Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : Track der Schweiz gewidmet! Blocher vs. 2Pac!!

Topfchopf
26.09.2006, 23:33
http://www.kandidaten.ch/upload/prj/candidate/profile/blocherklein.jpg

Topfchopf - Grins für Mich! (http://www.myspace.com/topfchopf)

Topfchopf
26.09.2006, 23:33
http://www.kandidaten.ch/upload/prj/candidate/profile/blocherklein.jpg

Topfchopf - Grins für Mich! (http://www.myspace.com/topfchopf)

Topfchopf
26.09.2006, 23:36
S isch en schöne suntig, dä föhn bringt d sunne zrugg
Und s isch mänge stimmzettel scho is couvert druckt
D familie müller, sitzt bim brunche im garte
Während panzer uffahred, im kampf gäg iraker

Dä papi sitzt chrumm, list dä sunntigsblick
Blättred dur d siite, bis er stumm vrschrickt
bim umblättre Stosstr kafitasse um
Er regt sich uf dä rest lacht sich chrumm

Doch hüt chömr ändli mal ali zäme lache
Hüt sind ja wahle, ,und dämit ändlich rache!
Ade böse usländer mä hät sich zämegraffet
Gäg alli wo nöd oisi art vo läbe raffed

Röteli trinke und färnsehgaffe
Mitme blöde grinse übr d welt ablache
Ach sind die dumm, dass die ächt nöd schaffed
Z vrhindre das mr ihne sovil geld abzwacked

Mir händs frässe, mir händ d moral!
und Mir händ konkordanz für folterbank
Und im ganze land scho dä blochergstank
Mir händ alles! Mr händ sogar d wahl!
Und grinsend säged mr jaaaaaa!

Au im parteibüro sind scho cüpli iigosse
Mä vrteilt grosszügig sini Glücklichi floskle
So wit wäg vo döt würd uf flüchtendi gschosse
D opposition undrückt und iigschlosse

Doch nöd bi ois, mir sind breit am grinse
Mir mönd nöd drischüsse nur eimal stimme!
Im garte sitze mit ovomaltine
Nöd besser, doch länger im läbe vrwiile

Mir händs ois erkämft, es rächt vo dä schwiizer
Dur prächtige iifer, im lächze und giize
Mr stärched di riiche, drum hälfeds ois wiitr¨
Us oisem schöne land, da die ärmste zvrtriebe

Übr d grenze, oder i psychiatrie
Oder besser no is WC - schüssle go riibe
Ab i d nachtschicht - zum minimum-lohn
Und nöd dä vil z gross - we bi migros und coop

Wel mir wänd frässe, mir wänd moral!
Mir wänd alles, mir zahled au bar!
Odr besser i waffe, bitte macheds ois klar!

Ich ha i de ziitig gläse, s gäb so usländer
Die mönd ächt schlimm si, ächt e kei ängel!
Nei direkt betroffe, bini eigetlich nöd
Doch bini solidarisch, mit em chreis cheib wel döt

Sinds so iigschüchtred, die händ döt nei gstumme
Stell dr das mal vor- all die vom leid stumme
Doch seriösi medie we d NZZ
Gänd undrdrückte ja e stimm und vränderet

D wält zum bessre, mit bänkercash!
Finanziert vom usverchauf vo gangsterrap!
Bis en andre trend d Konkurrenz beläbt
Mr wüssed ja das alles sini grenze hät

Und schwiiz jetzt eini vo dä strengste hät!
Womit sich da für ois nöd vil änderet
Bis uf oises grinse, s wird immer breiter
Was d lüt, die schlimme, wohl zum driischlah vrleitet

Wel mr händ scho vorher z frässe gha, wärded witr eis i d frässe ha!
Doch bi ois dähei im zimmer, chömr immr no chli lächle da!
Ois mit wahlzättel oises grinse aafächre!
eis druf abehole, dass die schlimme vrbrächer
im innre vo knästr uf d usschaffig warted
mir nöd mönd zruggschlah, mir händs vrstaatlicht
aslo pressiered mit drischlah, wels suscht scho gli zspat isch
well ihr so oder so – am schluss da am arsch sind
wel mir sind sozial, moralisch, und nationalistisch, we nazis

Topfchopf
26.09.2006, 23:36
S isch en schöne suntig, dä föhn bringt d sunne zrugg
Und s isch mänge stimmzettel scho is couvert druckt
D familie müller, sitzt bim brunche im garte
Während panzer uffahred, im kampf gäg iraker

Dä papi sitzt chrumm, list dä sunntigsblick
Blättred dur d siite, bis er stumm vrschrickt
bim umblättre Stosstr kafitasse um
Er regt sich uf dä rest lacht sich chrumm

Röteli trinke und färnsehgaffe
Mitme blöde grinse übr d welt ablache
Ach sind die dumm, dass die ächt nöd schaffed
Z vrhindre das mr ihne sovil geld abzwacked

Au im parteibüro sind scho cüpli iigosse
Mä vrteilt grosszügig sini Glücklichi floskle
So wit wäg vo döt würd uf flüchtendi gschosse
D opposition undrückt und iigschlosse

Mir händs ois erkämft, es rächt vo dä schwiizer
Dur prächtige iifer, im lächze und giize
Mr stärched di riiche, drum hälfeds ois wiitr¨
Us oisem schöne land, da die ärmste zvrtriebe

Ich ha i de ziitig gläse, s gäb so usländer
Die mönd ächt schlimm si, ächt e kei ängel!
Nei direkt betroffe, bini eigetlich nöd
Doch bini solidarisch, mit em chreis cheib wel döt

