Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : 8:1

struubiskillz
12.09.2004, 18:10
Basel plätted GC.... deftig deftig!!!

do händeren...muahahahaha :D :D

guru
12.09.2004, 18:12
do geil..... yessssssssss:D

mc rassko
12.09.2004, 18:31
sogar de fc wil hetti nöd so höch verlore

sam
12.09.2004, 18:42
HURENSÖHNE FCB HURENSÖHNE FCB HURENSÖHNE FCB HURENSÖHNE FCB HURENSÖHNE FCB HURENSÖHNE FCB HURENSÖHNE FCB HURENSÖHNE FCB HURENSÖHNE FCB HURENSÖHNE FCB HURENSÖHNE FCB HURENSÖHNE FCB:no:

Lartscho
12.09.2004, 18:47
i säge nume:

:echtschwu

und hopp http://www.fcheimberg.ch/main/images/yb.gif

mIkRoFiL
12.09.2004, 18:54
hehehehe

scheiss gc!

mc rassko
12.09.2004, 18:58
Original geschrieben von sam
HURENSÖHNE FCB HURENSÖHNE FCB HURENSÖHNE FCB HURENSÖHNE FCB HURENSÖHNE FCB HURENSÖHNE FCB HURENSÖHNE FCB HURENSÖHNE FCB HURENSÖHNE FCB HURENSÖHNE FCB HURENSÖHNE FCB HURENSÖHNE FCB:no:

reg di ab!!!

MChamster
12.09.2004, 19:20
haha!!!ich bin zwar zürcher, aber GC isch scheisse!!!so loser!!:D :kiffer:

samee
12.09.2004, 20:08
scheiss gc.

aber me het widr mol gseh wär dr schwizer fuessball beherrscht...

und nochär hinder de bulle verschtegge haha

wenigschtens hetts denn no paar schtai an car geh :p

Aurel
12.09.2004, 20:18
haha... hanmi z'tod glacht... hammer spiel gsi... :p

$Langstrass$
12.09.2004, 20:25
seg nur eis bin au vo zh ab gz isch e chinder und familie mannschaft!!!nur familiene mit ire chinder gönd die go aluege..ab ichhase basell!!!(sind leider scho die beste vo de schwitz) sind dafür vo inter drunder choo haha

samee
12.09.2004, 20:28
Original geschrieben von $Langstrass$
sind dafür vo inter drunder choo haha

haha wenn basel gege inter scho drunter chunnt, chasch dr jo vorschtelle wies bi de andere schwizer mannschafte würd uusseh..

$Langstrass$
12.09.2004, 20:38
ja schoo ab zum glück gaht mer schwitzer fuesball am arsch verbii:-p

P-Flow
12.09.2004, 21:08
Original geschrieben von struubiskillz
Basel plätted GC.... deftig deftig!!!

do händeren...muahahahaha :D :D

jo, das erinnret mi gat ane match Sion-Basel.. da het Sion Basel öi mit 8:1 plättet! muhahahahahaaa!

samee
12.09.2004, 21:13
Original geschrieben von Psycoflow
jo, das erinnret mi gat ane match Sion-Basel.. da het Sion Basel öi mit 8:1 plättet! muhahahahahaaa!

und am schluss isch basel maischter gsy, und sion isch glaubs abgschtige, muhahahahahaha

DoomLoop
12.09.2004, 21:28
Mir sind die Beste..GC söll sich pisse, sowieso scheiss uf Fuessball hure langwillige Machtkampf immer :cool:

christio
12.09.2004, 22:12
Original geschrieben von samee
und am schluss isch basel maischter gsy, und sion isch glaubs abgschtige, muhahahahahaha
jaja junge... ier heid doch nummu ewi scheiss gigi oeri wa z'gäld bringt und jez sider stolz oder was?!
ohni di hängit er nit das gäld junge!
ich bi grosse fc sion-fan und wärdu zu dem club sta bis mis härz zum letschtu mal gschlagu het!
in er super league häni sympathie fer yb und thun...
aber gc isch en scheiss, basel läbt vam gäld va der oeri...
und de gfallunt mer so als walliser di 2 bärner clubs da obina am beschtu!

FC SION FOREVER!

Aurel
12.09.2004, 22:18
aber mit geld alleine hat man noch nicht so gut gespielt... gc hätte auch mal die kohle gehabt, die haben's halt versaut... schlechtes argument.

christio
12.09.2004, 22:22
@aurel: ok, stimmt scho, nur mit gäld het mu nu nit gigwunnu und nummu mit gäld harmoniert es team nu nit!
aber darum het d'oeri gli ateil am erfolg...

peace

tbo187
12.09.2004, 22:28
Original geschrieben von christio
@aurel: ok, stimmt scho, nur mit gäld het mu nu nit gigwunnu und nummu mit gäld harmoniert es team nu nit!

peace

puaaaa, wänni dä name ghör, laufts mer gad chalt dä ruuge abe:D! dere möchti nöd innere dunkle gass begänge;).

Stylebock
12.09.2004, 22:33
krassi Sach...aber finds lustig :-)

ds letschta Basler Goal isch wohl zu schön gsi...klasse Ball-Annahm, super Schuss...

jo wer wird echt Meister...

ApFeLsChOrLe
12.09.2004, 23:03
JAWOHL!

$Langstrass$
12.09.2004, 23:15
armmmii schwitzer fuesballer hend doch e alli kei ahnig im internationale verglich!!!und basel isch au mal e sauuuu schelcht manschaft gsii!!!hend eimal gune sgeld kah ihri spiler chöne chaufe fertig!!!udn gc ishc imerno die best schwitzer manschaft im verglich her gsehh!!!hends am meiste gune usw!!!obwol ich vo ZH bin has ich GC! isch so e familie vater sohn manschaft!!!und fzc sind e nur abstürz!!züri kackt uf fuesbal wils niemert luegt da wele uslender luegt scho fcz od gc match??in basel sidn sogar duslender für manschaft und gönd go luege usw!!mier shcised uf das mier lueged lieber eusi heim manschafte aa!!!fuck ch liga!!isch e sauu langwiligg!!und basler sind nöd so stolz s'chumt eu scho mal einee eu chrone go neh!

$Langstrass$
12.09.2004, 23:22
und p.s in züri sind au die meiste elteri schwitzer au für basler.wils merket das basler ihr gwün fase hend!!.und euch mit de hooligens go schoue isch arm!!!ihr wüsed ganz genau was fruener bi fcz und gc abgange isch!LInks kurve usw!!!also muend basler nüt sege userd du bisch uf dini nazi hooligens stolz man!!!ds isch arm!

HOPP FC INDUSTRIEE!!chreis 5 manschaft:-P.muaha.

sly saloon
13.09.2004, 09:29
heheeh!

GC quo vadis?
St. Galle quo vadis?
Servettee quo vadis?

stipp
13.09.2004, 09:41
i bin bis vor s paar johr mega GC fan gsi. aber i finde das resultat eifach mega luschtig!:D

PhrazeFive
13.09.2004, 09:53
und p.s in züri sind au die meiste elteri schwitzer au für basler.wils merket das basler ihr gwün fase hend!!.und euch mit de hooligens go schoue isch arm!!!ihr wüsed ganz genau was fruener bi fcz und gc abgange isch!LInks kurve usw!!!also muend basler nüt sege userd du bisch uf dini nazi hooligens stolz man!!!ds isch arm!

