in d'hose z'pissu:D
also bitte, reims mit sau/frau/genau:D
will di nit embri machu, aber kärli da müesch nu derhiner!
und hängisch veli gli nu es biz sellu iebu bis hie gad gägu de p-flow geisch ga atträttu... aber somit fählts der wenigstens in sache sälbstvertruo nit!

bim konter chunt mer fascht vor der heie eper anersch gschriebu als der devils eye... voll aners schema und so... aber gli immer nu nit güet, aber afa besser als der fronter, was eiguntli öi nit schwär isch!:D

z'pasci het 2 easy parts gschriebu, aber äbu, gli wie gägu de nacon is kei äbubürtige gägner gsi und dü bisch so nit gfordrut cho!und so is öi nie spannend cho!klare sieg vam pasci und fertig!

piis

MCneil
12.09.2004, 22:43
Tja was söui drzue säge? P-flow standartmässig aber viu besser aus devils eye! aber easy i sta eh nid uf setigi battles. Freestyle battles am mic isch ds einzige wo mi turnt...

konker
12.09.2004, 23:42
ich versuech mich mal in konsruktiver kritik:

devils eye fronter: die ziile sind vill zchurz und ned gliich lang, das machts schwer zum lese (mer chunt ned i ne flow und denn töönts so komisch...) usserdem sind die rhymes uuuuuhuere standartmässig: frau gnau sau (schlau blau verhau etc.) di andere genau gliich... oder wenn so silbe nimmsch denn versuech dass sich di ZWEI letschte silbe rhymed, und bitte ned so standart battle frase, liber mal öppis wo sich ned so suuber rhymed als so züüg...

p-flow beides : probiersch in mallorca diis beschta - aber ver dich nur intolleranz
geisch undercover ins ballermann - ver dich is n'knaller-wow
wo isch da de rhyme? und de sinn?
susch ned vill, chliinigkeite

devils konter: unübersichtlich...ke style wo dur de ganz teggscht gaht, wechslisch vo ziile zu ziile d'rhymetechnik
textlich besser worde, aber es fehled immerno burnerlines...
bezieh di meh uf de fronter, riis die lines usenand...

FAZIT--> P-Flow

Stylebock
12.09.2004, 23:48
min Vote für da Psycho, ganz klar...han zwor scho viel bessers vu diar gläsa aber für das langts!

am Devil sin Konter isch scho einiges besser gsi, aber het nütme möga retta...üaba denn kunnts guat...

devils eye
13.09.2004, 00:29
ich tregs mit fassig
isch s erscht mal gsii und jede fangt mal z underscht a wird mir die tips z herze ne!!
thx

P-Flow
13.09.2004, 09:11
Original geschrieben von slanGRover
min Vote für da Psycho, ganz klar...han zwor scho viel bessers vu diar gläsa aber für das langts!

Stimmt scho.. das müössi jetz ganz ehrlich sägu.. aber ebe, jede het mal an schlächte tag mit wenig kreativität.. ;)

thieu
13.09.2004, 09:49
Also ohne Diskussion sind das zwei verschidni Gwichtsklasse wo da uf enander sind troffe.

Der fronter vam Devils Eye isch ja scho erwähnt worde. Schlimm!

Konter P isch cool gsii nit der Hammer aber geit in Ornig

Fronter P Was d erste 4 Ziile sellend bigriifi voll nit!? Reimtechnisch wiä Inhaltlich nit so toll d letschte 4 sind cool. Verdammt finne s güät das dü dich bi starche Gegner stiigresch und ihrem Level apassesch aber umkehrt is de en Blödsinn!

Konter Devil: Hä sellte jemand gseh wo schich so hät gstiigret in einem Battle, aber ver de P längt das nu nit, aber wend dü sooooooooo schnell lehrsch de wirsch dü in en Paar Wuche en interessante Gegner!

Doc.Schiwago
13.09.2004, 10:03
also ich chan mich de lüüt nur aschlüsse.

devil: isch nöd bös gmeint, aber din fronter isch s'schlächtischt wo mer i dem forum id auge gstoche isch. din konter widerum gseht so us, als het en öper anders gschribe...na ja, üben üben üben

P-Flow: han au scho besseres gläse aber bi somene fronter langed au dini erschte 2 ziile...hehe

christio
13.09.2004, 13:07
Original geschrieben von Psycoflow
Stimmt scho.. das müössi jetz ganz ehrlich sägu.. aber ebe, jede het mal an schlächte tag mit wenig kreativität.. ;)

ja dü hesch kei schlächte tag kä... äs bringt der eifach meh wennt gägs stercheri gägner geisch... da bisch dü wahrschinli öi motivierter und dini kreativität chunt meh zer gältig!

piis junge

drosselbart
14.09.2004, 15:33
bin au für psycoflow, obwouer nid so wahnisinnig psycho isch gseh!

Pleschen
16.09.2004, 18:01
min vote geit an P!, comment cha me sich glöib erspahre amal wennt der 1. fronter alüegsch...sorry aber echt häää!

piis