Sinds so iigschüchtred, die händ döt nei gstumme
Stell dr das mal vor- all die vom leid stumme
Doch seriösi medie we d NZZ
Gänd undrdrückte ja e stimm und vränderet

D wält zum bessre, mit bänkercash!
Finanziert vom usverchauf vo gangsterrap!
Bis en andre trend d Konkurrenz beläbt
Mr wüssed ja das alles sini grenze hät

Und schwiiz jetzt eini vo dä strengste hät!
Womit sich da für ois nöd vil änderet
Bis uf oises grinse, s wird immer breiter
Was d lüt, die schlimme, wohl zum driischlah vrleitet

Wel mr händ scho vorher z frässe gha, wärded witr eis i d frässe ha!
Doch bi ois dähei im zimmer, chömr immr no chli lächle da!
Ois mit wahlzättel oises grinse aafächre!
eis druf abehole, dass die schlimme vrbrächer
im innre vo knästr uf d usschaffig warted
mir nöd mönd zruggschlah, mir händs vrstaatlicht
aslo pressiered mit drischlah, wels suscht scho gli zspat isch
well ihr so oder so – am schluss da am arsch sind
wel mir sind sozial, moralisch, und nationalistisch, we nazis

cemon
26.09.2006, 23:45
:D

cemon
26.09.2006, 23:45
:D

K
26.09.2006, 23:53
haha.. yeah

wie geil isch das denn :D

hahaha voll geil man.. voll geil

K
26.09.2006, 23:53
haha.. yeah

wie geil isch das denn :D

hahaha voll geil man.. voll geil

NA
27.09.2006, 00:02
:dance:

NA
27.09.2006, 00:02
:dance:

Tinnitus-music
27.09.2006, 00:18
:

geile Track! irgendwie luschtig und doch nid (:

grz uf züri

PS: wie isch s'konzi mit DR bzw em Oli gsi?

Tinnitus-music
27.09.2006, 00:18
:

geile Track! irgendwie luschtig und doch nid (:

grz uf züri

PS: wie isch s'konzi mit DR bzw em Oli gsi?

schrtoumpf
27.09.2006, 01:36
hei topfchopf

s'isch absurd d'schwizer mit de nazis glichzsetze!

schrtoumpf
27.09.2006, 01:36
hei topfchopf

Topfchopf
27.09.2006, 07:39
Original geschrieben von schrtoumpf
hei topfchopf

stimmt scho igndwie. d nazis händ dräcksarbet no sälbr gmacht. mir mached das chli gschickter.

im tegscht heissts drum ja au nöd, dass mr genau we nazis sind, sondern sozial, moralisch und nationalistisch, we ebä au d nazis.

abr luege mr zerst mal we sich oises land entwickled. im moment gahts eus ja no wirtschaftlich guet.

@rest: schön wänr dä scheiss fühled!

@TM: aso mir häts spass gmacht ;) am fritig dänn widr!

Topfchopf
27.09.2006, 07:39
hei topfchopf

stimmt scho igndwie. d nazis händ dräcksarbet no sälbr gmacht. mir mached das chli gschickter.

im tegscht heissts drum ja au nöd, dass mr genau we nazis sind, sondern sozial, moralisch und nationalistisch, we ebä au d nazis.

abr luege mr zerst mal we sich oises land entwickled. im moment gahts eus ja no wirtschaftlich guet.

@rest: schön wänr dä scheiss fühled!

@TM: aso mir häts spass gmacht ;) am fritig dänn widr!

Gast
27.09.2006, 10:00
topfchopf: du bist auch schweizer? :confused:

Gast
27.09.2006, 10:00
topfchopf: du bist auch schweizer? :confused:

snub
27.09.2006, 10:06
hei topfchopf

Absurd, aber luschtig! ;D

snub
27.09.2006, 10:06
hei topfchopf

Absurd, aber luschtig! ;D

Tommy Vercetti
27.09.2006, 10:07
topfchopf, geilä tegscht, muässi sägä...

i fingä im fau dr vergliich mit nazis zwar heiku aber nid so us dr luft griffä: nazis si nid dr tüfu oder d fleischgeburt vom bösä, sondern si si so ä art prototyp vo faschistisch - und gwüssi entwickligä wo im momänt ir schwiiz z beobachtä si (zb wisech ä grossteil vom volk dürnä ungloublech eifach gstrickti polemik zumnä 70% ja lat la verleitä) gäutä durchuus aus charakteristikä vo faschismus

one

Tommy Vercetti
27.09.2006, 10:07
topfchopf, geilä tegscht, muässi sägä...

i fingä im fau dr vergliich mit nazis zwar heiku aber nid so us dr luft griffä: nazis si nid dr tüfu oder d fleischgeburt vom bösä, sondern si si so ä art prototyp vo faschistisch - und gwüssi entwickligä wo im momänt ir schwiiz z beobachtä si (zb wisech ä grossteil vom volk dürnä ungloublech eifach gstrickti polemik zumnä 70% ja lat la verleitä) gäutä durchuus aus charakteristikä vo faschismus

one

tbo187
27.09.2006, 10:09
:whogivesa

tbo187
27.09.2006, 10:09
:whogivesa

Tommy Vercetti
27.09.2006, 10:10
und ds het im fau nüt dermit z tüä obmä säuber schwiizer isch! mir müässä ändlech hörä mit däm näschtbeschmutzer-vorwurf!!! di lüt wo kritisch mit irem eigetä land si und aus näschtbeschmutzer bezeichnet wärdä si für mi diä wo ires land würklech o liäbä undsech fürä gägäwärtig zuästand schämä oder gschämt hei (frisch, dürrenmatt, bichsel, ziegler, etc etc etc)