HOPP FC INDUSTRIEE!!chreis 5 manschaft:-P.muaha. Ha - du kennsch industrie? Verdammt dete hani fast i allne juniore kategorie tschutet :D

Pablo Escobar
13.09.2004, 10:29
armmmii schwitzer fuesballer hend doch e alli kei ahnig im internationale verglich!!!und basel isch au mal e sauuuu schelcht manschaft gsii!!!hend eimal gune sgeld kah ihri spiler chöne chaufe fertig!!!udn gc ishc imerno die best schwitzer manschaft im verglich her gsehh!!!hends am meiste gune usw!!!obwol ich vo ZH bin has ich GC! isch so e familie vater sohn manschaft!!!und fzc sind e nur abstürz!!züri kackt uf fuesbal wils niemert luegt da wele uslender luegt scho fcz od gc match??in basel sidn sogar duslender für manschaft und gönd go luege usw!!mier shcised uf das mier lueged lieber eusi heim manschafte aa!!!fuck ch liga!!isch e sauu langwiligg!!und basler sind nöd so stolz s'chumt eu scho mal einee eu chrone go neh!

Flenn nit alte....1:8
meinsch im hardturm macht eine stimmig wenn gc hinde isch, in basel gihts sogar au e fescht wenn dr fcb verliert. kum isch gc mol am verliere fange dir alli afo brielle und suechet euch en andere lieblingsclub...soviel zu treue....
hübi

Kush
13.09.2004, 10:36
Original geschrieben von Pablo Escobar
Flenn nit alte....1:8
meinsch im hardturm macht eine stimmig wenn gc hinde isch, in basel gihts sogar au e fescht wenn dr fcb verliert. kum isch gc mol am verliere fange dir alli afo brielle und suechet euch en andere lieblingsclub...soviel zu treue....
hübi

jäjä, so isches!!!

christio
13.09.2004, 12:03
hey schnuggi, der FC SION isch di saison wasch der FC BASEL 8:1 heint gschlagu gar NIT abgschiegu!also chaisch der dis muhahha ins arsch stossu!:D
müesch di biz besser informieru dü schamhaarindianer!

@aurel: ob das jez es güöts oder schlächt argumänt isch lä wer emal la sta... d'gigi oeri het ganz sicher ihru ateil am FCB... aber dass das en güöti mannschaft mit güöti spieler nit nummu zum erfolg chunt, da hesch rächt!

piis

Pablo Escobar
13.09.2004, 12:10
hey schnuggi, der FC SION isch di saison wasch der FC BASEL 8:1 heint gschlagu gar NIT abgschiegu!also chaisch der dis muhahha ins arsch stossu!:D

piis

do hemmer jo glück ka, denn stigt basel sicher au nit ab dies johr....puhhhh....har har har har har :D

sonix
13.09.2004, 12:27

peace

shid, und ez no uf dütsch ?! ;)

cutastrov
13.09.2004, 12:27
Olééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééé!

EEEEEEECCCCCCEEEEEEEEBEEEEEEEEEEE!

Kush
13.09.2004, 12:32
Original geschrieben von cutastrov
Olééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééé!

EEEEEEECCCCCCEEEEEEEEBEEEEEEEEEEE!

^fehlt do nid irgendwo ä F?
;) oder het bern gester au gwunne, dr ECB?! :confused: ;) :D

fazit8
13.09.2004, 12:52
hauptsach es isch abgange...

ss-ss-ss-kaliert - sa-sa-sa rtet aus!!!!:)

muauahaha....zerscht sänftuuberächts voll dr hass, denn D7 boggserei... kultig wiidr emol..

dr match isch eifach z'langwilig gsi..kei wunder gohts eso ab!

was söll die scheiss europabargg wärbig in dr halbzit?
was hät die zürcher kindergarte scheisse sötte? platzsturm noch däm dr petric e eigegool gschosse het oder was?

ah jo...achtzueeinsachtzueeinsachtzuains..he he he...die höggschti vereinsniiderlaag für GC!!!!

IHR SEID SO LÄCHERLICH!

subtile
13.09.2004, 13:08
LOL

Dr Hammer hani gfunde wosi dr cabanas grad "abgfüehrt" hän... dr shiri het d charte nonig mol zückt gha :D
D Gol sin alli Zucker gsi. Aber GC hätt au chöne dehei blibe. Me het gar nid gmerkt dass sie ufem fäld sin :p

FC BASSEL SHALA LALALA LALA

:kiffer:

slang!head
13.09.2004, 13:18
endli hani de GC-Fanthread gfunde!!!! :D

Nei im ernst:
sones Debakel hani no selte gseh!!!!!!!

Kmc
13.09.2004, 13:36
also das isch jo oberpeindlech, was Gc done zeigt hed... das esch peindlech vom höchschte grad...
basel hed voll geil gschpellt ond die schlächte Grashoppers fertig gmacht! :D

aber ei Frog hani glich no, es hed eine vomene andere Schpel wo är die rot Charte öbercho hed Assfenger zeigt bim usego... wer esch das gsi?

schlöns tägli no! ;)

christio
13.09.2004, 17:12
Original geschrieben von sonix
shid, und ez no uf dütsch ?! ;)
versteisch der walliser-slang nit?:D

piis

sam
13.09.2004, 17:19
fcb aka gc-champions league altersheim..... ich würd mi schäme alf fcb-fan...

$Langstrass$
13.09.2004, 17:23
@ pingu!!..jaaa fc industrieee kenschhh;-)..yeahh..de koch isch doch president:-p..mit wem hesch den ales gspilt vilcht kenemer eus jahh...

gunner
13.09.2004, 17:54
hey ihr eefffzeeebeeeler, wämr nöd sägä 7:1??! well sgoal vom petric dörfdmä ja eigentlich nöd zellä, oder?! ;) das isch ja keinä "vo eui"... :D :p

nämäz easy... und günnäd jetzt wenigstens dä uefacup! dä chämi auno ufä baaarfiesssserplatz go fyrä :dance:

Danielsson
13.09.2004, 18:22
Original geschrieben von Lartscho
i säge nume:

:echtschwu

und hopp http://www.fcheimberg.ch/main/images/yb.gif

Ma Men....:dance: :dance: :dance: :dance:

$Langstrass$
13.09.2004, 18:22
inndustrieee!!!!:-p

samee
13.09.2004, 18:31
inndustrieee!!!!:-p

F C N O R D S T Ä R N ruult alles

drosselbart
14.09.2004, 08:31
GC DIR PFIFFÄNÄ, MAUHAHAHAHHAHA,:D :D :D :D :D

RICHTIG Z'GEIL 8 ZU 1 UND 4 CHLEPF FÜRÄ GIMMI!