Tommy Vercetti
27.09.2006, 10:10
und ds het im fau nüt dermit z tüä obmä säuber schwiizer isch! mir müässä ändlech hörä mit däm näschtbeschmutzer-vorwurf!!! di lüt wo kritisch mit irem eigetä land si und aus näschtbeschmutzer bezeichnet wärdä si für mi diä wo ires land würklech o liäbä undsech fürä gägäwärtig zuästand schämä oder gschämt hei (frisch, dürrenmatt, bichsel, ziegler, etc etc etc)

Tommy Vercetti
27.09.2006, 10:11
tbo, sch klar dass du ke fuck gisch...

Tommy Vercetti
27.09.2006, 10:11
tbo, sch klar dass du ke fuck gisch...

kafilade
27.09.2006, 10:35
@ topfchopf bisch du sozialischt oder kommunischt

verstahn nämmli nöd so ganz das du ständig gäge nazis wätterisch (totalitärs system, absolute kontrolle) aber es kommunistischs system würsch understütze wo ja warschinli au in es totalitärs system wür inelaufe...

verstahn mi nöd falsch ich han mit niemertem es problem wo gäge nazis isch aber ich glaub nöd so ganz dra das du kommunischt bisch...

kafilade
27.09.2006, 10:35

verstahn nämmli nöd so ganz das du ständig gäge nazis wätterisch (totalitärs system, absolute kontrolle) aber es kommunistischs system würsch understütze wo ja warschinli au in es totalitärs system wür inelaufe...

verstahn mi nöd falsch ich han mit niemertem es problem wo gäge nazis isch aber ich glaub nöd so ganz dra das du kommunischt bisch...

Camel
27.09.2006, 11:14
guete text, umsetzig chli lasch. het chli me power vertreit, aber text isch würkli fett.

Camel
27.09.2006, 11:14
guete text, umsetzig chli lasch. het chli me power vertreit, aber text isch würkli fett.

schläppr
27.09.2006, 11:16
BRA!

schläppr
27.09.2006, 11:16
BRA!

marvellousmags
27.09.2006, 11:53
[im tegscht heissts drum ja au nöd, dass mr genau we nazis sind, sondern sozial, moralisch und nationalistisch, we ebä au d nazis.

muahahah....also vergliichsch du dich sälber mit de nazis, du arme tropf...denn dä gröschti moralapostel wod weisheit anschiinend zu 100 prozent für sich pachtet hät, bisch ja wohl du.......nur das es bitzleli es anders gedankeguet vertrittsch...tja..der apfel fällt nicht weit vom stamm...
ah ja und zu diim text...han zerscht gmeint das segi so nes projekt wo e primarklass hät döfä äs "kritischs" räppliedli zum thema "asylpolitik in der schweiz" kreiere....bin ich wohl denäbend gläge....du meinschs ja tatsächlich ärnscht....bisch sicher au eine vo denä gsii wo nach em abstimmigssunntig isch uf tsüri go farbbüüteli ad verwaltigsgebäude go schmeisse, will die ja so vill mit em abstimmigsresultat ztue händ...das nänn ich dänn ä riifi leischtig....will iehr nöd gross gäge 70 prozent vo de abstimmigsbevölkerig chönd öppis unternääh, werdät eifach (wie am erschte mai oder wef-demo)institutione vo de verwaltig oder grosskonzern attackieret....was für e logik....
no än heissä tipp: wänn iehr arme nach dere abstimmig nümme i dere menschäverachtende schwiiz (also etwa 70 prozent der abstimmenden), wo sich scho langsam wieder s nationalsozailischtidche gedankeguet uusbreitet, wännd läbe, dänn hett ich es super uustuschprogramm:...für jede vo oi joggel dörf en asylbewerber meh id schwiiz und ihr gönd dänn sozäge für ihne i siis land......Hää? das wäri doch super sozial...oder nöd?
ah was schnurr ich da so vill...an prä- oder postpubertierende will/chann das eh nanig verstahh...

u r juz stupid....
aber trotzdem viele liebe grüsse und eine schöne restliche woche wünscht ich dir....gruzzli

marvellousmags
27.09.2006, 11:53
[im tegscht heissts drum ja au nöd, dass mr genau we nazis sind, sondern sozial, moralisch und nationalistisch, we ebä au d nazis.

muahahah....also vergliichsch du dich sälber mit de nazis, du arme tropf...denn dä gröschti moralapostel wod weisheit anschiinend zu 100 prozent für sich pachtet hät, bisch ja wohl du.......nur das es bitzleli es anders gedankeguet vertrittsch...tja..der apfel fällt nicht weit vom stamm...
ah ja und zu diim text...han zerscht gmeint das segi so nes projekt wo e primarklass hät döfä äs "kritischs" räppliedli zum thema "asylpolitik in der schweiz" kreiere....bin ich wohl denäbend gläge....du meinschs ja tatsächlich ärnscht....bisch sicher au eine vo denä gsii wo nach em abstimmigssunntig isch uf tsüri go farbbüüteli ad verwaltigsgebäude go schmeisse, will die ja so vill mit em abstimmigsresultat ztue händ...das nänn ich dänn ä riifi leischtig....will iehr nöd gross gäge 70 prozent vo de abstimmigsbevölkerig chönd öppis unternääh, werdät eifach (wie am erschte mai oder wef-demo)institutione vo de verwaltig oder grosskonzern attackieret....was für e logik....
no än heissä tipp: wänn iehr arme nach dere abstimmig nümme i dere menschäverachtende schwiiz (also etwa 70 prozent der abstimmenden), wo sich scho langsam wieder s nationalsozailischtidche gedankeguet uusbreitet, wännd läbe, dänn hett ich es super uustuschprogramm:...für jede vo oi joggel dörf en asylbewerber meh id schwiiz und ihr gönd dänn sozäge für ihne i siis land......Hää? das wäri doch super sozial...oder nöd?
ah was schnurr ich da so vill...an prä- oder postpubertierende will/chann das eh nanig verstahh...

u r juz stupid....
aber trotzdem viele liebe grüsse und eine schöne restliche woche wünscht ich dir....gruzzli

Camel
27.09.2006, 12:18
Original geschrieben von marvellousmags

u r juz stupid....

und wär bisch du...gott? :D

Camel
27.09.2006, 12:18

u r juz stupid....

und wär bisch du...gott? :D

L_T
27.09.2006, 12:49
Yeah aso über d'umsetzig lahd sich striite aber dä Tegscht und s'Thema findi würkli geil. es bruucht no vill meh so züg!!

BIG UP!

@marvellousmags: bisch e rächti witzfigur. chaschs wortwörtlich nä. asshole!

L_T
27.09.2006, 12:49
Yeah aso über d'umsetzig lahd sich striite aber dä Tegscht und s'Thema findi würkli geil. es bruucht no vill meh so züg!!

BIG UP!

@marvellousmags: bisch e rächti witzfigur. chaschs wortwörtlich nä. asshole!

marvellousmags
27.09.2006, 17:18
...
@marvellousmags: bisch e rächti witzfigur. chaschs wortwörtlich nä. asshole! [/B][/QUOTE] ...

ja logo...drum mach ich ja au witz über söttig wie eu....kicher, kicher..und es arschloch mag i dinen auge ja au sii, obwohl du grad e mal ein biitrag vo mir gläse häsch... (das isch ja scho fascht en rekord)....äs inidz meh für eui sozialkompetenze...

ah ja und bitte bitte, produzieret no meh so "sozialkritische" räp...d wält wartet nume druff, will dänn wird si nämlich vill besser, dank lüüt wie eu...

tschäse

ps.: den anspruch ein göttliches wesen zu sein, habe ich schon bei meiner geburt aufgegben...ich bin sterblich...

Topfchopf
27.09.2006, 19:46
Original geschrieben von kafilade

ich bi kommunist, doch gäge es totalitärs system, we eigetli die meiste kommuniste hützutags. abr es egalitärs system mitre klassegsellschaft glichzsetze findi so oder so so beschränkt, dass es ois mit grossem iifr iitrichtred mues si.

d frag öb mä sich söll kommunist nänne odr nöd mit sonre meinig isch nöd sooo klar beantwortbar, abr für mich gits meh gründ defür we dägege. schlussendlich chame jedes wort in dräck zieh, solang mä die möglichkeite vo dä kapitaliste hützutags zur vrfüegig hät.

@gast: ja. abr hani mr nöd usgsuecht.

@marvellousmag: wärsch du nöd i däm thread, wäri unsichr worde, öbi mis ziel mit däm track erfüllt ha :cool:
und ich als schwiizr vrglich mich durchus mit mä dütsche zur naziziit. ussrdem kritisier ich demit au d moral an sich. ich bi nämli marxist und demit materialistisch usgrichted. ussrdem bestaht halt en zämehang zwüsched mä wahlkampf wo 70% vo de schwiizr nazilike abstimme laht und de vrwaltigsgebäude und dä grosskonzern. wär jedoch uf so vorschläg wie das ustuschprogramm chunt würd abr wohl kognitiv nöd ide lag si so öpis z erfasse.

ich mach übrigens nöd nur rap, sondern au politik. und das nöd nume i rap. und sorry dasi d welt vrbessre wot. abr wäni scho uf däre wot läbe, woti halt s beste drus mache

:hippie:

(und du bisch sichr keis arschloch. sondern nume es sensibeli wo sich mit sim zynismus gäg die welt mues abgrenze. s isch halt nöd alles schwarzwiss und vor 70 jahr au nonöd so gsi.)

marvellousmags
27.09.2006, 20:36
Original geschrieben von Topfchopf
[
@marvellousmag: wärsch du nöd i däm thread, wäri unsichr worde, öbi mis ziel mit däm track erfüllt ha :cool:
und ich als schwiizr vrglich mich durchus mit mä dütsche zur naziziit. ussrdem kritisier ich demit au d moral an sich. ich bi nämli marxist und demit materialistisch usgrichted. ussrdem bestaht halt en zämehang zwüsched mä wahlkampf wo 70% vo de schwiizr nazilike abstimme laht und de vrwaltigsgebäude und dä grosskonzern. wär jedoch uf so vorschläg wie das ustuschprogramm chunt würd abr wohl kognitiv nöd ide lag si so öpis z erfasse.

ich mach übrigens nöd nur rap, sondern au politik. und das nöd nume i rap. und sorry dasi d welt vrbessre wot. abr wäni scho uf däre wot läbe, woti halt s beste drus mache

(und du bisch sichr keis arschloch. sondern nume es sensibeli wo sich mit sim zynismus gäg die welt mues abgrenze. s isch halt nöd alles schwarzwiss und vor 70 jahr au nonöd so gsi.) [/B]

------------------------------------
1.) äs rächt höchgsteckts ziel..aber isch okee wänn du dich so schnäll zfride gisch..meh liit warschiinli eifach nöd dine....