Rony
14.09.2004, 08:50

richtig! nur, zur errinnerig... sion isch hüt gar niene meh *g MUAHMUAHMUAH

Kush
14.09.2004, 08:53
F C N O R D S T Ä R N ruult alles

was man... ; BIRSECKUSWAHL muahahhaa

Rony
14.09.2004, 08:54
Original geschrieben von gunner
hey ihr eefffzeeebeeeler, wämr nöd sägä 7:1??! well sgoal vom petric dörfdmä ja eigentlich nöd zellä, oder?! ;) das isch ja keinä "vo eui"... :D :p

nämäz easy... und günnäd jetzt wenigstens dä uefacup! dä chämi auno ufä baaarfiesssserplatz go fyrä :dance:

erschtens heisst dä huehresohn und bim zweite hesch denn e biz rächt.
i wird dä verfluechti sauhund irgendwenn scho no mit'me gegeschtand träffe...am liebschte nach sim nägschte und hoffentlig letschte topf.
"huehresohn unters auto"

SCREWD
14.09.2004, 09:04
wieso Hueresohn? weil är anschinend emol e FcB Schal verbrennt hett??? isch das nid e ANTI-FCB schal gsih???

cheerz

gunner
14.09.2004, 09:07
ihr würdäts gschiidr mal chli easier nä und nöd so nachtragänd sy was dä p***c ahbelangt... ok, er hätn sh*t gmacht und weiss das au sälber... aber diä gschicht isch langsam passé, odr nöd? aso viel fcbfans sindz nüm wonän uspfyfäd.....

sly saloon
14.09.2004, 09:07
Original geschrieben von SCREWD
wieso Hueresohn? weil är anschinend emol e FcB Schal verbrennt hett??? isch das nid e ANTI-FCB schal gsih???

cheerz

wohrschinli eifach weller so en sympathische und nette ufgstellte junge ma isch mit sim gwünnende wese!:rolleyes:

Rony
14.09.2004, 09:12

jetzt schigg dr grad nomol ein ins vallis *lol

"Am 9. Juni 1963 bezwangen die Basler Sion ebenfalls mit 8:1."

muahmuahmuah

Rony
14.09.2004, 09:15
ihr würdäts gschiidr mal chli easier nä und nöd so nachtragänd sy was dä p***c ahbelangt... ok, er hätn sh*t gmacht und weiss das au sälber... aber diä gschicht isch langsam passé, odr nöd? aso viel fcbfans sindz nüm wonän uspfyfäd.....

vergiss das!! är hätt nie dörfe in basel unterschriibe.
ich hoff är überläbt das nit lang oder denn söll'er mögligscht schnäll wider vereise

gunner
14.09.2004, 09:33
Original geschrieben von Rony
vergiss das!! är hätt nie dörfe in basel unterschriibe.
ich hoff är überläbt das nit lang oder denn söll'er mögligscht schnäll wider vereise

ok, du als oberhartgsottnä baslerfan xehsch das hald so... ich als nüchternä und fascht chli glangwiilätä beobachter vodä superleage xehs hald nöd so äng... di einzigä wodä transfer hettäd chönä verhindärä - dä chrigel und dgigi (:rolleyes: ) - händän anschiinänd ufgrund vo sinä (fuässballerischä) qualitätä wellä... that's business!!

Rony
14.09.2004, 09:44
ok, du als oberhartgsottnä baslerfan xehsch das hald so... ich als nüchternä und fascht chli glangwiilätä beobachter vodä superleage xehs hald nöd so äng... di einzigä wodä transfer hettäd chönä verhindärä - dä chrigel und dgigi (:rolleyes: ) - händän anschiinänd ufgrund vo sinä (fuässballerischä) qualitätä wellä... that's business!!

scho mol drvo ghöhrt, das'es amene schpieler ka verleide, will z'wenig näschtwärmi und zue ungemütlichi schtimmig..
aber är ka jo 100km witer wägg in ussgang, dört wird'r weder erkennt no beläschtigt *lol
ich wünsch ihm vil erfolg bi sim nägschte club oder "s'pfeiffersche drüsenfieber" söll'n hole, falls'r nit untere laschtwaage kunnt.

PhrazeFive
14.09.2004, 09:48
@ pingu!!..jaaa fc industrieee kenschhh;-)..yeahh..de koch isch doch president:-p..mit wem hesch den ales gspilt vilcht kenemer eus jahh... ich bin 82er jahrgang...
Boyan hät mal bi eus gspielt gha, de Adnan wo wim Fcz isch...
wer isch no chli bekannter... Hmmm...
Bernie, Pascal, Mentor, Burim... Ja so spontan..

gunner
14.09.2004, 10:20
scho mol drvo ghöhrt, das'es amene schpieler ka verleide, will z'wenig näschtwärmi und zue ungemütlichi schtimmig..
aber är ka jo 100km witer wägg in ussgang, dört wird'r weder erkennt no beläschtigt *lol
ich wünsch ihm vil erfolg bi sim nägschte club oder "s'pfeiffersche drüsenfieber" söll'n hole, falls'r nit untere laschtwaage kunnt.

äs schiint als ob gnuäg "neschtwärmi" vorhandä wär, wänner ez definitiv ahfangt mit öfä schüssä... ich dänk das er idä mannschaft scho akzeptiert isch/wird... und wäg äs paarnä fans dä chopf hangä lah - ich weiss ja nöd. und usserdäm sött dä fcb für ihn eh s sprungbrätt si zum spöter is usland zgah (vermuät ich ez mal)... wänner idärä zyt nochli rähmä macht und dä fcb bispielswys au im uefacup wyterbringt isch beidnä diänt... wis mitm usgang usxeht kei ahnig... i däm bereich chöntschäm du ja eventuell tips gäh :D :p

Rony
14.09.2004, 10:28
äs schiint als ob gnuäg "neschtwärmi" vorhandä wär, wänner ez definitiv ahfangt mit öfä schüssä... ich dänk das er idä mannschaft scho akzeptiert isch/wird... und wäg äs paarnä fans dä chopf hangä lah - ich weiss ja nöd. und usserdäm sött dä fcb für ihn eh s sprungbrätt si zum spöter is usland zgah (vermuät ich ez mal)... wänner idärä zyt nochli rähmä macht und dä fcb bispielswys au im uefacup wyterbringt isch beidnä diänt... wis mitm usgang usxeht kei ahnig... i däm bereich chöntschäm du ja eventuell tips gäh :D :p

besser är goht geschter oder schtirbt hüt scho

gunner
14.09.2004, 11:11
besser är goht geschter oder schtirbt hüt scho

hehe... ussert er bliibt no 10jahr bi basel und facklät i därä zyt 20 gc-schääl pro saison ab!

Rony
14.09.2004, 11:47
hehe... ussert er bliibt no 10jahr bi basel und facklät i därä zyt 20 gc-schääl pro saison ab!
dä ka vo mir uss sini muetter verbrenne es wird ihm nit vil bringe

4132
14.09.2004, 12:26
Original geschrieben von fazit8
hauptsach es isch abgange...

ss-ss-ss-kaliert - sa-sa-sa rtet aus!!!!:)

muauahaha....zerscht sänftuuberächts voll dr hass, denn D7 boggserei... kultig wiidr emol..

dr match isch eifach z'langwilig gsi..kei wunder gohts eso ab!

was söll die scheiss europabargg wärbig in dr halbzit?
was hät die zürcher kindergarte scheisse sötte? platzsturm noch däm dr petric e eigegool gschosse het oder was?

ah jo...achtzueeinsachtzueeinsachtzuains..he he he...die höggschti vereinsniiderlaag für GC!!!!