2.) merci das ich keis arschloch bin..und das i sensibel bin, mag sogar stimme....vor allem wänn mer mich als menscheverachtend, xenophob oder nazilike wott abstäpfle, nur will ich nöds gliche id urne ghei wie du....isch leider es bitz z eifach....(was isch denn überhaupt nazilike a dere vorlag??)

3.) du chasch mini kognitive fähigkeite gärn aazwiifle...oder du spillsch e mal e partie schach gäge mich....

4.)de zämmehang muesch mer leider zerscht e mal erchläre (ich gibe zue da langet mini kognitive fähigkeite nöd)

5.) gäge s ziil d welt verbessere hani kein iiwand, nur din wäg isch dumm-dämlich..

6.) han ich eigentlich nöd s gfühl das ich mich vo de wält tuen abgränze oder nume schwarz-wiiss gseh...usserd wänn d wält us luuter topfchöpf würd bestaaah, dänn würdi glaubs vor luuter zynismus stärbe..

der friede sei mit euch

EphToDaRhyme
27.09.2006, 20:52
Wie schaffsches du eigentlich immer, en guet gschribne Text bim iirappe no z'versaue? Well d'Umsetzig vom Thema isch würkli 1 A, abe Rap doch mal chli mit besserer Betonig!!

strikk
27.09.2006, 21:10
yoyo, dini stimm isch ja so richtig sanft schmichelhaft und trotzdem spucksch gift...hehe...noed.net...

ich weiss halt au nöd, öb ich eifach en apolitischä, sälbschtbezogene wixxer bin, aber mitem inhalt bini nöd iiverstande,
ussert i mängre schwache stund.

ussert als provokation. ischs ok.

ich finds aber langsam schochli schizzo was du ussälasch im gägesatz zu dim konkrete verhalte.

aber hey, ich widerhol mich, du widerholsch dich :p

grundsätzlich fetti props fürs immerna dasii und s stiigä!!!

strikk
27.09.2006, 21:13
Original geschrieben von strikk

ich finds aber langsam schochli schizzo was du ussälasch im gägesatz zu dim konkrete verhalte.

wobii ich "s konkretä verhalte" ab sofort durs "mediale verhalte" ersetzä :cool:

ha mi au anen politischä gwagt, aber chli andersch.

checkcheckecheck "eigener stuff"

Tinnitus-music
27.09.2006, 21:22
dr topfkopf isch wider am polarisiere :)
es wunder das no ohni bodyguards uf d'straas chasch :D

off-topic: wenn hesch wider es konzärt mit em Oli? i wär das wucheänd cho, ha aber wägeme todesfau ir familie churzfischtig id staate müesse ):

Topfchopf
27.09.2006, 21:32
------------------------------------

2.) merci das ich keis arschloch bin..und das i sensibel bin, mag sogar stimme....vor allem wänn mer mich als menscheverachtend, xenophob oder nazilike wott abstäpfle, nur will ich nöds gliche id urne ghei wie du....isch leider es bitz z eifach....(was isch denn überhaupt nazilike a dere vorlag??)

4.)de zämmehang muesch mer leider zerscht e mal erchläre (ich gibe zue da langet mini kognitive fähigkeite nöd)

5.) gäge s ziil d welt verbessere hani kein iiwand, nur din wäg isch dumm-dämlich..

6.) han ich eigentlich nöd s gfühl das ich mich vo de wält tuen abgränze oder nume schwarz-wiiss gseh...usserd wänn d wält us luuter topfchöpf würd bestaaah, dänn würdi glaubs vor luuter zynismus stärbe..

der friede sei mit euch

zu 2: nazilike isch das mä lüt wo nöd zude gliche gruppe ghört we mä sälbr neimed ane befördred wo s gfoltered und ermordet werded.

zu 4: churzfassig: profitinteresse beherrsched gsellschaft, wo durch staat und konzern vrträtte sind. langfassig finsch im "das kapital" vom marx.

zu 5: was isch dänn dä gschiid-genial wäg? odr was isch s blöde dra?

zu 6: mit em schwarzwiss gseh meini nöd dass du das machsch, sondern betrachtig vo dr. s git halt beid siite. objektiv betrachted isch öpr wo für e minimali (wänn übrhaupt) vrbessrig vo sinre lebenssituation lüt in tod schicked es arschloch. abr schlussendlich ischs halt komplexer.

dä nationalsozialismus isch ja au mit mänsche we du und ich zstandcho und nöd mä bsundr böse volk entsprunge. die händ au ihri chind gliebt, händ sich um ihres umfeld gsorgt, freud ade natur gha usw.

trotzdem mues mäs im nachhinein vrurteile.