IHR SEID SO LÄCHERLICH!

was händer wider miesse kabuttmache das die euch agfiggt hän? :p

isch jo rächt abgange bi euch obe...bi im A gsi und ha alles beobachtet...um uns umme hets aber nitemol so vil gha wo gmotzt hän...

und dr cabanas het sich ind Hose gschisse wo alli uf ihn zuegsegglet sin...

stewards sölle si ändlich mol abschaffe...das sin so riise Idiote zum teil...

das sin d erkenntnis wenn me eimol im A goht dr match go luege...

Stimmig isch teils würklich brutal lut gsi...WIR KRIEGEN EUCH ALLE!!! die nätte Herre im Oberrang hets au gfreut...sin gumpt wie klaini kindr...

4132
14.09.2004, 12:30

7:1 allez

+ ei eigegol vom zürcher goli...

es het so vil Trötzeler gha wo dopplet so luut gjublet hän wo das eigegol bassiert isch....so öpis vo unnötig...

eoz
14.09.2004, 12:34

jo...do schient wer de petric richtig zhasse hä....:)
aber zum 8:1 sieg mueni eu doch gratuliere...isch kösdchtlich gsi! vor allem dass de gegner ebe GHC gheisse het! und i mein es 7:1 het jo o glängt...musch jo s'Petric goal nid zelle...:)

gruzz

P-Flow
14.09.2004, 12:54

yeahyeah! ha doch gwisst, dass da epis füül isch! :D
fakt: 8:1 und das macht verdammt freid!

schäfe
14.09.2004, 13:38
hehe naja ich oute mich da mal als gc fan....looos lached mi us :D
nei im ernscht...so schlächt wie gc am suntig gspilt hät hets mi nöd verwunderet wäns nomal 2 chischtene becho hetted...tja so chas gah im fuessball..ines paar jahr chehrt de spiess wider...vilicht chunt ja sogar de fc sion mal wider es bsüächli ide super league cho mache :p

aja und no a die wo gc für en familie verein haltet....nöd jede gc-fan isch member vo de gc-family...meine güte wänni die melodie vo dem lied ghöre wirds mer scho schlächt...aber iisi bi ja au nöd wäge de anderne fans gc fan ;o)

soooo und jetzt gnüssed de sieg no....irgendwänn (au wäns no es ziitli gaht) chunt d'revanche...*hoffnung nie aufgib*

subtile
14.09.2004, 14:05
im rückspiel gits e 11:0 für basl.... so sehts us :D

rotzlöffel
15.09.2004, 13:18
obs au zume 8:1 cho wer wen dr petric das team nit verstärkt hät? :confused:

Kush
15.09.2004, 13:25
Original geschrieben von rotzlöffel
obs au zume 8:1 cho wer wen dr petric das team nit verstärkt hät? :confused:

was goht lönd doch mol dr petric usem spiel....

rotzlöffel
15.09.2004, 13:27
ha bloss s thema welle im e anderi richtig leite, nämlich ob dr petric nit tatsächlich e unterstützig fürs team isch trotz sinere vergangeheit wo jo sooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo schlimm gsi isch....:rolleyes:

Gate17
15.09.2004, 13:59
und plötzlich sind wieder alli basel-fans...

modefans wääääääääääääääääääääääääääääääääääääh
:mad: :wtf:

gunner
15.09.2004, 14:04
Original geschrieben von Kush
was goht lönd doch mol dr petric usem spiel....

d'fcb-fans sind übrigens di einzigä wo mit däm äs problem händ!

Rony
15.09.2004, 14:07
ich schäm mi für dä iikauf..
är söll sich grad mit'm cabanaff zäme ins kischtli leege und rasch vermoodere

drosselbart
15.09.2004, 14:10
i bi o dr meinig dass dr petric für nüt isch.. dr fcb hätt gschider no ä geilä usländer kouft oder so... damn...

Rony
15.09.2004, 14:27
Original geschrieben von drosselbart
i bi o dr meinig dass dr petric für nüt isch.. dr fcb hätt gschider no ä geilä usländer kouft oder so... damn...

z.b.s chli meh kohle inveschtiere zum eine wie dr streller könne e vernünftigs zytli halte

gunner
15.09.2004, 14:53
z.b.s chli meh kohle inveschtiere zum eine wie dr streller könne e vernünftigs zytli halte

luäg wer wöt dän überhaupt idä superleague bliibä? sziel vo zimlich jedäm (vorallem jungä) sl-spieler isch s'usland. und das möglichst schnäll... - was minärä meinig na au richtig isch, dänn wänd mitä nati uf internationalem niveau wenigstens äs bitzeli wötsch mithaltä chönä gahz (zumindest im moment) nöd andersch.

Rony
15.09.2004, 15:08
luäg wer wöt dän überhaupt idä superleague bliibä? sziel vo zimlich jedäm (vorallem jungä) sl-spieler isch s'usland. und das möglichst schnäll... - was minärä meinig na au richtig isch, dänn wänd mitä nati uf internationalem niveau wenigstens äs bitzeli wötsch mithaltä chönä gahz (zumindest im moment) nöd andersch.

egal lieber e junior als dä hueresohn.
und d'nati goht mir scho immer am arsch verby und ich hoff högschtens jedesmol, das sich kei fcb schpieler für das au no verletzt.
vo mir uss sölle si mit'm cabanaff däm unfähige bueb wältmeischter wärde..we don't care
s'zürcher färnseh drs findet's jo au nit nötig, dr letschti international verbliibeni schwizer club nach russland z'begleite.
lieber würde si mit'm fc zürisee nach asie e schöns firmereisli mache, zum denn das mätschli z'übertraage!!
they don't care about us..

gunner
16.09.2004, 16:49
egal s'zürcher färnseh drs findet's jo au nit nötig, dr letschti international verbliibeni schwizer club nach russland z'begleite.
lieber würde si mit'm fc zürisee nach asie e schöns firmereisli mache, zum denn das mätschli z'übertraage!!
they don't care about us..

haha... szürcher fernseh drs... dä isch nöd schlächt! telebasel chönts ja überträgä!!?!

$Langstrass$
16.09.2004, 17:24
de pertic isch wenigstens eine vo de beste vo basel!!!!söt mache was er will!!!!er isch bi gc scho guet gsi und jetz hilft er eu sind frohh!!!ich bin vo züri!!ab ich scheis uf schwitzer fuesball...isch sooooo toottttt langwiliggg...basel dies basel das!!!ab vor no 3 jahre hets gheise züri det züri da!!!und im verglich isch de gc imer no beser als de basel(pokal und meisterschafts siege her)hend simer no mee!!basel het im moment am meiste cash chönt sich die beste spiler hole..!!ab irgendwen isch au verbi..has gfül de fc thun wird 1.!!au wen ich kein thun fan bin!!eigentlich bin ich für de fzc..ab leider isch das au nünme was mal gsi isch!!gc und fzc sind sooo langwilig gworde das wie schomal gseit nur no chiner mit elter gönd go luege..fanss vo gzc und fcz sind jetz eh ali zu iisshockey gwechslet bim Zsc lions!.ab easyy..ich hasseee schitzer fuesball ligaa.toott langwiligg..schnarch

fazit8
16.09.2004, 17:32
de pertic isch wenigstens eine vo de beste vo basel!!!!söt mache was er will!!!!er isch bi gc scho guet gsi und jetz hilft er eu sind frohh!!!ich bin vo züri!!ab ich scheis uf schwitzer fuesball...isch sooooo toottttt langwiliggg...basel dies basel das!!!ab vor no 3 jahre hets gheise züri det züri da!!!und im verglich isch de gc imer no beser als de basel(pokal und meisterschafts siege her)hend simer no mee!!basel het im moment am meiste cash chönt sich die beste spiler hole..!!ab irgendwen isch au verbi..has gfül de fc thun wird 1.!!au wen ich kein thun fan bin!!eigentlich bin ich für de fzc..ab leider isch das au nünme was mal gsi isch!!gc und fzc sind sooo langwilig gworde das wie schomal gseit nur no chiner mit elter gönd go luege..fanss vo gzc und fcz sind jetz eh ali zu iisshockey gwechslet bim Zsc lions!.ab easyy..ich hasseee schitzer fuesball ligaa.toott langwiligg..schnarch

mmmuuhahaha...nur will fuessball in züri...sorry, zi!rü langwiilig isch, heisst das nid, dass es bi uns au langwilig isch...

zirü zirü hahaha...

$Langstrass$
16.09.2004, 17:37
e man chum ich bin italienr!!heschs gfüll ich lueg schwitzer liga wen ich italienischi luege chan???tz..fuesball vo de schwitzzz isch tott scheise man!!!!nöd wil zürriii!!!ich bin kein züri fuesball fan!!!!ich bin algemein kei schwitzer fuesball fann!!!!wils eifach zu scheise isch!!sory lueg mal wie billig es scho usgseht zue luege!!nedemal stadion hend di meiste mannschaftee..so chlini scheiss.huere wenig mannschafte i de super legue.die spilett voll verchrampft als hetets zum ersta mal en ball am fuess!!also wetsch shcwitzer liga mit italienischi vergliche???sorryy ab ich lueggg sicherr nöddd soo e langwiligiii saisoonnn!!wen ich luege wchan wie spitze mannschafte gegenenand spilet!!

fazit8
16.09.2004, 17:41
...und jetzt?!?!...ich bi au italiänder...was willsch mr verzelle..

du würdsch halt eifach andersch dängge wenn de basler wärsch..

d'schwiz het eifach kei fuessball liebi..und wenn DU de italiäner mit me fuessball härz wärsch, denn wüsstisch das es nid druff aa chunnt was oder wie gschpiilt wird, sonder wie me hindermne verein schtoh...

capito?

$Langstrass$
16.09.2004, 17:47
ja schoo!!!!!!sory gc hasss ich so odd soo!!!!si sind mal guet gsii!!!ab ichhase si wil nur chinder die gönd go luege!!und fcz ok bin scho chli für fcz ab wie gseit ich lueg lieber was palermo und lazio mached!!anstat was gc und fcz macht!!ich gib zue fcz ishc mini liebling mannschaft vo de schwitz!!und basel sind au die beste ab gabz gneau bin ich nöd für basel!!ich bin nie so zege für die beste!!!sushct wer ich real madrid fan usww.!!od milann..ab die has ich au..ich bin für minnnnn heimet ort mini städt palermo lazio und fzc..ab fcz wird halt vil vergesse so zeege mach mer kei chopf um dene cheksch..

fazit8
16.09.2004, 17:52
jo aber genau das isch es jo? ich lueg au gärn italiänische fuessball...voll gail oder? dängg isch es was anders wenni lazio geg d'as luege kah....isch ganz andere fuessball..aber es isch no vill gailer für mi im sansiro z'schtoh und "inter merda" z'schreie und das als Basler...weisch wasi main..

ich bi in basel geboore - basel isch dr verein wony underschtütz - bis in tod!

isch nid soo wichtig ob dä fuessball wo mr basel bietet gailer isch wie dä wony in turin gseh...aber basel isch mini liebi - im räp und im fuesball!

und übrigends...

geg GC, FCZ und geg FCL sinn die gailschte fuessball fescht...kamer keine cho mit em römer derby..ich bruuch das nid...das do isch mini wält - nid italie!

und übrgenz - fän isch me nid vom beschte verein - aber dä verein wo me fän isch, isch immer dr beschti verein...weisch wasi main?

drosselbart
17.09.2004, 08:55
mir gaht das genau glich wiä im fazit u dorum verstahnidi ou, peace

Aurel
17.09.2004, 08:58

und übrigends...
geg FCL

ohja... gang söscht so guet wie nie meh i d'allmend. aber wenn basel am start isch, isch's scho nur wege de fans pflicht. remember... 24'000 vor zemmli vell jahre... ragete-gschoss, halbtoti etc. :D

Beatstar
17.09.2004, 09:23
Original geschrieben von Aurel
ohja... gang söscht so guet wie nie meh i d'allmend. aber wenn basel am start isch, isch's scho nur wege de fans pflicht. remember... 24'000 vor zemmli vell jahre... ragete-gschoss, halbtoti etc. :D

ohhhhhhhhhhhhhh ja, en frau öppe 10m vo mir entfernt hed dozomol en ragete voll a grend becho!!

Stylebock
17.09.2004, 09:25

geg GC, FCZ und geg FCL sinn die gailschte fuessball fescht...kamer keine cho mit em römer derby..ich bruuch das nid...das do isch mini wält - nid italie!

das stimmt sicher, goht denn immer saumässig ab...aber as Römer Derby isch öppis ganz anders, hesch schomol eis gseh im Olympico? das isch die Härte...au wenns wäg dr Rivalität oft usartat (letschtMol Massaschlägerei mit über 40 Lüt), aber das kama nit verglicha...

bin au Italiener, Heimatort Modena...Fan bini nit, aber freu mi natürlich immer wenns an Sieg ifahra könnt...(was leider nit so oft dr Fall isch)

sus hesch volkomma recht, i bin sit am 1995 Gladbach und ManU-Fan...klar,ManU isch döt scho guat gsi, aber au wo's vor Johra gäg dRussa im UEFA-Cup usagfuult sind bini no dabii gsi, bi Gladbach genau ds Glicha, dia hend meh Tüüf als Höch erlebt, aber i liab dia Mannschaft immernoh...

wenn aimol dabii bisch hörsch niameh uf...wür au sehr gära FAn vu miner Geburtstadt si, aber Chur isch halt 1.Liga, und usser 1 Cupspiel gäg an A-Ligist jöhrlich liggt halt nit dinna :D