Topfchopf
27.09.2006, 21:44
Original geschrieben von EphToDaRhyme
Wie schaffsches du eigentlich immer, en guet gschribne Text bim iirappe no z'versaue? Well d'Umsetzig vom Thema isch würkli 1 A, abe Rap doch mal chli mit besserer Betonig!!

morge am 7i go schaffe, abig am 7i heicho, tegscht schriibe.
morge am 7i go schaffe, abig am 7i heicho, mikrofon und ständr us kartonschachtle sueche (ha letschti grad zügled), platz zum ufstele sueche, tegscht ufnäh (zwüschedinne no wösch mache), abmische, mastere (alles ich banause elei), is netz stelä und go schlafe, dasi am nögste tag widr uf di 7i us em huus mag.

priorität das ichs no usebring, wäns thema brännt isch mr wichtiger gsi, we d quali. dass es so lüt wo sich intensiv mit em produziere vo rap usenandgsetzt hät stört findi recht vrständlich. dänke abr das es für "d normalhörer" nöd esooo schlimm isch. vilicht nimi mr ja mal no meh ziit zum en neu ufnäh, wäni dä tägscht au uswendig känn und alles. abr i nögstr ziit lit das eh nöd dine bi mr. und imne halbe jahr isch wohl leider scho so widr grad übr dä scheiss gwachse, das es kei sau me intressiert.

und ja. ich rap au nonöd so souverän we en taktloss. abr au nume en bruchteil so lang wie er ;)

also sorry für d quali, abr s priis-leistigs-vrhältnis söt immr no passe!

Topfchopf
27.09.2006, 21:49
@strikk: d realität cha nie allumfassend imne no so lange tegscht widrgäh odr vrstande werde. dänk was ich i mim tegscht gschribe ha, stimmt so zimli alles. d vrnetzig vo dä einte sache isch halt nöd die, wo mä sust so wahrnimmt, obwohl sie schlussendlich ebä glich bestönd. und ebä allzu gern ignoriert...

Topfchopf
27.09.2006, 21:50
Original geschrieben von Tinnitus-music
dr topfkopf isch wider am polarisiere :)
es wunder das no ohni bodyguards uf d'straas chasch :D

off-topic: wenn hesch wider es konzärt mit em Oli? i wär das wucheänd cho, ha aber wägeme todesfau ir familie churzfischtig id staate müesse ):

"ich polarisier und ziehn a, wenes magnet" (topfchopf, 2005) :cool:

am fritig ide villa rosenau tritti mit direct raption z basel uf! wär cool wäns au schaffsch!

CanavaR
27.09.2006, 22:09
tegst gfallt mer, totschchopf ;)
ich find du häsch es rächt troffe!

nur, wi de eph au gseit hät:
also ich han nur di erste 4 ziile glosed,
de rest hani gläse :D

Topfchopf
27.09.2006, 22:18
Original geschrieben von CanavaR
tegst gfallt mer, totschchopf ;)
ich find du häsch es rächt troffe!

nur, wi de eph au gseit hät:
also ich han nur di erste 4 ziile glosed,
de rest hani gläse :D

ich glaub dä gröst makel a dem track isch für oi, das topfchopf devorstaht.

abr zwinge niemr zum lose!

CanavaR
27.09.2006, 22:23
nanei, ha mi langsam dra gwöhnt, dass me
bi dir meh uf tegst als uf öpis anders
muess achte. und muess säge, inhaltlich
bringsch so guet wie immer dope shit.

dini rapart, weisch,
scho nett und so, aber nöd so min styyyyle :D

Gigu
27.09.2006, 22:28
Geil Topfchopf! :D

Original geschrieben von Topfchopf ....vilicht nimi mr ja mal no meh ziit zum en neu ufnäh...

Mach das. Chasch dr jetz ja chly meh Ziit lah... Fingä dr Tegscht guät, aber dä mit dä Betonigä het haut scho öppis...

Original geschrieben von Topfchopf also sorry für d quali, abr s priis-leistigs-vrhältnis söt immr no passe!

Chill! D'Idee isch übärächo, und das isch wichtig bi somnä Thema.

Gruss
Webba

ps: Fingä dr G-Funk-Style "HERRRRRRRLÄCH"... :kiffer:

Topfchopf
27.09.2006, 22:53
thx webba!

würd dänn schomal dehindr.. und dänn... wänn gras übr alles gwachse isch und mä scho s gfühl hät, das d welt nonie andrsch gsi isch...

abr hoffmrs nöd...

lömrs grad nöd drübrwachse, sondern raucheds eifach weg :kiffer:

Gigu
28.09.2006, 08:33
lömrs grad nöd drübrwachse, sondern raucheds eifach weg :kiffer:

:D Het's mi doch düncht... :kiffer:

cam.ILL
28.09.2006, 11:14
echt guete text..schiinsch jo wörkli dini nische im ch-rap gfunde z'ha. ich fend au dases flowmässig (au wenn ned so "on point") ned soo schlecht, sprich eigeständig tönt. esch mer vell liebr als nomol en neue savas-imitator, au wenns uf tracklängi chli langwilt.
mich nervts aber langsam, dases so "in" esch, de blocher als das personifizierte böse darzstelle.. au mer esch de kerl alles andre als sympathisch, aber esch ned genau das "schwarz-wiss male",
sich en persönlichkeit zum absolute feindbild z'mache? schliesslich hani sogar vo ihm, z.b. im facts interview au scho differenzierti ussage g'hört.

mir gfalled im text vor allem die gägesätz ide zile "D familie müller, sitzt bim brunche im garte- Während panzer uffahred, im kampf gäg iraker" usw.

ond..priis->leischtig goht ufjedefall klar
:)

dynamikee
28.09.2006, 11:30
cha dini tracks immer no nid lose, tönt huerä längwilig u monoton.

aber text isch vou geil, finds cool machsch du das, wird immer notwändiger

zMz
28.09.2006, 11:47
schöne tegscht, wüki....glaubsch nöd, hä :D

(meh wotti gar nöd sägä, tut nüt zur sach)

D-Glay
28.09.2006, 12:19
Eigentlich gar kei schlechti Sach.. :D

Das mit de betonig mues i ja nemm säge. Was mich eifach chli stört isch das es zimli eifach gschnüert isch. Zu 80% Einsilber au wenns teils na gueti Sätz drunder hett.