Gate17
17.09.2004, 16:53
Original geschrieben von slanGRover
(letschtMol Massaschlägerei mit über 40 Lüt),

40 lüüt?? di härte:-)

Scheiss uf derbies vo denä gross manschaftä, kei emotionä nünt.
wennd ä geils derby in italie wotsch gseh ziesch der s genua-derby, säb isch aifach nur geil...

und süsch schlüss im mi am fazit8 a, support your local team. au wenn d superliiig leider immer meh am vergheiä isch. wer will scho spiel gäg en fcthun oder schaffhusä go luegä??
i will di altä zitä wieder mit heissä duell gäg dä fcl oder sion...:blingblin

Aurel
17.09.2004, 16:58
Original geschrieben von Gate17
40 lüüt?? di härte:-)

Scheiss uf derbies vo denä gross manschaftä, kei emotionä nünt.
wennd ä geils derby in italie wotsch gseh ziesch der s genua-derby, säb isch aifach nur geil...

und süsch schlüss im mi am fazit8 a, support your local team. au wenn d superliiig leider immer meh am vergheiä isch. wer will scho spiel gäg en fcthun oder schaffhusä go luegä??
i will di altä zitä wieder mit heissä duell gäg dä fcl oder sion...:blingblin

hehe... all nenned fcl. :D
aber wieso ned thun? mittlerwiile nach basel eini vo de konstantischte teams, ned erscht sit dere saison...

t0aster
17.09.2004, 17:03
aber wieso ned thun? mittlerwiile nach basel eini vo de konstantischte teams, ned erscht sit dere saison...

ja mitlerwiilä ish o jedä 2. n thun-mode fään. :P so nachem motto: i bi für diä wo gwinnä........

Gate17
17.09.2004, 17:13

thun het aifach nünt z bütä!
scheiss stadion, scheiss fans überhaupt kai mentalität oder emotionä...eifach nur scheisse...

klar hends e starchs und konstants team aber gäg dä fcl lauft hald au süsch was wennd weisch wani mein;)

Aurel
17.09.2004, 17:14
hehe, klar verstah ich dich! ;)

sam
17.09.2004, 17:36
GRASSSMOKERS GRASSSMOKERS GRASSSMOKERS GRASSSMOKERS GRASSSMOKERS GRASSSMOKERS GRASSSMOKERS GRASSSMOKERS GRASSSMOKERS GRASSSMOKERS GRASSSMOKERS GRASSSMOKERS GRASSSMOKERS GRASSSMOKERS GRASSSMOKERS GRASSSMOKERS GRASSSMOKERS GRASSSMOKERS GRASSSMOKERS GRASSSMOKERS GRASSSMOKERS GRASSSMOKERS GRASSSMOKERS YOU'LL NEVER SMOKE ALONE :kiffer:

Al Bana
17.09.2004, 17:42
ja i finges schad het basu ke gägner meh für d'meisterschaft.. oder villech doch? fc thun isch easy dinn, aber di chöi o nüt...

Grund das i dr FCB hasse: ha ne ä easy vrein gfunde, bis er zur mode isch worde, und jedä plötzläch fan isch, aber ds isch nid gnue... wo fcb letscht mau gäg thun het gspiut hei so beschissnigi basu "fans" aka hooligans paar schwarzi kollege vo mir mit biergleser beworfe - fick uf d'muttänzerkurve!!

Gate17
17.09.2004, 18:11
Original geschrieben von Albaner

Grund das i dr FCB hasse: ha ne ä easy vrein gfunde, bis er zur mode isch worde, und jedä plötzläch fan isch, aber ds isch nid gnue... wo fcb letscht mau gäg thun het gspiut hei so beschissnigi basu "fans" aka hooligans paar schwarzi kollege vo mir mit biergleser beworfe - fick uf d'muttänzerkurve!!

halt, kei verallgemeinerigä a la rasischtäkurve...

es het i jederä kurve ide schwiiz s paar unverbesserlichi rassischte idiote, isch z sg nöd andersch.
diä aktion isch klar unter aller sau aber bitte nöd aifach alli i ei schublade steggä...

fussball ohne politik!!!

eoz
23.09.2004, 10:15
nimmt mi jo wunder was ihr basler euch etz zur verteidigung seged.... und euen goalie.... i mein i hassen jo suscht scho...aber bi dene 4 gegetreffer hetter verdammt schlecht usgseh!!!

gunner
23.09.2004, 10:18
... stelläd dä mandl (odr wiänr heiss) id chischtä! s chan ja numä no besser werdä...!

nik
23.09.2004, 10:20
FC AAAAAARAU, FC AAAAAAAAARAU *lalalala*sing*

also mindistens ein zürcher club söll abstiege...am liebste beidi...
:hippie:

subtile
23.09.2004, 10:46
Original geschrieben von nik
FC AAAAAARAU, FC AAAAAAAAARAU *lalalala*sing*

also mindistens ein zürcher club söll abstiege...am liebste beidi...
:hippie:

GC

eoz
23.09.2004, 10:49
Original geschrieben von subtile
GC

FCSG!:)

fazit8
23.09.2004, 13:09
Original geschrieben von eoz
nimmt mi jo wunder was ihr basler euch etz zur verteidigung seged.... und euen goalie.... i mein i hassen jo suscht scho...aber bi dene 4 gegetreffer hetter verdammt schlecht usgseh!!!

mmmuahahaha..was? zue wellere vertaidigung? hesch e hammer gfrässe? sölli mi jetzt drfür rächtfertige das Basel uff d'kappe bikoh het? bisch duure?

me verliert und me gwünnt - so ischs lääbe!

d'maischterschaft hole mr drotzdäm...

pfff...warmi luft...bi froh das mr mol verliere...suscht wirz voll langwilig.!

eoz
23.09.2004, 13:14
mmmuahahaha..was? zue wellere vertaidigung? hesch e hammer gfrässe? sölli mi jetzt drfür rächtfertige das Basel uff d'kappe bikoh het? bisch duure?

me verliert und me gwünnt - so ischs lääbe!

d'maischterschaft hole mr drotzdäm...

pfff...warmi luft...bi froh das mr mol verliere...suscht wirz voll langwilig.!

da woni gschriebe han isch a die grichtet wo meined ihre fcb sig unschlagbar.... und ober meischter werdet...do weri mer au nid sooo sicher.....

subtile
23.09.2004, 13:15
aight, e biz spannig bruchts eh!!

Ich finds au so herrlich wie sich d lüt teilwis fascht scho dra ufgeile, wenn dr fcb vrliert... :D Isch jo logisch dassde nid jede match gwünnsch!

eoz
23.09.2004, 13:19
aight, e biz spannig bruchts eh!!

Ich finds au so herrlich wie sich d lüt teilwis fascht scho dra ufgeile, wenn dr fcb vrliert... :D Isch jo logisch dassde nid jede match gwünnsch!

jo das isch klar dass chli spannig bruucht! und isch au klar dass de fcb nid jede match günnt....aber ebe....tut guet das gad geg thun gsi isch!!

ah jo....di neue FCB liebli(usswärts) sind recht geil!

fazit8
23.09.2004, 13:19

jo jo...si sinn halt alli e chli yyversychtig nid woor?!

he he he...auf jetzt! BROTWURSCHT OHNI SÄMPF!!!

subtile
23.09.2004, 13:44
jo jo...si sinn halt alli e chli yyversychtig nid woor?!

he he he...auf jetzt! BROTWURSCHT OHNI SÄMPF!!!

Hejo Hösch, gopferglemmi, do nimmi doch liebr e Glepfer!! :D

Aurel
23.09.2004, 13:50
bitteri pleite geschter. mags de thuner gönne... macht's spannender, uf jede fall. ned so wie letscht jahr...

nafackler
23.09.2004, 16:23
FCB chasch rauchä:kiffer:
GC chasch nötmal rauchä ...
irgendwann irgendwann zünden wir den hardturm an!!!
FCZFCZFCZFCZFCZFCZFCZFCZFCZFCZFCZFCZFCZFCZFCZFCZFCZFCZFCZFCZFCZFCZFCZFCZFCZFC ZFCZFCZFCZFCZFCZFCZFCZFCZFCZFCZFCZFCZFCZFCZFCZFCZFCZFCZFCZFCZFCZFCZFCZFCZFCZF CZFCZFCZFCZFCZFCZFCZFCZFCZFCZFCZFCZFCZFCZFCZFCZFCZFCZFCZFCZFCZFCZFCZFCZFCZFCZ FCZFCZFCZFCZFCZFCZFCZFCZFCZFCZFCZFCZFCZFCZFCZFCZFCZFCZFCZFCZFCZFCZFCZFCZFCZFC ZFCZFCZFCZFCZFCZFCZFCZFCZFCZFCZFCZFCZFCZFCZFCZFCZFCZFCZFCZFCZFCZFCZFCZFCZFCZF CZFCZFCZFCZFCZFCZFCZFCZFCZFCZFCZFCZFCZFCZFCZFCZFCZFCZFCZFCZFCZFCZFCZFCZFCZFCZ FCZFCZFCZFCZFCZFCZFCZFCZFCZFCZFCZFCZFCZFCZFCZFCZFCZFCZFCZFCZFCZFCZFCZFCZFCZFC ZFCZFCZFCZFCZFCZFCZFCZFCZFCZFCZFCZFCZFCZFCZFCZFCZFCZFCZFCZFCZFCZFCZFCZFCZFCZF CZFCZFCZFCZFCZFCZFCZFCZFCZFCZFCZFCZFCZFCZFCZFCZFCZFCZFCZFCZFCZFCZFCZFCZFCZFCZ FCZFCZFCZFCZFCZFCZFCZFCZFCZFCZFCZFCZFCZFCZFCZFCZFCZFCZFCZFCZFCZFCZFCZFCZFCZFC ZFCZFCZFCZFCZFCZFCZFCZFCZFCZFCZFCZFCZFCZFCZFCZFCZFCZFCZFCZFCZFCZFCZFCZ
basel nimm en in muul
gc nimm en ja nöd in muul

nafackler
23.09.2004, 16:25
Und am nögste suuntig wärdets nomol verbrennt und dur de fleischwolf dreht ...!

Al Bana
23.09.2004, 16:25
bitteri pleite geschter. mags de thuner gönne... macht's spannender, uf jede fall. ned so wie letscht jahr...

aight Aurel!!!

ja i bi doch sehr froh, das isch für mi huere genugtuung, wi me so schön seid - 1. hass i chli dr FCB (müässt ä andere bricht vo mr läse i däm thread de wüsst dr wiso) und 2. so ne chline schiss vrein mit em ne schiss stadion isch ar spitz und schlaat basu, dr gross favorit, mit 4:1.

i bi wahrläch ke lokaupatriot aber 's fröit mi doch!

peace

MCneil
23.09.2004, 16:32
aight Aurel!!!

ja i bi doch sehr froh, das isch für mi huere genugtuung, wi me so schön seid - 1. hass i chli dr FCB (müässt ä andere bricht vo mr läse i däm thread de wüsst dr wiso) und 2. so ne chline schiss vrein mit em ne schiss stadion isch ar spitz und schlaat basu, dr gross favorit, mit 4:1.

i bi wahrläch ke lokaupatriot aber 's fröit mi doch!

peace

WOOOOOOOORD!!

*himugüegeli*
25.09.2004, 21:40
dr matsch gega GC isch dr hammer gsi aber trotzdäm wird alles überschatet vom thun-matsch.
jä nu isch au nit so schlimm au die beschte und töllschte dörfe e mol verliere au wenns gäge thun isch gsi.
aber ich finds scheisse was dä trainer gmacht het:är het d basler eifach so blos gstehlt das stosst mängem suur uf!!!! mol luege was sich do drus no ergit-ich bi ufjedefall bim nögschte matsch drbii!!!

piis:hippie:

samee
25.09.2004, 22:06
und jetzt grad nomol verloore, damN

aber maischter wärde mir trotzdem.

Gate17
26.09.2004, 13:08
do henders berner!
grande sangallooooooooo

bätschmändoo
26.09.2004, 13:26
do henders berner!
grande sangallooooooooo

Isch ja ä huerä truurige Kick gsi geschter, mir isch fascht s'Gsicht igschlafe. Und grande balbla Sankt Gaue chasch grad vergässe. Öppe 1 Torschuss hei si gha... Ok, drfür 100% Chanceuswärtig. Wenn scho St.Gaue miis spiut u no gwinnt... das seit ja de aues über d'Leischtig vo YB geschter...

Al Bana
26.09.2004, 14:24
und jetzt grad nomol verloore, damN

aber maischter wärde mir trotzdem.

pfffffff....! vrgiss ne, thun erhöht hüt uf 5 punkt vorsprung - d meisterschaft wird knapp und i hoffe o zugunste vo üs!

FC THUN FC THUN

@ bätsch: jäää YB chumm me hets ja gseh zu was dä vrein tougt: rotä stärn säg i numme... mir si di einzig guete im ganze kanton.. nenei ke scheiss

woodpecker
28.09.2004, 23:18
pfffffff....! vrgiss ne, thun erhöht hüt uf 5 punkt vorsprung - d meisterschaft wird knapp und i hoffe o zugunste vo üs!
.................

Wo hesch jetzt dini 5 pünkt?

träum witer dä tiel chasch vergässe!

;)

:D :D :D :hippie:

fazit8
08.10.2004, 12:39
he he he tabellen führer fc basel!!!!

grande thun(fisch)!!!!

mmuahahhaa...