Meine es isch viel eifacher sich mit Einsilber uszdrücke aber ich mags ebe wenn mers sich selbscht schwer macht. :D

Sell kei negativ Kritik sii da mers Thema na guet gfallt, lediglich en hiwiis das es um einiges aspruchsvoller verpacke chöntsch. :)

Greetz n rock on!

Edit: Sind doch chli weniger Einsilber alsi zersch agnoh han aber folgendi Sätz chönt mer doch na verbessere:

IkeBurner
28.09.2006, 12:23
d ussag vom track isch ischer was guets.
taktgfühl, kooli rhymes, flows etc jedoch nur begränzt vorhande... abr de fokus liit ja wahrschindli au nöd dört. nüt für unguet.

strikk
28.09.2006, 14:13
@strikk: d realität cha nie allumfassend imne no so lange tegscht widrgäh odr vrstande werde. dänk was ich i mim tegscht gschribe ha, stimmt so zimli alles. d vrnetzig vo dä einte sache isch halt nöd die, wo mä sust so wahrnimmt, obwohl sie schlussendlich ebä glich bestönd. und ebä allzu gern ignoriert...
naja als ehrliche künschtler ghört für mich inen track mit dä ussage, dass dä blocher z.b. wäg däm und däm en wixxer isch, d sälbschtreflexion wiso dass du en wixxer bisch.

---> das isch d realität

isch zwar dänn nöd die allumfassend realität aber s bild hangt dänn nöd so schief a dä wand.

das mues ja nöd explizit püassierä, s passiert eifach bi däne, wos ernscht meined.

wänn jetzt z.b. dä 2xnein vo paar@ohrä aaluegsch, merksch, dasses da um ä pubertäri pauseplatz-abrächnig gaht. das isch dä shit.

spar dir den oberlehrerton...han nur das gmeint.

und dänn ärgerets mich dänn ebä doch, dass "politische widerstand" uf däm level....aber hey, isch scho guet. würkli.
weisch a la: tüend doch nöd so vill lüüge, oder wänn scho, dänn nänned eui wenigschtens au so :p

Topfchopf
28.09.2006, 22:01
@defg: nöddoppelreim sind i däm track ehnr d usnahm we d regle. mit besser betone plus doppler würded die au meh zur geltig cho, abr ha mi diesbezüglich ja schomal erchlärt. ussrdem findi das ultrarelaxede-scheissegal-mössige flowe konzeptmössig au no cool, bzw. undrstrichts d ussag no weni si wot bringe.

und s gaht i dem track nöd drum dä blocher z disse, sondern 70% vo dä wähler z disse und au all wo nöd abgstume händ. dä blocher isch au nöd s grund vom übel, aber es arschloch sondergleichen. chamr echt immr wenigr vorstele, dass dä das us dummheit macht, sondern einfach dur skrupellosi duresetzig vo dä interesse vo dä übrriiche wixr ufbaut uf dä naivität vo dä masse. abr find dä leueberger ähnlich vrschisse.

dä macht eine uf obermoralist, abr macht schlussendlich nöd vil andrs...

strikk
30.09.2006, 12:57
ja cool.

han di würkli au nöd wellä dissä.

aber ein punkt isch mer na nahgange. irgendwiä stimmed d emotione nöd, eigentlich rappsch ja über öppis wo dich wüetig macht...

ich dänk aber das isch alles geschwafel um dä heiss brei, du häsch dich ja scho uf jenschtes ebenä entwicklet, hiphoptechnisch, jetzt wirds würkli zyt für fetti flows a.k.a. ächli meh sälbschtbewusstsi am mik!!!

one.

Topfchopf
30.09.2006, 18:53
Original geschrieben von strikk
ja cool.

han di würkli au nöd wellä dissä.

aber ein punkt isch mer na nahgange. irgendwiä stimmed d emotione nöd, eigentlich rappsch ja über öppis wo dich wüetig macht...

ich dänk aber das isch alles geschwafel um dä heiss brei, du häsch dich ja scho uf jenschtes ebenä entwicklet, hiphoptechnisch, jetzt wirds würkli zyt für fetti flows a.k.a. ächli meh sälbschtbewusstsi am mik!!!

one.

abr s isch nöd us minre perspektive grappt. drum wär wuet au s falsche.

und ha scho mini flow-fixierte tracks. eifach nonöd vröffentlicht. und bi dä sache woni i letschtr zit vröffentlicht ha ischs mr um d ussag gange, suscht hettis gar nonöd vröffentlicht.

wänd mi mal live würsch gseh würsch dis bild wohl eh recht ändre ;)

14. oktober dänn am MLKP-Fest im GZ Heuried ;)

abr vrstahs scho nöd als diss. bi glaubs au gnueg selbstkritisch, doch han halt dä aspruch a mich sälbr guet abeschruube, wäns d situation erfordret. so wärs eh besser, wäni no mit DJ und backup MC würd ufträtte, abr solangi so zu uftritt chume unds d lüt au no zfride stellt ischs guet für dä moment. abr git na sooo vil sache womä cha perfektioniere odr übrhaupt mal erst afange.

drablibe würdi uf all fäll!

konfus
30.09.2006, 19:08
Hehe yeah, findi fette Track...geile Text.

$Langstrass$
30.09.2006, 19:23
hammer!!hehe de text burnt alles!!

scheiss blocher!:stonehit:

CityOfGold
01.10.2006, 01:33
geile text mueni wörklech säge.
aber i fend de flow ned eso geil, esch ned eso min style ;) mini meinig

Topfchopf
02.10.2006, 23:50
jedem sini meinig, jedem sin style und jedem sin stei, wos vrdient hät!

Pride
03.10.2006, 20:27

und ja. ich rap au nonöd so souverän we en taktloss. abr au nume en bruchteil so lang wie er ;)

Die meischte wärdä ds aus Ironie abto ha aber i finge taktloss geniau. aso: ironie oder nid?

jedem sini meinig(..)

Merci für dä

Text gfaut im grund gno. inhautlech nur begränzt iverstange aber ds isch dr ja klar

Edit: hesh vo das gläsä wo e lehrer us biel, säuber es mitglid bi de grüene, e text wo s verhaute vor linke site bi dere wau kritisiert, gschribe hett? dä hett när no s interview gä wo zimlech genau mini meinig trifft(im BT). Interessiert mi wie zu däm steisch?!

Topfchopf
03.10.2006, 21:05
nix gläse vo däm grüene.

taktloss ISCH genial.

flowmässig we inhaltlich we live we vo dä originalität här flasht er mi voll!

nume würdi dä nödme 14jährige vorschlah, wel mä wohl doch einiges a sälbr chöne dänke mues im grind ha, zum das nöd falsch z vrstah. obwohl mä ja nie weiss, was jetzt grad ernst meint und was nöd. ;)

edit: wieso ich dä taktloss übrhaupt erwähnt ha: dä schribt und nimmt tracks ja teils innerhalb vo 2 stund uf. ich han dä track a zwei firäbig produziert. defür ohni hilf im "studio".

Pride
05.10.2006, 20:34

taktloss ISCH genial.

flowmässig we inhaltlich we live we vo dä originalität här flasht er mi voll!

nume würdi dä nödme 14jährige vorschlah, wel mä wohl doch einiges a sälbr chöne dänke mues im grind ha, zum das nöd falsch z vrstah. obwohl mä ja nie weiss, was jetzt grad ernst meint und was nöd. ;)

(I beachte die aspilig mou nid oder bezieh se eifach nid uf mi)Bi vou dire meinig zum Takti!

pipo
06.10.2006, 00:41
aber topfchopf, ist das leben in der schweiz so beschissen...
was würdest du dann für system vorschlagen??? kommunismus??
dem rechtsrutsch in der schweiz habe ich ein gewisses verständnis..
persönlich lehne ich ihn zwar ab...aber es is halt so...
deinem sozi-track kann ich einfach nichts abgewinnen und er ist ein wurf ins lehre...

:o

JayDee
06.10.2006, 03:23
Original geschrieben von pipo
deinem sozi-track kann ich einfach nichts abgewinnen und er ist ein wurf ins lehre...

....villecht chunts drvo wöu du nid grammatikalisch chasch schribe? ...wurf ins lehre...pfff... :o

pipo
06.10.2006, 14:14
pfff...voll spannend. diskutieredmer über rap oder grammatik.
chan au uf mundart schriebe...
aber wen störts... wänn dä sozi-rap wetsch verteidige chum mit
argument und und nöd mit so beschissene beleeeeeeerige (chum korrigier!!).. fuck it... voll zitverschwändig

Topfchopf
06.10.2006, 19:38

natürlich kommunismus. was denn sonst? rassist werden? hinter blochers rücken in den faschismus stürmen, um dann zu merken, dass man auch ohne ausländer kein milliardär ist und wieder die arschkarte zieht, um die wirtschaft anzutreiben?

pipo
07.10.2006, 13:06
es gibt aber nicht nur kommunisten und rassisten... schwarz-weiss denken entspricht einfach nicht der realität.
beim kommunismus haben wir ja gesehen wies läuft..und sehen es noch heute. nicht anders wie bei den faschisten.
wie wärs mit demokratie???

Waverunner3
07.10.2006, 18:29
topfchopf du missgeburt immer no din scheis go verzelle??? kei anig hesch immer no gang mitem tito go henge choend eu doet isch arsch figge gah

Topfchopf
07.10.2006, 20:18
es gibt aber nicht nur kommunisten und rassisten... schwarz-weiss denken entspricht einfach nicht der realität.
beim kommunismus haben wir ja gesehen wies läuft..und sehen es noch heute. nicht anders wie bei den faschisten.
wie wärs mit demokratie???

wieso setzt du denn derartig ein schwarz-weiss denken ein, wenns um kommunismus geht?

und ich bin für demokratie. aber nicht für die, welche man heute als demokratie versteht. und natürlich für planwirtschaft, so dass man überhaupt erst über die relevanten dinge entscheiden kann und dies nicht den marktgesetzen überlässt.

thread zum thema demokratie (http://www.aightgenossen.ch/forum/showthread.php?threadid=20386)

Thread zum Thema Planwirtschaft (http://www.aightgenossen.ch/forum/showthread.php?threadid=19670)

Topfchopf
12.10.2006, 21:31
Im Rahmen des MLKP-Festes darf ich am Samstag die Schweiz rapresenten! Um 18 Uhr im GZ Heuried.

Wer rote Fahnen und türkisches Ambiente mag, wird dort sicher am richtigen Platz sein.

Hoch die internationale Solidarität!

http://www.mlkp.info/ML_IMG/logo1.gif