SCHALKE SCHALKE SCHALKE SCHALKE!

eoz
08.10.2004, 12:56
do henders berner!
grande sangallooooooooo
schön gseit ...grande sangalloooooo

kEg2
15.10.2004, 13:00
1.
Z Basel am mym Ryy,
jo dert mecht y syy!
Wäit nit d Luft so mild und lau,
und der Himmel isch so blau
z Basel, z Basel, z Basel am mym Ryy

2.
Rotblau isch hütt d Farb
spiile uff ganz stargg
Renne (Gägner) d Buude-n-y
schiesse d Gool zum nögschte Siig
rotblau, rotblau, rotblau isch hüt d Farb

3.
dr Gegner isch grad gschoggt
wenn's ganze Joggeli roggt
s'wärde d'Bei ganz lahm und schwer
dr FCB gwünnt eimol mehr
super Basel, super FCB
super Basel, super FCB

Al Bana
15.10.2004, 13:23
Original geschrieben von kEg2
1.
Z Basel am mym Ryy,
jo dert mecht y syy!

2.
Rotblau isch hütt d Farb
spiile uff ganz stargg

3.
dr FCB gwünnt eimol mehr
super Basel, super FCB
super Basel, super FCB

läcket mr au am arsch! es tuet mr leid aber mit de basler fans chani nüt afaa, di huere scheiss hooligans hei mi so ufgregt letscht mau! und anyway thun wird meister! :D

4132
15.10.2004, 13:39
läcket mr au am arsch! es tuet mr leid aber mit de basler fans chani nüt afaa, di huere scheiss hooligans hei mi so ufgregt letscht mau! und anyway thun wird meister! :D

wie alt bisch?

12i???

:rolleyes:

slang!head
15.10.2004, 13:41
Original geschrieben von kEg2
1.
Z Basel am mym Ryy,
jo dert mecht y syy!

2.
Rotblau isch hütt d Farb
spiile uff ganz stargg

3.
dr FCB gwünnt eimol mehr
super Basel, super FCB
super Basel, super FCB

LOL! Gits das auf CD? :D

Danielsson
15.10.2004, 13:45
"Dr Totomat wird präsentiert vo Kehrli + Oehler...
UMZÜGE..."

:D
:dance:

mIkRoFiL
15.10.2004, 13:47
Perskindol wönscht gueti Besserig!:D

Al Bana
15.10.2004, 13:51
Original geschrieben von 4132
wie alt bisch?

12i???

äh chumm i ha ke luscht uf nes gedisse, i ha mini erfahrige mit de fcbfans gmacht und hasse se, du chasch meine was du wosch, faus di mis auter doch interessiere würdi: 17

peace

ddnilook
15.10.2004, 13:52
hey guru check das ab:

MC-FREESTYLE-BATTLE ROYAL

am 26.11. im gothic club, seestr.367 ZH

(vis-a-vis rote fabrik)
win: Sfr.215,-

on stage:
fratelli-b (baar) feat. aurel and DJ juicy

on da wheelz:
DJnilook(215)
DJ Brain (germany)
DJ schüpn (immun)

host: DEF G (ZH)

special guest: immun

anmeldung unter: ddnilook@gmx.net oder im reimecken-forum

4132
15.10.2004, 13:56
äh chumm i ha ke luscht uf nes gedisse, i ha mini erfahrige mit de fcbfans gmacht und hasse se, du chasch meine was du wosch, faus di mis auter doch interessiere würdi: 17

peace

pffft..

zerst verallgmeinere und denn dr schwanz izieh...

zimlig ängstirnig bisch au no...

stimmt scho hesch rächt, alli fcbfans sin rächts, loose böhse onkelz und gön vorem match(au gege thun) omas und behinderti go verprügle...

naja jedem sini meinig...zum glück ka ich no ane fuessballmatch ohni angscht z ha vor de böhse gc und basel hools..

Al Bana
15.10.2004, 21:25
pffft..

zerst verallgmeinere und denn dr schwanz izieh...

zimlig ängstirnig bisch au no...

stimmt scho hesch rächt, alli fcbfans sin rächts, loose böhse onkelz und gön vorem match(au gege thun) omas und behinderti go verprügle...

naja jedem sini meinig...zum glück ka ich no ane fuessballmatch ohni angscht z ha vor de böhse gc und basel hools..

vraugemeinere ok, aber ds mache no viu.. was ke entschuldigung isch, ds heshc mau richtig beobachtet

dr schwanz iizieh? i has eifach nid nötig aues z'diskutiere, wüu i dini beschissnig meinig akzeptiere und mini ha

nid au mann, nid au, aber so schissgring kenne mr in thun nid, und wenns se gäb wäres di erschte wo würde vorem match burne, wüu ig u mini jungs bi ihne si gsi! i staa bim bahnhof, i mire stadt chumme grad vom match und nähr gsehni wi so pisser vo basu ä schwarze kolleg vo mir mit bierglas bewärfe, was meinsch wi di da füuhsch? logisch piss i itz o angerne az bei, aber ds erläbnis het haut viu bewürkt: i hasse dä ganz arrogant schiss vrein, nur beschissnigi vreine chöi beschissnigi fans ha (siehe scb!)

i ha ke angscht giu, i weiss eifach sit denn das o in thun nid sicher bisch vor pisser wo dr sport im hintergrund lö und mit so scheiss aues müässä kaputtmache, und ja i ha lieber äs mässer am ne match, woni mi vrteidige, aus irgendwie ä petarde woni mehreri lüüt liechtfertig chönnt vrbrönne

so viu drzue du bitch.. und i säg nüt meh, has gseit, du hesch dini meinig, u ig mini, PUNKT

Lartscho
15.10.2004, 21:40

boehse onkelz waerdae de nid nume vo raechte glost gaeu di si scho lang linggs >D

Gate17
16.10.2004, 12:22
vraugemeinere ok, aber ds mache no viu.. was ke entschuldigung isch, ds heshc mau richtig beobachtet

dr schwanz iizieh? i has eifach nid nötig aues z'diskutiere, wüu i dini beschissnig meinig akzeptiere und mini ha

nid au mann, nid au, aber so schissgring kenne mr in thun nid, und wenns se gäb wäres di erschte wo würde vorem match burne, wüu ig u mini jungs bi ihne si gsi! i staa bim bahnhof, i mire stadt chumme grad vom match und nähr gsehni wi so pisser vo basu ä schwarze kolleg vo mir mit bierglas bewärfe, was meinsch wi di da füuhsch? logisch piss i itz o angerne az bei, aber ds erläbnis het haut viu bewürkt: i hasse dä ganz arrogant schiss vrein, nur beschissnigi vreine chöi beschissnigi fans ha (siehe scb!)

i ha ke angscht giu, i weiss eifach sit denn das o in thun nid sicher bisch vor pisser wo dr sport im hintergrund lö und mit so scheiss aues müässä kaputtmache, und ja i ha lieber äs mässer am ne match, woni mi vrteidige, aus irgendwie ä petarde woni mehreri lüüt liechtfertig chönnt vrbrönne

so viu drzue du bitch.. und i säg nüt meh, has gseit, du hesch dini meinig, u ig mini, PUNKT

scheissverein= scheissfans??
lägg bisch du en idiot! bi jedem verein gits idiote, dass bi basel ufgrund dasses meh fans het au meh idiote het sött sogar der klar si.
und stell mol thun nöd so krass anä, in fantechnischer sicht gits nünt schwächers i dä schwiiz.

4132
16.10.2004, 14:05

jäjä mässer weniger gföhrlich wie e bengale...

wie bisch denn du druff...